Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

This isn't good! /cassel/

Ga naar beneden 
+3
lira
Cassel
Melody
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Creature: Shape Shifter

This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 1:38 am

grinnikte en liet hem los. En dat is toch ooh zo goed uitgedraait jij bent de laatste Sharpe in Doole door die hoogmoedigheid. haar grijns groeide en hij grijnsde terug. Dus als jij sterft sterft de familie sharpe in Doole uit, of je moet Melody natuurlijk vol gepompt hebben waardoor er klein grut gaat rond triepelen Zei ze grinnikend terwijl ze op de kant van de zetel ging zitten, hij voelde zijn wangen rood worden maar schudde toen die gedachten van zich af en keek naar Miley 'tot nu toe is alles goed gegaan en trouwens als iemand mij dood heeft hij de hele Doole achter zich.' Zei hij met een valse grijns en liep naar de deur 'Kom op, til je kont is op en we gaan richting het kasteel lopen, dan kan ik ook nog is een plan bedenken.' Zei hij en hield de deur voor haar open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 1:48 am

Zijn wangen werden knalrood en Miley kon er alleen maar om lachen. oe gevoelige snaar. 'tot nu toe is alles goed gegaan en trouwens als iemand mij dood heeft hij de hele Doole achter zich.' Zei hij met een valse grijns en liep naar de deur 'Kom op, til je kont is op en we gaan richting het kasteel lopen, dan kan ik ook nog is een plan bedenken.' Zei hij en hield de deur voor haar open. miley sprong recht en zuchtte. ze aaide even langs zijn wang voor ze heel verleidelijk en heupwiegend de deur uit liep. "pff lopen is toch zo primitief ik wou dat ik mocht vliegen..." zei ze met een diepe zucht. Ja Miley hield niet va menselijke beziheden ze was dol op bovennatuurlijke dingen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 2:00 am

miley sprong recht en zuchtte. ze aaide even langs zijn wang voor ze heel verleidelijk en heupwiegend de deur uit liep. "pff lopen is toch zo primitief ik wou dat ik mocht vliegen..." zei ze met een diepe zucht. Hij grinnikte 'kom kom, dan raak je tenminste wat kilo's kwijt.' Zei hij plagerig en pakte haar beet bij haar middel en liep samen met haar door het bos, zijn hersens werkte als een race auto en verschillende ideeën kwamen bij hem voorbij zoeven.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 2:11 am

Hij grinnikte 'kom kom, dan raak je tenminste wat kilo's kwijt.' Zei hij plagerig en pakte haar beet bij haar middel en liep samen met haar door het bos. Ze keek hem zuur aan. Wil je soms zeggen dat ik te dik ben meneer sharpe? Zei ze met samengeknepen oogjes. Mag ik je erop wijzen dat als je mij beledigt op gebied van uiterlijk je Mel ook beledigd Zei ze met gekruistte aremn terwijl ze zijn arm van haar middel haalde. Ze amuzeerde zich een beetje door vogels te martelen tot ze uit de lucht vielen. ja het was rustig veel te rustig naar haar goesting. Het paleis kwam gelijdelijk aan al in beeld.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 2:15 am

Ze keek hem zuur aan. Wil je soms zeggen dat ik te dik ben meneer sharpe? Zei ze met samengeknepen oogjes. Mag ik je erop wijzen dat als je mij beledigt op gebied van uiterlijk je Mel ook beledigd Zei ze met gekruistte aremn terwijl ze zijn arm van haar middel haalde. Hij grinnikte, 'kom kom alle meiden dromer er er van om wt kilo's kwitj te kunne nrake ntot ze op een skelet lijken dan kon je zien aan mijn vorige verloofde.' Zei hij, toen hij weer terug aan dacht voelde hij het teken branden, zijn hand ging naar de plek waar de stempel zat en hij zuchten even, hij kon het nog steeds niet vergeten.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 2:34 am

Hij grinnikte, 'kom kom alle meiden dromer er er van om wt kilo's kwitj te kunne nrake ntot ze op een skelet lijken dan kon je zien aan mijn vorige verloofde.' Zei hij Ze draaide met haar ogen. "dus nu ga je me nog vergelijken met dat scharminkel wiens nek makkelijker te breken was dan een tandenstoker." Zei ze met een zure blik op hem gericht. ze ging voor hem staan en ze sloeg haar armen om zijn nek. "Ik hoop dat je verkoop praatje beter is dan je gesprekken met vrouwen want geloof me daar ben je beroerd in." Zei ze voor ze hem weer los liet en verder huppelde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 9:33 am

. "dus nu ga je me nog vergelijken met dat scharminkel wiens nek makkelijker te breken was dan een tandenstoker." Zei ze met een zure blik op hem gericht. ze ging voor hem staan en ze sloeg haar armen om zijn nek. Hij keek haar verbaast aan 'dat zei ik niet.' Zei hij rustig."Ik hoop dat je verkoop praatje beter is dan je gesprekken met vrouwen want geloof me daar ben je beroerd in." Zei ze voor ze hem weer los liet en verder huppelde. HIj grinnikte Ja die meid dacht echt dat ze hier de hersens had maar goed, ze moest zo denken zo ging het meestal bij hem, mensen dachten dat ze slimmer waren dan hij en uiteindelijk BOEM, ze waren allemaal plotseling vreselijk arm of dood. met Miley speelde hij eigenlijk een beetje, hij vodn het leuk te zien hoe ze dacht dat ze boven hem stond maar onthou, niemand stond boven hem, hij was altijd wel slimmer en sluwer dan hij leek, hij kon beter een vos zijn dan een kat maar een kat was een stuk handiger, zijn handen waren zacht, zo zacht als die van een vrouw als hij zijn pluizige haren naar boven liet komen, zo kon hij gemakkelijk iemand beroven zonder dat diegene het doorhad, Hij liep rustig achter miley aan 'maak je maar geen zorge lieverd, met mensen praten kan ik als de beste, behalve met zulke mooie vrouwen.' Zei hij en liep plotseling achter Miley en gaf haar een klap op haar kont. 'vrouwen konden altijd iets met mij doen.' Zei hij en knipoogde.
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 10:34 am

Hij keek haar verbaast aan 'dat zei ik niet.' Zei hij rustig. Ze draaide met haar ogen en ze liet hem los ze begon haar intresse te verliezen. Ja miley had een heel kort concentratie vermogen. ze lette niet meer echt op hem ze keek een beetje verveeld. Hij liep rustig achter miley aan 'maak je maar geen zorge lieverd, met mensen praten kan ik als de beste, behalve met zulke mooie vrouwen.' Zei hij. Ze draaide allenen met haar ogen ze was zijn stem beugehoord en zijn koosnaampjes aangezien hij toch nooit echt veel deed. Ja ze vond hem nogal een brave henderik voor het moment. en liep plotseling achter Miley en gaf haar een klap op haar kont. Ze maakte een klein spronggetje. 'vrouwen konden altijd iets met mij doen.' Zei hij en knipoogde. Ze draaide zich met een ruk om en ze gaf hem een klep op zijn kaak met haar vlakke hand. "Waag het niet om nog eens aan mijn billen te zitten ventje" Zei ze kwaad haar ogen lichtte op. "Ik ben je praatjes meer dan zzat het verveelt me dood en jij bent toch niet in staat om echt iets leuks te doen dus...kijken mag aannkomen niet" zei ze droogjes voor ze weer verder wandelde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 7:37 pm

Hij grinnikte toen ze plotseling een klein sprongetje maakte en daarna met een ruk omdraaide en hem een klap verkocht, het deed pijn maar hij bleef grijnzen. "Waag het niet om nog eens aan mijn billen te zitten ventje" Zei ze kwaad haar ogen lichtte op. "Ik ben je praatjes meer dan zzat het verveelt me dood en jij bent toch niet in staat om echt iets leuks te doen dus...kijken mag aannkomen niet" zei ze droogjes voor ze weer verder wandelde. Hij grinnikte en liep heel rustig achter haar aan en bleef maar grinniken maar toen hij het stad i nzich zag komen stopte hij 'Miley, ik denk dat we eens kunnen beginnen.' Zei hij kalm, Met zijn blik keek hij door het stad om te zien of ze problemen zouden krijgen, hij liep naar Miley toe en drukte een armband in haar hand 'Hier doe deze aan en laat het bij andere vrouwen ook zien.' van zijn gezicht kon je geen emoties aflezen, hij was echt in een handelaar veranderd.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 11:02 pm

Ze werd gek van zijn gegrijns. Stomme gast met zijn irritant gedrag. Hij grinnikte en liep heel rustig achter haar aan en bleef maar grinniken maar toen hij het stad i nzich zag komen stopte hij 'Miley, ik denk dat we eens kunnen beginnen.' Zei hij kalm. Miley stopte en draaide zich om. hij liep naar Miley toe en drukte een armband in haar hand. Miley keek er met een opgetrokken wenkbrauw naar. 'Hier doe deze aan en laat het bij andere vrouwen ook zien.' van zijn gezicht kon je geen emoties aflezen, hij was echt in een handelaar veranderd. Ze zuchtte en deed het ding om voor 2 vrouwen in een vergelijkbare outfit verschenen ze glimlachtte en aaide over Cassels armen. Miley grijnsde en liep naar hem toe ze haakte haar arm in dezijne. "En wat denk je van je handelswaar? Goedgekeurt schat?"
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 11:13 pm

HIj zag nog 2 vrouwen verschijnen met dezelfde armband, mooi zo kon iederee nzie ndat die vrouwen van hem waren. Hij reageerde niet toen de rvouwen hem aaide en glimlachte Miley grijnsde en liep naar hem toe ze haakte haar arm in dezijne. "En wat denk je van je handelswaar? Goedgekeurt schat?" Hij keek naar vrouwen en knikte toen goedkeurend. 'Ze zijn wel goed voor een zak goud.' Zei hij rustig en klopte op de hand van Miley en liep met haar samen naar beneden, de mannen bleven eve nstaan o mde vrouwen te bekijken maar toen ze zijn dodelijke blik zagen gingen ze weer verder met hun bezigheid.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 11:27 pm

Hij keek naar vrouwen en knikte toen goedkeurend. 'Ze zijn wel goed voor een zak goud.' Zei hij rustig en klopte op de hand van Miley en liep met haar samen naar beneden, de mannen bleven eve nstaan o mde vrouwen te bekijken maar toen ze zijn dodelijke blik zagen gingen ze weer verder met hun bezigheid. Miley grinnikte en legde haar hoofd op zijn schouder. "wat zijn mensen toch idioot" Zei ze spottend. Maar ergens vond ze dit alles wel fascinerend. Toen een dronken man wat dichterbij kwam hield ze zijn arm nog steviger vast ze kon hem nu niet gaan slaan dat zou alles verpesten ze moest zwak overkkomen dat was veel handiger. De man liep voorbij en kneep in haar bil ze maakte een sprongetje en haar spieren spande zich op er klopte een ader op haar voorhoofd vzn ingehouden woede.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptyma aug 13, 2012 11:38 pm

Miley grinnikte en legde haar hoofd op zijn schouder. "wat zijn mensen toch idioot" Zei ze spottend. Hij trok er niks van aan en bleef kalm lopen en hield alle mannen in de gate nzodat ze op afstand bleven, maar een dronke jonge man kwam te dichtbij en hi jvoelde hoe Miley zijn arm nog steviger vast pakte, de man deed blijkbaar iets waardoor ze een sprong maakte en haar spieren aanspande, Cassel glimlachte en keek naar Miley 'je meot eens wat rustiger aan doen, je bent wel een slavin.' Zei hij zachtjes zodat zij hem alleen kon horen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 12:04 am

Cassel glimlachte en keek naar Miley 'je meot eens wat rustiger aan doen, je bent wel een slavin.' Zei hij zachtjes zodat zij hem alleen kon horen. Ze keek hem zuur aan. "ja jij hebt makkelijk praten" fluisterde ze bits. Ze keek nogal chagarijnig. Ze vond dit plan bij nader inzien nogal heel erg vervelend. "Pas maar op sharpe of ik verander jouw in een meisje...En ja da kan ik" Zei ze met een grijns. Ze bleef hem vasthouden en ze liet de andere vrouwen paraderen het was niet erg vermoeiend maar het vergde wwel concentratie.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 2:14 am

Ze keek hem zuur aan. "ja jij hebt makkelijk praten" fluisterde ze bits. hij glimlachte naar haar en haalde zijn schouders op. "Pas maar op sharpe of ik verander jouw in een meisje...En ja da kan ik" Zei ze met een grijns. Hij grinnikte 'Kom, kom Miley, niet zo sagarijnig, na dat ons missie gelukt is mag je mij voor 1 nacht hebben.' Fluisterde hij met een dusitere stem in haar oor, zijn duister stem klonk ook mysterieuze en zag langzaam het poort van het paleis in zicht komen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 2:19 am

Hij grinnikte 'Kom, kom Miley, niet zo chagarijnig, na dat ons missie gelukt is mag je mij voor 1 nacht hebben.' Fluisterde hij met een dusitere stem in haar oor, zijn duister stem klonk ook mysterieuze en zag langzaam het poort van het paleis in zicht komen. Ze trok een wenkbrauw op en dacht na. Hmmm dat was nog best een faire deal. Hmmmm oké dan maar hou die gore kerels uit mijn buurt mijn vleugels beginnen al te jeuken. Zei ze terwijl ze haar arm nog steeds met de zijne had verstrengeld en de ilussies aan zijn bijde kanten had lopen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 9:29 am

HIj voelde dat ze dit wel een goede deal vond, Hmmmm oké dan maar hou die gore kerels uit mijn buurt mijn vleugels beginnen al te jeuken. Zei ze, hij grinnikte 'nee ze mogen niet aan je komen of ze meoten betalen. ' Zei hij en keek naar de wachter die hem vragend aan keken, hij maakte zich los van Miley en keek naar de wachters 'Dag jongens, ik kom de koning een leuk aanbod doen.' Zei hij rustig, zijn stem klonk zonder emotie en de wachters keken elkaar vragend aan en keken toen nog is naar hem. Ze opende de deur en hij liep als eerste naar binnen en keek nog is het kasteel rond op zoek naar de koning, ze waren nu in de troonzaal maar hij zat er niet.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 9:42 am

hij grinnikte 'nee ze mogen niet aan je komen of ze meoten betalen. ' Zei hij en keek naar de wachter die hem vragend aan keken, Ze snoof even "zelfs dan niet kereltje..."hij maakte zich los van Miley en keek naar de wachters 'Dag jongens, ik kom de koning een leuk aanbod doen.' Zei hij rustig, zijn stem klonk zonder emotie en de wachters keken elkaar vragend aan en keken toen nog is naar hem. Miley en de vrouwen glimlachtte liefjes. Maar inwendig moest ze kotsen. Ze opende de deur en hij liep als eerste naar binnen en keek nog is het kasteel rond op zoek naar de koning, ze waren nu in de troonzaal maar hij zat er niet. Miley trippelde met de vrouwen achter hem aan. Ze ging met haar mond naar zijn oor. "En wat doen we nu?" Fluisterde ze.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 9:52 am

Hij keek een beetje rond en snoof de geur op om hopelijk Melody's geur in zijn neusgante binne nte krijgen. "En wat doen we nu?" Hoorde ze Miley in zijn oor fluisteren en hij haalde zijn schouders op 'kan jij op een of ander manier met Melody contact maken zonder dat iedereen het merkt?' vroeg hij zachtjes terug en keek rond, het zou niet lang duren voor dat de koning kwam.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptydi aug 14, 2012 10:03 am

hij haalde zijn schouders op 'kan jij op een of ander manier met Melody contact maken zonder dat iedereen het merkt?' vroeg hij zachtjes terug en keek rond, het zou niet lang duren voor dat de koning kwam. Ze knikte zachtjes. "ik kan het proberen maar dan zijn die juffies wel niet erg beweegelijk" Waarschuwde ze voor ze haar ogen sloot en met Mel in contact probeerde te komen het was moeilijker iets blokeerde het maar ze zag wel wat vaags. "ze zit in een cel en ze doen haar pijn zodat ze gaat huilen..." Zei Miley met opeengeklemde kaken. Ze knipperde met haar ogen het contact was te zwak. "iets blokeerd onze band ze hebben haar vanalles gegeven" Zei Miley kil.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptywo aug 15, 2012 1:32 am

Ze knikte zachtjes. "ik kan het proberen maar dan zijn die juffies wel niet erg beweegelijk" Waarschuwde ze, Hij knikte en wachte nrustig af, het voelde niet goed, hi jwas ook vreselijk onrustig. "ze zit in een cel en ze doen haar pijn zodat ze gaat huilen..." Zei Miley met opeengeklemde kaken. Ze knipperde met haar ogen het contact was te zwak. "iets blokeerd onze band ze hebben haar vanalles gegeven" Zei Miley kil. HIj knikte en wou net beginnen te ijsberen toen hij de deur zag open gaan.
Het Team
Team Account

Aantal berichten : 375
Gulden : 364
Registratiedatum : 18-03-12

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptywo aug 15, 2012 1:37 am

Charles zat vandaag een beetje verveeld rond te kijken terwij lzijn papieren voor hem lagen, hi jhad niet echt vee lzin in vandaag, hij keek op toen er iemand binnen kwam en zei dat Een of ander Cassel sharpe in de troonzaal op hem stond te wachten, Hij stond op en liep kalm door, hij vroeg zich af wat die dief van hem wou hebben? Hij had niks en wou ook niemand via via vermoorden of iemand bestelen. Hij opende de deur en liep naar binnen en keek verrast op toen hij zag dat die jongen nog 3 beeldschone vrouwen bij zich had, 'Je wou mij spreken?' vroeg hij kalm en liep richting zijn troon.
lira

lira

Aantal berichten : 534
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptywo aug 15, 2012 1:43 am

Miley vond het helemaal niet goed haar vleugels begonnen te jeuken van spanning ze wilde net iets zeggen toen de koning binnen kwam ze concentreerde zich weer op de elussies die langs haar kwamen staan. Ze namen alle drie een onderdanige houding aan. Ze zou Cassel het woord laten doen. Miley was dan wel een geweldige leugenaar haar lontje was veel te kort om met die kwal te kunnen praten ze moest haar woede nu al zwaar onderdrukken.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptywo aug 15, 2012 2:00 am

HIj zag de koning op de troon gaan zitten en Cassel rechte zijn Rug en likte zijn lippen terwijl de ilussies en Miley onderdanig op een rij gingen staan 'ja beste heer, ik heb ee nperfecte aanbod voor U, U kunt uit deze 3 schone dames kiezen voor....Zeg maar 2 zakken en U hebt hun dan voor een hele avond, want zeg nou zelf papiere nwerk is neit altijd leuk.' Zei hij kalm op een verleidelijke toon, Cassel kon altijd wel goed vinden met woorden en zeker mensen, hij voelde aan de emotie dat de koning nieuwsgierig werd en uit zijn troon stond en naar de dames toe liep om te bekijken.
Het Team
Team Account

Aantal berichten : 375
Gulden : 364
Registratiedatum : 18-03-12

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Emptywo aug 15, 2012 2:01 am

Hij keek aandachtig naar de dames terwijl Cassel sprak: 'ja beste heer, ik heb ee nperfecte aanbod voor U, U kunt uit deze 3 schone dames kiezen voor....Zeg maar 2 zakken en U hebt hun dan voor een hele avond, want zeg nou zelf papiere nwerk is neit altijd leuk.' Charles knikte ne liep naar de dames en liep om hun hee nterwijl hij hun bekeek '2 zakken zijn ze zeker niet waard!' Zei hij, onderhandelen vond hij altijd wel leuk.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: This isn't good! /cassel/   This isn't good! /cassel/ - Pagina 5 Empty

This isn't good! /cassel/
Terug naar boven 
Pagina 5 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)
» Who are you? (cassel)
» What did you do to my twin sister?! [Cassel]
» Not good!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: