Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 2:45 am

Ze keek hem in zijn donkere ogen en ze zoende hem op zijn lippen het was lang en hartstochtelijk ze kon zich niet meer inhouden haar hart leek uit haar lichaam te bonsen. Toen ze hem lostte keek ze hem aan. Maar wat gebeurd er als je familie dood is? Vroeg ze een beetje twijfelend, Hij keek in haar ogen 'Dan ben ik de laatste sharpe en erf ik ons familie bisnes en het sharpe erf geld.' Zijn ogen twinkelde bij het gedachten aan al het geld dat ze jaren, echt jaren lang hadden gespaard. ZIjn over,over groot ouders waren er mee begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 2:58 am

Hij keek in haar ogen 'Dan ben ik de laatste sharpe en erf ik ons familie bisnes en het sharpe erf geld.' Zijn ogen twinkelde. Ze vond het een vreemd idee dat iemand zo blij kon zijn met geld maar in het geval van zijn familie begreep ze het wel hij was zo opgevoed. Melody bleef hem in zijn ogen kijken er zat een brok in haar keel. En...en met ons? Vroeg ze met een heel zacht bang stemmetje.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 3:06 am

Melody bleef hem in zijn ogen kijken er zat een brok in haar keel. En...en met ons? Vroeg ze met een heel zacht bang stemmetje. Hij werd uit zijn dagdromen gerukt en keek naar zijn lieveling 'En ik hoopte eigenlijk dat je bij mij blijft, ik hopte dat jij aan mij zij zult staan.' Zei hij zachtjes en trok haar dichter naar zich toe en begroef zijn gezicht in haar nek.
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 3:25 am

'En ik hoopte eigenlijk dat je bij mij blijft, ik hopte dat jij aan mij zij zult staan.' Zei hij zachtjes en trok haar dichter naar zich toe en begroef zijn gezicht in haar nek. Ze zoende zijn kruin. Ik...ik dacht dat je mischien niet meer wilde. Zei ze met diezelfde zachtte stem. Ze streelde zijna haar en ze was blij dat ze zijn warmte weer kon voelen. Cassel beloof me alsjeblieft dat je nooit meer met mijn gevoelens rommelt dat is echt vreselijk. Smeekte ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 4:49 am

Ze zoende zijn kruin. Ik...ik dacht dat je mischien niet meer wilde. Zei ze met diezelfde zachtte stem. Ze streelde zijna haar en ze was blij dat ze zijn warmte weer kon voelen. Cassel keek naar melody 'Ik wil je altijd.' Zei hij zachtjes Cassel beloof me alsjeblieft dat je nooit meer met mijn gevoelens rommelt dat is echt vreselijk. Smeekte ze. Hij zei een lange tijd niks terwijl hij in tweestrijd was, na een tijdje slikte hij en knikte 'Omdat jij het wilt.' Zei hij zachtjes en keek toen naar het kamer hopend Dat ze zometeen zulle nvertrekken voor hun plan.
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 5:24 am

Cassel was natuurlijk achter haar zusje aangegaan en Miley wachtte in de schaduw ze keek naar het hele gebeure en toen ze elkaar weer gingen zoenen kwam ze naar voren. Jakkes man! Doe dat als jullie alleen zijn! Owja en Cassel als je eindelijk klaar bent met mijn zus af te lebberen zou je dan mee kunnen komen? Ik wil graag vertrekken ik heb geen zin om veel tijd aan die achterlijke familie van jouw te besteden. Zei ze weer op diezelfde verbitterde en sarcastische toon zoals ze wel vaker had. Het kon Miley een worst wezen dat ze weer bij elkaar waren en dat ooh zo gelukkige stelletje waren geworden haar maag keerde er gewoon van om.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 5:33 am

Jakkes man! Doe dat als jullie alleen zijn! Owja en Cassel als je eindelijk klaar bent met mijn zus af te lebberen zou je dan mee kunnen komen? Ik wil graag vertrekken ik heb geen zin om veel tijd aan die achterlijke familie van jouw te besteden. Zei ze weer op diezelfde verbitterde en sarcastische toon zoals ze wel vaker had. HIj rolde zijn ogen en maakte zich los van Melody en liep achter Miley aan 'Ik hoop dat dit snel achter de rug is.' zei hij Kil en en zijn gezicht uitdrukking was strak, hij had echt geen zin in een vreselijke Miley dus moest hi jzich aanpassen. 'Ik denk dat ze nu richting huis gaan via the Lake.' Zei hij Kil en dacht na.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyzo jun 24, 2012 10:13 pm

HIj rolde zijn ogen en maakte zich los van Melody en liep achter Miley aan 'Ik hoop dat dit snel achter de rug is.' zei hij Kil en en zijn gezicht uitdrukking was strak. Ze keek naar zijn gezichtsuitdrukking en ze grinnikte. Veel beter... Mompelde ze goedkeurend. 'Ik denk dat ze nu richting huis gaan via the Lake.' Zei hij Kil en dacht na. We kunnen naar the lake vliegen en daar je dood in scène zetten op het moment dat ze aankomen, oja hier is je 2 de huid. Zei ze droogjes terwijl ze de huid in zijn handen duwde en haar vleugels alvast ontrolde.

Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:00 am

We kunnen naar the lake vliegen en daar je dood in scène zetten op het moment dat ze aankomen, oja hier is je 2 de huid. Zei ze droogjes terwijl ze de huid in zijn handen duwde en haar vleugels alvast ontrolde. Cassel keek naar zijn 2e huid en knitke toen en deed het voorzichtig aan, hij had medelijden wat er zometeen met deze huid zou gebeuren, het zou helemaal onder getatoeerd worden met vreselijke tekens 'ik vind het best maar hoe krijgen we voor elkaar dat ik niet meer adem en mijn hart niet meer klopt?' vroeg hij nieuwsgierig.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:11 am

Cassel keek naar zijn 2e huid en knitke toen en deed het voorzichtig aan. Ze bleef er een beetje naar kijken mensen ze waren echt niets gewoon. 'ik vind het best maar hoe krijgen we voor elkaar dat ik niet meer adem en mijn hart niet meer klopt?' vroeg hij nieuwsgierig. Nu kreeg ze een grijns op haar gezicht. Dat komt wel in orde. Ik bedoel maar als je goed opgelet had wist je dat ik niet ademhaal en mijn hart klopt toch ook niet? Het zit niet eens in mij. Ze grijnsde en op haar hand kwam schaduw waaruit een flesje tevoorschijn kwam het had een rode vloeistof erin en er stot "doodkruid" opgeschreven. Miley hield het flesje voor zijn neus. Een paar druppeltjes hiervan en kaboem een paar uur geen nood aan zuurstof en je hart zal ook even niet meer kloppen. T gaat wat vreemd aanvoelen maar het went wel en als je morgen weer opstaat is alles weer normaal. Zei ze kalm. Dus als u zover bent meneer Sharpe? Vroeg ze met een uitgestoken arm.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:15 am

Nu kreeg ze een grijns op haar gezicht. Dat komt wel in orde. Ik bedoel maar als je goed opgelet had wist je dat ik niet ademhaal en mijn hart klopt toch ook niet? Het zit niet eens in mij. Ze grijnsde en op haar hand kwam schaduw waaruit een flesje tevoorschijn kwam het had een rode vloeistof erin en er stot "doodkruid" opgeschreven. Miley hield het flesje voor zijn neus. Een paar druppeltjes hiervan en kaboem een paar uur geen nood aan zuurstof en je hart zal ook even niet meer kloppen. T gaat wat vreemd aanvoelen maar het went wel en als je morgen weer opstaat is alles weer normaal. Zei ze kalm. Dus als u zover bent meneer Sharpe? Vroeg ze met een uitgestoken arm. Cassel keek wanttrouwen naar Miley en toen naar het flesje 'Weetje het wel zeker, zal er niks raars gebeuren, ben ik mijn hart niet kwijt bent ofzo?' Hij nam het flesje en hield het bij de zon, hij vertrouwde het gewoon.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:20 am

Cassel keek wanttrouwen naar Miley en toen naar het flesje 'Weetje het wel zeker, zal er niks raars gebeuren, ben ik mijn hart niet kwijt bent ofzo?' Hij nam het flesje en hield het bij de zon. Ze zuchtte geïrriteerd. Luister als ik alle mogelijke bijwerkingen moet gaan opsommen ben ik nog wel even bezig vrees ik. En komaan zonder hart functioneer je ook nog prima hoor. Zei ze rustig. Ze ijsbeerde. Er is natuurlijk nog een andere manier maar daar heb ik niet erg veel zin meer in.... Zei ze terwijl ze op een rots ging zitten en naar haar nagels keek.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:31 am

Ze zuchtte geïrriteerd. Luister als ik alle mogelijke bijwerkingen moet gaan opsommen ben ik nog wel even bezig vrees ik. En komaan zonder hart functioneer je ook nog prima hoor. Zei ze rustig. Ze ijsbeerde. Er is natuurlijk nog een andere manier maar daar heb ik niet erg veel zin meer in.... Zei ze terwijl ze op een rots ging zitten en naar haar nagels keek. Hij zuchte geërgerd en keek naar de stand van de zon, veel tijd hadden ze niet meer over en vandaag meost het lukken, dus hij deed het sluitingkje voorzichtig af en goot alles in één keer in 'Owee als er wat gebeurd is het jou schuld.' Zei hij boos.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:36 am

Hij zuchte geërgerd en keek naar de stand van de zon, veel tijd hadden ze niet meer over en vandaag meost het lukken, dus hij deed het sluitingkje voorzichtig af en goot alles in één keer in 'Owee als er wat gebeurd is het jou schuld.' Zei hij boos. Ze keek hem aan. Ooh boehoe wat maakt het uit man Melody zal ook nog wel van je houden moest je hart wegrotten door dat drankje zo misselijkmakend goed is ze nu eenmaal. Zei ze geïrriteerd. Miley greep hem bij zijn middel en haar vleugels begonnen te slaan ze keek hem niet in zijn ogen en ze vloog snel naar het meer. Dar liet ze hem 2 meter boven de grond vallen en ging ze zelf heel sierlijk op de toppen van haar tenen staan. Zo hoe wil je dat ik je "vermoord"? Vroeg ze met een duivelslachje.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 3:47 am

Ze keek hem aan. Ooh boehoe wat maakt het uit man Melody zal ook nog wel van je houden moest je hart wegrotten door dat drankje zo misselijkmakend goed is ze nu eenmaal. Zei ze geïrriteerd. En Cassel rolde met zijn ogen. Miley greep hem bij zijn middel en haar vleugels begonnen te slaan ze keek hem niet in zijn ogen en ze vloog snel naar het meer. Dar liet ze hem 2 meter boven de grond vallen en ging ze zelf heel sierlijk op de toppen van haar tenen staan. Zo hoe wil je dat ik je "vermoord"? Vroeg ze met een duivelslachje. Hij had een zachte landding gehad omdat hij op zijn voeten viel. 'Bedenk maar een gruwelijk manier, maar bedenk maar hoe ik nog kan blijven leven, of laat die drankje je ook nog leven zelfs als je op de gruwelijkste manier?' Zei hij plagerig.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 4:03 am

Hij had een zachte landding gehad omdat hij op zijn voeten viel. 'Bedenk maar een gruwelijk manier, maar bedenk maar hoe ik nog kan blijven leven, of laat die drankje je ook nog leven zelfs als je op de gruwelijkste manier?' Zei hij plagerig. Mileys grijns werd giga. Ze ging naar hem toe en ze streelde zijn wang haar blik stond vol met duivels enthousiasme. Niet slim van je om mij te laten kiezen.... Zei ze duister. Ze keek hem stout aan haar voorhoofd leunde tegen het zijne. Aangezien je niet hoeft te ademen zat ik te denken aan de verdrinkings dood lekker veel water. Zei ze met een grijns. Oe daar ging ze van genieten. Nog een laatste wens voor ik je afmaak liefje? Vroeg ze op die 'misselijkmakende ' toon die Melody altijd gebruikte.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 4:09 am

Mileys grijns werd giga. Ze ging naar hem toe en ze streelde zijn wang haar blik stond vol met duivels enthousiasme. Niet slim van je om mij te laten kiezen.... Zei ze duister. Ze keek hem stout aan haar voorhoofd leunde tegen het zijne. hij kreeg een slecht gevoel bij dit zaakje. Aangezien je niet hoeft te ademen zat ik te denken aan de verdrinkings dood lekker veel water. Zei ze met een grijns. Hij verstarde en keek haar smekend aan 'miley, je bent toch zo lief om mij niet in water te late nverdrinken.' Zei hij smekend, hij had geen zin in water. Nog een laatste wens voor ik je afmaak liefje? Vroeg ze op die 'misselijkmakende ' toon die Melody altijd gebruikte. Hij gromde boos maar schudde toen zijn hoofd.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 4:16 am

Hij verstarde en keek haar smekend aan 'miley, je bent toch zo lief om mij niet in water te late nverdrinken.' Zei hij smekend. Ze grinnikte. Hij gromde boos maar schudde toen zijn hoofd. Ze aaide hem over zijn hoofd. Wat is er Cassel is het poesje bang van water ooh gut... Zei ze terwijl ze zich van hem wegdraaide. En geef me één goede reden waarom ik je niet op die manier zou doden? Jij wou toch dat het op een wrede manier gebeurde. Zei ze met een nog grotere grijns. Haar ogen bleven twinkelen en ze liep achter hem haar hoofd op zijn schouder.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 4:20 am

Ze aaide hem over zijn hoofd. Wat is er Cassel is het poesje bang van water ooh gut... Zei ze terwijl ze zich van hem wegdraaide. En geef me één goede reden waarom ik je niet op die manier zou doden? Jij wou toch dat het op een wrede manier gebeurde. Zei ze met een nog grotere grijns. Hij gromde nog een keer maar schudde toen zijn hoofd 'mijn familie zal eerder geloven dat iemand mij heeft vermoord door mij in water te verdrinken dan dat ik zelf moord heb gepleegd.' zei hij zacht.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 4:54 am

Hij gromde nog een keer maar schudde toen zijn hoofd 'mijn familie zal eerder geloven dat iemand mij heeft vermoord door mij in water te verdrinken dan dat ik zelf moord heb gepleegd.' zei hij zacht. Ze haalde haar schouders op en ze greep hem bij zijn middel langs achter haar lippen bij zijn oor. Dat maakt me geen snars uit Casseltje en kom nu maar mee naar het meer lekker zwemmen. Zei ze lachend ze begon hem al op te tillen en ze zweefde boven het meer. Ze grijnsde. Klaar? Vroeg ze terwijl ze hem al wat liet zakken waardoor het koude water zijn voeten raakte.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 6:32 pm

Ze haalde haar schouders op en ze greep hem bij zijn middel langs achter haar lippen bij zijn oor. Dat maakt me geen snars uit Casseltje en kom nu maar mee naar het meer lekker zwemmen. Zei ze lachend ze begon hem al op te tillen en ze zweefde boven het meer. Ze grijnsde. Klaar? Vroeg ze terwijl ze hem al wat liet zakken waardoor het koude water zijn voeten raakte. Door het koude water veranderde hij terug naar zijn katte nvorm e nklom boven op Miley's hoofd en hield zich stevig vast, nee water was zeker neit zijn lievelings ding en je zou hem echt moeten dwingen in het water te gaan.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptyma jun 25, 2012 10:48 pm

Door het koude water veranderde hij terug naar zijn katte nvorm e nklom boven op Miley's hoofd en hield zich stevig vast. Miley krijstte even. Ga van mij af jij! Riep ze kwaad. Ze schudde met haar hoofd en ze greep hem beet maar hij ging maar niet van haar hoofd af. Ze kreeg een grijns op haaar gezicht en -ze stopte met vliegen zodat ze bijde in het water vielen. Miley hield hem vast onder water nog steeds met die grijns op haar gezicht.

(MUHAHAHA!)
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptydi jun 26, 2012 4:18 am

Ga van mij af jij! Riep ze kwaad. Hij gromde kwaad en keek naar de vleugels die waren gestopt met wieken en hij wou er af springen toen Miley hem vast pakte, hij hapte automatisch naar adem maar hij merkte dat hij geen adem hoefde te halen, hij krabte boos haar gezicht open en veranderde zich terug in mens...
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptydi jun 26, 2012 4:33 am

hij wou er af springen toen Miley hem vast pakte, hij hapte automatisch naar adem maar hij merkte dat hij geen adem hoefde te halen, hij krabte boos haar gezicht open en veranderde zich terug in mens. Haar ogen gloeide boos van woede en ze greep hem bij zijn keel hij kon wel ademen maar het zou toch pijn doen. Ze trok hem dichter naar zich toe hun hoofden boven water er kwam geen bloed uit haar wondes maar een soort zwarte drek haar hoofd stond razend. Zijn hoofd was dicht bij het haarre ze hield zijn keel nog steeds vast. Als je dat nog eens waagt zorg ik dat álle Sharpes vandaag hun einde vinden. Dreigde ze. Ze liet zijn keel los en ze duwde hem nog eens onder door haar voeten op zijn hoofd te zetten en naar de kant te springen ze zat in een struik wachtend tot zijn familie zou komen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Emptydi jun 26, 2012 4:38 am

Miley pakte hem vast bij zijn keel en het deed lichtjes pijn, uit haar wonden kwam er goor zwart spul te voorschijn zijn hoofd was dicht bij de haren. Als je dat nog eens waagt zorg ik dat álle Sharpes vandaag hun einde vinden. Dreigde ze. Ze liet zijn keel los en ze duwde hem nog eens onder door haar voeten op zijn hoofd te zetten Cassel snoof boos en ontspande zich, het was lastig met al het water om hem heen. Hij werd echt zo moe van Miley...toen hij beweging boven hem zag sloot hij zijn ogen, zijn lippen waren al blauw door het kou, nu nog hopen dat zijn ouders het geloven.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 7 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 7 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: