Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

This isn't good! /cassel/

Ga naar beneden 
+3
lira
Cassel
Melody
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

This isn't good! /cassel/ Empty
BerichtOnderwerp: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydi aug 07, 2012 8:29 am

Melody was gelukkig met Cassel aan haar zijde. Ze wachtte op hem aan het strand ze zat in het hogen duin gras genietend van de zoute geur van de zee de wind die in haar haren blies. Het was de laatste jaren erg verondrustend geweest met alle demonen in de buurt. Maar Melody zadelde Cassel zo min mogelijk op met haar goddelijke problemen het was gewoon veel te moeilijk te bevatten voor een gewone sterveling. Ze had de onrust gehoord in Doole dat er steeds meer shifters verdwenen ja dat was verondrustend en Melody wist dat demonen er niet achter zaten anders had ze dat vernomen van Miley. Nee het was de koning en zijn leger die hen ontvoerde Melody wist niet waarom maar ze vond het zeker niet goed ze moest er werk van maken om die vrouwen te helpen maar zomaar infiltreren was niet simpel en ze wilde Cassel eerst vertellen over haar plan zodat hij zich geen zorgen moest maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydi aug 07, 2012 10:46 am

Cassel kwam net van zijn missie terug en liep richting het strand, hi jwas dolgelukkig met Melody maar hij kon voelen dat ze onrustig was en dat ze te veel opgezadeld was met demonen, ze kon wel doen als of er niks aan de hand was, maar Cassel was geen achterlijke en geen normale sterveling, hij zette zijn hele leven zijn leven op het spel en wist dergelijk dinge nomdat hij ook 1 van de mensen was die bijna alles wist over wat er gebeurde. Ook had hij gehoord dat er veel shifters verdwenen, zeker vrouwelijke shifters en dar werd Cassel door onrustig, wat als het leger Melody te pakken kreeg, hij wou neit dat ze bi jdie lui kwam van de bewakers, ze misbruikte alle vrouwen daar en hij wou het ervaring niet aan Melody geven. Hij zelf was nooit in een cel geweest maar hij ahd vaakgenoeg vrouwen aangeraakt om hun emoties te voelen. Cassel zag Melody in de verte als een klein stip en veranderde in zijn katten vorm, hij rende door het zand, zijn voeten raakte nauwelijks de grond en toen hij Bij Melody was spinde hij en gaf haar een kopje tegen har arm.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 7:45 am

Ineens hoorde ze een spin geluidje en voelde ze iets zachts tegen haar arm ze draaide haar hoofd en ze zag de kleine witte kat0. Meteen was er een stralende glimlach op haar gezicht en ze hief hem zachtjes op ze zette hem neer op haar schoot en ze aaide hem. "Daar ben je dus" Zei ze terwijl ze even naar hem keek om vervolgens naar de zee te turen. Best wel handig dat hij in zijn kattenvorm zat nu kon hij haar niet in reden vallen. "Ik moet met je praten" Zei ze nog steeds naar de zee turend. "Ik wil naar het paleis gaan ik moet de shifters helpen dat is mijn taak." Zei ze ze wist wel dat hij het niet goed zou vinden maar ze stond achter haar eigen besluit ze moest die shifters gaan helpen!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 10:48 am

Hij zag ee nstralende glimlach op Melody's gezicht verschijnen en hij spinde tevreden. Ze nam hem op schoot en begon hem te aaien. "Daar ben je dus" Zei ze terwijl ze even naar hem keek om vervolgens naar de zee te turen. Cassel nestelde zich bij haar "Ik wil naar het paleis gaan ik moet de shifters helpen dat is mijn taak." Zei ze en Cassels haren gingen recht overeind staan, hij sprong van haar schoot en veranderde terug in zijn menselijke gedaante 'Jij gaat dat kasteel niet in!' Zei hij kwaad en keek haar recht aan, hij vond dit een vreselijk plan
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 11:10 am

Cassels haren gingen recht overeind staan, hij sprong van haar schoot en veranderde terug in zijn menselijke gedaante. O ow dit voorspelde niet veel goeds! 'Jij gaat dat kasteel niet in!' Zei hij kwaad en keek haar recht aan, hij vond dit een vreselijk plan dat had ze kunnen verwachten. Ze stond ook op en ze legde haar hand egen zijn wang om hem te kalmeren Cassel alsjeblieft. je weet dat ik een engel ben het is mijn taak om mensen te beschermen ongeacht de gevaren, ik moet wel gaan. Zei ze op een kalme toon. Ze wist niet precies hoe maar ze zou het doen. Je kan me niet ompraten... Zei ze erachteraan. ze wilde het hem gewoon zeggen en veel kon hij niet doen hij kon haar toch moeilijk in zijn huis gaan opsluiten?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 11:17 am

Ze stond ook op en ze legde haar hand egen zijn wang om hem te kalmeren Cassel alsjeblieft. je weet dat ik een engel ben het is mijn taak om mensen te beschermen ongeacht de gevaren, ik moet wel gaan. Zei ze op een kalme toon. Ze wist niet precies hoe maar ze zou het doen. Je kan me niet ompraten... Zei ze erachteraan. Cassel begon te grommen 'en hoe wil jij dat kasteel binnen komen, het is bijna onmogelijk of je moet....' hIj hield op midden in de zin en keek har even bang aan maar het bange gedeelte veranderde meteen in woede 'je gat dit niet doen, Anders sluit ik je op in de kelder van ons huis zodat je er niet uitkomt.' Zei hij dreigend.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 11:23 am

Cassel begon te grommen 'en hoe wil jij dat kasteel binnen komen, het is bijna onmogelijk of je moet....' hIj hield op midden in de zin en keek har even bang aan maar het bange gedeelte veranderde meteen in woede. Ik vind wel een manier. Zei ze kalm zijn woede negeerend. 'je gat dit niet doen, Anders sluit ik je op in de kelder van ons huis zodat je er niet uitkomt.' Zei hij dreigend. Ze bleef hem doodkalm aankijken. Cassel probeer het gewoon te aanvaarden. Zei ze terwijl ze haar vleugels ontvouwde en van hem weg draaide klaar om weg te gaan zijn dreigement negeerend ze geloofde niet dat hij dat zou doen...
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 11:27 am

Ik vind wel een manier. Zei ze kalm, hij kon die kalmte nu echt neit gebruiken, Cassel hield zijn kaken stevig opelkaar. Ze bleef hem doodkalm aankijken. Cassel probeer het gewoon te aanvaarden. Zei ze terwijl ze haar vleugels ontvouwde en van hem weg draaide, ooh nee dit ging te ver, Hij pakte Melody aan haar middel en nam haar i nzijn armen en begon te lopen richting hun huis, Cassel was nu doodserieus, Hij dacht snel na en wist hoe Melody naar binnenkon voor zij het nog wist maar hij wou niet dat ze dit deed 'Als jij zo doet moet ik wel handelen.' Zegt hij streng en loopt stevig door.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 11:37 am

blijkbaar kon hij niet goed overweg met haar kalmte want zijn kaak verstrakte. Ze kon er niets aan doen ze zag er het nut niet van i om te gaan schreeuwen. Hij pakte Melody aan haar middel en nam haar i nzijn armen en begon te lopen richting hun huis, Cassel was nu doodserieus, Ze liet een gil horen en ze schopte met haar voeten. 'Als jij zo doet moet ik wel handelen.' Zei hij streng en hij liep stevig door. "cassel sharpe laat me onmiddelijk los!" Zei ze nu wat strenger. maar hij luisterde niet ze kruiste geïrriteerd haar armen. Wat ben je van plan? Je kan niet eeuwig met me blijven rondrennen Mopperde ze sceptisch.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptywo aug 08, 2012 8:23 pm

Melody begon te gillen en met haar voeten te schoppen maar hielp stevig door "cassel sharpe laat me onmiddelijk los!" Zei ze nu wat strenger. maar hij luisterde niet ze kruiste geïrriteerd haar armen. Wat ben je van plan? Je kan niet eeuwig met me blijven rondrennen Mopperde ze sceptisch. Cassel grinnikte en nam een afslag bij het bos, hij gebruikte deze route alleen als hij geen zin had gehad om de hele weg terug te lopen, dan neemt hij vak afkortingen. 'Ik hoef ook niet eeuwig te lopen, we zijn er bijna.' Hij sprong van wat stenen af, opende een luik met zijn voet en sprong daar in, met één hand deed hij die weer dicht en begon door de donkere gangen te lopen, door zijn katten ogen kon hij zonder moeite in het donker rond lopen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 12:13 am

Cassel weigerde haar los te laten en eigenlijk had ze geen idee waar ze heen gingen. En ze verbaasde zich ook over zijn kracht ze wist dat hij sterk was maar dat hij haar zo lang kon dragen op zo'n snelheid. 'Ik hoef ook niet eeuwig te lopen, we zijn er bijna.' Hij sprong van wat stenen af, opende een luik met zijn voet en sprong daar in, met één hand deed hij die weer dicht en begon door de donkere gangen te lopen. Melody zag slecht in de donkere hallen die lichtjes verlicht werden door het natuurlijke straaltje licht dat uit haar kwam. Waar breng je me heen?! Vroeg ze nu al wat meer in paniek. Ze worstelde nog steeds tegen maar haar vleugels zaten geklemd onder zijn armen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 2:16 am

Melody zag slecht in de donkere hallen die lichtjes verlicht werden door het natuurlijke straaltje licht dat uit haar kwam. Waar breng je me heen?! Vroeg ze nu al wat meer in paniek. Cassel hielt haar stevig vast zodat ze niet kon ontsnappen 'Ik breng je naar huis war je veilig zal zitten.' Zei hij kalm en zag al snel een deur voor zicht, hij opende die en ze kwamen uit in de opberg hok, Toen pas zette hij Melody neer maar hield haar wel stevig vast zodat ze niet weg kon.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 3:26 am

Cassel hielt haar stevig vast zodat ze niet kon ontsnappen 'Ik breng je naar huis war je veilig zal zitten.' Zei hij kalm en zag al snel een deur voor zicht, hij opende die en ze kwamen uit in de opberg hok, Toen pas zette hij Melody neer maar hield haar wel stevig vast zodat ze niet weg kon. Ze keek hem nu een beetje zuur aan. Dus je sluit me op om te voorkomen dat ik opgesloten word. Ook niet erg logisch hè? Mopperde ze terwijl ze weer tegen worstelde. Waarom doe je in goedsnamm zo moeilijk het ergste wat er kan gebeuren is dat ik opgesloten zit nou en? Ik moet die mensen helpen Zei ze nog steeds spartelend. Ja haar engelkant was helemaal de baas.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 3:35 am

Ze keek hem nu een beetje zuur aan. Dus je sluit me op om te voorkomen dat ik opgesloten word. Ook niet erg logisch hè? Mopperde ze terwijl ze weer tegen worstelde. Waarom doe je in goedsnamm zo moeilijk het ergste wat er kan gebeuren is dat ik opgesloten zit nou en? Ik moet die mensen helpen Zei ze nog steeds spartelend. Cassel gromde 'nee het ergste is, als die wachter jou drugs toe dienen en daarna met hun vieze poten aan jou gaan zitten.' Zei Cassel kwaad en opende de deur naar de hal, hij hield haar vast bij har middel en lette goed op haar als of er straks iemand zijn speeltje zou afpakken.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 3:47 am

Cassel gromde 'nee het ergste is, als die wachter jou drugs toe dienen en daarna met hun vieze poten aan jou gaan zitten.' Zei Cassel kwaad. Ze keek hem even verbaasd aan oké dat had ze niet geweten vandaar zijn zorgen dus. maar het moest Melody moest die mensen helpen dat was haar taak in het leven. en opende de deur naar de hal, hij hield haar vast bij har middel en lette goed op haar als of er straks iemand zijn speeltje zou afpakken. Meldoy liet zich meesleuren ze moest van taktiek veranderen hem laten geloven dat ze niet zou gaan en dan stiekem wegsluipen. Ja dat was een idiaal plan ze keek hem aan en ze zuchtte. Oké oké ik geef op ik wist niet dat het daar zo gevaarlijk was schat...het spijt me Zei ze haar ogen op hem gericht ze had geleerd hoe ze moest liegen van Miley dus het klonk eigenlijk heel geloofwaardig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 3:57 am

ze keek hem aan en ze zuchtte. Oké oké ik geef op ik wist niet dat het daar zo gevaarlijk was schat...het spijt me Zei ze haar ogen op hem gericht, hij keek haar achterdochtig aan Dit was niks voor Melody dat ze zo makkelijk opgaf maar hij zou met haar even meespelen tot hij snapte wat haar plan was 'kijk das nou slim.' Zei hij lachend en gaf haar een zoen op haar lippen en liet haar los. 'Maar vergeet niet dat ik op jou let.' Zei hij lachend.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 4:02 am

'kijk das nou slim.' Zei hij lachend en gaf haar een zoen op haar lippen en liet haar los. 'Maar vergeet niet dat ik op jou let.' Zei hij lachend. Melody knikte en glimlachtte ook ze omhelsde hem. Ze moest nog even wachten anders zou hij achterdochtig worden ja ze moest nog een paar dagen meespelen tot ze zijn vertrouwen helemaal had en kon weg sluipen wanneer hij sliep. het zou niet makkelijk worden Cassel was een dief dus hij wist goed hoe je moest wegsluipen en bedriegen ja tegen hem liegen was zeker niet simpel.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 4:48 am

Melody knikte en glimlachtte ook ze omhelsde hem. Hij glimlachte en dacht na hoezo ze plotseling was gestopt met haar, ik meot de mensen redden act? wat zou ze van plan zijn? Hij wist het niet precies maar kreeg wel een beeld voor zijn ogen, hij snapte een beetje wat ze wou, of waar ze heen wou met haar nieuwe act, ik zou naar je luisteren. 'Ik zal kijken of ik daar in het kasteel aan info kan helpen.' Zei hij zachtjes.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 10:28 am

'Ik zal kijken of ik daar in het kasteel aan info kan helpen.' Zei hij zachtjes. Ze schudde zachtjes haar hoofd en ze vleide zich tegen hem op Ze drukte haar lippen in zijn hals. dat moet niet lieverd nu ik weet wat voor vreselijks ze doen wil ik niet dat jij je in gevaar brengt. Fluisterde ze in zijn oor. Ze hield zijn hand vast en ze trok hem mee naar het bed waar ze zichzelf op neer plofde. en hem verlijdelijk aankeek. hem afleiden was een prima plan en ze wist dat hij dit niet kon weerstaan.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 10:46 am

Ze drukte haar lippen in zijn hals. dat moet niet lieverd nu ik weet wat voor vreselijks ze doen wil ik niet dat jij je in gevaar brengt. Fluisterde ze in zijn oor. Ze hield zijn hand vast en ze trok hem mee naar het bed waar ze zichzelf op neer plofde. en hem verlijdelijk aankeek. Cassel slikte en was in tweestrijd, hij meost niet op haar verleidelijke Melody vallen. Maar uiteindelijk won de andere kant. Hij kuste voorzichtig haar nek en maakte haar jurk los, met de knopen was hij heel handig geworden sinds hij met melody was verloofd, Zijn blouse had ze al losgeknoopt en Cassel liet haar even los om zich zelf uit te kleden, Cassel zag er best bruin uit maar goed zelf in de winter behield hij zijn kleurtje. Cassel had voor Melody nog andere vrouwen gehad maar met geen een was het serieus, ze waren zijn speeltjes en als hij van hun genoeg had nam hij een ander, met zijn gaven was dat makkelijk maar zelf bij vrijen deed hij zijn handschoenen uit, hij was bang dat hij zich zelf niet zou kunnen beheersen, na een tijdje met Melody te vrijen ging Cassel liggen en hijgde zachtjes en keek toen eens naar Melody, glimlachte en veegde wat haren uit haar gezicht.
flut.
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 10:56 am

Hij leek te twijfelenen maar gelukkig won de kant die naar haar hunkerde het snel. Hij kustte haar en deed behendig haar kleren uit. ja hij was daar heel handig in sinds ze verloofd waren ze gluurde speels naar hem terwijl hij zijn eigen kleren ook uit deed en naar haar toe kwam. Hij vree een tijdje met haar en ze gennoot ervan ookal was ze er niet volledig met haar gedachten bij. Na een tijdje legde hij zich hijgend langs haar neer.Hij keek toen eens naar Melody, glimlachte en veegde wat haren uit haar gezicht. Ze drukte haar lippen op zijn wang en ze kroop tegen hem aan.
Rust nu maar lieve schat dat heb je wel verdiend... Fluisterde ze. Ze wachtte tot hij diep sliep en ze glipte uit zijn armen ze trok haar jurk weer aan en ook een stel balerinna's ze deed de deur heel zachtjes dicht en ze liep al naar buiten ze zat in de stallen een paard aan het opzadelen klaar om te gaan....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 11:09 am

Ze drukte haar lippen op zijn wang en ze kroop tegen hem aan.Rust nu maar lieve schat dat heb je wel verdiend... Fluisterde ze. Cassel keek haar nog even aan en sloot toen zijn ogen, hij maakte zijn ademhaling rustig zodat het leek als of hij diep in slaap was, Hij voelde dat ze uit zijn armen glipteen haar kleren weer aandeed en deed de deur zachtjes dicht, hij opende zijn ogen en deed snel zijn broek aan, en veranderde toen in zijn katten vorm en sloop richting de stallen, Achter haar veranderde hij en pakte haar vast bij haar middel en flusiterde zachtjes in haar oor 'hulp nodig?'
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 11:28 am

Alles ging goed, oké ze voelde zich schuldig dat ze er zo vandoor was gegaan maar het was voor een goede zaak ze moest die mensen helpen en ze zou he later met hem goedmaken. Ze wilde net opstappen toen twee sterke armen zich om haar middel sloten. Warme adem in haar nek Cassel flusiterde zachtjes in haar oor 'hulp nodig?' Melody's hartslag rees de pan uit ze was echt geschrokken ze draaide zich naar hem om. Het is niet wat je denkt liefste ik wilde alleen fruit gaan halen voor een ontbijt. Zei ze met een kleine grijns. Oké liegen en engelen toch nog iets wat moeilijk samen ging het klonk niet echt overtuigend. Hoe kwam je hier zo snel je sliep en ik was er zeker van dat ik stil was geweest. Zei ze overpeinzend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptydo aug 09, 2012 8:37 pm

Melody draaide zich om en hij kon zien dat ze geschrokken was. Het is niet wat je denkt liefste ik wilde alleen fruit gaan halen voor een ontbijt. Zei ze met een kleine grijns. Cassel knitke als of hij er over nadacht maar schudde toen lachend zijn hoofd 's nachts zeker?' vroeg hij en keek naar buiten waar het nog donker was. Hoe kwam je hier zo snel je sliep en ik was er zeker van dat ik stil was geweest. Zei ze overpeinzend. Cassel grinnikte en haaldezijn schouders op 'ik ben een kat en daarbij ben ik ook nog is een oplichter en toen jij van de ene act naar de andere sprong wist ik dat jij iets van plan was en je weet het een gewaarschuwd mens teld voor 2.' Legde Cassel uit.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Emptyvr aug 10, 2012 12:47 am

Cassel knitke als of hij er over nadacht maar schudde toen lachend zijn hoofd 's nachts zeker?' vroeg hij en keek naar buiten waar het nog donker was. Melody begon te blozen. "Als ik het smorgens zou gaan halen zou het ontbijt niet optijd klaar zijn." Zei ze. Cassel grinnikte en haaldezijn schouders op 'ik ben een kat en daarbij ben ik ook nog is een oplichter en toen jij van de ene act naar de andere sprong wist ik dat jij iets van plan was en je weet het een gewaarschuwd mens teld voor 2.' Legde Cassel uit. Ze zuchtte. "ik dnek toch dat ik nog wat meer lessen in bedriegen moet gaan volgen." Zei ze. Ze draaide zich om zodat ze naar Cassel kon kijken. "wat ga je nu met me doen?" vroeg ze met een zielig stemmetje.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ Empty

This isn't good! /cassel/
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)
» Who are you? (cassel)
» What did you do to my twin sister?! [Cassel]
» Not good!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum