Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 5:14 am
Gelukkig deed ze heel gewoon mee zonder tegen spraken. Nadat het kommetje op was nam ze het water even en dronk ze kleine slokjes. ze keek hem aan en ze gaf hem een kleine zoen op zijn wang. "Je bent geweldig cassel" hij grijnsde en kuste haar voorhoofd 'Eindelijk hoor ik dat, van je zus hoor ik geen enkel lief woordje.' Zei hij grijnzend en ging naast haar liggen 'Ik vidn het echt vreselijk wat je moest meemaken.' Zei hij zachtjes.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 10:54 am
hij grijnsde en kuste haar voorhoofd 'Eindelijk hoor ik dat, van je zus hoor ik geen enkel lief woordje.' Zei hij grijnzend en ging naast haar liggen. ze grijnsde ook lichtjes. "neem het haar maar niet kwalijk miley is niet echt gewend aan genegenheid." zei ze rustig. 'Ik vidn het echt vreselijk wat je moest meemaken.' Zei hij zachtjes. ze keek hem aan met een kalme blik. "het is mijn eigen schuld..." zei ze alleen maar er zat haar iets dwars wat gebeurde er met hem en miley als de koning erachter kwam?
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 10:58 am
ze grijnsde ook lichtjes. "neem het haar maar niet kwalijk miley is niet echt gewend aan genegenheid." zei ze rustig. Hij grinnikte en keek haar lang aan, hij was echt ongelovelijk blij dat e hier nu lag en hij liet haar zoveel licht in zich opnemen als ze nodig had. Ze keek hem aan met een kalme blik. "het is mijn eigen schuld..." zei ze alleen maar, hij knikte, daar had ze gelijk in en hij ging er ook niet omheen draaien, maar toch voelde hij dat er iets dwarszat bij Melody 'wat is er, wat zit je dwars lieverd? vroeg hij kalm en keek haar vragend aan.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:21 am
Hij knikte toen ze zei dat het haar eigen schuld was. Ja dat vond ze leuk aan hem hij wond er geen doekjes rond rechtuit was hij altijd en dat vond ze goed. Dat miley heeft willen helpen verbaasd me wel ze is meestzl niet zo'n liefdadigehids type. Zei ze bedachtzaam. 'wat is er, wat zit je dwars lieverd? vroeg hij kalm en keek haar vragend aan. Ze keek hem aan en zuchtte. "Ik zit te piekeren over de koning. Als hij erachter komt waar ik ben gaat hij als eerste naar jouw en miley opzoek..." Zei ze met een zachte stem. Een stem die ongerustheid uitstraalde.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 10:48 pm
Dat miley heeft willen helpen verbaasd me wel ze is meestzl niet zo'n liefdadigehids type. Zei ze bedachtzaam. Hij grinnikte 'Het was niet makkelijk om haar over te halen, uiteindelijk koste het mij een zak met munten, en dat ze mij voor een nacht had maar ze deed het ook omdat ze zoveel van je houd.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem aan en zuchtte. "Ik zit te piekeren over de koning. Als hij erachter komt waar ik ben gaat hij als eerste naar jouw en miley opzoek..." Zei ze met een zachte stem. Een stem die ongerustheid uitstraalde. Cassel zuchten en kuste haar voorhoofd 'Hij zou er gauw genoeg achter komen, maar Miley vond dat we jou eerst in het huis moesten brengen zodat je niet helemaal gek zou worden als we naar een ander plek gaan, maar we meoten hier wel zo snel mogelijk weg.' Zei hij nog steeds zacht maar wel kalm, eerst moest Melody zich goed herstellen voor dat ze gingen verhuizen.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:10 pm
Hij grinnikte 'Het was niet makkelijk om haar over te halen, uiteindelijk koste het mij een zak met munten, en dat ze mij voor een nacht had maar ze deed het ook omdat ze zoveel van je houd.' Zei hij zachtjes. Melody trok een wenkbrauw op. "wát was dat middelste?!" Vroeg ze verbaasd. Cassel zuchten en kuste haar voorhoofd 'Hij zou er gauw genoeg achter komen, maar Miley vond dat we jou eerst in het huis moesten brengen zodat je niet helemaal gek zou worden als we naar een ander plek gaan, maar we meoten hier wel zo snel mogelijk weg.' Zei hij nog steeds zacht maar wel kalm. Ze knikte en ze probeerde weer uit bed te kruipen ze wankelde recht. "Wel waar wachten we dan op? Hoe veel te sneller jullie hier weg zijn hoeveel te veiliger." ja ze wilde hen veilig hebben ookal duizelde alles nog van de uitwerkende drugs in haar lijf . Ja ze wankelde op haar benen maar ze wilde hem veilig hebbeb,
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:17 pm
Melody trok een wenkbrauw op. "wát was dat middelste?!" Vroeg ze verbaasd. Hij grinnnikte 'blijkbaar vind ze mijn duister kant wle leuk, en alleen zou het mij nooit gelukt zijn.' Zei hij rustig maar wel met een scheve grijns. Ze knikte en ze probeerde weer uit bed te kruipen ze wankelde recht. "Wel waar wachten we dan op? Hoe veel te sneller jullie hier weg zijn hoeveel te veiliger." Hij ontblote zijn tanden en stond snel op en legde MElody weer op bed, 'we blijven minstens een dag hier en jij krijgt volledige rust.' Zei hij streng, Melody meost nu rust hebben anders zou het misgaan.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:31 pm
Hij grinnnikte 'blijkbaar vind ze mijn duister kant wle leuk, en alleen zou het mij nooit gelukt zijn.' Zei hij rustig maar wel met een scheve grijns. Ze kruistte haar armen en ze trok even een zuur gezicht. "miley moet nu toch echt altijd alles kunnen hebben wwat ik heb..." Mompelde ze. Hij ontblote zijn tanden en stond snel op en legde MElody weer op bed, 'we blijven minstens een dag hier en jij krijgt volledige rust.' Zei hij streng. Ze zuchtte.. "Het gaat prima met me" loog ze ze wilde hem in veiligheid zien dat was het belangrijkste voor haar. "Zie je." Zei ze terwijl ze rechter ging zitten en de pijn verbeet die door haar stijve spieren ging.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:35 pm
e kruistte haar armen en ze trok even een zuur gezicht. "miley moet nu toch echt altijd alles kunnen hebben wwat ik heb..." Mompelde ze. Hij reageerde niet op haar woorden. Ze zuchtte.. "Het gaat prima met me" loog ze ze wilde hem in veiligheid zien dat was het belangrijkste voor haar. "Zie je." Zei ze terwijl ze rechter ging zitten Hij lachten terwijl ze het pijn probeerde te verbergen 'Lieverd, liegen over hoe je je voelt help hier neit, want ik kan het voelen.' Zei hij en dwong haar weer te gaan liggen. Hij streelde har haar 'Lieverd, we gaan heir zo snel mogelijk weg als jij je beter voelt.' Zei hij geruststellend 'En i kbedoel echt beter voelt.' zei hij achterna.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:38 pm
Hij lachten terwijl ze het pijn probeerde te verbergen 'Lieverd, liegen over hoe je je voelt help hier neit, want ik kan het voelen.' Zei hij en dwong haar weer te gaan liggen. Ze zuchtte . Hij streelde har haar 'Lieverd, we gaan heir zo snel mogelijk weg als jij je beter voelt.' Zei hij geruststellend 'En i kbedoel echt beter voelt.' zei hij achterna. Ze keek hem aan. "maar ik voel me al veel beter, ik kan het wel aan..." Zei ze met een zielige puppy blik. Ineens hoorde ze beneden vanalles vallen net alsof iemand een geldzak had laten vallen...
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 11:53 pm
Ze keek hem aan. "maar ik voel me al veel beter, ik kan het wel aan..." Zei ze met een zielige puppy blik. Hij grinnikte en keek gealarmeerd toen hij beneden iets hoorde vallen, het leek als of er een geldzak op de grond viel, Hij keek naar de deur 'Ik ben zo terug.' Zei hij kalm en liep naar beneden en keek om zich heen op zoek naar de oorzaak van het kabaal en zag zijn kleine kluis open en Miley, hij gromde boos 'Miley! HOOR JIJ NIET THUIS TE ZITTEN?' Riep hij kwaad en gritste snel het zak egld van het grond en gromde boos een echte grote katetn grom.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 12:15 am
Miley zat al de hele tijd beneden bezig met zijn kluis te kraken en het was haar ook gelukt maar die idiote zak was doorgescheurd waardoor alles met veel kabaal op de grond viel. hij gromde boos 'Miley! HOOR JIJ NIET THUIS TE ZITTEN?' Riep hij kwaad en gritste snel het zak egld van het grond en gromde boos een echte grote katetn grom. Miley draaide met haar ogen. nee ik hoor niet thuis te zitten ik wil eerst mijn beloningen anders ga ik mooi niet weg. En stiekem maakte ze zivh ook zorgen over melody maar dat zei ze natuurlijk niet luidop. Trouwens ik moet toch weten waar je mijn zusje heen sleurt, Zei ze terwijl ze haar armen kruistte en ongeduldig met haar voet op de grond tikte.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 12:41 am
Miley draaide met haar ogen. nee ik hoor niet thuis te zitten ik wil eerst mijn beloningen anders ga ik mooi niet weg. Hij gromde 'je beloning zou je verdiend hebbe nals ik geen problemen had gekrgen door jou met de koning, nu heb i kgee nreden om je te belonen. ' Zei hij kwaad, hij had echt gee nzin om met die slang te delen. Trouwens ik moet toch weten waar je mijn zusje heen sleurt, Zei ze terwijl ze haar armen kruistte en ongeduldig met haar voet op de grond tikte. hij haalde zijn schouders op 'We blijven nog een dag hier voor ze op haar benen goed kan staan daarna vertrekken we naar een eiland waar ze veilig zit.' Zei hij en probeerde zich zelf te kalmeren maar dat wou niet lukken.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 12:53 am
Hij gromde 'je beloning zou je verdiend hebbe nals ik geen problemen had gekrgen door jou met de koning, nu heb i kgee nreden om je te belonen. ' Zei hij kwaad. Ze kneep haar oogjes tot giftige spleetjes en ze liep naar hem toe ze ging vlak voor hem staan en ze liet haar nagels over zijn kaak gaan waardoor er kleine streepjes bloed kwamen. Ik krijg altijd wat ik wil of het nu met geweldi is of niet. Aan jouw de keus of we het makkelijk of moeilijk gaan doen casseltje. Zei ze simpelweg. hij haalde zijn schouders op 'We blijven nog een dag hier voor ze op haar benen goed kan staan daarna vertrekken we naar een eiland waar ze veilig zit.' Zei hij en probeerde zich zelf te kalmeren maar dat wou niet lukken. Er speelde een duivelse grijns op haar lippen. En ik kan die lieve charles natuurlijk ook gaan vertellen waar je je schuil houd sharpe Zei ze terwijl ze heupwiegend naar de deur liep. Ja Miley meende het ze maakte niet snel een grappje.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 12:59 am
Ze kneep haar oogjes tot giftige spleetjes en ze liep naar hem toe ze ging vlak voor hem staan en ze liet haar nagels over zijn kaak gaan waardoor er kleine streepjes bloed kwamen. Ik krijg altijd wat ik wil of het nu met geweldi is of niet. Aan jouw de keus of we het makkelijk of moeilijk gaan doen casseltje. Zei ze simpelweg. Hij gromde 'En ik krijg altijd mijn zin en het maakt mij niet vee luit of er iemand gewond raakt.' Ze ihij sissend terug. Er speelde een duivelse grijns op haar lippen. En ik kan die lieve charles natuurlijk ook gaan vertellen waar je je schuil houd sharpe Zei ze terwijl ze heupwiegend naar de deur liep. Hij grinnikte en leunde tegen het deur 'Ooh ja zal hij leuk vinden, zeker omdat hij dan zo een mooi meisje voor zich zal hebben, en geloof mij, de koning krijgt altijd wat hi jwil dus, het ligt aan jou maar ik had gehoord dat je oude mannen fobie had? Ga jij dan ook net zo gek doen als bij het konijn?' Zijn ogen lichten op 'Dat zullen mensen leuk vinden, dan krijgen ze te horen dat er een demon is die konijn eng vind, wedde ndan dat een konijn hun favo huisdier word?' Hij grijnsde vals, je zag hem nauwelijks i nde schaduw.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 1:04 am
Hij gromde 'En ik krijg altijd mijn zin en het maakt mij niet vee luit of er iemand gewond raakt.' Ze ihij sissend terug. Miley grinnikte. "Ik denk niet dat een klein katje zoveel schade kan aanrichten..." Zei ze spottend. Hij grinnikte en leunde tegen het deur 'Ooh ja zal hij leuk vinden, zeker omdat hij dan zo een mooi meisje voor zich zal hebben, en geloof mij, de koning krijgt altijd wat hi jwil dus, het ligt aan jou maar ik had gehoord dat je oude mannen fobie had? Ga jij dan ook net zo gek doen als bij het konijn?' Zijn ogen lichten op 'Dat zullen mensen leuk vinden, dan krijgen ze te horen dat er een demon is die konijn eng vind, wedde ndan dat een konijn hun favo huisdier word?' Hij grijnsde vals. Er begon een ader te kloppen op haar voorhoofd ooh nu ging hij eraan! Ze keek naar de schaduw ze kon hem wel zien ze was namelijk gewend aan duisternis. Ze vloog op hem af en duwde hem omver ze ging bovenop hem zitten haar handen klemden zich om zijn keel haar ogen furieus. "je gaat eraan! Je gaat eraan! Je gaat eraan!" Schreeuwde ze. ja Miley was een echte driftkikker.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 1:10 am
ja hij voelde haar woeden, hee lgoed zelfs, zijn ogen bleven twinkelen, en toen hij zag dat ze op hem af vloog bleef hij kalm staan. Ze vloog op hem af en duwde hem omver ze ging bovenop hem zitten haar handen klemden zich om zijn keel haar ogen furieus. "je gaat eraan! Je gaat eraan! Je gaat eraan!" Schreeuwde ze. Hij lachte zich dood ook al ging dat moeilijk 'Wat is er, heb ik een gevoelig snaar geraakt, kleine Miley.' Zei hij plagerig, hij had 1 handschoen uit kunnen krijgen en legde die op haar middel maar ze had het niet kunnen zien, hij liet ontspannende emotie door haar heen stromen toen hij voelde dat ze was losser werd hief hij zich wat op en drukte zijn lippen op die van haar, hij haalde zijn hand van haar afen blef haar teder zoenen.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 1:20 am
Hij lachte zich dood ook al ging dat moeilijk 'Wat is er, heb ik een gevoelig snaar geraakt, kleine Miley.' Zei hij plagerig. Ze werd er alleen maar wader door en ze kneep nog harder in zijn keel. Tot ze ineens iets voelde haar woede ebte weg en haar handen gingen bij zijn keel weg. ze keek hem kalm aan zelfs een kleine glimlach was op haar gelaat te zien. hief hij zich wat op en drukte zijn lippen op die van haar, hij haalde zijn hand van haar afen blef haar teder zoenen. Ze was helemaal van de kaart. Compleet verward en overdonderd door zijn kus. Haar handen gleden om zijn gezicht en ze zoende hem rustig terug ze voelde wat warms vanbinnen en ze had ineens geen intentie meer om hem te verlinken om hem ook maar een haar te krenken..
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 1:29 am
Hij merkte dat ze van de kaart was toen hij haar kusten en dat was goed ook. Haar handen gleden om zijn gezicht en ze zoende hem rustig terug, hij glimlachte en trok zich terug en kuste haar voorhoofd 'Be nje niet meer boos op mij?' vroeg hij zachtjes en streelde haar kaak, ze leek precies op Melody alleen zo anders van van haar karakter, zo anders maar toch leken ze zo veel op elkaar.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 1:56 am
hij glimlachte en trok zich terug en kuste haar voorhoofd 'Be nje niet meer boos op mij?' vroeg hij zachtjes en streelde haar kaak. Ze keek hem met grote puppy ogen aan en ze schudde zachtjes haar hoofd. ze was net een klein kind dat net een zetje van haar ouders had gehad. Ja voor een moment voelde Miley zich niet duivels, niet harteloos meer. Ze wist niet hoe hij dat deed maar hij haalde de melody in haar naar boven. Oké soms haalde hij ook wel de duivel in haar naar boven maar nu nu was ze zo mak als een lammetje. Een soort van verdooft zeg maar. "En jij ben jij nog boos op mij?" Vroeg ze met een zacht best wel schattig stemmetje.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:02 am
Ze keek hem met grote puppy ogen aan en ze schudde zachtjes haar hoofd. Hij glimlachte toen hij het ag, ze leek net een klein kind en dat vodn hij wel grappig. "En jij ben jij nog boos op mij?" Vroeg ze met een zacht best wel schattig stemmetje. hij grinnikte 'Als je braaf al het egld terug legt ben ik niet meer boos op jou!' Zei hij zachtjes en hielp miley overeidn komen, hij voelde dat hij veel te lang weg was bij Melody 'kom, Mel wil je vast zien.' Zei hi jzachtjes en trok haar mee naar boven.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:07 am
hij grinnikte 'Als je braaf al het egld terug legt ben ik niet meer boos op jou!' Zei hij zachtjes en hielp miley overeidn komen, ze zuchtte. "Oké oké maar mijn andere beloning wil ik wel nog...." Zei ze met een mopperend stemmetje. 'kom, Mel wil je vast zien.' Zei hi jzachtjes en trok haar mee naar boven. Miley liet zich meesleuren en ze bleef tegen de deurlijst staan. ze keek relaxt naar melody. "ik zei toch dat liefdadigheid slecht voor de gezondheid is mel..." Zei ze droogjes met een afkeurend klakken van haar tong.
Mel
Melody was half aan het indommelen ze hoorde niet goed wat Cassel nog Miley aan het doen waren tot ze ineens in de kamer stonden. Ze grijnsde even bij mileys woorden. "Nog altijd even begripvol als altijd..." Zei ze. ze hield van haar zus ondanks haar ruige kantjes Miley was buiten Cassel de enige persoon waar ze echt zielsveel van hield.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:13 am
e zuchtte. "Oké oké maar mijn andere beloning wil ik wel nog...." Zei ze met een mopperend stemmetje. hij grinnikte en likte zijn lippen, hij proefde nog haar smaak. Toen ze binnen kwamen "ik zei toch dat liefdadigheid slecht voor de gezondheid is mel..." Zei ze droogjes met een afkeurend klakken van haar tong. Hij grinnikte en ging naar Melody toe. Ze grijnsde even bij mileys woorden. "Nog altijd even begripvol als altijd..." Zei ze. Hij grinnikte 'hoe gaat het mijn prinses?' vroeg hij zachtjes terwijl hij haar hand vast pakte en op het rand van het bed ging zitten.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:18 am
Mel
Hij grinnikte 'hoe gaat het mijn prinses?' vroeg hij zachtjes terwijl hij haar hand vast pakte en op het rand van het bed ging zitten. Ze draaide zachtjes et haar ogen. "Ik ben geen prinses lieverd. " Ze ging wat rechter zitten. "En ik voel me al veel beter." zei ze voor ze hem een zoen op zijn wang gaf. Ze hield het deken voor haar lichaam dat nog steeds naakt was aangezien ze van hem niet eens naar de kast mocht proberen te lopen.
Miely ze zag hem zijn lippen likken en ze grinnikte. ja Miley smeerde altijd een zelfgemaakte lippenstift op haar lippen en die smaakte naar rode bessen. Ze zag haar zusje even grijnzen. "weet je wat har goed zou doen casseltje..." zei ze met een mysterieuse grijns op haar lippen. "Een lekker warm kruiden bad om haar spieren te ontspannen..." Zei ze op een zoet toontje.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:23 am
Ze draaide zachtjes et haar ogen. "Ik ben geen prinses lieverd. " Ze ging wat rechter zitten. "En ik voel me al veel beter." zei ze voor ze hem een zoen op zijn wang gaf. HIj grinnikte 'Voor mij wel.' Zei hij zachtjes e nspinde. "weet je wat har goed zou doen casseltje..." zei ze met een mysterieuse grijns op haar lippen. "Een lekker warm kruiden bad om haar spieren te ontspannen..." Zei ze op een zoet toontje. Hij grijnsde nar miley 'I ken kruiden gaan niet goed samen, het enige wat ik heb geleerd is dat kruiden goed voor gif zijn.' Zei hij en lachte een klein beetje.