Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ di aug 21, 2012 11:59 pm
Ze keek hem even aan en ze dacht na. Ze wist wel een plek. Die oude duistere kapel waar ik je eeder mee naartoe genomen heb, de avond voor we je ouders ombrachten. Zei ze droogjes, hIj haalde adem en sloot zijn ogen, hij vond het vreselijk om Melody te verraden maar als hij Miley het zak neit wou geven moest hij wel iets anders in plaats geven. Hij opende zijn ogen 'Is goed, maar volgende ocht3end moeten we hier echt weg, Melody mag hier niet lang meer blijven en jij gaat mee omdat ze jou nodig heeft.' Zei hij streng en ontspande zich even en liep naar de kant van de dak en keek naar beneden.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 12:27 am
hIj haalde adem en sloot zijn ogen Hij opende zijn ogen 'Is goed, maar volgende ocht3end moeten we hier echt weg, Melody mag hier niet lang meer blijven en jij gaat mee omdat ze jou nodig heeft.' Zei hij streng en ontspande zich even en liep naar de kant van de dak en keek naar beneden. Miley knikte en ontvouwde haar vleugels. Best. Ik zie je daar wel. Zei ze terwijl ze al lichtjes boven de grond zweefde. Ze keek hem nog even aan. Ze slaapt nog wel een tijdje. Iets typisch voor engelen ze herstellen sneller als ze slapen. Zei ze nog even als informatie voor ze weg vloog.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 12:41 am
Miley knikte en ontvouwde haar vleugels. Best. Ik zie je daar wel. Zei ze terwijl ze al lichtjes boven de grond zweefde. Ze keek hem nog even aan. Ze slaapt nog wel een tijdje. Iets typisch voor engelen ze herstellen sneller als ze slapen. Zei ze nog even als informatie voor ze weg vloog. Hij gromde even Nou nou nu meost hij een heel stuk rennen om naar dat afspreek punt, hij veranderde in zijn katten vorm en rende door het bos, het duurde best lang voor dat hij daar aankwam en hij was helemaal kapot van het rennen, hij ging in het schaduw zitten en proberde rustig te ademen maar het wou niet lukken, hij voelde zich kapot...Na ee ntijdje veranderde hij weer in zijn mensen vorm en liep naar binnen.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 1:49 am
Ja miley had hem makkelijk kunnen meenemen maar dat geren kon goed voor hem zijn en ze moest nog even iets doen voor hij er was. Ze liep door de tempel en ze liet de kaarsen blauw opvlammen het bed was groot en bedekt met rode zijde. Ja Miley hield van luxe en ze was nu niet bepaald onhandig met diefstal. Nee het was hier rijkelijk gevuld met goud en diamanten het bed stond in een zee van goud. Ze zocht wat alcohol en ze dronk er wat van zodat ze een beetje licht in haar hoofd was. Ze had de kleren uitgetrokken die ze had gedragen voor het paleis ze had het ingeruild voor een subtiel zwart jurkje. Ze hoorde hem aankomen en ze wachtte op hem met haar armen gekruist. "Kom mee" Zei ze droogjes terwijl ze door de schaars verlichte gangen liep naar de slaapkamer gevuld met goud.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 2:05 am
$.$
Hij liep heel kalm door de oude tempel tot een bekende geur zijn neus binnendrond, hij herkende het over al, hij herkende de geuren uit duizenden,GOUD! Riepen zijn hersenen en hi jversnelde zijn pas, Toen hij Miley zag i nhaar zwarte jurk lette hij nauwelijks op want zijn gedachte nwaren alleen bezig met het zoeken naar geld, "Kom mee" Hoorde hi jhaar droog zeggen maar bestede er weinig aan, toen ze i net slaapkamer kwamen keek hij om zich heen, hij voelde zich de gelukkigste mens ter wereld terwijl hij anar de schatten keek, hij liep meteen naar het bed waar zowat alles van goud was en het was ook nog is bedekt met diamanten, hij slikte en likte zijn lippen. Nee Miley had het niet handig gedaan, Hij streekte zachtjes het goud als of het iets kwetsbaars was.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 2:27 am
Ze draaide met haar ogen toen ze zg hoe hij op haar schatten reageerde. Wat is er casseltje? Heb ik je nooit vertelt dat ik stinkendrijk ben? Vroeg ze met een grijns. Wat was het toch een geldwolf. Ze dronk nog wat alcohol uit haar glas dat ze af en toe heen en weer draaide. Ze keek haast verveeld naar hem. Ik heb he niet graag als je mijn goud aanraakt weet je Zei ze nu wat bitser voor ze een parel naar zijn hoofd gooide om hem ermee te laten stoppen.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 2:34 am
Wat is er casseltje? Heb ik je nooit vertelt dat ik stinkendrijk ben? Vroeg ze met een grijns. Hij grinnikte, als ze dit al en schat vond moest zeeens hun familie kluis zien, die is al jaren niet meeraangeraakt, er kwam alleen geld bij en neimand weet waar het kluis staat. Ik heb he niet graag als je mijn goud aanraakt weet je Zei ze nu wat bitser voor ze een parel naar zijn hoofd gooide om hem ermee te laten stoppen. Hij zag het parel aan komen vliegen en tilde zijn hand op en vidn hem heel gemakkelijk, 'Je verspilt je geld, om zo er mee rond te gooien.' Zei hij en keek haar voor het eerst recht aan sinds hij hier is gekomen.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 2:50 am
Hij zag het parel aan komen vliegen en tilde zijn hand op en vidn hem heel gemakkelijk, 'Je verspilt je geld, om zo er mee rond te gooien.' Zei hij en keek haar voor het eerst recht aan sinds hij hier is gekomen. Ze haalde haar schouders op. "Geld is er om over de boeg te gooien en ik kan toch nieuw geld halen? Zo moeilijk is dat niet." Zei ze kalm terwijl ze op het bed neer plofte en sloot haar ogen even. ze zuchtte. "Mischien had ik dat goud toch maar moeten weggooien zoals ik van plan was." Zei ze bedachtzaam.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 3:01 am
Ze haalde haar schouders op. "Geld is er om over de boeg te gooien en ik kan toch nieuw geld halen? Zo moeilijk is dat niet." Zei ze kalm terwijl ze op het bed neer plofte en sloot haar ogen even. ze zuchtte. "Mischien had ik dat goud toch maar moeten weggooien zoals ik van plan was." Zei ze bedachtzaam. hIj schudde grommend zijn hoofd 'je bent gek als je het weggooit, je kan het net zo goed aan mij geven.' Zei hij en liep toen naar Miley en plofte op het bed en keek haar aan, zijn blik werd weer zacht en hij leunde naar voren 'maar waarvoor kwam ik hier ook al weer?' Zei hij zachtjes terwijl hij deed als of hij diep nadacht.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 3:11 am
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 3:35 am
hij glimlachte en keek haar met ietsjes zijn hoofd schuin 'het ligt po de puntje van mijn tong... mag ik nog ee nvoorbeeld.' Vroeg hij en zijn oge ntwinkelde speels. ze grinnikte en gaf hem nog een zoen dit keer op zijn lippen ze kroop op zijn schoot en sloeg haar armen om zijn nek. Ze draaide zijn haar om haar vinger. "en nu, weet je het nu weer?" Vroeg ze met een zoete stem en twinkelende oogjes.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 3:47 am
e grinnikte en gaf hem nog een zoen dit keer op zijn lippen ze kroop op zijn schoot en sloeg haar armen om zijn nek. Ze draaide zijn haar om haar vinger. "en nu, weet je het nu weer?" Vroeg ze met een zoete stem en twinkelende oogjes. Hij grinnikte en kuste haar nek zachtjes 'Bijna, ik weet het bijna weer.' Zei hij en kuste haar nek teder, hij voelde zich opgewonden worden.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:00 am
Hij grinnikte en kuste haar nek zachtjes 'Bijna, ik weet het bijna weer.' Zei hij en kuste haar nek teder. Ze glimlachte en ze kustte hem nog eens ze liet haar tong in zijn mond glijden ze duwde hem plat zodat ze bovenop hem kwam te liggen. ze grinnikte en ze liet haar handen onder zijn shirt glijden haar handen rustend op zijn warme borst ze lostte haar kus en ze keek hem aan met een grijns. "en nu schat weet je het nu weer?" Vroeg ze speels.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:05 am
e glimlachte en ze kustte hem nog eens ze liet haar tong in zijn mond glijden ze duwde hem plat zodat ze bovenop hem kwam te liggen. ze grinnikte en ze liet haar handen onder zijn shirt glijden haar handen rustend op zijn warme borst ze lostte haar kus en ze keek hem aan met een grijns. "en nu schat weet je het nu weer?" Vroeg ze speels. Hij grinnikte en liet zijn handen onder haar jurk gelijden en begon met haar slipje te spelen 'het was iets met: 'ik wil je?'' Zei hij en keek haar vragend aan.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:21 am
Hij grinnikte en liet zijn handen onder haar jurk gelijden en begon met haar slipje te spelen 'het was iets met: 'ik wil je?'' Zei hij en keek haar vragend aan. Ze knikte en ze maakte de knoopjes van zijn shirt los. "Ja daar kwam het ergens van in de buurt" Zei ze speels Terwijl ze hem nog een zoen gaf. Ja zijn lippen waren heerlijk. ze begreep nu wel waarom Melody van hem hield. En ze hoopte dat hij deze keer niet weer ging weggaan want dan ging ze eens lekker een kluis leegroven.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:30 am
Ze knikte en ze maakte de knoopjes van zijn shirt los. "Ja daar kwam het ergens van in de buurt" Zei ze speels Terwijl ze hem nog een zoen gaf. Hij grinnikte en begon de rits achter te openen zodat het jurk naar beneden viel, hij glimlachte 'Je bent en schoonheid.' Zei hij zachtjes en kuste haar teder maar hebberig op haar lippen. hij spinde zachtjes van genot. Hij voelde zich heel erg opgewodne nen kon gewoon neit wachten om haar lichaam naakt te zien.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:38 am
Hij grinnikte en begon de rits achter te openen zodat het jurk naar beneden viel, hij glimlachte 'Je bent en schoonheid.' Zei hij zachtjes en kuste haar teder maar hebberig op haar lippen. Ze draaide met haar ogen "natuurlijk vind je mij een schoonheid, ik ben de tweeling van het meisje waar jij van houd." Zei ze met een grijns. "maar toch bedankt voor het compliment." Zei ze met een honingzoete toon. hij spinde zachtjes van genot. Ze trok zijn shirt uit en trok ook zijn broek naar beneden zodat hij naakt was ze keek naar zijn gebruinde huid een contrast met haar melkwitte huid. Ze liet haar vingers over zijn wasbordje lopen. "Hmmm mooi afgetraint" Zei ze met een grijns.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 4:58 am
Hij zag haar met haar ogen draaien. "natuurlijk vind je mij een schoonheid, ik ben de tweeling van het meisje waar jij van houd." Zei ze met een grijns. "maar toch bedankt voor het compliment." Zei ze met een honingzoete toon. hij glimlachte En liet haar jurk op de grond vallen en keek naar haar prachtige lichaam Ze trok zijn shirt uit en trok ook zijn broek naar beneden zodat hij naakt was ze keek naar zijn gebruinde huid een contrast met haar melkwitte huid. Ze liet haar vingers over zijn wasbordje lopen. "Hmmm mooi afgetraint" Zei ze met een grijns. Hij grijnsde terug 'Tja, dat zij nde gevolgen als je van af jongst af aan traint om hoe je in een raam klimt want ik he bgeen vleugels die mij helpen.' Zei hij zachtjes.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 5:39 am
hij glimlachte En liet haar jurk op de grond vallen en keek naar haar lichaam. Ze grinnikte. "bevalt het zicht meneer sharpe?" Vroeg ze liefelijk. Hij grijnsde terug 'Tja, dat zij nde gevolgen als je van af jongst af aan traint om hoe je in een raam klimt want ik he bgeen vleugels die mij helpen.' Zei hij zachtjes. Ze grinnikte. "Vleugels zijn niet de oplossing voor alles weet je. En klimmen is toch zoveel leuker" Zei ze terwijl ze het haar uit ijn gezicht streelde. De zachte blik van straks was weer terug. Het bewijs dat Miley wel degelijk emoties had, en dan niet alleen die van haat en afgunst
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 9:21 am
Ze grinnikte. "bevalt het zicht meneer sharpe?" Vroeg ze liefelijk. Hij glimlachte breed terug 'nou en of het mij bevalt.' Zei hij en kuste haar nek. Ze grinnikte. "Vleugels zijn niet de oplossing voor alles weet je. En klimmen is toch zoveel leuker" Zei ze terwijl ze het haar uit ijn gezicht streelde. Hij keek in haar ogen en voelde zich blij toen hij die zachte blik weer zag, dit was de lieve Miley die hij wou dat ze zocht. 'Ja das waar maar soms moet ik meterhoge gebouwen opklimmen en dan is het makkelijker om vleugels te spreiden en omhoog vliegen en niet lastig doen om goede houvasten te zoeken.' Zei hij zachtjes en pakte haar bi jde middel.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 9:38 am
Hij glimlachte breed terug 'nou en of het mij bevalt.' Zei hij en kuste haar nek. 'Ja das waar maar soms moet ik meterhoge gebouwen opklimmen en dan is het makkelijker om vleugels te spreiden en omhoog vliegen en niet lastig doen om goede houvasten te zoeken.' Zei hij zachtjes en pakte haar bi jde middel. Ze keek hem aan en ze kusstte hem nog eens. "Wel als je vleugels nodig hebt roep me maar gewoon en ik til je wel op." Zei ze met een grijns. Ze liet zijn handen om haar middel liggen maar ze rolde zichzelf wel van hem af zodat ze tegen zijn warme huid aanlag. Ze keek hem in zijn donkere ogen. De ogen die meestal zo duister naar haar keken.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 10:00 am
Ze keek hem aan en ze kusstte hem nog eens. "Wel als je vleugels nodig hebt roep me maar gewoon en ik til je wel op." Zei ze met een grijns. Ze liet zijn handen om haar middel liggen maar ze rolde zichzelf wel van hem af zodat ze tegen zijn warme huid aanlag. Hij keek opzij en keek in haar prachtige grijs/blauwe ogen die haar normaal met haat en woeden aankeken maar nu niet. Hij ging boven haar handen en kuste zachtjes haar lichaam, toen hij bij haar mond kwam bleef hij een tijdje daar bij, hij legde zijn hand op haar buik en begon rustig met haar te vrijen.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 10:06 am
Hij keek opzij en keek in haar grijs/blauwe ogen die haar normaal met haat en woeden aankeken maar nu niet. Nu was het iets anders iets wat Miley nog nooit eerder had gevoeld. Hij ging boven haar handen en kuste zachtjes haar lichaam, toen hij bij haar mond kwam bleef hij een tijdje daar bij, hij legde zijn hand op haar buik en begon rustig met haar te vrijen. Miley vond het zalig en een glimlach wilde niet van haar gezicht. Ze had al een hoop mannen gehad maar Cassel was verreweg de beste. Miley had een hoop energie dus ze gingen best snel maar ze zou hem laten stoppen als hij wou. Haar ogen gesloten haar armen om zijn nek haar blote licht bezwete lijf tegen hem aangedrukt en haar lippen die zijn hals afgingen.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 22, 2012 10:20 am
Hij zag die glimlach die niet van haar gezicht af wou waar hij enorm gelukkig mee was, hij merkte dat Miley een hoop energie had dus ging ze best snel, Cassel nam het over en nam haar snelheid aan. Haar ogen gesloten haar armen om zijn nek haar blote licht bezwete lijf tegen hem aangedrukt en haar lippen die zijn hals afgingen. na een tijdje begon hij te hijgen en verminderde zijn vaart, kijk door dat rennen had hij niet zo veel energie meer zo als normaal maar goed, dus daarna ging hij naast haar liggen en voelde dat zijn lichaam vreselijk bezweet was, bah, zweet=water, brr hi jvond het maar niks maar goed het was beter dan normaal water tegen zijn lichaam.