Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I heard a lot about you [Robin]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

I heard a lot about you [Robin] Empty
BerichtOnderwerp: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 4:27 am

Jace had Sasha nog laten slapen het was nacht en hij reed op Rain zijn trouwe gevlekte merrie naar BFP territory hij wilde weten of die groep echt zo goede bescherming bracht als hij had gehoord en of bh's en ss's daar echt samen leefde. Hij wilde er mischien bij normaal was hij meer een loner maar hij kon Sasha niet in zijn eentje beschermen. Hij en zijn familie waren gevreesde bloodhunters en niemand behalve dan één of twee bloodhunters wisten het van hem en sasha. Het zou waarschijnlijk een schok zijn voor de leider als hij hem zag maar daar dacht hij nu niet aan hij was net over de grens toen hij wat hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Leader
Robin

Aantal berichten : 522
Gulden : 249
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Robin Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 6:24 am

Donder galopeerde als gek door de bossen, hij was helemaal hyper vandaag en daar hield Robin wel van en nu kon hij goed en snel langs de grenzen rijden. Hij hield hier gewoon van om zonder storing te galoperen dat had hij ook vaker met Storm gedaan. Zijn pijlen koker hing achter op zijn rug en zijn boog hield hij in zijn hand vast. In de verte zag Robin een gevlekte merrie en Donder begon te remmen, ze haden veel vaart en net voor dat ze botste waren ze gestopte, Robin keek naar de bereider en trok zijn wenkbrouwen op en keek naar de jongen man, hij kende de familie goed want vroeger was zijn vader en die van hem goede vrienden geweest maar ja. 'Wat doet een Beewood in mijn territoria?!' vroeg hij boos en liet Donder naar achter stappen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 6:38 am

Hij zag iemand met een daverende vaard komen aanrennen. Hij bleef rustig staan zijn merrie was meer gewoon hij herkende de man op het paard meteen Robin hood de zoon van één van de zakenpartners van zijn vader. Jace had hem wel eens gezien als klein kind maar daar bleef het dan ook bij. 'Wat doet een Beewood in mijn territoria?!' vroeg hij boos en liet Donder naar achter stappen. Hij grijnsde een scheve grijns maar zijn ogen stonden droevig. Ik ben hier niet om te vechten als je dat soms denkt. Ik wilde checken of de geruchten waar zijn over je groep. Is het waar dat jij shifters beschermt? Vroeg hij zakelijk. Hij dacht aan Sasha hij mocht niet teveel tijd verspillen hij wilde haar niet alleen laten.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 6:39 pm

Hij grijnsde een scheve grijns maar zijn ogen stonden droevig. Ik ben hier niet om te vechten als je dat soms denkt. Ik wilde checken of de geruchten waar zijn over je groep. Is het waar dat jij shifters beschermt? Vroeg hij zakelijk. Robin keek aandachtig naar die jongen, zijn ogen stonden droevig en Robin vroeg zich af wat er gebeurd was 'Wat moet een beewood met een shape shifter? Als ik goed heb onthouden zijn jullie er niet dol op.' Zei hij kalm, hij wou wel weten wat die jongen hier doet als hij niet is komen vechten.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 9:30 pm

'Wat moet een beewood met een shape shifter? Als ik goed heb onthouden zijn jullie er niet dol op.' Zei hij kalm. Hij grijnsde dit was best wel amuzant. Hetzelfde als jij doet. Hij zuchtte. Ik ben zeg maar de rotte appel van de familie ik denk anders over schifters,altijd gedaan trouwens maar ja familie kan dwingend zijn, daar zou jij toch alles van moeten weten Robin. Zei hij rustig maar hij bleef behoedzaam hij wilde sasha niet te lang alleen houden. Hij moest zeker weten dat Robin te vertrouwen was Jace was niet iemand die snel hulp vroeg en al helammaal niet snel iemand vertrouwt.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 10:00 pm

Hij grijnsde dit was best wel amuzant. Hetzelfde als jij doet. Hij zuchtte. Ik ben zeg maar de rotte appel van de familie ik denk anders over schifters,altijd gedaan trouwens maar ja familie kan dwingend zijn, daar zou jij toch alles van moeten weten Robin. Zei hij rustig Robin keek bedachtzaam naar de jongen en knikte, 'Ik ken het druk maar dat je er tegen bent gaan vechten is al heel wat.'' Zei hij rustig en keek diep in de ogen 'Maar waarom ben je hier, wat is de reden.' Hij keek nieuwsgierig
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 10:09 pm

Robin keek bedachtzaam naar de jongen en knikte, 'Ik ken het druk maar dat je er tegen bent gaan vechten is al heel wat.'' Zei hij rustig en keek diep in de ogen 'Maar waarom ben je hier, wat is de reden.' Hij keek nieuwsgierig. Hij bleef grijnzen. Laten we zeggen dat mijn geliefde gevaar loopt en ik haar in mijn eentje niet kan beschermen. Hij zuchtte. Ik ben als een blok gevallen voor een shifter ze....ze is met geen woorden te beschrijven. Zei hij met een verlangende zucht.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 10:16 pm

Hij bleef grijnzen. Laten we zeggen dat mijn geliefde gevaar loopt en ik haar in mijn eentje niet kan beschermen. Hij zuchtte. Ik ben als een blok gevallen voor een shifter ze....ze is met geen woorden te beschrijven. Zei hij met een verlangende zucht. Robin glimlachte bemoedigend naar Jace, hij kende het gevoel 'Dat zou wel wat verklaren, Geen zorgen de meeste hebbe ndit wel meegemaakt die hier zitten.' Hij glimlachte. 'Weten veel blood hunters over jou relatie?'vroeg hij rustig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptywo jun 27, 2012 10:40 pm

Robin glimlachte bemoedigend naar Jace, hij kende het gevoel 'Dat zou wel wat verklaren, Geen zorgen de meeste hebbe ndit wel meegemaakt die hier zitten.' Hij glimlachte. 'Weten veel blood hunters over jou relatie?'vroeg hij rustig. Hij schudde zijn hoofd. Nee maar een kleine groep weet ervan maar zij chanteren me ze zouden het gaan ronndbazuinen en Sasha doden als ik niet deed wat ze wouden daarom ben ik hierheen gekomen Robin ik wil dat ze veilig is voor die schoften en in ruil daarvoor bied ik je mijn diensten aan. Zei hij kalm.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 2:07 am

Hij schudde zijn hoofd. Nee maar een kleine groep weet ervan maar zij chanteren me ze zouden het gaan ronndbazuinen en Sasha doden als ik niet deed wat ze wouden daarom ben ik hierheen gekomen Robin ik wil dat ze veilig is voor die schoften en in ruil daarvoor bied ik je mijn diensten aan. Zei hij kalm. Robin keek Jace aan 'Ik geef om de veiligheid vooral en het beste is als jullie 2 even van de kaart verdwijnen, jullie kunnen eerst een paar weken rustig in het huis blijven en zo weinig mogelijk jezelf laten zien in het bos zodat de groep jullie vergeet, uit het oog uit het hart, zeggen we.' hij vertrouwde deze jongen man wel, hij kon aan de stem horen dat hij zich zorgen maakte.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 2:21 am

Robin keek Jace aan 'Ik geef om de veiligheid vooral en het beste is als jullie 2 even van de kaart verdwijnen, jullie kunnen eerst een paar weken rustig in het huis blijven en zo weinig mogelijk jezelf laten zien in het bos zodat de groep jullie vergeet, uit het oog uit het hart, zeggen we. Hij knikte en Rain begon al wat te triepel trappen. Jace wreef geruststellend over haar nek. Bedankt Robin maar als je het niet erg vind zou ik nu graag terug willen ik laat haar niet graag alleen. Zei hij kalm. Hij wilde niet onbeleeft zijn maar hij maakte zich echt zorgen om Sasha. Dus na een vriendelijk knikje draaide hij zich om en reed hij weer naar huis hij zadelde zijn merrie af en zette haar in de stal. Hij wandelde naar boven en kroop bij haar in bed hij hoopte dat hij haar niet had wakker gemaakt anders mocht hij nog een smoes gaan verzinnen waarom hij zo laat was....

-moet ik sasha en jace nu een rood kleurtje geven?-
Robin
Leader
Robin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 2:31 am

-Al gedaan ^^-

Hij knikte en Rain begon al wat te triepel trappen. Jace wreef geruststellend over haar nek. Bedankt Robin maar als je het niet erg vind zou ik nu graag terug willen ik laat haar niet graag alleen. Zei hij kalm. Robin knikte en onderdrukte zijn glimlacht, die jongen moest eens leren om niet te vergeten dat ze een shape shifter is, hij was bezorgd en dat was Robin ook een tijd geweest maar hij wist dat Widow voor zich zelf kon zorgen 'Kom maar vanavond naar ons huis om meteen in te trekken morgen zullen we wel kijken hoe goed je bent.' Zei hij rustig en reed toen richting Het basis.
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 2:50 am

Sasha is wel een kat en ze kan de hele dag liggen slapen maar dat betekende neit dat haar zintuigen niet scherp stonden, ze stonden juist extra scherp en ze merkte wel dat Jace opstond en ergens heen ging maar ze deed als of ze niks had gehoord. Toen hij weg was stond Sasha zelf op en liep naar het raam, jace had Rain mee genomen en Sasha vroeg zich af wat er zo belangerijks was. Ze had helemaal geen zin om de hele dag hier te zitten dus bond ze haar haren vast en veranderde in een caracal en liep naar buiten, buiten was het heerlijk fris en je kon meteen zeggen dat het had geregend 's nachts. Ze sloop achter de eerste beste geur en kwam een konijn tegen, zachtjes sloop ze naar hem toe en sprong toen het tijd was voor haar gevoel op de konijn af en beet er in, ze scheurde het vel open en at alles op en dronk het bloed op, dot deed goed, heel goed, toen ze in de verre verte hoefstappen hoorde Rende ze terug naar huis waste zich snel en dook onder lakens, ze lag er heerlijk en had alles weer opgeruimd zo als het eerst stond en wachten tot Jace binnen zou komen, en al snel kwam hij binnen en kwam weer bij haar liggen, Sasha draaide zich om met gesloten ogen naar hem en knipperde toen paar keer 'Dus je bent weer terug.' Vroeg ze zachtjes.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:02 am

Sasha was zo schattig in het grote bed hij hoopte vurig dat ze hem niet had gewekt. Sasha draaide zich om met gesloten ogen naar hem en knipperde toen paar keer 'Dus je bent weer terug.' Vroeg ze zachtjes. Hij keek haar aan en toen zag hij de takjes in har haar. Hij ging rechter zitten en deed kaarsen aan hij plukte de takjes uit haar haar. En jij ook.... Zei hij zacht voor hij zijn lippen even op de haarre duwde. Toen keek hij haar aan. Pak het hoog nodige in lieverd we vertrekken vanavond nog ik zorg dat niemand je pijn kan doen. Fluisterde hij terwijl hij oer haar kaak streek.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:09 am

Ze had blijkbaar nog wat takjes in haar haar, ze voelde zich blozen toen hij een takje uit haar haar haalde. En jij ook.... Zei hij zacht voor hij zijn lippen even op de haarre duwde. Toen keek hij haar aan. Pak het hoog nodige in lieverd we vertrekken vanavond nog ik zorg dat niemand je pijn kan doen. Fluisterde hij terwijl hij oer haar kaak streek. Ze keek hem verbaasd aan 'Wat heb je nou weer uitgespookt dat je dit aankondigt.' Vroeg ze bezrogd en veegde wat haar weg die voor haar ogen vielen, ze was bezorgd want ze wist zeker dat niemand haar had gezien toen ze had gejaagd, dus wat had Jace gedaan?
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:19 am

Ze keek hem verbaasd aan 'Wat heb je nou weer uitgespookt dat je dit aankondigt.' Vroeg ze bezrogd en veegde wat haar weg die voor haar ogen vielen. Hij grijnsde en drukte nog een kus op haar mond voor hij haar liefdevol uit bed trok. Ik heb gezorgd voor wat extra bescherming. We gaan naar Robin Hood toe lieverd. zei hij terwijl hij vluchtig dingen in een rugzak duwde. Hij wilde hier zo snel mogelijk weg haar zo snel mogelijk in veiligheid brengen hij wilde niet dat ze nog ooit gevaar liep!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:26 am

Hij grijnsde en drukte nog een kus op haar mond voor hij haar liefdevol uit bed trok. Ik heb gezorgd voor wat extra bescherming. We gaan naar Robin Hood toe lieverd. zei hij terwijl hij vluchtig dingen in een rugzak duwde. Ze bleef even staan en keek hoe hij alles in pakte, toen drong het tot haar door en ze zoch snel wat kleren bij elkaar en wat spullen, ze had niet zoveel en het paste nog in haar rugzak, Ze was al snel klaar en trok simpele kleding aan. 'Dus we gaan dit huis verlaten.' Zei ze rustig en glimlachte.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:46 am

Ze bleef even staan en keek hoe hij alles in pakte, toen drong het tot haar door en ze zoch snel wat kleren bij elkaar en wat spullen, ze had niet zoveel en het paste nog in haar rugzak, Ze was al snel klaar en trok simpele kleding aan. 'Dus we gaan dit huis verlaten.' Zei ze rustig en glimlachte. Hij grinnikte en nam haar in zijn armen. Ja lieverd we gaan weg van hier je zal je nooit meer zorgen moeten maken. Zei hij met een glimlach terwijl hij haar even rondzwierde. en haar toen mee naar beneden nam. Hij riep rain en sprong op zijn trouwe merrie terwijl hij haar er ook op hielp hij liet zijn paard galloperen naar BFP territory zijn hoofd lag op haar schouder. Ik hoop dat je het mooi gaat vinden Sasha. Fluisterde hij in haar oor voordat hij Rain liet stoppen bij het huis van Robin.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Emptydo jun 28, 2012 3:55 am

Hij grinnikte en nam haar in zijn armen. Ja lieverd we gaan weg van hier je zal je nooit meer zorgen moeten maken. Zei hij met een glimlach terwijl hij haar even rondzwierde en haar toen mee naar beneden nam. Ze lachte en keek hem liefdevol aan 'je weetg toch dat ik altijd zorge zal maken.' Zei ze. en haar toen mee naar beneden nam. Hij riep rain en sprong op zijn trouwe merrie terwijl hij haar er ook op hielp hij liet zijn paard galloperen naar BFP territory zijn hoofd lag op haar schouder. Ik hoop dat je het mooi gaat vinden Sasha. Fluisterde hij in haar oor voordat hij Rain liet stoppen bij het huis van Robin. Ze keek naar het grote huis, er stonden verschillende huizen er om heen. 'Het ziet er prachtig uit.' Zei ze zacht.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I heard a lot about you [Robin]   I heard a lot about you [Robin] Empty

I heard a lot about you [Robin]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dad [Robin]
» Hello sweetie [Robin]
» What is this? Robin en Hope!
» I'm terrible sorry [Robin]
» I hope he is back soon. [Robin]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum