Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:06 am
Cassel zuchten 'Ik heb gedacht dat ze weg waren en dat ze het niet hoorde.' Hij was vreselijk verward dit alles was vreselijk.Ze vond het zo erg voor hem. 'en trouwens me oduers willen altijd eerlijk iets horen van de vriendin die i kheb, zelf denken ze dat ik iemand heb dan bewerkt.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem aan en kwam tegen hem aanstaan. Ik wou echt eerlijk zijn Cassel maar ik dacht dat ik dan je reputatie naar de knoppen zou helpen. Zei ze terwijl ze hem recht aankeek.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:17 am
Ze keek hem aan en kwam tegen hem aanstaan. Ik wou echt eerlijk zijn Cassel maar ik dacht dat ik dan je reputatie naar de knoppen zou helpen. Zei ze terwijl ze hem recht aankeek. Hij keek recht in haar ogen en zuchten 'Sorry, ik weet dat mijn ouders best eng zijn. EN bij me oduers staat me reputatie als hun jongste zoon.' Zei hij grinniktend en streelde haar haar.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:23 am
Hij keek recht in haar ogen en zuchten 'Sorry, ik weet dat mijn ouders best eng zijn. EN bij me oduers staat me reputatie als hun jongste zoon.' Zei hij grinniktend en streelde haar haar. Een kleine glimlach sierde ook haar gezicht. Ze zijn euh....apart maar demonen zijn enger. Zei ze met een kleine glimlach terwijl ze een zoen op zijn lippen drukte. Ben ik vergeven? Vroeg ze met een engelenstem
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:29 am
Een kleine glimlach sierde ook haar gezicht. Ze zijn euh....apart maar demonen zijn enger. Zei ze met een kleine glimlach terwijl ze een zoen op zijn lippen drukte. Ben ik vergeven? Vroeg ze met een engelenstem, hij likte zijn lippen en deed als of hij nadacht 'Nou dat weet ik nog niet zo zeker.' Zei hij plagend en trok haar naar zich toe terwijl hij teder haar lippen aanraakte. 'ik verwacht wel meer van mijn vriendin.' Zei hij zachtjes en roo khaar zoete adem.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:40 am
hij likte zijn lippen en deed als of hij nadacht 'Nou dat weet ik nog niet zo zeker.' Zei hij plagend en trok haar naar zich toe terwijl hij teder haar lippen aanraakte. 'ik verwacht wel meer van mijn vriendin.' Zei hij zachtjes en roo khaar zoete adem. Ze glimlachtte even en drukte haar lippen weer op de zijne voor een lange tedere kus haar handen woelde zacht door zijn haar haar vleugels om hen beide geslagen. Toen ze even op adem moest komen keek ze hem aan. Wat wil je nog meer? Vroeg ze met een glimlach ze zou hem alles geven wat hij vreg.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:59 am
Ze glimlachtte even en drukte haar lippen weer op de zijne voor een lange tedere kus haar handen woelde zacht door zijn haar haar vleugels om hen beide geslagen. Toen ze even op adem moest komen keek ze hem aan. Wat wil je nog meer? Vroeg ze met een glimlach, hij haalde zijn schouders op en glimlachte 'ik weet het niet hoor, ik he bgeloof ik alles, geld, een engel....Misschien een grote huis maar dat is van mij niet nodig.' Hij grijnsde.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 7:02 am
hij haalde zijn schouders op en glimlachte 'ik weet het niet hoor, ik he bgeloof ik alles, geld, een engel....Misschien een grote huis maar dat is van mij niet nodig.' Hij grijnsde. Ze grinnikte. Mij maakt het niet uit zolang ik maar bij jouw kan zijn kan ik overal overleven. Zei ze terwijl ze hem bleef vasthouden ze wilde hem nooit meer verliezen hij was haar alles. Maar je familie...zij willen me niet teminste niet als jouw vriendin... Zei ze terwijl ze even naar de grond keek.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 7:12 am
Ze grinnikte. Mij maakt het niet uit zolang ik maar bij jouw kan zijn kan ik overal overleven. Zei ze terwijl ze hem bleef vasthouden ze wilde hem nooit meer verliezen hij was haar alles. Maar je familie...zij willen me niet teminste niet als jouw vriendin... Zei ze terwijl ze even naar de grond keek. Hij grinnikte en tilde haar hoofd op 'Trek je niks aan van mijn moeder, zij wil graag klein kinderen om die te trainen als dief.' zei hij lachend en keek recht in haar blauwe ogen.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 7:22 am
Hij grinnikte en tilde haar hoofd op 'Trek je niks aan van mijn moeder, zij wil graag klein kinderen om die te trainen als dief.' zei hij lachend en keek recht in haar blauwe ogen. Ze keek hem wat geschrokken aan. Is dat de enige reden waarom ze kleinkinderen wilt? Ze kon het niet geloven zijn familie dacht echt aan niets anders dan geld dat deed haar hart pijn maar ze probeerde dat te verbergen ze wilde hem nie kwetsen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 5:35 pm
Ze keek hem wat geschrokken aan. Is dat de enige reden waarom ze kleinkinderen wilt? Hij voelde dat die ntwoord haar pijn deed maar hij bleef kalm ''dat is 1 van de vele redenen. verder is ze wel normaal, ze wil gewoon iets te doen hebben.'' Zijn stem bleef kalm en hij pakte haar bij haar middelvast.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 03, 2012 6:12 pm
hij bleef kalm ''dat is 1 van de vele redenen. verder is ze wel normaal, ze wil gewoon iets te doen hebben.'' Zijn stem bleef kalm en hij pakte haar bij haar middelvast. Ze keek hem even aan en legde haar hoofd tegen zijn borst. Mo....moet ik nu ook gaan helpen met moorden en stelen? Zoals de vriendinnen van je broer? Vroeg ze een beetje angstig Melody hield helemaal niet van moorden maar dat was normaal als engel? Maar ze wilde zijn familie niet beledigen en hem al helemaal niet. En ze wilde zo vaak mogelijk bij hem zijn ze voelde zich pas compleet als hij bij haar was.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 2:31 am
Ze keek hem even aan en legde haar hoofd tegen zijn borst. Mo....moet ik nu ook gaan helpen met moorden en stelen? Zoals de vriendinnen van je broer? Vroeg ze een beetje angstig, hij schudde zijn hoofd 'het is vrije wil en je mag zelf kiezen wat je wil doen, vaak is het zo dat de partners dingen doen, zo als een afspraak regelen.. of zelf naar de afspraken gaan, maar van mij hoef je het niet te doen.' Zei hij rustig en kuste haar op haar kruin.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 5:28 am
hij schudde zijn hoofd 'het is vrije wil en je mag zelf kiezen wat je wil doen, vaak is het zo dat de partners dingen doen, zo als een afspraak regelen.. of zelf naar de afspraken gaan, maar van mij hoef je het niet te doen.' Zei hij rustig en kuste haar op haar kruin. Ze voelde zich veilig in zijn armen en haar hoofd lag tegen zijn gespierde borst. Ze zuchtte even. Ik wil wel helpen maar ik ben bang dat ik alles verpest ik ben vreselijk slecht in slecht zijn. Dat was echt waar Melody kon bijna geen slechte dingen doen of ze moest echt een heel goede reden hebben!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 6:34 am
Ze voelde zich veilig in zijn armen en haar hoofd lag tegen zijn gespierde borst. Ze zuchtte even. Ik wil wel helpen maar ik ben bang dat ik alles verpest ik ben vreselijk slecht in slecht zijn. Dat was echt waar Melody kon bijna geen slechte dingen doen of ze moest echt een heel goede reden hebben! hij grinnikte en streelde haar haar. 'lieverd van mij hoef je niks te doen, zolang je maar veilig bent vind ik alles best.' Zei hij zachtjes, het voelde zo goed in zijn armen, vroeger leek het als of er iets ontbrak en nu was het weer terug gevonden.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 6:46 am
hij grinnikte en streelde haar haar. 'lieverd van mij hoef je niks te doen, zolang je maar veilig bent vind ik alles best.' Zei hij zachtjes. Ze spinde even van genot en ze keek hem aan. Cassel is het waar dat jullie achter een demoon aangaan? Vroeg ze zachtjes haar voorhoofd tegen hetzijne ze keek hem recht in zijn ogen haar vleugels achter haar.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 6:27 pm
Ze spinde even van genot en ze keek hem aan. Cassel is het waar dat jullie achter een demoon aangaan? Vroeg ze zachtjes haar voorhoofd tegen hetzijne ze keek hem recht in zijn ogen haar vleugels achter haar. Hij keek ontspannen naar de ogen van Melody en glimlachte ''dat is wel onze volgende opdracht, daarom zijn me ouders ook hier, alleen lukt het mij niet.'' Hij glimlachte, het zou een lastige opdracht worden dat wist hij donders goed, binnen kort zou hij naar een vriend van hem gaan om te vragen of hij wel wat sterreschotten wou regelen. Hoewel dat heel lastig zal gaan staat de jongen op de lijst om verkocht te worden maar als hij het zou worden zou hij er af worden gehaald.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 04, 2012 6:36 pm
Hij keek ontspannen naar de ogen van Melody en glimlachte ''dat is wel onze volgende opdracht, daarom zijn me ouders ook hier, alleen lukt het mij niet.'' Hij glimlachte. Ze slikte even en ze keek hem nu ongerust aan. Weet je dan niet dat demonen ontsettend gevaarlijk zijn? Hij kan je doden! Zei ze ongerust haar armen rond hem geslagen. Ze wist dat ze hem niet zou kunnen overtuigen om de opdracht te laten vallen maar ze kon hem wel helpen! Melody maakte zich even los van zijn greep ze opende haar vleugel en trok er een lange veer uit. Ze nam de veer in haar hand en ze gleed erover waar haar hand was geweest transformeerde de veer in een lange zilveren pijl zonder punt : een sterrenschot! Ze hield het heeel voorzichtig vast en drukte het in zijn handen. Het kon bij mensen hooguit een bleuwe plek veroorzaken maar voor engelen en demonen was het een moordwapen!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 05, 2012 3:25 am
. Ze slikte even en ze keek hem nu ongerust aan. Weet je dan niet dat demonen ontsettend gevaarlijk zijn? Hij kan je doden! Zei ze ongerust haar armen rond hem geslagen. Hij grinnikte het was zo schattig dat ze ongerust was, Cassel keek nieuwsgierig toen ze haar weer er uit trok. Ze nam de veer in haar hand en ze gleed erover waar haar hand was geweest transformeerde de veer in een lange zilveren pijl zonder punt : een sterrenschot! Ze hield het heeel voorzichtig vast en drukte het in zijn handen. Hij keek verbaasd naar de sterrenschot en nam het voorzichtig vast. 'lieverd, je hoefde dit niet te doen, ik ken een paar engelen die nog in de krijt staan.' HIj streelde haar haar.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 05, 2012 5:24 am
Hij vond het kennelijk nogal grappig dat ze ongerust was. Maar zij vond spelen met zijn leven helemaal geen goed plan! Hij keek verbaasd naar de sterrenschot en nam het voorzichtig vast. 'lieverd, je hoefde dit niet te doen, ik ken een paar engelen die nog in de krijt staan.' HIj streelde haar haar. Ze keek hem aan. Ik zei toch dat ik je zou helpen. En aangezien ik niet veel meer voor je kan doen dan je een sterrenschot geven dacht ik dat die kleinigheid er wel vanaf kon. Zei ze rustig ze genoot ervan dat hij haar haar streelde en ze glimlachtte lichtjes maar haar ogen bleven ongerust staan.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 05, 2012 5:28 am
Ze keek hem aan. Ik zei toch dat ik je zou helpen. En aangezien ik niet veel meer voor je kan doen dan je een sterrenschot geven dacht ik dat die kleinigheid er wel vanaf kon. Zei ze rustig ze genoot ervan dat hij haar haar streelde en ze glimlachtte lichtjes maar haar ogen bleven ongerust staan. Hij zuchten en gaf een kus op haar kruin 'je bent heel lief.' Zei hij zachtjes en keek haar recht in de ogen 'Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, misschien heb ik nooit met demonen gestreden maar dit is heus niet me eerste opdracht waar ik me leven op het spel zet, en kijk is, ik sta hier nog.' Zei hij luchtig en zijn ogen lachte.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes di jun 05, 2012 5:49 am
Hij zuchten en gaf een kus op haar kruin 'je bent heel lief.' Zei hij zachtjes en keek haar recht in de ogen 'Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, misschien heb ik nooit met demonen gestreden maar dit is heus niet me eerste opdracht waar ik me leven op het spel zet, en kijk is, ik sta hier nog.' Zei hij luchtig en zijn ogen lachte. Ze keek hem aan en draaide toen haar hoofd even weg. Mijn vader dacht dat er ook niets kon gebeuren maar toch is hij dood. Zei ze zacht met een gebroken stem ze kon dat verdriet niet nog eens aan!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes vr jun 08, 2012 9:03 am
Ze keek hem aan en draaide toen haar hoofd even weg. Mijn vader dacht dat er ook niets kon gebeuren maar toch is hij dood. Zei ze zacht met een gebroken stem ze kon dat verdriet niet nog eens aan! Cassel streelde har voorzichtg als of ze breekbaar was. ''Rustig maar Melody, ik ben heel voorzichtig, dat ligt in mijn aard als kat en me familie zal er ook bij zijn, die zullen niet gouw mij laten dood gaan, al zeker niet omdat ik alleen ons betaler ken.'' Hij grinnikte en knipoogde naar mel, ja hij was heel voorzichtig en zeker nu hij iemand dierbaars had om voor te leven.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 1:29 am
Cassel streelde har voorzichtg als of ze breekbaar was. ''Rustig maar Melody, ik ben heel voorzichtig, dat ligt in mijn aard als kat en me familie zal er ook bij zijn, die zullen niet gouw mij laten dood gaan, al zeker niet omdat ik alleen ons betaler ken.'' Hij grinnikte en knipoogde naar mel. Ze keek hem nog steeds een beetje bezorgd aan en ze hief toen een wengkbrauw in de lucht. Wie is er eigenlijk in godsnaam zo stom om ruzie te zoeken met een demoon? Die betaler zal wel geen goede achtergrond hebben.... Zei ze rustig. Ze keek hem recht aan en ze drukte een zachtte korte zoen op zijn lippen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 1:34 am
Ze keek hem nog steeds een beetje bezorgd aan en ze hief toen een wengkbrauw in de lucht. Wie is er eigenlijk in godsnaam zo stom om ruzie te zoeken met een demoon? Die betaler zal wel geen goede achtergrond hebben.... Zei ze rustig. Ze keek hem recht aan en ze drukte een zachtte korte zoen op zijn lippen. Hij glimlachte en keek har recht aan 'Ik wil dat jij veilig bent Melody, dus je moet niet boos worden als ik je niet vertel wie mij dit opdracht heeft gegeven. Want als ik toch dood ga, wil ik tenminste dat me ouders jou niet gaan martelen omdat ji jweet wie dit opdracht heeft gegeven.' Zei hij zachtjes en keek weg.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 1:53 am
Hij glimlachte en keek har recht aan 'Ik wil dat jij veilig bent Melody, dus je moet niet boos worden als ik je niet vertel wie mij dit opdracht heeft gegeven. Want als ik toch dood ga, wil ik tenminste dat me ouders jou niet gaan martelen omdat ji jweet wie dit opdracht heeft gegeven.' Zei hij zachtjes en keek weg. Ze zette haar armen in haar zij en ze keek hem even aan. Nou bedankt voor het vertrouwen in mijn overlevings qualiteiten zeg. Zei ze met een grijns terwijl ze even op zijn borst tikte. Mischien is het hen één keer gelukt om me te verassen en me te vangen maar dat lukt ze geen 2 de keer hoor ik kan alles ontlopen zelfs jouw mijn lieve Cassel. Zei ze uitdagend terwijl ze al wat opsteeg en een paar meter van hem weg vloog. Zie je wel zelfs jij krijgt me nie t te pakken zei ze uitdagend.