Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

This isn't good! /cassel/

Ga naar beneden 
+3
lira
Cassel
Melody
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptywo aug 22, 2012 10:27 am

na een tijdje begon hij te hijgen en verminderde zijn vaart, kijk door dat rennen had hij niet zo veel energie meer zo als normaal maar goed, Mischien had ze hem toch beter naar hier gevlogen had zij nu langer lol gehad. dus daarna ging hij naast haar liggen hij was bezweet heel erg zelfs. Miley vond het wel grappig zij was niet bezweet eigenlijk zweette ze nooit ze was nu eenmaal koud bloedig. Maar ze wist wel iets om zijn gezweet weg te werken. "Niet schrikken..." Fluisterde ze voor ze haar vleugel ontvouwde en over hem liet gaan waar de veren hem aanraakte werd zijn huid droog. Haar vleugels trokken zich terug en ze staarde naar hem ze lag op haar buik haar armen onder haar hoofd gevouwen. "Alsjeblieft." Fluisterde ze met een zachte vriendelijke stem. Hoe miley nu was zou je haar niet kunnen onderscheiden van haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptywo aug 22, 2012 8:18 pm

Niet schrikken..." Fluisterde ze voor ze haar vleugel ontvouwde en over hem liet gaan waar de veren hem aanraakte werd zijn huid droog. Haar vleugels trokken zich terug en ze staarde naar hem ze lag op haar buik haar armen onder haar hoofd gevouwen. "Alsjeblieft." Fluisterde ze met een zachte vriendelijke stem. HIj keek haar even aan, ze herinnerde hem nu veel te veel aan Melody, hij glimlachte 'bedankt schat.' Zei hij zachtjes en boog zich naar haar toe en drukte een kus op haar mond, daarna ging die weer liggen en staarde naar het plafon.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptywo aug 22, 2012 10:01 pm

hij glimlachte 'bedankt schat.' Zei hij zachtjes en boog zich naar haar toe en drukte een kus op haar mond, daarna ging die weer liggen en staarde naar het plafon. Ze glimlachtte lichtjes en ze legde zichzelf tegen hem aan haar ogen gesloten ze gennoot van zijn warmte en zijn geur. Ja dit was dat goud meer dan waard. "Weet je ik had je ook wel geholpen zonder er iets voor terug te hoeven hoor. Zei ze met een geamuseerde grijns.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptywo aug 22, 2012 11:49 pm

Ze glimlachtte lichtjes en ze legde zichzelf tegen hem aan haar ogen gesloten, hIj keek naar haar witte haar en glimlachte. "Weet je ik had je ook wel geholpen zonder er iets voor terug te hoeven hoor. Zei ze met een geamuseerde grijns. Hij grijnsde terug 'Nou nou, had dat dan erder gezegd.' Zei hij plagend en likte zijn lippen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 12:02 am

Hij grijnsde terug 'Nou nou, had dat dan erder gezegd.' Zei hij plagend en likte zijn lippen. Ze grinnikte. "En dit gemist hebben? Nee dank je" Zei ze geamusseerd terwijl ze hem een kus in zijn hals drukte. "Ik begrijp waarom mel zoveel van je houd" Fluisterde ze zachtjes. Ja nu begreep ze het hij was echt een lieverd.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 12:11 am

Ze grinnikte. "En dit gemist hebben? Nee dank je" Zei ze geamusseerd terwijl ze hem een kus in zijn hals drukte. Hij grinnikte 'ooh dus ik heb te maken met en slim meisje.' Zei hij zachtjes. "Ik begrijp waarom mel zoveel van je houd" Fluisterde ze zachtjes. Hij keek naar buiten en kreunde 'Pff even rusten daarna moeten we Mel naar het eiland brengen.' Zei hij zuchtend en liet zijn hoofd in het kussen ploffen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 12:19 am

Hij grinnikte 'ooh dus ik heb te maken met en slim meisje.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Nu pas door dat ik slim ben? Ik twijfel of ik me nu beledigd moet voelen" Zei ze grinnikend. Hij keek naar buiten en kreunde 'Pff even rusten daarna moeten we Mel naar het eiland brengen.' Zei hij zuchtend en liet zijn hoofd in het kussen ploffen. Ze knikte. "Ja dat is een goed plan, ik ben werkelijk kapot" Zei ze voor ze het deken over hen beide legde en dicht tegen hem aankroop.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 12:24 am

Ze keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Nu pas door dat ik slim ben? Ik twijfel of ik me nu beledigd moet voelen" Zei ze grinnikend. HIj grinnikte 'Tja ik heb geen idee.' Zei hij lachend. Ze knikte. "Ja dat is een goed plan, ik ben werkelijk kapot" Zei ze voor ze het deken over hen beide legde en dicht tegen hem aankroop. Hij glimlachte en legde een arm om haar heen en sloot zijn ogen en viel zowat meteen in slaap, hij voelde zich kapot maar hij meost wel rekening houden met een paar uurtjes die hij had om te rusten!
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:09 am

HIj grinnikte 'Tja ik heb geen idee.' Zei hij lachend. Ze grinnikte ook. "Ik heb een behoorlijk IQ ik ben zelfs hoogbegaafd, maa rik heb nooit zin om het te gebruiken" Zei ze met een grijns. ja dat was waar Miley was echt een genie maar ze liep er niet mee te koop, laat staan dat ze het gebruikte. Hij glimlachte en legde een arm om haar heen en sloot zijn ogen en viel zowat meteen in slaap. na een uur ontwaakte ze al . Miley had nooit veel slaap nodig ze kroop uit bed zorgde ervoor dat hij niet wakker werd. Ze trok weer kleren aan en ze maakte een energie drankje voor hem. Ze maakte hem wakker naar een paar uur en ze hield helm de de beker voor. "Hier dat geeft je je kracht terug." Zei ze rustig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:22 am

Ze grinnikte ook. "Ik heb een behoorlijk IQ ik ben zelfs hoogbegaafd, maa rik heb nooit zin om het te gebruiken" Zei ze met een grijns. Hij grinnikte ne drukte een kus op haar hoofd.Hij sliep vredig, hij sliep zelfs goed en kreunde toen iemand hem wakker wou maken 'Mel, nog paar minuten...' Zei hij en draaide zich op zijn buik en sliep verder "Hier dat geeft je je kracht terug." Zei iemand en hij opende 1 oog en gromde en zag Miley, oohja. Hij ging wat rechter zitten en kee kslaperig naar Miley en het beker, hij nam het in zijn handen en rook er aan, nouja veel erger dan die stomme toverdrank van de vorige keer kon het niet zijn dus hij nam kleine slokjes.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:29 am

hij sliep zelfs goed en kreunde toen iemand hem wakker wou maken 'Mel, nog paar minuten...' Zei hij en draaide zich op zijn buik en sliep verder. "je hebt de andere van de tweeling voor je slimpie" Zei ze lachend. hij opende 1 oog en gromde en zag Miley. ze keek hem even met een schuin hoofd aan. "Niet zo knorrig jij, jij wilde mel toch zo snel mogelijk op dat eiland? Wel wees dan blij dat ik je wakker maak. je hebt trouwens al 6 uur slaap achter de rug hoor." Informeerde ze hem. Hij ging wat rechter zitten en kee kslaperig naar Miley en het beker, hij nam het in zijn handen en rook er aan Ze grinnikte. "er zitten bessen in voor de smaak dus zo goor zal het niet zijn meneer kieskeurig." Zei ze lachend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:39 am

"Niet zo knorrig jij, jij wilde mel toch zo snel mogelijk op dat eiland? Wel wees dan blij dat ik je wakker maak. je hebt trouwens al 6 uur slaap achter de rug hoor." Informeerde ze hem. Hij opende metee nzijn ogen '6 UUR!?' Riep hij en nam meteen een enorme slok en hij voelde het energie door hem stromen. "er zitten bessen in voor de smaak dus zo goor zal het niet zijn meneer kieskeurig." Zei ze lachend. hij knikte, sprong uit het beden trok zijn broek aan en zijn shirt en keek naar buiten 'ik hoo pdat ik dit keer wel een lift krijg?' Vroeg hij lachend.

Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:49 am

Hij opende metee nzijn ogen '6 UUR!?' Riep hij en nam meteen een enorme slok en hij voelde het energie door hem stromen. Ze knikte. "Ja is dat een probleem?" hij knikte, sprong uit het beden trok zijn broek aan en zijn shirt en keek naar buiten 'ik hoo pdat ik dit keer wel een lift krijg?' Vroeg hij lachend. Ze knikte en ging achter hem aan haar vleugels spreidde zich. "spreid je armen hier kom ik" Zei ze voor ze hem beet greep en naar Mel vloog ze lachtte ze hield van vliegen. "Hou je mond wel dicht anders vliegen en vliegen in" Zei ze lachend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 1:59 am

Ze knikte en ging achter hem aan haar vleugels spreidde zich. "spreid je armen hier kom ik" Zei ze voor ze hem beet greep en naar Mel vloog ze lachtte ze hield van vliegen. "Hou je mond wel dicht anders vliegen en vliegen in" Zei ze lachend. Hij lachte maar hield zich toen stil zijn huis in zicht kwam, toen hij eindelijk bij hun huis was, keek hij naar Miley 'bedankt.' Zei hij rustig en liep naar binnen, pakte zijn tas e ngooide wat kleren en dure spullen er in, hij deed zijn jas aan emt grote zakken en liep toen naar boven en keek glimlachend naar Melody, hij liep naar haar toe en kuste har voorhoofd 'wakker worden lieverd. 'Zei hij zachtjes.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 2:09 am

Hij lachte maar hield zich toen stil zijn huis in zicht kwam, toen hij eindelijk bij hun huis was, keek hij naar Miley 'bedankt.' Zei hij rustig en liep naar binnen. Ze knikte en liep achter hem aan. Ze ging even zitten ze voelde zich nogal draaierig. Waarschijnlijk had ze wat verkeerd gegeten en was ze daardoor nu wat misselijk. Ze wachtte geduldig tot hij zou komen.

mel

'wakker worden lieverd. 'Zei hij zachtjes. En ze voelde warme lippen op haar voorhoofd. Ze opende haar ogen en ze keek glimlachend naar Cassel. "Cassel..." Zei ze liefdevol. Ze zette zich wat rechter en ze stond uiteindelijk op. melody zag er veel beter uit en zo voelde ze zich ook.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 2:17 am

Hij zag haar haar ogen openen en glimlachte liefdevol naar Melody. "Cassel..." Zei ze liefdevol. Hij hielp haar met opstaan en glimlachte toen hij merkte dat ze zich beter voelde en ze zag er ook ee nstuk beter uit 'WE meoten nu echt gaan, voor je eigen veiligheid.' Zei hij zachtjes en pakte nog een tas en legde daar haar kleren in, de andere spullen zou hij vandaag wat later op halen, Hij gaf Mel een simpelen jurk die niet lastig was om aan te doen. 'Ik zie al dat het een stuk beter met je gaat?' vroeg hi jzachtjes.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 8:25 am

Miley wachtte beneden en ze voelde zich steeds draaieriger ze liep naar de badkamer waar ze luidkeels over begon te geven. Wat was dat toch? Was haar eten bedorven geweest ofzo? Verdraait nog aan toe! Wat een vervelende situatie. Miley ging op een stoel zitten met haar hoofd naar de grond. Ze zag nog bleker dan normaal.

Mel
'WE meoten nu echt gaan, voor je eigen veiligheid.' Zei hij zachtjes en pakte nog een tas en legde daar haar kleren in, de andere spullen zou hij vandaag wat later op halen, Hij gaf Mel een simpelen jurk die niet lastig was om aan te doen. Ze pakte de jurk en trok hem over haar hoofd. Ze vond de jurk leuk hij zat goed en was zeer bewegelijk. 'Ik zie al dat het een stuk beter met je gaat?' vroeg hi jzachtjes. ze knikte. "Ja ik voel me al een heel stuk beter. Ik denk zelfs dat ik al weer kan vliegen" Zei ze met een gelukkige glimlach. Ze hoorde beneden vanalles en ze ging kijken daar zag ze de suffe Miley zitten. "Miley mijn goeie god! Je ziet er belabberd uit!" Riep ze ongerust voor ze even aan haar hoofd voelde. Miley had geen koorts gelukkig maar.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 9:22 am

ze knikte. "Ja ik voel me al een heel stuk beter. Ik denk zelfs dat ik al weer kan vliegen" Zei ze met een gelukkige glimlach. Hij glimlachte opgelucht en keek naar de deur, hij hoorde beneden hele gekke dingen, dus ging hij samen met Melody naar beneden en keek bezorgd naar Miley die nogal bleekjes uitzag. "Miley mijn goeie god! Je ziet er belabberd uit!" Riep Melody ongerust en Cassel kwam naar haar toe 'Miley, heb je wel goed eten gehad?' Vroeg hij ongerust, hij voelde aan haar emotie dat ze zich niet lekker voelde, fijn was Melody weer gezodn kregen we Miley met problemen!
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 9:35 am

Miley keek naar cassel en Mel die aankwamen ze duwde mel weg. "Ik moet geen hulp ik voel me prima." Mopperde ze terwijl ze wankel recht stond. Ze keek cassel even zuur aan. "ik heb waarschijnlijk iets bedorven gegeten." Knorde ze voor ze haar vleugels ontvouwde. "Kom op het is een heel eind vliegen" gromde ze met een kille stem . Ze wilde geen medelijden van hen, ze wilde geen medelijden van niemand!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 9:44 am

Ze duwde Mel aan de kant. "Ik moet geen hulp ik voel me prima." Mopperde ze terwijl ze wankel recht stond. Ze keek cassel even zuur aan. "ik heb waarschijnlijk iets bedorven gegeten." Knorde ze voor ze haar vleugels ontvouwde. "Kom op het is een heel eind vliegen" gromde ze met een kille stem . Hij haalde zijn schouders op 'Is goed joh, als je geen medelijden wil meot je dat voor al zeggen.' Snauwde hij terug en liep naar buiten terwijl hij naar het lucht keek, het zou droog blijven maar wel met en stevig wind 'weet je het zeker dat je het aankunt?' vroeg hij bezorgd aan zijn engel.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 9:51 am

Mel
Melody had het wel gedacht Miley had nooit medelijden gewild. Dan voelde zez ich altijd zwak. Melody volgde Cassel naar buiten en keek hem aan met een glimlach
weet je het zeker dat je het aankunt?' vroeg hij bezorgd aan zijn engel. Ze knikte. "Ik kan het wel en Miley helpt me." Zei ze voordat ze Cassels ene hand pakte en haar vleugels ontvouwde.

Hij haalde zijn schouders op 'Is goed joh, als je geen medelijden wil meot je dat voor al zeggen.' Snauwde hij terug en liep naar buiten terwijl hij naar het lucht keek. ze gromde even en kwam daarna mee naar buiten ze greep Cassels andere hand nogal ruw beet en samen met haar zusje tilde ze het drietal de lucht in. De wind was lastig en Mel en Miley moesten met veel kracht hun vleugels bewegen. na een uur vliegen kwamen ze op het eiland aan. Beide zussen hegen en hadden vleugel pijn. "Mischien was het beter geweest als we je als kat hadden meegenoemn" Merkte Miley op.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptydo aug 23, 2012 10:03 am

Ze knikte. "Ik kan het wel en Miley helpt me." Zei ze voordat ze Cassels ene hand pakte en haar vleugels ontvouwde. Hij keek nog steeds bezorgd naar Melody en keek wou net iets zeggen toe nMiley ruw zijn hand pakte en ze omhoog vlogen, Kijk Cassel hing niet echt in een bepaald fijn positie. Na ongeveer een uur vliegen kwamen ze aan bij het eiland ne hij deed het eerste toen hij op de grond kwam greep hij Melody vast bij haar middel om te ondersteunen en kuste haar lippen zachtjes 'Ik ben trots op je.' Zei hij zachtjes en keek op bij Miley's woorden. "Mischien was het beter geweest als we je als kat hadden meegenoemn" Merkte Miley op. Hij grinnikte 'et grappige was was dat ik eht wou zeggen mar jij greep mij vast en ik had toen niet echt de tijd om te zeggen dat het makkelijker ging om te veranderen!' Zei hij onschuldig en haalde zijn schouders op.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptyvr aug 24, 2012 5:08 am

Ja cassel kon niet echt comfortabel hangen maar dat vond ze eigenlijk alleen maar grappig. Ze bungelde hem sms zelfs wat heen en weer om hem nog wat ongelukkiger te maken met de situatie. Na ongeveer een uur vliegen kwamen ze aan bij het eiland ne hij deed het eerste toen hij op de grond kwam greep hij Melody vast bij haar middel om te ondersteunen en kuste haar lippen zachtjes 'Ik ben trots op je.' Zei hij zachtjes en keek op bij Miley's woorden. Ze draaide met haar ogen. Hou dat geflikflooi voor als ik er niet ben ja Knorde ze. as was dat ik eht wou zeggen mar jij greep mij vast en ik had toen niet echt de tijd om te zeggen dat het makkelijker ging om te veranderen!' Zei hij onschuldig en haalde zijn schouders op. Miley keek hem even zuur aan voor ze van het tweetal wegwandelde ze was nog altijd niet goed en ze wilde even alleen zijn ze moest nadenken.

Mel
Ja het vliegen was zwaar en ze glimlachtte een beetje vermoeid toen Cassel ahar ondersteunde en ze een kus kreeg. Ze was blij met zijn woorden en ze liet zijn hoofd tegen Cassels schouder rusten. Toen Miley wegging keek ze hem even aan. Ze moest hem nog wat zeggen. Ze had een ontdekking gedaan toen ze vast zat in het paleis en dat wilde ze hem graag vertellen. Ik moet je nog wat zeggen... zei ze zachtjes. Ze liet zich door hem omhelzen en ze fluisterde zachtjes. We krijgen een kindje.. Fluisterde ze zachtjes.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptyvr aug 24, 2012 5:22 am

Hou dat geflikflooi voor als ik er niet ben ja Knorde Miley en hij grinnikte, ja hij vond het leuk om haar te pesten want net had ze dat ook bij hem gedaan, toen Miley wegliep had hij zijn aandacht helemaal op Melody gevestigd. Ik moet je nog wat zeggen... zei Melody zachtjes, hij keek haar afwachtend aan, hij sloeg zij armen om haar middel en bleef haar aankijken. We krijgen een kindje.. Fluisterde ze zachtjes. Een tijdje was hij even stil en toen hij geen adem kreeg adende hij diep in 'D....dat is geweldig.' Zei hij zachtjes en keek toen naar boven 'maar is je heer niet...Ik bedoel, vind hij dat niet erg...want..Je weet wel hoe en wat ik doe.' Zei hij zachtjes terwijl hij vragend naar Melody keek, ja hij wist dat de heer voor haar belangrijk was.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Emptyvr aug 24, 2012 5:35 am

Een tijdje was hij even stil en toen hij geen adem kreeg adende hij diep in 'D....dat is geweldig.' Zei hij zachtjes en keek toen naar boven. ze liet even een opgeluchte zucht horen. Ze was even bang geweest dat hij het maar niks zou vinden. 'maar is je heer niet...Ik bedoel, vind hij dat niet erg...want..Je weet wel hoe en wat ik doe.' Zei hij zachtjes terwijl hij vragend naar Melody keek, ja hij wist dat de heer voor haar belangrijk was. Ze grinnikte en schudde zachtjes haar hoofd. Hij vind het goed Cassel je hebt je leven al gebeterd. en diefstal is niet zo'n grote zonde Zei ze met een kleine glimlach. Ze nam zijn hand voorzichtig en hief haar jurk wat omhoog ze legde zijn hand op haar nog rdelijk platte buik. Je kan hem al voelen Zei ze met een gelukkige stem.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 12 Empty

This isn't good! /cassel/
Terug naar boven 
Pagina 12 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)
» Who are you? (cassel)
» What did you do to my twin sister?! [Cassel]
» Not good!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum