Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 4:47 am
Cassel snoof boos en ontspande zich. Ze keek hem zuur aan wat haar zus in die waterfobie gast zag snapte ze echt niet. toen hij beweging boven hem zag sloot hij zijn ogen, zijn lippen waren al blauw door het kou. Miley werd een duistere schaduw vermomnd als de schaduw van de struik. Ze zag fakkels aankomen maar ze leken het 'lijk' niet op te merken Miley vloekte binnesmonds ze moest hun aandacht trekken. Ze werd weer een vaste vorm en ze keek naar het water ze liet een lach horen een enge duivelse lach. Dat komt ervan als je mij bedriegt Cassel Sharpe! Geniet van je zeemansgraf! Sneerde ze voor ze opsteeg zijn ouders hadden haar show gehoord en ze voelde hoe een pijl zich in haar vleugel boorde ze liet niet merken dat ze pijn had en ze vloog door ze zag hoe zijn ouders naar het water gingen zijn lijk uit het water visten en wegreden Miley had even een noodlandig gemaakt maar volgde hen toen wel in haar schaduwvorm naar hun landhuis Miley stond aan het raam te kijken wat ging volgen.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 4:54 am
Blijkbaar liep zijn familie hem langs want hij hoorde een duivelse lach. . Dat komt ervan als je mij bedriegt Cassel Sharpe! Geniet van je zeemansgraf! Al snel daarna voelde hij warme handen langs zijn lichaam en wist hij dat de plan werkt, hij wist it zijn hoofd dat het huis van buiten niet heel luxe uit zag maar van binnen was het vreselijk groot, het kwam doordat zijn familie het huis had laten betoveren zodat ze neit te veel opvielen, hij werd op een koude tafel gelegd en hield zich zelf tegen dat hij neit rilde, zijn kleren werden uitgetrokken en hij hoorde verschillende stemmen, het was vervelend dat hij er zo uit zag in zijn ondergoed en toen voelde hij iets heel lichtjes op zijn huid prikken, de ceremonie was begonnen.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 5:04 am
Miley hield het hele gebeuren in de gaten en ze was de hele tijd haar lach aan het inhouden bij het zien van deze barbaarse gebeurtenissen. Ze had een leuk plannetje met die duivelsdrank in zijn lijf zou het haar meschien lukken om met hem te communiceren via hun geest. Ik moet zeggen Casseltje dat die tattoes best sexy zijn zeker nu je alleen maar een onderbroek draagt, ben ik even blj dat ze die aangelaten hebben.. Zei ze met duivels plezier in zijn hoofd.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 5:10 am
Ik moet zeggen Casseltje dat die tattoes best sexy zijn zeker nu je alleen maar een onderbroek draagt, ben ik even blj dat ze die aangelaten hebben.. Zei ze met duivels plezier in zijn hoofd. hij gromde in zijn gedachten 'Je weet niet eens wat die tekens betekenen, okeej als ik nog dood ging toen ik bij de groep hoorde maar nu als ik geen 2e huid had was ik voor altijd vernederd.' Zei hij boos nar haar, het was vervelend van die tekens, hij kon er gewoon niet tegen.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 5:22 am
hij gromde in zijn gedachten 'Je weet niet eens wat die tekens betekenen, okeej als ik nog dood ging toen ik bij de groep hoorde maar nu als ik geen 2e huid had was ik voor altijd vernederd.' Zei hij boos nar haar. Miley begon hard te lachen in gedachten. Ooh schat toch ik weet wel wat ze betekenen maar toch een man met tatoes blijft sexy. Zei ze met een zuchtje. Ze zag dat ze bijna klaar waren en toen stopte ze met tatoeëren. Ziezo de tattoe naald is al weg, heeft jouw achterlijke familie nog meer van die barbaarse gebruiken of zijn we al klaar met de show. Vroeg ze. Aja ik heb nog wat tegoed van je één van die stomme broers van je heeft me in mijn vleugel geschoten met zijn stomme boog. Gromde ze kwaad.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 5:34 pm
Miley begon hard te lachen in gedachten. Ooh schat toch ik weet wel wat ze betekenen maar toch een man met tatoes blijft sexy. Zei ze met een zuchtje. Hij gromde, ze moest eens weten... hij voelde de naald verdwijnene en ontspande zich. weten... Ziezo de tattoe naald is al weg, heeft jouw achterlijke familie nog meer van die barbaarse gebruiken of zijn we al klaar met de show. Vroeg ze. Aja ik heb nog wat tegoed van je één van die stomme broers van je heeft me in mijn vleugel geschoten met zijn stomme boog. Gromde ze kwaad. Cassel bleef kalm terwijl hij zich de ceremonie herinerde 'Als het goed is zouden ze nu naar bed gaan want het is donker en dan houd er steeds iemand de wacht bij mijn 'lijk'' Zei hij rustig.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 26, 2012 10:47 pm
Ze hoorde hem een paar keer grommen en dat vond ze alleen maar amuzant. 'Als het goed is zouden ze nu naar bed gaan want het is donker en dan houd er steeds iemand de wacht bij mijn 'lijk'' Zei hij rustig. Miley moest lachen. Zijn ze bang dat je wegoopt ofwat? Oké in dit geval is dat wel waar maar komaan zeg wat zijn mensen toch idioot. Zei ze met een lachje maar toen kwam er een grijns op haar gezicht. Oe mag ik je bewaker doden of ga je het zelf doen.... Vroeg ze op een enthousiaste toon.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] wo jun 27, 2012 4:02 am
. Miley moest lachen. Zijn ze bang dat je wegoopt ofwat? Oké in dit geval is dat wel waar maar komaan zeg wat zijn mensen toch idioot. Zei ze met een lachje maar toen kwam er een grijns op haar gezicht. Oe mag ik je bewaker doden of ga je het zelf doen.... Vroeg ze op een enthousiaste toon. Hij mocht nu nog niet zijn ogen open doen en vroeg het toch maar ook al had hij er helemaal geen zin in 'Wie is de bewaker? hoe ziet hij/zij er uit.' vroeg hij nieuwsgierig, hij wou weten wie de bewaker was want als het een van zijn broers was zou hij er zelf mee afrekenen.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] wo jun 27, 2012 4:08 am
'Wie is de bewaker? hoe ziet hij/zij er uit.' vroeg hij nieuwsgierig. Het was moeilijk om het perfect te zien vanuit het hoge raam en het was niet al te licht binnen maar het lukte haar wel. Euh hij is denk ik iets jonger dan jij bruin haar dezelfde donkere ogen maar met een rare neus. Ik schat hem een jaar of 14 Zei ze kalm Haar ene vleugel hing wat slapper maar ze kon hem wel nog gebruiken. Ze had zo'n zin in een moordpartij daar was ze voor gemaakt mensen leed bezorgen.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] wo jun 27, 2012 6:16 am
Euh hij is denk ik iets jonger dan jij bruin haar dezelfde donkere ogen maar met een rare neus. Ik schat hem een jaar of 14 Zei ze kalm, hij wist over wie ze had had, zijn jongere broer en hij kon het niet zover krijgen dat hij zijn broertje ging doden 'weetje, hij is goed in pijl en bogen, misschien heeft hij je geraakt? ik weet zeker dat jij wil wreken, ik weet vast dat het vreselijk pijn doet zo een vleugel met een pijl er in.' Zei hij zo onschuldig mogelijk.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] wo jun 27, 2012 6:43 am
'weetje, hij is goed in pijl en bogen, misschien heeft hij je geraakt? ik weet zeker dat jij wil wreken, ik weet vast dat het vreselijk pijn doet zo een vleugel met een pijl er in.' Zei hij zo onschuldig mogelijk. Miley kookte van woede en in de vorm van een mist ging ze naar binnen ze doemde op achter de jongen en met haar scharpe valse nagels die ingelecht waren met zwarte diamanten sneed ze de jongen op zijn keel niet om hem te doden nee gewoon om zijn stembanden uit te schakelen zodat hij niemand zou allarmeren. Miley grijnsde en hield de doodsbange jongen vast. Ze brak eerst zijn botten en brandde toen zijn ogen uit dit vond zetoch zo leuk. En het werd nog leuker ze gooide het verminkte lijk bovenop Cassel als teken dat hij nu wel kon opstaan en om hem gewoon even de stuipen op het lijf te jagen.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 2:16 am
Cassel probeerde zich te ontspannen maar kon het gewoon weg niet, hij had veel te veel energie en dus had hij zin om dat alles kwijt te raken, hij werd even licht in zijn hoofd en voelde toen iets op hem belande, hij deed zijn ogen open en knipperde er een paar keer met zijn ogen en keek naar het lijk van Zijn broer met hard ogen, hij had dit al kunnen verwachten, Cassel haalde hem er af en stond op, even draaide alles om hem heen. Snel herstelde hij zich en pakte zijn broek, shirt hoefde hij niet, het was hier warm genoeg. 'We moeten naar de 2e etage.' Zei hij zacht en liep zo zacht als een kat naar de trap, hij wist precies waar het kraakte en waar alles stevig was.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 2:39 am
Ze was wel teleurgesteld dat hij niet erg leek te schrikken van het lijk hij gooide het van zich af en hij trok een broek aan ze zuchtte. Ow jammer nou ik had net gehoopt dat je kleren zou uit doen in de plaats van ze bij aan te doen Zei ze met een grijns. 'We moeten naar de 2e etage.' Zei hij zacht en liep zo zacht als een kat naar de trap. Ze gebruikte haar vleugels om geruisloos boven de grond te zweven langs hem ze trilde van opwnding. En wie ie de volgende die sneuveld? Vroeg ze fluisterend met een grijns.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 3:04 am
Ow jammer nou ik had net gehoopt dat je kleren zou uit doen in de plaats van ze bij aan te doen Zei ze met een grijns. Hij keek haar vernietengend aan. En wie ie de volgende die sneuveld? Vroeg ze fluisterend met een grijns. Cassel stopte even en dacht na. 'Mijn broertje die je net hebt gedood slaapt het dichtbij de deur met zijn vriendin, ik denk dat die het handigst is daarna komt mijn oudste broer met zijn verloofde en dan pas mijn ouders.' Zei hij zacht.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 3:14 am
Hij keek haar vernietigend aan en ze liet haar wenkbrauwen even op en neer wippen. Oe zijn we verlegen.... Grinnikte ze. Cassel stopte even en dacht na. 'Mijn broertje die je net hebt gedood slaapt het dichtbij de deur met zijn vriendin, ik denk dat die het handigst is daarna komt mijn oudste broer met zijn verloofde en dan pas mijn ouders.' Zei hij zacht. Ze knikte nog steeds met een grijns op haar gezicht. Ze zweefde voor hem. Oe dus we bewaren het beste voor het laatst! Maar nu laat ik de eer aan jouw over lekker meisjes doden. Grinnikte ze.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 3:22 am
Ze knikte nog steeds met een grijns op haar gezicht. Ze zweefde voor hem. Oe dus we bewaren het beste voor het laatst! Maar nu laat ik de eer aan jouw over lekker meisjes doden. Grinnikte ze. Hij keek naar de deur waar het meisje sliep, hij opende voorzichtig het deur en glipte naar binnen, die lieve meid die zo zalig sliep, hij wist dat zijn broer hier ergens zijn mes hield, met gemak opende hij de erste beste laatje en glimlachte daar lag die. Hij nam hem en sloop naar het meisje, met één handbeweging sneed hij haar keel door. Toen liep hij weer terug naar Miley.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 3:33 am
Ze keek naar hoe hij het meisje doodde oe hoe sexy was het een koelbloedige moordenaar? Moest ze een hart hebben zou het nu sneller slaan. Ze zat op de trapleuning te genieten van de show. Ooh wat was dit toch zalig toen hij de kamer weer uit kwam schonk ze hem een glimlach. Hmmm ik begin je tch nog te mogen dat duistere kantje is heel sexy. Grinnikte ze. Ze zweefde voor hem uit naar de kamer waar zijn broer en diens verloofde nietsvermoedend lagen te slapen. Ooh wat waren ze toch schattig, ze haatte die schattigheid! Ze zag een geldbuidel liggen en ze kreeg een grijns op haar gezicht en ze nam het geld eerst doodde ze de verloofde door haar keel dicht te knijpen en toen propte ze het geld in zijn mond totdat hij stikte heel langzaam. Miley huppelde weer naar cassel toe. Blijkbaar is je familie toch nog ergens goed voor.... Zei ze met duister plezier.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 4:08 am
Hmmm ik begin je tch nog te mogen dat duistere kantje is heel sexy. Grinnikte ze. Hij schonk haar een glimlach en liep toen achter Miley aan, dit huis was zo vertrouwd zo bijzonder voor hem. Hij kee ktoe hoe Miley zijn broer en zijn verloofde doden en grinnikte toen ze het zak geld er bij gebruikte, toen ze weer terug kwam Blijkbaar is je familie toch nog ergens goed voor.... Zei ze met duister plezier. Hij grinnikte 'Leuk bedacht met die zak geld.' Zei hij en liep toen weer richting de kamer van zijn ouders, toen hij zag hoe zijn ouders moest hij glimlachen, zijn vaders bovenlijf was ook helemaal onder getatoërd. Hij liep rustig naar zijn vaders kant en zag toen dat zijn vader zijn ogen open deed en begon te schelden en wou opstaan maar hij hield hem en grijnsde duivels, 'je tijd is geweest.' Zei hij zacht en sneed de keel door maar neit te diep zodat zijn vader nog kon lijden.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 4:20 am
Eindelijk kreg ze eens een glimlach van hem iets waar ze wel blij mee was. Hij grinnikte 'Leuk bedacht met die zak geld.' Ze maakte een buigingkje. Oe ik heb nog veel leukere manieren om iemand te doden Zei ze op een mysterieuse toon. Ze volgde hem en ze bleef in de deuropening staan genietend van het spektakel. Hij liep rustig naar zijn vaders kant en zag toen dat zijn vader zijn ogen open deed en begon te schelden en wou opstaan maar hij hield hem en grijnsde duivels, 'je tijd is geweest.' Zei hij zacht en sneed de keel door maar neit te diep zodat zijn vader nog kon lijden. Ze keek er goedkeurend naar en toen zijn moeder naar hem wilde toegaan met een dolk in haar handen vloog Miley naar voren ze beukte Cassel aan de kant en stortte zich op zijn moeder Miley rukte haar kop van haar lijf en ze bleef even stokstijf staan. Ze had haar dan wel afgeweerd maar haar dolk stak recht in haar maag Miley trilde even op haar benen donker rood bijna zwart bloed gutste eruit ze trok de dolk eruit en met haar handen drukte ze op de wond. Een demoon kon niet dood gaan maar haar lichaam kon wel sterven voor het eerst was er angst in haar ogen te zien het bloed bleef eruit vloeien. Miley zakte door haar benen ze zat op haar knieën haar handen tegen haar buik gedrukt.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 4:27 am
Hij keek geschrokken toen hij zag hoe zijn moeder naar hem toe vloog met een dolk, hij werd weggedeukt doro Miley die de kop van zijn moeder er af rukte en zijn moeder viel dood neer, maar de dolk was in haar buik gestoken, hij liep snel naar Miley en haalde de dolk er snel uit, hij wikkelde een doek om haar buik en probeerde het gebloed te stoppen, hij meost iets doen, Demonen heelde zic hzelf toch? Of waren het de engelen? HIj wist het even niet. 'Miley?' hij voelde zich radeloos.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 8:32 am
hij wikkelde een doek om haar buik en probeerde het gebloed te stoppen. Miley liet hem doen ze hoestte een paar keer en soms kwam er bloed mee naar boven. 'Miley?' hij voelde zich radeloos. Ze keek hem aan en ze legde een hand op zijn kaak. Hé niet gaan janken hè. Onkruid vergaat niet zo snel. Zei ze met een flauwe grijns. Kijk dit had ze nooit verwacht hij die haar hielp? Omgekeerde wereld toch? De doek was al helemaal rood en plakkerig. Miley zou niet sterven ze zou met de tijd genezen maar ze zou wel een paar dagen niet meer echt kunnen functioneren. Haar arm lag rond zijn nek en ze probeerde op te staan maar het lukte haar niet echt. Wil je me gewoon even op een bank leggen ofzo? We moeten eerst van die lijken af en dan kan jij het geld nemen. Zei ze rustig Miley zou hun hele plan niet laten verpesten door een stomme dolk!
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 9:05 am
e keek hem aan en ze legde een hand op zijn kaak. Hé niet gaan janken hè. Onkruid vergaat niet zo snel. Zei ze met een flauwe grijns. Hij grijnsde terug, hij keek naar het doek die redelijk rood en plakkerig was. Haar arm lag rond zijn nek en ze probeerde op te staan maar het lukte haar niet echt. Wil je me gewoon even op een bank leggen ofzo? We moeten eerst van die lijken af en dan kan jij het geld nemen. Zei ze rustig, hij knikte en tilde haar met gemak op en bracht haar naar zijn kamer, die was hier neit ver vandaan en alles lag nog hoe het hoort te liggen nadat hij gewond was geraakt. Sinds die dag was er niks veranderd, Cassel had verschillende aandenkens in zijn kamer van landen waar hij was wezen werken, zo had je verschillende dolken hier liggen en leuke beeltjes maar het belangerijkst was zijn kluis waar niemand de wachtword van wist en zelfs niet kon breken. maar ja zijn familie was ook neit zo handig met stelen of inbreken maar hij wel. Hij legde Miley voorzichtig op het bed en gooide wat doeken naar haar, 'Zorg jij maar voor het wond en ik zorg voor de lijken.' Zei hij glimlachend en wachte op haar reactie.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 9:24 am
Hij grijnsde terug, hij keek naar het doek die redelijk rood en plakkerig was. Ze grinnikte ze was wel erger gewend. hij knikte en tilde haar met gemak op. Ze grijnsde en ze voelde even aan zijn spierballen zelfs zwaar gewond nam ze niks serieus. Oe iemand heeft lopen trainen zeg. Zei ze met een knipoog. Hij bracht haar naar een kamer hoogst waarschijnlijk zijn kamer. Hij legde haar op bed en ze kreunde even. Zijn kamer zag er wel leuk uit veel souvenirs te zien. Leuke kamer Mompelde ze goedkeurend. Hij gooide wat doeken naar haar, 'Zorg jij maar voor het wond en ik zorg voor de lijken.' Zei hij glimlachend en wachte op haar reactie. Ooh wat jammer ik had gehoopt dat jij doktertje zou spelen Grinnikte ze. Ze nam de doeken en ze dopte die op de wond het gat was best wel groot en ze grinnikte. En weesje wat ga je met hen doen? Massagraf? Hen in de fik steken? Ik wil wel een plekje op de eerste rij gewond of niet. Mopperde ze als een klein kind.
Eva
Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 9:31 am
Oe iemand heeft lopen trainen zeg. Zei ze met een knipoog. Hij keek naar Miley en haalde zijn schouders op 'moet wel, ik ben een stelen als werk dus ik moet dagelijk grote huizen beklimmen' Zei hij rustig. Ooh wat jammer ik had gehoopt dat jij doktertje zou spelen Grinnikte ze. Ze nam de doeken en ze dopte die op de wond het gat was best wel groot en ze grinnikte. En weesje wat ga je met hen doen? Massagraf? Hen in de fik steken? Ik wil wel een plekje op de eerste rij gewond of niet. Mopperde ze als een klein kind. cassel liep naar het raam en knikte toen, hij ozu ze gaan verbanden zo als het hoort als iemand is vermoord van hun familie, het ozu ook bij moeten gebeuren maarja hij leeft weer en zometeen zou hij dit stomme 2e huid af doen. 'Als ik klaar ben mag je door het rraam kijken.' Zei hij kalm en liep de kamers rond om alle leiken te verzamlen, buite nmaarkte hij een grote stapel met takken en legde zijn ouders en broers en hun vriendinnen op de stapel, goot er wat alchol over heen en stak het in brand, het brande heel goed.
Miley
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 9:39 am
Hij keek naar Miley en haalde zijn schouders op 'moet wel, ik ben een stelen als werk dus ik moet dagelijk grote huizen beklimmen' Zei hij rustig. Ze keek hem aan. Ach maakt niet uit het blijft sexy.... Grinnikte ze. 'Als ik klaar ben mag je door het rraam kijken.' Zei hij kalm en liep de kamers rond om alle leiken te verzamlen, buite nmaarkte hij een grote stapel met takken en legde zijn ouders en broers en hun vriendinnen op de stapel, goot er wat alchol over heen en stak het in brand, het brande heel goed. Ze zag het vuur en ze hees zichzelf uit bed ze had een paar flessen sterke drank gevonden in zijn kamer en ze had er al 2 leeggezopen ze was dronken en lette daardoor niet meer op de pijn van haar gapende buikwond ze vloog naar beneden met nog steeds alcohol in haar handen ze lachte en ze vloog boven het vuur ze maakte cirkeltjes en ze danste een soort van. Ze danste letterlijk op hun graf. Miley vloog naar hem toe en ze vloog hem recht in zijn armen. ze lachtte en ze drukte een zoen op zijn wang ze was echt stom dronken haar bloed maakte een paaar flekken op zijn 2 de huid. Komaan Casselè! Dans met me mee! T is hier zo'n dooie boel! Schaterde ze uit.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]