Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 10:14 am
Toen het uur eindelijk voorbij was liep hij kalm door de gangen richting het kamer van de koning en klopte rustig o pde deur, Cassel keek verbaasd toen hij naar binnen werd getrokken, hij wist neit goed wat hier aan de hand was, wat had Miley uitgespookt? 'Hoe waag jij het deze dame zo iets aan te doen?!' Cassel keek naar Miley met ee nvragend blik en langzaa mdrong het tot hem door, die stomme meid! 'Mijn taak is het om de vrouwen uit te huren en daarvoor moeten ze zo mak zijn als een lammetje, en als een lam niet gedraagt word die gestraft.' Zei hij kalm en keek vernietigend naar Miley.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 10:22 am
Charles voelde woeden in zich opborrelen, Oe blijkbaar had die ouwe toch nog een sexy kantje. 'wat, heeft die jongen jou zo iets aangedana?!' riep die kwaad en trok snel zijn broek aan en hoorde toen geklop, hij kee knel naar de klok e ngrijnsde. Miley ging rechter zitten en ze keek naar de deur. 'Daar zul je he mwel hebben.' Zei hij. Hij opedne de deur met ee nruk open e ntrok die jongen naar binnen 'Hoe waag jij het deze dame zo iets aan te doen?!' riep hij kwaad. Miley lachtte zich inwendig kapot. Cassels blik was vragend en Miley grijnsde alleen maar achter de rug van de koning. 'Mijn taak is het om de vrouwen uit te huren en daarvoor moeten ze zo mak zijn als een lammetje, en als een lam niet gedraagt word die gestraft.' Zei hij kalm en keek vernietigend naar Miley. Miley stond op weer met het zielige gezichtje ze ging achter charles staan haar handen op zijn schouder en arm. "Ziet u? Hij...Hij is echt een monster" Zei ze met een piepstemmetje alsof ze bang was.
Het Team Team Account
Aantal berichten : 375 Gulden : 364 Registratiedatum : 18-03-12
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 10:28 am
'Mijn taak is het om de vrouwen uit te huren en daarvoor moeten ze zo mak zijn als een lammetje, en als een lam niet gedraagt word die gestraft.' Zei hij kalm Charles gromde en keek even aar achter toen Miley en haar handen op zijn schouder en arm. "Ziet u? Hij...Hij is echt een monster" Zei ze met een piepstemmetje alsof ze bang was. Charles wou net een heleboel gaan zeggen en bevelen maar zijn mond was meteen gesnoerd toen hij de woorde nvan Cassel hoorde.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 10:30 am
Miley stond op weer met het zielige gezichtje ze ging achter charles staan haar handen op zijn schouder en arm. "Ziet u? Hij...Hij is echt een monster" Zei ze met een piepstemmetje alsof ze bang was. Cassel gromde maar keek de koning kalm aan en zag dat hij van plan was o mde wachters te gaan halen en toen begon te praten 'Het is aan U, of U geeft mijn meisje aan mij terug of de hele volk zal achter uw grote geheim komen.' Zei hij dood kalm en hij wist dat een hele slimme zet was.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 10:48 am
Charles wou net een heleboel gaan zeggen en bevelen maar zijn mond was meteen gesnoerd toen hij de woorde nvan Cassel hoorde. Miley draaide achter zijn rug met haar ogen. De zwakkeling. Ze kwam achter Charles vandaan en ze liep weer naar cassel toe. "Het spijt me master sharpe" zei ze zachtjes haar hoofd onderdanig naar de grond gericht. Waarom moest hij toch haar lol verpesten? Net nu er eens iets goeds aan die ouwe was moest hij met zijn slimmigheid weer moeilijk gaan doen.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 8:21 pm
Hij voelde dat de lol voor Miley er af was. Ze kwam achter Charles vandaan en ze liep weer naar cassel toe. "Het spijt me master sharpe" zei ze zachtjes haar hoofd onderdanig naar de grond gericht. Hij gromde, 'Aankleden jij, we verlaten dit kasteel.' Zei hij streng en keek naar Charles die nogsteeds sprakeloos was keek hem alleen maar aan, ja niet veel wisten het geheim van King Charles||. Hij zuchten toen ze klaar was en liep Met Miley naar buiten, hij wou hier zo snel mogelijk weg naar hun huis om Mel opteroepen, zijn hand ging naar zijn ketting en hij glimlachte .
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 11:03 pm
Hij gromde, 'Aankleden jij, we verlaten dit kasteel.' Zei hij streng en keek naar Charles die nogsteeds sprakeloos was keek hem alleen maar aan. Miley ging naar het bed toe en zocht de kleren bij elkaar dit keer bond ze zelf de veters van het korset maar. Toen ze aangekleed was liep ze naar cassel toe ze keek hem recht aan haar blik smalend. Hij zuchten toen ze klaar was en liep Met Miley naar buiten, , zijn hand ging naar zijn ketting en hij glimlachte . Ze keek ernaar en ze grinnikte. "Mijn zusje is toch echt ongeloofelijk een oproep medaillon geven aan een geld verslaafd mens tssss..." Zei ze hoofdschuddend. toen ze in het bos waren liet ze haar haar weer de juiste kleur krijgen en haar vleugels ontvouwen ze zuchtte van verlichting. "Je kwam net geen moment te vroeg weet je en ik kus dus echt nooit meer met iemand boven de dertig wat walgelijk was dat!" Klaagde ze.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 11:36 pm
Ze keek ernaar en ze grinnikte. "Mijn zusje is toch echt ongeloofelijk een oproep medaillon geven aan een geld verslaafd mens tssss..." Zei ze hoofdschuddend. Casse ldraaide met zijn ogen maar zei niks, hij wou zo sne lmogelijk naar huis en daarna kijke nof hij een schip kon regelen. toen ze in het bos waren liet ze haar haar weer de juiste kleur krijgen en haar vleugels ontvouwen ze zuchtte van verlichting. "Je kwam net geen moment te vroeg weet je en ik kus dus echt nooit meer met iemand boven de dertig wat walgelijk was dat!" Klaagde ze. Hij grinnikte 'Tja, het is ee nvraag wat je er voor over hebt voor je zusje en mij.' Zijn ogen stodnen duister terwijl hij door het bos keek, hij wou zo snel moeglijk naar huis om haar daar op te roepen of zouden ze toch eerst naar het eiland gaan 'miley, ik kan niet kiezen, of we kunnen nu meteen naar huis of we gaan naar een oud eiland van mijn familie waar we kunnen schuilen, wat denk jij dast het beste is Voor Mel?' vroeg hij kalm, Miley was de zus va nMelody dus ze kende haar wel goed, en natuurlijk mocht zij ook wel mee met hun.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 11:50 pm
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 12:05 am
Hij keek haar aan 'Die geldzak kan je vergeten, weetje heo vervelend het is om de koning in je nek te voelen ademen? HIj weet dat ik zijn geheim ken en nu gaat ie mij zeker niet met rust laten.' Zei hij boos. Miley keek hem nu ook kwaad aan. "Ja ik weet hoe zijn adem in je nek voelt of zijn lippen op je huid of zijn tong in je mond. Ik heb meer recht op dat geld dan jij ventje!" Zei ze nu heel erg pissig. HIj draaide met zijn ogen 'zeg die achternaam niet, haar familie zoekt mij nog steeds, ze gaan heus niet rusten tot ze mij hebben vermoord zo als jij met hun dochter hebt gedaan.' Zei hij boos en begon richting huis te lopen. Miley grinnikte. "Ik heb gewoon mijn werk gedaan meer niet" Zei ze droogjes voor ze hem langs achteren beet pakte en begon te vliegen. "Dit gaat veel sneller" Zei ze. Ze vlogen een tijdje tot ze bij zijn huis kwamen en ze hem op bed liet vallen aangezien ze door het raam naar binnen gevlogen was.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 12:25 am
Miley keek hem nu ook kwaad aan. "Ja ik weet hoe zijn adem in je nek voelt of zijn lippen op je huid of zijn tong in je mond. Ik heb meer recht op dat geld dan jij ventje!" Zei ze nu heel erg pissig. Hij gromde maar zei er verder niks op. Miley grinnikte. "Ik heb gewoon mijn werk gedaan meer niet" Zei ze droogjes voor ze hem langs achteren beet pakte en begon te vliegen. "Dit gaat veel sneller" Zei ze. Ze vlogen een tijdje tot ze bij zijn huis kwamen en ze hem op bed liet vallen aangezien ze door het raam naar binnen gevlogen was. Hij schrok er niet van want hij was vliegen echter gewend, hij ging op bed zitten en bleef even naar Miley kijken en ging toen voor haar staan en gaf haar een kus op haar lippen 'bedankt dat je hebt geholpen.' Zei hij zachtjes.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 12:32 am
Hij gromde maar zei er verder niks op. Hij schrok er niet van want hij was vliegen echter gewend, hij ging op bed zitten en bleef even naar Miley kijken en ging toen voor haar staan en gaf haar een kus op haar lippen 'bedankt dat je hebt geholpen.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem lichtelijk verbaasd aan en er groeide zelfs een blos op haar lippen. "Euh.... Ze wist niets om te zeggen. Dat was haar nog nooit overkomen en wat was dat vreemde gevoel? Ze hoefde dat goud eigenlijk niet ze was blij dat ze geholpen had? Nee dat kon toch niet? Miley's gezicht was verward. Ik...euh zal jullie nu wel even alleen laten moest je me zoeken ik zit in bad het kwijl van die ouwe eraf schrobben Zei zee voor ze de kamer uit wankelde.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 12:42 am
Ze keek hem lichtelijk verbaasd aan en er groeide zelfs een blos op haar lippen. "Euh.... Ze wist niets om te zeggen. Hij glimlachte, best wel schattig hoe ze deed. Miley's gezicht was verward. Ik...euh zal jullie nu wel even alleen laten moest je me zoeken ik zit in bad het kwijl van die ouwe eraf schrobben Zei zee voor ze de kamer uit wankelde. Hij grinnikte 'i kwens je veel geluk.' Zei hij tegen haar en pakte de medaillion en zei zachtjes het naam van Melody.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 12:57 am
Melody voelde iets in zich ze hoorde een stem en het volgende moment was ze een lichtbolletje dat door de sterrenhemel naar huis zweefde. Ze vloog recht naar zijn kamer waar ze weer haar menselijke gedaante kreeg en recht in zijn armen viel omdat ze simpelweg niet meer de kracht had om op haar benen te staan. Ze was een lappe pop, een broze verzwakte magere lappen pop.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 1:28 am
Hij zag melody recht i nzijn armen vallen en zette snel ee nstap achter uit om het evenwicht te bewaren. Ze was een lappe pop, een broze verzwakte magere lappen pop. Hij legde haar snel weer op bed en opende de ramen goed zodat het licht binnenviel. Hij legde het denken over haar heen en voelde zich zo opgelucht dat ze er eindelijk weer was in dit huis, Daarna liep hij sne lnaar beneden en maakte snel wat egzonds maar wel dat ze geen problemen zou krijgen om eht naar binnen te werken, met een glas water en een bord met pap liep hij naar boven en zette het op dienbld met pootjes op haar bed 'Melody, kom je meot nu goed eten. 'Zei hij bezorgd.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 1:37 am
Melody was maar half bij bewustzijn ze voelde hoe hij haar in bed legde en haar instopte. Ze keek hem na toen hij weg ging haar ogen stonden glazig en het maanlicht gaf haar een beetje kracht. Al snel kwam hij terug met een hoop eten ze keek hem aan en ze ging met moeite wat rechter zitten. Ze nam met een trillende hand wat eten en ze nam er kleine hapjes van. Maar al gauw legde ze het terug neer ze kreeg het gewoon niet binnen. Ze legde zich weer neer en ze zuchtte. Haar keel deed pijn en ze had niet de kracht om zichzelf te helen.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 1:45 am
Hij zag dat het haar gewoon hee lveel meoite kosten om recht te gaan zitten, hij keek met pijnlijke ogen toe hoe ze kleine hapjes nam van haar ete nmaar uiteidnelijk toch stopte, ze was veel te verzwakt, hij zag dat ze weer ging liggen en Cassel probeerde iets te bedenken, toen schoot er een oude mythe zijn hersens binnen, me zei altijd dat katten mensen kunnen helen, neit zo als rising sun maar ander, ze gingen dan op een pijnlijk plek liggen en hun lichaam nam het negatieve energie in zich op, het was niet te schadelijk voor de kat maar het hielp de shifters e nemnse nwel. Hij veranderde in zijn katten vorm en voelde bijna meteen waar ze pijn had, hij liep met zijn zachte poten naar haar keel en ging naast haar liggen, sloot zijn ogen en spinde zachtjes zodat ze rustig in slaap viel, ze moest nu op kracht komen.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 2:01 am
Ze zag de pijn in zijn ogen en ze vond het vreselijk ze had hem zoveel pijn gedaan. Eerst door weg te lopen en nu door zo zwak te zijn. hij veranderde in een kat en hij kwam bij haar liggen vlak bij haar zere keel en haar zwakke lchaam ze keek hem even aan voor ze haar arm voorzichtig over hem heen legde en in slaap viel. haar licht begon harder te schijnen.
De volgende morgen werd ze wakker haar ogen stonden helderder en ze voelde zich al beter ze keek naa de kat die langs haar aan het slapen was en ze drukte een kleine zoen op zijn hoofdje. "ik hou van je" Fluisterde ze met een zachte stem.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 3:17 am
ze keek hem even aan voor ze haar arm voorzichtig over hem heen legde en in slaap viel. HIj viel zelf ook in slaap en nam al het pijn in zich zelf, hij sliep lang, dat was ook wel logisch, hij had een paar dagen neit genoeg rust gehad en emrkte niet dat de zon al op was, hij werd pas wakker toen hij iemands lippen op zijn hoofd voelde, hij deed slaperig zijn oegn open "ik hou van je" Fluisterde iemand, Cassel was nog halfslaapdronken en miauwde als antwoord, hij had barstend hoofdpijn. Toen hij een beetje wakker werd herkende hij Melody, hij zwiepte met zijn staart als begroeting. Hij stond op en voelde de wereld even bewegen, hij probeerde recht te stan en na een paar pogingen lukte het ook, zijn vacht woog zwaar door al die negatieve energie en hij zou zometeen wel even door het bos rennen om het te bevrijden. hij veranderde zich terug en glimlachte scheef, hij was nog al moe, hij keek in haar helderen ogen en omarmde heer 'hoe gaat het lieverd?' vroeg hij zachtjes.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 3:40 am
Cassel was nog halfslaapdronken en miauwde als antwoord, hij had barstend hoofdpijn. Toen hij een beetje wakker werd herkende hij Melody, hij zwiepte met zijn staart als begroeting. Ze glimlachtte zachtjes. Hij leek nog niet goed op de wereld te zijn hij wankelde een beetje en hij leek wel een soort dronken maar dat was hij natuurlijk niet. hij veranderde zich terug en glimlachte scheef, hij was nog al moe, hij keek in haar helderen ogen en omarmde heer 'hoe gaat het lieverd?' vroeg hij zachtjes. Hij moest straks maar nog wat gaan slapen de arme schat had wallen onder zijn ogen. Ik voel me al veel beter Zei ze met een zachte stem. Ze had een paar blauwe plekken en haar spieren waren stijf maar ze had in ieder geval al wat kleur op haar wangen.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 3:51 am
Ik voel me al veel beter Zei ze met een zachte stem. Ze had een paar blauwe plekken en haar spieren waren stijf maar ze had in ieder geval al wat kleur op haar wangen. Hij glimlachte toen hij kleur op haar wangen zag, hij stond op en rekte zich nog is goed uit en keek toen naar Melody 'Mooi zo, Heb je honger? Ik kan zo ies voor je maken.' hij voelde zich klaarwakker.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 4:08 am
Hij glimlachte toen hij kleur op haar wangen zag, hij stond op en rekte zich nog is goed uit en keek toen naar Melody 'Mooi zo, Heb je honger? Ik kan zo ies voor je maken.' hij voelde zich klaarwakker. Ze schudde zacht haar hoofd. "nee dank je ik heb echt geen zin in voedsel" Bekende ze. Ja als je een tijdje weinig te eten had gekregen en je telkens drugs binnen kreeg ging je eetlust er niet op vooruit. Ze kwam wankel uit bed en ze merkte dat ze nog steeds naakt was. Ze wilde naar de kast lopen en iets pakken maar ze viel weer omver haar lichaam had echt te weinig voedings stoffen. Ze moest wat eten maar ze wilde niet en hij kon nhet natuurlijk moeilijk gaan mixen en het via een buis in haar keel gieten.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 4:14 am
Ze schudde zacht haar hoofd. "nee dank je ik heb echt geen zin in voedsel" Bekende ze. Cassel keek haar bezorgd aan. Ze kwam wankel uit bed en ze merkte dat ze nog steeds naakt was. Ze wilde naar de kast lopen en iets pakken maar ze viel weer omver Hij kon haar net optijd opvangen en legde haar weer in bed. 'KO mje meot wat eten, in je bed blijven!' Zei hij streng maar wel bezorgd, hij liep naar beneden. Van zijn ouders had hij geleerd hoe je pap moest maken voor mensen die te zwak waren om zelf te eten, Hij deeder stukjes fruit bij en liep weer met een glas water naar boven, het water zette hij op het nachtkastje en met het bord ging hij naast haar zitten en nam iets in het lepel 'Kom open je mond eens braaf.' Zei hij.
Melody
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ vr aug 17, 2012 5:03 am
Hij ving haar op en legde haar weer in bed 'KO mje meot wat eten, in je bed blijven!' Zei hij streng maar wel bezorgd, hij liep naar beneden. Mlody zuchtte wat haatte ze het toch om zo hulpeloos te zijn. Hij kwam weer naar boven met een soort pap en een glas water hij kwam langs haar zitten en hield haar de lepel voor. 'Kom open je mond eens braaf.' Zei hij. ze draaide lichtjes met haar ogen en ze opende haar mond ze liet het papje in haar keel glijden. ze had echt geen zin om te eten maar ze wist dat hij toch zou blijven aandringen zo was hij nu eenmaal. Nadat het kommetje op was nam ze het water even en dronk ze kleine slokjes. ze keek hem aan en ze gaf hem een kleine zoen op zijn wang. "Je bent geweldig cassel"