Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:35 am
Miley Miley vond het niet prettig op die twee zitten kijken ze wist niet wat het was maar ze kreeg er een vreemd gevoel door...was dat jalouzie? Hij grijnsde nar miley 'I ken kruiden gaan niet goed samen, het enige wat ik heb geleerd is dat kruiden goed voor gif zijn.' Zei hij en lachte een klein beetje. Ze zuchtte. "Ik maak het wel klaar en ik beloof dat ik er niks giftigs in doe." Zei ze terwijl ze even wat kruiden zocht en ze fijnstampte tot poeder alvores ze het bad helemaal vulde met warm water. het rook heerlijk en kalmerend. Miley liep weer naar de kamer en ze trok Melody niet al te zachtaardig uit bed ze sleepte haar letterlijk mee naar de badkamer en propte haar ook niet al te liefelijk in de badkuip. Ze bleef even kijken voor ze weer naar de kamer liep en uit het raam staarde
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:47 am
Ze zuchtte. "Ik maak het wel klaar en ik beloof dat ik er niks giftigs in doe." Zei ze terwijl ze even wat kruiden zocht hIj grinnikte en kuste Melody 'Ik ga wat lekkers voorbereiden voor ons 3.' Zei hij zachtjes en liep naar beneden terwijl hij naar eetbare dingen zocht, Hi jwas ook wezen jagen en had en vazan gevangen, hij braden het lekker met allemaal kruiden die het eten lekkerder maakten, tja met kruiden bij elkaar zoeke nwas hij neit goed maar kruiden bij eht eten gebruiken, dat kon hij nog wel, elke sharpe meost en ebetje kunnen koken zeker als je word beloofd aan iemand, je moet hem of har odner de indruk maken, daarna kwam hij naar boven met een dienblad vol eten, hij zag Miley naar buiten kijkenen Melody in het bad, het dienblad was breed zodat hij het op de randen kon zetten, hij pakte het bord en bracht naar Miley en gaf het aan haar en nam zijn eigen bord.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 2:59 am
hIj grinnikte en kuste Melody 'Ik ga wat lekkers voorbereiden voor ons 3.' Zei hij zachtjes en liep naar beneden. miley beet op haar ip wat was er toch met haar? Waarom was ze zo jaloers als Cassel Melody kstte? daar was toch niets mis mee. Verdomme, verdomme, verdomme! Ze vloekte in zichzelf en ze kneep zo hard in haar eigen pols dat het ging bloeden. Iets later kwam Cassel terug met eten. melody kon het prima in bad op eten terwijl de kruiden hun werk deden. Miley nam het bord aan met een knikje als bedankje voor ze weer voor zich uitstaarde. Wat was er met haar?
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 3:10 am
Miley nam het bord aan met een knikje als bedankje voor ze weer voor zich uitstaarde. Hij keek met een schuin hoofd naar Miley, Hij at zijn vogel op en likte zijn lippen en liep toen naar Miley en sloeg een arm om haar hen 'Is er iets Miley?' vroeg hij rustig, hij kon voelen dat er iets niet klopte met haar maar wat wist hij niet.
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 4:40 am
Hij at zijn vogel op en likte zijn lippen en liep toen naar Miley en sloeg een arm om haar hen 'Is er iets Miley?' vroeg hij rustig. Ze keek hem even aan voor ze zich uit zijn arm wrong. "Er is niets." Zei ze zacht terwijl ze haar blik weer naar buiten liet glijden. Ze wist niet wat er met haar aan de hand was ze had zich niet meer zo gevoeld sinds ze een demoon was geworden. Ze had nooit meer echt echte gevoelens waargenomen maar nu nu voelde ze echt jaloezie elke keer als ze haar zus met cassel zag. Waarom wist ze niet. En ze wist dat het verkeerd was door en door slecht.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 5:56 am
Ze keek hem even aan voor ze zich uit zijn arm wrong. "Er is niets." Zei ze zacht terwijl ze haar blik weer naar buiten liet glijden. hij zuchten, hij voelde wel dat er iets was maar hi jhad geen zin om door te dringen, Hij liep even uit de badkamer en plotseling trof de hitte hem, i nde badkamer was het veel kouder dan hier, hij liep naar het raam en keke naar de stand van de zon, het was middag en de zon stond hoog, mischien was het wel ergens in de 30 graden? Hij wist het niet maar dit werd voor hem vee lte heet, hij trok zijn shirt uit en voelde de zweet langs zijn rug naar beneden glijden, toen liep die terug naar binnen en keek naar Melody die blijkbaar lekker lag in het bad, brrr, dat je water fijn kon vinden waardoor je zo er i nlag, het bezorgde cassel rillingen.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 10:25 am
Melody
melody zat lekker te genieten van het water en ze zag Cassel en Miley over iets praten ze wist niet wat er aan de hand was maar ze liet het zo maar. Cassel kwam ineens nat van het zweet de badkamer in en Melody keek net als Miley naar hem met een opgetrokken wenkbrauw. Hij had echt verkoeling nodig en eigenlijk kon hij wel een goed bad gebruiken. Miley en melody keken elkaar aan en bijde hadden ze hetzelfde idee. Hem een goed fris bad geven.
Miley
Miley kreeg net als melody door dat cassel wel wat verfrissing kon gebu-ruiken en dit zou ook prima vermaak worden. Miley ging achter Cassel staan en voor hij het goed en wel door had had ze zijn broek uitgetrokken en hem in ondertussen lauwe bad geduwd Meldoy -die nog in bad zat- sloeg haar armen om hem heen en Miley pakte de zeep en begon die zachtjes op zijn huid te wrijven. beide meisjes waren aan het lachen van plezier.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 10:32 am
Hij zag dat de zussen naar elkaar keken en er lag iets in hun blik wat hem neit beviel en voor hij er erg in had stond Miley achter hem en trok zijn broek naar beneden en hem in het lauwe water duwde, Hij voelde het water zijn lichaam raken en meteen begon hij te blazen, hi jwou omhoog springen maar Melody had hem stevig vast en hij probeerde zich er uti te worstelen maar het lukte niet, hij voelde dat Miley met zeep zachtjes op zijn huid begon in te zepen, 'laat mij los.' Zei hij boos en probeerde zich los te trekken, en toen voelde hij zijn lichaaam die begon te trillen, zijn ogen draaide weg en er kwam schuin uit zijn mond, nee hij had altijd al last van waterfobie gehad maar nadat Miley hem bijna had laten verdrinken was het erger geworden en nu zag je de gevolgen.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 10:43 am
Melody bleef hem stevig vasthouden en suste hem. "Sttt schat dit is voor je eigen bestwil het is zo voorbij" Fluisterde ze in zijn oor terwijl ze door zijn natte haar streelde. 'laat mij los.' Zei hij boos en probeerde zich los te trekken, en toen voelde hij zijn lichaaam die begon te trillen, zijn ogen draaide weg en er kwam schuin uit zijn mond. Melody keek angstig naar Miley die Cassel als een bezetene uit het water trok en hem begon te reanimeren. Melody sprong ook uit bad en ging bezorgd bij hen zitten terwijl Miley hem mond op mond gaf en zijn hart liet pompen. Melody was te verlamt van angst om iets nuttigs te doen. Terwijl Miley zich in het zweet werkte.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 9:27 pm
Cassel keerde terug naar zijnverleden, naar zijn jeugd. Hun huis in een ander land was dicht bij het water hoewel niemand van hun familie water kon uitstaan was dit huis een koopje geweest, Cassel had snel vrienden gemaakt met andere shifters en ze waren naast het water aan het spelen op een verhoging, ze waren aan het voetballen, een bal met de voeten naar elkaar te schoppen. Derek was het bal naar hem toe aan het schoppen en Casse lrende zo snel mogelijk om die te halen maar hij struikelde en viel met een koprol in het water, het water voelde koud en was diep, hij hoorde iets boven zich maar hi jprobeerde naar boven te komen maar iets hield hem tegen, hij voelde zijn longen branden en langzaam kreeg hi jlucht te kort, hij begon zijn bewustzijn te verliezen toen hij een hand zag die he mvast pakte. Cassel deed plotseling zijn ogen open en duwde Miley of MElody van zaich af en hapte naar adem, hij voelde zich duizelig en alles draaide om hem heen terwijl hij zijn ademhaling rustig probeerde te krijgen.'W-w-wat is er gebeurd?' vroeg hij met een beverige stem.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 18, 2012 10:45 pm
Cassel deed plotseling zijn ogen open en duwde Miley of MElody van zaich af en hapte naar adem, hij voelde zich duizelig en alles draaide om hem heen terwijl hij zijn ademhaling rustig probeerde te krijgen.'W-w-wat is er gebeurd?' vroeg hij met een beverige stem. Miley keek met een schuin hoofd naar hem terwijl melody een handdoek over zijn schouders legde. We gaven je een bad en ineens werd je kompleet hysterisch waardoor ik je heb moeten reanimeren Was haar droge antwoord. Miley keek hem nog even aan voor ze opstond ze wist dat hij nu toch alleen maar zou staan schreeuwen en daar had ze geen zin in miley was nooit echt goed geweest met emoties nee daar was Melody de meerdere in zij was altijd meer verbonden geweest met deze planeet.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 19, 2012 5:15 am
Miley keek met een schuin hoofd naar hem terwijl melody een handdoek over zijn schouders legde. We gaven je een bad en ineens werd je kompleet hysterisch waardoor ik je heb moeten reanimeren Was haar droge antwoord. Miley keek hem nog even aan voor ze opstond, het moest even bij hem doordrigne maar daarna keek hij hun boos aan 'Had ik niet gezegd dat ik van water ver meost blijven.' Riep hij boos terwijl hij met het handdoek zijn lichaam begon droog te wrijven, het was niet alleen dat hij toen hij klein was bijna verdronken maar ook toen met Miley hem liet verdrinken, nee hij had een vreselijk hekel aan, aan dat je lichaam nat werd en het koude water die je lichaam aanraakte, ne water was niks voor hem.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 19, 2012 9:53 pm
het moest even bij hem doordrigne maar daarna keek hij hun boos aan 'Had ik niet gezegd dat ik van water ver meost blijven.' Riep hij boos terwijl hij met het handdoek zijn lichaam begon droog te wrijven. Melody voelde zich vreselijk en stond op ze wankelde naar Miley toe die op de rand van het bed was gaan zitten. Bijde zussen staarde voor zich uit ontvouwde hun vleugels waardoor beide vleugelpunten de ander aanraakte. Ze zeiden niets luidop nee ze spraken via hun gedachten. Melody's gedachten vol spijt, miley's gedachten vol onverschilligheid. Ja ze waren zo verschillend en toch zo gelijk ze hoorde bij elkaar net als yin en yang.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ ma aug 20, 2012 12:57 am
. Melody voelde zich vreselijk en stond op ze wankelde naar Miley toe die op de rand van het bed was gaan zitten. Bijde zussen staarde voor zich uit ontvouwde hun vleugels waardoor beide vleugelpunten de ander aanraakte. HIj wist dat ze met elkaar waren aan het praten en dat irriteerde hem nog erger 'Fijn dat jullie ook even met mij alles delen.' Snauwde hij boos en stond op en liep naar buiten, hij had hier echt weinig zin in, soepel veranderde hij in zijn katten vorm en klom op het dak en nestelde zich daar in het schaduw, hij voelde hoe het dak hem verwarmde, hij kon er niks aan doen maar hij had wel vaker last vn slecht humeur als hij een bad had gehad, het was heet buiten en hij vnd het maar niks maar zolang het bleef waaien en je in het schaduw lag was het heerlijk.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ ma aug 20, 2012 11:45 pm
'Fijn dat jullie ook even met mij alles delen.' Snauwde hij boos en stond op en liep naar buiten. Miley keek net als melody even op. Ze keek weer naar haar zus en ze zag hoe erg Mel het vond. Miley zuchtte even en hielp haar zus in bed ze moest rusten. "Ik ga wel naar hem toe" Zei ze voor ze uit het raam vloog en naar hem opzoek ging al snel vond ze hem hij lag zichzelf droog te zonnen. Miley landde langs hem en ze streek met haar warme zwarte vleugel over hem waardoor hij meteen droog was. Miley's vleugels voelde anders dan die van melody Melody's vleugels waren zacht en licht. Miley's vleugels waren zacht op een andere manier zacht. Mel's waren donzig terwijl Miley's vleugels meer als satijn voelde. Ze keek hem even aan voor ze haar rug naar hem toe draaide. Een engel noch een demoon lieten hun vleugels niet snel aanraken dat was iets persoonlijks iets speciaals.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 4:57 am
Hij Opende zijn ogen en keek boos toen hij Miley zag aankomen vliegen, hij zei niks en deed zijn ogen weer dicht en deed als of hij sliep. HIj voelde haar vleugels, ze waren zo anders dan Die van MElody, ze waren ook zacht maar op een hee lander manier. en haar vleugels voelde net aan als Satijn terwijl die van Melody zacht en donzig waren, hij opende zijn ogen en keek naar de rug van Miley, hij wist dat engelen en demonen niet gauw hun vleugels laten voelen, Melody deed dat ook niet meteen. 'Wat moet jij nou weer?' Snauwde hij in zijn katten vorm wat best grappig aanhoorde want hij blaasde ook er bij.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 5:04 am
'Wat moet jij nou weer?' Snauwde hij in zijn katten vorm wat best grappig aanhoorde want hij blaasde ook er bij. Ze keek hem even aan over haar schouder. "Ik maak je vacht droog" Zei ze heel rstig. ja hij zou nu wel merken dat zijn vacht weer droog was. Miley wist niet waarom ze dat gedaan had alles was zo anders sinds kort, ze dacht anders over hem. Ze staarde wat voor zich uit ze had zich nog nooit zo gevoeld zelfs als engel niet. "Cassel? Hoe voelt liefde?" Vroeg ze zactjes. Ze had et nooit gekend en ze was bang dat ze het ook nooit zou kennen. Ze had er nooit naar verlangd maar iedere keer dat ze mel en hem zo samen zag hunkerde ze er meer naar.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 5:16 am
Hi jzag haar over haar schouder kijken "Ik maak je vacht droog" Zei ze heel rstig. Nu Pas merkte Cassel dat zijn vacht begon te pluizen, hij ging zitten, tilde zijn poot op en begon die schoon te likke nemt zijn ruwe tong, het was een tijd stil tot Miley iets vroeg. "Cassel? Hoe voelt liefde?" Hij keek verrast op en spinde even en veranderde toen terug naar zijn mensen vorm 'Liefde is iets bijzonders, je voelt je licht in je hoofd als je diegene tegen komt, je buik doet raar en als je met hem spreek kan je soms gee nvaste zinnen maken...Zegt men vaak, maar werkelijk is het eigenlijk een vloek, je denk constand aan hem of haar, je voelt je niet lekker, wilt neit eten of drinken en je hoofd zit vol met diegene, elke keer als diegene je aanraakt voelt het net ls of je een gat i nde lucht wilt springen, je voelt je gelukkig met diegene en zodner har of hem voel ej je verloren en het lijkt als of je niet helemaal compleet bent.' Zei hij rustig en keek naar de zon die begon te zakken.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 5:23 am
Nu Pas merkte Cassel dat zijn vacht begon te pluizen, hij ging zitten, tilde zijn poot op en begon die schoon te likke nemt zijn ruwe tong, het was een tijd stil tot Miley iets vroeg.Hij keek verrast op en spinde even en veranderde toen terug naar zijn mensen vorm 'Liefde is iets bijzonders, je voelt je licht in je hoofd als je diegene tegen komt, je buik doet raar en als je met hem spreek kan je soms gee nvaste zinnen maken...Zegt men vaak, maar werkelijk is het eigenlijk een vloek, je denk constand aan hem of haar, je voelt je niet lekker, wilt neit eten of drinken en je hoofd zit vol met diegene, elke keer als diegene je aanraakt voelt het net ls of je een gat i nde lucht wilt springen, je voelt je gelukkig met diegene en zodner har of hem voel ej je verloren en het lijkt als of je niet helemaal compleet bent.' Zei hij rustig en keek naar de zon die begon te zakken. Miley knikte en ze legde haar hand op de plaats waar ooit haar hart had gezeten en twinkelde een traan aan haar ooghoek. Liefde... Fluisterde ze met een zucht. Ik zal het nooit kennen... zei ze nog zachter met pijn in haar ogen. miley liet haar diepere emoties nooit zien maar nu nu waren ze er en werden ze ontbloot.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 5:45 am
Miley knikte en ze legde haar hand op de plaats waar ooit haar hart had gezeten en twinkelde een traan aan haar ooghoek. Liefde... Fluisterde ze met een zucht. Ik zal het nooit kennen... zei ze nog zachter met pijn in haar ogen.Hij ging dichter bi jhar zitte nen sloeg vriendelijk zijn arm om haar heen om te troosten 'elke wezen leert liefde kennen, zelfs een demon zonder hart die stiekem toch er een heeft.' En keek maar miley die iets wou zeggen maar hij was haar voor 'geloof mij maar Miley, Je hebt een hart, je hebt geholpen om je zus te bevrijden en je houd van haar ook al geef je dat neit toe, het zijn familie gevoelens en Emotie's komen ook niet zomaar, ik kan het weten, Alle emotie's die jij voelt komen van uit je hart en jij hebt ze. De duivel heeft je laten denken dat jij geen hart hebt en je geloofde hem waardoor je je zelf zo hebt gemaakt, maar als je er in gelooft dat je wel een hart hebt zul je heel anders gaan denken maar je meot er echt in gaan geloven.' Ze ihi jzachtjes.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 8:01 am
Hij ging dichter bi jhar zitte nen sloeg vriendelijk zijn arm om haar heen om te troosten 'elke wezen leert liefde kennen, zelfs een demon zonder hart die stiekem toch er een heeft.' En keek maar miley die iets wou zeggen maar hij was haar voor. Ze keek hem aan haar vleugels bewogen lichtjes. 'geloof mij maar Miley, Je hebt een hart, je hebt geholpen om je zus te bevrijden en je houd van haar ook al geef je dat neit toe, het zijn familie gevoelens en Emotie's komen ook niet zomaar, ik kan het weten, Alle emotie's die jij voelt komen van uit je hart en jij hebt ze. De duivel heeft je laten denken dat jij geen hart hebt en je geloofde hem waardoor je je zelf zo hebt gemaakt, maar als je er in gelooft dat je wel een hart hebt zul je heel anders gaan denken maar je meot er echt in gaan geloven.' Ze ihi jzachtjes. Ze keek hem even aan voor haa rblik weer naar voren richtte. zelfs als engel heb ik nooit echte liefde ervaren. Mel is anders dan andere engelen ze is...menselijker. Ik ben nooit zo menselijk geweest Cassel en liefde is een menselijke emotie. Zei ze zacht ze liet zijn arm liggen ze vond het prettig. En voor ze het wist had ze haar hoofd tegen zijn schouder gelegd en huilde ze stille tranen haar vleugels vouwde zich om hen beide raakte zijn huid.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 9:45 am
Ze keek hem even aan voor haa rblik weer naar voren richtte. zelfs als engel heb ik nooit echte liefde ervaren. Mel is anders dan andere engelen ze is...menselijker. Ik ben nooit zo menselijk geweest Cassel en liefde is een menselijke emotie. Zei ze zacht, hij keek naar Miley 'Liefde is niet het gevoel voor alleen mensen, liefde kent geen grenzen en of je nou een demon bent of een engel, het ligt aan jou, stel jij je open of sluit je je juist, Melody heeft er voor gekozen om er voor open te gaan, maar jij sluit je juist.' Zei hij zachtjes en keek even verbaasd toen ze haar hoofd tegen zijn schouder legde e nzachtjes huilde. Haar vleugels vouwde zich om hen beide raakte zijn huid. Hij glimlachte en kuste haar hoofd 'Ga is heel diep in jezelf opzoek naar de lieve Miley, Want vroeger voor Melody wist ik niet nees dat i kdeze kant van mezelf heb, zij heeft mijn ogen geopend en ik weet zeker dat jij iemand vind die ook voor jou je ogen opent.' Zei hij nog steeds zacht.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 10:16 am
hij keek naar Miley 'Liefde is niet het gevoel voor alleen mensen, liefde kent geen grenzen en of je nou een demon bent of een engel, het ligt aan jou, stel jij je open of sluit je je juist, Melody heeft er voor gekozen om er voor open te gaan, maar jij sluit je juist.' Miley wist het niet meer ze had it nog nooit gevoeld. Hij glimlachte en kuste haar hoofd 'Ga is heel diep in jezelf opzoek naar de lieve Miley, Want vroeger voor Melody wist ik niet nees dat i kdeze kant van mezelf heb, zij heeft mijn ogen geopend en ik weet zeker dat jij iemand vind die ook voor jou je ogen opent.' Zei hij nog steeds zacht. Miley sloot haar ogen ze groef in zichzelf zoals hij zei maar ze vond dat kantje niet ze liet hem weer los duwde zichzelf van hem weg ze trilde en ze ademde zwaarder. "Ik heb die kant niet meer..." Zei ze haar vuisten gebald ze keek nu weer hard en kil zoals anders haar vlaugels imposant e hoogte in. Nee ze bleef gesloten zo was ze nu eenmaal. Ze draaide zich naar hm toe. "Ik moet mijn beloning nog steeds...ik wil het voor je naar dat vervloekte eiland gaat" Zei ze nu bitser haar blik ijskoud.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 8:34 pm
HIj zag dat Miley zijn raadopvolgde en haar ogen sloot, Hij kon het gewoon niet geloven dat hij heir zat emt haar zo te praten dat ze hem kon verdragen of hem verwarmen, er ging iets mis i nhaar want ze duwde zich weg, ze trilde en ademde zwaar. "Ik heb die kant niet meer..." Zei ze haar vuisten gebald ze keek nu weer hard en kil zoals anders haar vlaugels imposant e hoogte in. Hij keek haar met een schuin hoofd aan, hij had echt gedacht dat ze die kant had....of....Nee dat was belachelijk. Ze draaide zich naar hm toe. "Ik moet mijn beloning nog steeds...ik wil het voor je naar dat vervloekte eiland gaat" Zei ze nu bitser haar blik ijskoud. HIj trok verbaasd zijn wenkbrauwen op, zijn ogen werden hard, 'JIj wil mij hebben in zo een toestand?' Zei hij en stond op 'je krijgt je beloning geloof mij maar, maar waar wil je het doen, thuis Ligt Mel te slapen.' Zei hij nog steeds kalm, hij voelde zelfs hier Melody's rustige emotie's wanneer ze sliep.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 11:20 pm
HIj trok verbaasd zijn wenkbrauwen op, zijn ogen werden hard, 'JIj wil mij hebben in zo een toestand?' Zei hij en stond op 'je krijgt je beloning geloof mij maar, maar waar wil je het doen, thuis Ligt Mel te slapen.' Zei hij nog steeds kalm. Ze keek hem even aan en ze dacht na. Ze wist wel een plek. Die oude duistere kapel waar ik je eeder mee naartoe genomen heb, de avond voor we je ouders ombrachten. Zei ze droogjes ja die plek was goed afgelegen en ze kende ze beide. Miley keek hem nog even aan voor ze haar blik weer van hem afwendde.