Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Problems with the sharpes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

Problems with the sharpes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 6:18 am

' Is dat echt de waarheid Cassel? Of probeer je me gewoon te sussen?' Vroeg zetwijfelend, Cassel zuchten 'Hoor is ik was op rooftocht en had haar geld gestolen toen zij er achter kwam begon ze me te bedreigen en ik ging automatisch denken, de meeste meiden smelten in mijn armen dus als ik geluk had zou ze uiteindelijk vrijwilig geld geven.' Zei hij rustig en likte zijn lippen, ze was ee namateur maar niet al te slecht, MElody zou haar gemakkelijk verslaan met wie het beste kon zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 8:58 am

Cassel zuchten 'Hoor is ik was op rooftocht en had haar geld gestolen toen zij er achter kwam begon ze me te bedreigen en ik ging automatisch denken, de meeste meiden smelten in mijn armen dus als ik geluk had zou ze uiteindelijk vrijwilig geld geven.' Zei hij rustig en likte zijn lippen. Ze keek hem aan. Dus je meent het echt? Dit is niet één van je plannetjes? Vroeg ze. Het was moeilijk om hem te vertrouwen hoe graag ze dat ook wilde. Ze kon het gewoon niet hij moest het zien te bewijzen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 9:05 am

Ze keek hem aan. Dus je meent het echt? Dit is niet één van je plannetjes? Vroeg ze. Het was moeilijk om hem te vertrouwen hoe graag ze dat ook wilde. Ze kon het gewoon niet hij moest het zien te bewijzen. Cassel zuchten, hij snapte haar wel waarom ze hem niet vertrouwde, de jongen ging op zijn zij liggen en streelde haar haar 'hoor is, ze is een blood hunter en ze is niet zo leuk als jij Mel, en als ik haar leuk vond zou ik jou toch niet hebbe ngered.' Zei hij rustig.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 9:15 am

Cassel zuchtte. de jongen ging op zijn zij liggen en streelde haar haar 'hoor is, ze is een blood hunter en ze is niet zo leuk als jij Mel, en als ik haar leuk vond zou ik jou toch niet hebbe ngered.' Zei hij rustig. Ze keek hem aan en ze glimlachtte heel lichtjes. "Daar heb je een punt." Zei ze zachtjes. Ze streelde door zijn haar. Het spijt me maar het is moeilijk om alles te geloven wat je zegt omdat nja je bent een dief. Zei ze haar vleugels ontvouwde zich en eentje kwam over hem als een deken.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 9:20 am

Ze keek hem aan en ze glimlachtte heel lichtjes. "Daar heb je een punt." Zei ze zachtjes. Ze streelde door zijn haar. Het spijt me maar het is moeilijk om alles te geloven wat je zegt omdat nja je bent een dief. Zei ze haar vleugels ontvouwde zich en eentje kwam over hem als een deken. Hij streelde zachtjes haar veren en grinnikte 'ik begrijp het heel goed, ik zou me ook niet zo snel geloven, dus je bent heel slim bezig mijn meisje.' zei hij kalm, hij kroop dochter naar har toe en nam haar in zijn armen, want hield hij toch van haar zachte huid.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 9:30 am

Hij streelde zachtjes haar veren en grinnikte 'ik begrijp het heel goed, ik zou me ook niet zo snel geloven, dus je bent heel slim bezig mijn meisje.' zei hij kalm, hij kroop dochter naar har toe en nam haar in zijn armen. Ze grinnikte en ze gennoot van zijn warme huid tegen de haarre ze drukte een kus in zijn nek. Maar ik denk dat het me wel lukt dus zo slim ben ik niet schat. Zei ze zacht terwijl ze een korte kus op zijn lippen drukte.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 9:35 am

Ze grinnikte en ze gennoot van zijn warme huid tegen de haarre ze drukte een kus in zijn nek. Maar ik denk dat het me wel lukt dus zo slim ben ik niet schat. Zei ze zacht terwijl ze een korte kus op zijn lippen drukte. Toen hij haar lippen op de zijne voelde, voelde hij iets in zich zelf branden en hij streelde met zijn hand haar haar terwijl hij hongerig haar kuste, het leek als of hij al jaren op dit momment heeft gewacht, als of hij jaren naar dit persoon heeft verlangt, toen hij een korte adem pauze hielt zei hij zachtjes: 'Heb ik al gezegd dat je de mooiste engel bent die ik ooit ben tegen gekomen.'
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 10:18 am

Toen hij haar lippen op de zijne voelde, hij streelde met zijn hand haar haar terwijl hij hongerig haar kuste, zo had ze nog nooit met hem gezoend ze gennoot er zo van ze verlangde naar meer maar ze had niet genoeg adem, toen hij een korte adem pauze hielt zei hij zachtjes: 'Heb ik al gezegd dat je de mooiste engel bent die ik ooit ben tegen gekomen.' Ze bloosde. En mag ik je zeggen dat jij echt de meest lieve en meest sexyste dief bent ik ik ooit heb gezien? vroeg ze terwijl ze door zijn ahaar streelde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 10:24 pm

Ze bloosde. En mag ik je zeggen dat jij echt de meest lieve en meest sexyste dief bent ik ik ooit heb gezien? vroeg ze terwijl ze door zijn ahaar streelde. Hij grinnikte en keek haar teder aan 'Weetje, jij kent nu mijn familie maar ik weet niks over die van jou en hoe je daar boven hebt geleefd.' Zei hij zachtjes, hij was best wel nieuwsgierig geworden, Mel wist dan alles over hem maar hij wist nauwelijks iets van haar, behalve dat ze de leukste gevallen engel was die hij ooit was tegen gekomen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 10:35 pm

Hij grinnikte en keek haar teder aan 'Weetje, jij kent nu mijn familie maar ik weet niks over die van jou en hoe je daar boven hebt geleefd.' Zei hij zachtjes. Ze grinnikte. Wel mijn vader was een hooggeplaatste engel maar hij werd verliefd op een vrouw op aarde. Hij heeft alles opgegeven en is naar haar toe gegaan als een normale shapeshifter. Mijn beide ouders hielde geheim wat ze waren en ik moest me ook voordoen als een mens. Ik ben op aarde geboren als gevallen engel omdat mijn vader nouja gevallen is voor de liefde van mijn moeder. Hij kon niet meer terug maar ik had nog een keuze. Mijn vader was best rijk en een hoge pief op het ministerie tot dat.... Ze slikte even. Totdat ze erachter kwamen wat hij en mijn moeder waren. Ze zijn naar ons huis gekomen met een hoop mensen ze staken ons huis in brand doodde mijn moeder voor mijn ogen. Mijn vader heeft me toen een kaart gegeven en gezegd dat ik naar mijn oom moest vluchten. Ik vloog zo snel ik kon maar ik hoorde zijn pijnkreten nog.... Zei ze met een trieste stem. En nja de rest van mijn familie is dood buiten mijn oom en tante dan. Zei ze rustig. Ze praatte niet graag over haar familie nu hoorde ze de ijsinwekkende gillen weer in haar hoofd die ze de dag van de binnenval ook had gehoord, nu zag ze het beeld van het leveloze lichaam van haar moeder weer voor zich ze kroop tegen Cassel aan legde haar hoofd op zijn borst om die beelden weer van zich af te schudden.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 10:44 pm

. Ze grinnikte. Wel mijn vader was een hooggeplaatste engel maar hij werd verliefd op een vrouw op aarde. Hij heeft alles opgegeven en is naar haar toe gegaan als een normale shapeshifter. Mijn beide ouders hielde geheim wat ze waren en ik moest me ook voordoen als een mens. Ik ben op aarde geboren als gevallen engel omdat mijn vader nouja gevallen is voor de liefde van mijn moeder. Hij kon niet meer terug maar ik had nog een keuze. Mijn vader was best rijk en een hoge pief op het ministerie tot dat.... Ze slikte even. Totdat ze erachter kwamen wat hij en mijn moeder waren. Ze zijn naar ons huis gekomen met een hoop mensen ze staken ons huis in brand doodde mijn moeder voor mijn ogen. Mijn vader heeft me toen een kaart gegeven en gezegd dat ik naar mijn oom moest vluchten. Ik vloog zo snel ik kon maar ik hoorde zijn pijnkreten nog.... Zei ze met een trieste stem. En nja de rest van mijn familie is dood buiten mijn oom en tante dan. Zei ze rustig. Hij knikte dat hij het begreep, trok Melody naar zich toen en Mel legde haar hoofd op zijn borst, Cassel was een beeld denker dus ij had de beelde in zijn hoofd en slikte 'het spijt me ik mocht er neit naar vragen.' Zei hij zachtjes en kuste haar op haar kruin, dit meisje had vreselijk veel meegemaakt en nu zou hij haar niet zo snel alleen laten gaan.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 10:59 pm

Hij slikte 'het spijt me ik mocht er neit naar vragen.' Zei hij zachtjes en kuste haar op haar kruin. Ze schudde haar hoofd en keek hem aan. Ik ben blij dat je het gevraagd hebt Cassel, Ik wilde het vertellen ik wil dat je alles van me weet hoe pijnlijk sommige dingen ook zijn. Zei ze rustig terwijl ze hem in zijn ogen keek. En ik wil niet dat je je problemen op de hals haald voor mij, oké? Vroeg ze nog steeds in zijn ogen kijken. Haar vleugels omringde hen en ze gaf een zacht licht af.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 11:21 pm

Ze schudde haar hoofd en keek hem aan. Ik ben blij dat je het gevraagd hebt Cassel, Ik wilde het vertellen ik wil dat je alles van me weet hoe pijnlijk sommige dingen ook zijn. Zei ze rustig terwijl ze hem in zijn ogen keek. En ik wil niet dat je je problemen op de hals haald voor mij, oké? Vroeg ze nog steeds in zijn ogen kijken. Hij grinnikte 'dat zou lastig gaan ik trek problemen aan en het zou me nik verbazen als straks een van me broers naar binnen springt en roept 'Aha zie je wel je hebt iets met die meid.'' Hij lachte.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 11:26 pm

Hij grinnikte 'dat zou lastig gaan ik trek problemen aan en het zou me nik verbazen als straks een van me broers naar binnen springt en roept 'Aha zie je wel je hebt iets met die meid.'' Hij lachte. Ze grinnikte en keek hem toen recht aan. En wat zou je dan antwoorden? Vroeg ze nieuwsgierig en hoopvol ze wilde wel eens weten waar ze stond ze hield van hem daar wond ze geen doekjes om maar wat was zij voor hem? Was ze gewoon een goede vriendin waar hij aventoe mee wilde zoenen? Die hij wilde beschermen? Of was ze meer waard? Met Cassel wist ze het nooit zeker.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 11:29 pm

Ze grinnikte en keek hem toen recht aan. En wat zou je dan antwoorden? Vroeg ze nieuwsgierig en hoopvol, hij keek in har ogen en lachten 'I kzou zeggen: ja ik heb met haar want ze is diegene naar wie ik me hele leven heb gezocht en ik laat haar niet afpakken door jullie.' Hij grijnsde en streelde haar bovenarm.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyza jun 02, 2012 11:48 pm

hij keek in har ogen en lachten 'I kzou zeggen: ja ik heb met haar want ze is diegene naar wie ik me hele leven heb gezocht en ik laat haar niet afpakken door jullie.' Hij grijnsde en streelde haar bovenarm. Ze grinnikte en drukte een haar lippen op de zijne in een lange kus ze was verslaafd aan alles aan hem en ze wilde hem nooit meer loslaten. De liefde die ze voor hem voelde was onmeetbaar zo groot en puur was die ze keek hem in zijn ogen er waren pretlichtjes in de haarre te zien en ze vlocht haar vingers in de zijne hij had haar hart gestolen....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 12:05 am

Ze grinnikte en drukte een haar lippen op de zijne in een lange kus ze was verslaafd aan alles aan hem en ze wilde hem nooit meer loslaten. De liefde die ze voor hem voelde was onmeetbaar zo groot en puur was die ze keek hem in zijn ogen er waren pretlichtjes in de haarre te zien en ze vlocht haar vingers in de zijne hij had haar hart gestolen.... hij trok haar op zijn buik zodat ze boven hem lag, het voelde zo goed om haar in zijn buurt te hebben. Hij stopte even kort voor een kleine pauze en glimlachte, hij moest binnen kort even een leuke ring voro har vinden, plotseling hoorde hij geklap bij de opening en keek schrok, het kon toch neit waar zijn, hebben zijn ouders alles meegemaakt?
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 12:22 am

hij trok haar op zijn buik zodat ze boven hem lag, Ze glimlachtte en drukte een kus op zijn voorhoofd. Hij stopte even kort voor een kleine pauze en glimlachte, plotseling hoorde hij geklap bij de opening en keek geschrokken ze richtte zich ook op de deur en ze kroop van hem af ze kreeg weer hoofdpijn dat betekende dat ze met meerdere waren er ging weer een vlaag van angst door haar heen maar dit keer niet voor zichzelf neen het was angst voor Cassel dat ze hem wat zouden aandoen. Ze zat schuin achter hem haar vleugels op haar rug gevouwen nog steeds zijn ene hand in de haarre.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 12:28 am

ze richtte zich ook op de deur en ze kroop van hem af ze kreeg weer hoofdpijn dat betekende dat ze met meerdere waren er ging weer een vlaag van angst door haar heen maar dit keer niet voor zichzelf neen het was angst voor Cassel dat ze hem wat zouden aandoen. Ze zat schuin achter hem haar vleugels op haar rug gevouwen nog steeds zijn ene hand in de haarre. Hij stond op en keek naar zijn moeder die flauw glimlachte, hij slikte maar hield zich kalm 'ik wist wel dat jij zo iets voelde voor die meid.' Ze glmlachte flauwtjes en Cassel probeerde Melody achter zich te houden 'ik laat haar niet met jullie mee gaan.' Zijn stem was kalm.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 12:41 am

Cassel stond recht en ze zag zijn moeder staan Melody stond ook op haar vleugels stonden bol door opwinding waardoor ze best imposant overkwam. keek naar zijn moeder die flauw glimlachte, hij slikte maar hield zich kalm 'ik wist wel dat jij zo iets voelde voor die meid.' Ze glmlachte flauwtjes en Cassel probeerde Melody achter zich te houden 'ik laat haar niet met jullie mee gaan.' Zijn stem was kalm. Melody keek zijn moeder strak aan ze vertoonde geen angst meer voor zijn familie. Ze begreep niet dat ze geld boven het geluk van hun zoon stelde. Ze wist niet of het slim was maar ze zei het toch maar. Hij voelt niets voor mij en ik niets voor hem hij gebruikt me gewoon, beïnvloed mij met zijn gaven. Ik hou hem gewoon gezelschap als zijn eigendom kan hij met me doen wat hij wilt. Zei ze dood kalm haar blik strak op die van zijn moeder gericht. Melody kon best overtuigend liegen maar ze kreeg een zenuw trekje haar licht flikkerde nu aventoe een beetje het kenmerk van een engel die loog.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 4:58 am

ze zei het toch maar. Hij voelt niets voor mij en ik niets voor hem hij gebruikt me gewoon, beïnvloed mij met zijn gaven. Ik hou hem gewoon gezelschap als zijn eigendom kan hij met me doen wat hij wilt. Zei ze dood kalm haar blik strak op die van zijn moeder gericht. Zijn moeder begon te lachen 'Wat jammer nou, ik dacht even dat ik waardige dochter kreeg maar blijk had ik het fout.' Casse lhad zich omgedraaid en keek Melody aan. 'bedankt dat je de waarheid verteld.' Zei hij boosm, hi jwas teleugesteld in Melody want hi jhad wel wat meer verwacht van Mel. Hij liep boos naar buiten.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 5:24 am

Zijn moeder begon te lachen 'Wat jammer nou, ik dacht even dat ik waardige dochter kreeg maar blijk had ik het fout.' Casse lhad zich omgedraaid en keek Melody aan. 'bedankt dat je de waarheid verteld.' Zei hij boosm, hi jwas teleugesteld in Melody want hi jhad wel wat meer verwacht van Mel. Hij liep boos naar buiten. Ze bleef als versteend staan ze dacht dat ze hem zo zou helpen maar nu had ze hem alleen maar boos gemaakt. Melody richtte haar blik naar de grond en keek toen naar zijn moeder. Oké oké ik vertel de waarheid...Ik hou van u zoon meer dan van alles in de wereld. Ik loog enkel om hem te beschermen het spijt me als ik u nu teleurgesteld heb mevrouw. Zei ze rustig terwijl ze haar aankeek dit keer sprak ze de waarheid Melody wilde niet dat Cassel teleurgesteld was in haar ze liep langs zijn moeder en ze liep achter Cassel aan. Ze greep zijn arm beet en keek hem recht aan met smekende oogjes. Niet boos zijn alsjeblieft.... Smeekte ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 5:33 am

Hij was boos, maar ook wel teleurgesteld. Hij had gehoopt Dat Melody wel de waarheid zou vertellen maar dat heeft ze neit gedaan. Hij voelde dat iemand naar hem toe kwam en zijn arm beetpakte, hij draaide zich om en keek naar de smekende oogjes. Niet boos zijn alsjeblieft.... Smeekte ze. HIj keek met zijn zwarte ogen naar Melody. 'Ik had echt gedacht dat jij tenminste eerlijk was.' Zei hij teleurgesteld.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 5:40 am

HIj keek met zijn zwarte ogen naar Melody. 'Ik had echt gedacht dat jij tenminste eerlijk was.' Zei hij teleurgesteld. Ze keek weg ze wist niet hoe ze het kon goedmaken. Ik wilde eerlijk zijn maar ik durfde niet. Trouwens jij bent ook niet eerlijk anders zou ik die armband niet moeten dragen. ZEi ze rustig haar blik naar de grond gericht ze wilde dit helemaal niet!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Emptyzo jun 03, 2012 5:52 am

Ze keek weg ze wist niet hoe ze het kon goedmaken. Ik wilde eerlijk zijn maar ik durfde niet. Trouwens jij bent ook niet eerlijk anders zou ik die armband niet moeten dragen. ZEi ze rustig haar blik naar de grond gericht ze wilde dit helemaal niet! Cassel zuchten 'Ik heb gedacht dat ze weg waren en dat ze het niet hoorde.' Hij was vreselijk verward dit alles was vreselijk. 'en trouwens me oduers willen altijd eerlijk iets horen van de vriendin die i kheb, zelf denken ze dat ik iemand heb dan bewerkt.' Zei hij zachtjes.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problems with the sharpes   Problems with the sharpes - Pagina 2 Empty

Problems with the sharpes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Big problems
» Problems in Doole
» Problems with daddy. [kiba]
» Sneaky problems for my sister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-