Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 2:13 am
Miley vond het walgelijk het hele gebeuren maar ze hield haar mond net als haar illusies. Ze liet Cassel het woord doen en ze volgde de koning met haar ogen toen hij zei dat ze geen 2 zakken waard waren voelde ze zich toch beledigd. Ze richtte haar hoofd op en ze keek heel verleidelijk. ja demonen hadden net als engelen de geweldige schoonheid een trekje dat niet was verrot toen ze uit de hemel werden verbannen. De andere meisjes gingen ook in een verleidelijkere houding staan. Speelde met hun haar of knipoogde. maar zelf keek Miley gewoon ze kreeg zichzelf er niet toe gezet om moeite voor die man te doen.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:13 am
Cassel bleef rustig kijken terwijl de koning de dames bestudeerde en gromde bij de woorden. '2 zakken zijn ze zeker niet waard!' Cassel trok zijn wenkbrauwen op en keek toe hoe de meiden plotseling verleidelijk gignen doen behalve Miley, die bleef gewoon staan zo als ze altijd deed 'Tuurlijk zijn ze het waar, ze zijn niet alleen mooi maar ook nog goed.' Zei hij verdedigend en bleef de koning strak aankijken terwijl hij op het antwoord wachten.
Het Team Team Account
Aantal berichten : 375 Gulden : 364 Registratiedatum : 18-03-12
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:18 am
Hij bleef nar de meiden kijken en toen hij zei dat ze gee n2 zakken waard waren, 1 van de meiden keek op en keek heel verleidelijk naar hem, hij slikte toen de andere ook verleidelijk begonnen te doen, maar het meisje dat hem net he lverleidelijk aankeek deed niks, hij bleef haar lang aankijken en keek op toen Cassel iets zei: 'Tuurlijk zijn ze het waar, ze zijn niet alleen mooi maar ook nog goed.' Zei hij verdedigend en Charles keek met opgetrokken wenkbrauwen 'dat beslis ik zelf wel.' Zei hij kalm.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:23 am
'Tuurlijk zijn ze het waar, ze zijn niet alleen mooi maar ook nog goed.' Zei hij verdedigend en bleef de koning strak aankijken terwijl hij op het antwoord wachten. Charles keek met opgetrokken wenkbrauwen 'dat beslis ik zelf wel.' Zei hij kalm. Miley was hem in haar hoofd echt op elke mogelijke maniert aan het ombrengen maar dat zag je aan de buitenkant gelukkig niet haar gezicht was sereen en mysterieus. vreemd genoeg vielen veel mannen daarom op miley omdat ze altijd zo ongeînteresseerd en ongrijpbaar leek. Miley stuurde de 2 vrouwen naar voor ze giechelde en kronkelde als verliefde poezen om de koning heen. Ze gaven komplimentjes en waren charmant alleen Miley bleef staan als een standbeeld van een heidense godin.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:40 am
Cassel vloekte de koning voor alles uit in zijn hofod maar bleef kalm naar hem kijken Charles keek met opgetrokken wenkbrauwen 'dat beslis ik zelf wel.' Zei hij kalm. Hij gromde weer ne keek toe heo de meiden om hem heen begonnen te kronkelen en giechelde als verleifde poezen, ze gaven he mcomplimentjes, hij zag wel dat Miley gewoon bleef staan, tja meestal vielen mannen op diegene die ze neit konden krijgen dus als ze een beetje geluk hadden zou hij voor haar kiezen, ach joh, hij wist het zeker door de geïnteresseerde blik die in de ogen van de koning zag.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:48 am
Het beviel hem duidelijk niet en dat kon de koning hee lgoed zien en grijnsde alleen maar handelen was zo simpel als koning als hij iets zei was dat dan ook zo en dan lette hij niet op andere mening, Hij merkte dat de dames rond hem kronkelde en giechelde, hij glimlachte maar wat hem het meest aantrok was de andere meisje die hem alleen maar aankeek, ze had iets misterieuzes en hij voelde gewo ndat hij haar wou hebben, hij liep naar het meisje toe en streelde wat haar 'Ik wil haar voor vanacht.' Zei hij kalm.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 3:58 am
Miley keek de koning eigenlijk gewoon aan zodat ze haar illusies op hem kon afstemmen kijken wat hij prettig vond. Cassel vond het duidelijk net zo vervelend als Miley zelf vond. De koning kwam naar haar toe maar Miley reageerde niet ze bleef gewoon staan haar blik ondoorgrondelijk. Hij begon haar haar te strelen en de drang om hem een mep te verkopen groeide de vuile oude snoeperd! Maar ze hield zich in ze moest maar meespelen zodat Mel bevrijd kon worden. 'Ik wil haar voor vanacht.' Zei hij kalm. Miley keek even naar cassel voor ze de konings hand van haar haar haalde en een stap achteruit deed. Nu had ze door wat hij dus interessant vonden. Dus ze ging maar een potje hard to get met hem spelen. In gedachten stuurde ze naar Cassel "Zeg ja en neem de ilussies mee dan kan ik ze laten verdwijnen en jij Mel bevrijden, ik hou deze perverteling wel bezig"
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:07 am
Hij had meteen door dat de koning in Miley was geïnteresseerd en hij hield zich stil en toen hij ze idat hij Miley wou en Casel knikte, Miley deed een stap achteruit "Zeg ja en neem de ilussies mee dan kan ik ze laten verdwijnen en jij Mel bevrijden, ik hou deze perverteling wel bezig" hoorde hij in gedachten, hij keek naar de koning 'Ik ga haar dan klaarmaken maar daarvoor heb ik een kamer nodig.' Zei hij kalm, de koning keek hem even aan en knikte toen.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:11 am
Hi jzag dat ze een stap achter uit deed glimlachte hij lichtjes en kee ktoen naar cassel 'Ik ga haar dan klaarmaken maar daarvoor heb ik een kamer nodig.' Charles dacht sne leven na en knikte toen, dan konden ze zijn kamer ook goed maken, hij had eer is zin in iets nieuws en dit meisje moest er goed uitzien dus was het het beste als haar baas haar dan klaar kon maken. Hij knikte 'Rinaldo! Breng deze mensen naar de gastkamer.' Zei hij streng en er kwam ee nbediende aan en begeleide hun naar de andere kamer en ging zelf zich zelf klaarmaken.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:17 am
'Ik ga haar dan klaarmaken maar daarvoor heb ik een kamer nodig.' Zei hij kalm, de koning keek hem even aan en knikte toen. De andere meisjes gingen achter Cassel staan met een iet wat teleurgestelde blik. Hij knikte 'Rinaldo! Breng deze mensen naar de gastkamer.' Zei hij streng en er kwam ee nbediende aan en begeleide hun naar de andere kamer en ging zelf zich zelf klaarmaken. Toenz e in de kamer waren en de bediendes naar buiten waren zuchtte Miley en liet ze haar vleugels even ontvouwen om te ontspannen. Wat een walgelijke kwal... Zei ze met een walging die op haar gezicht was te lezen ze stond op en ze keek Cassel strak aan. maar schiet wel op met Mel zoeken ik weet neit hoelang ik hem kan bezighouden. Want euh hij gaat het denk ik wel merken dat ik geen hart heb als mijn jurk uit is Zei ze met een zucht.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:32 am
ee nebdiende bracht ze in een kamer en Cassel kee ktoe heo de bediende weer weg ging, hi jzuchten opgelucht en masseerde zijn pijnlijke slapen en keek toe heo de vleugels van Miley zich ontvouwde. Wat een walgelijke kwal... Zei ze met een walging die op haar gezicht was te lezen ze stond op en ze keek Cassel strak aan. maar schiet wel op met Mel zoeken ik weet neit hoelang ik hem kan bezighouden. Want euh hij gaat het denk ik wel merken dat ik geen hart heb als mijn jurk uit is Zei ze met een zucht. Cassel dacht even na en keek toen naar Miley 'zeg dan dat voor je bij mij kwam ee nvreselijke vriend had ofzo die je die litteken had gegeven.' Zei hij kalm en keek toen naar de kleding.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:36 am
Cassel dacht even na en keek toen naar Miley 'zeg dan dat voor je bij mij kwam ee nvreselijke vriend had ofzo die je die litteken had gegeven.' Zei hij kalm en keek toen naar de kleding. Ze haalde haar schouders op. Wel ja dat zal ik dan maar zeggen maar toch schiet op ik hou niet van bedden delen met oude kerels. Zei ze geêrged voor ze op het bed neer plofte. En wat ben je van plan? Ze verwachten nu wel echt dat je me klaarmaakt dat realisseer je je toch wel hè? zei ze op een droge toon voor ze haa rogen even sloot. Wat was dit alles toch vermoeiend.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 4:49 am
Ze haalde haar schouders op. Wel ja dat zal ik dan maar zeggen maar toch schiet op ik hou niet van bedden delen met oude kerels. Zei ze geêrged voor ze op het bed neer plofte. En wat ben je van plan? Ze verwachten nu wel echt dat je me klaarmaakt dat realisseer je je toch wel hè? zei ze op een droge toon voor ze haa rogen even sloot. Hij bleef haar even aan kijekn en grinnikte toen 'maak je maar geen zorgen.' Zei hij en liep toen naar de kast liep en een rode korset en een mini rokje en gooide het naar haar 'hier pas is.' hij gooide het naar har.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 5:04 am
Hij bleef haar even aan kijekn en grinnikte toen 'maak je maar geen zorgen.' Zei hij en liep toen naar de kast liep en een rode korset en een mini rokje en gooide het naar haar 'hier pas is.' hij gooide het naar har. Ze nam het ding beet en ze bekeek het even. Ze hadden zeker te weinig stof ofzo toen ze dit in elkaar staken? Mopperde ze even voor ze heel droog haar kleren uittrok en het korset en minirokje aandeed. Ze draaide even met haar rug naar hem toe. Kun jij het even aantrekken? Vroeg ze droogjes. Bwegh wat haatte ze dit zich opdoffen vor zo'n oude knar.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 9:57 am
Hij zag en voelde dat ze er echt neit mee eens was en bleef grijnzen Ze hadden zeker te weinig stof ofzo toen ze dit in elkaar staken? Mopperde ze Hij haalde zijn schouders op 'mannen vinden het aantrekkelijk dus doe het nou maar aan.' Zei hij en keek kalm hoe ze haar kleren uitdeed en haar mini rokje met korset aandeed en draaide met haar rug naar hem toe. Kun jij het even aantrekken? Vroeg ze droogjes. Hij liep er kalm naar toe en begon een paar bepaalde touwtjes trak te trekken en uiteindelijk toen hij nog is goed naar haar keek knikte hij goedkeurend, ja haar ronddingen kwamen er nu mooi uit en nu nog iets met haar haar, hij pakte een grote klip die hij had gevonden en hief slordig haar haar omhoog zodat het er ruig uitzag, hij keek bedenkelijk naar het meisje.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 10:23 am
Hij haalde zijn schouders op 'mannen vinden het aantrekkelijk dus doe het nou maar aan.' Zei hij en keek kalm hoe ze haar kleren uitdeed "Ja mannen zijn nu eenmaal holbewoners" Mopperde ze. Hij liep er kalm naar toe en begon een paar bepaalde touwtjes trak te trekken en uiteindelijk toen hij nog is goed naar haar keek knikte hij goedkeurend. Ze bekeek zichzelf ook even in een grote spiegel. Ja ze zag er goed uit in dit hoopje stof. Ze grijnsde even. hij pakte een grote klip die hij had gevonden en hief slordig haar haar omhoog zodat het er ruig uitzag, hij keek bedenkelijk naar het meisje. Ze keek even naar de spiegel voor ze naar de kaptafel liep en haar lippen knal rood stiftte. Ze grinnikte en ze liet haar handen verleidelijk over haar lichaam glijden. "Zo goed meester Scharpe?" Vroeg ze op een poeslieve toon.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 10:34 am
Ja mannen zijn nu eenmaal holbewoners" Mopperde ze. hij grinnikte 'Soms zijn we dat echt.' Zei hij lachend, hij voelde dat ze zich goed voelde dat ze er zo leuk uitzag. Ze keek even naar de spiegel voor ze naar de kaptafel liep en haar lippen knal rood stiftte. Ze grinnikte en ze liet haar handen verleidelijk over haar lichaam glijden. "Zo goed meester Scharpe?" Vroeg ze op een poeslieve toon. Hij streekte wat haar uit zijn ogen en keek goed 'Nou, ik zou je het liefst hier houden maar goed, ik krijg 2 zakken van je.' Zei hij kalm en toen schoot er iets in zijn hoofd 'wat als Mel een armband om heeft?' vroeg hij.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 10:44 am
Hij streekte wat haar uit zijn ogen en keek goed 'Nou, ik zou je het liefst hier houden maar goed, ik krijg 2 zakken van je.' Zei hij kalm. En 1 van die zakken mag je na afloop mooi aan je lieve schoonzus afstaan Zei ze met een grijns. 'wat als Mel een armband om heeft?' vroeg hij. Miley dacht even na. Ja wat als ze een armband om heeft? Miley ijsbeerde even en toen kreeg ze een idee. Doe jij haar dan één van jouw armbanden om als tussen oplossing. Dat heft de kracht van de eerste band op zolang ze die draagt. zei Miley met een zucht niet het beste plan ever maar het moest er maar mee door.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 10:50 am
En 1 van die zakken mag je na afloop mooi aan je lieve schoonzus afstaan Zei ze met een grijns. Hij trok zijn wenkbrauwen op 'Had dat wat eerder gezegd, dan had ik er 3 voor gevraagd.' Zei hij klagend, hij hield niet van het idee dat hij geld meost delen. Doe jij haar dan één van jouw armbanden om als tussen oplossing. Dat heft de kracht van de eerste band op zolang ze die draagt. zei Miley met een zucht Hij zuchten, dit was nou niet echt een goed plan maar het kon werken voor een tijdje, 'is goed, kom ik breng je weg, e ndan ga ik zelf op zoek naar haar.' Zei hij zachtjes en liep naar het deur.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ wo aug 15, 2012 11:06 am
Hij trok zijn wenkbrauwen op 'Had dat wat eerder gezegd, dan had ik er 3 voor gevraagd.' Zei hij klagend, hij hield niet van het idee dat hij geld meost delen. Ze grinnikte en stak haar tong uit. Hé ik moet hier de oude knar gaan opvrijen dus ik denk dat je er nog goed vanaf komt casseltje. Ze ze met een grijns. Hij zuchten, dit was nou niet echt een goed plan maar het kon werken voor een tijdje, 'is goed, kom ik breng je weg, e ndan ga ik zelf op zoek naar haar.' Zei hij zachtjes en liep naar de deur. Ze haakte haar arm in de zijne en ze nam nog even diep adem. Maar volgende leer als je mijn zus kwijtspeelt mag jij lekker in een mini rok met je kont gaan draaien voor een bejaarde. Zei ze met een grijns mar ze meende het wel.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 1:16 am
Ze grinnikte en stak haar tong uit. Hé ik moet hier de oude knar gaan opvrijen dus ik denk dat je er nog goed vanaf komt casseltje. Ze ze met een grijns. Hij keek haar zuur aan, hij vodn het maar niks om geld te delen en dat mocht ze best weten, hij wachten rustig tot ze haar arm in de zijne nam en even diep adem haalde. Maar volgende leer als je mijn zus kwijtspeelt mag jij lekker in een mini rok met je kont gaan draaien voor een bejaarde. Zei ze met een grijns mar ze meende het wel. Hij grijnsde terug en opende de deur en bracht haar richting de koning en voor de edur gaf hij ee nkus op haar voorhoofd 'Ik wens je veel succes.' Fluisterde hij in haar oor en knikte toen naar de wachters die hongerig naar Miley keken en hij lie pweer richting, hij liep zijn kamer in en veranderde in een kat en sloop naar buite nterwijl hij richting de cellen liep op de geur van de wachters, hij hoopte Mel snel te vinden.
Het Team Team Account
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 1:21 am
Charles liep naar zijn kamer waar de bediende bijna klaar waren met alles en toen de kaarsen aangestoken waren gingen ze weg, overal lagen rozenblaadjes en hij klede zich snel om in zijn zwarte broek en dure shirt, hij likte zijn lippen en zette zijn kroon op en ging rustig in de zetel zitten wachten tot het meisje binnen zou komen, toen de deur open ging ging hij snel staan en slikte toen hij het prachtige schoonheid zag, haar haar was ruig opgezet en ze had heel weinig aan, een strak korset waar haar ronddingen goed uitkwamen en een kort mini rokje, haar Lippen waren vuur rood, 1 woord ze zag er geweldig uit. Hij liep rustig naar haar toe 'zeg is schoonheid, wat is je naam?' Zei hij zachtjes terwijl hij haar handpakte en die kuste.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 1:33 am
Wat was ie toch schattig als hij zo knorrig was om geld. Ze drukte met haar vinger op zijn neus. "Hebben je ouders je nooit geleerd dat je moet delen?" zei ze met een zoete grijns. Hij grijnsde terug en opende de deur en bracht haar richting de koning en voor de edur gaf hij ee nkus op haar voorhoofd 'Ik wens je veel succes.' Fluisterde hij in haar oor. Ze keek hem aan. "Ik heb geen succes nodig ik ben een natuur talent." Zei ze met een kleine grijns. Ze zag de wachters met hun hongerige blikken maar ze liet haar walging niet merken. Ze werd de kamer van de koning in gelaten en ze zag allemaal rozenblaadjes en kaarsen. hij droeg een zwarte broek een duur hemd en had zijn kroon op. Al bij al veel zijn walgelijkheid nog goed mee. Hij liep rustig naar haar toe 'zeg is schoonheid, wat is je naam?' Zei hij zachtjes terwijl hij haar handpakte en die kuste. Haar uitdrukking was nog steeds onverschillig en onbereikbaar. Miley Zei ze op een zwoele toon, maar het klonk op de manier alsof ze altijd zo praatte. Ze hoopte maar dat cassel mel snel had gevonden en zij hier weg kon.
Melody
Aantal berichten : 508 Gulden : 399 Registratiedatum : 18-05-12
Character sheet Name:: Melody Mac Bloody Age:: 16 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 1:42 am
Melody zat in een aparte cel een cel die helemaal donker was om haar harder te kwellen er zaten geen ramen in. Melody zat er verloren bij ze had geen kleren aan en bestoptte zichzelf met haar vleugels. Ze zag er gebroken uit en de cel wanden waren spiegels Melody kon degene niet zien die haar bekeken maar zij konden haar wel zien. de koning hield haar veilig verborgen in deze cel deed haar pijn zodat ze ging huilen en hij de magische tranen kon gebruiken. melody had spijt dat ze niet naar cassel had geluisterd ze hoopte dat hij haar ooit zou kunnen vergeven. Haar huid was grauw en haar licht was zwakker dan anders. Het ging niet goed met haar ze had licht nodig anders zou ze het niet lang meer volhouden....
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ do aug 16, 2012 1:51 am
Met zijn kleine pluizige pootjes lipe hij door de gangen, hij zag er uit als ee nechte raskat dus niemand trok er wat van af, hij was ook een echte ras kat maar dat hoefde van zijn part niet iedereen te weten, toen hij de cellen eindelijk vond pikte hij heel zwak Melody's geur op en liep op die af, hij probeerde de andere leidende vrouwen te negeren en liep op 1 doelwit af, er kwamen steeds minder cellen en het werd steeds donkerder, Cassel bleef even staan om zijn ogen te laten wennen en liep toen verder, daar hij rook Melody hier het sterkste, er waren geen wachters in de buurt dus hi jvernaderde terug ne schrok er van hoe erg ze er uitzag. Hij liep snel naar de deur en pakte 1 van zijn gereedschappen en kraakte de deur zonder enige moeite, ze moesten eens wat nadenken om betere sloten te gaan kopen, hij opende de deur en liep zachtjess naar binnen, door zijn katten ogen zag hij dat haar huid grauw was en haar licht zwakker was dan anders, hij slikte en bukte zich, Zeh ad haar lichaam afgeschermd met haar vleugels en toen hij beter keek zag hij dat ze naakt was. 'Melody? lieverd?' vroeg hij zachtjes terwijl hij naar gezicht voorzichting aanraakte.