Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyvr jun 29, 2012 9:46 am

Cassel ik kan overal slapen als jij bij me bent. Fluisterde ze maar ze maakte zich wel even los van zijn omhelzing ze vloog de schuur door en toen vond ze een hoop dekens die normaal bestemd waren voor paarden. Ze nam de stapel mee naar waar hij stond en ze legde ze op het kleine hoopje stro de dekens waren best zacht en er was er nog een over om als laken te gebruiken. Melody glimlachtte naar hem Zo goed schat? Vroeg ze grinnikend. Cassel keek bewonderend naar Melody die meid had veel inspiratie. 'Je bent goed, héél goed.' Zei hij zacht en nam haar weer in zijn armen, toen pakte hij haar op en draaide een paar rondjes door het kamer en legde haar neer op hun bedachte bed, 'Daarom hou ik zoveel van jou.' Zei hij zachtjes en kuste haar teder en zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyvr jun 29, 2012 9:55 am

Cassel keek bewonderend naar Melody . 'Je bent goed, héél goed.' Zei hij zacht Melody bloosde en een lachje kwam op haar gezicht er vormde zich 2 kuiltjes in haar wangen. nam haar weer in zijn armen, toen pakte hij haar op en draaide een paar rondjes door het kamer en legde haar neer op hun bedachte bed, 'Daarom hou ik zoveel van jou.' Zei hij zachtjes en kuste haar teder en zacht. Melody gennoot van zijn lippen en twinkelingetjes waren in haar ogen te zien. Alleen omdat ik bedden kan bouwen? Vroeg ze met een klein grijnsje. Ze bleef hem vasthouden.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyvr jun 29, 2012 8:30 pm

Alleen omdat ik bedden kan bouwen? Vroeg ze met een klein grijnsje. Ze bleef hem vasthouden. Cassel grijnsde 'dat ook, maar ook omdat jij mij een zin van leven hebt gegeven, jij mij een gelukige mens hebt gemaakt en omdat je zo lief bent.' Zei hij zachtjesen streelde haar gezicht.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyvr jun 29, 2012 10:45 pm

Cassel grijnsde 'dat ook, maar ook omdat jij mij een zin van leven hebt gegeven, jij mij een gelukig mens hebt gemaakt en omdat je zo lief bent.' Zei hij zachtjesen streelde haar gezicht. Ze keek hem aan en ze drukte een zoentje op zijn lippen. Ík heb jóuw een zin van leven gegeven? Ik dacht net andersom. Zei ze lief. Voor ze hem had ontmoet was ze er helemaal onderdoor het verlies van haar ouders had haar zwaar gelegen. Ze keek hem recht aan en toen bloosde ze ze zat ergens mee maar ze wist niet echt hoe ze het moest vragen. Toen....toen je daar bij Miley stond....als je me niet gehoord had zou...zou je dan met haar naar.....naar bed geweest zijn? Vroeg ze met een nerveuse stem en wangen zo rood als tomaten.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyvr jun 29, 2012 10:52 pm

Ze keek hem aan en ze drukte een zoentje op zijn lippen. Ík heb jóuw een zin van leven gegeven? Ik dacht net andersom. Zei ze lief. Hij grinnikte, toen hij Melody voor het eerst had ontmoet was ze zo triest geweest, hi jwist het nog heel goed. Toen....toen je daar bij Miley stond....als je me niet gehoord had zou...zou je dan met haar naar.....naar bed geweest zijn? Vroeg ze met een nerveuse stem en wangen zo rood als tomaten. Hij bleef glimlachen en streelde haar wang 'bedoel je die demon die nu in mijn huis ligt te snurken? Ik denk het niet, ze was meer een vermaaking en jij bent mijn liefde.' Zei hij zachtjes en grinnikte/
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyza jun 30, 2012 1:58 am

Hij bleef glimlachen en streelde haar wang 'bedoel je die demon die nu in mijn huis ligt te snurken? Ik denk het niet, ze was meer een vermaaking en jij bent mijn liefde.' Zei hij zachtjes en grinnikte. Ze glimlachtte en ze kon een opgeluchte zucht niet onderdrukken. Ze was best wel blij dat hij het niet zou doen want als het aan Miley had gelegen zou dat zeker gebeurd zijn ze kon zo'n losbol zijn. Melody vond het niet erg dat hij nood had gehad aan wat afleiding toen zij nog in haar 'gehersenspoelde' staat was. Ze trok het laken wat omhoog en ze nestelde zich dicht tegen hem aan ze was niet moe maar het was best wel koud hier en ze gennoot gewoon van zijn warmte.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyza jun 30, 2012 9:25 pm

Ze trok het laken wat omhoog en ze nestelde zich dicht tegen hem aan ze was niet moe maar het was best wel koud hier en ze gennoot gewoon van zijn warmte. HIj legde zijn arm om haar heen en kuste haar voor hoofd 'Jij bent de enige die ik wil en niemand anders meer.' Zei hij zacht, hij hield van haar en wou altijd dat ze bij hem bleef. Morgen zou hij alles regelen, kijken wie welke afspraak had want zeg nou zelf geld zomaar laten gaan is wel erg zonde.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyza jun 30, 2012 11:58 pm

HIj legde zijn arm om haar heen en kuste haar voor hoofd 'Jij bent de enige die ik wil en niemand anders meer.' Zei hij zacht. Die woorden deden haar zo goed ze gaf hem een zoen in zijn hals. Jij bent mijn eerste en enige liefde.... Fluisterde ze. Ze wilde voor altijd bij hem blijven nooit meer van zijn zijde wijken. Ineens kreeg ze een idee ze ging wat rechter zitten en ze nam een veer ze wreef erover en het ding begon te gloeien tot het een zilveren medalion werd. Ze keek ernaar en legde het in zijn hand. Als ik niet bij je ben moet je gewoon mijn naam in het medaillion fluisteren en ik zal komen. Zei ze zacht. Het was zeldzaam weinig mensen kregen een oproep medaillon te zien in hun leven laatstaan dat ze er zelf een hadden.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 12:11 am

ze gaf hem een zoen in zijn hals. Jij bent mijn eerste en enige liefde.... Fluisterde ze. Hij keek nieuwsgierig toen ze wat rechter ging zitten en haar veer nam en er over heen wreef, wat was zij van plan? Toen zag hij een prachtig zilver medalion die ze in zijn handen legde, Als ik niet bij je ben moet je gewoon mijn naam in het medaillion fluisteren en ik zal komen. Zei ze zacht. Hij bekeek het medalion, het was prachtige. 'ik heb er over wel gehoord maar nooit gelezen.' Zei hij bewonderend, Cassel was een verkoper dus was het al in zijn systeem om alles goed te bekijken, hij had een scherpe oog maar dit dingetje zou hij nooit verkopen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 4:24 am

Hij bekeek het medalion, het was prachtige. 'ik heb er over wel gehoord maar nooit gelezen.' Zei hij bewonderend. Melody knikte. Maar je moet er goed op letten als het in verkeerde handen valt kan er vanalles mis gaan. Waarschuwde ze hem wel voor ze weer tegen hem aankroop. Ze zuchtte gelukzalig hier was ze thuis in zijn armen hoorde ze en hij hoorde in haar hart. Ze was niet meer bang voor hem ze had altijd geweten wat hij deed en ze had het geaccepteerd ze zou er mee leven. Ze was wel blij dat hij zich anders gedroeg bij haar dan was hij zachter meer liefdevol.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 4:45 am

Melody knikte. Maar je moet er goed op letten als het in verkeerde handen valt kan er vanalles mis gaan. Waarschuwde ze hem wel voor ze weer tegen hem aankroop. Hij knikte 'Ik weet het lieverd en ik zal met heel mijn hart dit medalion bewaren, niemand zal hem krijgen.' Zei hij zachtjes en streelde teder haar rug en kuste haar nek, hij zou met zijn hart en ziel Melody beschermen en het medalion.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 4:49 am

Hij knikte 'Ik weet het lieverd en ik zal met heel mijn hart dit medalion bewaren, niemand zal hem krijgen.' Zei hij zachtjes en streelde teder haar rug en kuste haar nek. Melody had haar armen om hem heen geslagen en haar hoofd tegen zijn borst begraven ze hield zoveel van hem ze wilde hem nooit meer loslaten. Maar wat gaan we nu doen Cassel? Krijg je nu geen problemen door de dood van je familie? En hoe zit het met de Casanova's? Vroeg ze een beetje angstig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 4:57 am

Melody had haar armen om hem heen geslagen en haar hoofd tegen zijn borst begraven ze hield zoveel van hem ze wilde hem nooit meer loslaten. Maar wat gaan we nu doen Cassel? Krijg je nu geen problemen door de dood van je familie? En hoe zit het met de Casanova's? Vroeg ze een beetje angstig. HIj keek in Melody's ogen en zag angst en hij voelde ook angst. 'Bij mijn nichte en neven en mijn ander familie weten ze dat ik het heb gedaan en ze zulle nenit veel tegen kunnen doen, ik ben nu een soort van leider van mijn familie, zo kun je het zeggen, en de casanova's tja ik heb geen idee maar ik heb ook geen zin om er over na te denken.' Zei hij rustig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyzo jul 01, 2012 11:37 pm

'Bij mijn nichte en neven en mijn ander familie weten ze dat ik het heb gedaan en ze zulle nenit veel tegen kunnen doen, ik ben nu een soort van leider van mijn familie, zo kun je het zeggen, en de casanova's tja ik heb geen idee maar ik heb ook geen zin om er over na te denken.' Zei hij rustig. Melody knikte. Dus ze moesten geen angst hebben voor zijn andere familieleden. Zijn familie was echt de vreemdste die ze al ooit had gezien maar ze zei er niets over ze wilde hem niet beledigen. Het is raar hoe dingen uitdraaien ik had nooit gedacht dat ik verliefd zou worden op zo iemand als jij zeker niet na onze eerste ontmoeting. zei ze met een lach denkend aan die tijd.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 12:05 am

Het is raar hoe dingen uitdraaien ik had nooit gedacht dat ik verliefd zou worden op zo iemand als jij zeker niet na onze eerste ontmoeting. zei ze met een lach denkend aan die tijd. Hij lachte bij die herinering, toen interesseerde Melody hem alleen maar voor veren. 'Ja het was een leuke tijd, zeker toen je deed als of je een blood hunter was.' Zei hij grijnzend, 'Wat had je toen een heerlijk geur van rozenblaadjes om je heen.' Zei hij zacht en glimlachte.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 12:12 am

'Ja het was een leuke tijd, zeker toen je deed als of je een blood hunter was.' Zei hij grijnzend, 'Wat had je toen een heerlijk geur van rozenblaadjes om je heen.' Zei hij zacht en glimlachte. Ze grinnikte en ze duwde hem omlaag ze ging bovenop hem zitten. Zo,zo dus dat vond jij dus wel leuk hè. Zei ze met een ondeugende grijns. Mischien moet ik jouw dan ook eens in een rozenbad laten weken. Zei ze ondeugend. Ze kon het niet laten om hem even te plagen. melody hield niet van onweer het beangstigde haar en ze deed wel vaker vreemde dingen als ze bang was.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 12:18 am

Ze grinnikte en ze duwde hem omlaag ze ging bovenop hem zitten. Zo,zo dus dat vond jij dus wel leuk hè. Zei ze met een ondeugende grijns. Mischien moet ik jouw dan ook eens in een rozenbad laten weken. Zei ze ondeugend. Hij zette grote ogen op 'ooh nee, meesteres, geen rozenbad, het is al erg als ik een bad moet nemen, maar met Rozen er bij.' Zei hij angstig, hij speelde met haar mee maar eigenlijk had hij er zelf neit echt zin in om een bad te gaan nemn, nee hij begon te trillen wanneer hij er aan dacht.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 1:14 am

Hij zette grote ogen op 'ooh nee, meesteres, geen rozenbad, het is al erg als ik een bad moet nemen, maar met Rozen er bij.' Zei hij angstig. Ze grinnikte en drukte een kus op zijn voorhoofd. Je moet niet zo bang zijn voor een bad schat ik zal je handje wel vasthouden en anders kruip ik er gewoon bij. Zei ze met een ondeugende grijns ze bleef op hem zitten hij zat wel lekker beter dan de dekens. Hij was zo schattig vanuit dit standpunt net zoals hij zo ongelofelijk schattig was als katje.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 1:53 am

Ze grinnikte en drukte een kus op zijn voorhoofd. Je moet niet zo bang zijn voor een bad schat ik zal je handje wel vasthouden en anders kruip ik er gewoon bij. Zei ze met een ondeugende grijns, Cassel grijnsde terug terwijl hji naar haar keek 'jou 2e idee vind ik best maar het water dat er in zit, daar ben ik bang voor lieverd, Ik weet niet hoezo maar sinds je zus mij in het ijskoud water heeft gegooid kan i khet niet uit staan.' Hij trilde van afschuw. Hij herinnerde zich hoe zijn ouders hem in bad altijd probeerde te duwen en dat hij van alles deed om er niet in te moeten.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 2:22 am

Cassel grijnsde terug terwijl hji naar haar keek 'jou 2e idee vind ik best maar het water dat er in zit, daar ben ik bang voor lieverd, Ik weet niet hoezo maar sinds je zus mij in het ijskoud water heeft gegooid kan i khet niet uit staan.' Hij trilde van afschuw. Ze trok een wenkbrauw op. Miley heeft wat gedaan?! Zei ze op een verbaade toon maar toen grijnsde ze weer. Maak je geen zorgen lieverd we pakken haar wel terug je hebt mijn woord als tweeling weet ik ook waar zij bang voor is Zei ze op een duister toontje. Ze streelde het haar uit zijn ogen. Ik beloof je dat ik je niet in bad zal stoppen als je dat zelf niet wilt. Zei ze op een liefdevolle toon. Ze drukte een zoen in zijn hals en ze keek hem recht in zijn ogen ze vond het erg voor hem dat hij zo bang voor water was. weet je waar ik bang voor ben? Vroeg ze op een mysterieuse toon. Terwijl ze zacht van hem afkroop en wat bij hem vandaan wandelde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 2:32 am

Ze trok een wenkbrauw op. Miley heeft wat gedaan?! Zei ze op een verbaade toon maar toen grijnsde ze weer. Maak je geen zorgen lieverd we pakken haar wel terug je hebt mijn woord als tweeling weet ik ook waar zij bang voor is Zei ze op een duister toontje. Ze streelde het haar uit zijn ogen. Hij grijnsde, Melody was de beste en door die duistere toon Ik beloof je dat ik je niet in bad zal stoppen als je dat zelf niet wilt. Zei ze op een liefdevolle toon. Ze drukte een zoen in zijn hals en ze keek hem recht in zijn ogen, Hij keek diep in haar ogen en streelde met zijn gehandschoende handen haar wang. weet je waar ik bang voor ben? Vroeg ze op een mysterieuse toon. Terwijl ze zacht van hem afkroop en wat bij hem vandaan wandelde. Casse lging wat rechter zitten en keek haar lachend aan 'vertrouw je mij wel, Ik slaap wandel, wie weet maak ik je nog bang door dat ik iets doe waar je bang voor bent zonder dat ik er niet bewust van ben.' Zei hij grijnzend.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 2:55 am

Casse lging wat rechter zitten en keek haar lachend aan 'vertrouw je mij wel, Ik slaap wandel, wie weet maak ik je nog bang door dat ik iets doe waar je bang voor bent zonder dat ik er niet bewust van ben.' Zei hij grijnzend. Ze schudde haar hoofd. Waar ik bang voor ben kan jij niet in je slaap doen lieverd. Zei ze kalm ze zag iets bewegen in haar ooghoeken. Ze grijnsde toen ze zag wat het was. Een konijn! Riep ze blij terwijl ze het kereltje oppakte en langs Cassel ging zitten. Ze was echt heel blij dat straalde gewoon van haar af. ]Dit is geweldig Cassel hier kunnen we Miley mee terug pakken!Zei ze op een blije toon.

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Cute_bunny41
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 3:09 am

Ze schudde haar hoofd. Waar ik bang voor ben kan jij niet in je slaap doen lieverd. Zei ze kalm ze zag iets bewegen in haar ooghoeken. Ze grijnsde toen ze zag wat het was. Een konijn! Riep ze blij terwijl ze het kereltje oppakte en langs Cassel ging zitten. Ze was echt heel blij dat straalde gewoon van haar af. ]Dit is geweldig Cassel hier kunnen we Miley mee terug pakken!Zei ze op een blije toon. Razor keek naar het konijn en glimlachte, het was een schatje, Toen keek hij naar Melody als of ze gek was 'Ee ndemon die bang is voor dit lieve schatje? Ben je niet met je hoofd tege nhet plafon aan gekomen?' Vroeg hij plagerig en kriebelde het konijn achter zijn oor.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 3:17 am

Razor keek naar het konijn en glimlachte, het was een schatje, Toen keek hij naar Melody als of ze gek was 'Ee ndemon die bang is voor dit lieve schatje? Ben je niet met je hoofd tege nhet plafon aan gekomen?' Vroeg hij plagerig en kriebelde het konijn achter zijn oor. Ze grinnikte. Ja ja miley is als de dood voor konijnen komt omdat ze als kind met haar hoofd in een konijnenpijp heeft vasgezeten en een moederkonijn toen haar hele gezicht bewerkt heeft. Zei ze met een grijns ze kon het zich nog zo voorstellen Miley was echt hilarisch met dat opgezwollen gezicht. Ze gaf het konijntje aan Cassel en drukte een zoen op zijn wang. ze gaat echt vreselijk schrikken van dit ventje voor haar zijn konijnen net zo erg als water voor jou en.....voor mij Zei ze met een grijns.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Emptyma jul 02, 2012 3:58 am

Ze grinnikte. Ja ja miley is als de dood voor konijnen komt omdat ze als kind met haar hoofd in een konijnenpijp heeft vasgezeten en een moederkonijn toen haar hele gezicht bewerkt heeft. Zei ze met een grijns Hij grijnsde terwijl hij zich dat voorstelde, wat jammer dat hij er niet bij was. Ze gaf het konijntje aan Cassel en drukte een zoen op zijn wang. ze gaat echt vreselijk schrikken van dit ventje voor haar zijn konijnen net zo erg als water voor jou en.....voor mij Zei ze met een grijns. Hij grijnsde en stond op 'Zo zo meneer lang oor, zullen we eens Miley haar schrok aan jagen.' Zei hij lachend tegen het konijn en zoch in zijn la ee nroze lint. en bond het er om heen 'Kom je?' Vroeg hij aan melody en wachte bij het duur, het as gelukkig opgehouden met regenen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 10 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 10 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum