Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 3:49 am
Ze keek hem aan. Je kan me niet blij maken door me te beschermen. Als ik niet van je kan houden wil ik niet beschermd worden dan zou oplossen in niets alleen maar een verlossing zijn... Zei ze haar blik op oneindig. Zijn blik was zacht geworden en hij voelde zich steeds moedelozer worden 'Ik wil ook heel graag bij je in de buurt zijn maar kijk naar me aura, hij is zwart, ik ben geboren om geld te verdienen. Dat is mijn lot en in mijn leven hoort geen liefde.' zei hij rustig, hij had de karkater van zijn vader en zijn vader was net zo koppig in zijn leeftijd als hij nu.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 3:58 am
Zijn blik was zacht geworden en hij voelde zich steeds moedelozer worden 'Ik wil ook heel graag bij je in de buurt zijn maar kijk naar me aura, hij is zwart, ik ben geboren om geld te verdienen. Dat is mijn lot en in mijn leven hoort geen liefde.' zei hij rustig. Ze keek hem aan ze streelde over zijn kaak. Zelfs het meest afzichtelijke wezen verdient liefde. Zei ze rustiger maar ze was nog steeds van slag en in die verdoofde staat. Je aura is niet zwart meer bij iedere goede daad die je doet wordt hij witter... Zei ze terwijl ze haar ogen sloot.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:06 am
Ze keek hem aan ze streelde over zijn kaak. Zelfs het meest afzichtelijke wezen verdient liefde. Zei ze rustiger maar ze was nog steeds van slag en in die verdoofde staat. Je aura is niet zwart meer bij iedere goede daad die je doet wordt hij witter... Zei ze terwijl ze haar ogen sloot. Zelf sloot hij ook zijn ogen en probeerde rustig te blijven ademen 'ik doe het alleen maar voor jou Mel..' Hij wou nog iets zeggen maar zijn ogen schoten open en hij keek naar de bos waar hij iets vandaan hoorde, een tak kraakte en brak, hij voelde zich onrustig worden en nam haar mee naar binnen, binnen sloot hij alle ramen en bracht Melody in de donkerste shaduw en ging toen heel dicht naast haar staan, hij kon haar adem voelen 'Ken je een spreuk om hier vandaan te komen Mel?' Vroeg hij zacht en keek onderzoekd naar haar, ze waren omsingeld.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:14 am
Zelf sloot hij ook zijn ogen en probeerde rustig te blijven ademen 'ik doe het alleen maar voor jou Mel..' Ze luisterde naar zijn woorden. hij voelde zich onrustig worden en nam haar mee naar binnen, binnen sloot hij alle ramen en bracht Melody in de donkerste shaduw en ging toen heel dicht naast haar staan, ze keek hem wat verbaasd aan en ze voelde zijn zoete adem. 'Ken je een spreuk om hier vandaan te komen Mel?' Vroeg hij zacht en keek onderzoekd naar haar, ze waren omsingeld. Melody keek hem aan ze wist het niet zoiets had ze ooit wel geleerd maar ze wist niet of ze er nu voor instaat was! Maar ze moest het proberen! Haar vleugels omrandde hen en heel twijfelend kwam ze tegen hem aanstaan ze fluisterde wat en de kamer vulde zich met licht ze liet hem zijn ogen sluiten en toen stonden ze voor een waterval ze liet hem los en ze ging op een rots zitten ze staarde naar het water ze wist niets meer zeker haar hart klopte onregelmatig en het voelde net alsof het opengereten was!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:20 am
Haar vleugels omrandde hen en heel twijfelend kwam ze tegen hem aanstaan ze fluisterde wat en de kamer vulde zich met licht ze liet hem zijn ogen sluiten en toen stonden ze voor een waterval ze liet hem los en ze ging op een rots zitten ze staarde naar het water ze wist niets meer zeker haar hart klopte onregelmatig en het voelde net alsof het opengereten was! cassel zuchten opgelucht toen ze weg waren uit het huisje en liep naar Melodyen ging naast haar zitten en legde zijn hand op haar knie 'Goed gedaan.' Zei hij zacht en gaf een kus op haar voorhoofd. 'Ik ben heel erg trots op jou.' Zijn ste mwas Teder.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:29 am
Hij ging naast haar zitten en legde zijn hand op haar knie 'Goed gedaan.' Zei hij zacht en gaf een kus op haar voorhoofd. 'Ik ben heel erg trots op jou.' Zijn ste mwas Teder. Ze keek hem niet aan haar vleugels waren verdwenen maar ze bleef het wite jurkje dragen en nu realiseerde ze zich ook dat ze haar gezicht niet verscholen hield achter haar duistere make-up ze draaide zich een beetje weg van hem haar benen opgekrult. Ik snap het niet Cassel, ik snap het niet waarom ben je me steeds komen redden waarom heb je me gezoend waarom heb je me verteld dat je van me hield als je het niet wou.... Zei ze met een gepijnigde stem.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:36 am
ze draaide zich een beetje weg van hem haar benen opgekrult. Ik snap het niet Cassel, ik snap het niet waarom ben je me steeds komen redden waarom heb je me gezoend waarom heb je me verteld dat je van me hield als je het niet wou.... Zei ze met een gepijnigde stem. Cassel wist dat hij dit kon verwachten en keek naar het water dat naar beneden viel 'Ik hou van jou Mel, maar toen ik je zag vliegen was er iets anders in me hersens gaan werken en daarom was ik ook verdwenen, ik wil gewoon dat je een weine leven krijgt, een leven waar je gelukkig bent en niet steeds hoeft te vluchten, met wie je je kinderen kan opvoeden en kijken hoe je kinderen zelf kinderen krijgen. Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent en dat ik aan je zei kan zijn als kat en je kan bewonderen.' Hij kon zijn zin niet goed samenvatten, hi jwou zoveel zeggen maar uiteindelijk beet hij op zijn onderlip zodat het ging bloeden.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:42 am
Cassel wist dat hij dit kon verwachten en keek naar het water dat naar beneden viel 'Ik hou van jou Mel, maar toen ik je zag vliegen was er iets anders in me hersens gaan werken en daarom was ik ook verdwenen, ik wil gewoon dat je een weine leven krijgt, een leven waar je gelukkig bent en niet steeds hoeft te vluchten, met wie je je kinderen kan opvoeden en kijken hoe je kinderen zelf kinderen krijgen. Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent en dat ik aan je zei kan zijn als kat en je kan bewonderen.' Hij kon zijn zin niet goed samenvatten maar uiteindelijk beet hij op zijn onderlip zodat het ging bloeden. Melody luisterde naar zijn woorden en ze rook het bloed ze draaide zich weer naar hem om en ze zag dat hij op zijn lip aan het bijten was. Ze ging met haar hoofd naar het zijne en ze liet hem stoppen door haar lippen even op de zijne te drukken en de zere plek te verzachten met haar lippen ze keek hem recht aan. Ik ben gelukkiger als ik moet vluchten ik ben gelukkiger als ik in gevaar ben zolang jij bij me bent. Ik hou van je Cassel en ik kan van niemand anders houden ik kan het gewoon niet hoe graag ik het soms zou willen ik kan het niet. Ze streelde door zijn haar ik wil je niet als mijn beschermer niet zolang ik je niet kan hebben als mijn geliefde. Zei ze met een verdrietige flauwe glimlach.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 4:48 am
Ze ging met haar hoofd naar het zijne en ze liet hem stoppen door haar lippen even op de zijne te drukken en de zere plek te verzachten met haar lippen ze keek hem recht aan. Ik ben gelukkiger als ik moet vluchten ik ben gelukkiger als ik in gevaar ben zolang jij bij me bent. Ik hou van je Cassel en ik kan van niemand anders houden ik kan het gewoon niet hoe graag ik het soms zou willen ik kan het niet. Ze streelde door zijn haar ik wil je niet als mijn beschermer niet zolang ik je niet kan hebben als mijn geliefde. Zei ze met een verdrietige flauwe glimlach. Hij glimlachte scheef en likte zijn lippen 'Het voelt gewoon niet goed om jou mee te trekken en toen ik een kat was voelde ik me op mijn plek, ik kon toen zo gek doen als wat en dan begon ik te stotteren of krijg ik ee nblos,' Hij schdude zijn hoofd, zijn kat voelde veel beter om te zijn. Want nu voelde hij zich verloren.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 5:02 am
Hij glimlachte scheef en likte zijn lippen 'Het voelt gewoon niet goed om jou mee te trekken en toen ik een kat was voelde ik me op mijn plek, ik kon toen zo gek doen als wat en dan begon ik te stotteren of krijg ik ee nblos,' Hij schdude zijn hoofd. Ze keek hem triestig en meelevend aan. Ze voelde zijn emoties hij was net zo verloren als zij ze streelde hem en ze drukte haar hoofd tegen hem aan. Ik hou van je Cassel in welke vorm je ook aan mijn zijde bent. Zei ze rustig ze wilde hem gelukkig maken en als hij zich nu beter voelde als kat dan moest ze zich daarbij neerleggen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 5:09 am
Ze voelde zijn emoties hij was net zo verloren als zij ze streelde hem en ze drukte haar hoofd tegen hem aan. Ik hou van je Cassel in welke vorm je ook aan mijn zijde bent. Zei ze rustig, hij spinde zachtjes en trok haar op zijn schoot en toen hij dat deed haalde hij iets behendig uit zijn zak, het was make-up die hij uit het huisje had gepakt. 'Je ziet er nu zo leuk uit maar ik denk dat dit veiliger is voor jou.' Zei hij zachtjes, met de jurk ging hij lastig want hij droeg geen damens kleding in zijn zakken.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 5:16 am
hij spinde zachtjes en trok haar op zijn schoot en toen hij dat deed haalde hij iets behendig uit zijn zak, Ze keek ernaar en ze lachtte even toen ze zag wat het was. het was make-up die hij uit het huisje had gepakt. 'Je ziet er nu zo leuk uit maar ik denk dat dit veiliger is voor jou.' Zei hij zachtjes. Ze nam het aan en ze begon behendig met snelle bewegingen haar gezicht weer duisterder te maken ze keek hem aan. Bedankt...denk ik Zei ze met een kleine glimlach het was best wel vreemd om bij iemand te zijn die make-up in zijn zaken stoptte. Maar wacht eens even als jij dat kleine schattige katje was dan heb je me zitten te begluren de hele tijd! Ik heb practisch alles tegen je verteld wat je eigenlijk niet mocht weten... Haar wangen kleurden vuurrood van schaamte.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 6:14 am
Ze nam het aan en ze begon behendig met snelle bewegingen haar gezicht weer duisterder te maken ze keek hem aan. Bedankt...denk ik Zei ze met een kleine glimlach het was best wel vreemd om bij iemand te zijn die make-up in zijn zaken stoptte. Maar wacht eens even als jij dat kleine schattige katje was dan heb je me zitten te begluren de hele tijd! Ik heb practisch alles tegen je verteld wat je eigenlijk niet mocht weten... Haar wangen kleurden vuurrood van schaamte. HIj grijnsde uitdagend naar haar maar keek toen met grote ogen naar haar 'Ik kan ook doen als of ik het niet heb gehoord.' Zei hij heel onschuldig.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 6:26 am
HIj grijnsde uitdagend naar haar maar keek toen met grote ogen naar haar 'Ik kan ook doen als of ik het niet heb gehoord.' Zei hij heel onschuldig. Ze keek hem aan met een glimlach en ze drukte haar lippen op zijn kaak. Hoeft niet ik ben blij dat je het weet want anders zou ik nooit geweten hebben hoe ik je die dingen moest vertellen. Gaf ze toe nog steeds met blozende wangetjes. Ze keek hem recht aan. Dus eigenlijk had ik je wel mijn lippen mogen laten likken als geweten had dat jij het was... Bedacht ze zich nu ineens. Eigenlijk had hij haar erg voor de gek gehouden. Cassel? Waarom heb je dat eigenlijk gedaan? Bij me blijven zonder dat ik wist dat jij het was?
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 6:32 am
Ze keek hem aan met een glimlach en ze drukte haar lippen op zijn kaak. Hoeft niet ik ben blij dat je het weet want anders zou ik nooit geweten hebben hoe ik je die dingen moest vertellen. Gaf ze toe nog steeds met blozende wangetjes. Ze keek hem recht aan. HIj glimlachte blij 'Ji jhebt een hele grote talent voor tekenen.' Zei hij zachtjes. Dus eigenlijk had ik je wel mijn lippen mogen laten likken als geweten had dat jij het was... Bedacht ze zich nu ineens. Eigenlijk had hij haar erg voor de gek gehouden. Cassel? Waarom heb je dat eigenlijk gedaan? Bij me blijven zonder dat ik wist dat jij het was? Hij grijnsde en haalde zijn schouders op 'Zo kon ik mezelf zijn, toen dacht i kdat dat het slimste was.' Zei hij zachtjes en kreeg rode wangen.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 6:41 am
HIj glimlachte blij 'Ji jhebt een hele grote talent voor tekenen.' Zei hij zachtjes Ze lachtte. Dankje...maar het is wel makkelijker als een bepaald iemand niet met mijn potloden gaat worstelen! Zei ze met een grijns. Hij grijnsde en haalde zijn schouders op 'Zo kon ik mezelf zijn, toen dacht i kdat dat het slimste was.' Zei hij zachtjes en kreeg rode wangen. Ze moest blozen bij hett zien van zijn rode wangen. En als ik weet wie je bent kan je jezelf niet zijn? Ook niet als we alleen zijn? Vroeg ze zacht terwijl ze het haar uit zijn ogen streelde.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 6:49 am
Ze lachtte. Dankje...maar het is wel makkelijker als een bepaald iemand niet met mijn potloden gaat worstelen! Zei ze met een grijns. Hij grijnsde terug 'Ik kan er ook niks aan doe ndat die potlood was vee lte verlijdelijk.' Zei hij lachend. Ze moest blozen bij hett zien van zijn rode wangen. En als ik weet wie je bent kan je jezelf niet zijn? Ook niet als we alleen zijn? Vroeg ze zacht terwijl ze het haar uit zijn ogen streelde. HIj haalde zijn schouders nog een keer op 'Hé ik ben niet een van de eenvoudigste mensen op de wereld.' Zei hij zacht en keek weg.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:01 am
Hij grijnsde terug 'Ik kan er ook niks aan doe ndat die potlood was vee lte verlijdelijk.' Zei hij lachend. Ze grinnikte. Jij klein ondeugend katje toch... Zei ze met een lach. HIj haalde zijn schouders nog een keer op 'Hé ik ben niet een van de eenvoudigste mensen op de wereld.' Zei hij zacht en keek weg. Ze draaide zijn hoofd zacht weer terug naar het haarre. Dat is waar je bent echt één van de meest ingewikkelde personen die ik ooit heb ontmoet.... Zei ze op een neutrale toon. Maar! Je bent ook de meest lieve en zachtste persoon die ik ooit heb ontmoet. Mischien snap ik soms niets van je gedachtengang maar dat maakt me niet uit want weet je ik ben ook niet eenvoudig te ontcijferen. Zei ze rustig terwijl ze haar hoofd tegen zijn borst legde ze vond het vreselijk als hij zichzelf zo afkraakte.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:06 am
Ze grinnikte. Jij klein ondeugend katje toch... Zei ze met een lach. Cassel zette katten oogjes op en spinde. Ze draaide zijn hoofd zacht weer terug naar het haarre. Dat is waar je bent echt één van de meest ingewikkelde personen die ik ooit heb ontmoet.... Zei ze op een neutrale toon. Maar! Je bent ook de meest lieve en zachtste persoon die ik ooit heb ontmoet. Mischien snap ik soms niets van je gedachtengang maar dat maakt me niet uit want weet je ik ben ook niet eenvoudig te ontcijferen. Zei ze rustig terwijl ze haar hoofd tegen zijn borst legde, Hij knikte meestemend 'ja das waar. Maar ik ben alleen voor jou zo lief en zachtaardig.' HIj glimlachte,
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:16 am
Cassel zette katten oogjes op en spinde. Ze vond het prettig als hij dat deed. Hij knikte meestemend 'ja das waar. Maar ik ben alleen voor jou zo lief en zachtaardig.' HIj glimlachte, Ze keek hem recht in zijn ogen en ze streelde het begin van zijn rug. Dat geloof ik niet je bent vast nog zo aardig tegen anderen. Tegen je vrienden bevoorbeeld? Vroeg ze voorzichtig eigenlijk wist ze niet erg veel van hem hij was altijd zo gehimzinnig als het over zijn familie ging.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:22 am
Ze keek hem recht in zijn ogen en ze streelde het begin van zijn rug. Dat geloof ik niet je bent vast nog zo aardig tegen anderen.Tegen je vrienden bevoorbeeld? Vroeg ze voorzichtig, cassels gezicht werd hard en hij keek recht in de ogen van Melody en streelde haar rug. 'In mijn leven mag ik geen vrienden hebben, ik heb alleen een hele goed vriendin Lily, jou nicht.' Zei hij zachtjes, Lily was voor hem als een beste vriendin en verder was zijn familie zijn vrienden.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:36 am
cassels gezicht werd hard en hij keek recht in de ogen van Melody en streelde haar rug. 'In mijn leven mag ik geen vrienden hebben, ik heb alleen een hele goed vriendin Lily, jou nicht.' Zei hij zachtjes. Ze werd een beetje bang door zijn harde gezicht maar ze probeerde het te verbergen zo had zijn vader haar ook aangekeken. Ze wendde haar blik af. Het is oneerlijk... Fluisterde ze. Ze kroop van zijn schoot af en ze liep over het water (iets wat engelen konden) Naar de waterval toe ze stak haar arm erin en ze sloot haar ogen haar jurk werd nat en daardoor een beetje doorschijnend maar het was ontspannend het ijskoude water hielp haar denken.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:42 am
Ze werd een beetje bang door zijn harde gezicht maar ze probeerde het te verbergen zo had zijn vader haar ook aangekeken. Ze wendde haar blik af. Het is oneerlijk... Fluisterde ze. Ze kroop van zijn schoot af en ze liep over het water (iets wat engelen konden) Naar de waterval toe ze stak haar arm erin en ze sloot haar ogen haar jurk werd nat en daardoor een beetje doorschijnend maar het was ontspannend het ijskoude water hielp haar denken. Hij keek naar Melody en schudde zijn hoofd, hoe kon je water nou fijn vinden? Er liepen rillingen over zijn rug en hij haalde zijn handschoen door zijn haar.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 7:58 am
Melody hoorde hem even niet meer en na een tijd kwam ze uit het water haar vleugels om haar heen ze rilde een beetje maar ze negeerde de snijdende wind. Ze keek naar de grond ze wist het niet meer ze hield van hem en hij zei dat hij van haar hield maar dat het niet kon en dat maakte haar nog steeds triest ze vond het oneerlijk dat ze niet samen konden zijn zoals anderen...
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes ma jun 11, 2012 2:26 am
Cassel zag en voelde dat er iets mis was met Melody, toen ze eindelijk uit het water was liep Cassel zachtjes naar haar toe zodat je hem niet kon horen en ging achter haar staan en sloeg zijn armen rond haar middel, er liepen rillingen over zijn rug, Melody was koud en door en door nat, en Hij was een kat en kon natheid niet uitstaan. Het was dus een hele wonder dat Cassel Sharpe iemand vastpakte die nat was. Cassel kuste Melody's nek en fluisterde toen in haar oor: 'Wat is er Mel? Het leek als of je schrok toen mijn gezicht hard werd?' Vroeg hij zachtjes.