Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

This isn't good! /cassel/

Ga naar beneden 
+3
lira
Cassel
Melody
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:00 am

Melody hoorde zachtte voetstappen en het piepen van de celdeur die open ging haar ademhaling versnelde ze was bang bang dat het weer een wachter of de koning was bang dat ze haar weer zouden pijn doen ze kroop nog verder weg bang voor wat er ging komen. 'Melody? lieverd?' vroeg hij zachtjes terwijl hij naar gezicht voorzichting aanraakte. Ze sloeg de hand eerst in een paniek reactie weg en ze kromp nog harder ineen. maar die stem dat was cassels stem! Nee dat kon niet Cassel kon hier niet zijn. Hij was boos op haar dat wist ze zeker. Ze piepte alleen maar ze geloofde niet dat het echt Cassel was ze dacht dat het één of andere truc was om haar nog meer gek te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:06 am

Melody sloeg zijn hand weg en kromp in een, wat hadden die mensen met haar uitgespookt dat ze zich zo gedroeg? Wat hadden ze met haar gedaan? Hi jzou hun het liefst alleen maar hun nek omdraaien, hij hoorde haar piepen en zuchten toen, sloot de deur even af e nveranderde in zijn katten vorm en miauwde zachtjes, voor een kat hoefde ze neit bang te zijn, hij liep voorzichtig naar haar toe en gaf haar een kopje tegen haar arm, zijn vacht was nog pluizig van de vorige wasbeurt, met zijn gele ogen keek hij haar aan.
Het Team
Team Account

Aantal berichten : 375
Gulden : 364
Registratiedatum : 18-03-12

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:11 am

Ja hier hield charles van, ze was zo onbereikbaar leek het dat hij haar alleen maar meer wou hebben, Miley was haar naam, een prachtig naam voor een prachtig persoonlijkheid, hij knikte 'Fijn om kennis te maken Miley.' Zei hij zachtjes en keek in haar ogen 'Ik denk dat we nog een leuke nacht krijgen.' Zei hij zachtjes en ging dichter bij haar staan, niet wetend wie Miley echt was, voor he mwas ze alleen een prachtig jong vrouw die hij voor ene nacht had gehuurd.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:14 am

Ze hoorde een zucht en iets later voelde ze iets zachts tegen zich aan ze keek en zag 2 gele oogjes. het was een kat? Het was zijn kat... Melody ging iets rechter zitten en nam de kat voorzichtig in haar armen ze drukte hem zachtjes tegen zich aan streelde hem en ze snikte. Ze wist niet of ze zich dit aan het inbeelden was maar het kon haar even niet schelen ze was blij met deze hallusinatie ze had cassel zo gemist. "Het spijt me..." Zei ze met een zachtte schorre stem. "Ik had naar je moeten luisteren..." Tranen rolde over haar mangen terwijl ze nog steedszijn warme pluizige lijfje tegen zich aangedrukt had.
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:17 am

hij knikte 'Fijn om kennis te maken Miley.' Zei hij zachtjes en keek in haar ogen. Ze gunde hem alleen maar een kleine halve lach. 'denk aan melody, denk aan het goud' bleef ze in haar hoofd herhalen. 'Ik denk dat we nog een leuke nacht krijgen.' Zei hij zachtjes en ging dichter bij haar staan. ze grinnikte zachtjes. Ja een nacht vol verassingen. Zei ze met een mysterieus stemmetje terwijl ze een stap naar achteren zette. maar ze had het niet zo goed ingeschat en daardoor viel ze op haar rug op het bed recht tussen de rozenblaadjes. Ja Miley pastte perfect tussen de blaadjse met haar rode lippen en bleke huid. Ze sloot haar ogen even en ze haalde diep adem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:23 am

Ja ze herkende hem! Hij was zo blij toen ze hem in zijn armen nam en tegen zich aandrukte en snikte, hij likte haar wang als troost. "Het spijt me..." Zei ze met een zachtte schorre stem. "Ik had naar je moeten luisteren..." Hij voelde tranen op zijn vacht komen en likte nog is haar wang, sprong toen uit haar handen en veranderde terug in zijn mensen vorm 'Ik heb je vergeven, het was dom van je maar je deed je taak en ik hoop dat je er iets van hebt geleerd.' Zei hij kalm en omarmde haar, hij had haar zo gemist.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:25 am

ze grinnikte zachtjes. Ja een nacht vol verassingen. Zei ze met een mysterieus stemmetje terwijl ze een stap naar achteren zette. maar ze had het niet zo goed ingeschat en daardoor viel ze op haar rug op het bed recht tussen de rozenblaadjes. Charles glimlachte toe nhi jzag hoe goed ze tussen die rozenblaadjes paste, hij bukte zich en ondersteunde met zijn armen zich en kuste voorzichtig haar lippen 'je bent prachtig.' Zei hij zachtjes.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:27 am

Ze voelde zijn warme schuurpapier ong op haar wang en er kwam als het ware een kleine glimlach op haar gelaat. Hij voelde tranen op zijn vacht komen en likte nog is haar wang, sprong toen uit haar handen en veranderde terug in zijn mensen vorm 'Ik heb je vergeven, het was dom van je maar je deed je taak en ik hoop dat je er iets van hebt geleerd.' Zei hij kalm en omarmde haar Ze klampte zich aan hem vast haar vleugels slapjes op haar rug. Sommige van haar veren waren uitgetrokken waardoor vliegen onmogelijk was. Ze zag hem niet in deze donkere cel ze zag alleen heel vaagjes contouren door het zwakke licht dat ze gaf. je moet hier weg Cassel als ze je snappen ben je er geweest Zei ze met een angstige stem terwijl ze hem stilletjes aan los liet.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:29 am

Charles glimlachte toe nhi jzag hoe goed ze tussen die rozenblaadjes paste, hij bukte zich en ondersteunde met zijn armen zich en kuste voorzichtig haar lippen 'je bent prachtig.' Zei hij zachtjes. Ze moest de walging onderdrukken maar gelukkig was het niet te zien aan haar gebeeldhoude gezicht. Hij smaakte zelfs naar oude vent. ooh als Cassel niet ging opschieten werd ze toch echt heel kwaad. Ze bloosde lichtjes en ze glimlachtte zoetjes. Dat zegt u vast tegen iedere vrouw Zei ze voor ze haar vinger over zijn borst liet glijden. Ja Miley was een geweldige actrice.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:32 am

Hij keek nog is goed naar haar vleugels en grodme toen hij zag dat die nie ti nbeste staat waren, die schoften! Hij vodn het fijn dat ze aan hem vast klampte en kuste haar voorhoofd. je moet hier weg Cassel als ze je snappen ben je er geweest Zei ze met een angstige stem terwijl ze hem stilletjes aan los liet. Hij schudde zijn hoofd 'ik laat je hier niet meer, Miley is de koning aan het bezighouden maar Mel, heb je die medailion nog? Dan halen we je er zo snel mogelijk er uit.' Zijn stem was zacht en dringend, hij meost zo snel mogelijk haar hier uitkrijgen!
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:37 am

. Ze bloosde lichtjes en ze glimlachtte zoetjes. Dat zegt u vast tegen iedere vrouw Zei ze voor ze haar vinger over zijn borst liet glijden. hij glimlachte 'Nee hoor, allee ntegen net zulke mooie vrouwen als jij lieve Miley.' Zei hij zachtjes en streelde voorzichtig haar haar terwijl hij teder haar nek kusten, dit avond zou zeker prachtig worden dat wist hij heel zeker, en hij ging helemaal in op Miley en vermoede er niks van dat dit een ontsnapping plan was.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:39 am

Ze hoorde hem grommen ze wist niet precies waarom maar ze had het gevoel dat het met haar vleugels te maken had. Hij schudde zijn hoofd 'ik laat je hier niet meer, Miley is de koning aan het bezighouden maar Mel, heb je die medailion nog? Dan halen we je er zo snel mogelijk er uit.' Zijn stem was zacht en dringend. Melody opende één vleugel en ging er met haar hand over waardoor uit een bolletje van licht het medaillon kwam. Melody legde het in zijn hand en ze wachtte bang af, bang dat er hem iets zou overkomen. En eigenlijk verbaasde het haar ook dat Miley hielp ze had als het waren een oude mannen fobie.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:43 am

hij glimlachte 'Nee hoor, allee ntegen net zulke mooie vrouwen als jij lieve Miley.' Zei hij zachtjes. ze giechelde alleen maar. hij moest eens weten dan zou hij haar echt geen lieve Miley noemen, de idiote onwetende knar. en streelde voorzichtig haar haar terwijl hij teder haar nek kusten. Miley moest sterk de neiging onderdrukken om hem niet van zich af te slaan ze kon zijn kwijl op haar huid voelen liggen zijn warme adem die haar haren recht overijnd lieten staan. Ze haalde even diep adem en langzaam legde ze haar armen om zijn nek.Ze drukte een kleine zoen op zijn gestoppelde wang. Ja in gedachten was ze nu aan het kotsen wat haatte ze oude kerels toch.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:52 am

Melody opende één vleugel en ging er met haar hand over waardoor uit een bolletje van licht het medaillon kwam. Melody legde het in zijn hand en ze wachtte bang af, hij knikte en deed het snel om zijn nek en keek haar odnerzoekend aan en drukte een kus op haar lippen 'Maak je mar gee nzorgen, ik haal je hier uit, nog en beetje geduld en je bent vrij.' Zei hij zachtjes en keek naar de deur 'Ik ga met Miley naar buite nen als we thuis zijn roep ik je naar mij.' Zei hij zachtjes en keek haar even aan voor hij opstodn en naar de deur ging om die weer open te maken. 'miley ik ben klaar.' Zei hij i nzijn hoofd zodat ze hem hoorde.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:55 am

ze giechelde alleen maar. en hij glimlachte bemoedigt, hij voelde dat ze zich neit ontspande en keek teleurgesteld Ze haalde even diep adem en langzaam legde ze haar armen om zijn nek.Ze drukte een kleine zoen op zijn gestoppelde wang. Hij glimlachte 'Ko, kom ontspan je een beetje, het zal je goed doen.' Zei hij zachtjes terwijl hij met zijn lippen haar lippen voorzichtig kuste, heel teder zodat ze zic hzou ontspannen.
Melody

Melody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 2:57 am

hij knikte en deed het snel om zijn nek en keek haar odnerzoekend aan en drukte een kus op haar lippen. Dat had ze gemist die zoete smaak van zijn lippen zijn zachtheid, zijn warmte. 'Maak je mar gee nzorgen, ik haal je hier uit, nog en beetje geduld en je bent vrij.' Zei hij zachtjes en keek naar de deur. Ze knikte. "Je bent geweldig" zei ze zachtjes. 'Ik ga met Miley naar buite nen als we thuis zijn roep ik je naar mij.' Zei hij zachtjes en keek haar even aan voor hij opstodn en naar de deur ging om die weer open te maken. Ze knikte en ze ging zitten ze hield het rechtstaan niet lang vol ze was duizelig al een paar dagen zelfs.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 3:01 am

hij glimlachte bemoedigt, hij voelde dat ze zich neit ontspande en keek teleurgesteld. Dit was niet goed nope helemaal niet goed ze moest zorgen dat hij blij was anders bestond het risico dat hij zo opkrassen en dat risico mocht ze jammer genoeg niet nemen. Hij glimlachte 'Ko, kom ontspan je een beetje, het zal je goed doen.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem een beetje zielig aan. "het spijt me ik ben gewoon een beetje zenuwachtig denk ik" Zei ze met een engelen stemmetje. terwijl hij met zijn lippen haar lippen voorzichtig kuste, heel teder zodat ze zic hzou ontspannen. Ze moest die kus gaan beantwoorden hem laten denken dat zij dit ook wilde dus opende ze zijn mond zachtjes met haar tong en liet ze haar tong dezijne aaien. Ze sloot haar ogen. Zodat ze niet naar hem hoefde te kijken en ze probeerde zichzelf een betere plek te laten inbeelden een plek zonder handtastelijke oude mannen
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 5:44 am

Ze knikte. "Je bent geweldig" zei ze zachtjes. hij keek haar bezorg aan e nvoelde dat ze zich niet lekker voelde, hij opende de deur en soot hem daarna weer goed en veranderde in zijn katten vorm terwijl hij naar buiten sprinten, hij wou zo snel mogelijk heir wegwezen met Miley, het geld had hij al gekregen van de bediende dus ze kon makkelijk weggaan van de koning, ze moest dan wel een smoes verzinnen. Maar als de koning doorkreeg later dat Mel weg was zou hij vast en zeker nar zijn huis gaan om he mdaaar te zoeken, waar konden ze naar toe? Er schoot een oud huis i nzijn gedachten, het lag op een eiland, het eiland was klein, hij weet nog dat hij daar geboren was en de eerste jaren opgegroeit, ja het eiland was zo klei ndat de blood hunters het liet liggen en het neit betreden, volgens hun zat er gee ngroot wild. HIj rende naar de kamer en sloop zachtjes naar binnen en veranderde terug, hij keek naar zijn horloge, hij moest even wachte ntot het 12.00 's nachts was wnt dan kon hij Miley ophaal, het heet niets voor niets deze nacht, en straks zou het de volgende nacht worden of tenminste volgende dag worden, het kon hem ook niks schelen of ze niet gehaald hebben, nog 1 uur wachten, hij vodn het vreselijk en hoopte dat Miley een beetje aan het afronden was.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 5:58 am

e keek hem een beetje zielig aan. "het spijt me ik ben gewoon een beetje zenuwachtig denk ik" Zei ze met een engelen stemmetje. HIj grinnikte, het was best schattig. Ze moest die kus gaan beantwoorden hem laten denken dat zij dit ook wilde dus opende ze zijn mond zachtjes met haar tong en liet ze haar tong dezijne aaien. Ze sloot haar ogen. Hij begon haar touwtjes rustig los te maken, hij streelde haar zachte huid heel teder.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 8:00 am

HIj grinnikte dus hij vond haar verlegenheid amuzant. mooi zo dat hield hem dus wel even bezig. Hij begon haar touwtjes rustig los te maken, hij streelde haar zachte huid heel teder. Miley kreeg er de rilingen van maar z eliet hem maar begaan ze kreunde zelfs lichtjes om hem te laten weten dat ze het lekker vond ookal was dat dus echt niet het geval. Miley haatte die man met heel haar hart en ze was ook bang wat hij zou doen als hij het letteken op haar borst zag.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 9:39 am

Miley kreeg er de rilingen van maar z eliet hem maar begaan ze kreunde zelfs lichtjes om hem te laten weten dat ze het lekker vond, Hij deed het korset voorzichtig uit en gooide die weg, hij bleef haar kussen en deed haar mini rokje ook uit, daarna stond hij zelf op en kleden zich snel uit en keek haar nog even aan en merkte toen iets raars, hi jtrok zijn wenkbrauwen op 'Waarom heb je daar een litteken?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij naast haar ging liggen en het goed bekeek.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 9:55 am

Hij deed het korset voorzichtig uit en gooide die weg, hij bleef haar kussen en deed haar mini rokje ook uit, daarna stond hij zelf op en kleden zich snel uit en keek haar nog even aan. Ze glimlachtte lichtjes maar ze bracht hem ter dood op verschillende manieren in haar hoofd. De oude perverteling. en merkte toen iets raars, hi jtrok zijn wenkbrauwen op 'Waarom heb je daar een litteken?' vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij naast haar ging liggen en het goed bekeek. Ze draaide haar op haar zij en ze keek hem aan haar ogen werden vochtig. Mijn vorige vriendje was een bruut... Zei ze met een zielige blik in haar ogen. Een blik die ieders hart liet smelten.
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 10:01 am

k. Ze draaide haar op haar zij en ze keek hem aan haar ogen werden vochtig. Mijn vorige vriendje was een bruut... Zei ze met een zielige blik in haar ogen. Hij slikte en keek haar toen nog is goed 'Wat...Erg voor je.' Zei hij twijvelend 'en eeh.... is dat voor sharpe geweest of daarna?'vroeg hij rustig want als die Sharpe haar iets zou aandoen zou hij hem zelf zijn nek omdraaien!
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 10:06 am

Hij slikte en keek haar toen nog is goed 'Wat...Erg voor je.' Zei hij twijvelend 'en eeh.... is dat voor sharpe geweest of daarna?'vroeg hij rustig. Miley keek hem nog steeds met de blik van een geslagen puppy aan. "Het...het was meester Sharpe...." Zei ze terwijl tranen opwelde. Maar inwendig lachtte ze zich kapot. Dat zal hem leren melkwijtspelen en haar met deze ouwe knar opschepen!
Het Team
Team Account

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Emptydo aug 16, 2012 10:10 am

Miley keek hem nog steeds met de blik van een geslagen puppy aan. "Het...het was meester Sharpe...." Zei ze terwijl tranen opwelde. Charles voelde woeden in zich opborrelen, 'wat, heeft die jongen jou zo iets aangedana?!' riep die kwaad en trok snel zijn broek aan en hoorde toen geklop, hij kee knel naar de klok e ngrijnsde 'Daar zul je he mwel hebben.' Zei hij. Hij opedne de deur met ee nruk open e ntrok die jongen naar binnen 'Hoe waag jij het deze dame zo iets aan te doen?!' riep hij kwaad.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 7 Empty

This isn't good! /cassel/
Terug naar boven 
Pagina 7 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)
» Who are you? (cassel)
» What did you do to my twin sister?! [Cassel]
» Not good!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: