Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 4:47 am

Hij ontblote zijn tanden en je kon zijn lange hoektanden zien, 'Ik zou oppassen met je woorden, je hebt geluk dat ik jou nodig hebt en dat je zo een lekker lijf hebt.' Zei hij boos. Ze grinnikte. En wat als ik dat niet doe Casseltje? Wat als ik blijf doorgaan hmm? Ze streelde plagend door zijn haar. En ik denk dat je liever had dat een ander lijf nu zo tegen je aanstond. Maar ja dat lijf houd niet meer van je ze haat je zelfs da's zo triest hmm jij wilt haar zo graag in je armen nemen maar ze laat het niet toe en dat is allemaal je eigen schuld. Ze grinnikte en ze liet haar vingers over zijn borst lopen. Dus wees blij dat ik je een beetje plaag dat je naar mij mag kijken dan zie je haar teminste nog eens lachen ookal zijn het dan mijn lippen die lachen ze zijn identiek.... Zei ze uitdagend. Mannen op stang jagen was zo simpel ze waren zo makkelijk te beïnvloeden met hun mieren breintjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 4:57 am

Ze grinnikte. En wat als ik dat niet doe Casseltje? Wat als ik blijf doorgaan hmm? Ze streelde plagend door zijn haar. En ik denk dat je liever had dat een ander lijf nu zo tegen je aanstond. Maar ja dat lijf houd niet meer van je ze haat je zelfs da's zo triest hmm jij wilt haar zo graag in je armen nemen maar ze laat het niet toe en dat is allemaal je eigen schuld. Ze grinnikte en ze liet haar vingers over zijn borst lopen. Dus wees blij dat ik je een beetje plaag dat je naar mij mag kijken dan zie je haar teminste nog eens lachen ookal zijn het dan mijn lippen die lachen ze zijn identiek.... Zei ze uitdagend. Zijn ogen stonden nog steeds hard maar in zij nhersens werd er een plan bedacht, plotseling werde nzijn ogen zacht en hij trok haar naar zich toe 'Misschien heb je gelijk, jij bent zo mooi en prachtig e nzo anders dan je zus, hoezo heb ik jou eigenlijk nooit zien zitten?' vroeg hij zacht terwijl hij haar begon te strelen, het leek als of hij op haar verliefd was, hij boog zich naar haar toe en bij haar oor fluisterde hij 'Jou lach is zo prachtig en als ik die zie lijkt het als of ik net een enorme kist met geld heb gevonden, zo blij ben ik.' Zijn ste mwas teder dat elke meisje er van smolt.
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:07 am

Zijn ogen stonden nog steeds hard plotseling werde nzijn ogen zacht en hij trok haar naar zich toe. Ze trok een wenkbrauw op ze had eerder nog meer gebaas en gegrom verwacht maar dit beviel haar ergens ook wel. 'Misschien heb je gelijk, jij bent zo mooi en prachtig e nzo anders dan je zus, hoezo heb ik jou eigenlijk nooit zien zitten?' vroeg hij zacht terwijl hij haar begon te strelen, het leek als of hij op haar verliefd was, Ze was een beetje verward maar wat maakte het ook uit soms had ze dit even nodig en het was niet dat hij zo'n afschuwelijke afknapper was. hij boog zich naar haar toe en bij haar oor fluisterde hij 'Jou lach is zo prachtig en als ik die zie lijkt het als of ik net een enorme kist met geld heb gevonden, zo blij ben ik.' Zijn ste mwas teder. Er knapte iets in haar en ze keek hem recht in zijn ogen ze kon niets uitbrengen haar armen bleven om zijn nek hangen haar adem vertraagde een beetje hij benam haar de adem zo iets had ze nooit verwacht en ze smold voor hem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:13 am

ze kon niets uitbrengen haar armen bleven om zijn nek hangen haar adem vertraagde een beetje hij benam haar de adem, Hij glimlachte speels en kuste haar nek zachtjes, Hij had dit gewoon even nodig, hij had dit gewoon nodig, zij was zijn spelletje in zijn handen en de meeste wisten dat hij geen rok kon weerstaan, hij was een rokken jager. 'Je bent zo mooi als je duivelse glimlach opzet, het is gewoon zo opwindend als jij slecht bent.' Zei hij fluisterend.
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:33 am

Hij glimlachte speels en kuste haar nek zachtjes, ze kreunde even van genot. Ze vond het wel fijn zo en Melody was niet in de buurt. 'Je bent zo mooi als je duivelse glimlach opzet, het is gewoon zo opwindend als jij slecht bent.' Zei hij fluisterend. Miley grinnikte en ze zoende hem achter zijn oor. "Hmmm ik hou wel van jouw met je stoute maniertjes." Zei ze met een verleidelijke toon. Ze keek hem in zijn donkere ogen haar ogen stonden ondeugend en ze maakte krulletjes in zijn donkere haren. Hmm ik snap wel waarom zoveel vrouwen voor jouw vallen... Fluisterde ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:37 am

Miley grinnikte en ze zoende hem achter zijn oor. "Hmmm ik hou wel van jouw met je stoute maniertjes." Zei ze met een verleidelijke toon. Ze keek hem in zijn donkere ogen haar ogen stonden ondeugend en ze maakte krulletjes in zijn donkere haren. Hmm ik snap wel waarom zoveel vrouwen voor jouw vallen... Fluisterde ze. HIj grinnikte en zoende haar op haar neus, 'En waarom vallen dat vee lvrouwen voor mij?' vroeg hij speels terwijl hij haar nek bleef kussen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:49 am

HIj grinnikte en zoende haar op haar neus, 'En waarom vallen dat vee lvrouwen voor mij?' vroeg hij speels terwijl hij haar nek bleef kussen. Ze lachtte ondeugend. Ja dat wil je wel weten hè... Zei ze nog ondeugender. Ze maakte zich van hem los en ze liep heupwiegend bij hem weg. Ze keek hem over haar schouder aan. Maar de vraag is wat heb je over voor die info? Vroeg ze met een duivels grijnsje.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 5:59 am

Ze lachtte ondeugend. Ja dat wil je wel weten hè... Zei ze nog ondeugender. Ze maakte zich van hem los en ze liep heupwiegend bij hem weg. Ze keek hem over haar schouder aan. Maar de vraag is wat heb je over voor die info? Vroeg ze met een duivels grijnsje. Hij grijnsde en keek naar het raam en liep daar naar toe 'Nou als jij het zo neit wil zeggen dan zoek ik even een ander leuk meisje en vraag het haar.' Zei hij plagerig en wou net zich klaar maken om er uit te springen nee Cassel was niet iemand die iemand snel ee ndeur gebruikte.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 6:10 am

Hij grijnsde en keek naar het raam en liep daar naar toe 'Nou als jij het zo neit wil zeggen dan zoek ik even een ander leuk meisje en vraag het haar.' Zei hij plagerig en wou net zich klaar maken om er uit te springen. Ze keek hem aan en ze liep naar het raam toe ze kroop tussen hem en het raam in. Hmmm...Eens kijken. Je schattige misterieuse donkere ogen, je spieren je bruine huid je zwoele stem en die honingzoete lippen. Genoeg info? Vroeg ze engelachtig. Ze drukte een zoen in zijn hals. En krijg ik nu een beloning? Vroeg ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 6:16 am

Ze keek hem aan en ze liep naar het raam toe ze kroop tussen hem en het raam in. Hmmm...Eens kijken. Je schattige misterieuse donkere ogen, je spieren je bruine huid je zwoele stem en die honingzoete lippen. Genoeg info? Vroeg ze engelachtig. Ze drukte een zoen in zijn hals. En krijg ik nu een beloning? Vroeg ze. Hij grinnikte en legde zijn armen om har middel en trok haar naar zich toe 'Jij krijgt zeker een beloning.' Zei hij zachtjes en drukte zijn lippen op die van haar en kuste haar teder.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 6:26 am

Hij grinnikte en legde zijn armen om har middel en trok haar naar zich toe 'Jij krijgt zeker een beloning.' Zei hij zachtjes en drukte zijn lippen op die van haar en kuste haar teder. Ze kustte met hem mee haar handen in zijn haar. Toen ze even op adem moesten komen grinnikte ze. Die was ik nog vergeten je kan geweldig zoenen. Miley drukte haar lippen weer op de zijne deze was heviger dat vond ze het enige leuke aan demoon zijn je kon zoveel flirten en harten breken als je wilde zonder je er schuldig over te voelen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 6:31 am

Ze kustte met hem mee haar handen in zijn haar. Toen ze even op adem moesten komen grinnikte ze. Die was ik nog vergeten je kan geweldig zoenen. Miley drukte haar lippen weer op de zijne deze was heviger, Hij kuste haar hongerig terug en tilde haar voorzichtig op en bracht haar naar het bed ne legde haar voorzichtig daarop, hij verbrak de kus en keek even naar buiten gromde in zich zelf. 'Sorry schat, je bent heel erg lekker alleen we hebben nog iets te doen deze avond.' Zei hij zachtjes.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 6:43 am

Hij kuste haar hongerig terug en tilde haar voorzichtig op en bracht haar naar het bed ne legde haar voorzichtig daarop, hij verbrak de kus en keek even naar buiten gromde in zich zelf. Ze keek hem aan.'Sorry schat, je bent heel erg lekker alleen we hebben nog iets te doen deze avond.' Zei hij zachtjes. Ze zuchtte en sprong recht. Ach maakt toch niet uit eerst dat feestje en dan kunnen we het nog vieren hoor... Zei ze met een grijns. Maar toen hoorde ze iets vallen haar hoofd was op de deur gericht die op een kier stond ze hoorde iets weggaan en ze zag een witte veer. Ze grinnikte. Blijkbaar heeft mijn zusje alles kunnen horen en zien Zei ze droogjes haar maakte het niet uit ze was er gevoelloos voor.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 7:26 am

Ze zuchtte en sprong recht. Ach maakt toch niet uit eerst dat feestje en dan kunnen we het nog vieren hoor... Zei ze met een grijns. Maar toen hoorde ze iets vallen haar hoofd was op de deur gericht die op een kier stond ze hoorde iets weggaan en ze zag een witte veer. Ze grinnikte. Blijkbaar heeft mijn zusje alles kunnen horen en zien Zei ze droogjes haar maakte het niet uit ze was er gevoelloos voor. HIj gromde en keek even naar Miley maar rende tone achter Melody aan, Miley was voor hem een spelletje maar Melody was zijn echte liefde, Hij pakte Melody's pols vast 'Melody...' Zei hij verlangend.
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 7:34 am

Melody was terug gekeerd omdat ze wat bij het bed had laten liggen toen ze moest gaan slapen. Ze wilde gewoon het gaan halen en dan weer weggaan maar ze hoorde stemmen en ze zag het vage kaarslicht ze zag hoe Miley met Cassel flirtte hoe hun lippen verstrengelde en toen hoe hij haar op bed legde Melody deinsde achteruit en heer vleugel stootte een pot om. Tranen stonden in haar ogen ze wist niet hoe het kwam maar hem met Miley in zijn armen zien kon ze niet verdragen. Ze wilde weer wegrennen maar toen greep iets haaar pols beet met rode ogen van de tranen keek ze recht in Cassels ogen hij zei haa rnaam op een verlangende toon. Ze rukte haar pols los. Laat me met rust! Zei ze met tranen die over haar wangen rolde ze voelde pijn in haar hart pijn die ze kende maar zich niet kon herinneren wanneer ze die pijn nogal had gevoeld.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 7:41 am

Ze rukte haar pols los. Laat me met rust! Zei ze met tranen die over haar wangen rolde, Cassel wist dat hij haar nu juist niet met rust moest laten 'Melody, je snapt het niet.' Zei hij zachtjes in haar oor terwijl hij haar voorzichtig naar een ander kamer bracht 'Je bent over stuur, je hebt niet genoeg geslapen.' Zei hij zachtjes en nam haar in zijn armen. Zijn stem was sussent en hij vond het best als ze hem ging slaan, het zou juist goed doen, hij voelde iets warms onder zijn handschoen vandaan komen, hij keek naar zijn hand e nzag stroompjes bloed vandaan komen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 7:51 am

'Melody, je snapt het niet.' Zei hij zachtjes in haar oor terwijl hij haar voorzichtig naar een ander kamer bracht 'Je bent over stuur, je hebt niet genoeg geslapen.' Zei hij zachtjes en nam haar in zijn armen. Zijn stem was sussent. Ze wilde niet in zijn armen zijn of eigenlijk wilde ze dat wel maar... Nee ze was kwaad op hem ze rukte zich van hem los. Wat valt er niet te begrijpen Cassel?! Dat je mij tekent maar met mijn zus... Ze kreeg het niet eens over haar lippen. En ik ben niet moe! Stop met mij zo te beschermen! Ik wil je hulp niet! Zei ze kwaad ze keek hem kwaad aan en ze zag de donkere vlek op zijn handschoen hij bloedde. Melody keek er naar ze kon het helen ze wilde het helen. Ze nam zijn hand vast ze keek niet naar zijn gezicht en ze trok de handschoen uit ze heelde zijn wonde maar ze voelde ook iets vreemds door zich heen gaan toen ze zijn hand vast hield ze keek hem recht aan. Waarom? Waarom deed je dat? Vroeg ze nu met een zachtte gekwetste stem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyza jun 23, 2012 9:39 pm

ze was kwaad op hem ze rukte zich van hem los. Wat valt er niet te begrijpen Cassel?! Dat je mij tekent maar met mijn zus... Ze kreeg het niet eens over haar lippen. En ik ben niet moe! Stop met mij zo te beschermen! Ik wil je hulp niet! Zei ze kwaad ze keek hem kwaad aan en ze zag de donkere vlek op zijn handschoen hij bloedde. Hij probeerde zijn hand weg te trekken maar het was al te laat, zijn handschoen was uit en toen Melody Zijn hand aanraakte voelde hij al het mist weg nemen wat hij al heel lang wou en nu deed hij dat zonder het bewust te zijn. ze keek hem recht aan. Waarom? Waarom deed je dat? Vroeg ze nu met een zachtte gekwetste stem. Cassel slikte en durfde haar niet aan te kijken, toen hij al het moed had verzameld keek hij recht in haar prachtige ogen en voelde zijn angst wegebben 'omdat het toen het beste voor jou was, iki dacht dat je mij wel zou vergeten maar het is blijkbaar niet zo, je wou zelf moord plegen omdat je dacht dat ik je zou komen redden...' Zei hij zachtjes 'Weet je wel hoe stom dat is?!' Zei hij boos maar toen hij weer in haar prachtige oge nkeek kalmeerde hij.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 1:23 am

Hij probeerde zijn hand weg te trekken maar het was al te laat, zijn handschoen was uit en toen Melody Zijn hand aanraakte voelde hij al het mist weg nemen. Melody voelde een warme stroom door zich heen gaan en toen wist ze alles weer ze keek hem ongelovig aan. Cassel slikte en durfde haar niet aan te kijken, Ze wachtte geduldig toen hij al het moed had verzameld keek hij recht in haar ogen 'omdat het toen het beste voor jou was, ik dacht dat je mij wel zou vergeten maar het is blijkbaar niet zo, je wou zelfmoord plegen omdat je dacht dat ik je zou komen redden...' Zei hij zachtjes.Ze bleef hem in zijn donkere ogen kijken er twinkelde tranen aan haar ooghoeken. 'Weet je wel hoe stom dat is?!' Zei hij boos. Ze kromp ineen ze vond het altijd vreselijk als hij boos werd. maar toen hij weer in haar ogen keek kalmeerde hij. Ze keek hem aan tranen stroomden over haar wangen. Ik weet dat het stom was maar ik voelde me zo leeg. Ik ben niet kompleet zonder je Cassel dan ben ik maar een half hart... Zei ze zacht ze bleef zijn handen vasthouden ze wilde zich in zijn armen storten maar ze kon het niet. Maar waarom zat je dan net met Miley waarom deed je dat....het het was zo pijnlijk pijnlijker dan de avond dat je mijn gevoelens voor jouw wegnam toen je me vertelde dat... Ze kreeg het niet over haar lippen ze wilde niet denken aan die verloving aan de verloving waarvan zij nog steeds dacht dat die zou doorgaan.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 1:29 am

Ze keek hem aan tranen stroomden over haar wangen. Ik weet dat het stom was maar ik voelde me zo leeg. Ik ben niet kompleet zonder je Cassel dan ben ik maar een half hart... Zei ze zacht ze bleef zijn handen vasthouden ze wilde zich in zijn armen storten maar ze kon het niet. Maar waarom zat je dan net met Miley waarom deed je dat....het het was zo pijnlijk pijnlijker dan de avond dat je mijn gevoelens voor jouw wegnam toen je me vertelde dat... Ze kreeg het niet over haar lippen, Hij susten haar zachtjes 'Vergeet die stomme bruiloft, op mij word er gejaagd omdat Miley zo slim was om de nek van mijn verloofd te breken voor de ogen van mijn ouders.' Hij grinnikte 'Ik hou van jou, alleen van jou lieverd, Miley was een afleiding maneuver zodat ik niet steeds in mijn verdriet dat ik jou niet kan kussen verteer, ik wou gewoon spelen maar het maakt niet uit, zometeen ben ik toch dood.' Zei hij glimlachend, zometeen gingen ze met Miley hun plan uitvoeren.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 1:41 am

Hij susten haar zachtjes 'Vergeet die stomme bruiloft, op mij word er gejaagd omdat Miley zo slim was om de nek van mijn verloofd te breken voor de ogen van mijn ouders.' Hij grinnikte. Melody keek hem met grote ogen aan ze kon een kleine glimlach niet onderdrukken en ze kwam tegen hem aanstaan haar wang op zijn gespierde borstkas ze hoorde zijn hart slaan. Ze sloot haar ogen even ze was blij dat die vrouw dood was ookal was het niet erg engelachtig. Miley heeft last van een 'klein' woedeprobleem Zei ze met een heel kleine grijns. 'Ik hou van jou, alleen van jou lieverd, Miley was een afleiding maneuver zodat ik niet steeds in mijn verdriet dat ik jou niet kan kussen verteer, ik wou gewoon spelen maar het maakt niet uit, zometeen ben ik toch dood.' Zei hij glimlachend. Ze richtte haar hoofd op. Omdat je me niet kon kussen... Verbeterde ze hem voor ze heel zacht haar lippen op de zijne drukte. Ze keek hem recht in zijn ogen. Ik laat je niet dood gaan Cassel, dat sta ik niet toe net zoals jij het bij mij ook nooit toestond. Zei ze rustig haar hand lag op zijn wang ze streelde hem
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 1:46 am

Miley heeft last van een 'klein' woedeprobleem Zei ze met een heel kleine grijns. Cassel grinnikte 'Ja daar was ik ook al achter.' zei hij zacht. Ze richtte haar hoofd op. Omdat je me niet kon kussen... Verbeterde ze hem voor ze heel zacht haar lippen op de zijne drukte. Ze keek hem recht in zijn ogen. Ik laat je niet dood gaan Cassel, dat sta ik niet toe net zoals jij het bij mij ook nooit toestond. Zei ze rustig haar hand lag op zijn wang ze streelde hem, cassel streelde haar prachtige witte haar 'Sorry lieverd maar het moet, anders kom ik ons huis niet binnen.' Zei hij zachtjes, hij moest gewoon hun sharpe huis binnen. en dan zal hij en Miley zijn familie uitmoorden.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 1:55 am

Cassel grinnikte 'Ja daar was ik ook al achter.' zei hij zacht.cassel streelde haar prachtige witte haar 'Sorry lieverd maar het moet, anders kom ik ons huis niet binnen.' Zei hij zachtjes. Melody keek hem angstig aan ze schudde zachtjes haar hoofd. Maar je mag niet dood! Ik wil niet dat je dood gaat! Melody snapte er niets van ze begreep nu ondertussen wel al dat zijn ouders hem en Miley dood wilde en dat zij daarom hen eerst wilde doden maar wat had het voor zin om Cassel dood te laten gaan. Haar blik was verward en angstig.

(moet even douchen)
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 2:10 am

Melody keek hem angstig aan ze schudde zachtjes haar hoofd. Maar je mag niet dood! Ik wil niet dat je dood gaat! Cassel lachte zachtjes 'je bent toch zo lief, maar gee nzorgen ik kon heel huids terug.' Zei hij zachtjes en kuste haar nek, hij had haar lichaam zo gemist, die zachte huidje en haar warme lichaams gevoel. 'geen zorgen, ik kom terug, ik beloof het jou.' Zei hij zachtjes in haar oor.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Emptyzo jun 24, 2012 2:39 am

Cassel lachte zachtjes 'je bent toch zo lief, maar gee nzorgen ik kon heel huids terug.' Zei hij zachtjes en kuste haar nek. Een glimlach zat op haar gezicht ze had zijn zachtte lippen zo gemist haar armen lagen om zijn middel ze wilde hem niet meer loslaten. 'geen zorgen, ik kom terug, ik beloof het jou.' Zei hij zachtjes in haar oor. Ze keek hem in zijn donkere ogen en ze zoende hem op zijn lippen het was lang en hartstochtelijk ze kon zich niet meer inhouden haar hart leek uit haar lichaam te bonsen. Toen ze hem lostte keek ze hem aan. Maar wat gebeurd er als je familie dood is? Vroeg ze een beetje twijfelend
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 6 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: