Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ za aug 11, 2012 8:07 am
Hij gromde 'ik had het te laat door dat ze ging zingen.' Antwoorden hij boos. "Typisch een menselijke fout" Zei ze spottend. Hij blies luid.Hij gromde 'wat denk je wel neit, haar daar er uit halen.' Zei hij geërriteerd. Miley schudde haar hoofd. "jij bent veel te impulsief het paleis bestorm je niet zonder goed uitgedacht plan dat is zelfs voor mij onmogelijk" Zei ze terwijl ze op de rand van het bad ging zitten. "En als ze haar ook maar met één vinger aanraken zweer ik je dat ik je aan stukken reig." dreigde ze. ja ze haatte Cassel als de pest. eigenlijk haatte ze iedereen behalve haar zusje maar hij haattze ze nog erger.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 12:43 am
Miley schudde haar hoofd. "jij bent veel te impulsief het paleis bestorm je niet zonder goed uitgedacht plan dat is zelfs voor mij onmogelijk" Zei ze terwijl ze op de rand van het bad ging zitten. "En als ze haar ook maar met één vinger aanraken zweer ik je dat ik je aan stukken reig." dreigde ze. Cassel lachte toen ze zei dat hij impulsief was 'Lieve schat, ik ben een crimineel van af mijn kindheid, een paleis binnen komen is lastig voor normale shifters maar voor iemand die met inbreken zijn hele leven bezig is is het een makkie.' Zijn ste mwas duister geworden en de ogen volgde de voorbeeld, Cassel was veranderd in zijn vorige ik voor dat hij Melody had ontmoet, hij begon te ijsberen terwijl hij nadacht 'De koning houd van vrouwen, mooie vrouwen dus we moeten mistends 2 of 3 hebben om het paleis binnen te komen, eentje zit hier voor mij dus nog 1 of 2 moeten we zoeken maar dat is neit lastig.' Zei hij nadenkend Toen stopte hij 'Maar jij kan ook met je illusie dingen doen, de koning zal denken dat hij er een hele hoop vrouwen ziet waar hij uit kan kiezen terwijl ik er maar 1 bij mij heb.' Hij was helemaal in zijn plan.
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 12:52 am
Cassel lachte toen ze zei dat hij impulsief was 'Lieve schat, ik ben een crimineel van af mijn kindheid, een paleis binnen komen is lastig voor normale shifters maar voor iemand die met inbreken zijn hele leven bezig is is het een makkie.' Zijn ste mwas duister geworden en de ogen volgde de voorbeeld. Kijk dat vond ze nu leuk zijn duistere kant kwam weer terug de kant die haar zus verpestte , de enige kant die ze niet hatelijk vond aan hem. ze vond het zelfs sexy... hij begon te ijsberen terwijl hij nadacht 'De koning houd van vrouwen, mooie vrouwen dus we moeten mistends 2 of 3 hebben om het paleis binnen te komen, eentje zit hier voor mij dus nog 1 of 2 moeten we zoeken maar dat is neit lastig.' Zei hij nadenkend Toen stopte hij. Jij bent echt een slijmbal als je plannetjes bedenkt weet je dat? Zei ze met een grijns. 'Maar jij kan ook met je illusie dingen doen, de koning zal denken dat hij er een hele hoop vrouwen ziet waar hij uit kan kiezen terwijl ik er maar 1 bij mij heb.' Hij was helemaal in zijn plan. Miley grinnikte duivels en ze liep naar hem toe ze ging achter hem staan haar hoofd op zijn schouder rustend en haar armen kronkelde over zijn middel. Hmmm ja dat kan ik met gemak. En ineens zat de hele kamer vol met halfnaakte vrouwen die zich allemaal om Cassel heen vrijde. Ze leken heel echt hij kon ze zelfs aanraken voor Miley ze allemaal in water liet veranderen en ze oplostte. Ze grinnikte.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 1:13 am
Cassel wist dat Miley zijn dusitere kant leuk vond dat had hij vorige keer al gemerkt toen Melody alles was vergeten. Jij bent echt een slijmbal als je plannetjes bedenkt weet je dat? Zei ze met een grijns. HIj grijnsde terug maar ze iverder niks terwijl hij nadacht, door zijn hoofd raasde vele ideeën als treinen langs, de koning was dan wel slim en vals maar Cassel was dan slimmer en valser en het fijnste was, hij kon hem niet vast zetten want dan kreeg hij de hele volk met de shifters achter zich aan, hij voelde plotseling Miley's kin op zijn schouder en glimlachte scheef toen ze haar armen rond zijn middel. Hmmm ja dat kan ik met gemak. En ineens zat de hele kamer vol met halfnaakte vrouwen die zich allemaal om Cassel heen vrijde. Hij grinnikte, Miley kende hij al lang en zijn duistere kant hield van haar en hij kon er goed mee samenwerken als het moest, hij raakte 1 van de meiden bij haar haar met zijn handschoenen handen en grinnikte toen het oploste in water 'Kijk dit is mijn meisje.' Zei hij en draaide zich naar Miley en sloeg zijn handen op haar middel 'Dus dat betekent dat je meedoet?' Vroeg hij zachtjes en keek haar nog steeds aan met zijn duistere ogen.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 2:32 am
Hij glimlachtte scheef toen ze haar armen om hem heen had geslagen. ja ze was een demoon ze had soms gewoon wat nood aan aandacht meer neit. En hij was prima als haar zusje weg was en zijn stoute maniertjes weer naar boven kwamen. Blijkbaar vond hij haar trucje nogal leuk want hij moest veel grinniken. hij raakte 1 van de meiden bij haar haar met zijn handschoenen handen en grinnikte toen het oploste in water 'Kijk dit is mijn meisje.' Zei hij en draaide zich naar Miley en sloeg zijn handen op haar middel. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik ben niemands meisje...jij bent van mij dat is iets anders knul. Zei ze verleidelijk. 'Dus dat betekent dat je meedoet?' Vroeg hij zachtjes en keek haar nog steeds aan met zijn duistere ogen. ze keek hem aan. Dat hangt ervanaf...wat levert het mij op? Vroeg ze terwijl haar armen zich om zijn schouders sloten.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:26 am
Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik ben niemands meisje...jij bent van mij dat is iets anders knul. Zei ze verleidelijk. Hij grinnikte 'Zozo dat is iets nieuws, sinds waneer heeft ee nsharpe de situatie niet in zijn gehandschoende handen?' Vroeg hij lachend en kuste zachtjes haar nek. ze keek hem aan. Dat hangt ervanaf...wat levert het mij op? Vroeg ze terwijl haar armen zich om zijn schouders sloten. Cassel deed als of hij nadacht 'is zien, we hebben kans om samen te werken! Hebben heel veel tijd die we samen hebben en je hebt je zusje terug.' Zei hij zachtjes in haar oor, en streelde haar witte lokken.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:30 am
Hij grinnikte 'Zozo dat is iets nieuws, sinds waneer heeft ee nsharpe de situatie niet in zijn gehandschoende handen?' Vroeg hij lachend en kuste zachtjes haar nek. Sinds hij een discussie voert met een bovenmenselijk wezen met een hele scherpe tong en zeer goede troeven. Zei ze met een grijns. Cassel deed als of hij nadacht 'is zien, we hebben kans om samen te werken! Hebben heel veel tijd die we samen hebben en je hebt je zusje terug.' Zei hij zachtjes in haar oor, en streelde haar witte lokken. Ze deed alsof ze ook nadacht. Hmmmm.....En wat is daar het goede deel van? Vroeg ze met een grijns. Maar vooruit voor één keer zal ik mijn meelevende kant eens laten zien. zei ze terwijl ze met haar lippen over zijn sleutelbeen ging. Tweelingen moesten toch altijd alles delen? Wel dan moest Melody het ook maar aanvaarden dat ze hem moest delen als hij weer lekker stout bezig was.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:39 am
Sinds hij een discussie voert met een bovenmenselijk wezen met een hele scherpe tong en zeer goede troeven. Zei ze met een grijns. Hij grinnikte en kuste verder haar prachtige hals. Ze deed alsof ze ook nadacht. Hmmmm.....En wat is daar het goede deel van? Vroeg ze met een grijns. Maar vooruit voor één keer zal ik mijn meelevende kant eens laten zien. zei ze terwijl ze met haar lippen over zijn sleutelbeen ging. Hij grinnikte en stopte met haar hals te kussen en zette een stap achter terwijl zijn blik hard werd en hij knikte 'mooi, dan moeten we al vast vertrekken ondertussen kunnen we een goede plan bedenken.' Zijn stem was duister en hard terwijl hij haar aankeek.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:44 am
Hij grinnikte en kuste verder haar prachtige hals. Ja zijn lippen waren zeer vakkundig. Ze kon merken dat hij een hoop ervaring had. Hij grinnikte en stopte met haar hals te kussen en zette een stap achter terwijl zijn blik hard werd en hij knikte 'mooi, dan moeten we al vast vertrekken ondertussen kunnen we een goede plan bedenken.' Zijn stem was duister en hard terwijl hij haar aankeek. Ze keek hem even met een schuin hoofd aan en ze zuchtte geïrriteerd. Ze duwde hem met slechts één vinger heel droog weer in de badkuip. Het maakte haar niet uit dat zijn kleren nu ook nat waren. Ze ging op de badrand zitten en ze keek naar haar nagels. We kunnen beter gewoon naar binnenwandelen. Zei ze met een grijns voor ze zich naar hem toedraaide. Zeg eens heb jij ooit ook al vrouwen verhandeld? vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. ja zo konden ze het doen Miley moest gewoon zich een beetje vermommen en haar ilussies gebruiken als hij hen dan zogenaamd kwam verkopen aan de koning. dat zou toch wel kunnen werken niet?
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:49 am
Ooh nee, dit kon hij al verwachten, ze duwde hem achter uit en hij viel in het badkuip hij ontblote zijn tanden. Nu waren zijn kleren ok al nat, okee zijn broek was nat, hij had nog steeds geen shirt aan. Hij zag haar op de rand gaan zitten We kunnen beter gewoon naar binnenwandelen. Zei ze met een grijns voor ze zich naar hem toedraaide. Zeg eens heb jij ooit ook al vrouwen verhandeld? vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Hij haalde zijn schouders op 'ik ben aangeboren om te handelen zo lastig is het ook weer niet.' Zei hij kalm terwijl hij uit de badkuip lenig kwam en naar de slaapkamer van he mmet Melody liep en daar een zwarte broek met een zwarte blouse zocht.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 3:53 am
Oe katje was een beetje boos door zijn badje. Poor thing.... nee Miley kon er alleen maar om lachen. Hij haalde zijn schouders op 'ik ben aangeboren om te handelen zo lastig is het ook weer niet.' Zei hij kalm terwijl hij uit de badkuip lenig kwam en naar de slaapkamer liep ze volgde hem en ze had al snel door wat hij aan het zoeken was ze greep een zwarte broek en shirt beet en zwaaide er pesterig mee voor zijn neus. Zocht je dit soms schat? Vroeg ze met een grijns. Ze hield de bloes en het shirt stevig tegen zich aangeklemd niet van plan om het hem te geven voor hij een tegenbod deed. ja zo was Miley nu eenmaal altijd listig en sluw.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:17 am
Hij keek verrast toen hij Miley zijn spullen zag pakken, hij grijnsde toe nze er mee voor zijn neus pesterig hield. Zocht je dit soms schat? Vroeg ze met een grijns. Hij grijnsde terug en ging dichter bij haar staan 'Dus je wil mij het liefst zo zien? Ik vidn het prima schat.' Zei hij zachtjes terwijl hij dichter naar haar toe ging en zijn handen om ahar heen sloeg. 'Je bent net zo mooi als altijd.' Zei hij zachtjes en zijn ogen stonden verleidelijk.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:24 am
Hij grijnsde terug en ging dichter bij haar staan 'Dus je wil mij het liefst zo zien? Ik vidn het prima schat.' Zei hij zachtjes terwijl hij dichter naar haar toe ging en zijn handen om ahar heen sloeg. nee ik zie je het liefste lijden samen met alle andere mensen maar ja dit is mijn 2 de favoriet... Zei ze met een speelse grijns. 'Je bent net zo mooi als altijd.' Zei hij zachtjes en zijn ogen stonden verleidelijk. Ze draaide met haar ogen. Natuurlijk ben ik mooi dat is om mannen zoals jij in de val te lokken zei ze verleidelijk terwijl ze hem naar het bed dreef ze duwde hem er op en ze ging zelf op hem zitten. Zijn shirt en broek had ze nog steeds in één hand vast en ze keek er triomfantelijk naar.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:32 am
nee ik zie je het liefste lijden samen met alle andere mensen maar ja dit is mijn 2 de favoriet... Zei ze met een speelse grijns. Hij grijnsde 'JIj kleine demon van mij.' Zei hij zachtjes en grinnikte toen ze met haar ogen draaide. Natuurlijk ben ik mooi dat is om mannen zoals jij in de val te lokken zei ze verleidelijk terwijl ze hem naar het bed dreef ze duwde hem er op en ze ging zelf op hem zitten. hij keek haar lang na en gaf haar zijn beste glimlach: zijn charmte glimlach en liet zijn hand onder haar rokje en speelde met haar slipje.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:38 am
Hij grijnsde 'JIj kleine demon van mij.' Zei hij zachtjes en grinnikte toen ze met haar ogen draaide. En daar kregen we het bezitterige weer. Wat schattig toch. hij keek haar lang na en gaf haar zijn beste glimlach: zijn charmte glimlach en liet zijn hand onder haar rokje en speelde met haar slipje. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan voor ze de kleren op bed liet vallen en heel traag zijn shirt begon los te knopen. Hmmm dit kon interessant worden hoe lang was het wel niet geleden dat ze het met een mens gedaan had? en hij was altijd al iemand geweest die ze eens gewild had maar helaas was haar lol vorige keer verstoord door haar zusje. maar nu was melody er niet en kon ze lekker haar gangetje gaan. Miley boog zich meer naar voor waardoor zich er een inkijk vormde ze zette haar lippen in zijn hals.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:51 am
Hij merkte dat Miley dit wel leuk vond en hij was daar blij om, hij zag dat ze de kleren op bed liet vallen en heel traag zijn shirt begon los te knopen, vorige keer hadde nze bijna iets gehad tot hij Melody hoorde, maar nu was er niemand die hem tegen hield zijn gang te gaan, Miley boog zich meer naar voor waardoor zich er een inkijk vormde ze zette haar lippen in zijn hals. Hij grinnikte en begon haar veters los te maken.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 4:58 am
Hij begon de veters van haar corset los te maken. Ze grinnikte in gedachten. Wat waren mensen toch makkelijk te beïnvloeden. ze waren gewoon een omhulsel vol met hormonen en zeker rond deze leeftijd de jongen was nog maar net uit de luiers. Ja en geen enkele man kon een lekker vrouwen lijf weerstaan en zeker niet als ze zelf ook meewerkte. Hmmm wat kon spelen met hun miniscule breintjes toch heerlijk zijn. Ze knoopte zijn broek los en schoof die naar beneden. ze bleef hem kusjes geven in zijn hals en ze knabbelde aan zijn oorlel. ja dit was een heel leuk nieuw speeltje.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 6:10 am
Hij grinnikte, wat fijn dat hij acteerles van zijn moeder had gehad, want hij merkte metee ndat ze dacht dat zij hier controle over had maar nee hoor, Cassel is veel slimmer dat hij lijkt. Ze knoopte zijn broek los en schoof die naar beneden. ze bleef hem kusjes geven in zijn hals en ze knabbelde aan zijn oorlel. Hij grinnikte en pakte zijn andere kleren 'Bedankt hé dat je me helpt om te kleden.' Zei hij plagerig en duwde miley van zich af, schopte zijn broek weg e ndeed de zwarte aan en deed de andere shirt ook aan. Hij stond op en liep naar de deur 'Zoek is wat leuks voor jezelf uit want zo kan je de paleis neit inkomen.' Zei hij nog en liep naar de woonkamer.
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 6:31 am
Hij grinnikte en pakte zijn andere kleren 'Bedankt hé dat je me helpt om te kleden.' Zei hij plagerig en duwde miley van zich af, schopte zijn broek weg e ndeed de zwarte aan en deed de andere shirt ook aan. Ze ging op bed zitten haar gezicht leek wel een donderwolk. Stomme mensen met hun listige trekjes ook altijd. Ja nu was hij meteen weer op haar haatlijstje. Graag gedaan Zei ze met een grijns. Voordat ze haar ogen draaide. 'Zoek is wat leuks voor jezelf uit want zo kan je de paleis neit inkomen.' Zei hij nog en liep naar de woonkamer. ze snoof even en ze gebruikte haar duistere krachten om zichzelf om te vormen. Ze maakte haar haar donker en ze stiftte haar lippen fel rood. Ook haar outfit beviel haar wel ze parradeerde naar de woonkamer en ze ging met haar ene hand in haar heup en ze keek hem aan. En wat denk je handelaartje ben ik zo waardig genoeg? Vroeg ze met een grijns.
dit draagt ze.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 9:46 am
Cassel wachte rustig tot Miley klaar was met omkleden, het duurde wel lang zeg, 1 ding die hij van vrouwen neit kon uitstaan, dat ze zo lang over deden om van kleren te wisselen, mannen hoefde maar een schone broek en een shirt te hebben en ze waren zo klaar, Kijk Cassel gaf dan wel voorkeur aan donker kleding en mensen vonden dat raar omdat zijn kat wit was. Hij grijnsde toen hij zag hoe Miley binnen kwam, je zou haar niet herkennen door haar nieuwe uiterlijk maar hij herkende wel haar emotie. En wat denk je handelaartje ben ik zo waardig genoeg? Vroeg ze met een grijns. Hij knitke onder de indruk 'Je bent pachtig, ik weet zeker dat als er nog een stel vrouwen bij zijn hij van de kwijl vergaat.' Zei hij lachend. Hij stond op en stak een hand uit voor Miley.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 9:54 am
Hij knitke onder de indruk 'Je bent pachtig, ik weet zeker dat als er nog een stel vrouwen bij zijn hij van de kwijl vergaat.' Zei hij lachend. Hij stond op en stak een hand uit voor Miley. Miley nam zijn hand aan en ze grinnikte. Daarvoor heb ik geen vermommingen voor nodig hoor schat. zei ze met een verleidelijke knipoog. Maar zeg eens als ik daar dan vast zit wat ga jij dan doen? Als kat rondhuppelen opzoek naar Melody? Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Ja ze had geen zin om als speeltje voor die wachters te dienen mooi niet! Ze hield zijn hand nog steeds vast. En nog een petieterig probleemje ik kan mijn ilussies niet op afstand doen dus van het moment dat ik gescheiden ben van de illusies verdwijnen ze. Zei ze schouderophalend.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 6:41 pm
Miley nam zijn hand aan en ze grinnikte. Daarvoor heb ik geen vermommingen voor nodig hoor schat. zei ze met een verleidelijke knipoog. Maar zeg eens als ik daar dan vast zit wat ga jij dan doen? Als kat rondhuppelen opzoek naar Melody? Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Hij grinnikte en streelde haar bruine haren 'Maak je maar geen zorgen als ik Melody heb bevrijd laat ik een teken zien en dan verder bedenken we wel onderweg.' Zei hij rustig. En nog een petieterig probleemje ik kan mijn ilussies niet op afstand doen dus van het moment dat ik gescheiden ben van de illusies verdwijnen ze. Zei ze schouderophalend. hij keek haar even ernst aan maar grijnsde toen 'Ik zou niet Cassel sharpe heten als ik niks kon bedenken.' Zei hij lachend.
lira
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ zo aug 12, 2012 10:16 pm
Hij grinnikte en streelde haar bruine haren 'Maak je maar geen zorgen als ik Melody heb bevrijd laat ik een teken zien en dan verder bedenken we wel onderweg.' Zei hij rustig. Miley keek hem aan en knikte toen. Hmmmm oké dan maar ik kan niet beloven dat al die kerels daar heel blijven Zei ze met een stoute grijns. hij keek haar even ernst aan maar grijnsde toen 'Ik zou niet Cassel sharpe heten als ik niks kon bedenken.' Zei hij lachend. ze grinnikte en ze sloeg haar armen om zijn nek haar lippen aan zijn oor. Niet te hoogmoedig zijn gastje. fluisterde ze terwijl haar vingers cirkeltjes maakte in zijn donkere lokken.
Cassel
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ ma aug 13, 2012 1:23 am
Miley keek hem aan en knikte toen. Hmmmm oké dan maar ik kan niet beloven dat al die kerels daar heel blijven Zei ze met een stoute grijns. Hij grijnsde duivels terug 'Van mij mag je alles met hun doen wat je wilt.' Zei hij met een duister stem. Hij voelde har armen rond zijn nek en met zijn lippen aan zijn oor. Niet te hoogmoedig zijn gastje. fluisterde ze terwijl haar vingers cirkeltjes maakte in zijn donkere lokken. Hij grijnsde en likte zijn lippen en spinde 'Een sharpe zou geen sharpe zijn als hij niet te hoogmoedig zou zijn.' Zei hij plagerig.
Miley
Onderwerp: Re: This isn't good! /cassel/ ma aug 13, 2012 1:28 am
Hij grijnsde duivels terug 'Van mij mag je alles met hun doen wat je wilt.' Zei hij met een duister stem. wat waren die stoute maniertjes toch aantrekkelijk. ze zou bijna zelf gaan spinnen. Hij grijnsde en likte zijn lippen en spinde 'Een sharpe zou geen sharpe zijn als hij niet te hoogmoedig zou zijn.' Zei hij plagerig. Z grinnikte en liet hem los. En dat is toch ooh zo goed uitgedraait jij bent de laatste Sharpe in Doole door die hoogmoedigheid. haar grijns groeide. Dus als jij sterft sterft de familie sharpe in Doole uit, of je moet Melody natuurlijk vol gepompt hebben waardoor er klein grut gaat rond triepelen Zei ze grinnikend terwijl ze op de kant van de zetel ging zitten wachtend op instructies.