Aantal berichten : 705 Gulden : 211 Registratiedatum : 09-04-12
Character sheet Name:: Hope Hood Age:: 16 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 3:23 am
Hij spinde, hij wou spelen dat kon je zo zien aan zijn ogen. Met zijn lenigheid nestelde hij uit haar handen en trok aan haar jurk. Melody vond het allemaal maar vreemd hij was een onbetrouwbare dief en nu wilde hij dat ze met hem speelde? Ze snapte er neits van maar het voelde ergens vertrouwt en ze kon zijn schattigheid niet weerstaan. Ze achtervolgde hem maar hij was haar steeds te snel af. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Kom hier jij! Riep ze lachend.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 3:32 am
Ze achtervolgde hem maar hij was haar steeds te snel af. Er verscheen een kleine glimlach op haar gezicht. Kom hier jij! Riep ze lachend. Cassel beef haar steeds ontwijken en toen stopte hij plots en veranderde hij in een mens en ze rende in zijn armen, hij tilde haar op van de grond en draaide rondjes 'en nu ga je braaf je eten op eten.' Zei hij lachend en zette haar weer op de grond, Hij keek diep in de ogen, het was zo fijn om met haar zo te dollen maar toen herinnenrde hij zich dat ze hem een vuile dief vond, meteen lie hij haar los 'Ja eeeh ik denk dat het gezonder is om nu te eten.' Zei hij met een motone stem.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 3:40 am
Cassel beef haar steeds ontwijken en toen stopte hij plots en veranderde hij in een mens en ze rende in zijn armen, hij tilde haar op van de grond en draaide rondjes 'en nu ga je braaf je eten op eten.' Zei hij lachend en zette haar weer op de grond, Hij keek diep in de ogen. Melody was verrast en ergens ook ongemakkelijk omdat hij haar zo plots vastgreep. Maar toen ze in zijn ogen keek ontspande ze ze wist niet waarom maar ze deed het gewoon. meteen lie hij haar los 'Ja eeeh ik denk dat het gezonder is om nu te eten.' Zei hij met een motone stem. Ze zette een stap bij hem vandaan ze snapte er niets van en ze kruiste haar armen. Wat maakt het jouw uit dat ik iet eet? Dood kan je mijn veren makkelijker krijgen hoor. Zei ze kalm. Ze wilde niet eten ergens in haar achterhoofd wist ze dat iemand kwam elke keer als ze zwakker werd. Ze had geen idee hoe ze bij dat idee kwam of wie er dan zou komen maar ze wilde dat wel eens uittesten!
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 3:56 am
Ze zette een stap bij hem vandaan ze snapte er niets van en ze kruiste haar armen. Wat maakt het jouw uit dat ik iet eet? Dood kan je mijn veren makkelijker krijgen hoor. Zei ze kalm. Ooh nee nu moest ze vooral niet gaan denken dat hij het toe liet dat ze dood zou gaan. Hij liep naar haar toe tilde haar op en zette op een stoel, snel haalde hij een touw uit zijn zak en bond haar vast, 'Als jij niet vrijwillig wil eten moet ik je wel laten eten.' Zei hij dreigend en pakte het bord en begon haar kleine stukjes eten geven. 'Het is voor je eigen bestwil.' Zei hij zacht.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 4:08 am
Hij liep naar haar toe tilde haar op en zette op een stoel, snel haalde hij een touw uit zijn zak en bond haar vast, Ze keek hem eerst angstig maar toen heel boos aan. Ze worstelde met het touw maar ze kreeg er geen beweging in. 'Als jij niet vrijwillig wil eten moet ik je wel laten eten.' Zei hij dreigend en pakte het bord en begon haar kleine stukjes eten geven. 'Het is voor je eigen bestwil.' Zei hij zacht. Ze slikte het eten door dat hij haar gaf en ze keek hem wantrouwig aan. Ik snap jouw niet.Welk voordeel heb jij erbij dat ik eet? En ik weet dat je anderen alleen maar helpt als je er zelf voordeel bij hebt dus vertel op wat voor gemeen plan zit hier achter? Vroeg ze met een kwade blik.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 4:14 am
Ze slikte het eten door dat hij haar gaf en ze keek hem wantrouwig aan. Ik snap jouw niet.Welk voordeel heb jij erbij dat ik eet? En ik weet dat je anderen alleen maar helpt als je er zelf voordeel bij hebt dus vertel op wat voor gemeen plan zit hier achter? Vroeg ze met een kwade blik. Cassel grinnikte 'Jij bent de zus van Miley toch? Nou ik heb haar hulp nodig en ze is nogal boos opmij door iets en nu probeer ik het goed te maken met jou gewoon te laten eten.' Zei hij grinnikend, dit was een pure leugen maar het was zo dat Cassel heel goed was met leugens en de meesten niet eens wiste nwanneer hij loog en wanneer niet.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 4:18 am
Cassel grinnikte 'Jij bent de zus van Miley toch? Nou ik heb haar hulp nodig en ze is nogal boos opmij door iets en nu probeer ik het goed te maken met jou gewoon te laten eten.' Zei hij grinnikend. Melody's boze blik verdween en een kleine glimlach sierde haar gezicht. Ow.... Kon ze alleen maar uitbrengen ze bloosde en haar blik wendde zich van hem af. In dat geval spijt het me erg van mijn vijandige gedrag. Zei ze nog steeds met rode wangen. Ze zag het bord het was nog maar half. Mag ik dan nu nog een stukje alsjeblieft? Vroeg ze terwijl ze hem in zijn ogen keek.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 4:27 am
Melody's boze blik verdween en een kleine glimlach sierde haar gezicht. Ow.... Kon ze alleen maar uitbrengen ze bloosde en haar blik wendde zich van hem af. Cassel vond het zo schattig als ze bloosde. In dat geval spijt het me erg van mijn vijandige gedrag. Zei ze nog steeds met rode wangen. Ze zag het bord het was nog maar half. Mag ik dan nu nog een stukje alsjeblieft? Vroeg ze terwijl ze hem in zijn ogen keek. Hij grinnikteen en gaf haar nog een stuk 'Zie je wel, ik kan ook om mensen denken als het moet.' Zei hij grinnikend terwijl hij haar belef voeren.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 4:35 am
Hij grinnikteen en gaf haar nog een stuk 'Zie je wel, ik kan ook om mensen denken als het moet.' Zei hij grinnikend terwijl hij haar belef voeren. Ze glimlachtte. Dat weet ik toch... Zei ze met een glimlach maar ze wist eigenlijk niet waar ze dat ineens vandaan haalde. Toen het bord leeg was keek ze hem verwachtigs vol aan. En kun je me nu los maken? Je touw zit nogal strak. Zei ze terwijl ze hem in zijn donkere ogen keek ze bleef er naar staren. Je ogen ze zijn zo....zo bekend.... Zei ze met een dromerige blik in haar ogen. Maar toen schudde ze haar hoofd. Ach laat ook maar ik zal me vast vergissen ik ken je alleen maar ven die ene ontmoeting en die was niet bepaald leuk. Melody kon zich de hele ontmoeting niet herinneren alleen dat hij haar veren wilde in ruil voor haar geheim te bewaren.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 6:12 am
Ze glimlachtte. Dat weet ik toch... Zei ze met een glimlach, Cassel glimlachte terug/ Toen het bord leeg was keek ze hem verwachtigs vol aan. En kun je me nu los maken? Je touw zit nogal strak. Zei ze terwijl ze hem in zijn donkere ogen keek ze bleef er naar staren. hij knikte en begon de knoop los te maken. Je ogen ze zijn zo....zo bekend.... Zei ze met een dromerige blik in haar ogen. Maar toen schudde ze haar hoofd. Ach laat ook maar ik zal me vast vergissen ik ken je alleen maar ven die ene ontmoeting en die was niet bepaald leuk. Cassel grinnikte Melody wist alleen maar dat hij haar veren wou zodat zijn mond dicht bleef alle andere leuke dingen moest hij verbergen jammer genoeg. 'Ach joh er zijn wel meerdere mensen die mijn soort ogen hebben, neem bijvoorbeeld mijn broers die hebben precies dezelfde ogen.' Hij glimlachte en rolde de touw op.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 6:44 am
hij knikte en begon de knoop los te maken. Cassel grinnikte ze keek hem even verward aan. Wat was er zo grappig? Ze was blij dat ze eindelijk los was en ze strekte haar armen even. 'Ach joh er zijn wel meerdere mensen die mijn soort ogen hebben, neem bijvoorbeeld mijn broers die hebben precies dezelfde ogen.' Hij glimlachte en rolde de touw op. Melody stond op en ze ging vlak voor hem staan haar handen op zijn wangen en ze keek diep in zijn ogen. Nee dat is het niet het is iets anders.... Zei ze ze brak haar hersenen erover maar ze kon niets vinden. Ze ging op tafel zitten en ze zuchtte. Het spijt me ik ben gewoon in de war net alsof er mist in mijn hoofd zit mist die iets verbergt waar ik niet bij kan. Zei ze met een gekwelde zucht.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 6:36 pm
elody stond op en ze ging vlak voor hem staan haar handen op zijn wangen en ze keek diep in zijn ogen. Nee dat is het niet het is iets anders.... Zei ze ze brak haar hersenen erover maar ze kon niets vinden. Ze ging op tafel zitten en ze zuchtte. Het spijt me ik ben gewoon in de war net alsof er mist in mijn hoofd zit mist die iets verbergt waar ik niet bij kan. Zei ze met een gekwelde zucht. Hij knikte begrijpend en slikte, hij moest sterk blijven, hij moest volhouden om haar niet in zijn armen te nemen en haar hals kussen. 'Hor is Melody, als je bij mij Medelijden probeert optewekken lukt dat jou erg goed.' Zei hij rustig en liep naar het raam, hij meost ergens anders naar kijken.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] ma jun 18, 2012 6:44 pm
Hij knikte begrijpend en slikte. 'Hor is Melody, als je bij mij Medelijden probeert optewekken lukt dat jou erg goed.' Zei hij rustig en liep naar het raam. Ze schrok even van zijn woorden. Nee ik probeer helemaal geen medelijden te krijgen. Ik ik wil gewoon dat het stopt en daarvoor moet ik diep in mezelf graven begrijpen wat die droen zijn wie die jongen id die steeds vlucht waarom de kat me er heen brengt. Waarom hij het enige licht in de hele droom is. Ze zuchtte en ze keek naar zijn rug ze kende die rug van ergens. Melody stond op ze liep naar hem toe net als ze in haar droom naar de jongen toeliep ze had een glazige blik in haar ogen ze stak haar arm uit en toen ze zijn schouder raakte schudde ze haar hoofd en draaide ze zich om. Onmogelijk.... Fluisterde ze. Ze begon te ijsberen haar vleugels ontpopte zich van ergenis. Ze sloeg op tafel. Waarom?! Waarom in godsnaam?! Wat betekend het?! Riep ze kwaad. Ze duwde tegen de tafel hij viel om en ze gooide met een paar kopjes voor ze zich op de grond liet vallen en de eerste r-tranen kwamen. Waarom?! Waarom in godsnaam?! Wat betekend het?! Fluisterde ze nu gepijnigd.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 4:30 am
Ze schrok even van zijn woorden. Nee ik probeer helemaal geen medelijden te krijgen. Ik ik wil gewoon dat het stopt en daarvoor moet ik diep in mezelf graven begrijpen wat die droen zijn wie die jongen id die steeds vlucht waarom de kat me er heen brengt. Waarom hij het enige licht in de hele droom is. Ze zuchtte En Cassel probeerde niet om te kijken, de droom vond hij vreselijk. Hij voelde haar hand zijn schouder raken en kreeg rillingen. Onmogelijk.... Fluisterde ze. Ze begon te ijsberen haar vleugels ontpopte zich van ergenis. Ze sloeg op tafel. Waarom?! Waarom in godsnaam?! Wat betekend het?! Riep ze kwaad. Ze duwde tegen de tafel hij viel om en ze gooide met een paar kopjes voor ze zich op de grond liet vallen en de eerste r-tranen kwamen. Waarom?! Waarom in godsnaam?! Wat betekend het?! Fluisterde ze nu gepijnigd. Casse ldraaide zich om 'Ik beloof jou Melody dat het droom snel voorbij zou gaan.' Zei hij zachtjes en legde zijn hand op haar schouder.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 4:32 am
Casse ldraaide zich om 'Ik beloof jou Melody dat het droom snel voorbij zou gaan.' Zei hij zachtjes en legde zijn hand op haar schouder. Ze keek tussen haar tranen door naar hem. Maar hoe? Ik kom er nooit vanaf... Zei ze voor ze haar hoofd weer naar de grond richtte. Het enige wat ik wil is weten wat het betekend wie die jongen is waarom ik naar hem toegetrokken wordt als een magneet... Zei ze terwijl ze haar handen voor haar ogen sloeg.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 4:42 am
Ze keek tussen haar tranen door naar hem. Maar hoe? Ik kom er nooit vanaf... Zei ze voor ze haar hoofd weer naar de grond richtte. Hij kreeg medelijden met haar. Het enige wat ik wil is weten wat het betekend wie die jongen is waarom ik naar hem toegetrokken wordt als een magneet... Zei ze terwijl ze haar handen voor haar ogen sloeg. cassel suste haar zachtjes 'Ik wet het niet, ik weet het niet Li..Melody.' Zei hij zachtjes en beet op zijn onderlip.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 4:45 am
cassel suste haar zachtjes 'Ik wet het niet, ik weet het niet Li..Melody.' Zei hij zachtjes en beet op zijn onderlip. Ze richtte haar hoofd even op en ze keek hem aan. Hij had haar anders willen noemen ze had zijn verspreking gehoord ze keek hem een beetje angstig en wantrouwend aan. Hoe wilde je me noemen?! Vroeg ze met een onvastte stem. Haar lichtte ogen brandde in zijn donkere kijkers hun blikken smolten samen als jing en jang...
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 4:54 am
. Hij had haar anders willen noemen ze had zijn verspreking gehoord ze keek hem een beetje angstig en wantrouwend aan. Hoe wilde je me noemen?! Vroeg ze met een onvastte stem. Haar lichtte ogen brandde in zijn donkere kijkers hun blikken smolten samen als jing en jang... HIj schudde zijn hoofd, hij moest diet versmelting verbreken, NU Hij zette angstig een paar stappen naar achter en rende richting het raam, hij sprong naar buiten en veranderde in een kat, Hij lande op zijn voeten en verstopte zich in de hol, hij moest gewoon logisch nadenken.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 5:04 am
HIj schudde zijn hoofd, hij moest diet versmelting verbreken, NU Hij zette angstig een paar stappen naar achter en rende richting het raam, hij sprong naar buiten en veranderde in een kat, Hij lande op zijn voeten en verstopte zich in de hol. Melody schrok op en ze ging aan tafel zitten ze moest erachter komen wat er met haar was zo zat ze in elkaar. Ze nam papier en ze begon haar droom te schetsen. Het was heel precies omdat ze het steeds voor zich zag De jongen die vluchtte, de witte kat, de duistere handen, het verlichtte gestalte en sinds kort ook die ogen. Ze wist niet hoe of waarom maar die ogen kende ze ze wist het gewoon. Ze shetste cassels gezicht ook om een reden die ze niet begreep. En toen ze de ogen uit haar droom bekeek en zijn getekende ogen zag ze een gelijkenis maar ze was niet zeker. eén ding wist ze wel hij verborg iets iets waar ze achter moest komen! Melody wist dat Miley in het komplot zat dat was namelijk altijd zo. Ze trok Mileys kleren aan en ze deed haar make-up anders. Ze liep naar buiten waar ze naar Cassel opzoek ging mischien wel tegen haar 'zus'?
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 9:05 am
Case lwas helemaal in de war en kon zijn hofod er echt niet bijhouden, uiteindelijk veranderde hij zich zelf terug en haalde een krijtje uit zijn zak, tja hij had van alles en nog wat in zijn zakken en het was altijd wel een verrassing voor hem zelf en voor de mensen, hij kon zo goochelaar worden om mensen te vermaken. Zonder dat hij het wist begon hij te tekenen op de muur, Melody was niet de enige die goed kon tekenen, jaren oefenen met kaarten tekenen heeft het zeker invloed op hem en zij nteken kunsten gehad. Hij wist niet wat hij tekende maar na een tijdje zag je duidelijk dat Melody in een stoel zat met een deken om zich heen, achter haar zat cassel ook in het deken met zijn armen om haar heen, fluisterend naar elkaar, presies het momment voor dat haar hart was gebroken. hij was zo in het tekening opgegaan dat hij pas ee naanwezigheid merkte van iemand in zijn buurt.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 9:12 am
Miley vond hem hij was erg geconcentreerd op iets en ze liep er voorzichtig naartoe steeds in haar Miley vermomming toen ze dichterbij kwam zag ze de tekening ze zag zichzelf op een stoel omarmd door Cassel bij een haardvuur in een deken. Ze keek er met grote ogen naar waarom kwam het haar zo bekend voor? Ze kende Cassel alleen van dat veren steel gedoe maar die tekening dat beeld het was zo vertrouwt en ze betrapte zichzelf op het idee dat ze in zijn armen wilde het jkuiltje onder zijn kin wilde zoenen haar hoofd in zijn nek leggen. Ze schrok van die ideeën nu wist ze zeker dat hij iets wist. Waarom teken je Melody? Een Droom van je of....eenherinering? Vroeg ze twijfelend maar wel met de arrogantie van haar zus erin.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 9:16 am
Hij kende de geur heel goed, zelfs als ze vermomd was was haar geur heerlijk. Hij bleef naar de muur kijken en durfde haar niet aan te kijken. Waarom teken je Melody? Een Droom van je of....eenherinering? Vroeg ze twijfelend maar wel met de arrogantie van haar zus erin. Cassel bleef strak naar de muur kijken 'Ik ken jou emoties Melody en ik ken je geur, zelfs als je ej verkleed in en super sexy danseres zal ik je herkenen.' Zei hij met zijn koude stem, je hoorde hier gewoon de echo..
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 6:16 pm
Cassel bleef strak naar de muur kijken 'Ik ken jou emoties Melody en ik ken je geur, zelfs als je ej verkleed in en super sexy danseres zal ik je herkenen.' Zei hij met zijn koude stem, je hoorde hier gewoon de echo. Melody schrok even en ging toen langs hem zitten ze keek naar de tekening. Haar blik was weer glazig. Je verbergt iets voor me jullie verbergen alletwee iets voor me....Waarom? Vroeg ze ze keek hem niet aan bang dat hij weer zou vluchten.
Cassel
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] di jun 19, 2012 11:54 pm
Melody schrok even en ging toen langs hem zitten ze keek naar de tekening. Haar blik was weer glazig. Je verbergt iets voor me jullie verbergen alletwee iets voor me....Waarom? Vroeg ze ze keek hem niet aan bang dat hij weer zou vluchten. Nu pas durfde Cassel haar aan te kijken omdat hij zeker wist dat hij zijn eige emoties ondercontrole had. 'Soms is het handig om niet alles te weten in dit wereld, maar ik beloof jou dat je snel zult weten wat er was gebeurd.' Zei hij kalm en keek diep in haar blauwe ogen.
Melody
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel] wo jun 20, 2012 12:38 am
Nu pas durfde Cassel haar aan te kijken omdat hij zeker wist dat hij zijn eige emoties ondercontrole had. 'Soms is het handig om niet alles te weten in dit wereld, maar ik beloof jou dat je snel zult weten wat er was gebeurd.' Zei hij kalm en keek diep in haar blauwe ogen. Melody verdronk in zijn ogen. Ik ken je van ergens je bent meer dan die veerdief.... Zei ze voordat ze voorzichtig haar handen op zijn wangen legde. Vertel het me Cassel vertel wat ik moet weten... Smeekte ze.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]