Aantal berichten : 522 Gulden : 249 Registratiedatum : 17-03-12
Character sheet Name:: Robin Hood Age:: 30 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 12:37 am
Robin werd wakker door dat Widow begon te schreeuwen en trillen. Hij opende meteen zijn ogen en keek onderzoekend naar haar. wat was er mis mee, had ze weer een nachtmerrie? HIj legde een hand op haar voor hoofd om te kijken of ze heet was. Toen dat niet zo was ging hij op zijn knieën zitten en legde zijn handen op haar schouders om haar stil te houden 'Widow..Dit is niet echt word wakker.' Hij moest schreeuwen om boven haar geschreeuw uit te komen. Hij wist niet precies wat hij nu moest doen, dit is nooit eerder gebeurd. Toen hij merkte dat ze wat rustig werd ontspande hij zich wat meer.
Widow
Aantal berichten : 407 Gulden : 88 Registratiedatum : 20-03-12
Character sheet Name:: Widow Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:13 am
Ze zag Robin vaag voor haar zitten op zijn knieën en legde zijn handen op haar schouders om haar stil te houden 'Widow..Dit is niet echt word wakker.' Hij moest schreeuwen om boven haar geschreeuw uit te komen. Widow werd wat rustiger maar ademde nog steeds heel zwaar. Ze wreef met haar handen over zijn harige maar toch zachte kaken. Ze lachtte tussen haar tranen door. "je...je leeft nog!" Dus het was echt een droom geweest. Ze knuffelde hem ze was zo blij dat haar droom niet echt was en dat ze nog steeds zijn warmte kon voelen. "Ik dacht dat je gedood was! door mijn broer en mijn familie! Ze huilde nog steeds en haar hartslag ging nog steeds tekeer .
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:20 am
HIj voelde haar zachte handje aan zijn kaak wrijven en lachte naar haar. Door haar tranen kwam er een schitterende lach van Widow "je...je leeft nog!" en ze knuffelde hem, hij beantwoorde haar knuffel en hield haar stevig vast 'Natuurlijk leef ik nog.' "Ik dacht dat je gedood was! door mijn broer en mijn familie! hij keek haar verbaast aan, het zou vast vreselijk zijn om zo iets te moeten dromen 'Geen zorge Widow, ik ben hier en niets zal met mij gebeuren.' fluisterde hij zachtjes en streelde haar rug. Het zou vreselijk zijn als hij dood ging want dan zal hij Widow de graf mee sleuren, hij wist het zeker. Als ze zich tenminste kon beheersen om niet de eerste meteen aan te vallen zou hij haar vrij laten.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:29 am
hij beantwoorde haar knuffel en hield haar stevig vast 'Natuurlijk leef ik nog.''Geen zorge Widow, ik ben hier en niets zal met mij gebeuren.' fluisterde hij zachtjes en streelde haar rug. Widow hield hem stevig vast. En ze kalmeerde weer helemaal. Ze was zijn geur nu al zo gewoon dat haar instinct hem niet meer wilde aanvallen. Ze vond hem nu eigelijk best lekker ruiken. Ze wist dat ze hem moest loslaten maar ze wilde niet. " Het spijt me zo. Ik wil jouw niet opzadelen met mijn problemen." Zei ze terwijl ze hem los liet en haar hoofd naar de grond richtte. Ze vond het erg voor hem ze wilde hem niet van streek maken.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:35 am
" Het spijt me zo. Ik wil jouw niet opzadelen met mijn problemen." Zei ze terwijl ze hem los liet en haar hoofd naar de grond richtte. Hij schudde zijn hoofd, 'het maakt niet uit Widow, ik moet toch weten wat met jou is. Anders kan ik je helemaal niet helpen.' zei hij rustig en pakte aan haar kin zachtjes vast om haar in de ogen te kunnen kijken 'Hoor eens ik vind het nooit erg als je iets wil vertellen over je problemen. Het is juist vaak fijn om te zien dat iemand zich beter voelt wanneer hij verteld dan in zich houd.' Zei hij rustig en keek met zachte ogen naar haar.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:46 am
Hij schudde zijn hoofd, 'het maakt niet uit Widow, ik moet toch weten wat met jou is. Anders kan ik je helemaal niet helpen.' zei hij rustig en pakte aan haar kin zachtjes vast om haar in de ogen te kunnen kijken. Widow keek hem aan met betraande ogen. 'Hoor eens ik vind het nooit erg als je iets wil vertellen over je problemen. Het is juist vaak fijn om te zien dat iemand zich beter voelt wanneer hij verteld dan in zich houd.' Zei hij rustig en keek met zachte ogen naar haar. Widow voelde hoe haar bolster los kwam en hoe ze eindelijk de moed had om te zeggen wat al een paar dagen in haar hoofd rondspookte en wat de nachtmerries veroorzaakte. " Het is gewoon ik heb mijn broer weer gevonden. Maar hij haat blood hunters nog meer dan ik en zijn shape shifter is veel machtiger dan ik. Hij kan ook gedachten lezen. En als hij mijn gedachten te horen krijgt over jouw.... ze slikte. Als hij te weten komt hoe ik me voel als ik je aan je denk, je zie of je enkel alleen maar hoor dan dan.... Weet ik niet of hij je in leven gaat laten. Maar ik wil niet dat hij je dood en dat is hoofdverraad tegenover mijn soort. Ze keek hem recht aan en zei met een zachte en onzekere stem. " Robin ik hou van je."
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 1:56 am
" Het is gewoon ik heb mijn broer weer gevonden. Maar hij haat blood hunters nog meer dan ik en zijn shape shifter is veel machtiger dan ik. Hij kan ook gedachten lezen. En als hij mijn gedachten te horen krijgt over jouw.... ze slikte. Als hij te weten komt hoe ik me voel als ik je aan je denk, je zie of je enkel alleen maar hoor dan dan.... Weet ik niet of hij je in leven gaat laten. Maar ik wil niet dat hij je dood en dat is hoofdverraad tegenover mijn soort. Ze keek hem recht aan en zei met een zachte en onzekere stem. " Robin ik hou van je." hij keek haar verbijsterd aan en probeerde de informatie die hij had gekregen te verwerken, dus er was een veel machtiger shape shifter die de blood hunters wil doden. Dat was een heel erg serieuze zaak, hij zou eigenlijk nu meteen naar de hoofdkwartier rijden om er jacht naar te openen, maar...Nee RObin schudde zijn hoofd en keek naar Widow 'Ik ben blij dat je me dit verteld hebt Widow en i kweet zeker dat als je aan mij dan niet denkt hij er niet zal achter komen.' zijn stem klonk vast dan het eigenlijk in zijn hoofd was, Het was Widows broer dus veel zou hij er niet aan kunnen doen omdat hij haar geen pijn wou doen en als het een grote dier was zou dat een probleem zijn in de area omdat laatst dar een draak was ontsnapt...
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:05 am
Hij keek naar Widow 'Ik ben blij dat je me dit verteld hebt Widow en i kweet zeker dat als je aan mij dan niet denkt hij er niet zal achter komen.' zijn stem klonk vast. Makkelijker gezegd dan gedaan dacht ze. Ze keek naar hem en zag een bedachtzame blik op zijn gezicht. Ooh nee ze had hem niets over Kiba mogen vertellen! Hij wilde hem doden! Ze rukte zich los en liep naar zijn boog toe. Ze nam zijn pijlen en boog en rende ermee het bos in. Hij mocht niet op Kiba gaan jagen en waarom was ze zo dom geweest om het hem te vertellen? Ze liep steeds verder met zijn pijl en boog. Ze moest die dingen vernietigen!
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:17 am
Hij zag dat ze zich los rukte en naar zijn pijl en boog liep, die op pakte en weg rende naar het bos. Meteen stond hij overeind en rende achter har aan, als ze die boog ging vernietigen zou hij echt boos zijn, nee woedend! die boog had zijn oom gemaakt en die betekende heel veel voor hem, Gelukkig trainde hij jaren en kon haar inhalen. Toen dat gebeurd was pakte hij haar vast aan haar middel en tilde hij haar omhoog zo dat ze niet op de grond stond. Met een hand rukte hij zijn pijl en boog af en keek boos naar haar 'Waag het niet aan mijn spullen te komen en zeker niet aan deze boog.' Zei hij boos en liet haar weer op de grond terecht komen. NIemand mocht aan deze spullen komen, ze waren heilig. 'Ik wil je broer niet dood maken Widow.' Zei hij uiteindelijk toen hij een beetje gekalmeerd was.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:26 am
Ze zag Robin naar haar toe spurtten hij was zo snel! Toen dat gebeurd was pakte hij haar vast aan haar middel en tilde hij haar omhoog zo dat ze niet op de grond stond. Ze spartelde met haar benen. Met een hand rukte hij zijn pijl en boog af en keek boos naar haar 'Waag het niet aan mijn spullen te komen en zeker niet aan deze boog.' Zei hij boos en liet haar weer op de grond terecht komen. Ze gromde haar bolster was weer terug en ze begon hem uit haar zachte binnenkant te verdrijven. 'Ik wil je broer niet dood maken Widow.' Zei hij uiteindelijk toen hij een beetje gekalmeerd was. Widow gromde. Jij mischien niet! Maar je wilt het wel tegen de andere gaan zeggen! En zij zullen hem doden! Zij hebben hem al eerder in de arena geplaatst! Ze vloog weer naar hem toe en probeerde zijn wapens weer te pakken. Maar ze geraakte er niet aan. Ze gromde naar hem en begon toen te ijsberen. Ze vloekte in zichzelf. " Waarom?! Waarom ben ik zo dom geweest om jouw mijn geheimen te vertellen?! Ik heb gewoon een blood hunter vertrouwd! Hoe dom kan ik zijn?! Ze voelde zich echt stom ze had het niet toe mogen laten ze had haar gevoelens moeten onderdrukken.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:32 am
Widow gromde. Jij mischien niet! Maar je wilt het wel tegen de andere gaan zeggen! En zij zullen hem doden! Zij hebben hem al eerder in de arena geplaatst! Ze vloog weer naar hem toe en probeerde zijn wapens weer te pakken. Maar ze geraakte er niet aan. Ze gromde naar hem en begon toen te ijsberen. Ze vloekte in zichzelf. " Waarom?! Waarom ben ik zo dom geweest om jouw mijn geheimen te vertellen?! Ik heb gewoon een blood hunter vertrouwd! Hoe dom kan ik zijn?! HIj hield zijn boog en zijn 24 pijlen ver uit haar buurt zo dat ze die niet kon pakken ' ik zal er voor zorgen dat hij niet gedood word, je moet ook eens nadenken wat jij zal doen als je in me schoenen stond. Ik vind dit ook niet leuk maari k kan niet toe laten dat er mensen gaan sterven, ik geef liever me leven weg om jou en hun veilig heid. I kzweer het je, zo lang ik leef zal hem niks ernstigs over kome nen hij komt ook neit in de area.' Zei hij zo rustig mogelijk ook al lukte dat niet door dat Widow steeds zijn spullen probeerde te pakken.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:39 am
HIj hield zijn boog en zijn 24 pijlen ver uit haar buurt zo dat ze die niet kon pakken ' ik zal er voor zorgen dat hij niet gedood word, je moet ook eens nadenken wat jij zal doen als je in me schoenen stond. Ik vind dit ook niet leuk maari k kan niet toe laten dat er mensen gaan sterven, ik geef liever me leven weg om jou en hun veilig heid. I kzweer het je, zo lang ik leef zal hem niks ernstigs over kome nen hij komt ook neit in de area.' Zei hij zo rustig mogelijk. Wat?! Vergeleek hij haar nu met zichzelf. Ze draaide zich naar hem om. Waag het niet om nog eens te zeggen dat ik moet nadenken over hoe jij je erbij voelt! Het deed pijn om dat tegen hem te moeten zeggen maar ze kon niet anders hij had al haar stekels geactiveerd. Ze gaf het op om zijn spullen proberen af te pakken. Ze keek hem strak aan. " En waarom mogen wij geen mensen doden?! Jullie hebben onze soort praktisch uitgemoord! Daar waren ook kinderen en vrouwen bij weet je?! Beet ze hem toe met een sissende stem. Ze was echt kwaad op hem.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:51 am
Ze draaide zich naar hem om. Waag het niet om nog eens te zeggen dat ik moet nadenken over hoe jij je erbij voelt! Het deed pijn om dat tegen hem te moeten zeggen maar ze kon niet anders hij had al haar stekels geactiveerd. Ze gaf het op om zijn spullen proberen af te pakken. Ze keek hem strak aan. " En waarom mogen wij geen mensen doden?! Jullie hebben onze soort praktisch uitgemoord! Daar waren ook kinderen en vrouwen bij weet je?! Beet ze hem toe met een sissende stem. HIj keek haar ongelovig aan 'Ik was er helemaal tegen en... het is gewoon ik wil niet dat jullie dezelfde fout maken zo als mij soort. Als we zo door gaan zijn er geen mensen meer over.' hij leunde tegen de boom en zuchten 'Ik kan er gewoon niet tegen als onschuldige mensen dood gaan.' Zei hij uiteindelijk.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] wo maa 28, 2012 2:59 am
HIj keek haar ongelovig aan 'Ik was er helemaal tegen en... het is gewoon ik wil niet dat jullie dezelfde fout maken zo als mij soort. Als we zo door gaan zijn er geen mensen meer over.' hij leunde tegen de boom en zuchten 'Ik kan er gewoon niet tegen als onschuldige mensen dood gaan.' Zei hij uiteindelijk. Widow verstijfde even ze wist niet wat ze nu kon zeggen. Ze ontspande een beetje en ging een stap naar hem toe. Ze deed haar hand omhoog om over zijn wang te strelen maar ze trok hem weer terug. Maar... Mijn broer is ook onschuldig. Hij kan er niets aan doen hij heeft ook niet voor dat bestaan gekozen. Ze hadden gewoon moeten weten dat ze een draak niet opgesloten konden houden! Ze zette nog een stap dichter. Robin... Ik wil geen ruzie met je.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 2:54 am
Hij zag dat ze ontspande en naar hem toe kwam, haar hand uitstak maar daarna weer terug trok Maar... Mijn broer is ook onschuldig. Hij kan er niets aan doen hij heeft ook niet voor dat bestaan gekozen. Ze hadden gewoon moeten weten dat ze een draak niet opgesloten konden houden! Ze zette nog een stap dichter. Robin... Ik wil geen ruzie met je. hij keek haar aan 'Ik snap best dat je je om je broer zorgen maakt maar iemand die gevaar vormt voor de mensen...Dat kan ik niet zomaar negeren en ik wil ook geen ruzie met jou lieve Widow.' HIj zuchte en liet zijn hand door zijn haar glijden niet wetend wat hij moet doen.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 3:00 am
hij keek haar aan 'Ik snap best dat je je om je broer zorgen maakt maar iemand die gevaar vormt voor de mensen...Dat kan ik niet zomaar negeren en ik wil ook geen ruzie met jou lieve Widow.' HIj zuchte en liet zijn hand door zijn haar glijden niet wetend wat hij moet doen. Widow verstijfde weer even en voelde woede weer opborrelen. Hij moest Kiba met rust laten! Hij moest vergeten dat ze het ooit over hem had gehad. Ze werd echt kwaad nu en ze veranderde van vorm. Ze siste kwaad naar hem en greep met een snelle beweging zijn boog. Ze nam de boog en kronkelde er omheen ze kneep er in met haar lichaam en de boog versplinsterde. Ze was zo kwaad ze wist niet goed wat ze deed de oude stekelige Widow was weer terug. Ze kronkelde weg van de splinters en veranderde weer in een mens. Ze zat ineengedoken met haar rug naar hem toe.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 3:10 am
Widow verstijfde weer even en voelde woede weer opborrelen. Ze werd echt kwaad nu en ze veranderde van vorm. Ze siste kwaad naar hem en greep met een snelle beweging zijn boog. Ze nam de boog en kronkelde er omheen ze kneep er in met haar lichaam en de boog versplinsterde. Ze kronkelde weg van de splinters en veranderde weer in een mens. Ze zat ineengedoken met haar rug naar hem toe. Hij keek woedend naar Widow die daar maar zat en toen naar zijn boog, hoe kon ze dit doen, was ze niet goed bij haar hoofd ofzo 'Widow.' Zei hij kwaad en wou op haar aflopen toen hij zich bedacht, hij moest zich in houden of het ging allemaal mis. Hij pakte de grootste stukken van zijn boog en voelde hoe zijn hart begon te bonken van woeden 'Dit heb je zelf gekozen Widow, jij wil zo spelen dus doe ik mee met je spel. Als je nog is zo iets uithaalt zal ik niet anders doen dan je meteen naar een andere blood hunter brengen en die mach weten wat hij met je gaat doen maar nu wil ik dat je uit me ogen verdwijnt, NU!' schreeuwde hij de laatste woorden boos en wachte tot ze weg zou gaan.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 3:21 am
'Widow.' Zei hij kwaad en wou op haar aflopen toen hij zich bedacht, Widow keek over haar schouder naar hem. Hij pakte de grootste stukken van zijn boog en ze hoorde hoe zijn hart begon te bonken van woeden 'Dit heb je zelf gekozen Widow, jij wil zo spelen dus doe ik mee met je spel. Als je nog is zo iets uithaalt zal ik niet anders doen dan je meteen naar een andere blood hunter brengen en die mach weten wat hij met je gaat doen maar nu wil ik dat je uit me ogen verdwijnt, NU!' schreeuwde hij de laatste woorden boos en wachte tot ze weg zou gaan. Widow stond recht en liep naar hem toe ze kookte van woede en sloeg hem met haar vlakke hand in zijn gezicht. Ik ga niet weg! Jij bent mijn baas niet! Ze draaide zich met haar rug naar hem toe en kruistte haar armen. En jij met al je leugens. "ik benanders! Ik wil je geen pijn doen!" Allemaal pure leugens! Zei ze met een razende stem.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 3:28 am
Widow stond recht en liep naar hem toe ze kookte van woede en sloeg hem met haar vlakke hand in zijn gezicht. Ik ga niet weg! Jij bent mijn baas niet! Ze draaide zich met haar rug naar hem toe en kruistte haar armen. En jij met al je leugens. "ik ben anders! Ik wil je geen pijn doen!" Allemaal pure leugens! Zei ze met een razende stem. Hij kookte van woede en sloot zijn ogen en probeerde zich zelf rustig te krijgen, maar zijn wang branden van zijn pijn 'Ik zou neit zo tegen je doen als jij niet zo opstandig was, ik had je nog gewaarschuwd als je je niet normaal kon gedragen dan zal ik anders zingen...Maar nee met je stomme opstandige karakter denk je alleen maar dat ik lieg.' Zijn stem probeerde zich op te heffen maar hij hield het in bedwang 'Ik heb heel veel huisdieren gehad die niet eens zo lastig waren als jij.' hij draaide zich weg naar zijn huis waar storm onrustig stond.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 3:36 am
'Ik zou neit zo tegen je doen als jij niet zo opstandig was, ik had je nog gewaarschuwd als je je niet normaal kon gedragen dan zal ik anders zingen...Maar nee met je stomme opstandige karakter denk je alleen maar dat ik lieg.' Zijn stem probeerde zich op te heffen maar hij hield het in bedwang 'Ik heb heel veel huisdieren gehad die niet eens zo lastig waren als jij.' hij draaide zich weg naar zijn huis waar storm onrustig stond. Widow geloofde haar oren niet. Ze was zo kwaad en met haar telecenetic Robin in de lucht hief en hem naar haar toe draaide. Luister eens kereltje! Ik ben niet moeilijk! Jij bent gewoon de meest slechte blood hunter die ik ooit gezien heb. Sterker nog ik denk zelfs dat ze jouw geen man kunnen noemen! Ze liet hem op de grond vallen en keek op hem neer. Jij bent gewoon geen man jij bent een baby anders zat je nu niet zo te janken om je stomme boog! Ze was zo pissig zo neidig.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 4:13 am
Widow geloofde haar oren niet. Ze was zo kwaad en met haar telecenetic Robin in de lucht hief en hem naar haar toe draaide. Luister eens kereltje! Ik ben niet moeilijk! Jij bent gewoon de meest slechte blood hunter die ik ooit gezien heb. Sterker nog ik denk zelfs dat ze jouw geen man kunnen noemen! Ze liet hem op de grond vallen en keek op hem neer. Jij bent gewoon geen man jij bent een baby anders zat je nu niet zo te janken om je stomme boog! Ze was zo pissig zo neidig. Hij keek boos 'Hoor is, misschien kan jij je niet hechten aan een wapen omdat je krachten hebt maar deze boog heb ik van me oom gekregen toen ik voor het eerst leerde er mee omgaan, natuurlijk betekend dit ding me veel en dat betekend ook dat ik er aan gehecht ben.' Robin keek naar zijn boog, Er waren prachtige herrinerigen met die boog.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 4:26 am
Hij keek boos 'Hoor is, misschien kan jij je niet hechten aan een wapen omdat je krachten hebt maar deze boog heb ik van me oom gekregen toen ik voor het eerst leerde er mee omgaan, natuurlijk betekend dit ding me veel en dat betekend ook dat ik er aan gehecht ben.' Robin keek naar zijn boog. Widow gromde naar hem. Natuurlijk hecht ik me niet aan materiële dingen! Als alles van je word afgepakt door een gemene soort (= blood hunters) Dan doe je dat niet meer. Maar wat weet jij daar van? Rijke luis die je bent! Widow ging op de grond zitten en mokte. Ze vond het niet leuk om kwaad op hem te zijn maar hij maakte haar nu gewoon zo razend.
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 4:37 am
Widow gromde naar hem. Natuurlijk hecht ik me niet aan materiële dingen! Als alles van je word afgepakt door een gemene soort (= blood hunters) Dan doe je dat niet meer. Maar wat weet jij daar van? Rijke luis die je bent! Widow ging op de grond zitten en mokte. Ze vond het niet leuk om kwaad op hem te zijn maar hij maakte haar nu gewoon zo razend. 'ooh nee dat weet ik niet omdat i kzelf uit huis was gegaan zonder enige dingen mee te nemen behalve me boog en een tent, nee natuurlijk weet ik dat niet. I kweet ook neit hoe ik geld meot stelen van baronnen.' ZEi hij sacrasisch en kruiste zijn armen voor zijn borst. Na een lange tijd van stilte liet hij een zucht horen 'Widow ik wil niet dat je boos op me bent en ik wil ook neit boos op jou zijn.' Zei hij zacht en keek naar haar terwijl hij tegen een boom leunde.
Widow
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] do maa 29, 2012 7:43 am
'ooh nee dat weet ik niet omdat i kzelf uit huis was gegaan zonder enige dingen mee te nemen behalve me boog en een tent, nee natuurlijk weet ik dat niet. I kweet ook neit hoe ik geld meot stelen van baronnen.' Zei hij sacrasisch en kruiste zijn armen voor zijn borst. Widow bies een lok haar uit haar gezicht zodat ze er niet te hard over na zou denken. Ze wist dat hij een held was, maar nu wilde ze daar niet aan denken anders was ze niet in staat om kwaad te blijven. Na een lange tijd van stilte liet hij een zucht horen 'Widow ik wil niet dat je boos op me bent en ik wil ook neit boos op jou zijn.' Zei hij zacht en keek naar haar terwijl hij tegen een boom leunde. Widow draaide haar hoofd even en keek in zijn prachtige ogen. Dat was de genade slag hij brak weer eens door haar harde buitenkant. Ze stopte met mokken en stond recht. Ze liep naar hem toe en ontkruiste zijn armen. Ze leunde tegen zijn warme borstkas en met haar handen legde ze zijn armen rond haar middel. Ze keek hem in zijn ogen. Ik wil nooit meer zo'n ruzie met jouw hebben. Ze meende wat ze zei. Ze wilde niet boos op hem zijn. Ze wreef met haar hand over zijn kaak waar ze hem straks een klap had gegeven. Ze keek hem even met angstige ogen aan. Ga je mij echt weg doen?
Robin Leader
Onderwerp: Re: Hello sweetie [Robin] vr maa 30, 2012 3:06 am
Widow draaide haar hoofd even en keek in zijn prachtige ogen. Ze stopte met mokken en stond recht. Ze liep naar hem toe en ontkruiste zijn armen. Ze leunde tegen zijn warme borstkas en met haar handen legde ze zijn armen rond haar middel. Ze keek hem in zijn ogen. Ik wil nooit meer zo'n ruzie met jouw hebben. Ze meende wat ze zei. Ze wilde niet boos op hem zijn. Ze wreef met haar hand over zijn kaak waar ze hem straks een klap had gegeven, het voelde goed door de aanraking van Widow maar toen hij in haar ogen keek kreeg hij er al spijt van wat hij zei. Ze keek hem even met angstige ogen aan. Ga je mij echt weg doen? Hij zuchten 'Ik wil je helemaal niet weg doen maar ik ben geen blood hunter die een shape shifter slaat en als ééntje echt heel vervelend is en ik kan hem/haar niet in toom houden dan is er geen andere keus...Ik wil je echt niet weg doen Widow.' de laatste woorden zei hij zachtjes en hief zijn hand en streelde haar haar.