Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Problems with the sharpes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

Problems with the sharpes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:08 am

Ze zette haar armen in haar zij en ze keek hem even aan. Nou bedankt voor het vertrouwen in mijn overlevings qualiteiten zeg. Zei ze met een grijns terwijl ze even op zijn borst tikte. Mischien is het hen één keer gelukt om me te verassen en me te vangen maar dat lukt ze geen 2 de keer hoor ik kan alles ontlopen zelfs jouw mijn lieve Cassel. Zei ze uitdagend terwijl ze al wat opsteeg en een paar meter van hem weg vloog. Zie je wel zelfs jij krijgt me nie t te pakken zei ze uitdagend. Hij lachte naar haar en keek naar boven, ze was zo mooi, zo beeld schoon en ze verdiende iemand die beter was dan hij, ze verdiende iemand die geen crimineel was en een schone aura had. Toen Melody niet naar hem keek stapte hi jsne lin de schaduw en je kon hem neit meer zien, hij liep door de schaudw en bleef onzichbaar wat wel lukte met zijn zwarte kleding. Hij liep zachtjes weg. Hij had tijd nodig om na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:20 am

Ze zag hem verdwijnen in de schaduw ze dacht even dat hij een grapje maakte maar ze voelde gelijdelijk aan zijn gave verdwijnen ze landde weer op de grond en ze keek even rond soms snapte ze hem niet hij was altijd ineens weg zonder ook maar een woord te zeggen zonder eerst haar nog te vereren met een streling van zijn zachtte lippen ze s-zat nu op de grond en ze staarde naar de hemel soms wist ze niet wat er in zijn hoofd omging hij was zo'n re-aadsel voor haaar....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:32 am

Toen hij ver genoeg was van Melody zakte hij op de grond en leunde met zijn rug tegen de boom, hij voelde zich verloren zonder haar in de buurt, hij voelde zich nutteloos zonder dat zij op zijn schoot zijn, hij bleef voor uit staren. Om hem heen werd de wereld stil, en hij voelde zich eenzaam. Iets in zijn hersens begon te werken toen hi jte lang op de grond zat en hij veranderde zich in zijn shape shifter vorm. Om hem heen kwam een schild, zodat zin gaven niet werd over genomen, zijn normale hersens werden afgesloten en nu nam hij zijn vorm van de kat aan, hij nam zijn karakter over en herrinerde zich wat hi jgezegd had, ik ben je beschermengel, misschien kon hij dat niet iets met haar hebben maar hij zou haar wel beschermen tegen gevaren, hij rende weg door de bossen en toen hij haar zag zitten en naar de hemel kijken ging hij liggen in de schaduw en bleef hij haar in de gaten houden.

- vind je het erg als ze een huisdier krijgt en zij denkt dat het een andere kat is?-
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:39 am

Melody was niet blij helemaal niet blij ze was verloren zonder zijn zoete adem zijn warme huid bij haar in de buurt het was net alsof iemand een deel van haar hart en ziel had meegenomen. Melody hoorde iets en toen zag ze een kleine kat zitten de kat deed haar denken aan Cassel maar hij kon het niet zijn. Ze kroop rustig naar de kat toe ze keek er naar met een glimlach en ze streelde rustig over zijn bol. Hey daar kleine vriend wat doe jij hier zo alleen? Zei ze tegen het beestje hij was zo zacht en pluizig

goed idee ^^
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:48 am

Hij voelde haar emoties, ze was verloren, ze voelde zich eenzaam en hij kreeg een blok in zijn keel, of was het haar? Blijkbaar had Melody hem gezien en kroop naar hem toe, hij dook achteruit. Maar toen ze zijn hoofd streelde begon hij zachtjes te spinnen. Hey daar kleine vriend wat doe jij hier zo alleen? Zei ze tegen hem en hij blef haar aankijken, uiteindelijk stond hij op en liep voorzichtig naar haar toe, hij bleef nog steeds bij zijn stappen twijvelen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:52 am

toen ze zijn hoofd streelde begon hij zachtjes te spinnen. Ze glimlachtte een beetje verdrietig Cassel spinde ook zo vaak... hij blef haar aankijken, uiteindelijk stond hij op en liep voorzichtig naar haar toe, hij bleef nog steeds bij zijn stappen twijvelen. Ze keek hem aan ze wenkte hem lichtjes. Het is goed vriendje ik doe je geen kwaad ik wil je graag helpen. Zei ze rustig ze wilde niet dat dat beetje zich ook zo eenzaam voelde. Ze wilde hem vertroetelen om één of andere reden maar ze wist niet waarom?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 2:59 am

Ze keek hem aan ze wenkte hem lichtjes. Het is goed vriendje ik doe je geen kwaad ik wil je graag helpen. Zei ze rustig ze wilde niet dat dat beetje zich ook zo eenzaam voelde. Uiteindelijk liep hij naar haar toe en gaf haar wat kopjes, het deed goed om naast haar te zijn, met zijn super zintuig hoorde hij mensen aankomen in hun richting en hij werd zenuwachtig. Hij wist dat die een gevaar voor haar vormde en hij meost MElody zo snel mogelijk hier vandaan krijgen. Hij pakte haar ketting beet en rukte die van haar hals en rende de andere richting op ver van die ple kvandaan hopend dat ze hem zou volgen, dit ketting had hij aan haar gegeven toen ze elkaar voor het eerst zagen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:05 am

De kat kwam naar haar toe en gaf haar een paar kopjes ze streelde hem tot hij er ineens vandoor ging met haar ketting. Ze ging meteen achter hem aan ze wilde die ketting terug! Ze had hem van Cassel gehad en die wilde ze niet kwijt! Toen ze diep in het bos waren stopte ze even ze moest de kat zien te vinden! Kom hier jij kleine deugeniet! Zei ze terwijl ze de open plek in het bos afspeurde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:09 am

Toen ze diep in het bos waren stopte ze even ze moest de kat zien te vinden! Kom hier jij kleine deugeniet! Zei ze terwijl ze de open plek in het bos afspeurde. Hij bleef in de schaduw staan luisteren en hoorde hoe er mensen zachtjes vloekten omdat ze al weg waren voordat die mensen nog aankwamen. Hij liep uit de shaduw en legde de ketting neer en verdween weer in de schaduw, zelfs met zijn witte vacht zag je hem nauwelijks. Hij moest nu voorzichtig zijn, heel erg voorzichtig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:16 am

Eindelijk zag ze de kleine witte kat hij legde de ketting op de grond en verdween toen weer ze ging zitten en deed de ketting weer om ze snikte een beetje die kat deed haar zo veel aan Cassel denken hij ging ook steeds weg om één of andere reden hij kwam en ging wanneer hij wou en soms wou ze gewoon dat hij bij haar bleef dat hij niet steeds verdween om een reden die zij niet leek te snappen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:31 am

Melody ging zitten en deed de ketting om, ze begon te snikken en Cassel voelde haar verdriet. uitiendelijk was de drang om haar te troosten zo erg dat hij uit de schaduw kwam en naar haar toe liep en haar probeerde op te vrolijken. Hij sprong op haar schoot en nestelde zich daar in en begon zachtjes te spinnen als een motor.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:39 am

Ineens kwam de kat weer tevoorschijn hij sprong op haar schoot en hij spinde ze was een beetje in de war maar ze aaide hem wel zijn vacht was zo zacht. Je bent echt een hele vreemde kat weet je dat? Maar je doet me ook aan iemand heel dierbaars denken. Zei ze een beetje treurig maar ze was wel opgevrolijkt door het katje. Ik vraag me echt af waar jij vandaan komt zo'n mooie en slimme kat kan gewoon geen straatkat zijn jij zult wel ergens een warme familie hebben... Zei ze met een zucht.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 3:50 am

Je bent echt een hele vreemde kat weet je dat? Maar je doet me ook aan iemand heel dierbaars denken. Zei ze een beetje treurig maar ze was wel opgevrolijkt door het katje. Cassel keek op mar bleef spinnen.Ik vraag me echt af waar jij vandaan komt zo'n mooie en slimme kat kan gewoon geen straatkat zijn jij zult wel ergens een warme familie hebben... Zei ze met een zucht. Hij bewoog met zijn oren, stopte met spinnen, aan zijn hals zag je geen halsband, dus eigenlijk had hij niet echt een familie, maar omdat hij zo schoon was en wit en dat was best wel zeldzaam voor een straat kat dachten veel mensen dat hij bij iemand hoorde, maar dat was niet zo tot nu toe want nu hoorde hij bij Melody, hij zou overal mee gaan met haar. Met zijn poot zete hij op haar ple kvan haar hart en gaf een lik op haar wang.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:06 am

Het katje stopte even met spinnen en ze keek hem aan. Met zijn poot zete hij op haar ple kvan haar hart en gaf een lik op haar wang. Ze keek hem in zijn ogen en ze begreep het. Jij bent ook alleen hé... Zei ze zacht terwijl ze hem tegen zich aandrukte. Rustig maar nu zorg ik voor je en ik zal je altijd beschermen. Zei ze voordat ze een zoen op zijn hoofdje drukte met haar zachtte lippen ze kon haar tranen niet meer bedwingen. Ooh katje ik weet niet wat ik moet doen als ik bij hem ben ben ik gelukkig maar..maar hij verlaat me steeds weer en ik weet niet waarom ik ben bang katje bang dat hij nu niet meer terug komt. Zei ze terwijl ze hem aaide.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:12 am

Ze keek hem in zijn ogen en ze begreep het. Jij bent ook alleen hé... Zei ze zacht terwijl, hij knikte voorzichtig. ze hem tegen zich aandrukte. Rustig maar nu zorg ik voor je en ik zal je altijd beschermen. Zei ze voordat ze een zoen op zijn hoofdje drukte met haar zachtte lippen ze kon haar tranen niet meer bedwingen. Ooh katje ik weet niet wat ik moet doen als ik bij hem ben ben ik gelukkig maar..maar hij verlaat me steeds weer en ik weet niet waarom ik ben bang katje bang dat hij nu niet meer terug komt. Zei ze terwijl ze hem aaide. Cassel begon haar tranen te likken en soms trok hij een rare gezicht omdat die tranen zout waren. Daarna begroef hij zijn gezicht in haar nek en begon zachtjes geruststellend te spinnen, ondertussen stuurde hij haar een rustige energie zodat ze wat minder bang werd, Melody zou denken dat dat kwam omdat hij zo spinde.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:21 am

Cassel begon haar tranen te likken en soms trok hij een rare gezicht omdat die tranen zout waren. Daarna begroef hij zijn gezicht in haar nek en begon zachtjes geruststellend te spinnen. Ze voelde zich minder bang rustiger door het katje en ze knuffelde hem. Ja,ja ik weet het ik mag niet zo treuren we zien wel waar het komt.. Zei ze terwijl ze rechtstond met het katje in haar armen. Ze liep met hem naar een boshut die ze ondekt hadden de eerste keer dat Cassel haar redde toen ze neergeschoten was. Ze deed de openhaard aan en ze ging op het bed zitten met hem i haar armen een deken om hen gewikkeld. Ze streelde hem en viel geleidelijk aan in slaap.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:25 am

Ze voelde zich minder bang rustiger door het katje en ze knuffelde hem. Ja,ja ik weet het ik mag niet zo treuren we zien wel waar het komt.. Zei ze terwijl ze rechtstond met het katje in haar armen. Ze liep met hem naar een boshut die ze ondekt hadden de eerste keer dat Cassel haar redde toen ze neergeschoten was. Ze deed de openhaard aan en ze ging op het bed zitten met hem i haar armen een deken om hen gewikkeld. Ze streelde hem en viel geleidelijk aan in slaap. Hij bleef volkomen rustig zitten en genoot om in haar armen te zitten, toen hij voelde dat ze in slaap viel. 'Ik zal je nooit alleen laten.' Zei hij zachtjes dat ze het niet kon horen en nestelde zich in haar armen en viel ook in slaap.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:32 am

Ze sliep zalig met zijn warmte in haar armen ze werd vroeg wakker en ze stond rustig op ze legde Cassel op het bed en ze liep naar een kast Meldoy kwam hier vaker als ze na wilde denken dus ze had hier voldoende spullen liggen ze trok haar zwarte jurkje uit. Ze was erg relaxt om zich uit te kleden omdat ze hier toch alleen was met haar katje. Ze trok is geen zwart jurkje aan maar een gewoon wit. Toen liep ze naar een was tafel en veegde ze de donkere make-up van haar gezicht af. Zo liet ze zich nooit zien aan mensen ze liet zich nooit zo puur zien zoals haar aura was. Ze nam wat melk en zelf at ze een appel ze droomde een beetje ze kon Cassel niet uit haar hoofd zetten hoe graag ze dat soms ook wilde hij bleef in haar gedachten.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:41 am

HIj lag heerlijk opgekruld en werd wakker toen hij op bed werd gelegd. Hij keek toe hoe ze zich omkleden. Hij voelde dsat ze eindelij krustig was. Ze had in plaats van ee nzwarte jurkje eindelijk een wit jurkje wat haar prachtig stond. Toen liep ze naar de was tafel en hij rekte zich uit en ging op de kussen liggen. Toen ze terug kwam had ze geen make-up op.Toen de geur van de melk zijn neusgatne binnen kwam waaien stond hij meteen op en liep zachtjes naar de tafel en sprong op die tafel en likte het melk uit de beker van Melody. Zijn hoofd pakte er net in.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:46 am

Haar kleine slaapkopje werd wakker en ze zag dat hij haar steeds in de gaten hield dat liet haar lachen en toen hij de melk rook kwam hij naar haar toe en begon het op te likken ze grinnikte een beetje ze had nog nooit een kat zien eten en het was zo'n grappig gezicht toen hij klaar was keek ze hem grinnikend aan en legde ze haar vinger op zijn neus. Je bent de eerste die mijn pure vorm te zien krijgt katje... Omdat ik weet dat jij het niet zult verklappen. Zei zze met een glimlach terwijl ze hem even onder zijn kin krabte en toen nam ze een bled papier en begon ze cassels gezicht te schetsen ze was hier goed in en ze keek ernaar met een dromerig gezicht en ze zuchtte even.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 4:52 am

ze grinnikte een beetje ze had nog nooit een kat zien eten en het was zo'n grappig gezicht toen hij klaar was keek ze hem grinnikend aan en legde ze haar vinger op zijn neus. Je bent de eerste die mijn pure vorm te zien krijgt katje... Omdat ik weet dat jij het niet zult verklappen. Zei zze met een glimlach terwijl ze hem even onder zijn kin krabte en toen nam ze een bled papier, Hij ging liggen op tafel en keek aandachtig op het potlood dat hee nen weer bewoog en dat zijn gezicht op het papier verscheen. Toen ze dromerig naar de blad keek sloop Cassel naar het potlood en sprong er op af als of het zijn prooi was.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 5:31 am

Hij hield haar in de gaten toen ze hem aan het tekenen was ze vond zijn waakinstinct best wel grappig. Toen ze dromerig naar de blad keek sloop Cassel naar het potlood en sprong er op af als of het zijn prooi was. Ze schrok op en keek ernaar ze lachtte even en hief hem toen op en ze zette hem op zijn schoot. "Kleine deugeniet die je bent!" Zei ze met een grijns terwijl ze even een vleugel tevoorschijn liet komen en er een veer uit plukte. Ze kietelde met de veer over zijn buik en zijn neus ze was vwel beniewd naar wat haar kleine vriend nu zou doen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 5:36 am

Ze schrok op en keek ernaar ze lachtte even en hief hem toen op en ze zette hem op zijn schoot. "Kleine deugeniet die je bent!" Zei ze met een grijns terwijl ze even een vleugel tevoorschijn liet komen en er een veer uit plukte. Ze kietelde met de veer over zijn buik en zijn neus, hij niesde even maar probeerde toen met zijn pootjes de veer te pakken te krijgen, hij voelde zich nu net een kleine kitten die altijd zo speelde, zijn klauwen waren in en zijn donkere ogen begonnen te glinsteren van plezier. Als de veer bij zijn neus kwam probeerde hij het steeds met zijn mond te pakken te krijgen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 5:54 am

hij niesde even maar probeerde toen met zijn pootjes de veer te pakken te krijgen, , zijn klauwen waren in en zijn donkere ogen begonnen te glinsteren van plezier. Als de veer bij zijn neus kwam probeerde hij het steeds met zijn mond te pakken te krijgen. Ze glimlachtte en giechelde soms zelfs zo gelukkig was ze in jaren niet meeer geweest en hij was zo schattig. Ze kietelde hem nog steeds met haar veer over zijn lijfje. Hmm ik vraag me af of cassel dit ook leuk zou vinden... Vroeg ze zich luidop af waardor ze de veer even stil hielt.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 5:58 am

Ze glimlachtte en giechelde soms zelfs zo gelukkig was ze in jaren niet meeer geweest en hij was zo schattig. Ze kietelde hem nog steeds met haar veer over zijn lijfje. Hmm ik vraag me af of cassel dit ook leuk zou vinden... Vroeg ze zich luidop af waardor ze de veer even stil hielt. Cassel zette zijn spin motor aan en sprong op en pakte de veer vast met zijn mond en trok het uit haar handen en sprong van har schoot en rende naar de slaap kamer en ging daar op de kussen liggen met het veer op zijn poten. Zijn staart lag opgekruld naast hem.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 4 Empty

Problems with the sharpes
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Big problems
» Problems in Doole
» Problems with daddy. [kiba]
» Sneaky problems for my sister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-