Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:08 am
Cassel zette zijn spin motor aan en sprong op en pakte de veer vast met zijn mond en trok het uit haar handen en sprong van har schoot en rende naar de slaap kamer. Melody schrok weer uit haar gedroom over Cassel en ze volgde het atje. Het was net alsof hij steeds haar aandagt weer trok als het over Cassel had. Hij ging daar op de kussen liggen met het veer op zijn poten. Zijn staart lag opgekruld naast hem. Ze glimlachtte en ze liep naar hem toe ze knielde voor hem neer en ze aaide over zijn kop. Jij bent een kleine aandacht trekker weet je dat? Vroeg ze grinnikend ze was nu wel blij maar Cassel bleef maar in haar hoofd spoken. Ik vraag me af waar hij nu is...met wie hij nu is.... Fluisterde ze een pijnscheut en ongerustheid ging door haar hart heen.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:13 am
ze knielde voor hem neer en ze aaide over zijn kop. Jij bent een kleine aandacht trekker weet je dat? Vroeg ze grinnikend ze was nu wel blij maar Cassel bleef maar in haar hoofd spoken. Ik vraag me af waar hij nu is...met wie hij nu is.... Fluisterde ze een pijnscheut en ongerustheid ging door haar hart heen. Cassel meost zich inhouden om niet te gaan grinniken en gaf een lik op haar neus en keek met zijn bruine ogen recht in haar kijkers. Toen stond hij op en sprong over haar schouder en toen hij achter haar stond trok haar voorzichtig aan haar haar en net voor dat ze omdraaide verdween hij onder de bed.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:22 am
Hij gaf een lik op haar neus en keek met zijn bruine ogen recht in haar kijkers. Ze glimlachtte flauwtjes naar de kater. Toen stond hij op en sprong over haar schouder en toen hij achter haar stond trok haar voorzichtig aan haar haar en net voor dat ze omdraaide verdween hij. Ze keek naar waar hij kon zijn ze zag dat kleine witte deugenietje nergens en ze moest lachen. Wat kan jij een meisje plagen zeg! Zei ze met haar belletjes lach eindelijk zag ze hem zitten maar ze geraakte er bij haar arm niet aan dus gebruikte ze haar vleugels om hem onder het bed vandaan te duwen.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:27 am
Ze keek naar waar hij kon zijn ze zag dat kleine witte deugenietje nergens en ze moest lachen. Wat kan jij een meisje plagen zeg! Zei ze met haar belletjes lach eindelijk zag ze hem zitten maar ze geraakte er bij haar arm niet aan dus gebruikte ze haar vleugels om hem onder het bed vandaan te duwen. Hij werd onder het bed vandaan gehaald en Cassel pakte de stukje van haar jurk en trok haar op bedzodat zij ook ging liggen, daarna ging hij op haar buik liggen zijn poten schoon maken maar hij hield haar scherp in de gaten.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:41 am
Hij werd onder het bed vandaan gehaald en Cassel pakte de stukje van haar jurk en trok haar op bedzodat zij ook ging liggen, daarna ging hij op haar buik liggen zijn poten schoon maken maar hij hield haar scherp in de gaten. Ze was nogal verbaasd ze was gewoon overmeestert door een kat! Melody bleef rustig liggen en ze keek de kleine kat aan het was echt ongeloofelijk hoe zijn gedrag op dat van Cassel leek! Jij mijn kleine vriend zou Cassels tweeling broer kunnen zijn. Zei ze met een grijns.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 6:50 am
Ze was nogal verbaasd ze was gewoon overmeestert door een kat! Melody bleef rustig liggen en ze keek de kleine kat aan het was echt ongeloofelijk hoe zijn gedrag op dat van Cassel leek! Jij mijn kleine vriend zou Cassels tweeling broer kunnen zijn. Zei ze met een grijns. Hij hield zich in om niet te gaan grinniken en begon te spinnen, Toen zijn poten schoon waren stond hij op, liep over haar heen naar haar hoofd en keek met een schuin hoofd naar haar gezicht, Toen bogo hij zich naar voren en begon haar lippen te likken en spinde heel zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 7:07 am
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 7:36 am
Ze zag hoe hij zijn hoofdje tussen zijn pootjes wilde verbergen en hoe hij piepte. Ze keek hem vol medelijden aan. Niets persoonlijks kleintje maar het voelt gewoon niet goed ik heb mijn lippen aan Cassel beloofd. Zei ze zacht. hij keek naar het raam waar de glas kapot ging en een pijl hun richting op vloog...Richting Melody, Cassel sprong op zodat het pijl hem raakte en het ging door zijn voorpoot. Melody schrok erg en ze wilde hem helpen maar hij spurtte al naar buiten! Ze volgde hem en ze zag hoe nog een pijl hem trof maar het lukte hem wel om de vijand te doden voor hij bewusteloos neerviel. Ze vloog naar hem toe en ze raapte hem op hij bloedde hevig en ze bracht hem weer naar binnen ze trok de pijlen uit zijn lijfje en ze maakte zijn wondes schoon voordat ze ze dichtnaaide en zijn poot in verband deed. Ze legde hem op haar bed met een dekentje om hem heen ze had de openhaard gedoofd om geen aandacht meer te trekken ze lag langs hem met haar vleugel beschermend om hem heen ze aaide hem en tranen rolden uit haar ogen0
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 7:44 am
Over al was het zwart, zijn eigenlichaam gaf licht en in de verte zag hij zijn mensen vorm op hem afkomen. HIj liep heel rustig naar hem toe en toen zag hij ook andere familie leden op hem afkomen. Zijn vader hief zijn hand omhoog en Cassel voelde hoe hij onder de vleugel van Melody verdween en op een zachte bed neer kwam, allemaal geuren drongen zijn neus binnen en hij opende zijn mense nogen. Zijn moeder zat bij hem op bed en haar handen lagen op zijn wonden die nu geen pijn deden. zijn ouders zeiden dat hij wat beter moest opletten en na een paar dagen veranderde hij zich weer terug in zijn katten vorm en ging terug naar Melody, hij kon niet zonder haar, hij werd naar haar toe getrokken. Op hij op de vensterbank zitten voor de deur.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 7:58 am
Toen ze 2 dagen geleden wakker werd was haar katje verdwenen ze vond het vreemd en ze wist niet waar hij naartoe was ze was best ongerust ze kwam niet uit haar huisje en ze had gehuild veel gehuild ze wist niet waar ze haar katje moest zoeken en ze wist al helemaal niet waar ze Cassel kon vinden. En naar Miley kon ze niet zoeken omdat Mile dat haar verboden had. 2 dage lang weigerde ze te eten ze zat op een schommelstoel in een dekentje gewikkelt naar het vuur te staren. Ineens zag ze een witte vlek door haar raam ze draaide haar hoofd om en daar zag ze haar katje zitten ze liep naar haar raam en opende het ze liet hem naar binnen en ze keek hem aan met tranen in haar ogen. Je bent terug Fluisterde ze. Ze wist niet waarom maar ze was altijd zo blij als ze hem zag.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:05 am
Melody had blijkbaar heel veel gehuild en ze was mager geworden. ze liep naar haar raam en opende het ze liet hem naar binnen en ze keek hem aan met tranen in haar ogen. Je bent terug Fluisterde ze. Hij knikte en gaf haar een lik op haar wang. en gaf wat kopjes aan Melody, hij hield vreselijk veel van haar en wat wou hij haar toch graag in de armen nemen maar voor he mwas het beter als ze niet wist wie hij was. Cassel sprong naar binnen en liep direct naar de fruitschaal en ging er achter zitten, hij wou dat ze wat at.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:15 am
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:28 am
Casse lgromde boos, liep anar haar toe, akte een kleine druif en hield het voor haar in mond, zijn ogen stonden bezorgd en hij spinde zachtjes,. Hij hield zich niet in en duwde het druif in haar mond als ze neit vrijwillig wou eten ging hij haar dwingen. Ze keek hem aan en ze slikte de druif met moeite door ze keek hem een beetje boos aan. Stop ermee! Zei ze boos. Ik wil niet eten ik heb er geen zin in... Zuchtte ze ze stond op en keek uit het raam ze moest hem gewoon zien ze kon er niet meer tegen! Ze ging voor het katje zitte en ze streelde hem. Ik wil niet eten katje want als ik gevaar ben komt Cassel dat doet ie altijd... Die theorie had ze bedacht in deze 2 dagen eenzaamheid. Ze zou zichzelf in gevaar gaan brengen dan zou hij komen. Ze werd gewoon ziek van liefde ze kon niet helder denken....
.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:38 am
Ze keek hem aan en ze slikte de druif met moeite door ze keek hem een beetje boos aan. Stop ermee! Zei ze boos. Ik wil niet eten ik heb er geen zin in... Zuchtte ze ze stond op en keek uit het raam ze moest hem gewoon zien ze kon er niet meer tegen! Ze ging voor het katje zitte en ze streelde hem. Ik wil niet eten katje want als ik gevaar ben komt Cassel dat doet ie altijd... Hij gromde boos en trok haar weg bij het raam. Toen dat niet lukte ging hij naar ee nschaduw en veranderde zich terug in mens 'Als je het waagd om je in gevaar te brengen.' Zei hij boos en stapte uit het schaduw, zijn kleren waren zo als altijd donker. En zijn ogen stonden boos 'En nu ga je meteen wat eten want dit is heel slecht voor je lichaam.' Blafte hij naar haar en liep naar de koelkast en pakte daar wat eten en begon het te maken.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:46 am
Het katje gromde en hij wilde haar bij het raam vandaan halen maar dit keer liet ze het niet toe! Ze hoorde zijn pootstapjes verdwijnen hij zou vast weer verdwijnen voor dagen maar dit keer ging ze niet achter hem aan ze wist niet wat ze moest doen. 'Als je het waagd om je in gevaar te brengen.' Zei hij boos. Ze draaide zich geschrokken om en stapte hij uit het schaduw, zijn kleren waren zo als altijd donker. En zijn ogen stonden boos 'En nu ga je meteen wat eten want dit is heel slecht voor je lichaam.' Blafte hij naar haar en liep naar de koelkast en pakte daar wat eten en begon het te maken. Ze was vreselijk verbaasd om hem hier te zien maar het bevestigde haar theorie wel ze liep naar hem toe en ze ging voor hem op tafel zitten. Waar was je? Vroeg ze zacht.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:50 am
Ze was vreselijk verbaasd om hem hier te zien maar het bevestigde haar theorie wel ze liep naar hem toe en ze ging voor hem op tafel zitten. Waar was je? Vroeg ze zacht. Hij keek haar strak aan 'Elke dag naast je, tot 2 dagen geleden toen ik gewond was geraakt.' Zei hij boos en sneed behendig snel een salade bij elkaar en zette het voor haar neus neer. 'Eten jij!' zei hij streng en zocht verder iets om eten te maken.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:55 am
Hij keek haar strak aan 'Elke dag naast je, tot 2 dagen geleden toen ik gewond was geraakt.' Zei hij boos en sneed behendig snel een salade bij elkaar en zette het voor haar neus neer. 'Eten jij!' zei hij streng en zocht verder iets om eten te maken. Ze keek hem geschrokken aan ze duwde de kom aan de kant en ze keek hem nu boos aan. Ik eet niets tot jij me verteld wat hier aan de hand is! Hoezo was je bij me de enige die bij me was...was.... Ze slikte even. Je hebt me voor de gek gehouden! Riep ze overstuur en ook gekwetst hij had haar gewoon voorgelogen het dier dat ze vertrouwd had was hij!
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 8:59 am
Ze keek hem geschrokken aan ze duwde de kom aan de kant en ze keek hem nu boos aan. Ik eet niets tot jij me verteld wat hier aan de hand is! Hoezo was je bij me de enige die bij me was...was.... Ze slikte even. Je hebt me voor de gek gehouden! Riep ze overstuur en ook gekwetst, hij keek haar nu wat rustiger aan 'mijn besluit stond vast, jij verdient iemand anders..Iemand die zuiver is en niet ik en mijn familie. Maar ik heb beloofd dat ik je zou beschermen dus hen ik mijn shape shifter gekozen om jou te beschermen.' De laatste woroden waren zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes za jun 09, 2012 9:06 am
hij keek haar nu wat rustiger aan 'mijn besluit stond vast, jij verdient iemand anders..Iemand die zuiver is en niet ik en mijn familie. Maar ik heb beloofd dat ik je zou beschermen dus hen ik mijn shape shifter gekozen om jou te beschermen.' De laatste woroden waren zachtjes. Ze keek hem aan haar ogen vulde zich met tranen. Ze stond op en ze liep naar hem toe ze legde haar hoofd tegen zijn borst en met haar handen hield ze zicht vast aan zijn shirt. Zeg dat niet Cassel! Alsjeblieft zeg dat niet niemand is zo goed voor me als jij zonder jouw kan ik niet leven! Huilde ze.
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 12:40 am
Ze keek hem aan haar ogen vulde zich met tranen. Ze stond op en ze liep naar hem toe ze legde haar hoofd tegen zijn borst en met haar handen hield ze zicht vast aan zijn shirt. Zeg dat niet Cassel! Alsjeblieft zeg dat niet niemand is zo goed voor me als jij zonder jouw kan ik niet leven! Huilde ze. Hij keek haar neutraal aan en maakte haar vingers los van zjn shirt, nee hij mocht niks met haar hebben, helemaal niks, hij was alleen haar beschermer. '' jij bent een engel en ik een crimineel en mijn taak is het jou te beschermen en dat zal ik ook doen, ik zal naast je blijven maar jij moet verder leven als of ik alleen jou kat ben....Jij hebt toch als masker een blood hunter? nou je moet mij zien als je huisdier, ik zal voor jou vechten en je beschermen.'' Hij draaide zich naar het raam en keek naar buiten. dit was vreselijk maar hij moest het doen, dit was het beste voor haar.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 12:45 am
Hij keek haar neutraal aan en maakte haar vingers los van zjn shirt, nee hij mocht niks met haar hebben, helemaal niks, hij was alleen haar beschermer. '' jij bent een engel en ik een crimineel en mijn taak is het jou te beschermen en dat zal ik ook doen, ik zal naast je blijven maar jij moet verder leven als of ik alleen jou kat ben....Jij hebt toch als masker een blood hunter? nou je moet mij zien als je huisdier, ik zal voor jou vechten en je beschermen.'' Hij draaide zich naar het raam en keek naar buiten. Ze keek gebroken naar zijn rug. Ik wil je niet als beschermer ik wil je alleen als mijn geliefde.... Fluisterde ze voor ze nu ook bij hem weg ging ze liep naar buiten en ze opende haar vleugels ze gaf nog harder licht dan ze ooit gedaan had maar het was geen mooi licht het was een gebroken rood licht. Ze wilde dit niet ze kon het niet aan! Ze trok een veer uit haar vleugel en ze ging er met haar vingers over tot het een sterrenschot werd ze keek naar de pijl zonder uitdrukking en ze zette de punt op haar hart ze begon zacht druk erop uit te oefenen wachtend tot de pijl haar huid zou doorboren en ze zou oplossen in niets....
Cassel
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 12:54 am
Ze keek gebroken naar zijn rug. Ik wil je niet als beschermer ik wil je alleen als mijn geliefde.... Fluisterde ze voor ze nu ook bij hem weg ging ze liep naar buiten en ze opende haar vleugels ze gaf nog harder licht dan ze ooit gedaan had maar het was geen mooi licht het was een gebroken rood licht. Ze wilde dit niet ze kon het niet aan! Ze trok een veer uit haar vleugel en ze ging er met haar vingers over tot het een sterrenschot werd ze keek naar de pijl zonder uitdrukking en ze zette de punt op haar hart, hiij werd wakker geschud toen hij zag wat ze deed en rende naar buiten, net op tijd pakte hij de sterrenschot van haar af en keek haar boos aan '' Ben je helemaal belazerd!'' Rep hij kwaad, hij schrok zich dood toen ze de sterrenschot tegen haar hart had gedrukt, Ze bleef zijn grote liefde ook al liet hij dat nu niet zien, '' je weet best dat ik jou niet waardig bent, jij bent iemand waardig de een goed hart heeft en niet steeds zomaar verdwijnt.'' Hij gooide de sterrenschot weg en nam haar in zijn armen ''Accepteer het gewoon, k zal doen wat jij wilt, ik ben je beschermkat. Mijn doel is om jou blij te maken, jou uithuwelijken aan iemand die beter is dan ik.'' Zei hij zachtjes, het deed hem pijn maar hij had dit besloten.
Melody
Onderwerp: Re: Problems with the sharpes zo jun 10, 2012 1:01 am
toen hij zag wat ze deed en rende naar buiten, net op tijd pakte hij de sterrenschot van haar af en keek haar boos aan '' Ben je helemaal belazerd!'' Rep hij kwaad, hij schrok zich dood toen ze de sterrenschot tegen haar hart had gedrukt. Ze keek hem verdoofd aan met een glazige blik in haar ogen. '' je weet best dat ik jou niet waardig bent, jij bent iemand waardig de een goed hart heeft en niet steeds zomaar verdwijnt.'' Hij gooide de sterrenschot weg en nam haar in zijn armen. Ze hing erbij als een levenloos voorwerp ze kon nu niet blij zijn omdat hij haar eindelijk in zijn armen nam. ''Accepteer het gewoon, k zal doen wat jij wilt, ik ben je beschermkat. Mijn doel is om jou blij te maken, jou uithuwelijken aan iemand die beter is dan ik.'' Zei hij zachtjes. Ze keek hem aan. Je kan me niet blij maken door me te beschermen. Als ik niet van je kan houden wil ik niet beschermd worden dan zou oplossen in niets alleen maar een verlossing zijn... Zei ze haar blik op oneindig. Niemand was beter voor haar dan hij hij zag gewoon niet hoe goed hij was maar zij zag het zij zag het altijd en dat bezorgde de pijn die ze nu voelde.