Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Lost (open)

Ga naar beneden 
+7
Drake
Hester Sue
Razor
Lily
Syrax
Cody
lira
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

Lost (open) - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptywo okt 24, 2012 4:03 am

Haar gezicht werd nog roder dus nog schattiger en hij zag haar naar hem toe kruipen "Jij bent gemeen voor een engel, mij zo voor de gek houden" Mopperde tegen zijn borst - waar ahar hoofd nu op lag- . "Euhm...en wat doe je nog graag op avonden zoals deze?" Vroeg ze met een engelen glimlach. Cody glimlachte net zo terug 'meestal min geest bevrijden, ik ben een eenling dus heb ik niet zo veel te doen.' Bekende COdy met blozend wange nen keek naar haar prachtige oranje haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptywo okt 24, 2012 9:34 am

Cody glimlachte net zo terug 'meestal min geest bevrijden, ik ben een eenling dus heb ik niet zo veel te doen.' Bekende COdy met blozend wange nen keek naar haar prachtige oranje haren. Lira tuitte afkeurend haar lippenn. "Wel dan brengen we daar verandering in, vanaf nu bestaat cody de eenlling niet meer" Zei ze met een triomfantelijke grijns terwijl ze rechter ging zitten en hem aankeek met een scheve grijns. Met haar vinger porde ze op zijn borst. "Maar nu we het toch over rode wangen en al die crap hebben, waarom werd jij net zo rood toen ik in mijn blote lijf voor je stond? Ik bedoel serieus je leek wel een hemelse tomaat" Zei ze met een kleine lachbui tot gevolg. Lira opende zijn benen wat en ging zo liggen dat ze er tussen in lag en met haar hoofd op een van zijn bovenbenen rustte.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptywo okt 24, 2012 6:20 pm

Lira tuitte afkeurend haar lippenn. "Wel dan brengen we daar verandering in, vanaf nu bestaat cody de eenlling niet meer" Zei ze met een triomfantelijke grijns terwijl ze rechter ging zitten en hem aankeek met een scheve grijns. Met haar vinger porde ze op zijn borst. "Maar nu we het toch over rode wangen en al die crap hebben, waarom werd jij net zo rood toen ik in mijn blote lijf voor je stond? Ik bedoel serieus je leek wel een hemelse tomaat" Zei ze met een kleine lachbui tot gevolg. Lira opende zijn benen wat en ging zo liggen dat ze er tussen in lag en met haar hoofd op een van zijn bovenbenen rustte. Cody grinnikte 'weet je dan hoe ene hemelse tomaat uitziet? Omdat toen ik je van het bloed ontdeed ik alleen maar op jou concentreerde en niet op je lijf.' Zei Cody zachtjes en streelde haar oranje haar.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptydo okt 25, 2012 6:10 am

Cody grinnikte 'weet je dan hoe ene hemelse tomaat uitziet?' Lira knikte en grijnsde. "Natuurlijk weet ik dat ik ben Lira die weten alles" Zei ze grinnikend." ' Omdat toen ik je van het bloed ontdeed ik alleen maar op jou concentreerde en niet op je lijf.' Zei Cody zachtjes en streelde haar oranje haar. Lira keek omhoog met een geamuseerd grijnsje op haar gezicht. "Aha ik overviel je dus hè?" Vroeg ze plagend. Ze ging weer wat rechter zitten en ging achter hem zitten haar mond bij zijn oor. "Vond je t mooi?" Vroeg ze zachtjes voor haar zachte handen zijn schouders begonnen te maseren.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptydo okt 25, 2012 6:19 pm

Lira keek omhoog met een geamuseerd grijnsje op haar gezicht. "Aha ik overviel je dus hè?" Vroeg ze plagend. Ze ging weer wat rechter zitten en ging achter hem zitten haar mond bij zijn oor. "Vond je t mooi?" Vroeg ze zachtjes, Cody voelde haar zachte handen op zijn schouder -a best wel, je bent een mooi meisje maar dat wist je al valst. - Zei Cody zacht en pakte haar hand en drukte er een kus op .
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptydo okt 25, 2012 6:33 pm

Cody voelde haar zachte handen op zijn schouder -a best wel, je bent een mooi meisje maar dat wist je al valst. - Zei Cody zacht en pakte haar hand en drukte er een kus op . Lira schudde met een geamusseerd grijnsje haar hoofd. "Eigenlijk niet nee, jij bent de eerste die het luidop durft uit te spreken" Zei ze grinnikend terwijl ze verder ging met zijn rug masseren. ze keek naar zijn hals en voor ze het wist begon ze er zoentjes in te drukken. Ze wist niet waarom maar ze had echt een verlangen naar hem ze wilde hem zo graag dicht bij zich ze wilde hem vrolijk maken.

Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyvr okt 26, 2012 10:41 pm

Lira schudde met een geamusseerd grijnsje haar hoofd. "Eigenlijk niet nee, jij bent de eerste die het luidop durft uit te spreken" Zei ze grinnikend terwijl ze verder ging met zijn rug masseren. Cody ontspande zich 'nou dan hoor je het nu.' Zei Cody grinnikend en verstijfde toen hij haar lippen in zijn hals voelde, hij draaide zich naar achter en schdued zachtjes met zijn hoofd. 'het spijt me.' Zei hij zachtjs en stond op, pakte het dienblad en liep zelf naar beneden.
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyvr okt 26, 2012 11:26 pm

Cody ontspande zich 'nou dan hoor je het nu.' Zei Cody grinnikend. Lira grinnikte ook. "Nou bedankt dan Cody" Zei ze met een vrolijke grijns. Ja Cody maakte haar gewoon vrolijk. Maar toen ze haar lippen in zijn hals had geplaatst verstijfde hij helemaal. Ze had meteen spijt van haar actie. hij draaide zich naar achter en schdued zachtjes met zijn hoofd. 'het spijt me.' Zei hij zachtjs en stond op, pakte het dienblad en liep zelf naar beneden. Lira voelde de tranen komen ze klom uit zijn bed ze kon daar niet in blijven zitten. Ze klom eruit en zette zich in een donker hoekje. daar verschool ze haar gezicht in haar armen. Waarom had ze dat nu weer gedaan? Ze had zich moeten inhouden.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyvr okt 26, 2012 11:40 pm

Hij voelde zich schuldig dat hij haar tegen hield maar ze moest ook begrijpen dat hij nog niet klaar was voor een relatie, zijn hart was nog niet klaar er voor. Hij voelde haar huoende ziel maar kon haar echt niet helpen watn hij was zelf nog niet uit was hij wilde.
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyza okt 27, 2012 4:15 am

Lira bleef een tijdje zitten denkend over wat ze moest doen. Ze slikte en ging gehuld alleen in de kleren die hij haar had gegeven naar beneden. Ze had haar tranen gedroogt haar gezicht onleesbaar. Het was compleet emotieloos. "Ik denk dat het beter is als ik ga..." Zei ze zachtjes. Ze stond in de deur opening een paar meter achter hem. Ja ze wist dat zijn hart het niet aankon, dat ze dat soort dingen niet mocht doen. Maar ze kon het niet aan ze kon het niet aan om hem te zien lijden, om hem te zien wetend dat ze hem nooit zou kunnen geven wat hij nodig had.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyza okt 27, 2012 4:37 am

Hij zat een tijdje naar het raam te staren nar de kachel dieh ij aan had gezet, hij kon eeuwig zo blijven staren naar het vuur dat rustig alles verbranden, zijn gedachten werden leeg en hij keek op toen hij Lira's stem hoorde. "Ik denk dat het beter is als ik ga..." Zei ze zachtjes. Cody haalde zijn schouders op, ze mocht zelf kiezen wat ze wou en hij keek weer naar het vuur, het liet hem rustig worden.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyza okt 27, 2012 5:02 am

Ze voelde een steek door haar hart toen hij enkel zijn schoduers ophaalde. ze wist dat ze hem veel pijn had gedaan dat ze hem altijd liet lijden, dat deed ze bij iedereen. "Ik heb je nooit pijn willen doen..." Fluisterde ze voor ze zich van hem wegdraaide en de duistere nacht in vloog. Lira wist niet wat ze nu moest doen hoe het verder kon.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Emptyza okt 27, 2012 5:15 am

"Ik heb je nooit pijn willen doen..." Fluisterde ze voor ze zich van hem wegdraaide en de duistere nacht in vloog. Okee Cody had spijt en wou achter haar aangaan om haar te zeggen dat ze hem niet had pijngedaan maar zijn herineringen die door hem heen spoelde, hij kon niet gan, het was net als of hij van steen was geworden en niet kon bewegen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Lost (open)   Lost (open) - Pagina 9 Empty

Lost (open)
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» Lost...