Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:15 am

Hij grinnikte 'het is net als bij vampieren die kunnen heilige namen of woorden niet zeggen.' Zei hij grijzend. Ze keek hem even fronsend aan. Nou sorry hoor maar ik ben dus wel veel cooler dan een vampier. En weet je wat irritant is? Ik kan niet in kerken binnen of ik verbrand dus als mensen voor me vluchten houden ze zich daar schuil. Zei ze met een zucht. CAssel keek neiuwsgierig 'Wie doet het elke keer?' hij keek naar de richting waar Miley naar keek. Ze draaide zich even naar hem om. Melody natuurlijk ze heeft gevoeld dat ik in de problemen zit, een tweeling ding heel irritant. En dan komt ze altijd naar me opzoek. Dit is foute boel heel erg foute boel. Mompelde ze. En nu kon ze Cassel ook niet meer wegbrengen en op eigen houtje geraakte hij nooit uit de bergen. Begin al maar een smoes te verzinnen. Zei ze.

-Even Melody nu Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:21 am

Melody had gevoeld dat Miley in de problemen zat en ze moest naar haar zus opzoek ze kon gewoon niet anders. Ze wist waar Miley vaak uithing één of andere duister klooster in de bergen. Melody vloog er naartoe ze gaf een prachtig gelig licht en haar vleugels hadden een zilveren schijn. Ze vloog langs het balkon binnen. Ze vouwde haar vleugels achter haar rug. Het was hier best donker en toen zag ze haar zus staan ze liep naar haar toe en vloog haar in de armen. Miley omhelsde haar flauwtjes. Wat heb je uitgespookt Miley? Ik voelde echt veel woede en paniek. Zei ze terwijl ze in Mileys ogen keek maar toen voelde ze de aanwezigheid van iemand anders ze draaide zich om en ze tuurde in het donker tot ze Cassel zag. Ze schrok en zete een stap naar achteren. Haar blik verharde. Wat doet die dief hier? Zei ze op een kille toon.
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:29 am

Nou sorry hoor maar ik ben dus wel veel cooler dan een vampier. En weet je wat irritant is? Ik kan niet in kerken binnen of ik verbrand dus als mensen voor me vluchten houden ze zich daar schuil. Zei ze met een zucht. Cassel trok zijn wenkbrouwen op 'I kdacht dat de kerk juist in brand vloog in plaats van jij.' Ze draaide zich even naar hem om. Melody natuurlijk ze heeft gevoeld dat ik in de problemen zit, een tweeling ding heel irritant. En dan komt ze altijd naar me opzoek. Dit is foute boel heel erg foute boel. Mompelde ze. Cassel Zuchten, 'vervelend dat tweeling gedoe.' Zei hij alleen maar. . Begin al maar een smoes te verzinnen. Zei ze. Hij knikte en ging in de schaduw staan, zodat melody hem minder snel zou zien. Melody vloog i nde armen van har zus en hij keek neiuwsgierig naar die 2 je kon nouwelijks verschil zien tussen hun. Wat heb je uitgespookt Miley? Ik voelde echt veel woede en paniek. Zei Melody, en Cassel deed zijn best om neit te gaan grinniken Miley kon op zich zelf wel letten. Cassel emrkte niet eens dat Melody naar hem keek en toe nze hem zag schrok ze en zette een stan naar achteren. Wat doet die dief hier? Zei ze op een kille toon. Cassel stapte uit het donker en zijn ogen stonden hard 'Nouja, ik was aan het wandelen en toen kwam ik jou zus tegen en zijn wij hier heen gekomen.' Hij liep naar Miley toe en pakte haar bij haar middel.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:37 am

Cassel trok zijn wenkbrouwen op 'I kdacht dat de kerk juist in brand vloog in plaats van jij.' Miley grinnikte. Helaas niet kerken zijn die ouwe heer zijn territori ik ben er machteloos. Zei ze met een zucht. Miley knuffelde haar zus maar terug Melody was de enige die toegestaan was haar te knuffelen en zelfs dan vond ze het nog vervelend. Melody schrok toen ze Cassel zag staan iets wat Miley wel verwacht had. Cassel stapte uit het donker en zijn ogen stonden hard 'Nouja, ik was aan het wandelen en toen kwam ik jou zus tegen en zijn wij hier heen gekomen.' Hij liep naar Miley toe en pakte haar bij haar middel. Miley keek hem even met een opgetrokken wenkbrauw aan. Rustig met die handjes mooie jongen... Fluisterde ze zodat enkel hij het kon horen. Melody leek enigzinds verbijsterd. Ach wees blij Mel jij wilde toch dat ik een hobby ging zoeken? Wel dat heb ik nu ik ga meneer katmans helpen. Zei ze relaxt terwijl ze een arm over zijn schouder legde.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:39 am

Cassel stapte uit het donker en zijn ogen stonden hard 'Nouja, ik was aan het wandelen en toen kwam ik jou zus tegen en zijn wij hier heen gekomen.' Hij liep naar Miley toe en pakte haar bij haar middel. Melody keek er met grote ogen naar ze kon het gewoon niet geloven ze bleef Cassel strak in de gaten houden ze had iets tegen hem maar ze wist niet hoe dat kwam. Ach wees blij Mel jij wilde toch dat ik een hobby ging zoeken? Wel dat heb ik nu ik ga meneer katmans helpen. Zei ze relaxt terwijl ze een arm over zijn schouder legde. Melody trok een wenkbrauw op en ze keek naar hoe Cassel Miley vasthield ze had een verwarde blik in haar ogen. En toen had ze een harde en haatvolle blik op Cassel gericht. Waar sleur jij mijn zus in mee?! Vroeg ze kwaad haar vuisten waren gebald en ze was erg verward haar hoofd deed zo'n pijn als ze naar hem keek.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:48 am

Rustig met die handjes mooie jongen... Fluisterde ze zodat enkel hij het kon horen. 'Zo als je wil.' Fluisterde hij terug zo dat zij het alleen kon horen. Melody leek enigzinds verbijsterd. Ach wees blij Mel jij wilde toch dat ik een hobby ging zoeken? Wel dat heb ik nu ik ga meneer katmans helpen. Zei ze relaxt terwijl ze een arm over zijn schouder legde. Cassel grinnikte en voelde hoe Melody hoofdpijn had, hij wou niks liever dat zijn armen om haar middel slaan en haar lieve woordjes toe fluisteren, maar hij hield zich sterk. Toen hij in haar harde en haatvolle ogen keek slikte hij, dat de ogen waar hi jzo van hield hem zo konden aankijken. Waar sleur jij mijn zus in mee?! Hij grijnsde uitdagend naar Melody 'Je zou maar beter aan je zus vragen wat zij met mijn leven heeft gedaan.' Hij voelde zijn nek branden en sloot zijn ogen, het deed gewoon pijn ontdaks het zalf van Miley.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 12:58 am

'Zo als je wil.' Fluisterde hij terug zo dat zij het alleen kon horen. Ze keek hem even in zijn ogen en knikte. Ze hoorde hem slikken toen Melody hem met die ogen aankeek en ze streelde zijn schouder even. Ze had dan geen hart meer maar ze had vroeger genoeg van liefde geweten om nu te zien dat dat hem echt pijn deed. Waar sleur jij mijn zus in mee?! Vroeg ze kwaad haar vuisten waren gebald Hij grijnsde uitdagend naar Melody 'Je zou maar beter aan je zus vragen wat zij met mijn leven heeft gedaan.' Hij voelde zijn nek branden en sloot zijn ogen. Miley fronste haar wenkbrauwen en ze gaf hem een por in zijn zij. Melody keek haar verwachtings vol aan. Miley zuchtte. Oké oké ik was heel kwaad op hem omdat hij iets heel doms heeft gedaan met iemand die me dierbaar is. Begon ze rustig. Hij was ook nogal boos op mij en toen zijn familie erbij kwam heb ik hem behoed van de meest domste keuzen van zijn leven. Natuurlijk was zijn familie daar niet zo blij mee en toen heb ik zijn bruid vermoord en nja zijn familie gevloerd. Ze zuchtte even en trok Cassel wat dichter naar haar toe. We gaan nu zijn familie uitmoorden ik voor de lol en hij omdat ze op hem jagen. Gewoon omdat hij voor liefde koos.... Zei ze met een prillipje. Miley zag dat hij pijn aan zijn nek had en ze grijnsde even voordat ze Cassel naar Meldoy toeduwde. Zeg mel kan jij iets aan die wonde doen? Vroeg ze terwijl ze een beetje wegwandelde. Ze kon het niet laten om Cassel wat te pesten door hem alleen met haar zusje te laten.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 1:05 am

Ze keek wat verwart toen Cassel haar met pijn leek aan te kijken omdat ze hem zo haatte. Vreemd genoeg vond ze het helemaal niet leuk dat Miley zo dicht bij Cassel stond zij wilde daar staan...NEE! dat mocht niet ze haatte hem! Hij grijnsde uitdagend naar Melody 'Je zou maar beter aan je zus vragen wat zij met mijn leven heeft gedaan.' Melody kneep haar oogjes tot spleten. Haal die afzichtelijke grijns van je kop, bedrieger... Zei ze kil. Oké oké ik was heel kwaad op hem omdat hij iets heel doms heeft gedaan met iemand die me dierbaar is. Begon ze rustig. Hij was ook nogal boos op mij en toen zijn familie erbij kwam heb ik hem behoed van de meest domste keuzen van zijn leven. Natuurlijk was zijn familie daar niet zo blij mee en toen heb ik zijn bruid vermoord en nja zijn familie gevloerd. Ze zuchtte even en trok Cassel wat dichter naar haar toe. We gaan nu zijn familie uitmoorden ik voor de lol en hij omdat ze op hem jagen. Gewoon omdat hij voor liefde koos.... Zei ze met een prillipje. Melody's blik was wat verzacht en ze keek zelfs even met medelijden naar Cassel. ze grijnsde even voordat ze Cassel naar Meldoy toeduwde. Zeg mel kan jij iets aan die wonde doen? Vroeg ze terwijl ze een beetje wegwandelde. Melody keek haar even na en richtte toen haar aandacht op Cassel. Ze keek hem niet in zijn ogen en ze legde voorzichtig haar hand op zijn zere nek en ze begon hem te helen (Ik ga haar gaven veranderen) Ze zei niets en ze schitterde een beetje. Toen zijn nek geheelt was keek ze hem even in zijn ogen. Is het waar wat Miley zei? Ben je echt verliefd? Ze kon het moeilijk geloven hij leek haar zo in en in slecht maar ergens waren zijn ogen vertrouwt.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 1:14 am

Miley fronste haar wenkbrauwen en ze gaf hem een por in zijn zij. Melody keek haar verwachtings vol aan. Miley zuchtte. Oké oké ik was heel kwaad op hem omdat hij iets heel doms heeft gedaan met iemand die me dierbaar is. Begon ze rustig. Hij was ook nogal boos op mij en toen zijn familie erbij kwam heb ik hem behoed van de meest domste keuzen van zijn leven. Natuurlijk was zijn familie daar niet zo blij mee en toen heb ik zijn bruid vermoord en nja zijn familie gevloerd. Ze zuchtte, Cassel grinnikte toen hij er aan dacht hoe zijn broers bewusteloos lagen. trok Cassel wat dichter naar haar toe. We gaan nu zijn familie uitmoorden ik voor de lol en hij omdat ze op hem jagen. Gewoon omdat hij voor liefde koos.... Zei ze met een prillipje. Miley zag dat hij pijn aan zijn nek had en ze grijnsde even voordat ze Cassel naar Meldoy toeduwde. Zeg mel kan jij iets aan die wonde doen? Cassel gromde naar miley, Zij wist heoweel hij om Melody gaf en hij deed nog zo best om haar niet aan te raken. HIj voelde haar zachte handen op zijn nek en wist dat het litteken altijd zal blijven. Toen Melody in zijn ogen keek slikte hij. Is het waar wat Miley zei? Ben je echt verliefd? Cassels ogen werden zacht maar het duurde een paar seconden. 'iedereen word verliefd, maar het betekend niet dat leifde altijd goed is.' Zijn ste mwas kil en hij liep naar het raam waar hij naar buiten keek. Hij miste Melody enorm maar nu moest hij vooral denken aan zijn missie.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 1:19 am

Cassels ogen werden zacht maar het duurde een paar seconden. 'iedereen word verliefd, maar het betekend niet dat leifde altijd goed is.' Zijn ste mwas kil en hij liep naar het raam waar hij naar buiten keek. Melody was erg in de war door zijn zachtte ogen ze kende die blik ze hield van die blik maar ze wist niet waarom. Ze kwam lags hem staan maar ze liet een meter ruimte tussen hen in ze vertrouwde hem voor geen haar. Waarom kunnen jullie niet samen zijn? Vroeg ze rustig maar ze keek hem niet aan. Ze greep even naar haar hoofd niets hielp tegen die pijn als hij eens weer was opgestoken.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 1:24 am

Ze kwam lags hem staan maar ze liet een meter ruimte tussen hen in ze vertrouwde hem voor geen haar. Waarom kunnen jullie niet samen zijn? Vroeg ze rustig maar ze keek hem niet aan. Ze greep even naar haar hoofd niets hielp tegen die pijn als hij eens weer was opgestoken. Hij schrok en zette wat stappen naar achter 'Omdat ik niet veilig ben voor haar.' Zei hij kort en keek naar Miley, Hopend dat ze iets zou doen. Hij kon Melody niet aan zien wanner ze pijnleed
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 8:10 am

Miley had het gesprek gehoord van de twee gedoemde tortelduifjes en ze zag hoe hij panniekeerde toen Melody pijn leed. Miley kwam naar voren en ze nam Melody in haar armen ze streelde over haar hoofd. Rustig maar Mel het komt goed meisje het zal wel weer verdwijnen dat doet het altijd....voor een tijdje althans. Bij die woorden keek ze verwijtend naar Cassel. Melody's hoofdpijn werd alleen maar erger. Kom is hier jij help me met haar naar bed te slepen als ze slaapt heeft ze minder last. Mompelde Miley nu best kwaad ze vond het vreselijk om haar zusje zo te zien en ze gaf Cassel de schuld van dit ales.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 8:34 am

Hij schrok en zette wat stappen naar achter 'Omdat ik niet veilig ben voor haar.' Zei hij kort en keek naar Miley. Melody was erg verward van zijn reactie. Omdat ik niet veilig voor haar ben? Wat bedoelde hij? En waarom klonken die woorden zo bekend. Melody kreeg er alleen nog maar meer hoofdpijn van. Miley kwam naar haar toe en omhelsde haar er rolde een traan over haar wang. Ik snap het niet Miley ik snap niet waarom! En die droom die droom komt ssteeeds terug wat wil het zeggen? Waarom komt het bij mij? Zei ze radeloos.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 5:29 pm

Miley kwam naar voren en ze nam Melody in haar armen ze streelde over haar hoofd. Rustig maar Mel het komt goed meisje het zal wel weer verdwijnen dat doet het altijd....voor een tijdje althans. Bij die woorden keek ze verwijtend naar Cassel. Hij keek bezorgd naar Melody. Melody's hoofdpijn werd alleen maar erger. Kom is hier jij help me met haar naar bed te slepen als ze slaapt heeft ze minder last. Mompelde Miley nu best kwaad Snel liep Cassel nar haar toe en tilde Melody op. ''Waar staan de bedden?'' Het voelde goed om Melody in zijn armen te dragen. . Ik snap het niet Miley ik snap niet waarom! En die droom die droom komt ssteeeds terug wat wil het zeggen? Waarom komt het bij mij? Zei ze radeloos. ''Geen zorge Mel, alles gaat over ook dit pijn na een tijdje.'' Zei hij geruststellend.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 6:14 pm

Miley vond het verschrikkelijk dat ze haar zusje niets kon vertellen maar dat zou alleen maar voor meer verwarring in haaar hoofd zorgen. Cassel nar haar toe en tilde Melody op. ''Waar staan de bedden?'' Miley keek hem even aan en duwde toen een krakende deur open. Daar deed ze kaarsen aan en zo zag je een groot oud hemelbed staan. Miley liet hem door en ze stond weer in de schaduw de plaats waar ze het liefste was.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyzo jun 17, 2012 6:37 pm

Cassel nar haar toe en tilde Melody op.Melody zei niets ze bleef hem aankijken zoekend naar het antwoord dat ze niet zou vinden maar iets in die ogen kende ze..... ''Geen zorge Mel, alles gaat over ook dit pijn na een tijdje.'' Zei hij geruststellend. Ze keek hem aan en ze draaide haar hoofd een beetje weg. Sommige pijnen gaan niet over... Fluisterde ze ze had haar armen om zijn nek zodat ze wat rechter in zijn armen lag. Toen hij haar op bed had gelegd hielt ze hem tegen. Wat bedoelde je daaarnet? Hoezo ben je niet veilig voor haar? Vroeg ze terwijl ze hem aankeek en nog steeds zijn pols vast had.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 2:40 am

Miley keek hem even aan en duwde toen een krakende deur open. Daar deed ze kaarsen aan en zo zag je een groot oud hemelbed staan. Sommige pijnen gaan niet over... Fluisterde ze. Cassel voelde Melody's armen om zijn nek en hij legde haar voorzichtig in op het bed. Maar Melody hield hem tegen. Wat bedoelde je daaarnet? Hoezo ben je niet veilig voor haar? Vroeg ze terwijl ze hem aankeek en nog steeds zijn pols vast had. Hij keek in Melody's ogen en zuchten 'Omdat mijn leven neit veilig vor haar is.' Zei hij zacht en maakte zich voorzichtig los.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 2:45 am

Hij keek in Melody's ogen en zuchten 'Omdat mijn leven neit veilig vor haar is.' Zei hij zacht en maakte zich voorzichtig los. Ze keek hem even aan en knikte voor ze haar ogen sloot haar vlegels waren rond haar gevouwen als een dekentje en ze had die droom weer:

Ze liep door de donkere gangen van haar ziel en daar volgde ze iets het was een kleine witte kat hij liep voor haaar en leidde haar hij leidde haar naar iemand hij stond met zijn rug naar haar toe en hij gaf licht. Melody begon te rennen maar net toen ze zijn schouder beetpakte om hem om te draaien was hij weg. Ze zag het licht weer langs een andere kant komen en ze bleef maar zoeken naar de jongen die steeds verdween....

Wacht! Waarom ga je weg?! Blijf alsjeblieft blijf! Riep ze in haar slaap ze woelde hevig rond en zweet druppelde op haar voorhoofd.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 2:48 am

Miley luisterd ook naar wat Cassel zei en toen Melody in slaap viel en weer geteisterd werd door die droom gromde ze en ging ze de kamer uit. Ze zat op de leuning van het balkon naar de sterren te kijken. Ze was zo kwaad dat ze haar zusje niet kon helpen ze was machteloos tegen die dromen tegen die pijn tegen die verwarring die haar tijsterde. Miley's uitdrukking stond hard maar ook gebroken Melody was het laatste wat ze had en ze wilde niet dat ze zo gepijnigd werd. Shaduwen lagen onder haar te kronkelen. Cassel wist niets van die droom maar Miley kende elk detail elk vreselijk detail van de droom die Melody steeds bleef kwellen sinds hij haar bewerkt had....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 2:54 am

Na zijn woorden viel Melody in slaap en hij zag dat ze onrustig sliep en als Melody onrustig was was hij ook altijd onrustig, Hij wou Miley niet tegen komen dus veranderde hij in een witte kat en ging naar buiten om te jagen voor hun allemaal. Ergens nog vroeg in de morgen kwam Cassel dood moe terug met een nest vol eieren voor de dames, zelf had hij al ontbeten bet de moedervogel. Hij klom de raam in en legde het nestje op de tafel en krulde zelf op in zijn katten vorm in een van de stoelen, hij was een kat en kon overal in slaap vallen en hier ook dus.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 2:58 am

Ze had Cassel van de hele nacht niet gezien en ze was opgebleven om over Melody te waken zoals ze zo vaak deed. Tegen de ochtend zag ze een witte kat die blijkbaar een ontbijt voor hun had meegebracht. Miley zag hoe hij in slaap viel en ze bakte de eieren. Ze riep Melody. Melody kwam wel mar ze wilde niet eten zoals ze wel vaker niets wilde eten. Miley zuchtte geïrriteerd en at haar ontbijt in de kamer op voor ze langzaam indommelde op bed.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 3:04 am

Melody had een lastige nacht achter de rug en ze stond op toen Miley haar riep om te gaan eten ze kwam in haar mensen vorm uit de kamer ze legde haar hoofd langs het eten en ze zuchtte. Ze had wallen onder haar ogen en ze was uitgeput ondanks dat ze 12 uur geslape had. Miley ergerde zich aan haar leveloosheid en zonderde zich af in haar kamer. Melody draaide zich even om en zag daar de slapende witte kat. Ze fronsde haar wenkbrauwen even en zuchtte toen. Ze ging op de grond liggen en ze sloot haar ogen om na te denken. het dampende bord eieren lag nog steeds op tafel.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 3:09 am

Cassel werd wakker van Miley die haar zus riep, hij snoof boos en probeerde verder te gaan slapen maar toen dat niet lukte en Melody niks van haar eten had aangeraakt en op de grond was gaan liggen zuchten hij dood moe, en ging naast Melody staan, hij bekeek haar lichaam aandachtig en zette zijn zachte witte poot op haar schouder, Zo liep hij over haar lichaam heen en stapte op sommige punten in haar lichaam waar ze van zou ontspannen toen hij bi jhaar buik was draaide hij zich om en liep naar haar gezicht, hij zette zijn spin motor aan en likte haar leuk, zijn ogen stonden uitdagend.
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 3:14 am

Melody opende haar ogen toen ze zachtte pootstapjes op zich voelde en toen een kat hoorde spinnen ze keek het beestje verward aan ze wist wie het was en dat verondrustte haar nu zo. toen hij bi jhaar buik was draaide hij zich om en liep naar haar gezicht, hij zette zijn spin motor aan en likte haar leuk, zijn ogen stonden uitdagend. Melody nam hem op en hield hem omhoog. Waar ben je in hemelsnaam mee bezig Cassel? Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Emptyma jun 18, 2012 3:20 am

Melody nam hem op en hield hem omhoog. Waar ben je in hemelsnaam mee bezig Cassel? Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Hij spinde, hij wou spelen dat kon je zo zien aan zijn ogen. Met zijn lenigheid nestelde hij uit haar handen en trok aan haar jurk, Cassel wou deze dame eens opvrolijken en hopelijk haar actief maken zodat zij zometeen vreselijk honger krijgt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 3 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum