Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

She told me I can't trust you...[Razor]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 10:57 am

Ze keek hem aan en schudde grinnikend haar hoofd. "Ik denk dat je mijn kwaliteiten een tikje overschat Razor." Zei ze met een glimlach terwijl ze hem een kus op zijn neus gaf. Ze keek hem nu aan met een ontdeugende grijns. "En dan heb je nog mijn nichtje die gaat je denk ik proberen te vermoorden als ze erachter komt." Giechelde ze. "Alhoewel ik denk dat ze je niet aankan." Zei ze met een nog ondeugendere grijns. Ze wilde nu wat vrolijkheid na al die tranen die ze gelaten heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 11:42 am

Lilysprak en ze erd alvrolijk bij de gedachten aan Hope hoe ze zou reageren als ze het vanhen afwist! Razor grijnsde zelfnu ook en speelde plagen met haar haren. 'Mocht ze willen dat Hope mij de baas was! Ik ben sneller dan zij en vooral wanneer ik haar opstang gejagen heb.' zei Razor vrolijker en hij zag hoe ze genoot.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 11:56 am

Lily grinnikte en keek hem aan. "je bent best een pestkop wist je dat? Dat vind ik nu zo leuk aan je." Zei ze met een ondeugende grijns. Ze legde haar hoofd even op zijn schouder. Ze grinnikte weer even en aaide door zijn haar. "Razor mag ik je wat vragen? Toen ik je net een tongzoen gaf leek het wel of je verbaasd was... Had je dat nog nooit gedaan?" Vroeg ze zacht nog steeds met een glimlach op haar gellaat die jongen maakte haar blij.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 12:27 pm

Dat Razor een pestkop was hoefte Lily hem niet e vertelen dat wist hijzelf al. Ze aaide door zijn haren enhet voelde gewoon heerlijk! Toenze vroeg of hij nog nooit getongdanst had keek hij haar vragend aan. 'Heet dat Tongzoen? Nee dat heb ik nog nooit gedaan. maar dat is vast iets van deze tijd.' zei Razor en hij grinnikte even voor hij haar begon te tongzoenen door met zijn tonghaar mond open te maken. hij hoopte dat hij het goed deed?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 12:40 pm

Ze moest grinniken het was zo raar om iemand te kennen die niet wist wat een tongzoen was. Ze keek hem aan toen hij zijn lippen naar de haarre bracht hij opende haar mond met zijn tong en haar tong verwelkomde de zijne deze kus was al iets makkelijker en het ging hem verassend goed af haar beide handen zaten om zijn nek en haar vingers kronkelde door zijn haar. Toen de zoen afgelopen was moest ze blozen en lachen. "Je leert snel zeg." Zei ze met een grijns ze haar vingers maakte nu cirkels op zijn nek en schouders ze volgde zijn spieren en ze zuchtte gelukzalig. Ze keek hem in zijn ogen. Is het niet moeilijk voor jouw nu? Ik bedoel...ik weet niet hoe ik het moet zeggen...je hebt toch nooit echt liefde gekend in je vorige leven...Is het nu moeilijk om liefde te krijgen? Vroeg ze voorzichtig ze wilde hem niet van streek maken met al haar vragen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 12:46 pm

Lily verwolkomde hem en deze tongzoen ging hem beter af toen ze de kus loste vroeg ze verschillende vragen en ze vroeg het voorzichtig. Razor grijnsde even breed, maar dacht na. Waarom enhoe kreeg je liefde? Razor grijns verdween namaten en Razor streek even over haar heuveltjes. 'Om eeerlijk te zijn weet ik het niet, maar als ik bij jouw ben voeld ik me zo zelfverzekerd dat er niks verkeert kan gaan?' zei Razor en hij keek haar dol gelukkig aan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 12:56 pm

Hij grijnsde maar naarmate hij verder nadacht verdween die grijns geleidelijk aan. Er ging even een rilling door haar heen toen hij over haar rondingen streek. Het was een fijne rilling wel is waar en ze sloot zelfs even haar ogen. Ze zag zijn dolgelukkige blik en ze deelde dat gevoel. Ze nam zijn hand en legde die op de plaas van haar hart. "Het gelukzalige gevoel dat ik heb als ik bij jouw ban kan ik niet verwoorden want woorden zouden nooit mooi genoeg zijn en ik kan het ook niet schrijven want geen pen is waardig genoeg om mijn liefde voor jouw to mogen verwoorden..." Zei ze met een glimlach en een glinstering in haar ogen die ze altijd had als ze hem zag. Zijn rode ogen waren prachtig ze deden haar denken aan rozeblaadjes haar lievelings bloem...
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyza mei 19, 2012 1:14 pm

.Mooi gesproken!' zei Razor en hij gaf haar nogeen knuffel. 'Weeorden schieteninderdaad te kort, voor het gevoel dat je mij geeft. Het is iets heel anders, maar dan voel ik ook dat ik leef!' zei Razoren hij keek Lily weer aan, maar bleef van haar houden.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 2:18 am

Ze kreeg een knuffel van hem en het voelde zo goed. Bij zijn woorden moest ze glimlachen en ze drukte een kus op zijn lippen. "Ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen. Ik heb lang gedacht dat er niemand op deze aarde was waar ik echt mezelf bij kan zijn." Zei ze blozend. Ze streelde het haar uit zijn gezicht en keek naar zijn prachtige rode ogen. "Je hebt echt mooie ogen ze lijken wel kleine vlammetjes." Zei ze met een liefdevolle glimlach.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 3:56 am

Razor grijnsde bij haar lieve woorden en kuste haar voorhoofd. 'Iedereen heeft de ware ergens rond lopen, of het nu is of in de toekomst.' zei Razor en voelde hoe ze zijn haren uit zijn gezicht streelde. Ze was echt een lieve meid die het verdiende om gelukkig te zijn. Razor legde zijn hoofd tegen haar borst aan en genoot van het horen van haar hart. Ze was gelukkig rustig en die kalmte liet hem vrolijk grijnsen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 4:04 am

Ze kreeg een kus op haar voorhoofd en ze moest even blozen. Hij legde zijn hoofd op haar borst en hij luisterde naar haar hart het begon sneller te slaan door zijn zachte huid op haar en ze werd nog roder. Ze aaide hem over zijn hoofd en gaf hem een kus op zijn kruin. "Je bent echt de liefste jongen die ik ken Razor en als Hope nog eens commentaar op je heeft zal ik haar wel eens een lesje leren." Zei ze met een duivels grijnsje. "En mischien kan ik je helpen met je kleine bloodhunterprobleempje?" Vroeg ze rustig ze wilde hem niet kwetsen ofzo ze wilde hem alleen helpen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 5:26 am

Lily's hart ging sneller kloppen en hij grijnsde breed. "Dank je, maar Hopje kan ikzelf wel aan. Ze mag me noemen wat ze wil." zei Razor grijnzend en wreef over haar kaak. "Dat probleem werken we wel aan, maar voor nu ben ik gelukkig met jouw." voegde Razor eraan toe en keek haar glimlachend aan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 5:36 am

Ze grinnikte. "Ach ja ze is een leuk slachtoffer" Zei ze met een speelse grijns. "Zal ik je verklappen waar ze echt helemaal gek van word?" Vroeg ze met een samenzwerige stem. "Ze kan er niet tegen als je zonder shirt rondloopt dan gaat haar hart sneller slaan maar ze doet er alles aan om dat gevoel tegen te gaan" Zei ze met een grijns. Het handige aan Hope was dat ze in haar slaap praatte en vaak zo geheimen vertelde. Ze keek hem aan. "Maar heb je er geen moeite mee dat ik deels bloodhunter ben?" Vroeg ze zachtjes.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 6:11 am

Lily vertelde dat Hope een zwakte had voor zijn gespierde boven lijf. Een valse glimlach gleed over zijn lippen en hij kuste haar nog eens op der voorhoofd. "Zeer handig. Ik wed dat Will dat soms ook opvangt?" zei Razor geamuseerd en zei dat Hope een leuk slachtoffer was. Daar kon Razor alleen maar op knikken. "Weet je toen ik van Eva's tafel af stapte... Grinnik! Had ze zo'n rooie kop dat ik dacht dat die zou exploderen!" grinnikte Razor en hij begon een vrolijke lach te lachen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 6:17 am

Ze grinnikte. "neen Will weet er niets van als hij zijn armen om har heen heeft als ze slaapt praat ze niet dan slaapt ze altijd heel vredig spijtig genoeg." Zei ze schouderophalend. Ze glimlachte ook even en strook over zijn kaak. "Het spijt me dat ik er toen niet bij was maar na wat Hope had gezegd moest ik gewoon even alleen zijn." Zei ze met een wat droevige stem. Sommige woorden konden lily erg kwetsen zeker het woord mormel of modderbloedje.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 7:24 pm

"Jammer ik had het wel eens willen horen als ze dat wel gedaan had?" zeo Razor en voelde haar zijde zachte vingers lang zijn kaak strelen. Toen ze zei dat het haar speet dat ze er niet was toen hij zijn lichaam eenmaal had knikte Razor begrijpend en pakte haar hoofd tussen zijn handen en drukte zachtjes zijn voorhood tegen die van haar. "Geeft niet, je ent wie je bent en daar hou ik van. Je bent heel speciaal voor mij Lily daar kan geen andere tegen op zelfs Hope niet!" zei Razor en keek haar in der ogen. Daarna begon hij haar rustig, maar vol passie te zoenen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyzo mei 20, 2012 11:29 pm

Lily keek hem in zijn ogen toen hij begon te praten hij was zo lief voor haar, té lief zelfs zo iemand verdiende ze niet. Hij deed zijn lippen weer naar haar mond en begon haar rustig maar vol passie te zoenen haar hart sloeg sneller dan het ooit gedan had en haar huid werd onbewust ook heter maar net niet zo heet dat hij zich zou verbranden. Na de kus keek ze hem aan en fluisterde. "Ik hou van je..." Zei ze zacht.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 1:37 am

Tijdens de kus voelde Razor dat ze heter werd, maar gelukkig niet zo heet dat het ondragelijk zou zijn. Toen ze fluisterde dat ze van hem hielt glimlachte hij blij. 'Ik hou ook van jouw Lily, Ik zou je nooit iets laten gebeuren en mocht je in de problemen komen zaal niets mij tegen houden om bij jouw te komen. Zelfs al zou ik je uit de Arena moeten halen ik kom!' zei Razor en hij genoot van haar aanwezigheid. Razor wist zeker dat hij de ware had gevonden en hoopte dat ze nooit iets zou overkomen!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 6:03 am

Ze luisterde naar zijn woorden maar werd daardoor ook een beetje ongerust ze keek hem aan en streelde liefdevol over zijn kaak. "Moest ik ooit in de arena belanden vergeet me dan Razor ik wil niet dat je terug gaat naar die vreselijke plek. Beloof het me vergeet me dan..." Zei ze terwijl ze hem recht bleef aankijken ze wilde hem beschermen net zoals hij haar altijd beschermde.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 6:29 am

Lily keek hem even ongerust aan en zijn gevoelens begonnen net als toen ze in het water zaten door Lily versterkt. Razor kon er zijn vinger niet op leggen, maar hij wist het heel zeker. Zelfs zijn gaven begon keuren te vertonen. Ze vroeg hem haar te vergeten als dat ooit zou gebeuren en Razor schudden zijn hoofd. "Ik weet dat je het niet horen wilt, maar ik zou je nooit kunnen vergeten Lily, hoe wel we elkaar nog niet zo lang kennen zit je al diep geworteld in mijn ziel." zei Razor en keek haar in der ogen. Hij zou haar nooit maar dan ook nooit in dat hol terecht laten komen en mocht dat wel zo zijn zou Razor er alles op alles voor zetten om haar weer vrij te krijgen!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 6:34 am

Ze keek hem aan en schudde zijn hoofd. Ze legde haar hoofd op zijn brede gespierde schouders en ze sloeg haar armen om zijn nek. "Daar was ik al bang voor...Ik ben een parasiet eens als ik aan mensen vastzit geraken ze niet meer van me af." Zei ze wat triestig. Ze wilde niet dat hij gevaar liep door haar! Ze liet zich een beetje wiegen door zijn sterke armen. Zij zat in zijn ziel en hij bestuurde haar hele hart ze kon zich geen leven meer zonder hem bedenken!

(Ik kan niet bij de andere 2 topics posten ik moet wachten op Kiba maar ik heb al een plan met hopje dus hou Razor maar paraat want hij gaat het moeilijk krijgen ^^)
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 7:23 am

Lily leek een beetje triest te zijn en Razor wiegde haar zachtjes heen en weer. "Wel een hele mooie parasiet!" grapte Razor en hij kuste haar op der wang. "Het word al laat en we moeten beide naar huis. Al zou ik liever bij jouw blijven..." zei Razor en hij stond op met Lily in zijn armen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 7:41 am

Ze kreeg een kus op haar wang en ze glimlachte een beetje. Ze lag nog steeds in zijn armen toen hij zei dat het tijd was om te gaan ze wist dat hij gelijk had maar ze verstijfde wel even. Ze wilde hem ook niet verlaten maar ze wist dat het moest ze keek hem een beetje angstig aan en ze kwam langzaam uit zijn armen ze gaf hem nog een zoen en ze hielt hem stevig vast. "Zie ik je morgen?" Vroeg ze ze hoopte dat haar vader haar heel liet want ze wist niet wat hij zou doen als ze hem vertelde over Razor.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 10:23 am

Lily verstijfde even, maar zakte toen toch uit zijn armen en gaf hem nog een stevige knuffel die hij beantwoorden door haar terug te knuffelen en luisterde naar haar afscheid's woorden en hij glimlachte flauwtjes. 'Tuurlijk. Ik stuur je wel een duif, waar we zullen afspreken.' zei Razor en gaf haar nog een zoen voor hij zich verandere in zijn shape vorm en haar nog even met een scheve kop aan keek. Hij grijnsde een wolfachtige grijns en verdween. tussen de struiken die achter het strand lagen. Het begon al te schemeren dus het zou vast al etenstijd zijn geweest! Als Mistake en Dregoe maar niet moeilijk gingen doen? Of Hope die vast wel iets zou bedenken om hem weer even dwars te liggen want ze had de laatste dagen weer eens van die buien die hem best konden irriteren! Onderweg doden hij nog wat prooi dieren met lange oren om zijn energie op pijl te houden voor hij The Abbys binnen ging.

( Topic uit voor Razor)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 3 Empty

She told me I can't trust you...[Razor]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» They told me I look like my mother [Neko]
» I don't understand all this (razor)
» I'm older...(razor)
» we've to talk.... [Razor]
» How can I explain? [Razor]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum