Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 2:17 am

Melody verdronk in zijn ogen. Ik ken je van ergens je bent meer dan die veerdief.... Zei ze voordat ze voorzichtig haar handen op zijn wangen legde. Vertel het me Cassel vertel wat ik moet weten... Smeekte ze. Cassel keek haar recht aan 'Nog niet, het is nog te vroeg, Melody, binnenkort als alles veilig is zal je alles weten.' Zei hij zachtjes en keek nog een keer naar de muur, hij miste die dag toen alles misging van af het momment dat hij alles had verteld over zijn verloofde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 2:21 am

Cassel keek haar recht aan 'Nog niet, het is nog te vroeg, Melody, binnenkort als alles veilig is zal je alles weten.' Zei hij zachtjes en keek nog een keer naar de muur. Melody keek hem niet begrijpend aan. Maar waarvoor moet ik dan bang zijn? Wat bedreigd onze veiligheid ik snap het niet. Zei ze voordat ze zijn hoofd losliet. Ze keek naar de muur ze stak haar hand er naar uit ze voelde de koude muur onder haar vingers. Er zat iets achter die prent maar ze wist niet wat het was. Is dit echt gebeurd? Vroeg ze. Ze kon het niet geloven in die tekening zagen ze er zo vredig en zo vertrouwt uit maar ze wist niet of ze ooit zo vertrouwt met hem kon geraken. Hij was tenslotte een Sharpe die waren niet te vertrouwen nee dat kon geen realiteit zijn of wel?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 2:28 am

Melody keek hem niet begrijpend aan. Maar waarvoor moet ik dan bang zijn? Wat bedreigd onze veiligheid ik snap het niet. Zei ze voordat ze zijn hoofd losliet.'Alles is niet veilig voor jou jij bent een engel.' Hij wou mijn engel zeggen maar hield zich in. Ze keek naar de muur ze stak haar hand er naar uit ze voelde de koude muur onder haar vingers. Er zat iets achter die prent maar ze wist niet wat het was. Is dit echt gebeurd? Vroeg ze. Hij haalde zijn schouders op 'Voor jou een vraag voor mij een weet' Zei hij rustig en pakte haar bij de schouder 'kom we gaan terug, ik wil niet eens weten wat jou zus er van zou denken.'Zei hij zachtjes.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 2:37 am

'Alles is niet veilig voor jou jij bent een engel.' Ze fronste even en ze keek hem met een spottend lachje aan. En jij bent een kleine kat... Kaatste ze terug. Ze vond het niet leuk dat mensen steeds bezorgd om haar waren ze kon prima voor zichzelf zorgen. Hij haalde zijn schouders op 'Voor jou een vraag voor mij een weet' Zei hij rustig en pakte haar bij de schouder. Ze keek hem met samengekenepen oogjes aan en ze deed zijn hand van haar schouder af. 'kom we gaan terug, ik wil niet eens weten wat jou zus er van zou denken.'Zei hij zachtjes. Dit keer haalde Melody haar schouders op. Nou en? Miley is mijn baas niet en jíj al helemaal niet. Zei ze bits. Ze liep voorop ze had geen zin om te vliegen maar ze had ook geen zin om via de rotstrap te gaan dus ging ze voor de stijle rotswand staan en begon ze erop te klimmen. Ze was nog niet zo hoog maar er brak wel al een steen af deze rots beklimmen was heel gevaarlijk maar Melody vond het alleen maar grappig.

Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 5:08 am

ze keek hem met een spottend lachje aan. En jij bent een kleine kat... Kaatste ze terug. Cassel grinnikte en trok zijn hand meteen terug ten ze hem weghaalde, okeej als zij het niet wilde vodn hij het best. Zei hij tegen zich zelf. Nou en? Miley is mijn baas niet en jíj al helemaal niet. Zei ze bits. Hij keek toe hoe melody de muur probeerde te beklimmen en hij keek bezorgd toen er een seen afbrak maar daar leek Melody niet van te schrikken, Cassel veranderde in een kat en klom behendig het muur op.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 5:34 am

Ze zag dat hij haar achtervolgde ook op de muur. Melody zuchtte geërgerd het leek wel alsof ze constant iemand om zich heen had die haar van gevaarlijke dingen weerhield. Melody klom nog een stuk hoger ze waren nu al zeker 7 meter boven de grond toen ze een verkeerde steen vast nam en geen grip meer had ze wankelde p de dunne richel waar ze op stond en ze dreigde te vallen....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 5:31 pm

Melody klom nog een stuk hoger ze waren nu al zeker 7 meter boven de grond toen ze een verkeerde steen vast nam en geen grip meer had ze wankelde p de dunne richel waar ze op stond en ze dreigde te vallen....Casse lging snel naast haar stan en veranderde terug in mens, hoewel klimmen niet zijn ding was als mens kon hij het redelijk en bleef hij staan, Cassel pakte Melody vast zodat ze neit ging vallen 'daar ging je kostbaar leven bijna.' Zei hij plagerig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptywo jun 20, 2012 6:19 pm

Casse lging snel naast haar stan en veranderde terug in mens, hoewel klimmen niet zijn ding was als mens kon hij het redelijk en bleef hij staan, Cassel pakte Melody vast zodat ze neit ging vallen 'daar ging je kostbaar leven bijna.' Zei hij plagerig. Ze keek hem aan. Zo kostbaar ben ik niet hoor. Mopperde ze maar ze hielt hem wel stevig vast ze rook zijn zoete geur van een zomerdag in het bos er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht omdat ze in zijn armen lach maar die verging snel toen ze zeich losrukte. Het lukt me wel ik heb geen babysit nodig. Zei ze kalmpjes maar klimmen ging ze niet meer doen nee ze ontvouwde haar vleugels en ze zweefse langs hem ze grinnikte. Wil je een lift Casseltje? Vroeg ze plagend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 4:16 am

Ze keek hem aan. Zo kostbaar ben ik niet hoor. Mopperde ze maar ze hielt hem wel stevig vast ze rook zijn zoete geur van een zomerdag in het bos er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht omdat ze in zijn armen lach maar die verging snel toen ze zeich losrukte. Het lukt me wel ik heb geen babysit nodig. Zei ze kalmpjes maar klimmen ging ze niet meer doen nee ze ontvouwde haar vleugels en ze zweefse langs hem ze grinnikte. Casse lgrinnikte, soms moest je echt op deze meid opletten want ze kon vaak in de problemen komen. Wil je een lift Casseltje? Vroeg ze plagend. Cassel keek omhoog en knikte toen 'Graag, ik ben geen berg geit en kan het niet lang volhouden.' Zei hij lachend, het zou toch lastig worden om hoog te klimmen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 7:15 am

Cassel keek omhoog en knikte toen 'Graag, ik ben geen berg geit en kan het niet lang volhouden.' Zei hij lachend. Ze lachtte ook en ze sloeg haar armen weer om hem heen. Het was een prettig gevoel in zijn armen en ze sloot haar ogen even terwijl ze hen omhoog vloog tot ze op de de begane grond kwamen haar vleugels verdwenen maar ze had hem nog steeds vast met haar gesloten ogen ze luisterde naar zijn hart en er was een glimlach op haar gezicht te zien
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 7:21 am

Ze lachtte ook en ze sloeg haar armen weer om hem heen. Het was een prettig gevoel in zijn armen en ze sloot haar ogen even terwijl ze hen omhoog vloog tot ze op de de begane grond kwamen haar vleugels verdwenen maar ze had hem nog steeds vast met haar gesloten ogen ze luisterde naar zijn hart en er was een glimlach op haar gezicht te zien, het voelde zo goed om haar armen te voelen, het voelde zo goed om haar naast zich te hebben, toen schoten er een paar beelden in zijn hoofd en hij maakte zich voorzichtig los van Melody 'Sorry Schatje, maar ik meot een paar dingen met je zus bespreken voor ons missie.' Zei hij rustig, hij wist neit of Miley al wakker was.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 9:29 am

hij maakte zich voorzichtig los van Melody 'Sorry Schatje, maar ik meot een paar dingen met je zus bespreken voor ons missie.' Zei hij rustig, hij wist neit of Miley al wakker was. Ze opende haar ogen en ze bloosde erg vooral toen hij haar schatje noemde. Ze knikte bij zijn woorden en ze wendde haar blik af. Ze was best wel beschaamt. Euh...ja oké ik ik ging toch weg.... Zei ze een beetje verstrooid. Ze hoorde een gebonk van de kamer komen een teken dat Miley wakker was geworden.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 5:35 pm

Ze opende haar ogen en ze bloosde erg vooral toen hij haar schatje noemde. Ze knikte bij zijn woorden en ze wendde haar blik af. Ze was best wel beschaamt. Euh...ja oké ik ik ging toch weg.... Zei ze een beetje verstrooid. Ze hoorde een gebonk van de kamer komen een teken dat Miley wakker was geworden. Cassel grinnikte en liep naar binnen, het was een rommeltje maar hij lette er niet op ook al was Cassel zelf erg schoon van zich zelf maar dat zal wel in de familie zitten. Hij liep meteen naar de kamer waar Miley had geslapen. hij klopte op de deur 'Miley, ik moet met jou iets bespreken.' Zei hij rustig en wachten еще ze de deur opendeed.
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptydo jun 21, 2012 11:42 pm

Miley lag lekker te slpaen tot ze wakker werd van een hoop gebabbel dat had haar echt een rot humeur gegeven! hij klopte op de deur 'Miley, ik moet met jou iets bespreken.' Zei hij rustig en wachten еще ze de deur opendeed. Ze gromde even en ze kwam uit bed ze had een zwarte korte nachtpon aan en een mini short. Haar haar zat wat warrig door het slapen. Ze opende de deur en ze stond tegen de deurlijst aan haar gezicht stond in een diepe frons. Wat?! Vroeg ze pissig. Met deze nachtpon was het begin van het litteken te zien waar haar hart ooit had gezeten.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 4:16 am

Ze gromde even en ze kwam uit bed ze had een zwarte korte nachtpon aan en een mini short. Haar haar zat wat warrig door het slapen. Ze opende de deur en ze stond tegen de deurlijst aan haar gezicht stond in een diepe frons. Wat?! Vroeg ze pissig. Met deze nachtpon was het begin van het litteken te zien waar haar hart ooit had gezeten. Cassel keek naar Miley en zuchten toen 'mijn ouders hebben een goede wil maar ze haten het om lang te gaan jagen achter iemand, ze zulle nvanavond opgeven en dan moeten we nadenken hoe zij achter mijn lichaam komen.' Zei hij rustig en keek haar doordringend aan.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 4:21 am

Cassel keek naar Miley en zuchten toen 'mijn ouders hebben een goede wil maar ze haten het om lang te gaan jagen achter iemand, ze zulle nvanavond opgeven en dan moeten we nadenken hoe zij achter mijn lichaam komen.' Zei hij rustig en keek haar doordringend aan. Ze knikte en wreef over haar slapen. Die ongeduldigheid is zeker een familie trekje?! Mopperde ze voor ze hem in haar kamer liet en de deur achter hem dicht deed ze ging op haar bed zitten en ze trok haar leren laarsjes aan. Hmmm.... Wat als ik je nu eens 'vermoord'? Dan doen we dat op een plaats waar je familie vaak rondhangt? Ik zorg dat ik snel genoeg wegkom en ik achtervolg hen wel dat kan ik goed... Zei ze met een grinnikend geluid. Jij laat je meenemen en als ze niet opletten geef je me één of ander teken en dan doden we ze één voor één! Je belangrijk detail het is beter als we ze kunnen scheiden dat werkt in ons voordeel. Zei ze. Miley wist een hoop van moorden en Cassel ook?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 4:30 am

Ze knikte en wreef over haar slapen. Die ongeduldigheid is zeker een familie trekje?! Mopperde ze voor ze hem in haar kamer liet en de deur achter hem dicht deed ze ging op haar bed zitten en ze trok haar leren laarsjes aan. Cassel haalde zijn schoduers op, een beetje, als een belangerijk missie is kunnen we niet wachten om te beginnen.' Zei hij rustig en luisterde naar haar plan. Hmmm.... Wat als ik je nu eens 'vermoord'? Dan doen we dat op een plaats waar je familie vaak rondhangt? Ik zorg dat ik snel genoeg wegkom en ik achtervolg hen wel dat kan ik goed... Zei ze met een grinnikend geluid. Jij laat je meenemen en als ze niet opletten geef je me één of ander teken en dan doden we ze één voor één! Je belangrijk detail het is beter als we ze kunnen scheiden dat werkt in ons voordeel. Zei ze. Cassel knikte, de plan was goed maar eerst moesten ze hem het huis binnen brengen dan zullen ze het beste 's nachts aanvallen, dan zijn ze niet geconcentreerd. 'Dat zal wel het handigst zijn maar eerst meoten ze mij het huis binnen brengen en 's nachts als ze slapen kunnen we te werk gaan.' Zijn ogen gloeide op terwijl hij er aan dacht.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 4:52 am

Cassel haalde zijn schoduers op, een beetje, als een belangerijk missie is kunnen we niet wachten om te beginnen.' Zei hij rustig en luisterde naar haar plan.'Dat zal wel het handigst zijn maar eerst meoten ze mij het huis binnen brengen en 's nachts als ze slapen kunnen we te werk gaan.' Zijn ogen gloeide op terwijl hij er aan dacht. Ze grinnikte. Mooi want ik ben een nachtmens. Zei ze met een grijns. Ze ging achter hem zitten haar hoofd op zijn schouder. En nog leuke dingen gedaan toen ik sliep? Vroeg ze met een ondeugende grijns.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 5:00 am

Ze grinnikte. Mooi want ik ben een nachtmens. Zei ze met een grijns. Cassel grinikte 'ik ook, 's nachts kun je beter werken.' Zei hij rustig. Ze ging achter hem zitten haar hoofd op zijn schouder. En nog leuke dingen gedaan toen ik sliep? Vroeg ze met een ondeugende grijns. Hij grijnsde ontdeugend terug 'Alleen je zus hardhandig gevoerd en verder was het wel rustig zo zonder jou.' Zei hij ontspannen, de andere details hoefde ze van he mneit te weten.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyvr jun 22, 2012 5:26 am

Cassel grinikte 'ik ook, 's nachts kun je beter werken.' Zei hij rustig. Ze grinnikte. Da's waar ja... De nacht is veel leuker. Dan kan je dingen doen die het daglicht niet mogen zien. Grinnikte ze. Hij grijnsde ontdeugend terug 'Alleen je zus hardhandig gevoerd en verder was het wel rustig zo zonder jou.' Zei hij ontspannen. Ze zuchtte. Pfff natuurlijk als ik er niet ben is er geen fun te beleven mijn zus kan zo saai zijn. Alhoewel die zelfmoord neigingen de laatste tijd wel heel erg grapig zijn. Zei ze grinnikte. Terwijl ze krulletjes in zijn haar maakte en toen achterover ging liggen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyza jun 23, 2012 12:47 am

Ze grinnikte. Da's waar ja... De nacht is veel leuker. Dan kan je dingen doen die het daglicht niet mogen zien. Grinnikte ze. Cassel knikte en zijn gezicht betrok bij de volgende woorden Ze zuchtte. Pfff natuurlijk als ik er niet ben is er geen fun te beleven mijn zus kan zo saai zijn. Alhoewel die zelfmoord neigingen de laatste tijd wel heel erg grapig zijn. Zei ze grinnikte. Terwijl ze krulletjes in zijn haar maakte en toen achterover ging liggen. HIj keek haar met bezorgde ogen aan. 'P-p-probeert ze zelfmoord te plegen.' Zijn stem trilde en hij stond op en begon te ijsberen, hij kon gewoon niet blijven zitten, hij meost iets te doen hebben.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyza jun 23, 2012 3:52 am

HIj keek haar met bezorgde ogen aan. 'P-p-probeert ze zelfmoord te plegen.' Zijn stem trilde en hij stond op en begon te ijsberen. Ze grinnikte. Ach ja soms is ze dat rare gevoel zo beu dat ze het wel eens probeert ja van kliffen afspringen enzo. Ze heeft één of andre raar idee dat er altijd iemand komt als ze in gevaar is of zo iets haar beschermer noemt ze hem. Idiooot hè Zei ze terwijl ze in haar lach schoot ze vond al die idiote plannen zo hilarisch. Ze volgde hem met haar ogen. Ooh kom op Cassel relax toch een beetje ze is niet van porselijn gemaakt hoor. Zei ze kalm.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyza jun 23, 2012 3:58 am

Ze grinnikte. Ach ja soms is ze dat rare gevoel zo beu dat ze het wel eens probeert ja van kliffen afspringen enzo. Ze heeft één of andre raar idee dat er altijd iemand komt als ze in gevaar is of zo iets haar beschermer noemt ze hem. Idiooot hè Zei ze terwijl ze in haar lach schoot ze vond al die idiote plannen zo hilarisch. Hij gromde en moest zijn woeden ergens op reageren, Met zijn vuist sloeg hij tegen de muur, zo hard dat er een barst in kwam, hij voelde zijn eigen pijn en dat deed hem goed. 'Ze denkt altijd dat ik haar kom redden als ze zich in gevaar brengt.' Zei hij zacht tegen zich zelf. Ze volgde hem met haar ogen. Ooh kom op Cassel relax toch een beetje ze is niet van porselijn gemaakt hoor. Zei ze kalm. Hij draaide zich met een ruk om en gromde maar zei niks.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyza jun 23, 2012 4:29 am

Hij gromde en moest zijn woeden ergens op reageren, Met zijn vuist sloeg hij tegen de muur, zo hard dat er een barst in kwam, hij voelde zijn eigen pijn en dat deed hem goed. 'Ze denkt altijd dat ik haar kom redden als ze zich in gevaar brengt.' Zei hij zacht tegen zich zelf. Ze moest nog harder lachen toen hij tegen de muur sloeg en zich waarschijnlijk pijn had gedaan ze vond het zo hilarisch om mensen pijn zien te lijden. Aah dus zo zit de vork in de steel.... Zei ze met een grijns. Hij draaide zich met een ruk om en gromde maar zei niks. Ze proestte het bijna uit en ze ging naar hem toe. ze sloeg haar armen om zijn nek en ze keek hem grinnikend aan. Oe gevoellige snaar geraakt? Nou nou we zijn een beetje kattig aan het worden hè Zei ze nog steeds met dat duivelse plezier.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Emptyza jun 23, 2012 4:37 am

ze ging naar hem toe. ze sloeg haar armen om zijn nek en ze keek hem grinnikend aan. Oe gevoellige snaar geraakt? Nou nou we zijn een beetje kattig aan het worden hè Zei ze nog steeds met dat duivelse plezier. Hij ontblote zijn tanden en je kon zijn lange hoektanden zien, 'Ik zou oppassen met je woorden, je hebt geluk dat ik jou nodig hebt en dat je zo een lekker lijf hebt.' Zei hij boos, Zijn woede kwam ook gedeeltelijk dat hij te weinig had geslapen en daardoor kon hij ook boos om woorden, want hij was een kat en een kat had bepaalde uren slaap nodig...
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] - Pagina 5 Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 5 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: