Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptydi jul 03, 2012 7:33 am

toen hij een nies hoorde keek hij naar melody 'Jij bent ook helemaal nat, Hup je kleren uit dan maak ik al vast een goed plekje dicht bij het haardvuur. Ze keek hem even aan maar hij ging al meteen aan het werk. en maakte vuur in zijn haard en meteen werd het warm in hun werkschuur, hij schoof hun 'bed' dichter naar het vuur zodat ze warm bleven en keek toen naar haar. Melody slikte en deed langzaam haar kleren uit poedel naakt ging ze naar het bed toe en wikkelde ze een deken rond zichzelf ze bloosde helemaal en ze durfde hem niet aan te kijken ze schaamde zich kapot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 1:03 am

Melody slikte en deed langzaam haar kleren uit poedel naakt ging ze naar het bed toe en wikkelde ze een deken rond zichzelf ze bloosde helemaal en ze durfde hem niet aan te kijken ze schaamde zich kapot. Cassel voelde nu pas hoe nat hij was en begon lichtjes te trillen, hij hate water en hier voor zou Miley echt gaan boeten, ze wist hoe erg hij water hate. Toen hij Melody zag schamen keek hij haar diep in de ogen en veranderde in een kat, hij was helemaal nat en begon zijn vacht heel goed uit te schudden het water vloog alle kanten op, de medalion die hij van Melody had gekregen hing om zijn ne kaan een halsband, het was ee nstuk kleiner maar zo had hij het altijd dicht bij zijn hart, na ee nlange tijd van schudde voelde hij zich nog steed koud en nat, zijn bruine katten ogen keken in het rond en troffen toen Melody.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 1:32 am

Cassel varanderde in een kat en hij schudde zich uit ze keek ernaar met een kleine glimlach op haar gezicht de arme schat was echt door en door nat. Toen hij klaar was met zich uit te schudden keek hij haar aan ze glimlachtte en ze opende haar armen ze nam hem voorzichtig op en ze drukte ham tegen haar warme huid ze sloeg het deken weer om hun beide heen en ze aaide hem over zijn hoofdje. Ik zorg wel dat je het weer warm krijgt lieverd. Zei ze op een sussende toon terwijl ze een zoen op zijn hoofd drukte. ze hield van hem en haar blos begon weg te trekken.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 1:41 am

ze glimlachtte en ze opende haar armen ze nam hem voorzichtig op en ze drukte ham tegen haar warme huid ze sloeg het deken weer om hun beide heen en ze aaide hem over zijn hoofdje. Ik zorg wel dat je het weer warm krijgt lieverd. Zei ze op een sussende toon terwijl ze een zoen op zijn hoofd drukte. Cassel zette zijn spin motortje aan en likte haar wang, hij wist niet wat Miley aan het doen was en wou er helemaal niet over na denken, Cassel maakte zich gemakelijk en voelde haar warmte, de warmte van de dekens en de warmte van het vuur om zich heen, hij was gelukkig en morgen zou hij kijken hoe hij alle bewijzen zou vernietigen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 1:54 am

Ze lachtte toen hij weer begon te spinnen. "Gekke kleine lieverd." Fluisterde ze in zijn oor toen hij haar een likje gaf. het kon haar niet schelen wat miley aan het doen was melody was heel kwaad op haar ze moest zich eens leren inhouden! Melody ging liggen met cassel op haar buik ze genoot van het gevoel van zijn zachtte natte pelsje op haar huid het kietelde wanneer hij bewoog en een glimlach wilde niet van haar gezicht. "Vanaf nu zorg ik dat niemand meer met water in jouw buurt komt dat beloof ik...." Zei ze terwijl ze even geeuwde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 2:04 am

Melody ging liggen en Cassel lag op haar buik, hij wist niet of ze het fijn vond met zijn natte pels maar ze bleef maar glimlachen en hij nam het aan dat ze het fijn vond. Hij ging iets gemakelijker liggen en bleef maar spinnen. "Vanaf nu zorg ik dat niemand meer met water in jouw buurt komt dat beloof ik...." Zei ze terwijl ze even geeuwde. Cassel glimlachte zo als een kat dat kan, hij was ook moe en hij lag hier heerlijk, Blijkbaar was hi jaangestoken door die geeuw want hij geeuwde ook en keek haar nog even in haar ogen voor dat hij zijn ogen sloot.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 2:12 am

Hij bleef maar spinnen en hij glimlachtte op zijn eigen vreemde katten manier toen zij geewde moest hij ook even geeuwen. Na een tijdje viel ze in slaap haar ene hand op zijn rugje. Eerst was haar droom rustig maar hij veranderde hij werd erger er kwam veel kwaad en duisternis in voor het was een voorteken er was kwaad op komst heel veel kwaad! melody was aan het woelen in haar slaap ze mompelde een paar woorden en ze begon ook angst te zweten.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 2:19 am

Cassel had een rustige droom dat hi jMiley peste met een konijn en voelde plotseling hoe hij van iets af viel, meteen was hij klaar wakker en keek naar Melody die onrustig sliep, hij kon zien dat ze zwete. HIj hoorde dat ze wat woorden mompelde en veranderde terug en maakte har voorzichtig wakker. 'Melody, het is maar een droom.' Zei hij zachtjes en wachte af tot ze wakker zou worden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 2:37 am

'Melody, het is maar een droom.' Zei hij zachtjes. Melody hoorde een ste in haar droom en haar droom werd lichter tot hij verdween en ze zachtjes haar ogen opende ze kniipperde een paar keer voor alles scherp werd. Het was niet zomaar een droom nee dat was het helemaal niet daar was het veel te duister voor! Er is iets aan de hand ik voel het er is vanalles aan het gebeuren cassel duistere dingen komen naar de oppervlakteZei ze met een bedachtzaam gezicht. Ze ging wat rechter zitten ze gooide de dekens van zich af haar bleke huid twinkelde door de zweetpareltjes die erop zaten Melody's ademhaling werd geleidelijk aan weer normaal.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 3:38 am

Cassel was opgelucht toen hij zag dat Melody wakker werd, even dacht hi jdat alles mis ging, maar alles is nu goed. Er is iets aan de hand ik voel het er is vanalles aan het gebeuren cassel duistere dingen komen naar de oppervlakteZei ze met een bedachtzaam gezicht. Ze ging wat rechter zitten ze gooide de dekens van zich af haar bleke huid twinkelde door de zweetpareltjes die erop zaten Melody's ademhaling werd geleidelijk aan weer normaal. hij ging naast haar zitte nen nam haar i nzijn armen 'ik ben geen orakel Melody maar kan je misschien uit leggen wat je bedoelt?' vroeg hij zachtjes, welke duistere dingen komen naar de oppervlakte? hij snapte er niks van.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 4:16 am

hij ging naast haar zitte nen nam haar i nzijn armen 'ik ben geen orakel Melody maar kan je misschien uit leggen wat je bedoelt?' vroeg hij zachtjes. Ze keek hem aan ze wist het niet goed hoe ze het moest uitleggen omdat het allemaal ook nog onduidelijk in haar hoofd was. Ik weet het niet goed Cassel maar ik weet wel dat het erg is de laatste keer dat ik zo'n droom heb gehad was de avond voor Miley een demoon werd. maar deze droom was nog erger.... Zei ze met een zucht ze legde haar hooofd in zijn nek en ze drukte er een kus op. Maar vergeet maar wat ik gezegd heb je hoeft je hoofd er niet over te breken. Zei ze zachtjes.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 4:36 am

Ze keek hem aan ze wist het niet goed hoe ze het moest uitleggen omdat het allemaal ook nog onduidelijk in haar hoofd was. Ik weet het niet goed Cassel maar ik weet wel dat het erg is de laatste keer dat ik zo'n droom heb gehad was de avond voor Miley een demoon werd. maar deze droom was nog erger.... Zei ze met een zucht ze legde haar hooofd in zijn nek en ze drukte er een kus op. Maar vergeet maar wat ik gezegd heb je hoeft je hoofd er niet over te breken. Zei ze zachtjes. Hij schudde zijn hoofd 'i kvind het niet erg lieverd, als je iets wil vertellen kan je dat altijd bij mij doen, ik zal altijd wel luisteren.' Zei hij zachtjes en dacht na over haar woorden, wat zou er aankomen? Welk gevaar lag nu op de loer? Toen glimlachte Cassel en drukte een kus op haar voorhoofd 'Je hebt gelijk we hebben iets anders waar we ons hoofden over moeten breken.' Zei hij geheimzinnig en stond op en liep naar zijn bureu en zocht iets in zijn laatje, hij pakte een blauwe doosje en ging voor op zijn knie zitten, hij opende die en een ring zat in het midden. 'Dit is misschien geen romantisch gelegenheid maar, Ik Cassel Sebastian Sharpe vraag jou Melody Mac Bloody om jou hand en hart.' Misschien was Cassel een dief maar hij had wel manieren geleerd.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 4:58 am

Hij schudde zijn hoofd 'i kvind het niet erg lieverd, als je iets wil vertellen kan je dat altijd bij mij doen, ik zal altijd wel luisteren.' Zei hij zachtjes. Melody glimlachtte ze wist dat ze hem alles kon vertellen en ze vertrouwde hem ook maar ze wilde hem niet onnodig ongerust maken ze wilde hem niet opzadelen met de problemen van de wereld dat was haar taak. Toen glimlachte Cassel en drukte een kus op haar voorhoofd 'Je hebt gelijk we hebben iets anders waar we ons hoofden over moeten breken.' Zei hij geheimzinnig en stond op. Ze volgde hem even met haar ogen en ze gritste haar dunne zwarte zomerjurkje van de vloer ze trok het over zich. ze wachtte geduldig. Hij kwam voor haar op zijn knie zitten en hij opende een blauw doosje ze hapte even naar adem. 'Dit is misschien geen romantisch gelegenheid maar, Ik Cassel Sebastian Sharpe vraag jou Melody Mac Bloody om jou hand en hart.' ze keek hem vol verbazing aan en er kwamen tranen in haar ogen ze vloog hem in zijn armen. Ja, duizend keer ja! ooh Cassel.... Ze huilde tranen van geluk ze kon het niet geloven....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptywo jul 04, 2012 6:25 pm

ze keek hem vol verbazing aan en er kwamen tranen in haar ogen ze vloog hem in zijn armen. Ja, duizend keer ja! ooh Cassel.... Cassel lachte van geluk en nam Melody in zijn armen en draaide een rondje, hij was zo gelukkig dat ze ja zei. zo geluk had hem nog nooit iemand gezien. Hij zette haar weer neer en pakte het ring en wou om haar vinger doen*. 'Het is een oude erfstuk van ons familie, en ik ben blij dat jij Miss sharpe wil worden. ' hij glimlachte en zijn ogen twinkelde van plezier, ze ware nook een beetje vochtig.

*Toen hij de ring om haar vingers wou doen viel die op de grond en toen Cassel hem wou oppakken begon te grond te beven XD
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptydo jul 05, 2012 1:43 am

Cassel lachte van geluk en nam Melody in zijn armen en draaide een rondje. Melody lachtte van geluk. Hij zette haar weer neer en pakte het ring en wou om haar vinger doen*. 'Het is een oude erfstuk van ons familie, en ik ben blij dat jij Miss sharpe wil worden. ' hij glimlachte en zijn ogen twinkelde van plezier, ze ware nook een beetje vochtig. Ze drukte een zoen op zijn neus en ze keek hem aan. Ik ben blij dat je mij als miss Sharpe wilt. Zei ze zachtjes.

(waarom schud de grond? ik snap het niet helemaal ^^")
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptydo jul 05, 2012 5:11 am

Ze drukte een zoen op zijn neus en ze keek hem aan. Ik ben blij dat je mij als miss Sharpe wilt. Zei ze zachtjes. HIj lachte naar haar, 'Natuurlijk wil ik jou als Miss sharpe, niemand anders heeft mijn hart gestolen tot de dag dat ik jou als blood hunter tegen kwam.' Zei hij. Hij bleef haar nog steeds recht aan kijken en hield haar hand goed vast, als of hij haar elke moment kwijt kon raken 'Ik moet vandaag wat dingen doen in het huis, hopelijk heeft Miley meneer niks aangedaan.' Hji glimlachte scheef.

9moest plotseling denken aan Hades die einde xD)
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptydo jul 05, 2012 8:49 am

(Aaah XD)

HIj lachte naar haar, 'Natuurlijk wil ik jou als Miss sharpe, niemand anders heeft mijn hart gestolen tot de dag dat ik jou als blood hunter tegen kwam.' Zei hij. Ze bloosde lichtes. Jij was hier toch de dief? Grapte ze. Hij hield haar hand goed vast en op haar beurt hield ze hem ook goed vast ze was nog steeds bang dat er iets zou gebeuren. 'Ik moet vandaag wat dingen doen in het huis, hopelijk heeft Miley meneer niks aangedaan.' Hji glimlachte scheef.
Ze knikte en ze glimlachtte.
Ik begrijp het cassel en ik denk dat Miley nu wel vertrokken is. Ze hangt graag bij jake rond de laatste tijd. En ik moet denk ik ook wat dingen gaan onderzoeken. zei ze bedachtzaam. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst. Ze snoof zijn geur op en ze luisterde naar zijn hartslag.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Emptyvr jul 06, 2012 3:25 am

Ze bloosde lichtes. Jij was hier toch de dief? Grapte ze. Hij glimlachte ondeugend 'Ik ben nog steeds een dief lieve schat en dat zou ook nooit veranderen.' Ze knikte en ze glimlachtte. Ik begrijp het cassel en ik denk dat Miley nu wel vertrokken is. Ze hangt graag bij jake rond de laatste tijd. En ik moet denk ik ook wat dingen gaan onderzoeken. zei ze bedachtzaam. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst. Hij keek toe naar Melody en glimlachte en gaf een kus op haar hoofd 'Dan zullen we snel met onze zaken werken dan zullen we elkaar snel ontmoeten.' zei hij zachtjes.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 12 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum