Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

She told me I can't trust you...[Razor]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 5:45 am

Kennelijk merkte Lily dat hij het koud begon te krijgen en verwarmde haar huid op tot een aangename hitte die hij gemakkelijk uit kon houden en voelde hoe ze zijn armen om haar middel deed. Lily duwde Razor voorzichtig omver en hij genoot van de bewegingen die ze maakte. Nadat ze bovenop hem lag kruldeze haar benen wat op en opende zijn mond met haar tong zodat ze met hun tongen een vreemde dans maakten.Razor kende deze wijze van zoenen niet, maar liet zich meeslepen. Razor had wel vakermeisjes gehad die eerst bang waren, maar bij Lily was het toch anders. Ze voelde zo vele malen meer vertrouwd aan dan al die andere meiden die hij gekent had. Lily liet hem juist anders reageren op wat ze nu aan het doen waren en voelde zich daar goed bij. Langzaam wreef hij met zijn handen over haar rug en kwam uiteindelijk bij haar haren terecht waar hij zachtjes mee speelde. Mocht ze verder willen gaan dan was het haar beslissing en niet die van hem. Nee Lily moest zich daarbij bloot geven hij wilde haar niet weer afschrikken zoals dat hij eerder had gedaan met het doden van die Bloodhunters. Voor dat gebeuren had hij het misschien afgedwongen, maar nu zag hij daar erg tegen op. EEn vrouw hoorde geliefkoost te worden en naar haar wensen bedient te worden. Goed zijn dingetje mocht wat kleiner zijn dan die van Will, maar dat scheelde echt niet meer dan een paar millimeter! Razor keek Lily aan die kennelijk blij met hem was, maar toch bleef hij haar behandelen alsof ze breekbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 6:04 am

Ze voelde dat hij een tongzoen niet echt gewoon was. Ze wist dat hij in zijn tweede leven zat en vroeger deden mensen dat nu eenmaal niet ze was er ook nog niet echt goed in omdat ze het nog niet echt bepaald vaak gedaan had maar het lukte aardig en hij probeerde haar bewegingen te volgen. Razor gedroeg zich anders dan voor dat de bloodhunters hier waren geweest hij was minder dwingend minder imponerend. Ze vond het lief van hem dat hij dat deed en ze voelde zijn handen door haar haar gaan ze genoot van zijn aanraking en toen ze hem even lostte kon ze een kleine kreun niet onderdrukken. Ze keek hem aan en ze bloosde een beetje ze wist niet hoe ze het moest vragen maar ze wilde graag verder ze wilde hem blij maken en ze voelde zich zo goed bij hem hij was net een soort schild dat haar beschermde tegen verdriet angst en pijn. Ze keek hem aan en ze hoopte dat haar blik genoeg zei want ze kreeg het niet over haar lippen hij was hier mischien heel ervaren in maar zij was echt een beginneling op dat geied.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 7:54 am

Lily genoot dat kon hij wel merkenentoen ze de hun tongendans loste kreunde ze zachtjes.Razor grijnsde breed, maar niet vals maar vriendelijk. Ze keek hem aan en ze wilde wat zeggen, maar ze wist kennelijk niet hoe ze het moest formuleren? Haar blik stond naar verlangen om het hem naar zijn zin te maken, maar ook dat ze verder wilde dan alleen maar zoenen... Razor glimlachte lief en hij boog zijn hoofd naar haar toe en begon haar teder tezoenen op haar lippen en later af zakkend naar haar hals. Zo ging hij verder en deed onderrtussendeknoopjes los van haar kleding. Niet dat ze veel aan had, maar het waren best veel knoopjes en die veter van haar korset gaf ook niet echt meteen mee, maar Razor klaagde niet en bleef Lily strelend zoenen. zachtjes net aanrakend dat vonden de meeste vrouwen wel fijn en wond ze vaak nog op ook. Razor trok voorzichtig haar kleding uit en merkte dat hij zelf ook al gauw van zijn kleding verlost was. Haar heuveltjes leken bijna volgroeit en hij speelde even wat met deze dingen daarna draaide Razor haar voorzichting op haar rug en haar warmte straalde naar boven. Razor voelde dat dit goed ging en dat Lily er ook van genoot. Zijn ding veranderde van posistie en Razor nam Lily voorzichtig op zodat ze niet verkeer zou liggen. Het was een heerlijk gevoel na al die jaren weer samen met iemand gemeenschapelijk bezig te zijn. Het voelde goed aan en hij bleef nog even doorgaan tot hij zelf wat zwaarder heeg dan hij eerst altijd had gedaan, maar goed dit was dan ook de eerste keer weer zin's jaren, maar hij was het nog niet verleert! Na een uurtje of wat ging hij naast lily liggen en streelde nog even door haar haren en kuste haar voorhoofd. Hope mocht dan klagen over zijn ding, maar hij had het toch mooi klaar gespeelt, zo klein was hij dus niet lekker puh! 'Je deedhet goed.' zei Razor en hij grijnsde vriendelijk naar haar. Hij wilde Lily niet kwetsen en zei dus maar verder niks tot zij wat gezegd zou hebben.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 8:10 am

Gelukkig begreep hij haar en moest ze het niet vragen hij veranderde hun van positie en hij begon haar kleren los te doen ze zag dat hij wat moeite had met alle knoopjes en haar korset ze grinnikte een beetje tussen het zoenen door. Ze deed voorzichtig zijn witte hemd en zijn rode broek los ze zag zijn spieren en ze wreef over zijn borst. Ze zag iets de hoogte ingaan nadat hij wat met haar heuveltjes had gespeeld ze gennoot van zijn zachte aanrakingen op haar warme huid zijn vingers waren zo zacht. Toen hij haar wat beter legde en met haar begon te vrijen gennoot ze er va ze kreunde een paar keer en keek hem vaak in zijn ogen na een tijdje stopte hij en ging langs haar liggen ze glimlachtte naar hem en ze gennoot van zijn handen door haar haar. "Ze bloosde en keek even weg. "Dat komt omdat het niet mijn eerste keer was..." Fluisterde ze ze durfde hem niet meer aan te kijken en verschool haar hoofd tegen zijn borst plots voelde ze zich heel schuldig.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 12:36 pm

Toen ze zei dat het niet haar eerste keer was en haar schuldige blik kon Razor het niet laten te lachen. Het was een vrolijke geamuseerde lach die heel anders klonk dat ze lag die hij gebruikt had bij de lijken toen hij moordlustig was geweest. 'Je hoeft je niet te schamen Lily, over het algemeen washet ookniet mijneerste keer, maar wel met het nieuwe leven dat me geschonken is met de hulp van Will,Hope,Eva en Ager.' zei Razor en hij kuste haar voorhoofd. ze hoefte zich ook niet schuldig te voelen want hij wist zeker dat Lily geen One nightstand zou worden, nee misschien was ze wel een blijvertje?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 10:32 pm

Hij moest lachen ze keek hem even aan zijn lach was zo mooi dat er ook een glimlach op haar gelaat verscheen. Soms was Razor zo lief nee eigenlijk als hij bij haar was was hij altijd lief! Ze keek hem in zijn ogen en ze gaf hem een zoen op zijn neus. "Je bent echt een lieverd weet je dat?" Zei ze met een glimlach. Hij was de liefste jongen die ze kende ookal had hij dan dat bloodhunter probleempje ze wist zeker dat ze hem daarmee zou kunnen helpen. Ze keeek hem aan en er kwam een beetje twijfel op haar gezicht. "Razor? Ga je me nu verlaten? Nu we gevreeën hebben?" Vroeg ze twijfelend ze wist het niet echt ze was nog steeds een beetje in de war mischien was dit wel allemaal een act van hem? Lily zou dat heel erg vinden want vreemd genoeg voelde ze zich goed als hij in haar buurt was...
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 10:55 pm

Lily moest glimlachen toen ze hem hoorde lachen en hij grijnsde bij haar woorden. Ja bij haar was hij lief, maar bij Hope was hij meer een plaaggeest, Voor Bloodhunters een ware nachtmerrie! Ze kuste hem op zijn neus en Razor trok haar dichter tegen zich aan. Haar warme huid tegen zijn wat koudere voelde fijn en gelijk ook zo'n vreemde kriebbeling die door hem heen golfde. Nee hij wilde haar niet kwijt dat was een ding die hij zeker wist! Toen ze vroeg of hij haar ging verlaten doordat ze gevre'en hadden keek hij haar even onderzoekend aan. Kennelijk had Hope haar alles verteld over zijn oude leventje, maar die lag nu achter hem en Razor wilde graag opnieuw beginnen zonder die last van vroeger steeds weer op te moeten rakelen. 'Nee, je... je bent anders dan die meiden die ik voor jouw heb gehad. Die waren meer zelf ingenomen en trots dat ik ze op hun plaatst wilde zetten dus het antwoord is Nee Lily ik verlaat je niet.' zei Razor rustig en voelde dat hij snel wat moest eten of hij zou weer van die flauwe aan vallen krijgen een tik die hij nu eenmaal had gekregen zins hij het lichaam had. Niet dat hij flauw viel, maar dan zakte hij bijna door zijn benen tot hij weer gegeten had. Razor liet lily even los en ging de vis halen die hij eerder nog gevangen had. 'Heb je echt geen honger?' vroeg hij plagend en hielt de vis op die groot genoeg voor hun allebij was om op te eten. Razor liep onder tussen weer terug en keek Lily vragend aan voor hij ging zitten.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 11:08 pm

Lily keek hem opgelucht aan toen hij zei dat hij haar niet zou verlaten nu was die angst ook weer van de baan ze was er echt even bang voor geweest. Ze keek hem glimlachend aan en ze hield hem warm doordat hij haar tegen zich aan drukte. Ze genoot van zijn aanwezigheid en toen hij opstond keek ze hem even vragend aan. Lily zag hoe hij de vis opnam en naar haar toe liep met een grijns vroeg hij of ze echt geen honger had en ze grinnikte even. "Ach kom dan hier jij" Zei ze met een plagende grijns. Toen hij langs haar kwam zitten nam ze de vis en liet hem bakken in haar hand ze brak er een klein stukje af en gaf de rest aan Razor. "Ik ben een kleine eter en zo te horen aan je maag heb jij overduidelijk wel honger." Zei ze met een glimlach ze legde haar hoofd tegen zijn schouder en begon de vis op te eten. "Ik denk dat ik een tijdje niet met Hope ga praten ze kraamt veel teveel onzin uit." Zei ze grijnzend het was een schattige grijns waardoor er kuiltjes in haar wangen verschenen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyvr mei 18, 2012 11:16 pm

Lily ging naast hem zitten en zei wat plagend, maar daar werd Razor alleen maar vrolijk van. Ze bakte de vis gewoon weg in haar handen en Razor hoopte nooit met haar vurige huid in aanraking te komen wanneer ze kwaad zou worden. ze brak een stukje af en zei plagend dat ze een kleine eter was, maar dat zijn maag duidelijk meer moest hebben. Hij had weer gegromt ja en dat ergerde Razor soms, maar het wende en dan keek je er niet meer zo van op. Razor at van het stuk dat Lily hem gegeven had en zei dat ze voorlopig niet meer met Hope ging praten. Razor keek haar even vragend aan, maar begreep wel watze bedoelde. 'Ach hope is de kwaadste niet, maar ze is gewoon weg te leuk om op stang te jagen!' voor even gleed die manikale grijns weer even over zijn gezicht en had iets duivels. Razor voelde dat Lily het niet prettigvond als hij die grijns op zetten en glimlachte weer vriendelijk naar haar.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:18 am

Ze aten in stilte tot hij wat over Hope zei ze knikte. "Dat weet ik wel en ik denk ook dat ze zo tegen je doet omdat ze bang is dat dat kleine deel van haar hart dat jij ingepalmd heb groter word." Zei ze met een kleine glimlach. Razor zette even die enge beangstigende grijns op waardoor haar haren recht overijnd gingen staan hij zag gelukkig dat ze dat niet zo prettig vond en zijn glimlach werd weer vriendelijker. ze glimlachtte nu ook. "Ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof je je anders gedraagd als je bij mij bent zei ze met een glimlach. Ze vond het fijn dat hij losser leek bij haar nu voelde ze zich speciaal. En ze zag echt dat hij er alles aan deed om haar niet bang te maken.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:26 am

'Ik kan je helkaas niet zeggen hioe dat komt, maar het voelt nu eenmaal goed om bij je te zijn.' zei Razor en wreef even langss haar kaak, daarna stond hij weer op en liep de zee in om het zweet van zich af te laten spoelen. Razor keek haar plagend aan, maar deed verder niks bijzonders. ze was zo anders dan Hope envan wat hij van de Leden had gehoort hadden de twee nichten geen eche goede jeugd gehad, Hope dan iets beter dan Lily, maar toch. Zelf had hij alleen maar de Arena gekent met die strakke trainnings uren en de gevechten. Razor duwde wat water de kant van het strand op om haar duidelijk te maken dat ze niet alleen achter hoefte te blijven.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:31 am

Ze moest blozen ze had nog nooit iemand blij gemaakt met haar aanwezigheid iedereen vond haar irritant of stom. Maar bij Razor kon ze zijn wie ze wilde gewoon haarzelf! Hij liep naar het water en ze grinnikte even en liep achter hem aan het water in er kwam stoom naar het water toe waar ze het raakte en ze moest weer blozen. "Oeps" Zei ze met een schaapachtige grijns. Ze ging naar hem toe en gaf hem een zoen op zijn wang. Ze legde haar hoofd op zijn schouder en liet zich meevoeren door de stroming. "Mijn vader gaat niet blij zijn..." Zuchtte ze. Mischien was hun band nu al beter maar als ze hem zou gaan vertellen dat hij haar niet meer mocht aanraken zou hij niet blij zijn helemaal niet blij zijn. Ze begon zacht te snikken. "Ik ben bang Razor..." Fluisterde ze.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:45 am

Met een gespeelde oeps kwam ze naar hem toe gehult in een lichte mist toen ze het water aanraakte en het in stoom veranderde. Razor grijnsde en trok Lily naar zich toe. Maar haar oorden maakte dat hij zich bezorgd tegeover haar opstelde. 'Je hoeft niet bang te zijn Lily, Ik zal alles doen om je veiligheid te garanderen! Wat gaat je vader trouwens niet leuk vinden?' vroeg Razor nadat hij haar gerust wilde stellen en hij hoopte dathet ook gelukt was?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:53 am

Hij probeerde haar gerust te stellen en het lukte een beetje maar niet veel. "Omdat hij me niet meer mag aanraken." Ze slikte even. "Ik heb je toch verteld dat het niet mijn eerste keer was? Wel hij moest me uitleggen over de bloemetjes en de bijtjes...Ik begreep er niets van dus heeft hij het laten zijn...." Zei ze zacht ze huilde nu heel erg en ze greep hem stevig beet ze voelde zich vreselijk nu pas realliseerde ze zich hoe fout dat dat was!
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 12:59 am

Razor schrok van wat ze hem nu vertelde. Dit was iets dat nog erger was dan iemand vermoorden! Je eigen kind mee het bed in slepen om uit te leggen hoe het in elkaar zat hoe het paren ging? Razor gromde even woedend, maar stopte bij het horen van haar snikken en sloeg zijn armen om haar heen. Hoe kon haar vader nu zoiets doen dat zou nooit bij hem op komen hoe prachtig zijn dochters ook zouden worden als het ooit zo ver zou komen! 'Kon hij geen andere manier bedenken?' vroeg Razor en probeerde kalm te blijven, maar het lukte hem niet zijn kwaadheid onder controlle in zijn stem te houden. het water rond hen heen leek ineens op ijswater en Razor kon nog net een rilling onderdrukken!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 1:05 am

Ze voelde hoe kwaad hij werd en hoe wanhoopig hij het probeerde te verbergen. "Neen hij kon zich niet meer in houden mijn moeder was voor een lange tijd op reis en hij heeft problemen als hij het niet vaak genoeg kan doen..." Zei ze nu nog banger haar temeperatuur daalde door de angst tot onnatuurlijk koud dat zijn huid zelfs warm voor haar aanvoelde. "Ik ben bang dat hij me pijn gaat doen Razor..." Zei ze terwijl ze hem wanhopig bleef vastklampen aan hem.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 1:20 am

Lily was bang en Razor kookte van binnen ze klampte zich aan hem vast en Razor omhelsde haar stevig alsof hij bang was haar kwijt te raken als hij haar los zou laten. Wat was dit voor vreemd gevoel? Razor wist wat kwaadheid inhielt, maar dit waren andere gevoelens die erbij speelde. Razor voelde ook medeleven met Lily iets wat hij nog nooit gekent had, Verdriet om wat haar vader Lily aangedaan had! tranen prikte in zijn ogen en voor het eerst huilde Razor. Hij voelde vocht uit zijn ogen lekken en dacht eerst dat het bloed was, maar daar rook het niet naar. Nee de lucht was ziltig het moesten dus tranen zijn! 'Als je zo bang voor hem bent Lily waarom kom je dan niet naar de WOF?' vroeg Razor haar en keek naar haar.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 1:31 am

Hij omhelsde haar stevig en daar was ze erg blij om ze had hem nodig en ze voelde tranen op haar rug druppelen. Huilde hij? Huilde hij om haar? Niemand had ooit zoveel medeleven voor haar getoont. Toen hij wat aan haar vroeg keek ze hem aan met een pijnlijke blik. "Ik weet het niet. Ik ben doodsbang voor hem maar ik wil hem ook niet kwetsen hij heeft al zoveel verdriet gehad in zijn leven. En ik ben bang dat als ik dat doe zijn draak zou kunnen uitbarsten en jouw of andere van WOF iets aandoen." Zei ze terwijl ze hem aankeek. Nu keek ze naar de grond. "Ik roep alleen maar problemen over jullie uit..." Zei ze triest en zichzelf verwijtend.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 1:48 am

Lily had een pijnlijke blik in haar ogen wat hem alleen maar vuriger maakte om haar te beschermen! ze wilde hem geen pijn doen, maar ook haar vader niet. Het mocht wat. Kiba mocht komen en proberen hem , Lily of een van de andere leden wat aan te doen! Als hij wonden had zou Razor ze openrijten met Rising sun! Razor probeerde zichzelf te kamlmeren door even diep in te ademen en later weer uit te blazen, maar zijn woede zakte niet. 'Tks, Hij mag komen ik ben niet bang voor wat schrammen! geen vader heeft het recht zo met zijn kind om te pringen of het nu mishandelen is of erger!' Razor kon zijn woede die de moord en bloodlust opwekte nauwelijks meer in de hand houden. hijmoest niet bij haar zijn niet nu of hij zou haar kunnen verwonden! Razor liet Lily los en stapte het water uit terwijl bij later zijn broek aan deed. Iets schoot door hem heen iets waar hij totaal niet aan gedacht had. Razor was verliefd op Lily voor het eerst begreep hij wat echte liefde in hield, maar die liefde bracht hem in twee strijd. Hij wilde Lily niet achter laten niet na dit gesprek, maar hij kon nu op dit moment ook niet te dichtbij haar zijn. Mogelijk zou hij ongewild Rising sun tegen haar kunnen gebruiken! Razor nam nog wat afstand en liet zijn gevoelens even de vrije loop hopend dat hij ver genoeg bij Lily vandaan was. Alle levende wezens in de buurt slaakte een kreet die samen smolt met zijn woedende uiting. Razor voelde hoe zijn woede van hem af gleed, maar ook de energie die het gekost had dat Rising sun kosten in tegenover gesteldevan heling liet hem door zijn benen zakken. Razor's haren zakte voor zijn ogen en hij was nog steeds boos, maar lang zo fel niet meer als toen bij Lily in het water. Dit gevoel was vreemd voor hem, maar het voelde ook meteen weer zo vertrouwd!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 3:46 am

Ze voelde dat hij alleen maar kwader werd en uiteindelijk liet hij haar los en liep naar het strand. Ze bleef een beetje verloren in de zee staan maar ging uiteindelijk ook naar het strand wel een paar meter bij hem uit de buurt. Ze trok haar jurk weer aan en hoorde krijsen ze zag dat hij zich afreageerde op zijn omgeving daarom was hij dus weggegaan ze vond het vreselijk om hem zo te zien. Ze wilde niet dat hij ongelukkig was ze wilde bij hem zijn hem gelukkig maken niet omgekeerd! Haar hard ging sneller slaan elke keer als ze hem zag. En elke keer als hij haar aanraakte daar had ze geen woorden voor! Hij zakte door zijn benen en ze ging heel langzaam naar hem toe ze zakte voor hem neer en nam bevend zijn handen vast hij had haar weer wat afgeschrokken maar het andere gevoel het warme gevoel dat ze kreeg als ze bij hem was was sterker dan de angst en ze legde haar wang in zijn hand en hield zijn hand stevig vast met haar eige handen. Ze keek hem in zijn rode ogen. "Het spijt me ik had je niet mogen opzadelen met mijn problemen." Zei ze terwijl er een traan over haar ogen rolde.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 3:56 am

Gelukkig was Razor weer wat gekalmeert toen hij Lily's hand de zijne voelde pakken. Hij keek haar aan en ze legde haar wang in zijn hand. ze zei dat ze hem niet met haar problemen had moeten opzadelen. Razor schudden zijn hoofd en pakte Lily weer stevig in zijn armen, maar wel zo dat ze weg kon als ze wilde? 'Je bent eerlijk en dat is beter dan dat je er over zou liegen!' zei razor en probeerde zijn stem onder controlle te krijgen, maar hij trilde ng steeds van woede. hij wilde haar niet terug naar huis hoeven te sturen, Razor wilde dat ze met hem mee kwam, maar het moest haar keuze zijn niet die van hem! 'Je bent te lief en te mooi om je nog bij hem te laten komen,als je echt zo bang bent kun je wel met mij mee vannacht? Maar die keuze is geheel aan jouw Lily.' zei Razor en hij hoorde Hope al tieren, maar dat was alleen zijn verbeelding en schudden zijnhoofd om weer helder na te kunnen denken!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 4:18 am

Ze keek hem aan ze voelde dat hij nog erg boos was maar ze was blij dat hij haar in zijn armen sloot. Razor was niet boos op haar omdat ze haar problemen had vertelt hij leek zelf opgelucht te zijn dat ze het hem vertelde. Maar bij zijn laatste zinnen keek ze hem aan en schudde traag haar hooofd. "Dat gaat niet Razor ik mag niet bij WOF overnachten ik mag er eigenlijk niet eens naartoe en als ik niet naar huis ga komt hij me zoeken dat weet ik zeker en ik wil het bloedvergieten vermijden...'' Zei ze zacht ze gaf hem een zoen op zijn voorhoofd. Ze wilde dolgraag bij hem blijven maar het mocht gewoon niet alles was nu al ingewikkeld genoeg.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 6:53 am

Lily wilde het meeste van de gevechetn buiten schot houdendaar knikte hij begrijpend op, maar toch zou ze ooit uit huis gaan en waar wilde ze dan heen? 'Zoals ik al zei het is jouw keuze Lily ik doe wat ik kan om je te beschermen en je gelukkig te maken, maar ooit ga je daar weg.' zei Razor rustigen gaf haar een knuffel.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 7:06 am

Ze keek hem aan en ze klemde haar armen om hem heen ze wilde hem niet loslaten! "Ja en ik denk dat dat heel binnenkort gaat zijn maar ik moet het hem eerst vertellen zodat hij niet naar me opzoek gaat en ik moet nog een nieuw huis zoeken Mistake zal me toch nooit bnnenlaten ze heeft iets tegen halfbloedjes...." Zei ze snikkend ze wilde Razor nooit meer loslaten ze streelde door zijn mmoie zwarte haar en ze keek hem in zijn warme rode ogen ze wilde niet van hem weg ze wilde het liefste voor altijd in zijn armen blijven maar ze wist dat ze hier ooit weg moest.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Emptyza mei 19, 2012 10:44 am

'Het is begrijpelijkdat je het hem eerst moet vertellen, maar Mistake kan er weinig tegendoen als je slaagt voor de test die dregoe voor de nieuwe leden heeft opgezet. Alsje die goed doet kan ze je niert weigeren.' zei Razor met een vriendelijke glimlach en kuste haar voorhoofd. Dit zou voor hemwel een eeuwigheid mogen duren!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]   She told me I can't trust you...[Razor] - Pagina 2 Empty

She told me I can't trust you...[Razor]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: