Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 11:15 pm

Ze keek hem aan en ze rechtte haar rug ze was imuum voor die kattenoogjes. Ik ga je niet helpen Cassel Sharpe! Je hebt je eigen leven uitgestippeld en vervloekt. De dood is niet de oplossing niet deze keer.... Zei ze bedachtzaam. Ze nam zijn hoofd even tussen haar handen. En denk je nu echt dat je Melody zal helpen met je dood? Dan is je vloek weg....En dan weet ze wat ik gedaan heb...Ik ga je niet doden dat doe ik haar niet aan! Sterker nog ik ga zorgen dat je in leven blijft! Dat word jouw straf! Zei ze dreigend. Ze was een demoon die vervulde geen wensen ze vervloekte mensen. Ze sprak een bezwering over hem uit iedere keer als hij in de buurt van gevaar was zou ze geallarmeerd worden. Zo meneer Sharpe geniet van u lange leven... Zei ze terwijl ze zich omdraaide. Hij gromde en draaide zich om, als zij hem niet wou helpen best, er waren wel meer mensen die hem wouden vermoorden dus dat was geen probleem, 'Nou bedankt dan kan je zowat de hele dag bij mij blijven.' Zei hij boos en voelde toen meer emoties i nde buurt komen, hij kende de emoties heel goed en wist dat het zijn ouders waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 11:37 pm

Hij gromde en draaide zich om, als zij hem niet wou helpen best, er waren wel meer mensen die hem wouden vermoorden dus dat was geen probleem, 'Nou bedankt dan kan je zowat de hele dag bij mij blijven.' Zei hij boos. Ze draaide zich om ze rook iets. Geen probleem Casseltje van mij kom je niet meer af. Z wist dat er andere daar waren en ze trok haar vleugels in. Ze had een dolk bij zich en ze trok haar kap over haar hoofd. Ze bleef bij Cassel staan en ze rook dat de nieuwelingen naar hem roken. Ben ik ineens verzeild geraakt in een familie reunie? Vroeg ze met een grijns terwijl ze dicht bij hem bleef staan ze tonde nooit angst en ze voelde er ook geen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 11:46 pm

Geen probleem Casseltje van mij kom je niet meer af. Z wist dat er andere daar waren en ze trok haar vleugels in. Ze had een dolk bij zich en ze trok haar kap over haar hoofd. Ze bleef bij Cassel staan en ze rook dat de nieuwelingen naar hem roken. Ben ik ineens verzeild geraakt in een familie reunie? Vroeg ze met een grijns Hij snoof 'Zo lang jij je mond mar houd mag je best toekijken.' Na die worden zag hij zijn broers en ouders te voorschijn komen als katten en veranderde zich terug als mensen, Cassel knikte respect vol naar zijn ouders maar bleef staan waar hij stond, Hij keek naar een prachtige zwarte poes dat zich veranderde in een vrouw, ze was even oud als hij en ze glimlachte breed naar hem 'Dat Lila, fijn jou ook hier te zien.' Zei hij op een neutrale toon, Lila, had lang zwart haar en prachtige blauwe ogen. Lila en hij waren al verloofd toen ze geboren werd maar dat wisten weinig mensen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyvr jun 15, 2012 11:57 pm

Hij snoof 'Zo lang jij je mond mar houd mag je best toekijken.'Ze snoof even maar ze antwoorde niet Na die worden zag hij zijn broers en ouders te voorschijn komen als katten en veranderde zich terug als mensen, Cassel knikte respect vol naar zijn ouders maar bleef staan waar hij stond, Hij keek naar een prachtige zwarte poes dat zich veranderde in een vrouw, ze was even oud als hij en ze glimlachte breed naar hem 'Dat Lila, fijn jou ook hier te zien.' Zei hij op een neutrale toon, Lila, had lang zwart haar en prachtige blauwe ogen. Miley kon het niet meer houden. Jakkes wil je mij soms laten kotsen?! Dan ben je goed bezig moet ik zeggen. Zei ze droogjes ze keek naar het meisje terwijl ze haar kap af deed. ze zag zijn ouders even naar haar kijken natuurlijk dachten zij dat ze melody was. Miley grinikte duivels ze zou Cassel eens even flink in de problemen brengen. Aah dus dat is het scharminkel waar je steeds over zit te jammeren. Zei ze terwijl ze naar Lila keek. Echt waar ik word er gek van de hele tijd zo van 'Ik wil haar niet!' 'Ze is zo dom als het achterste van een rund!' Ik wordt er helemaal horendol van met al Cassels uitspraken over jouw Zei ze met een duivelse grijns.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:08 am

Jakkes wil je mij soms laten kotsen?! Dan ben je goed bezig moet ik zeggen. Zei ze droogjes ze keek naar het meisje terwijl ze haar kap af deed. ze zag zijn ouders even naar haar kijken natuurlijk dachten zij dat ze melody was. Miley grinikte duivels ze zou Cassel eens even flink in de problemen brengen. Aah dus dat is het scharminkel waar je steeds over zit te jammeren. Zei ze terwijl ze naar Lila keek. Echt waar ik word er gek van de hele tijd zo van 'Ik wil haar niet!' 'Ze is zo dom als het achterste van een rund!' Ik wordt er helemaal horendol van met al Cassels uitspraken over jouw Zei ze met een duivelse grijns. Lila schrok en Cassel keek woedend naar Miley 'Mond houden Mi...Melody' Zei hij boos en keek naar de gezichten van zijn ouders die ook boos keken, 'Wij zijn blij dat je met Lila bent verloofd en neit met dat onbeschoft dier.' zei zijn moeder giftig en keek toen naar Cassel maar zijn vader nam het woord 'wat je ook van haar vind, je weet wat jou taak is sinds je kindheid en je zou haar tenmiste kunnen respecteren.' De woorden deden Cassel pijn en hij keek naar Lila die nog steeds niks had gezegd net als zijn broers 'Lila ik heb het nooit gezegd, ik ken je al mijn hele leven.' Zei hij smekend en keek toen naar Miley 'Mond houden jij, ze is een Casanova en als zij er achter komen zal ik zeker neit lang meer leven.' Zei hi jzodat Miley het alleen kon horen, de Casanova familie is net zo beroemd als de shapre familie.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:16 am

Lila schrok en Cassel keek woedend naar Miley 'Mond houden Mi...Melody' Zei hij boos en keek naar de gezichten van zijn ouders die ook boos keken, Miley bleef grijnzen mensen pesten zo'n leuke bezigheid. 'Wij zijn blij dat je met Lila bent verloofd en neit met dat onbeschoft dier.' zei zijn moeder giftig en keek toen naar Cassel maar zijn vader nam het woord. Miley gromde even. U bent hier de kat hoor... Mompelde ze giftig. 'wat je ook van haar vind, je weet wat jou taak is sinds je kindheid en je zou haar tenmiste kunnen respecteren.' De woorden deden Cassel pijn en hij keek naar Lila die nog steeds niks had gezegd net als zijn broers. Miley grinnikte. Ow alsjeblieft zeg wat een onzin.... Zei ze geïrrtiteerd. 'Lila ik heb het nooit gezegd, ik ken je al mijn hele leven.' Zei hij smekend en keek toen naar Miley 'Mond houden jij, ze is een Casanova en als zij er achter komen zal ik zeker neit lang meer leven.' Zei hi jzodat Miley het alleen kon horen, de Casanova familie is net zo beroemd als de shapre familie. Miley keek hem aan en ze streelde even hardhandig door zijn haar. Hey jij was toch degene die dood wou knul? Zei ze nog steeds met haar duivelse plezier. Ze deed een stapje naar Lila toe en ze keek haar met duivels plezier aan. Hmmm je hart klopt leuk zeg. Zei ze geheimzinnig. Haar vingers tikkelde op haar dolk en ze wist dat Cassel zou begrijpen waar ze op uit was haar dolk kon makkelijk door Lila's tere velletje en zo haar hart eruit snijden. Ze richtte zich op zijn ouders. Weet u ik walg eigenlijk echt van deze familie uw eigen zoon dwingen zijn hart te geven voor geld? Echt triest weet u. Zei ze kalmpjes ze kon het gewoon niet laten om wat problmen te maken daar was ze nu eenmaal een demoon voor.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:29 am

Miley keek hem aan en ze streelde even hardhandig door zijn haar. Hey jij was toch degene die dood wou knul? Zei ze nog steeds met haar duivelse plezier. Ze deed een stapje naar Lila toe en ze keek haar met duivels plezier aan. Hmmm je hart klopt leuk zeg. Zei ze geheimzinnig. Hij gromde en hield zich in hij durfde zijn ouders neit aan te kijken, Ze richtte zich op zijn ouders. Weet u ik walg eigenlijk echt van deze familie uw eigen zoon dwingen zijn hart te geven voor geld? Echt triest weet u. Zei ze kalmpjes Hij slikte en zag hoe zijn broers in beweging kwamen en op hem afliepen, hij wist wat het betekende 'Nee, vader, Alsjeblieft.' Zei hij smekend en voelde hoe zijn armen werden vast gegerepen. 'Jij houd je mond, onderkruimpsel.' Zei haar vader boos naar Miley 'En jij, jij zou het beter weten Cassel Sebastian Sharpe! Jij zou weten wat dit bruiloft voor ons allemaal betekend, maar blijkbaar heb ik me in jou vergist.' Zijn vaders toon was vreselijk en Cassel wist wat er ging gebeuren. 'Lila, ik laat het aan jou over.' Zei zijn vader en lila liep naar hem toe en nu was ze helemaal veranderd in een krijger 'Hier bij is ons contract voorbij Cassel.' Ze knoopte zijn shirt los en haalde een stempel er uit. De stempel was vreselijk heet en ze drukte het tegen zijn zijkant van zijn nek, hij schreeuwde het uit van pijn. Hij hoopte dat zijn vader hem nog wel hield in zijn familie maar er was weinig kans er voor.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:40 am

Hij gromde en hield zich in hij durfde zijn ouders neit aan te kijken. Hij slikte en zag hoe zijn broers in beweging kwamen en op hem afliepen, hij wist wat het betekende 'Nee, vader, Alsjeblieft.' Zei hij smekend en voelde hoe zijn armen werden vast gegerepen. 'Jij houd je mond, onderkruimpsel.' Zei haar vader boos naar Miley. Miley gromde en ze keek even naar Cassel. 'En jij, jij zou het beter weten Cassel Sebastian Sharpe! Jij zou weten wat dit bruiloft voor ons allemaal betekend, maar blijkbaar heb ik me in jou vergist.' Zijn vaders toon was vreselijk. Miley hield alles in de gaten dit was foute boel! 'Lila, ik laat het aan jou over.' Zei zijn vader en lila liep naar hem toe en nu was ze helemaal veranderd in een krijger 'Hier bij is ons contract voorbij Cassel.' Ze knoopte zijn shirt los en haalde een stempel er uit. De stempel was vreselijk heet en ze drukte het tegen zijn zijkant van zijn nek, hij schreeuwde het uit van pijn. Miley zag het gebeuren en ze gromde woest. Haar vleugels kwamen uit haar huid en dreigende schaduwe stegen uit de grond. Ze liep naar Lila toe en met een koelbloedige beweging en een krakend geluid brak ze haar nek het meisje viel op de grond en in haar nek zaten zwarte handafdrukken. Miley keek dreigend naar Cassels broers en met een krachtige zwaai van haar grote zwarte vleugels liet ze ze tegen een boom aanknallen Cassel zakte op de grond en ze richtte zich naar zijn ouders haar handen hadden zwarte mist rond zich. NIEMAND noemt Miley Mac bloody een misbaksel en zeker zo'n monster als u niet! Ze greep Lila beet en ze smeet ze naar zijn ouders met een harde klap. Miley was woedend ze keek naar Cassel. Sta op! Gromde ze met opeen geklemde kaken ze was hem aan het helpen. Ze wist niet waarom maar ze deed het gewoon.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:50 am

Miley zag het gebeuren en ze gromde woest. Haar vleugels kwamen uit haar huid en dreigende schaduwe stegen uit de grond. Ze liep naar Lila toe en met een koelbloedige beweging en een krakend geluid brak ze haar nek het meisje viel op de grond en in haar nek zaten zwarte handafdrukken. Miley keek dreigend naar Cassels broers en met een krachtige zwaai van haar grote zwarte vleugels liet ze ze tegen een boom aanknallen Cassel zakte op de grond en ze richtte zich naar zijn ouders haar handen hadden zwarte mist rond zich. NIEMAND noemt Miley Mac bloody een misbaksel en zeker zo'n monster als u niet! Ze greep Lila beet en ze smeet ze naar zijn ouders met een harde klap. Miley was woedend ze keek naar Cassel. Sta op! Gromde ze met opeen geklemde kaken, Cassel stond met moeite op en voelde alles duizelen, dit was veel erger dan een vloek, zijn ouders keken hem ongelovelijk aan 'De jacht is van af nu op jou geopend Cassel Sebastian.' Zijn vader noemde niet meer bij de achternaam en hij was verjagen uit het familie en het ergste is, nu zullen zijn familie het leifst dat hij dood gaat en de Casanova's zeker. 'pap, ik...Ik' Hij wou zeggendat het hem speet maar de woorden kwamen niet uit zijn mond, Hij liep langzaam achter uit en veranderde in een kat en rende weg.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 12:56 am

Cassel stond met moeite op en voelde alles duizelen, dit was veel erger dan een vloek, zijn ouders keken hem ongelovelijk aan 'De jacht is van af nu op jou geopend Cassel Sebastian.' Zijn vader noemde niet meer bij de achternaam en hij was verjagen uit het familie en het ergste is, nu zullen zijn familie het leifst dat hij dood gaat en de Casanova's zeker. Miley keek ongelovig naar de man die zich zijn vader durfde te noemen. Hij wilde zijn eigen zoon dood! 'pap, ik...Ik' , Hij liep langzaam achter uit en veranderde in een kat en rende weg. Miley wist dat ze iets moest doen op de poten was hij nooit snel genoeg! Ze vloog achter hem aan en ze tilde hem op ze vloog naar een oude tempel in de bergen gewijd aan de duisternis daar zette ze hem neer en ging ze zitten piekeren dit was verkeerd uitgepakte helemaal verkeerd uitgepakt! Maar ze kon haar excuses niet aanbieden dat was gewoon onmogelijk voor haar.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 1:07 am

Ze vloog achter hem aan en ze tilde hem op ze vloog naar een oude tempel in de bergen gewijd aan de duisternis daar zette ze hem neer, Cassel veranderde terug en probeerde recht te blijven staan maar hi jwas duizelig, hij voelde zich niet goed en zijn plek waar Lila haar stempel er op had gedrukt bloede en deed vreselijk. Zijn familie had hem verbannen, ze hadden een jacht gestart op hem en hij zou nooit meer zic hzelf kunnen laten zien, 'Jij, JIj hebt alles verpest, mijn hele leven heb je verpest, door je grote mond ben ik nu alles kwijt, mijn eer, mijn familie....' Hij stotterde. Dit was vreselijk, zijn hele leven was verpest door een stomme meid. Hij zakte door zijn knieën en lende tege nde muur, tranene stroomde over zijn wangen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 2:24 am

'Jij, JIj hebt alles verpest, mijn hele leven heb je verpest, door je grote mond ben ik nu alles kwijt, mijn eer, mijn familie....' Hij stotterde. Hij zakte door zijn knieën en lende tege nde muur, tranene stroomde over zijn wangen. Ze keek hem aan. En ze ijsbeerde een beetje haar gezicht stond hart ze voelde zich niet echt schuldig dat kon ze niet. Ach alsjeblieft zeg stop met dat gemekker! Ben jij nu een vent of een muis?! Miley was kwaad nog steeds kwaad hij moest niet zitten jammeren omdat hij niets meer had niet tegen haar! Trouwens als h-jij het lef had gehad om zelf je mond open te trekken was dit nniet gebeurd. Maar nee jij verschuilt je liever achter leugens! Zei ze kwaad ze legde haar vingers op haar slapen en ze ging met haar rug naar hem toe zitten. Hier ben je veilig en ik zorg wel dat je voldoende eten en drinken hebt. Zei ze nu wat kalmer.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 5:06 am

Ach alsjeblieft zeg stop met dat gemekker! Ben jij nu een vent of een muis?! Miley was kwaad nog steeds kwaad hij moest niet zitten jammeren omdat hij niets meer had niet tegen haar! Trouwens als h-jij het lef had gehad om zelf je mond open te trekken was dit nniet gebeurd. Maar nee jij verschuilt je liever achter leugens! Zei ze kwaad, Hj keek op 'ik ben opgegroeid om te liegen, en ik weet tenminste de grenzen, en zie je dit tekend, dit teken betekent schade, verbroken, iedereen die me nek ziet zal het weten, ik ben verdoemd om weg te rennen van mijn ouders omdat ze op mij jagen, dit is niet mijn leven.' Zei hij kwaad. Hier ben je veilig en ik zorg wel dat je voldoende eten en drinken hebt. Zei ze nu wat kalmer. Hij snoof boos, dit is geen leven hier verstoppen 'Ik ben een sharper en zo als mijn familie kunnen we niet zomaar op 1 plek zitten wachten tot een of ander meid ete n komt brengen.' Hij stond op en begon te ijsberen. 'Gelukkig wete nze neit waar mijn huis ligt, ik zal naar een ander land kunnen gaan Australie daar is geen bekende familie die achter mij aan zou zitten.' Zei hij tegen zich zelf terwijl hij nog steeds bleef ijsberen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 5:22 am

Hj keek op 'ik ben opgegroeid om te liegen, en ik weet tenminste de grenzen, en zie je dit tekend, dit teken betekent schade, verbroken, iedereen die me nek ziet zal het weten, ik ben verdoemd om weg te rennen van mijn ouders omdat ze op mij jagen, dit is niet mijn leven.' Zei hij kwaad. Ze zuchtte. Dit is je leven wel Cassel en je zult het moeten accepteren... Zei ze kalm. Hij snoof boos, dit is geen leven hier verstoppen 'Ik ben een sharper en zo als mijn familie kunnen we niet zomaar op 1 plek zitten wachten tot een of ander meid ete n komt brengen.' Hij stond op en begon te ijsberen. 'Gelukkig wete nze neit waar mijn huis ligt, ik zal naar een ander land kunnen gaan Australie daar is geen bekende familie die achter mij aan zou zitten.' Zei hij tegen zich zelf terwijl hij nog steeds bleef ijsberen. Nu werd ze echt helemaal wild! Ze stond op en ze gingrecht voor hem staan. Ik heb je daar niet weggehaald zodat jij weer kan vluchten voor je problemen mannetje! Ik heb dat kind niet vermoord zodat jij weer de angsthaas kan uithangen! Zei ze kwaad terwijl ze hem een duw gaf. Ze dacht na. Als zij jouw willen vermoorden....waarom doden we hen dan niet eerst? Mijkt me niet zo moeilijk. Of ga je ineens sentimenteel doen?Zei ze sarcastisch. Aah nee da's waar cassel denkt alleen maar aan zijn eigen gevoelens weerloze gebroken meisjes hersenspoelen daar heeft hij geen problemen mee! Zei ze verwijtend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 5:33 am

Ze stond op en ze gingrecht voor hem staan. Ik heb je daar niet weggehaald zodat jij weer kan vluchten voor je problemen mannetje! Ik heb dat kind niet vermoord zodat jij weer de angsthaas kan uithangen! Zei ze kwaad terwijl ze hem een duw gaf. Ze dacht na. Als zij jouw willen vermoorden....waarom doden we hen dan niet eerst? Mijkt me niet zo moeilijk. Of ga je ineens sentimenteel doen?Zei ze sarcastisch. Aah nee da's waar cassel denkt alleen maar aan zijn eigen gevoelens weerloze gebroken meisjes hersenspoelen daar heeft hij geen problemen mee! Zei ze verwijtend. Cassel keek in de ogen van Miley en plotseling zag hij het leven weer voor zich, dit was hij niet, hij vluchte niet, hij keek zij ngevaar recht i nde ogen. HIj stapte de schaduw die achter he mwas in en zijn ogen stonden vol haat en duisternis 'WE moeten ze eerst een paar weke nzoeken en wanneer ze denken dat ik gevlucht ben zullen ze kalmeren en dan kunnen we pas echt gaan moorden.' Zijn stem was duister.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 5:40 am

HIj stapte de schaduw die achter he mwas in en zijn ogen stonden vol haat en duisternis 'WE moeten ze eerst een paar weke nzoeken en wanneer ze denken dat ik gevlucht ben zullen ze kalmeren en dan kunnen we pas echt gaan moorden.' Zijn stem was duister. Ze was aangenaam verrast en een duistere glimlach sierde haar gezicht. Ik kan natuurlijk ook jouw dood in scène zetten als ze denken dat je dood bent komen ze je niet zoeken en dan BAM! Bye bye sharpes... Ze keek hem aan met pretlichtjes. ...En hellow nieuwe beheerde van het familiefortuin... Zei ze duivels. Ze mocht hem ineens al wat meer ze kronkelde rond hem heen als een krolse kat ze legde haar handen op zijn schouders en fluisterde in zijn oor "Hmmm blijkbaar begin ik je toch nog te mogen...." Fluisterde ze rustig ze liep weer bij hem weg haar rug naar hem toe en ze staarde naar de sterren. Ze droomt over je wist je dat? Zei ze geheimzinnig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 6:33 am

duistere glimlach sierde haar gezicht. Ik kan natuurlijk ook jouw dood in scène zetten als ze denken dat je dood bent komen ze je niet zoeken en dan BAM! Bye bye sharpes... Ze keek hem aan met pretlichtjes. ...En hellow nieuwe beheerde van het familiefortuin... Zei ze duivels. Hij grijnsde duivels maar schudde toen zijn hoofd 'Ik heb een beter idee...' Zei hij en keek haar met en duistere glimlach aan. ze kronkelde rond hem heen als een krolse kat ze legde haar handen op zijn schouders en fluisterde in zijn oor "Hmmm blijkbaar begin ik je toch nog te mogen...." Fluisterde ze rustig ze liep weer bij hem weg haar rug naar hem toe en ze staarde naar de sterren. Ze droomt over je wist je dat? Zei ze geheimzinnig. Cassel deed als of hij het neit heeft gehoord in plaats daarvan staarde hij naar de sterren en bedacht een plan, met plannen bedenken was Cassel net zo goed als stelen 'We kunnen wel doen als of we vechten voor hun ogen en ik dood ga maar dan zullen ze mij meenemen naar hun huis en gaan ze mijn lichaam in tatoeëren dus dan moet je op een of ander manier een extra laag over mij heen late nzetten ofzo en dan als iedereen gaat slapen zullen we ze langzaam en pijnlijk doden.' Zijn ogen stonden duivels terwijl hij er aan dacht.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 6:44 am

Hij grijnsde duivels maar schudde toen zijn hoofd 'Ik heb een beter idee...' Zei hij en keek haar met en duistere glimlach aan. Ze keek hem nieuwsgierig aan. 'We kunnen wel doen als of we vechten voor hun ogen en ik dood ga maar dan zullen ze mij meenemen naar hun huis en gaan ze mijn lichaam in tatoeëren dus dan moet je op een of ander manier een extra laag over mij heen late nzetten ofzo en dan als iedereen gaat slapen zullen we ze langzaam en pijnlijk doden.' Zijn ogen stonden duivels terwijl hij er aan dacht. Ze keek even bedenkzaam en toen liet ze een schaduw komen. Ze kneedde hem en blies er toen een kus naarDe schaduw kreeg kleur en werd cassel.
Ze keek er grijnzend naar. En ze stak haar hand naar het ding uit toen ze het aanraakte werd het slap. Ze keek hem aan. Voila één duistere huid jas of hoe je het ook wilt noemen. Zei ze met duivels plezier. Ze keek hem goedkeurend aan. Blijkbaar heb ik me erg vergist in je Cassel ik dacht altijd dat je gewoon een grote mond had maar blijkbaar ben je toch slecht....ondanks dat witte aura dan.
...
Zei ze er mopperend bij ze snapte het niet hij was zo zo slecht maar zijn aura had geen vlekjes meer.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 9:09 pm

ze een schaduw komen. Ze kneedde hem en blies er toen een kus naarDe schaduw kreeg kleur en werd cassel. Ze keek er grijnzend naar. En ze stak haar hand naar het ding uit toen ze het aanraakte werd het slap. Ze keek hem aan. Voila één duistere huid jas of hoe je het ook wilt noemen. Zei ze met duivels plezier. Cassel keek goedkeurend naar zijn huid, het zag er goed uit. Ze keek hem goedkeurend aan. Blijkbaar heb ik me erg vergist in je Cassel ik dacht altijd dat je gewoon een grote mond had maar blijkbaar ben je toch slecht....ondanks dat witte aura dan.... Zei ze er mopperend, hij haalde ijn schouders op 'als het om geld gaat ben ik tot alles in staat.' zei hij lachend en keek toen bedenkelijk. 'Melody zei dat mijn aura witter werd als ik haar redde of zo ies dergelijks.' hij keek naar het lucht.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:01 pm

hij haalde ijn schouders op 'als het om geld gaat ben ik tot alles in staat.' zei hij lachend en keek toen bedenkelijk. 'Melody zei dat mijn aura witter werd als ik haar redde of zo ies dergelijks.' hij keek naar het lucht. Ze grinnikte en ze legde een hand op zijn schouder. Daar heeft ze gelijk in t is verschrikkelijk om als demoon naar jouw aura te kijken en na je laatste stunt straalt het helemaal. Zei ze geïrriteerd. Ze streelde even door zijn haar Melody vertelde altijd dat het het zachtste haar ter wereld was en volgens Miley had ze gelijk. Hoe voel je je eigenlijk? Ik krijg echt geen hoogte van je Zei ze kalm.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:10 pm

Ze grinnikte en ze legde een hand op zijn schouder. Daar heeft ze gelijk in t is verschrikkelijk om als demoon naar jouw aura te kijken en na je laatste stunt straalt het helemaal. Zei ze geïrriteerd. Cassel grinnikte 'Ik kan er ook niks aan doen, maar ikweet dat vroeger demonen werden aangetrokken tot mij, dat was een mooie tijd geweest, elke dag haalde we kattenkwaad uit, toen was ik misschien 9?.' Zei hij zachtjes, Hoe voel je je eigenlijk? Ik krijg echt geen hoogte van je Zei ze kalm. Hij haalde zijn schouders op 'Ik voel me vreselijk , en ik heb last van mijn nek maar verder gaat het wel.' Zei hij rustig, Zijn verlangen was groot naar Melody maar nu was het onveilig, hij meost een paar dage nwachten tot hij eindelijk met zijn plan kon beginnen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:19 pm

Cassel grinnikte 'Ik kan er ook niks aan doen, maar ikweet dat vroeger demonen werden aangetrokken tot mij, dat was een mooie tijd geweest, elke dag haalde we kattenkwaad uit, toen was ik misschien 9?.' Zei hij zachtjes Hij haalde zijn schouders op. Ze grinnikte even. .Hmmm best jammer dat mijn zusje zo'n goede invloed op je heeft gehad....Fluisterde ze in zijn oor met een grijns. 'Ik voel me vreselijk , en ik heb last van mijn nek maar verder gaat het wel.' Zei hij rustig. Ze keek hem even aan en ze duwde hem op een stoel ze ging op zijn schoot zitten ze duwde zijn hoofd een beetje aan de kant en ze liet schaduw op haar hand komen dat een vreemd uitziend potje werd met een blauw goedje erin. Ze nam de stroperige drek en ze smeerde het op zijn brandplek. Miley slikte even. He....h......Het spijt me van je nek..... Zei ze met een gepijnigd gezicht. Hoe doen mensen dat toch die woorden branden gewoon weg! Klaagde ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:26 pm

Ze grinnikte even. .Hmmm best jammer dat mijn zusje zo'n goede invloed op je heeft gehad....Fluisterde ze in zijn oor met een grijns. Hij grijnsde, 'Nouja toen ik 12 werd werd i kgepakt en zat ik dagen lang vast op mijn kamer dus ik ben eigenlijk ben ik wel blij, wie weet als i kweer word gepakt.' hij grinnikte. Ze keek hem even aan en ze duwde hem op een stoel ze ging op zijn schoot zitten ze duwde zijn hoofd een beetje aan de kant en ze liet schaduw op haar hand komen dat een vreemd uitziend potje werd met een blauw goedje erin. Ze nam de stroperige drek en ze smeerde het op zijn brandplek. Miley slikte even. He....h......Het spijt me van je nek..... Zei ze met een gepijnigd gezicht. Hij haalde zijn schouders op 'Wat gebeurd is is gebeurd.' zei hij rustig. Hoe doen mensen dat toch die woorden branden gewoon weg! Klaagde ze. Hij keek niet begrijpend naar Miley ' Wat bedoel je daar nou weer mee?' vroeg hij nieuwsgierig.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyza jun 16, 2012 10:41 pm

Hij grijnsde, 'Nouja toen ik 12 werd werd i kgepakt en zat ik dagen lang vast op mijn kamer dus ik ben eigenlijk ben ik wel blij, wie weet als i kweer word gepakt.' hij grinnikte. Ze glimlachtte. [color=red]Niet zo slim hè kleine boef. Hij haalde zijn schouders op 'Wat gebeurd is is gebeurd.' zei hij rustig. [color=white]Hij keek niet begrijpend naar Miley ' Wat bedoel je daar nou weer mee?' vroeg hij nieuwsgierig. Ze keek hem aan en ze liet de zalf weer verdwijnen. Nou het zit zo demonen hebben een paar gebreken omdat nja we gemaakt zijn door het kwaad. En nja één van die gebreken is dus dat excuses maken echt pijn doet. Zei ze met een zucht. Ze grinnikte even en klom toen van hem af. Ze keek naar buiten en vloekte toen. Agr! Niet nu waarom doet ze dat toch elke keer?!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Emptyzo jun 17, 2012 12:10 am

Ze keek hem aan en ze liet de zalf weer verdwijnen. Nou het zit zo demonen hebben een paar gebreken omdat nja we gemaakt zijn door het kwaad. En nja één van die gebreken is dus dat excuses maken echt pijn doet. Zei ze met een zucht. Hij grinnikte 'het is net als bij vampieren die kunnen heilige namen of woorden niet zeggen.' Zei hij grijzend. Ze grinnikte even en klom toen van hem af. Ze keek naar buiten en vloekte toen. Agr! Niet nu waarom doet ze dat toch elke keer?! CAssel keek neiuwsgierig 'Wie doet het elke keer?' hij keek naar de richting waar Miley naar keek.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 2 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum