Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 2:05 am
Lily was in de war Hope vertelde haar steeds uit Razors buurt te blijven hij is niet te vertrouwen zei ze maar Lily wist het niet tegen haar was hi heel aardig en na wat Hope de laatste keer had gezegd was Lily een beetje triest ze zat naar het water van de zee te kijken ze had enkel een zwarte bikini aan en haar bruine haar golfde over haar rug haar voeten zaten in het water en de zon scheen op haar gezichtje ze had haar ogen gesloten en luisterde naar de oceaan geluiden de krijsende meeuwen en het gebeuk van de golven op de golfbrekers...........
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 2:23 am
Het was gelukt, maar het had wel vreselijk pijn gedaan, maar Razor kon weer alles doen wat hij in zijn vorige leven ook had gedaan. Rond rennen lucht in zijn pas vekregen longen zuigen en Bloodhunters vermoorden zonder Will's lichaam daar voor te hoeven te begruiken! Hij Mocht Lilymeeer dan Hope en het vreemde er aan was dat ze speciaal voor hem geworden was ook al kende hij haar nog niet zo lang! Razor liep over het strand en hij leek nog steeds verselijk veel op Will, alleen waren zijn haren zart en zijn ogen rood. een valse grijns speelde even over zijn lippen bij de blik die hij van Hope had opgevangen toen hij Nakend van de tafel af kwam. Razor grijnsde breed uit en hij ving de glimp oop van een meisje dat aan het water zat en herkende haar als Lily.Razor liep naar haar toe en zetten een vriendelijke glimlach op. Hij kwam stilletjes vanachter af en bog zich naar haar toe. 'Wat een triest gezicht voel jij je wel goedLily?' vroeg Razor zachtjes en verleidelijk aan haar.
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 2:35 am
Lily hoorde plots iets en toen ze haar hoofd draaide zag ze Razor langs zich hij lachte vriendelijk met een tikje verleiding erin ze smolt meteen maar schudde haar hoofd en kroop wat bij hem vandaan. Ze keek hem even aan. "Neen ik voel me niet goed ik ben erg in de war." Bekende ze. Ze keek naar de zee en trok haar knieën op. "Hope zegt dat ik je niet kan vertrouwen...Ze heeft sterke argumenten weet je? En ik weet niet wat ik nu van je moet denken." Zei ze met een zucht. Ze kreeg geen hoogte langs alle kanten kreeg ze verkeerde signalen. Hope die hem vurig haatte, hij die vriendelijk deed, Dregoe die het niet wist en bij Will tja ze wist ook niet echt wat ze met zijn commentaar over Razor moest aanvangen.
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 4:40 am
Lily kroop bij hem vandaan, maar Razor begreep dat ze van de andere zijn slechte kant vooral gehoord moest hebben, maar gek genoeg kreeg hij totaal geen slechte gedachten wanneer zij in zijn buurt rond hing. Razor ging zittenen trok zijn rode lange jas uit. Zijn spierwitte bloes zat redelijke strak rond zijn gespierde lichaam en hij zuchten even diep. [color=cyan][' Ach ik ben vroeger ook niet de gemakkelijkste geweest dat geef ik toe, maar je kunt me vertrouwen Lily. Je hebt iets in me gewekt wat ik bij Hope of de andere meiden die ik gekent heb niet bij me hebt los gemaakt.'[ /color] zei Razor op neutrale toon, maar het was ook de waarheid. Hijwas gek op moorden en vechtpartijen, maar vooral het versieren van het vrouwelijke schoon, maar dat leek Lily helemaal bij hem te blokkeren? ['Hope is ook niet echt erg gestemt op wat je laatst zei voor ik mijn lichaam kreeg.' zei Razor half plagend, maar het kwam er niet zo uit als hij het bedacht had. Razor keek weer naar Lily en vroeg zich af waarom ze nog steeds bij haar ouders verbleef, vooral als je zo'n vader had die je steeds weer sloeg?
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 5:05 am
Ze luisterde naar hem en moest blozen bij zijn woorden. Hoezo kon zij iets wat andere niet lukte? Ze was nergens goed voor althans dat was wat haar vader tegen haar zei. Bij zijn laatste zin grinnikte ze even maar haar gezicht werd snel weer serieus. "Ach ja mensen zijn wel vaker niet gesteld op dingen die ik zeg." Zei ze met een trieste glimlach het water was koud aan haar voeten en er stegen dampen op iedere keer dat het haar warme huid raakte hij was niet zo warm dat je zou verbranden maar toch best wel heet. Ze keek hem even aan vanuit haar ooghoeken en zag zijn spieren door zijn witte bloes er ging een rilling door haar heen maar het was een fijne rilling.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 5:25 am
Razor grijnsde toen ze dat zei en knikte begrijpend. 'Tja dat heb ik ook, niet dat de meeste er just de lol van in zien, maar dat maakt het juist vaak zo leuk om het dan te doen!' zijn stem was dit keer wat rustiger, maar een plagende grijns kon hij niet van zijn lippen af krijgen. Wolkjes rond haar voeten stegen op telkens als het water haar aanraakte en het was best een leuk gezicht. Razor stak zijn hand naar haar uit en voelde hoe heet ze was. Mar hij trok zijn hand nog niet terug en wreef over haar kaak heen. 'Soms is het niet anders en laten de personen die eigenlijk van je houden je juist in de steek, maar daar heb ik hele andere ervaringen mee dan jij misschien?' zei Razor voor voor hij het niet meer uit kon houden en zijn hand weer terug trok. Zijn blikging naar de hemel waar soms wat schape wolkjes voorbij kwamen. De wind die door zijn haren speelde voelde geweldig. Dit had hij gemist in de arena. Maar nu was hij vrij en kon Razor doen wat hij wilde zolang Will, zijn vader en moeder hem niet bevolen in het terretorium te blijven!
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 5:35 am
Ze grinnikte weer even bij zijn opmerking en keek hem aan toen hij haar huid aanraakte. Hij wreef over haar kaak en daar gennoot ze van. Ze keek naar hem bij het laatste wat hij zei ze bleef naar zijn perfecte kaaklijn kijken en zijn schattige grijns maar ze zuchtte toen en legde zich plat op het strand. "Ik heb er niet echt ervaringen mee kun je zeggen om dat te ervaren moet je natuurlijk wel eerst mensen vinden die van je houden." Zei ze emotieloos ze staarde naar de lucht haar huid werd al wat koeler en het water verdampte niet meer toen het haar aanraakte. Lily's gezicht was onleesbaar niemand kon raden wat ze dacht of wat ze voelde ze was ondoorgrondelijk na al die jaren van haar harde jeugd. Ze twijfelde nog steeds aan hem ze wist niet of hij echt aardig was of dat hij haar gewoon gebruikte.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 8:47 am
'Ik ook niet echt, liefde is iets dat ik nooit gekent had tot ik Will ontmoeten. Het is vreemd en die gevoelens die hij bij zich droeg toen we nog samen in een lichaam konden komen waren vreemd voor me. soms heb ik het gevoel veel gemist te hebben in mijn vorige leven. Toen kon ik niks anders dan de muren van de Arena en de Mentor die me later doden, maar ik heb mijn wraak op hem genomen door het te doden in zijn kasteel samen met 14 andere Bloodhunters die daarbij gewoont hadden!' zei Razor en grijnsde even gemeen bij de laatste woorden. Hij lliet die meteen weer varen wanneer hij haar aan keek en voelde dat ze koeler geworden was toen hij zijn hand op die van haar legde. 'Weet je alles wat ik nu meemaak had ik veel eerder willen doen. Ik had me steeds afgevraagd hoe het buiten de muren zou zijn en het is geweldig!' Razor glimlachte en riep het laatste woord vol uit en vrolijk. Hij was echt blij zo goed als vrij te zijn, maar zolang hem niks gevraagd werd vond Razor dat hij vrij was.
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:13 am
Ze luisterde naar hem en eigenlijk had ze medelijden met hem. Geen wonder dat hij soms zo gemeen deed tegen andere hij wist gewoon niet beter. Hope begreep dat wel maar ze wilde het niet toegeven net zoals ze de dingen die ze leuk vond aan razor nooit zou toegeven. Ze keek even naar zijn grijns die ze best beangstigend vond maar toen hij die liet varen glimlachte ze ook. Ze luisterde naar zijn laatste woorden vrijheid... Ze schoof weer wat dichter naar hem toe en ze nam zijn hand en keek ernaar hij was groter dan haar hand en breder ze aaide erover. "Weet je de arena is niet de enige plaats waar je opgesloten word soms kan je eigen huis een gevangenis zijn een gevangenis waar je een paar uur aan kan ontsnappen en het dan moet bekopen met klappen en scheldwoorden." Zei ze met een zuch zo voelde het voor haar heel vaak ze keek naar de zee en er twinkelde een traan aan haar oog.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:24 am
Lily pakte zijn hand en keek ernaar wannaar ze er over heen wreef. Ze vertelde dat een huis ook soms een gevangenis kon zijn en dat ze daar een paar uur aan kon ontsnappen en het dan moest bekopen met klappen en scheldwoorden. Daar schrok Razor zichbaar van en keek lily even aan zonder dat hij zich even kon bewegen. 'waarom zou iemand zo'n lieve meid als jij dat aan willen doen?' vroeg Razor met diezelfde verbaazing.
Faal!
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:30 am
Ze grinnikte maar het was een triest gegrinnnik. "Heb je even?" Vroeg ze met een grijns. Ze zuchtte en begon te vertellen. "Laten we zeggen dat als je vader een draak is je nogal een sterke baby bent, een té sterke baby voor een gewoon mens zoals mijn moeder. Mijn moeder is een bloodhunter weet je? Ze is nogal fragiel en je kan zeggen dat toen ik in haar buik zat ik haar bijna vermoord heb." Zei ze terwijl ze hem emotieloos aankeek. "Mijn vader heeft het me nooit vergeven ik deed het natuurlijk niet express maar ja dat krijg ik er bij hem niet ingeramd. En hij is ook niet zo blij dat ik zo vaak naar WOF kom omdat Dregoe vroeger namelijk bijna mijn moeder heeft vermoord." Zei ze met een zucht. "Vroeger was ik aardig tegen mijn vader maar nu heb ik het opgegeven en je kan zeggen dat ik ook niet echt een lieverdje ben als ik met hem praat en ik heb al vaak meubels verbrand zonder dat ik het echt wilde." Zei ze met een zucht. Ze keek hem aan. "En denk je nu nog altijd dat ik zo "lief" ben?" Vroeg ze met een grijns.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:42 am
Lily begon emotieloos te vertellen en Razor luisterde aandachtigterwijl hij naar de golven van de zee keek. Toenze hem vroeg of hij haar nog steeds lief vond keek Razor haar aan engrijnsdebreed, maarvrolijk uit. 'Voor mij ben je altijd lief. Lief snoetje, Lieve ogen en een lieve houding.' zei Razor terwijl hij zich half naar haar toe draaide en haar een kus op der voorhoofd gaf. Het voelde fijn aan, maar zij moest hetzelf ook willen... Waar was hij mee bezig de vrouwen verslinder werd soft? Razor schudden zijn hoofd, maar zei verder er niks over. [color=cyan]'Laten [e het zo zeggen niemand is vollmaakt.'/color] voegde Razor er aan toe en keek Lily even scheef aan.
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:53 am
Ze moest blozen door zijn complimenten en ze keek hem in zijn mooie rode ogen. Zijn grijns was schattig ooh zo schattig. Ze zag hem dichterbij komen en hij gaf haar een kus o haar voorhoofd ze bloosde nog harder. "Dat is waar..." Zei ze zacht voor ze hem een kus op zijn wang gaf. Ze keek hem glimlachend aan. Ik snap echt niet wat Hope tegen je heeft. Je bent heel lief en moedig en eigenlijk ook best schattig Bekende ze met een speelse grijns. Ze keek weer naar de zee om haar wangen weer te ontblozen.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 10:41 am
Lily zei dat ze niet wist waarom Hope zo tegen hem was, maar Razor wist wel beter in die tijd was hij bijna onhandelbaar en kon hij vaker gemene opmerkingen maken dan nu, maar wanneer hij bloodhunters zag of hoorde sloeg hij compleet om en werd weer het monster en de perfecte moordmachiene die ze van hem gemaakt hadden. Razor grijnsde bij die gedachten, maar Lily suste zijn vurige hart en Hij begreep het niet helemaal, maar tot nu toe vond hij het geweldig om bij haar in de buurt te zijn1 Het voelde aan alsof hij haar altijd gekent had en dat ze zelf ook geen al te leuke jeugd had gehad maakte het er alleen maar meer op dat ze elkaar beter begrepen toch?
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 11:27 am
Ze zag dat hij over vanalles nadacht en ze duwde hem voorzichtig op de grond en ging boven hem hangn. Waar denk je aan vroeg ze met een verleidelijke stem. Ze keek hem aan en drukte een kus op zijn neus. Razor was een geweldige vriend en jongen in haar ogen ze had eigenlijk nog nooit zijn slechte kant gezien alleen maar de vriendelijke Razor. Ze glimlachtte en wilde ne haar lippen op de zijne drukken toen ze weer dacht aan wat Hope zei over dat hij meisjes verslond en ze daarna als een vuile zakdoek achter liet. Ze ging weer van hem af en keek naar de zee. Ze mocht hem graag maar ze wist niet zeker of hij meende wat hij zei of dat het gewoon een tactiek was om haar te krijgen.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 1:54 pm
Lily vroeg waarhij aan dacht voor ze hem tegen de grond drukte en daarnaeen ksuje opzijn neus gaf. 'Niks bijzonders alleen aanwat ik vroeger had en wat ik Nu heb.' zei Razor en keek haar aan. Lily wilde har lippen op de zijne drukkenen Razor zou dat helemaal niet zo erg gevonden hebben, maar ze trok zich terug en zichzelf weerwat van hem verwijderden. Razor kreeg even geenhoogte van lily eerst wilde ze graag zoenen en nu weer niet? Razor ging weer recht zitten en begreep heel goed dat ze verwart was door wat Hope allemaal over hem vertelt had, maar bij haar lag het anders. Nog voor hij wat tegen haar kon zeggen hoorde Razor achter hen een stukje voor het strand begon geritsel in de struiken. Razor draaide zijn gezicht halfomen zag problemen aan komen. Tenminste voor de Bloodhunters die aan kwamen gelopen. Het waren er een stuk of vier misschien vijf of zes? Razor kon het niet helpen, maar de oude manikale grijns speelde weer op zijn lippen. '[We hebben bezoekers die we niet eens uitgenodigd hebben!' zijn stem klonk niet langer meer aardig en vriendelijk, maar vals en doortrapt. Razor stond op en zag hoe de Bloodhunters hemdachtente herkennen als Will, maar ze hadden alleen zelfdeze gezicht's bouw meer niet. Razor wachtenniet op Lily of ze wat zou zeggen of doen, maar de moordlust die in hem op borrelde moest eruit en kon niet binnen blijven! Razor veranderde in zijn shape vorm en stormde naar voren. De Bloodhunters probeerde hem te raken met hun wapens en hoewel ze hemlichtverwonden doorat hij tussen hen door dnste alsof de Bloodhunters stilstonden doden hij de ene naar de andere zonder enige moeite. De een na laatste was een jongen van zijn leeftijd die zo schrok van hoe Razor hen met gemak doden zijn wapens neer gooide en smekend op zij knie'en viel. Even bleef Razor hem grijnzend aankijken, maar hij had de oude gewoonte eenongewapende persoon niet te schade en draaide zich meteen om naarde andere die nog recht stond. Razor lachte vals een ijlen hoge en schrille lach die door merg en been ging. De lol van het doden stak heel diep in hem en zou zeer moeilijk zijn om dat af te leren. De man zwaaidemet zijn zwaard boven zijn hoofd en probeerde Razor er mee teraken, maar dezedook onder zijn aanval door en doorstak de man door zijn hart met enkel en alleen zijn beklauwde hand. zijn messcherpe klauwen sneden door d kleding en het vlees van de Bloodhunter die nu dood aan zijn arm hing. Razor tilde hem op en keek grijnzend naar de doodse ogen voor hij hem een zwieper gaf en het lijk nog even over de grond rolde. Razor draaide zich om en liep al likkend terug naar de smekende jonge Bloodhunter. 'Tsk! Als je slim bent jongen ga je nuen zweer je het Bloodhunter zijn af! je treft het dat ik in een goede bui ben dus ik laat je leven. Ik wil je nooit meer zien met die rotzooi aan je lijfbegrepen?' sneerde Razor vals en hij was totaal vergeten dat Lily hier ook nog was. De jongen trok alle wapens vanzich af en gooide ze op d egrond en vertrok met een snelle sprint. Razor keek hem na en begon weer hatelijk en ijzelijk te lachen. Het duurde even voor hij ermee ophielt en toen schoot hem weer te binnen dat Lily alles gezien kon hebben!
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 9:32 pm
Razor leek iets te willen zeggen maar toen kreeg hij een grijns op zijn lippen en stond op er bleken dus bloodhunters aan te komen... Lily keek hoe hij veranderde en de mannen op een heel onfraaie wijze doodde en hij leek er veel plezier in te hebben! Maar toen stopte hij bij een jongen van hun leeftijd hij smeekte en ze kende de jammer geluiden het was Jimmy! Hij had bij haar in de klas gezeten en hij was altijd al een bange en onzekere jongen geweest. Razor keek even naar hem maar ging toen naar een andere man toe deze had een zwaard en werd natuurlijk gedood door Razors klauwen hij lachte een maniakale grijns naar het lijk voor hij hem wegsmeet het lijk rolde over de grond en Lily bleef er naar kijken. Razor ging weer naar Jimmy toe en tot haar grote verbazing spaarde hij zijn leven Jimmy luisterde naar zijn verzoek en vluchtte hij richtte een blik van angst op Lily en ze keek hem aan en knikte. Jimmy zou het aan de ouderen moeten vertellen en ook dat Lily met "het gevaarlijke monster" optrok ze zou zich niet meer kunnen vertonen in het dorp zonder opgepakt te worden! Ze hoorde Razors lach zo hatelijk en ijzig dat er een rilling over haar heen ging die kant bedoelde Hope dus! Lily keek hem vol angst en afschuw aan en begon achteruit te lopen recht naar de zee toe ze wist niet wat ze nu moest doen ze was nu echt doodsbang!
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 11:25 pm
Razor keek naar Lily dieduidelijk doodsbang voor hem was. 'Dammit!' schreeuwde Razor kwaad en liep een eindje bij de lijken vandaan en later de zee in tot aan zijn middel en liet zich toch zakken zodat hij in het water zat. Ze zee spoelde rond hem heen en hoe langer hij bleef zitten en naar de golven kijken zakte de moordlust in hem en werden zijn ogen weer rustiger. Razor wilde niet dat Lily bang voor hem was. Hij wenste vurig dathij zichzelf eens in de hand wist te houden als er Bloodhunters voor hem stonden! Maar hij kon het niet helpen dat die Moordadige gevoelens zo diep zaten. Het kon misschien wel uren zijn geweest dat Razor in het zeewater zat, maar hij had nu even nergens zin in dan gewoon te blijven zitten. Een stel vissen begon hem te irriteren en hij haalde naar ze uit en doden ze meteen. 'Honger?' vroeg Razor een stuk vriendelijker dan dat hij eerder gesproken had en hielt een vis op. Het wasmisschien stom om het te vragen, maar er kwam op het moment niks anders in hem op. Toen Razor geen reactie kreeg gooide hij de vis het strand op en liet zich achterover inhet water zakken. daar bleef hij liggen met gesloten ogen tot hij iemand hemop voelde trekken. Verbaasd keek hij haar aan en vroeg zich af waarom ze zo deed?
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] do mei 17, 2012 11:38 pm
Lily keek hem aan met nog steeds grote ogen hij merkte het en vloekte even hij ging bij de lijken vandaan en liep naar de zee daar bleef hij zitten hij deed niets en Lily ging naar de lijken toe ze liet hen branden tot er enkel as was en ze weggevoerd werden door de wind versmolten met het zand. Ze ging in het zand zitten en haalde diep adem ze wist dat hij er waarschijnlijk niets aan kon doen maar ze was echt bang banger dan wanneer haar vader haar tegen of soms zelfs door een muur gooide. Banger dan dat ze was toen ze een maand alleen met hem had moeten zitten. Hij vroeg of ze honger had en hield haar een dode vis door ze reageerde niet en hij gooide de vis op het strand nog een uur verstreek en ze zag hoe hij zich achterover in het water liet zakken. Ze stond langzaam op en zwom onder water naar hem toe ze trok hem rustig overijnd en bracht hem naar de kant ze ging voor hem in een bolletje zitten en ze staarde hem aan ze wist niet wat te zeggen ze was erg in de war nu. Ze bleef hem maar in zijn ogen kijken haar ogen straalde zelfs verwarring uit nu.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 1:07 am
Lily trok hem het strand op en bleef hem aankijken. Razor zag de verwarring in haar ogen en voor het eerst voelde hij niet de behoefte iemand te plagen die verward was, maar hij had eigenlijk een beetje medelijden met haar. Razor trok zijn rechterarm op en legde zijn hand tegen haar kaak aan. zijn en haar natte haren dropen van het zeewater, maar dat mocht wat. Razor wreef met zijn vingers lief langs haar natte huid en wist zelf even niks te zeggen, tot hij de woorden vond die hij zocht. 'Lily... Het zit diep van binnen. Dus leert het zich moeilijk af.' Begon hij en werkte zich omhoog tot hij weer zat. Het verleden kon je niet zo gemakkelijk te niet doen daar was Razor wel achter, maar hij wilde Lily niet bang maken nog pijn doen. Ze was... ze was speciaal voor hem. Iets dat hij nog nooit gevonden had binnen de muren van de Arena, maar hier buiten leek alles zo anders te zijn en maakte hem vrijer en rustiger dan hij binnen de muren van de Arena ooit geweest was. 'Ik snap je best als je niks meer van me wilt weten, maar zo hebben ze me nu eenmaal gemaakt. Tot het perfecte moord wapen!' Razor's stem klonbk zacht en hij grommde de laatste woorden boos, maar keek lily niet aan. Wat had ze nu aan een killer als hij? Wie zou hem ooit lief kunnen hebben!
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 1:19 am
Lily verstijfde even toen hij zijn hand op haar kaak legde ze was nog steeds bang maar ze haalde zijn hand niet weg ze liet hem haar kaak strelen het was beangstigend maar ook bevredigend. Ze snapte wel dat hij er niets aan kon doen maar haar hart wilde het maar niet accepteren. Zijn stem klonk zacht dat was ze niet echt van hem gewoon maar zijn laatste woorden gromde hij een beetje. Ze voelde zich schuldig mischien had hij haar bang gemaakt maar zij kwetste hem nu dat had ze wel door ze bleef nog even naar hem kijken en kroop toen rustig naar hem toe ze ging op zijn schoot zitten en gaf hem een kus op zijn wang. "Het spijt me Razor soms reageer ik te heftig. Maar het kwam omdat ik sommige van deze mannen kende het waren vrienden van mijn moeder en de jongen zat bij mij in de klas. Hij gaat het rapporteren dat moet hij anders word hij gestraft of in de arena gestoken en ze zullen weten dat ik met jouw optrek ik kan niet meer naar het dorp nu..." Zei ze zacht ze legde haar hoofd op zijn borst en ademde al wat rustiger. "Ik ga je niet in de steek laten voor dit kleine voorval Razor je bent mijn vriend een hele goede vriend." Zei ze zacht.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 1:34 am
Lily verbaasde Razor door bij hem op schoot te kruipen en hem een kus op zijn wang te gevn. Razor keek haar aan toen ze zei dat de jongen het moest rapporteren of anders gestraft zou worden en dat sommige van de mannen de vrienden van haar moeder waren, niet dat hij het kon weten! Razor voelde haar nog dichter tegen hem aankruipen en haar hoofd op zijn borst leggen voor ze zei dat ze hem niet alleen zou laten, en dat hij een hele goede vriend van haar was. Een vreemd gevoel bekroop hem, hoorde Vriendschap zo aan te voelen? Dit was compleet nieuw voor hem, maar toch voelde het goed. Razor legde voorzichtig zijn armen om Lily heen en sloot ze zonder haar vrijheid te belemmeren, want als ze weg wilde kon ze dat. 'Het klinkt misschien vreemd, maar wat je net zij betekent heel veel voor mij Lily. Buiten Will en Hope ken ik niemand en zelfs hun noemen me nog geen vriend.' zei Razor met dezelfde zachte stem als net. Hij voelde ook nog iets anders de kop op steken en ook dat gevoel kende hij alleen wanneer hij iemand doden. Het was geluk! Razor was gelukkig en dat zonder bloed te vergieten! Misschien kon zehem nog veel leren? Razor voelde de drang om haar te zoenen en begon daar voorzichtig mee, maar hielt zijn handen aan weerskant van haar hoofd, maar losjes en niet stevig zoals hij anders alltijd gedaan had.
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 1:48 am
Ze was blij dat hij blij was met wat ze gezegd had nu voelde ze zich zelf al iets beter ze wilde hem niet kwetsen daarvoor mocht ze hem veel te graag. Ze gennoot ervan dat hij zijn armen om haar heen sloeg maar het was geen dwingende manier hij liet haar heel losjes daar was ze blij om hij wilde haar duidelijk nergens toe dwingen. En toen legde hij zijn handen aan weerskanten van haar hoofd ze keek hem aan en toen hij haar begon te zoenen wist ze eerst even niet wat ze moest doen maar dat gevoel ging snel over door de zachte zeker niet dwingende aanrakingen van zijn zachte lippen ze sloeg voorzichtig haar armen om zijn nek en vervolgde de zoen rustig ze was nog wat onwennig maar ze mocht Razor veel te graag en ze wist dat ze hem anders alleen maar harder zou kwetsen en dat was iets wat ze tot het uiterste probeerde te vermijden ze wilde hem geen pijn doen of het hem moeilijk maken daarvoor was hij haar veel te dierbaar haar vingers maakte rustig krulletjes in zijn ravenzwarte haar en haar ogen waren gesloten ze gennoot echt van deze kus.
Razor
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 3:22 am
Hij was blij dat ze mee zoende en dat ging eigenlijk best lekker zo. Jammer genoeg dat ze zo weer weg moesten, maar Razor ging haar niet dwingen om verder te gaan tenzij dat zelf zou willen natuurlijk. Eerst wilde Razor dat ze niet langer meer bang voor hem was dus bleef hij haar in een rustig tempo verder zoenen. De wind blies hen beiden rustig aan droog,maar in vergelijking met Lily kon hij zichzelf niet heet ofkoud maken. De wind was toch wat frisser dan hij gedacht had en langzaam aan begon hij te bibberen van dde kou, ondanks dat Lily hem opwond door haar perfecte lichaam tegen de zijne te drukken tijdens het zoenen.
Lily
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor] vr mei 18, 2012 3:38 am
Hij bleef rustig en daar was ze heel erg blij voor langzaam maakte ze de kus dieper en haar bewegingen werden iets onstuimiger de wind blies hen droger maar ze merkte dat hij kou kreeg ze sloeg rustig haar armen om haar middel en liet haar temperatuur stijgen tot 42°C zodat hij lekker warm had maar nit zou verbranden ze duwde hem rustig omver en bleef de zoen aanhouden haar armen lagen langs hem en haar benen lagen gedeeltelijk opgekrult op zijn lichaam ze vond het geweldig en ze wist dat hij er alles aan zou doen om haar niet meer bang te maken ze keek hem even in zijn ogen en opende langzaam zijn mond met haar tong ze liet hun tongen een trage dans doen maar die werd heviger om hem te laten zien dat ze niet langer bang was.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: She told me I can't trust you...[Razor]