Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 4:53 am
Ineens voelde ze zijn warme sterke armen om zich heen. Ze was blij maar langs de ene kant vond ze het vreselijk. Als hij meende wat hij zei dat ze niet bij elkaar konden zijn niet als geliefden maakte hij het haar alleen maar moeilijker om hem los te laten ze voelde zijn zachtte lippen kusjes geven in haar nek er ging een rilling door haar heen een rilling van genot. fluisterde toen in haar oor: 'Wat is er Mel? Het leek als of je schrok toen mijn gezicht hard werd?' Vroeg hij zachtjes. Ze sloot haar ogen. Je maakte me bang. Zo keek je familie ook naar mij, jij bent anders dan hen Cassel dat harde gezicht past niet bij de jongen die ik ken... Fluisterde ze zacht.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 5:23 am
Ze sloot haar ogen. Je maakte me bang. Zo keek je familie ook naar mij, jij bent anders dan hen Cassel dat harde gezicht past niet bij de jongen die ik ken... Fluisterde ze zacht. Cassel sloot zijn ogen en ademde rustig, 'Mijn moeder had me altijd verteld dat ik een copie ben van me vader met het gedrag en mijn uiterlijk...Ik keek vroeger altijd naar me vader en dacht: Zo wil ik later ook worden, zo ben ik ook geworden maar jij hebt mijn hart ontdooit, Jij kent een zacht aardige jongen die me vader ook is als hij bij me moeder is en ze helemaal alleen zijn...Maar als ik aa nhet werk ben ben ik anders...' Zei hij zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 6:12 am
Cassel sloot zijn ogen en ademde rustig, 'Mijn moeder had me altijd verteld dat ik een copie ben van me vader met het gedrag en mijn uiterlijk...Ik keek vroeger altijd naar me vader en dacht: Zo wil ik later ook worden, zo ben ik ook geworden maar jij hebt mijn hart ontdooit, Jij kent een zacht aardige jongen die me vader ook is als hij bij me moeder is en ze helemaal alleen zijn...Maar als ik aa nhet werk ben ben ik anders...' Zei hij zachtjes. Ze opende haar ogen en ze draaide zich naar hem toe ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Je bent geen kopie van je vader Cassel jij bent zachtaardiger. Je ziet het mischien niet maar ik wel ik zie dingen anders Cassel ik zie dingen door een ander perspectief en in mijn ogen lijk je niet op je vader. Jij bent en jij blijft Cassel, niet het kopie. Zei ze rustig terwijl ze haar voorhoofd nu tegen het zijne liet leunen ze hield van hem en dat zou nooit veranderen. Ik ben toch ook geen kopie omdat ik op Miley lijk of omgekeerd? We lijken op elkaar da's waar maar we zijn aparte individuen met aparte gedachten en aparte harten... Zei ze rustig Melody hoorde de woorden van haar vader weer die dacht ook altijd over dingen na hij was een wijs man geweest en iets van die wijsheid zat in haar.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 6:45 pm
Ze opende haar ogen en ze draaide zich naar hem toe ze drukte haar lippen op zijn voorhoofd. Je bent geen kopie van je vader Cassel jij bent zachtaardiger. Je ziet het mischien niet maar ik wel ik zie dingen anders Cassel ik zie dingen door een ander perspectief en in mijn ogen lijk je niet op je vader. Jij bent en jij blijft Cassel, niet het kopie. Zei ze rustig terwijl ze haar voorhoofd nu tegen het zijne liet leunen ze hield van hem en dat zou nooit veranderen. Ik ben toch ook geen kopie omdat ik op Miley lijk of omgekeerd? We lijken op elkaar da's waar maar we zijn aparte individuen met aparte gedachten en aparte harten... Zei ze rustig Melody, Cassel keek in de ogen van melody en schudde zijn hoofd en glimlachte '' Zo iets dergelijks heeft Lily ook gezegd.'' Zei hij zachtjes en keek naar de lucht. '' Misschien heb je wel geleik, ik ben niet mijn vader maar voor me familie ben ik dat wel, er is zelfs een hele grote kans dat ik later ons familie overneem als mijn vader dood is.'' zei hij zachtjes.
Hope
Aantal berichten : 705 Gulden : 211 Registratiedatum : 09-04-12
Character sheet Name:: Hope Hood Age:: 16 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 6:50 pm
Cassel keek in de ogen van melody en schudde zijn hoofd en glimlachte '' Zo iets dergelijks heeft Lily ook gezegd.'' Zei hij zachtjes en keek naar de lucht.Ze glimlachtte. Dat verbaasde haar niets Lily was precies de persoon die zoiets zou zeggen. '' Misschien heb je wel geleik, ik ben niet mijn vader maar voor me familie ben ik dat wel, er is zelfs een hele grote kans dat ik later ons familie overneem als mijn vader dood is.'' zei hij zachtjes. Ze bleef tegen hem aanstaan. Sinds wanneer luister jij naar wat je familie zegt? Zei ze met een klein lachje ze wist wel dat hij tegen zijn familie was ingegaan voor haar. Weten zij eigenlijk van je hele bescherm-de-engel plan? Vroeg ze rustig
srry gehaast.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 6:11 am
Ze bleef tegen hem aanstaan. Sinds wanneer luister jij naar wat je familie zegt? Zei ze met een klein lachje cassel glimlachte terug '16 jaar terug, toen ik geboren ben.' Zei hij heel onschuldig. Weten zij eigenlijk van je hele bescherm-de-engel plan? Vroeg ze rustig, Bij deze vraag werd Cassel onzeker en keek rond, of er niemand in de buurt was en keek toen naar Melody als of hij niks fout had gedaan 'Als jij dat zo hard door de buurt blaart dan weten ze het zeker maar tot nu toe ben ik er niet aan toe gekomen om dat te vertellen.' Hij grijnsde scheef, hij zou het nooit vertellen.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 6:31 am
cassel glimlachte terug '16 jaar terug, toen ik geboren ben.' Zei hij heel onschuldig. Ze schudde grijnzend haar hoofd. Wat ben je toch een bad boy. Zei ze met een zoen op zijn neus. Bij deze vraag werd Cassel onzeker en keek rond, of er niemand in de buurt was en keek toen naar Melody als of hij niks fout had gedaan 'Als jij dat zo hard door de buurt blaart dan weten ze het zeker maar tot nu toe ben ik er niet aan toe gekomen om dat te vertellen.' Hij grijnsde scheef, hij zou het nooit vertellen dat wist ze wel zeker! Ze keek hem aan met een opgetrokken wengkbrauw en ze greep hem bij zijn pols en ze begon aan hem te sleuren. Kom jij daar is het nu het perfecte moment voor! Zei ze rustig. Ze wilde het tegen zijn ouders zeggen en ze hoopte dat ze hem van dat dwaze plan afhielden ze wilde geen bescherming dat was te gevaarlijk voor hem en als ze nooit geliefde konden zijn wilde ze zelfs graag dood.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 6:48 am
Ze schudde grijnzend haar hoofd. Wat ben je toch een bad boy. Zei ze met een zoen op zijn neus. Casse lgrinnikte en gaf ee nzoe nop haar lippen. Ze keek hem aan met een opgetrokken wengkbrauw en ze greep hem bij zijn pols en ze begon aan hem te sleuren. Kom jij daar is het nu het perfecte moment voor! Zei ze rustig. Cassel bleef stok stijf staan en trok Melody naar zich toe, hij was veel sterker dan hij in werkelijkheid er uit zag. 'Ach kom lieverd, jij wil toch ook neit dat onze relatie verpest word?' hij zette zijn kittenblik op en spinde zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 6:54 am
Casse lgrinnikte en gaf ee nzoe nop haar lippen. Ze gennoot van zijn zachtte lippen en de zoete smaak van zijn adem. Cassel bleef stok stijf staan en trok Melody naar zich toe, hij was veel sterker dan hij in werkelijkheid er uit zag. Ze liet even een kort gilletje horen toen hij haar terug trok. 'Ach kom lieverd, jij wil toch ook neit dat onze relatie verpest word?' hij zette zijn kittenblik op en spinde zachtjes. Ze keek hem even verbaasd aan. Onze wát? Maar jij zei....en dat...Ik snap er niets meer van... Zei ze verwart. Ze snapte het niet meer hoezo relatie? Hij hij zij dat ze niets konden hebben maar ze werd zo in beslag genomen door die oogjes en het gespin dat ze slapper werd en er een lachje op haar gellaat verscheen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 6:58 am
Ze keek hem even verbaasd aan. Onze wát? Maar jij zei....en dat...Ik snap er niets meer van... Zei ze verwart. Hij streelde haar zachtjes en grinnikte 'Dat is nou wat ik wil, blijf jij maar simpel denken dan doe ik al het moeilijk werk.' Hij grijnsde toen hij merkte dat ze slapper werd. 'Ik regel wel alles en blijf je beschermer goed?' Zei hij zachtjes en in een ogenblik werd hij een kat, Hij keek haar uitdagend aan, In zijn bekje had hij een lief engel kettinkje dat voor Melody bestemd was, hij wou dat ze met hem ging spelen, Hij dook elke keer naar achter en ontweek haar steeds.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 7:04 am
Hij streelde haar zachtjes en grinnikte 'Dat is nou wat ik wil, blijf jij maar simpel denken dan doe ik al het moeilijk werk.' Hij grijnsde toen hij merkte dat ze slapper werd. Ze keek hem aan nog steeds met dat lachje op haar gezicht ookal was nu niets meer duidelijk voor haar. 'Ik regel wel alles en blijf je beschermer goed?' Zei hij zachtjes en in een ogenblik werd hij een kat, Ze wilde protesteren maar ze kon niet nog steeds in een roes door zijn prachtige aanblik. Hij keek haar uitdagend aan, In zijn bekje had hij een lief engel kettinkje dat voor haar bestemd was, hij wou dat ze met hem ging spelen, Hij dook elke keer naar achter en ontweek haar steeds. Ze keek hem aan met een grijns. Cassel Sharpe jij kleine pestkop! Zei ze terwijl ze hem probeerde te vangen maar hij was zo klein en lenig ze kreeg hem maar niet te pakken!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 12, 2012 5:32 pm
Ze keek hem aan met een grijns. Cassel Sharpe jij kleine pestkop! Zei ze terwijl ze hem probeerde te vangen maar hij was zo klein en lenig ze kreeg hem maar niet te pakken! Hij was zo bezg met ontwijken en naar achter springen dat hij niet zag dat hij steeds dichter bij het water kwam, en toen hij weer naar achter sprong voelde hij geen vaste grond onder zich maar ijs koud water, door de shock veranderde hij terug in mens en begon te schelden, hij was helemal nat, Cassel Haat water! Hij zwom zo snel mogelijk naar de kant en ging op het droge liggen.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 12:50 am
Hij was zo bezg met ontwijken en naar achter springen dat hij niet zag dat hij steeds dichter bij het water kwam, en toen hij weer naar achter sprong voelde hij geen vaste grond onder zich maar ijs koud water, Melody wilde hem nog waarschuwen maar ze was te laat! door de shock veranderde hij terug in mens en begon te schelden, hij was helemal nat, Ze keek ernaar ergens was het best een grappig gezicht maar ze had ook verschrikkelijk medelijden met hem. Hij zwom zo snel mogelijk naar de kant en ging op het droge liggen. Ze liep naar hem toe en ze ging achter hem zitten haar borst tegen zijn natte rug gedrukt en haar vleugels nu over hem gevouwen als een zacht warm deken. Gaat het een beetje met je? Vroeg ze bezorgd maar een klein lachje kon ze niet onderdrukkken het was best grappig geweest en hij leek wel een verzopen kalf met zijn natte kleren.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 4:38 am
Ze liep naar hem toe en ze ging achter hem zitten haar borst tegen zijn natte rug gedrukt en haar vleugels nu over hem gevouwen als een zacht warm deken. Gaat het een beetje met je? Vroeg ze bezorgd maar een klein lachje kon ze niet onderdrukkken, hij gromde boos en keek naar achter 'Of het met mij gaat? ik ben nu nat en ik heb het ijskoud! tuurlijk gaat het niet met me.' Zei hij boos, altijd als hij een bad kreeg die hij neit verwachte was hij pissig.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 4:46 am
hij gromde boos en keek naar achter 'Of het met mij gaat? ik ben nu nat en ik heb het ijskoud! tuurlijk gaat het niet met me.' Zei hij boos. Ze schrok wel een beetje van zijn kwaadheid maar ze bleef rustig. Bekijk het positief lieverd je zult de komende dagen niet meer in bad moeten en je kleren zijn ook weer eens gewassen. Zei ze met een vriendelijke glimlach. Ze tilde hem op en nam hem weer meee naar haar huisje waar ze hem op bed zette zijn natte broek en bloes uittrok waardoor hij alleen nog ondergoed aan had en hem in 3 lakens wikkelde en him in de stoel voor het haarvuur liet plaatsnemen zelf ging ze op de mat voor hm zitten ze zat ook in haar ondergoed omdat haar eigen kleren nat waren geworden door hem te dragen. Ze rilde en haar lippen begonnen blauw te zien maar ze probeerde het te verbergen ze zou nu niet gaan klagen wanneer hij zo kwaad was zo had ze hem nog nooit gezien behalve dan tegen zijn familie maar tegen haar? Ze was nog steeds een beetje bang dat ze hem alleen maar kwader zou maken als ze iets zou zeggen dus hield ze haar mond maar en zat ze gehurkt te rillen. Haar vleugels had ze ingetrokken omdat ze stijf en nat waren door het water.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 4:57 am
Blijkbaar schrok melody daar van en hij kreeg medelijden met haar. maar zij bleef zo rustig.Bekijk het positief lieverd je zult de komende dagen niet meer in bad moeten en je kleren zijn ook weer eens gewassen. Zei ze met een vriendelijke glimlach. Cassel snoof boos en schrok toen ze hem optilde en naar het huis bracht waar ze hem op bed zette en zijn natte broek en bloes uittrok waardoor hij alleen maar in zijn ondergoed zat en hij hield zijn handschoenen aan. Die meid was zo lief tegen hem want ze wikkelde hem in 3 lakens en zette hem in de stoel bij de haardvuur en ging zelf op de mat voor hem zitten, melody zat ook in haar ondergoed omdat haar kleren ook nat waren, En hoewel Melody probeerde te verbergen dat ze het koud had voelde Cassel dat ook al niet heel sterk. Toen haar lippen blauw begonnen te worden glimlachte Cassel 'Kom is hier lief.' Zei hij zachtjes en trok haar naar zich toe zodat ze op zijn schoot heel dicht bij hem zat, hij legde de dekens om haar heen en voelde haar koude huid tegen de zijne, samen zaten ze daar in dekens gewikkeld.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 5:22 am
Cassel was nog steeds kwaad en ze voelde dat hij schrok toen ze hem optilde. Toen haar lippen blauw begonnen te worden glimlachte Cassel 'Kom is hier lief.' Zei hij zachtjes en trok haar naar zich toe zodat ze op zijn schoot heel dicht bij hem zat, hij legde de dekens om haar heen ze zat te rillen en ze voelde zijn warme huid tegen haar ijskoude huid ze was blij dat ze hier mocht zitten, samen zaten ze daar in dekens gewikkeld. Ze drukte haar lippen even op de zijne en ze keek hem aan. Ben je niet meer boos op me? Vroeg ze zachtjes terwijl ze hem aankeek. Ze wilde het liefst voor altijd hier bij hem blijven zitten voor altijd van zijn warme huid kunnen genieten, voor altijd zijn zwoele stem kunnen horen en voor altijd zijn zachte lippen voelen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 5:58 am
Ze drukte haar lippen even op de zijne en ze keek hem aan. Ben je niet meer boos op me? Vroeg ze zachtjes terwijl ze hem aankeek. Hij schudde zijn hoofd en keek diep in haar ogen 'Natuurlijk ben ik nog boos op jou....' Hij trok zijn wengbrouwen samen en glimlachte toen 'Ik ben boos op jou omdat je neit meteen naar me toe bent gekomen in plaats van gaan zitten op de grond.' Zei hij lachend en knuffelde haar, het voelde zo goed om haar dicht bij zich te hebben. Cassel hield haar stevig tegen zich aan en streelde haar haar en hij verwarmde haar lippen met die van hem.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 6:16 am
Hij schudde zijn hoofd en keek diep in haar ogen 'Natuurlijk ben ik nog boos op jou....' Ze liet een opgeluchte zucht horen. En ze glimlachtte ze keek even verwart toen hij zijn wenkbrauwen samentrok. en glimlachte toen 'Ik ben boos op jou omdat je neit meteen naar me toe bent gekomen in plaats van gaan zitten op de grond.' Zei hij lachend en knuffelde haar. Ze moest lachen. Nou sorry hoor maar ik durf niet echt naar je toe te komen als je zo tegen me blaftZei ze met een grijns. Ze was graag in zijn buurt en zeker zo dicht in zijn buurt. Cassel hield haar stevig tegen zich aan en streelde haar haar en hij verwarmde haar lippen met die van hem. Ze glunderde elke keer dat ze zijn lippen voelde niemand kon beter zoenen dan Cassel. Dat wist ze zeker ookal had ze dan nog nooit met een andere jongen gezoend. Toen ze hun lippen eindelijk van elkaar kregen legde ze haar hoofd tegen zijn borst halsf verstopt onder de dekens. Maar vragen je ouders zich niet af waar je bent nu je constant in mijn buurt bent? Vroeg ze voorzichtig.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 5:31 pm
. Ze moest lachen. Nou sorry hoor maar ik durf niet echt naar je toe te komen als je zo tegen me blaftZei ze met een grijns. Hij keek haar onschuldig aan ''ik zal proberen om dat niet meer te doen.'' Zei hij zachtjes. Het voelde zo goed haar lippen op de zijne, ze kon goed zoenen en daar was hij onder de indruk. Toen ze hun lippen eindelijk van elkaar kregen legde ze haar hoofd tegen zijn borst halsf verstopt onder de dekens. Maar vragen je ouders zich niet af waar je bent nu je constant in mijn buurt bent? Vroeg ze voorzichtig. Hij haalde zijn schouders op '' Sinds me 14 ben ik alleen op reis en ik besluit zelf met wie ik omga meestal...'' Zei hij rustig.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes wo jun 13, 2012 6:27 pm
Hij keek haar onschuldig aan ''ik zal proberen om dat niet meer te doen.'' Zei hij zachtjes. Ze streelde zijn borst. Wat ben je toch een lieve schat. Fluisterde ze.Hij haalde zijn schouders op '' Sinds me 14 ben ik alleen op reis en ik besluit zelf met wie ik omga meestal...'' Zei hij rustig. Ze haalde even een wenkbrauw op. Meestal? Vroeg ze haar ogen op hem gericht. Wat bedoelde hij daar nu weer mee? Hopelijk was het niets ergs niets wat hem ongelukkig maakte want dan zou ze dat moeten wegbannen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes do jun 14, 2012 4:19 am
Ze haalde even een wenkbrauw op. Meestal? Vroeg ze haar ogen op hem gericht. Cassel slikte en keek weg van haar blik, Hij wou het haar niet vertellen, maar dit kon hij ook neit eeuwig verbergen, Hij slikte nog een keer 'M-Mijn ouders, willen ons familie vergenigen met nog één.' Zei hij voorzichtig en durfde haar nog steeds niet aankijken.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes do jun 14, 2012 4:29 am
Cassel slikte en keek weg van haar blik, Hij wou het haar niet vertellen, dat zag ze aan zijn ogen maar ze moest het gewoon weten ze voelde dat dit niet pluis zat!, Hij slikte nog een keer 'M-Mijn ouders, willen ons familie vergenigen met nog één.' Zei hij voorzichtig en durfde haar nog steeds niet aankijken. Ze keek hem verward aan maar ze had al zo'n vermoeden wat hij daarmee bedoelde maar ze wilde het uit zijn mond horen. En wat bedoel je met verenigen? Vroeg ze nu banger haar hart sloeg minder snel en ze draaide zijn hoofd naar haar toe ze hield het tussen haar handen zodat hij wel naar haar móest kijken!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes do jun 14, 2012 4:35 am
En wat bedoel je met verenigen? Vroeg ze nu banger haar hart sloeg minder snel en ze draaide zijn hoofd naar haar toe ze hield het tussen haar handen zodat hij wel naar haar móest kijken! plotseling werd Cassel kalm en keek terug 'Weetje nog dat ik de familie zou overnemen als me vader dood gaat, nou ik moet me de dochter trouwen om onze familie's samen te brengen.' Zei hij kalm, eng kalm.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes do jun 14, 2012 4:44 am
plotseling werd Cassel kalm en keek terug 'Weetje nog dat ik de familie zou overnemen als me vader dood gaat, nou ik moet me de dochter trouwen om onze familie's samen te brengen.' Zei hij kalm, eng kalm. Melody keek hem geschkt aan ze kon het niet geloven ze kropp bij hem vandaan ze kon niet meer bij hem zitten het ging gewoon niet haar ogen waren wijd opengesperd ze stond op en ze begon te rennen ze rende naar buiten en ontvouwde haar vleugels daar. Het was ijskoud en omdat haar vleugels nog te nat waren kon ze niet vliegen. Haar hart deed zo'n pijn het klopte onregelmatig en veel te traag. De pijn in haar hart was niet meer te houden de woorden bleven maar door haar hoofd spoken 'ze zullen noit samen zijn, hij moet met een ander trouwen en mischien wilt hij het wel.' Bij elke gedachtte elk beeld in haar geest ging haar hart trager daalde haar temperatuur door het koude weer. Wolken begonnen samen te trekken donderwolken werden geormd bliksem begon te flitsen Melody viel op de grond ze lag in foetus houding haar vleugels bevroren achter haar bliksem sloeg vlak langs haar in ze piepte en ademde moeizaam. Dit was hetgene waarvoor Luna gewaarschuwd had een gebroken hart kon een puur wezen fataal worden....