Onderwerp: Hey sweetie [Lily] vr jun 22, 2012 10:55 pm
Hij was vastberaden van Lily te ontvoeren, die stomme Razor irriteerde hem tot op het bot. Hij ging naar zijn tijdelijke verblijfj en merkte dat Lily er was, maar Razor was nergens te bespeuren. Hij grijnsde en ging naar Lily toe, zoals hij al verwacht had, stond ze achter de vuren met haar rug naar hem toe. Hij ging naar haar toe en sloeg liefdevol zijn armen rond haar middel. Hij gaf haar zachte kusjes in haar hals. "Heey schat, kom je even mee? Ik wil je wat laten zien." Zei hij met een hypnotiseerende toon. Hij nam har bij de hand, ze werkte nog mee ook. Daarna leidde hij haar naar de grotten, het was eengrot vol diamanten. Toen ze ver binnen de grot waren, liet hij even een klein vuurtje verschijnen, iets wat iedere demoon kan. Nu zag hij haar beter. Hij begon haar liefdevol te zoenen.
[Lily, Razor, we laten je wel weten wanneer je mag inspringen ]
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Lily stond achter het vuur aan Razor te denken toen ze^plots een stel armen om zich heen voelde en zachtte lippen in haar nek ze wilde net iets zeggen toen hij wat vroeg op zo'n speciale manier dat ze knikte ze liet zich meesleuren naar een prachtie grot vol diamanten. Hij liet een klein vuurtje verschijnen. Wat wilde je me... Ze kon haar zin niet afmaken want zijn lippen waren op de haarre geplant sze schrok hevig en ze duwde met haar handen tegen zijn borst. Ze duwde zichzelf weg van hem. Jak! Wat doe je in geodsnaam! Je weet dat ik van Razor hou! Ze keek rond en ze wilde langs hem heen lopen de uitgang zoeken en naar huis of beter naar Razor gaan!
Lily duwde zich van hem weg. 'Jak! Wat doe je in geodsnaam! Je weet dat ik van Razor hou!' Hij lachte zacht en stilletjes. "Razor hé?" Zei hij spottend. "Waarom zou je nog van hem houden? Hij heeft je in de steek gelaten, voor wat? Of beter gezegd, voor wie?" Hij zei het een beetje onheilspellend, maar daarna klonk hij eerder bezorgt. "Hij heeft je in de steek gelaten en uitgescholden, hij heeft je kapot gemaakt. Daarna heb ik hem met mijn eigen ogen met een ander zien zoenen, misschien hebben ze zelfs wel nog meer gedaan. En dan, toen ze afgedankt was, is hij terug naar jou gekomen, waarom? Om je nog een keer te kunnen kwetsen? Het is beter dat je iemand zoekt die écht van je houd." Hij aarzelde even maar zei het daarna toch, op een verleidelijke toon. "Iemand zoals ik, iemand die je nooit in de steek zou laten en waar je altijd op kan rekenen, iemand die jou nooit zou aanvallen en je vanalle prachtige dingen zou willen laten zien, zoals dit hier." Hij keek haar aan, met een kleine glimlach.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Hij lachte zacht en stilletjes. "Razor hé?" Zei hij spottend. "Waarom zou je nog van hem houden? Hij heeft je in de steek gelaten, voor wat? Of beter gezegd, voor wie?" Lily keek hem geschokeerd aan ze wilde het niet horen! Hij zei het een beetje onheilspellend, maar daarna klonk hij eerder bezorgt. "Hij heeft je in de steek gelaten en uitgescholden, hij heeft je kapot gemaakt. Daarna heb ik hem met mijn eigen ogen met een ander zien zoenen, misschien hebben ze zelfs wel nog meer gedaan. En dan, toen ze afgedankt was, is hij terug naar jou gekomen, waarom? Om je nog een keer te kunnen kwetsen? Het is beter dat je iemand zoekt die écht van je houd." De tranen sprongen haar in de ogen Razor zou zoiets nooit doen! Hij was veranderd! Hij aarzelde even maar zei het daarna toch, op een verleidelijke toon. "Iemand zoals ik, iemand die je nooit in de steek zou laten en waar je altijd op kan rekenen, iemand die jou nooit zou aanvallen en je vanalle prachtige dingen zou willen laten zien, zoals dit hier." Hij keek haar aan, met een kleine glimlach. Ze deinsde achteruit en ze keek hem recht in zijn ogen. Je liegt jake! Razor heeft dat alleen gedaan om mij te beschermen! Hij houd van me! Hij heeft me al vaak gered en hij zou me nooit expres pijn doen! En hij zou me zeker nooit kussen zonder toestemming! Bij ieder woord werd ze kwader. Ik eis dat je me naar huis brengt! Ik wil hier helemaal niet zijn! Zei ze nu echt kwaad ze trapte niet in die gladde praatjes.
'Je liegt jake! Razor heeft dat alleen gedaan om mij te beschermen! Hij houd van me! Hij heeft me al vaak gered en hij zou me nooit expres pijn doen! En hij zou me zeker nooit kussen zonder toestemming!' Bij ieder woord werd ze kwader. 'Ik eis dat je me naar huis brengt! Ik wil hier helemaal niet zijn!' Hij snoof kwaad, maar sloot toen zijn ogen. Hij telde in zijn hoofd tot tien en keek haar toen weer aan. "Besef jij wel hoe frustrerend het is als je voortbestemd bent voor iemand, je hebt nog nooit in je leven een ander gehad. Oké, ik heb misschien twee of drie keer in totaal in mijn hele leven gezoend met iemand, maar meer niet! Je hebt je hele leven lang gewacht op die persoon en dan ontdek je dat diegene met een ander is, je probeert haar voor je te winnen terwijl je je hele leven al gewacht hebt, je hele leven heb je nog nooit een ander achterna gekeken, je hebt verschrikkelijk veel moeite gedaan om te overleven om die persoon in leven te kunnen houden en dan, dan moet je ook nog moeite doen om ervoor te zorgen dat die persoon van je houd! Bovendien heb je je ook speciaal in een rottige demoon laten veranderen zodat die persoon in leven blijft! Weet je wel hoe frustrerend dat is?" Hij moest moeite doen om zijn tranen binnen te houden.
Lily
Hij snoof kwaad, maar sloot toen zijn ogen. Hij telde in zijn hoofd tot tien en keek haar toen weer aan. "Besef jij wel hoe frustrerend het is als je voortbestemd bent voor iemand, je hebt nog nooit in je leven een ander gehad. Oké, ik heb misschien twee of drie keer in totaal in mijn hele leven gezoend met iemand, maar meer niet! Je hebt je hele leven lang gewacht op die persoon en dan ontdek je dat diegene met een ander is, je probeert haar voor je te winnen terwijl je je hele leven al gewacht hebt, je hele leven heb je nog nooit een ander achterna gekeken, je hebt verschrikkelijk veel moeite gedaan om te overleven om die persoon in leven te kunnen houden en dan, dan moet je ook nog moeite doen om ervoor te zorgen dat die persoon van je houd! Bovendien heb je je ook speciaal in een rottige demoon laten veranderen zodat die persoon in leven blijft! Weet je wel hoe frustrerend dat is?" Lily's woede zwaktte af bij ieder woord dat hij zei ze had medelijden met hem. Ze ging heel voorzichtig naar hem toe en ze lagde haar handen trillend op zijn wangen. Luister Jake geloof me ik ben je héél dankbaar voor wat je allemaal gedaan hebt en ik ben gevleid dat je zoveel moeite doet. Maar ik..ik hou van Razor en daar kan nog jij nog ik wat aan doen. Geloof me ik vind het vreselijk voor je maar ik denkk gewoon dat ik niet diegene bent die je zoekt. Zei ze rustig ze keek hem in zijn ogen haar handen nog steeds op zijn wangen. Ze vond het erg voor hem maar ze kon er niets aan doen en het was niet dat hij haar kon dwingen van hem te houden door haar op te sluiten ofzo.....
'Luister Jake geloof me ik ben je héél dankbaar voor wat je allemaal gedaan hebt en ik ben gevleid dat je zoveel moeite doet. Maar ik..ik hou van Razor en daar kan nog jij nog ik wat aan doen. Geloof me ik vind het vreselijk voor je maar ik denkk gewoon dat ik niet diegene bent die je zoekt.' Hij gromde. Ze was het wel! Hij voelde het gewoon! Iedere keer als hij bij haar was dan... "Ik ben er zeker van dat jij het bent, ik voel het. Ik heb nog nooit van iemand gehouden, behalve van jou." Hij rukte zichzelf los en ging een eindje verderop met zij rug naar haar toe staan terwijl hij zijn armen trillend over elkaar gelsagen had.
Lily
Hij gromde naar haar. "Ik ben er zeker van dat jij het bent, ik voel het. Ik heb nog nooit van iemand gehouden, behalve van jou." Hij rukte zichzelf los en ging een eindje verderop met zij rug naar haar toe staan terwijl hij zijn armen trillend over elkaar gelsagen had. Ze keek hem na ze kon het niet zijn ze voelde niets voor hem niets meer dan een vriend. Ze wandelde langs hem door ze wilde hier weg ze wilde naar buiten. Het was niet simpel om hier je weg te vinden maar het lukte haar aardig. Ze vond het erg voor hem maar ze voelde geen reden om hier te blijven zeker niet met iemand zo onberekenbaar als Jake.
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 12:15 am
Miley had Jake dze hele tijd gevolgd als een schaduw (demonen kunnen in een soort van rook veranderen,engelen in licht heb ik uit fallen) Ze walgde van hoe hij om lily heen huppelde en ze was erg verrast toen hij haar mee naar een grot sleurde. Ze luisterde naar het hele gesprek. Jake was zo blind dat gevoel dat hij voelde kwam niet door Lily maar door haar omdat ze steeds in de buurt was als hij weer in haar buurt was. Toen Lily wilde weggaan kwam Miley naar voren met een grijns op haar gezicht. Oe iemand hier heeft een gigantisch blauwtje opgelopen. Grinnikte ze. Ze keek naar de richting waar Lily heen liep. En wat ga je niu doen casa nova? Je weet toch wel dat die Razor er niet mee gaat lachen he. Zei ze met een tevreden grijns op haar gezicht ze kon haar vrolijkheid niet verbergen.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 12:40 am
Razor werd wakker van een vreemd voorgevoel. De tekens op zijn handen begonnen rood te knipperen en hij voelde meteen dat het met Lily te maken had. Razor sprong uit bed en kleden zich snel aan en veranderde in zijn shape vorm en rende zijn huis uit in de richting van de grens van de WOF. Met het gebruik van zijn neus vond hij al snel dat ze richting de grotten waren gegaan en Lily was niet alleen! "Jake!" gromde Razor nijdig en rende naar de ingang van de grotten. Bij de ingang gekomen rook hij dat er nog iemand was die hij nog niet had gezien. Lily kwam net naar buiten toen hij er voor stil kwam te staan.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:00 am
Hij hoorde Miley naderen. 'Oe iemand hier heeft een gigantisch blauwtje opgelopen.' Hij gromde kwaad. 'En wat ga je niu doen casa nova? Je weet toch wel dat die Razor er niet mee gaat lachen he.' Jake draaide zich grommend naar haar toe. "Verdwijn, ik heb al genoeg aan mijn hoofd." Snauwde hij haar toe. Hij ging een eindje verderop op een kristal zitten. Hij had zijn knieën hoog opgetrokken en zijn handen over zijn knieën geslagen. Zo zat hij ineengedoken op een kristal. Had hij al die moeite voor niets gedaan.
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:13 am
Jake draaide zich grommend naar haar toe. "Verdwijn, ik heb al genoeg aan mijn hoofd." Snauwde hij haar toe. Hij ging een eindje verderop op een kristal zitten. Hij had zijn knieën hoog opgetrokken en zijn handen over zijn knieën geslagen. Zo zat hij ineengedoken op een kristal. Ze zuchtte geërgerd en ze liep naar hem toe ze tilde zijn kin op met haar vinger. Ach komaan zeg stop met dat gesnotter ben jij nu een demoon? Want mij lijk je eerder een slappe schotelvod. Raap je bij elkaar man zo knap is ze nu ook weer niet. Zei ze met draaiende ogen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:27 am
Miley tilde met haar vinger zijn kin op. 'Ach komaan zeg stop met dat gesnotter ben jij nu een demoon? Want mij lijk je eerder een slappe schotelvod. Raap je bij elkaar man zo knap is ze nu ook weer niet.' Hij zuchtte. "Ik heb alles gedaan wat ik kon om er voor te zorgen dat ze bleef leven." Hij trok zijn shirt uit en liet de duizenden littekens op zijn rug zien van zweepslagen "Allemaal om haar en Kiba in leven te houden, en wat krijg ik er voor? Niets." Hij zuchtte en trok zijn shirt weer aan. "Waarom is het toch zo moeilijk?" zuchtte hij.
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:36 am
Hij zuchtte. "Ik heb alles gedaan wat ik kon om er voor te zorgen dat ze bleef leven." Hij trok zijn shirt uit en liet de duizenden littekens op zijn rug zien van zweepslagen "Allemaal om haar en Kiba in leven te houden, en wat krijg ik er voor? Niets." Hij zuchtte en trok zijn shirt weer aan. "Waarom is het toch zo moeilijk?" zuchtte hij. Mileys ovliegendheid kwam naar boven een grom ontsnapte uit haar keel en ze verkocht hem een klap. Je bent echt een domme hypocriet weet je dat! Een domme blinde hypoctriet! Ze draaide haar rug naar hem toe en haar vleugels ontvouwde zich van ergenis. Kijk daarom haat ik het lot dus! Het is jij bnet zo....Grrrrr!!!! Je bent echt zo blind dat je gewoon niet doorhebt dat.... Ze draaide zich naar hem om. Je bent zo blind zo ongeloofelijk blind! Je bent zo dom dat je alle hints niet ziet! De bliksem bij de kusdat gevoel dat je hebt waarvan je denkt dat het door haar komt.....Ik erger me zo verschrikkelijk aan je! Ze ijsbeerde en stampvoette. Je hebt gewoon nog steeds niet door dat dgene die je nodig hebt al de hele tijd voor je neus stond! Gromde ze.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:50 am
Hij schrok van de klap. Je bent echt een domme hypocriet weet je dat! Een domme blinde hypoctriet! Ze draaide haar rug naar hem toe en haar vleugels ontvouwde zich van ergenis. Kijk daarom haat ik het lot dus! Het is jij bnet zo....Grrrrr!!!! Je bent echt zo blind dat je gewoon niet doorhebt dat.... Ze draaide zich naar hem om. Je bent zo blind zo ongeloofelijk blind! Je bent zo dom dat je alle hints niet ziet! De bliksem bij de kusdat gevoel dat je hebt waarvan je denkt dat het door haar komt.....Ik erger me zo verschrikkelijk aan je! Ze ijsbeerde en stampvoette. Je hebt gewoon nog steeds niet door dat dgene die je nodig hebt al de hele tijd voor je neus stond! Gromde ze. Hij schrok van alles en stond toen recht. Zou het echt zo zijn? Hij ging naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen. Zijn lippen gleden over haar huid. Het voelde zo goed, anders dan wanneer hij het bij Lily deed. Zijn lippen zochten de weg naar haar mond en vonden die. Zijn lippen raakte die van haar en hij kuste haar. Bij haar voelde alles zo, licht, zo prettig. Hij stopte met haar te kussen, maar hij had zijn ogen nog steeds gesloten met zijn gezicht enkele milimeters van dat van haar verwijderd. Het was waar, zij was het.
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 6:57 am
Miley stond te trillen van de adrinaline die door haar lijf raasde. Hij ging naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen. Ze hield haar adem even in. Zijn lippen gleden over haar huid. Ze sloot haar ogen wat was dat toch een fijn gevoel een gevoel waar ze naar verlanggd had. Zijn lippen zochten de weg naar haar mond en vonden die. Zijn lippen raakte die van haar en hij kuste haar. Ze zoende hongerig mee ze had al zo lang moeten aanzien hoe hij achter haar nichtje aanging. Hij stopte met haar te kussen, maar hij had zijn ogen nog steeds gesloten met zijn gezicht enkele milimeters van dat van haar verwijderd. Ze drukte haar lippen zacht op de zijne en fluisterde toen. Je hebt me lang laten wachten weet je... Fluisterde ze ze had zo lang naar hem gehunkerd maar ze kon het niet zeggen hij moest het zelf voelen. Je weet niet hoe frustrerend het was om je achter haar aan zien te rennen ik ik was zo bot tegen je omdat ik echt verschrikkelijk jaloers was. Bekende ze haar witte huid werd roze bij haar wangen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 7:03 am
'Je hebt me lang laten wachten weet je...' Fluisterde ze ze had zo lang naar hem gehunkerd maar ze kon het niet zeggen hij moest het zelf voelen. 'Je weet niet hoe frustrerend het was om je achter haar aan zien te rennen ik ik was zo bot tegen je omdat ik echt verschrikkelijk jaloers was.' Hij grinnikte en opende zijn ogen. Zijn ogen ontmoette de hare. "Het spijt me, ik dacht dat híj echt een kind van Kiba bedoelde. Maar jij bent nog beter." Hij drukte nog een klein kusje tegen haar lippen. "Maar euh... zijn we nu een koppel of niet?" Vroeg hij wat onzeker, wat als ze het hem niet vergaf?
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 7:09 am
Zijn ogen ontmoette de hare. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Het spijt me, ik dacht dat híj echt een kind van Kiba bedoelde. Maar jij bent nog beter." Hij drukte nog een klein kusje tegen haar lippen. Ze grinnikte. Slijmbal die je bent...Zei ze met een grijns. "Maar euh... zijn we nu een koppel of niet?" Vroeg hij wat onzeker. Ze fronstte even en ze keek hem recht in zijn ogen. T is niet omdat ik een demoon ben dat ik snel te vreden ben hoor. Dus zou je dat nog eens kunnen vragen p een andere manier? Zei ze droogjes. Hij had al bewezen dat hij romantisch kon zijn dus mocht hij nu toch wel met een beter verzoek komen als hij haar echt wilde.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 7:23 am
Ze fronste en keek hem recht in zijn ogen aan. 'T is niet omdat ik een demoon ben dat ik snel te vreden ben hoor. Dus zou je dat nog eens kunnen vragen p een andere manier?' Hij grinnikte. Hij kuste haar in haar hals. "Ik heb op je gewacht, met erg veel smacht. Nu ben je hier, hebben we plezier. Mijn hartedief, ik heb je lief. O zonneschijn, wil je mijn verloofde zijn?" Hij glimlachte verleidelijk.
Miley
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 7:29 am
Hij grinnikte. Hij kuste haar in haar hals. "Ik heb op je gewacht, met erg veel smacht. Nu ben je hier, hebben we plezier. Mijn hartedief, ik heb je lief. O zonneschijn, wil je mijn verloofde zijn?" Hij glimlachte verleidelijk. Ze grinnikte. Laat mij uw vraag beantwoorden met een gedicht. Zei ze met een kleine zoen op zijn neus. Ik heb op je gewacht je walgelijke streken vaak veracht. Ik heb naar je verlangt ookal heb je me zo vaak gestangt. Ik heb gedroomd over je zoenen gedacht aan je lippen dus alsjeblieft neem me in je armen en waag het niet om me te laten gaan ookal kan ik vreselijk slecht dichten ga nooit meer bij me vandaan. Zei ze met een lachje voor ze haar lippen hartstochtelijk op de zijne drukte.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hey sweetie [Lily] za jun 23, 2012 7:33 am
'Laat mij uw vraag beantwoorden met een gedicht.' Hij grinnikte. 'Ik heb op je gewacht je walgelijke streken vaak veracht. Ik heb naar je verlangt ookal heb je me zo vaak gestangt. Ik heb gedroomd over je zoenen gedacht aan je lippen dus alsjeblieft neem me in je armen en waag het niet om me te laten gaan ookal kan ik vreselijk slecht dichten ga nooit meer bij me vandaan.' Hij kuste hevig met haar mee. "mooi gedicht, ookal rijmde sommige dingen niet echt. Laten we naar huis gaan, ons huis." Hij knipoogde en haalde een bos sleutels tevoorschijn. Hij had nog maar pas geleden een huis gekocht. Een paar zwarte vleugels verschenen op zijn rug terwijl ze hand in hand naar de uitgang wandelden.