Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Sneaky problems for my sister vr jun 01, 2012 10:01 am
Miley liep wat door de velden te slenteren ze wist dat haar zusje dichtbij ergens in deze stad was ze kon haar kosmische aanwezigheid voelen. Miley hield ervan om zich voor te doen als Miley en zo haar vrienden te keuren en ze eventueel uit de weg te ruimen als ze niet puur genoeg waren. Miley was een lid van de hoge hemelraad en zij werd ook wel de engel der wraake genoemd vandaar haar soms wat vreemde kantjes. Miley moest alle zieke en duivelse geesten wegwwerken dat was haar taak en ze probeerde haar zusje ervan te overtuigen zich bij haar aan te sliten maar dat kind twijfelde nog steeds wat had je toch aan zo'n tweelingzus?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:14 am
Jake slenterde wat rond door de velden. Hij dacht weer aan Melody, als hij haar gewoon maar kon kussen, dan veranderde ze in een duivelse engel. Hij grijnsde. Jake's ketting gloeide fel. Er was hier iets goeds in de buurt, iets héél goeds. Misschien was het Melody? Satan was er niet bij, die was aan het jagen. Jake keek even rond en in de verte zag hij Melody. Als hij zijn charmes bovenhaalde, zou het hem wel lukken. Hij wandelde naar haar toe en grijnsde. Hoe dichter hij in haar buurt kwam, hoe harder de ketting gloeide. "Hey Mel. Ik heb je gemist." Hij glimlachte knipogend. De avondzon accentueerde zijn rode ogen.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:22 am
Ineens kwam er een knappe jjongeman op haar af zijn ketting gloeide duidelijk het teken van de duivel ze keek hem aan hij zag er echt wel goed uit! En blijkbaar kende hij haar zusje. Ze liep grijnzend naar hem toe. Hallo daar...euh... Verdraait ze kende zijn naam niet maar ze moest zorgen dat ze haar dekmantel behield. En wat was jouw naam ookal weer? Ik heb net mijn hoofd gestoten en alles is een beetje dubbel. Zei ze met haar hand op haar hoofd en een klaagelijke zucht.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:25 am
'Hallo daar...euh...' Hij bleef glimlachen. 'En wat was jouw naam ookal weer? Ik heb net mijn hoofd gestoten en alles is een beetje dubbel.' Zei ze met haar hand op haar hoofd en een klaagelijke zucht. Hij grijnsde. "jake, lieverd." De zon twinkelde in zijn ogen terwijl hij haar glimlachend aan keek. "Gaat het wel een beetje met je hoofd?" Vroeg hij bezorgt. Eigenlijk was hij niet bezorgt. Hij wilde haar eigenlijk gewoon slecht maken, maar dat liet hij niet merken.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:34 am
Hij grijnsde. "jake, lieverd." De zon twinkelde in zijn ogen terwijl hij haar glimlachend aan keek. "Gaat het wel een beetje met je hoofd?" Vroeg hij bezorgt. Ze glimlachtte en liep naar hem toe. Aja Jake dat was het. Zei ze met een engelen grijns. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Ja hoor het gaat al beter nu jij er bent." Zei ze vriendelijk ze voelde zijn spieren zo zalig! Melody had sexy vrienden zeg!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:43 am
'Aja Jake dat was het.' Hij walgde van dat goed engelen lachje, maar hij liet niets merken. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Ja hoor het gaat al beter nu jij er bent." Hij glimlachte zijn tanden bloot. Je zag perfect zijn hoekige tanden. Door de aanraking, gaf zijn ketting een fel, rood licht. Hij glimlachte. "Niet op letten." Hij streelde met zijn hand door haar haar en bracht zijn lippen naar de hare, om haar te kussen. Hij was zo weinig van zijn doel verwijderd...
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:53 am
Hij glimlachte zijn tanden bloot. Je zag perfect zijn hoekige tanden. Door de aanraking, gaf zijn ketting een fel, rood licht. Hij glimlachte. "Niet op letten." Hij streelde met zijn hand door haar haar en bracht zijn lippen naar de hare, om haar te kussen. Ze wrong zich uit zijn armen en keek hem even schaapachtig aan. Wow rustig mooie jongen Zei ze terwijl ze met haar haar speelde zo makkelijk was het niet ze zou hard to get spelen met deze knul!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:00 am
Ze wrong zich uit zijn armen en keek hem even schaapachtig aan. 'Wow rustig mooie jongen' Hij had moeite met niet geshockeerd te kijken. Het was hem bijna gelukt. Hij glimlachte. "Sorry, ik werd verblind door je schoonheid. Je ziet er echt goed uit, weet je dat je echt prachtig bent?" Hij ging weer een aantal stappen naar haar toe. Hij had geen t-shirt ofzo aangedaan, dat deed hij nooit. Die dingen irriteerde hem altijd. Trouwens, met dat t-shirt zou je zijn spierbundels niet zo goed zien. Verder had hij een short aan. Hij glimlachte zijn honingzoete lach. "Je lijkt wel een magneet." Hij knipoogde glimlachend.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:07 am
Hij glimlachte. "Sorry, ik werd verblind door je schoonheid. Je ziet er echt goed uit, weet je dat je echt prachtig bent?" Hij ging weer een aantal stappen naar haar toe. Ze bloosde.Ach er zijn vast nog mensen die er net zo uitzien als ik dus zo mooi ben ik niet. Zei ze met een glimlach. Hij had geen t-shirt ofzo aangedaan, Verder had hij een short aan. Hij glimlachte zijn honingzoete lach. Ze smolt voor die lach als boer op een cabrio. "Je lijkt wel een magneet." Hij knipoogde glimlachend. Ze grinnikte. Ach je weet hoe magneten zijn ze kunnen aantrekken Ze deed een stap naar hem toe haar lipen bijna tegen de zijne. Maar ze kunnen ook afstoten Zei ze terwijl ze weer van hem wegliep.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:12 am
'Ach je weet hoe magneten zijn ze kunnen aantrekken' Ze deed een stap naar hem toe haar lipen bijna tegen de zijne. Dit werd perfect. 'Maar ze kunnen ook afstoten' Ze liep weg. Hij moest zich inhouden met ergeren. Jake glimlachte en ging naar haar toe. "Weet je, je verdient gekust te worden. Iedere dag, ieder uur, iedere minuut." Hij stond bijna tegen haar. Hij glimlachte nog eens. Als ze nu niet smolt, dan zou hij het op geven. Dan was het haast onmogelijk.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:16 am
Jake glimlachte en ging naar haar toe. "Weet je, je verdient gekust te worden. Iedere dag, ieder uur, iedere minuut." Hij stond bijna tegen haar. Hij glimlachte nog eens. Ze keek hem aan ze kon het niet weerstaan die perfecte lach dat gespierde lichaam! Ze legde haar armen om zijn nek en kustte hem. Haar vleugels kwam tevoorschijn maar ze waren nu zwart met een gouden schijn. De aaarde beefd en het stormde maar ze bleven zoenen ze had haar ogen gesloten en ze gennoot hier zo van!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:23 am
Ze sloeg haar armen om hem heen en begon hem te zoenen. Eindelijk dacht hij in zichzelf. Maar ze voelde te goed aan om een neutrale engel te zijn. Was dit Melody wel? Wat maakte het uit? Hij hoorde een luide 'explosie' er was eigenlijk een soort krachtveld om hen heen gegaan. Er waren enkele bomen die het veld op stonden de kracht op gegaan. Even later stopte hij. Haar vleugels waren zwart met een goude schijn. Hij grijnsde. "Man, dat koste veel moeite. Oké, welkom bij de groep." Er verscheen een ketting in zijn handen, net zo een als hij en Satan hadden. "Oké, ik moet nu gaan, bedankt om zo goed mee te werken." Hij was helemaal niet meer geïnteresseerd in haar.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:26 am
Ze hoorde een luide 'explosie' er was eigenlijk een soort krachtveld om hen heen gegaan. Er waren enkele bomen die het veld op stonden de kracht op gegaan. Even later stopte hij. Haar vleugels waren zwart met een goude schijn. Hij grijnsde. "Man, dat koste veel moeite. Oké, welkom bij de groep." Er verscheen een ketting in zijn handen, net zo een als hij en Satan hadden. "Oké, ik moet nu gaan, bedankt om zo goed mee te werken." Hij was helemaal niet meer geïnteresseerd in haar. Ze keek hem kwaad na en ze trok hem bij zijn nekvel terug ze keek hem kwaad aan. En waar denk jij naartoe te gaan hufter?! Vroeg ze voor ze hem een klap in zijn gezicht verkocht en wegvloog dit was foute boel erg foute boel het voelde niet goed!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:30 am
Hij werd bij zijn nekvel gegrepen. 'En waar denk jij naartoe te gaan hufter?!' Hij grijnsde. "Wat had je nou gedacht? Waren de hints niet duidelijk genoeg? Rode ogen? Duivelsketting, extra scherpe hoektanden? Je zou toch meteen moeten zien dat ik een demoon was? Dit is gewoon mijn werk, trouwens, mijn rang is hoger dan die van jou in de hel en ook op aarde dus. Oja, ookal doe je die ketting niet aan, je staat nu automatisch aan de kant van de duivel, je hebt eigenlijk door mij te zoenen een soort contract getekent en nu kun je niet meer terug." Hij grijnsde duivels.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:37 am
Hij werd bij zijn nekvel gegrepen. 'En waar denk jij naartoe te gaan hufter?!' Hij grijnsde. "Wat had je nou gedacht? Waren de hints niet duidelijk genoeg? Rode ogen? Duivelsketting, extra scherpe hoektanden? Je zou toch meteen moeten zien dat ik een demoon was? Dit is gewoon mijn werk, trouwens, mijn rang is hoger dan die van jou in de hel en ook op aarde dus. Oja, ookal doe je die ketting niet aan, je staat nu automatisch aan de kant van de duivel, je hebt eigenlijk door mij te zoenen een soort contract getekent en nu kun je niet meer terug." Hij grijnsde duivels. Ze keek hem kwaad aan en gooide die ketting op de grond. Hoe durf jij een vuile demoon zo tegen de engel der wrake te spreken?! En wat moest jij eigenlijk met mijn zusje?! Zei ze kwaad ow verdraaid nu had ze zich versproken! Ze had al een plan om het hem bedaalt te zetten ze gebruikte haar gaven en liet hem wit zien alleen maar wit net alsof hij blind was.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:42 am
Ze gooide de ketting op de grond. 'Hoe durf jij een vuile demoon zo tegen de engel der wrake te spreken?! En wat moest jij eigenlijk met mijn zusje?!' Hij moest lachen. Het maakte hem niets uit dat hij nu wit zag, nu wist hij haar gave. Jake kreeg een grappig idee en liet haar alles flashy blauw zien met felroze en groene bewegende lava bubbels. Iets waar hij gek van zou worden. "Ten eerste, je bent geen engel meer, je bent een demoon." Lachte hij. "Ten tweede, ik ga haar slecht maken, net zoals jij nu moet doen bij anderen. Trouwens, als jij Melody niet bent, wie ben je dan wel?" Hij grijnsde, maar wist dat ze hem niet kon zien, net zoals zij hem niet.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:47 am
Jake kreeg een grappig idee en liet haar alles flashy blauw zien met felroze en groene bewegende lava bubbels. Ze krijstte even dit was verschrikkelijk!. "Ten eerste, je bent geen engel meer, je bent een demoon." Lachte hij. Ze gromde. "Ten tweede, ik ga haar slecht maken, net zoals jij nu moet doen bij anderen. Trouwens, als jij Melody niet bent, wie ben je dan wel?" Hij grijnsde, maar wist dat ze hem niet kon zien, net zoals zij hem niet. Mischien ben ik nu net zoals jij maar ik ga je echt niet helpen met nog andere demonen te maken. En moest je het nog niet door hebben ik ben Miley haar tweeling zus. Ze liet hem nu de zelfde misselijkmakende beelden zien zoals hij haar liet zien. En ik ga er voor zorgen dat jij niet in haar buurt komt! Zei ze met een duivelse lach.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 10:51 am
'Mischien ben ik nu net zoals jij maar ik ga je echt niet helpen met nog andere demonen te maken. En moest je het nog niet door hebben ik ben Miley haar tweeling zus.' Ze liet hem nu de zelfde misselijkmakende beelden zien zoals hij haar liet zien. Maar hij was slimmer dan dat en sloot gewoon zijn ogen. Hij schreeuwde, zodat ze zou denken dat hij nog steeds zijn ogen open had. 'En ik ga er voor zorgen dat jij niet in haar buurt komt!' Zei ze met een duivelse lach. Hij lachte. "Dat is dan pech voor mij, er lopen nog genoeg shape shifters rond. O, en als je geen demonen wil make, is dat jou probleem. Ik zou je dan al maar klaarmaken voor een kwaad bezoekje van de duivel met zijn wachters. Niemand kan ze verslaan, enkel de duivel zelf." Hij bleef haar de beelden te laten zien, maar hij had er geen last van.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 02, 2012 9:17 pm
Hij lachte. "Dat is dan pech voor mij, er lopen nog genoeg shape shifters rond. O, en als je geen demonen wil make, is dat jou probleem. Ik zou je dan al maar klaarmaken voor een kwaad bezoekje van de duivel met zijn wachters. Niemand kan ze verslaan, enkel de duivel zelf." Hij bleef haar de beelden te laten zien. Miley was het beu en verhief zijn vloek zodat ze weer normaal zag, mensen die de kracht goed genoeg kenden wisten dat dat mogelijk was. Ik ben niet bang voor hem en al zeker niet voor jouw. Zei ze kwaad terwijl ze op de grond ging zitten wat waren demonen toch bedriegelijke wezens! Weet je voor iemand die zo knap is aan de buitenkant heb je echt een vreselijk karakter. Zei ze rustig terwijl ze even haar ogen sloot. En je zoent als een vis. Concludeerde ze.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 4:51 am
'Ik ben niet bang voor hem en al zeker niet voor jouw.' Ze klonk nogal kwaad toen ze ging zitten. Hij grijnsde. ' Weet je voor iemand die zo knap is aan de buitenkant heb je echt een vreselijk karakter.' Ze sloot haar ogen. "Ik ben nu eenmaal een demoon, net zoals jij." Hij grijnsde. 'En je zoent als een vis.' Hij haalde zijn schouders op. "Jij zoende best goed, bovendien ben jij best wel lekker. Maar meer moet ik niet van je hebben. De duivel heeft me een afstammeling van Kiba belooft, waarschijnlijk zijn dochter. Trouwens, in de hemel gaan ze je niet meer toe laten hoor." Hij lachte kort. Hij bekeek haar eens fatsoenlijk. Ze was eigenlijk best wel sexy.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:10 am
"Ik ben nu eenmaal een demoon, net zoals jij." Hij grijnsde. Hij haalde zijn schouders op. "Jij zoende best goed, bovendien ben jij best wel lekker. Maar meer moet ik niet van je hebben. De duivel heeft me een afstammeling van Kiba belooft, waarschijnlijk zijn dochter. Trouwens, in de hemel gaan ze je niet meer toe laten hoor." Hij lachte kort. Hij bekeek haar eens fatsoenlijk. Ze keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen. Dan nog voor een demoon ben je erg ongemaierd. Zei ze met gekruiste armen ze keek hem aan vanuit haar ooghoeken. Had hij haar nu echt lekker genoemd? En een goede zoener? Die gast was echt niet wijs! En trouwens Lily, Kiba's dochter heeft al een vriendje. Een nogal jaloers vriendje. Zei ze met een grijns.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:14 am
'Dan nog voor een demoon ben je erg ongemaierd.' Hij lachte. "Bedankt voor het compliment, je weet toch dat je op die manier een demoon een compliment geeft?" Hij knipoogde. 'En trouwens Lily, Kiba's dochter heeft al een vriendje. Een nogal jaloers vriendje.' Zei ze met een grijns. Hij schrok even. "Wat? Dat meen je niet?! Tja, jij of melody zijn ook wel goed genoeg. Jullie zijn toch familie van Kiba hé?" Hij grijnsde. Als zij weigerde, zou hij voor melody gaan. Het zal één van de twee worden. Jake ging op de grond zitten.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:18 am
Hij lachte. "Bedankt voor het compliment, je weet toch dat je op die manier een demoon een compliment geeft?" Hij knipoogde. Ze keek hem even zuur aan en ze draaide haar rug naar hem toe. Hij schrok even. "Wat? Dat meen je niet?! Tja, jij of melody zijn ook wel goed genoeg. Jullie zijn toch familie van Kiba hé?" Hij grijnsde. Ze draaide zich om en ze keek hem rustig aan. We zijn geen rechtstreekse familie we zijn familie van zijn vrouw. Loog ze heel overtuigend. Ze wilde echt niets met die gast te maken hebben!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:23 am
'We zijn geen rechtstreekse familie we zijn familie van zijn vrouw.' Hij gromde even van ergernis. Nu moest hij die meid ook nog gaan zoeken. Kwaad begon hij te ijsberen. "Ik heb verdomme 13 jaar lang gewacht, heb me ingehouden met andere vrouwen om zo eindelijk te kunnen wachten tot de ware." Hij wandelde naar een boom en schopte er tegen, de boom knakte in tweeën. Nu had hij zoveel moeite gedaan, nog nooit een vrouw gekust, tot Miley vandaag, en moest hij nog steeds moeite doen? Het was om gek van te worden.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:27 am
Kwaad begon hij te ijsberen. "Ik heb verdomme 13 jaar lang gewacht, heb me ingehouden met andere vrouwen om zo eindelijk te kunnen wachten tot de ware." Hij wandelde naar een boom en schopte er tegen, de boom knakte in tweeën. Ze grinnikte en liep naar hem toe ze stond achter hem en legde haar hoofd op zijn schouder. Wat is er Jakey? een beetje teleurgesteld dat ze al bezet is? Tsss arme jongen toch. Zei ze sarcastisch en met een grijns ze ging weer van hem weg ze vond dit echt heel vermakelijk. Heb je mischien wat popcorn? Vroeg ez voor ze in haar lach schoot.