Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptyma jul 02, 2012 4:37 am

Hij grijnsde en stond op 'Zo zo meneer lang oor, zullen we eens Miley haar schrok aan jagen.' Zei hij lachend tegen het konijn en zoch in zijn la ee nroze lint. en bond het er om heen. Melody grinnikte ze vond het wel oké om Miley eens lekker de stuipen op het lijf te jagen 'Kom je?' Vroeg hij aan melody en wachte bij het duur, het as gelukkig opgehouden met regenen. Ze ging bij de deur staan en ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan. Euh....Is het goed als ik hier blijf? Ze projecteerd die dingen vast nog steeds en alle negatieve energie die in dat huis zit... Er ging een rilling door haar heen ze wou de koomende tijd niet in dat huis binnen gaan ze hoopte dat hij haar begreep?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptyma jul 02, 2012 4:42 am

. Ze ging bij de deur staan en ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan. Euh....Is het goed als ik hier blijf? Ze projecteerd die dingen vast nog steeds en alle negatieve energie die in dat huis zit... Cassel knikte begrijpend 'Ik begrijp het lieverd.' Zei hij zacht en gaf een kus en liep toen naar buite nrichting het huis, het vuur was gedoofd en alles was nat wat hem de rillig bezorgde, hij liep naar binnen en zag Miley liggen slapen. Hij grinnikte en verstopte het konijn in zijn zak en liep anar haar toe 'oo lieve Miley wakker worden.' Zei hij zachtjesen streelde haar wang.
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptyma jul 02, 2012 4:57 am

Miley lag heerlijk te slapen aan het dromen over de moorden die ze hadden gepleegd. ze werd wakker door cassel 'oo lieve Miley wakker worden.' Zei hij zachtjesen streelde haar wang. Ze opende haar ogen en ze keek hem aan ze geeuwde even. Wat doe jij hier nu weer? Moet jij niet naar melody toe? De overwinning vieren ofzo in de plaats van mij uit mijn dromen halen Mopperde ze zachtjes ze ging wat rechter zitten en ze keek hem in zijn donkere ogen nietsvermoedend van het monster dat zich in zijn zak bevond.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptyma jul 02, 2012 8:49 pm

Ze opende haar ogen en ze keek hem aan ze geeuwde even. Wat doe jij hier nu weer? Moet jij niet naar melody toe? De overwinning vieren ofzo in de plaats van mij uit mijn dromen halen Mopperde ze zachtjes ze ging wat rechter zitten en ze keek hem in zijn donkere ogen, hij glimlachte liefjes 'KOm kom Miley, jij heb ook geholpen dus ik heb een cadeautje voor je, je zou het vast prachtig vinden.' Hij haalde heel voorzichtig een kleine beestje uit zijn zak en en hield het naar boven. 'Lief hé?' Zei hij met een lief gezichtje.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptyma jul 02, 2012 9:57 pm

hij glimlachte liefjes 'KOm kom Miley, jij heb ook geholpen dus ik heb een cadeautje voor je, je zou het vast prachtig vinden.' Ze trok een wekrauw op. Wat was hij van plan? Hij haalde heel voorzichtig een kleine beestje uit zijn zak en en hield het naar boven. 'Lief hé?' Zei hij met een lief gezichtje. Miley keek naar het kleine konijntje en ze sprong uit bed ging tegen de muur aan de andere kant staan haar ogen stonden groot en ze trilde helemaal. HAAAL DAT MONSTER WEG!!!! Schreeuwde ze totaal in paniek. Waarom konijnen?! Waarom net konijnen?! CASSEL IK MEEN HET DOE DAT MORMEL WEG VOOR HET AANVALT! Riep ze nu ook met boosheid in haar stem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 12:44 am

Miley keek naar het kleine konijntje en ze sprong uit bed ging tegen de muur aan de andere kant staan haar ogen stonden groot en ze trilde helemaal. HAAAL DAT MONSTER WEG!!!! Schreeuwde ze totaal in paniek. Waarom konijnen?! Waarom net konijnen?! CASSEL IK MEEN HET DOE DAT MORMEL WEG VOOR HET AANVALT! Riep ze nu ook met boosheid in haar stem. Cassel keek met grote ogen van verbazing naar Miley 'Kom op Miley, dit is een kleine schattebout, ik lust haar zelfs rauw als ontbijt, ze valt je heus neit aan.' Zei hij verbaast en hield zijn gezicht dicht bij het konijn 'Nee hé meneertje, jij valt onze Kleine Miley niet aan hé?' Zei hij tegen het konijn en liep naar Miley toe.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 1:01 am

Cassel keek met grote ogen van verbazing naar Miley 'Kom op Miley, dit is een kleine schattebout, ik lust haar zelfs rauw als ontbijt, ze valt je heus neit aan.' Zei hij verbaast en hield zijn gezicht dicht bij het konijn. Miley keek hem nog steeds angstig aan. Vreet hem dan op! Dan zijn we meteen van dat mormel af. 'Nee hé meneertje, jij valt onze Kleine Miley niet aan hé?' Zei hij tegen het konijn en liep naar Miley toe. Miley liep achterwaats bij hen vandaan. Cassel stop ermee haal dat ding weg! Zei ze nog steeds bang ze zat vast in het hoekje van de kamer ze kon geen kant meer op.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 1:13 am

Miley keek hem nog steeds angstig aan. Vreet hem dan op! Dan zijn we meteen van dat mormel af. HIj schudde lachend zijn hoofd 'nee dat zou zonde zijn, ik wil hem wel gebruike nals waakkonijn.' . Miley liep achterwaats bij hen vandaan. Cassel stop ermee haal dat ding weg! Zei ze nog steeds bang ze zat vast in het hoekje, Hi jgrinnikte 'Ach kom op Miley jij was toch nergens bang voor.' Zei hij plagend.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 1:33 am

HIj schudde lachend zijn hoofd 'nee dat zou zonde zijn, ik wil hem wel gebruike nals waakkonijn.' . Miley gromde wat onverstaanbare vervloekingen. Hi jgrinnikte 'Ach kom op Miley jij was toch nergens bang voor.' Zei hij plagend. Ze gromde. Ik ben ook nergens bang voor! Ik hou gewoon niet van ko....ko...konijnen! Zei ze met een onvastte stem maar de angst was nog duidelijk in haar stem te horen. Ze was wel opgelucht dat hij nog afsrand hield ze zou pas echt gaan flippen als dat ding haar zou aanraken.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 1:45 am

Ze gromde. Ik ben ook nergens bang voor! Ik hou gewoon niet van ko....ko...konijnen! Zei ze met een onvastte stem maar de angst was nog duidelijk in haar stem te horen. Hij grijnsde 'Ach Mileym het is niet erg als je ergens bng voor ben, Meneer lang oor is ook bang voor mij al ik in mijn katten vorm hem besluip.' Zei hij en ging naast miley staan.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 2:01 am

Hij grijnsde 'Ach Mileym het is niet erg als je ergens bng voor ben, Meneer lang oor is ook bang voor mij al ik in mijn katten vorm hem besluip.' Zei hij en ging naast miley staan. Ze keek hem aan haar ogen knepen samen tot spleetjes. Wacht eens even?! Er zit iets achter! Jij weet dat ik bang voor ze ben! Ooh dit is om mij te pesten is het niet?! Zei ze nu kwader maar ze bleef nog steeds uit de buurt van het konijn dat vreselijke monster!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 2:11 am

Ze keek hem aan haar ogen knepen samen tot spleetjes. Wacht eens even?! Er zit iets achter! Jij weet dat ik bang voor ze ben! Ooh dit is om mij te pesten is het niet?! Zei ze nu kwader maar ze bleef nog steeds uit de buurt van het konijn dat vreselijke monster! Hij lachte breed en duwde het konijn in haar handen 'Hier neem maar als herinering aan vandaag Miley.' Zei hij lachend terwijl hij zijn handen droog wreef aan zijn broek en naar de deur begon te lopen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 2:47 am

Hij lachte breed en duwde het konijn in haar handen 'Hier neem maar als herinering aan vandaag Miley.' Zei hij lachend terwijl hij zijn handen droog wreef aan zijn broek en naar de deur begon te lopen. Toen het konijn in haar handen zat schreuwde ze de longen uit haa rlijf ze schrok zo hard dat ze het beestje in de lucht gooide en naar cassel toespurtte en hem in zijn armen sprong. Ze had zich helemaal aan hem vastgeklemd hevig trillend. het konijn was op het bed gevallen en snuffelde een beetje. Miley bleef schreeuwen zeker 5 minuten lang ze leek wel een klein katje dat zich aan cassel had vstgehangen. na een tijdje zweeg ze en keek ze hem aan. Hoe weet jij dat ik bang ben voor konijnen?! Zei ze ze keek hem strak aan haar angst omgezet in woede. Melody... Zei ze knarstandend ze sprong van hem af en ze wilde naar buiten stormen. Ze gaat eraan! Gromde ze. Miley was echt kwaad.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 2:59 am

Toen hij het konijn in haar handen duwde hoorde hij haar gillen ne hield zich in om niet te lachen. Maar hij keek verbaast toen Miley in zijn handen sprong, ze had zich helemaal aan hem vastgeklemd hevig trillend. het konijn was op het bed gevallen en snuffelde een beetje. Miley bleef schreeuwen zeker 5 minuten lang ze leek wel een klein katje dat zich aan cassel had vstgehangen. na een tijdje zweeg ze en keek ze hem aan. Hoe weet jij dat ik bang ben voor konijnen?! Zei ze ze keek hem strak aan haar angst omgezet in woede. Melody... Zei ze knarstandend ze sprong van hem af en ze wilde naar buiten stormen. Ze gaat eraan! Gromde ze. Miley was echt kwaad. Hij glimlachte en pakte haar pols vast en trok haar naar zich toe, zijn ogen stonden zacht, 'Ach kom Miley, het was mijn idee om jou terug te pakken, ik moest heel wat doen voordat ik het te weten kreeg dat jij bang bent voor konijnen,' Hij grijnsde plagerig.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:07 am

Hij glimlachte en pakte haar pols vast en trok haar naar zich toe, zijn ogen stonden zacht, 'Ach kom Miley, het was mijn idee om jou terug te pakken, ik moest heel wat doen voordat ik het te weten kreeg dat jij bang bent voor konijnen,' Hij grijnsde plagerig. Miley keek hem kwaad aan haar blik verzachtte. Best....dan gaan jullie er alletwee aan! Zei ze terwijl ze een fles water van tafel gritste en die over hem goot voor ze naar buiten renden en Melody aan haar haar uit de stal sleurde. Jij! Jij! Ik vermoord je! Riep ze voordat ze zich op melody stortte beide hadden ze hun vleugels opengevouwen en ze rolde over de grond Mily was een echte furie maar melody liet zich niet doen. Miley grijnsde en gebruikte haar gaven Melody kromp ineen en ze rolde over de grond van angst Miley grijnsde ze liet melody haar ergste nachtmerrie zien.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:19 am

Melody hoorde Miley roepen en ze grinnikte tot Miley ineens naar binnen stormde en haar aan haar haar naar buiten sleurde. Melody liet een par auws horen en Toen Miley haar aanviel rolde ze over de grond melody was aan de winnende hand totdat miley haar gaven in de srtrijd gooide melody schreeuwd ehet uit van angsrt bij de beelden die ze zag ze zat opgekrult in een bolletje op de grond en ze hoorde Mileys vreselijk lach.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:23 am

Miley keek hem kwaad aan haar blik verzachtte. Best....dan gaan jullie er alletwee aan! Zei ze terwijl ze een fles water van tafel gritste en die over hem goot voor ze naar buiten renden en Melody aan haar haar uit de stal sleurde. Jij! Jij! Ik vermoord je! Riep ze voordat ze zich op melody stortte beide hadden ze hun vleugels opengevouwen en ze rolde over de grond Mily was een echte furie maar melody liet zich niet doen. Miley grijnsde en gebruikte haar gaven Melody kromp ineen en ze rolde over de grond van angst Miley grijnsde ze liet melody haar ergste nachtmerrie zien. Hij rende boos naar buiten, hij was zijk nat en pakte Miley vast bij haar vleugels 'nog 1 beweging en je vleugels gaan letterlijk er aan.' Zei hij in har oor.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:31 am

Ineens voelde ze dat iets haar vleugels vast nam. 'nog 1 beweging en je vleugels gaan letterlijk er aan.' Zei hij in har oor. Ze keek hem vanuit haar ooghoeken aan hij was helemaal nat en een grijns sierde haar lippen. Oe iemand wordt chagarijnig na zijn bad. ei ze met een grijns. Ze hoofde niet te bewegen voor haar gave terwijl Melody lag te kronkelen over de grond ze vond het niet erg, ze had geen medelijden ze was echt pssig!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:37 am

Ze keek hem vanuit haar ooghoeken aan hij was helemaal nat en een grijns sierde haar lippen. Oe iemand wordt chagarijnig na zijn bad. ei ze met een grijns. Hij grijnsde niet terug en voelde wel dat Melody bleef lijden, HIj oefende druk uit op haar vleugels 'Ophouden met jou gave gebruiken.' Siste hij boos, hij was woedend en hij was nu tot alles in staat.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:52 am

Hij grijnsde niet terug. HIj oefende druk uit op haar vleugels 'Ophouden met jou gave gebruiken.' Siste hij boos, hij was woedend en hij was nu tot alles in staat. Ze kromp even ineen. Oke oke relax een beetje. Jij houd toch zo van grapjes? Wel dit is pesten op demonisch niveau. Ze zuchtte even en ze stoptte ermee. Melody heeg en ze bleef liggen zichzelf afgeschermd met haar vleugels ze trilde. Voila je liefje is los mag ik nu mijn vleugels terug mister natte kat mans. Zei ze met een grijns.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 3:59 am

t. Ze kromp even ineen. Oke oke relax een beetje. Jij houd toch zo van grapjes? Wel dit is pesten op demonisch niveau. Ze zuchtte even en ze stoptte ermee. Melody heeg en ze bleef liggen zichzelf afgeschermd met haar vleugels ze trilde. Voila je liefje is los mag ik nu mijn vleugels terug mister natte kat mans. Zei ze met een grijns. Hij gromde boos en liet Toen Miley los en liep bezorg naar melody en hielp haar met opstaan, hij keurde Miley geen blik waardig en keek onderzoekend naar Melody 'Lieverd gaat het?' vroeg hij zachtjes en bekeek haar goed of ze niet te erg gewond was.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 4:19 am

Ze hoorde cassel en Miley praten de beelden waren weg Hij gromde boos en liet Toen Miley los en liep bezorg naar melody en hielp haar met opstaan, hij keurde Miley geen blik waardig en keek onderzoekend naar Melody 'Lieverd gaat het?' vroeg hij zachtjes en bekeek haar goed of ze niet te erg gewond was. Melody trilde lichtjes ze had vooral blauwe plekken en een paar schrammen in haar gezicth van Mileys nagels. Maar de mentale pijn was erger ze begroef haar gezicht tegen zijn natte borst. Het gaat wel. Maar mischien moeten we Miley niet meer pesten.Zei ze met een zachte stem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 4:25 am

Melody trilde lichtjes ze had vooral blauwe plekken en een paar schrammen in haar gezicth van Mileys nagels. Maar de mentale pijn was erger ze begroef haar gezicht tegen zijn natte borst. Het gaat wel. Maar mischien moeten we Miley niet meer pesten.Zei ze met een zachte stem. HIj suste melody 'KOm mijn meisje, ik laat haar met rust.' Zei hij zachtjes in haar oor en nam haar weer terug het schuur in. 'Zal ik iets voor je halen, warm chocolade melk ofzo?' vroeg hij zachtjes.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 4:45 am

HIj suste melody 'KOm mijn meisje, ik laat haar met rust.' Zei hij zachtjes in haar oor en nam haar weer terug het schuur in. Melody bleef dicht bij hem. 'Zal ik iets voor je halen, warm chocolade melk ofzo?' vroeg hij zachtjes. Ze keek hem aan ze keek ook naar zijn natte kleren. En jij dan? Moet jij niets hebben? Je bent doorweekt zo meteen vat je nog kou Zei ze met een bezorgd gezicht terwijl ze rustig opstond en zijn shirt uittrok en een paardendeken over zijn schouders legde. Ze wilde niet dat hij ziek werd. Maar door net zo tegen hem aan te staan waren haar kleren ook doorweekt ze niesde even maar ze kon moeilijk haar kleren uitdoen?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Emptydi jul 03, 2012 5:09 am

Ze keek hem aan ze keek ook naar zijn natte kleren. En jij dan? Moet jij niets hebben? Je bent doorweekt zo meteen vat je nog kou Zei ze met een bezorgd gezicht terwijl ze rustig opstond en zijn shirt uittrok en een paardendeken over zijn schouders legde. hij zuchten, hij was eigenlijk zo bezorgd geweest om Melody dat hij het zelf niet eens merkte, toen hij een nies hoorde keek hij naar melody 'Jij bent ook helemaal nat, Hup je kleren uit dan maak ik al vast een goed plekje dicht bij het haardvuur, Hij begon meteen aan het werk en maakte vuur in zijn haard en meteen werd het warm in hun werkschuur, hij schoof hun 'bed' dichter naar het vuur zodat ze warm bleven en keek toen naar Melody.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 11 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum