Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] do jun 28, 2012 11:59 pm
Hij was nog steeds naar het vuur aan het kijken toen Miley boven het vuur met alchol vloog, die meid was gek, maar hij wist hoe alchol op je kon uitwerken en zelf was hij er niet zo dol op, hij kon dan niet helder nadenken. Miley vloog naar hem toe en ze vloog hem recht in zijn armen. ze lachtte en ze drukte een zoen op zijn wang ze was echt stom dronken haar bloed maakte een paaar flekken op zijn 2 de huid. Komaan Casselè! Dans met me mee! T is hier zo'n dooie boel! Schaterde ze uit. Cassel keek haar kalm aan en schudde zijn hoofd 'Miley je bent dronken en je wond bloed nog.' Zei hij rustig en voelde door zijn hoofd pijn heen schieten, het ded vreselijk pijn, hij had al een paar uur neit meer geademd en hij hoorde zijn hart ook al neit kloppen, Hij greep naar zijn hoofd en zakte door zijn benen, het deed vreselijk pijn in zijn hoofd.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 12:11 am
Cassel keek haar kalm aan en schudde zijn hoofd 'Miley je bent dronken en je wond bloed nog.' Zei hij rustig. Ze keek hem aan. Ach doe niet zo flauw t is maar een schrammetje. Zei ze. Ze zag dat het ineens niet zo goed met hem leek te gaan. Ze keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Hij greep naar zijn hoofd en zakte door zijn benen. Miley ging langs hem ziten en ze wreef over zijn hoofd. Hmmmm..... engeltje.... Mompelde ze ze riep Melody op via haar gedachten Melody kon het wel oplossen en zeker nu Miley er zo aan toe was Miley bleef grinniken maar ze riep Melody wel met haar gedachten
(Even douchen)
-Cassel is op tv XD-
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 12:31 am
Melody was de hele tijd al aan het rondlopen thuis ze maakte zich zorgen om cassel en om Miley maar vooral om Cassel. Het werd al donker het was zelfs al nacht toen ze iets in haar hoofd voelde een oproeping van Miley! Melody sprong meteen uit het raam ze volgde het energiespoor dat zichtbaar was voor engelen en demonen die Miley had achtergelaten. Melody zag al snel een rookpluim en toen het vuur ze hoorde de schaterlach van haar zus en ze landde voor hen. Miley was dronken dat zag ze zo en toen zag ze cassel ze voelde de negatieve energie ze knielde langs hem neer ze liet haar helende magie over hem gaan de 2 de duistere huid begon op te lossen Melody kneep haar ogen dicht van concentratie en langzaam begon zijn hart weer te kloppen enn zijn ademhaling ging weer. Melody keek boos naar Miley. Miley hoe durf je hem duister kruid te voeren je weet hoe gevaarlijk dart dat is! Maar Miley reageerde niet ze was in slaaap gevallen. Melody keek bezorgd naar Cassel en toen naar het vuur ze keek er naar met ogen vol afschuw ze mocht zijn familie dan wel niet maar ze kon niet tegen al dat gemoord.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 12:41 am
Hij voelde zich zelf langzaam van de wereld, het liefst wou hij zijn kop er af rukken zodat hij geen pijn meer leed, hij hoorde dat Miley iets zei maar kon haar niet goed horen, alles draaide voor hem en toen voelde hij heerlijke zachte handen op zijn rug en iets stroomde door zijn lichaam, Cassel hapte naar adem en voelde zijn hart weer kloppen, het was zou vertrouwen geworden en hij steunde op zijn handen om niet om te valen, hij moest even rustig aan doen. Miley hoe durf je hem duister kruid te voeren je weet hoe gevaarlijk dart dat is! Het was allemaal zo luid en hij probeerde rustig op adem te komen, 'Moge U geesten naar de plek gaan waar ze thuis voelen.' Zei hij zacht en de vuur begon te doven, de sharpers zeiden dat altijd zodat de geesten rust zouden vinden, hij keek naar Melody maar wende snel zijn blik af, hij durfde haar niet aan te kijken.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 12:58 am
Cassel zag er niet goed uit en ze heelde Mileys buikwond even. Melody maakte zich zorgen om Cassel ze keek hem aan en ze hoorde hem iets zeggen. 'Moge U geesten naar de plek gaan waar ze thuis voelen.' Zei hij zacht en de vuur begon te doven. Melody keek naa de lucht en ze liet een paar lichtvlinders opstijgen om de geesten te begeleiden naar hun laatste rustplaats. hij keek naar Melody maar wende snel zijn blik af. Ze keek hem een beetje twijfelend aan. Ben je boos op me? Vroeg ze met een zacht stemmetje.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 1:05 am
Toen hij zich eindelijk wat beter ging voelen ging hij wat beter zitten en keek naar Miley die in slaap was gevallen, haar buik was geheeld en hij glimlachte naar melody. Ben je boos op me? Vroeg ze met een zacht stemmetje. Hij keek haar met vragende ogen aan 'Hoezo zou ik boos op jou zijn, ik moet juist blij zijn je hebt me gered voor dat ik dood ga en mijn ouders zijn in goede handen.' Zei hij zacht en klopte naast zich zodat ze naast hem kon gaan zitten.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 1:20 am
Hij ging rechter zitten en ze keek hem een beetje angstig aan. Hij keek haar met vragende ogen aan 'Hoezo zou ik boos op jou zijn, ik moet juist blij zijn je hebt me gered voor dat ik dood ga en mijn ouders zijn in goede handen.' Zei hij zacht en klopte naast zich zodat ze naast hem kon gaan zitten. Ze kwam langs hem zitten en ze keek hem in zijn ogen haar hand op de zijne. Ik was echt heel ongerust ik was zo bang dat er iets mis zou gaan. Zei ze zacht. Ze legde haar hoofd op zijn schouder ze trilde een beetje elke keer als ze naar hem keek stelde ze zich de moorpartij voor ze haald ehaar hoofd weer van zijn schouder en ze wendde haar blik af.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 1:26 am
Ze kwam langs hem zitten en ze keek hem in zijn ogen haar hand op de zijne. Ik was echt heel ongerust ik was zo bang dat er iets mis zou gaan. Zei ze zacht. Ze legde haar hoofd op zijn schouder, Cassel voelde dat ze trilde en probeerde haar te sussen, toen ze plots haar hoofd van zijn schouder af haalde keek hij haar niet begrijpend aan 'Lieverd, ik leef, alles is goed gegaan hoe we wouden, ik hen geen last meer van mijn familie en zij zijn op hun plek terug waar ze horen.' Zei hij zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 1:34 am
Cassel voelde dat ze trilde en probeerde haar te sussen, toen ze plots haar hoofd van zijn schouder af haalde keek hij haar niet begrijpend aan 'Lieverd, ik leef, alles is goed gegaan hoe we wouden, ik hen geen last meer van mijn familie en zij zijn op hun plek terug waar ze horen.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem niet aan ze kon het niet zijn aura was donkerder geworden door zijn daden. Het maakte haar duizelig. Maar was er echt geen andere manier dan deze? Hoe hoe kon je hen doden? Ze waren je familie.... Fluisterde ze voor engelen was het heel moeilijk om te bevatten moord vonden ze erg maar als het dan nog op familie was konden ze er helemaal niet bij ze hield van hem maar maar alles was zo verwarrend nu....
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 2:10 am
Het maakte haar duizelig. Maar was er echt geen andere manier dan deze? Hoe hoe kon je hen doden? Ze waren je familie.... Fluisterde ze, Cassel zuchten 'Je kent vast we lde weerwolven, die worden niet zomaar leiders nee die moeten eerst de vorige leider doden maar dan nog zal je roedel niet altijd gehoorzamen en dan moet je je macht laten zien.' Sprak hij rustig, 'ons familie is er op gebalseerd, denk je dat ik de eerste be ndie mijn familie uitmoord, mijn voor, voor voor ouders hebben dit ook gedaan, we noemen het op nieuw beginnen omdat je dan opnieuw begin met je familie.' Zei hij rustig, hij wist we ldat zijn aura weer donker was maar het maakte niks uit.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 2:23 am
Cassel zuchten 'Je kent vast we lde weerwolven, die worden niet zomaar leiders nee die moeten eerst de vorige leider doden maar dan nog zal je roedel niet altijd gehoorzamen en dan moet je je macht laten zien.' Sprak hij rustig, 'ons familie is er op gebalseerd, denk je dat ik de eerste be ndie mijn familie uitmoord, mijn voor, voor voor ouders hebben dit ookgedaan, we noemen het op nieuw beginnen omdat je dan opnieuw begin met je familie.' Zei hij rustig. Ze vond het moeilijk te bevatten zij zou er alles voor doen om haar familie bij zich te houden maar hij was anders opgevoed hij wist niet beter. Melody had zich wat van hem afgedraaid. Ze hield zoveel van hem maar na dit na deze nacht was ze ook bang voor hem. Zou je mij ook doden om opnieuw te beginnen? Vroeg ze zacht.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 2:33 am
Melody had zich wat van hem afgedraaid. Ze hield zoveel van hem maar na dit na deze nacht was ze ook bang voor hem. Zou je mij ook doden om opnieuw te beginnen? Vroeg ze zacht. Hij schudde zijn hoofd 'Nee lieverd, ik zou me er nooit over heen krijgen ik zou mezelf doden dan iets jou aandoen.' Zei hij zacht en probeerde op te staan, hij voelde zich duizelig en liep naar Miely toe en tilde haar op en bracht haar naar binnen en legde haar voorzichtig op een bank, hij wist uit zich zelf dat het zometee nzou gaan regenen, het was zijn katten zintuig, toen liep hj terug naar Melody en stak een hand naar haar uit 'kom alsjeblieft naar binnen, ik heb mijn douche al vandaag gehad.' zei hij zachtjes en smekend.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 2:50 am
Hij schudde zijn hoofd 'Nee lieverd, ik zou me er nooit over heen krijgen ik zou mezelf doden dan iets jou aandoen.' Zei hij zacht. Ze luisterde naar zijn woorden ze wilde hem zo graag geloven maar dat kon ze niet deze plek met alle duisternis de verbrandde botten een paar meter verderop. Ze zag hem naar Miley toelopen en haar optillen. Miley lag in diep in slaap met nog steeds een fles alcohol in haar hand geklemt. Melody bleef zitten haar hoofd tolde wat moest ze doen ze wilde weg van deze plek maar ze wilde ook bij hem blijven... Hij kwam weer naa buiten en ze keek naar hem op. Hij stak een hand naar haar uit 'kom alsjeblieft naar binnen, ik heb mijn douche al vandaag gehad.' zei hij zachtjes en smekend. Ze stak een trillende hand naar hem uit en ze wandelde met hem mee naar binnen. Miley lag te slapen maar omdat ze zo dronken was gebruikte ze haar gaven in haar slaap iets wat ze als kind ook altijd deed ze projecteerde de dingen die ze gezien of gedaan had Melody hapte naar adem toen ze de moorden zag e deinsde achteruit haar handen op haar hoofd ineengedoken tegen een mur gezakt. Miley bleef het herhalen ze was er over aan het dromen wat voor melody een nachtmerrie zou zijn was voor Miley een mooie droom.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 3:09 am
Ze stak een trillende hand naar hem uit en ze wandelde met hem mee naar binnen. Miley lag te slapen maar omdat ze zo dronken was gebruikte ze haar gaven in haar slaap iets wat ze als kind ook altijd deed ze projecteerde de dingen die ze gezien of gedaan had Melody hapte naar adem toen ze de moorden zag e deinsde achteruit haar handen op haar hoofd ineengedoken tegen een mur gezakt. Miley bleef het herhalen ze was er over aan het dromen wat voor melody een nachtmerrie zou zijn was voor Miley een mooie droom. hij pakte haar stevig vast, 'Kom maar we logeren ergens anders.' Zei hij zachtjes en trok haar mee uit huis, buiten was het vreselijk aan het regenen, hij begon te trillen, nadat hij in het water was gevallen kon hij slecht tegen water.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 3:23 am
hij pakte haar stevig vast, 'Kom maar we logeren ergens anders.' Zei hij zachtjes en trok haar mee uit huis, buiten was het vreselijk aan het regenen, hij begon te trillen. Melody keek hem aan en ze hield één van haar vleugels v-boven hem zodat hij niet nat werd ze trilde nog steeds alleen was het bij haar van angst en niet van de regen. Ze keek hem niet aan ze staarde naar de grond ze wist hoe hard hij regen haatte maar toch liep hij erdoor heen voor haar. Het spijt me.... Fluisterde ze zacht.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 3:32 am
HI jwou gewoon niet naar buiten, hij zou weer nat worden, dit keer was zijn angst groter dan het voorheen was. Maar toen Melody 1 vleugel boven hem hield zodat hij toch niet nat werd liep hij met haar mee ook al trilde hij nog steeds. Melody keek hem nog steeds niet aan en dat vond Cassel nog het vreselijkst. Het spijt me.... Fluisterde ze zacht. Hij keek haar aan en opende de deur van hun schuur, die as ook aardig groot en er stonden verschillende bureu's voor ieder uit hun familie zodat ze zelf konden werken hier en niet hoefde te ruzien wie nu aan de buurt was met hun plan uit te werken 'Weetje, als je me niet wilt zien begrijp ik dat.' Zei hij zacht en keek naar buiten.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 3:45 am
Ze kwamen bij een schuur uit hij opende de deur voor haar en ze liepen naar binnen. Er stonden een hoop bureau's en wie weet hoeveel moordlustige plannen daarachter besproken waren? Melody kreeg het koud bij die gedachtte. Het begon te stortregenen en te onweren. 'Weetje, als je me niet wilt zien begrijp ik dat.' Zei hij zacht en keek naar buiten. Melody richtte haar hoofd naar hem op ze schudde woest haar hoofd. Ze was dan wel bang maar ze wilde hem bij haar hebben. In het licht van de bliksemflitsen zag hij er angstaanjagend uit ze kromp even ineen. Nee niet gaan... Fluisterde ze. Ze ging wat dichter naar hem toe en ze hield zijn hand vast. Ze wist wat hij was ze wist wat hij deed ze had het altijd geweten alleen was ze er nu voor het eerst mee geconfronteerd. Melody keek hem een beetje twijfelend aan. Het is gewoon moeilijk dit alles hier is echt tegenstrijdig met mijn aard mijn liefde voor jouw is tegenstrijdig met mijn aard maar ik wil....ik wil dat je bij me blijft ik wil die beelden van me af zetten jouw weer zien zoals ik je altijd heb gezien.. Zei ze met een smekend stemmetje.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 3:59 am
Hij kromp in elkaar toen hij een bliksemflits achter zich hoorde . Nee niet gaan... Fluisterde ze. Hij keek verbaast Melody dichter naar hem toe ging en ze hield zijn hand vast. Het is gewoon moeilijk dit alles hier is echt tegenstrijdig met mijn aard mijn liefde voor jouw is tegenstrijdig met mijn aard maar ik wil....ik wil dat je bij me blijft ik wil die beelden van me af zetten jouw weer zien zoals ik je altijd heb gezien.. Zei ze met een smekend stemmetje. Hij keek haar aan met pijn in zijn ogen 'je wist best wat ik was en wat ik deed, ik begrijp dat het lastig is maar, ik heb het voor jou gedaan, als ze mij hadden vermoord zouden ze ook jou gaan vermoorden en ook je zus.' Zei hij zacht.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 4:06 am
Hij keek haar aan met pijn in zijn ogen 'je wist best wat ik was en wat ik deed, ik begrijp dat het lastig is maar, ik heb het voor jou gedaan, als ze mij hadden vermoord zouden ze ook jou gaan vermoorden en ook je zus.' Zei hij zacht. Ze knikte tranen sprongen in haar ogen ze bezorgde hem nu ook al een rotgevoel. Ze wist dat hij het had gedaan om haar te helpen ze wist dat er geen andere oplossing was geweest waarom deed ze dan toch zo moeilijk? Ze hield verdome van hem! Ze keek hem in zijn ogen voor ze haar hoofd tegen zijn borst begroef. Ik weet het ik weet het en ik voel me zo ongeloofelijk stom...ik hou van je Cassel...maar ik ben ook bang voor je. Fluisterde ze. Ze kon niet tegen hem liegen.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 4:11 am
Ze keek hem in zijn ogen voor ze haar hoofd tegen zijn borst begroef. Ik weet het ik weet het en ik voel me zo ongeloofelijk stom...ik hou van je Cassel...maar ik ben ook bang voor je. Fluisterde ze. Hij knikte 'Ik begrijp het Melody en ik hoo pdat je ook begrijpt hoezo ik wou/wil dat je een goed leven hebt met iemand anders, ik kan niet vragen van een engel om mij lief te hebben als ze weet wat ik doe.' Zei hij zachtjes en streelde haar haar, er rolde een traan over zijn wang.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 4:30 am
Hij knikte 'Ik begrijp het Melody en ik hoo pdat je ook begrijpt hoezo ik wou/wil dat je een goed leven hebt met iemand anders, ik kan niet vragen van een engel om mij lief te hebben als ze weet wat ik doe.' Zei hij zachtjes en streelde haar haar, er rolde een traan over zijn wang. Ze keek hem aan en ze veegde liefdevol zijn traan weg. Cassel zelfs nu ik je duistere kant heb gezien wil ik niet met iemand anders leven. Zei ze zacht. Ze vreesde hem dan wel om momenten zoals deze maar haar liefde voor hem zou nooit weggaan ze wilde niet dat ooit weg zou gaan. Trouwens Cassel je weet dat als je met mij bent je ook vaker te maken krijgt met Miley en haar kuren. Zei ze in een poging hem op te beuren en haar eigen angst weg te werken. Hij had zijn duistere kant maar die had zij ook alleen was haar duistere kant niet in haar maar ind e vorm van haar tweelingzus.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 4:36 am
Ze keek hem aan en ze veegde liefdevol zijn traan weg. Cassel zelfs nu ik je duistere kant heb gezien wil ik niet met iemand anders leven. Zei ze zacht. Hij knikte blij, blij dat ze hem begreep. Hij omarmde haar stevig, hij was zo blij dat ze hem begreep. Trouwens Cassel je weet dat als je met mij bent je ook vaker te maken krijgt met Miley en haar kuren. Zei ze hij glimlachte breed 'ik heb wel een manier gevonden om met haar om te kunnen gaan, je moet mij maar zien als kameleon.'Zei hij lachend. Zijn duistere ogen stonden lachend, zijn hele duistere kant was veranderd in een lieve aardige kant die hij altijd bij Melody liet zien.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 4:57 am
Hij knikte blij, blij dat ze hem begreep. Hij omarmde haar stevig en ze had het niet liever gewild ze vond het fijn in zijn armen ze had die duistere beelden uit haar hoofd geband. hij glimlachte breed 'ik heb wel een manier gevonden om met haar om te kunnen gaan, je moet mij maar zien als kameleon.'Zei hij lachend. Zijn duistere ogen stonden lachend, zijn hele duistere kant was veranderd in een lieve aardige kant die hij altijd bij Melody liet zien. Haar hart smolt bij het zien van zijn ogen en ze bracht haar lippen naar de zijne. Ze zoende hem passioneel een andere bliksemflits was achter hun en haar armen lagen om zijn schouders. Ze hield zoveel van hem en zelfs zijn duistere kant kon daar niets aan veranderen.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 9:21 am
bracht haar lippen naar de zijne. Ze zoende hem passioneel een andere bliksemflits was achter hun en haar armen lagen om zijn schouders. Cassel hield haar stevig beet bang haar kwijt te raken, het voelde zo goed na zo een gebeurtenis, hij trilde niet meer en sloot de deur met zijn voet, jammer genoeg was hier geen bed dus moest hij zometeen wel iets bedenken, zelf was hij een kat dus kon hij altijd wel een plekje vinden om te slapen. 'Lieverd we moeten iets bedenken.' Zei hij toen ze even adem haalde.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] vr jun 29, 2012 9:37 am
Hij hield haar stevig vast en daar was ze blij om ze was even bang geweest dat ze alles verpest had met haar domme gedrag van net. hij trilde niet meer en sloot de deur met zijn voet. 'Lieverd we moeten iets bedenken.' Zei hij toen ze even adem haalde. Ze keek rond ze snaptte wat hij bedoelde. Cassel ik kan overal slapen als jij bij me bent. Fluisterde ze maar ze maakte zich wel even los van zijn omhelzing ze vloog de schuur door en toen vond ze een hoop dekens die normaal bestemd waren voor paarden. Ze nam de stapel mee naar waar hij stond en ze legde ze op het kleine hoopje stro de dekens waren best zacht en er was er nog een over om als laken te gebruiken. Melody glimlachtte naar hem Zo goed schat? Vroeg ze grinnikend.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]