Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

I don't understand all this (razor)

Ga naar beneden 
+2
Razor
Lily
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

I don't understand all this (razor) Empty
BerichtOnderwerp: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyma okt 01, 2012 11:34 pm

Lily was best een blij kind. Ze keek vaak naar de foto van haar ouders. Razor had haar steeds gezegd dat hij nog Jenny familie van haar waren. Ze snapte niet waarom ze dan bij hen woonde en waarom haar ouders haar nooit kwamen opzoeken. Iedere keer als ze er naar vroeg kreeg ze een zeer vaag antwoord waar ze nog kop nog staart van kreeg. Dus had Lily het vragen stellen maar opgegeven. Ze merkte soms wel dat Razor op een heel vreemde manier naar haar keek die ze niet begreep. Ze snapte niet waarom hij dat deed maar ze durfde er niet naar te vragen. Ze mocht Razor heel graag maar ergens was ze ook wel bang voor hem. Bang dat ze wat fout zou doen en hij kwaad op haar zou zijn. Dat wilde ze niet. Vreemd genoeg had ze altijd een angst dat iemand haar zou slaan ookal had razor noch Jenny haar nooit met 1 vinger aangeraakt. Ze wist niet waar die angst vandaan kwam maar leuk vond ze hem niet. Lily zat in de oranjekleurige boomgaard die helemaal bedekt lag met de meest kleurijke blaadjes. Ze hield een grote rode appel in haar hand die ze graag aan Razor wilde geven. Ze begon te lopen op zoek naar hem haar kort jurkje wapperde in de wind. "Razor, razor!" Riep ze vrolijk. Ze was vergeten een jas aan te trekken en ze wist wel dat Jenny een beetje boos zou zijn als ze dat merkte omdat ze niet wilde dat Lily ziek werd. Lily hoopte dat het razor niet zou opvallen. Vreemd genoeg was hij heel beschermend tegenover haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydi okt 02, 2012 1:31 am

De jaren die voorbij gingen groeide Lily lekker en ze leerde haar dat hij nog Jenny familie van haar waren. Soms kon Razor zijn ergernis niet verbergen als Lily vragen bleef stellen die een waterval op gang konden houden! Toch probeerde hij er steeds een passend antwoord op te vinden, maar omdat Razor uitleggen nog steeds lastig vond waren de antwoorden vaak vaag. Nu zat hij na te denken in een boom bij zijn huis. Zes lange en pijnlijke jaren waren al voorbij gegaan en Razor vond het nog steeds moeilijk om haar als een kind op te voeden. Het schorten hem vaak aan zelfbeheersing en soms stond hij op het punt om Lily alles te vertellen, maar gelukkig kreeg hij dan steeds het beeld voor zich hoe Lily in vlammen was op gegaan en plakte dan snel een heel ander onderwerp achter haar naam. Toch gebruikte Razor steeds vaker tussen pauzes en zei dan dat hij weg moest om dingen te regelen en liet Yin dan bij haar voor bescherming, maar het enige wat Razor dan deed was weg vluchten om zich tekalmeren en weer zijn beheersing terug te krijgen. Soms deed hij dat bij het meer of ergens anders, maar nooit in het WOF gebied, want Lily mocht het terretorium nog niet verlaten zonder toezicht. Razor wilde Kiba en Lilianna eindelijk de waarheid vertellen, maar hij wist al hoe Kiba zou reageren! Kwaad en zeker teleurgestelt, maar hij had gedaan wat ie kon!!! Opeens hoorde Razor haar roepen en werd hij uit zijn overpeinzing getrokken. "Wat is er Lily?" riep Razor vragend en hij sprong van de tak af naar beneden en keek haar vragend aan, maar zakte door zijn voor haar lange benen en kwam voor Lily op ooghoogte terecht. "Zo te zien heb jij je jas weer niet aan, het word al kouder Lily dus trek in het vervolg je jas aan je weet hoe bezorgd Jenny om je is?" zei Razor met een zachte glimlach op zijn lippen. Hij wist dat Lily haar tempuratuur op zulke momenten verhoogde om het niet koud te hebben, maar daar wilde Jenny nieks van horen toch had Lily net het geluk dat ze net boodschappen deed!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydi okt 02, 2012 5:11 am

Lily zag hem uit de boom springen en ze keek hem breed glimlachend aan toen hij op haar ooghoogte zat. Toen hij over jenny begon kreeg ze een schuldbewuste grijns op haar gezicht zoals alleen Lily dat kon. "ik weet het ik weet het maar ik heb echt geen jas nodig hoor Razor. Jenny overdrijft gewoon" Zei ze terwijl ze met haar ogen draaide. de glimlach kwa weer teru gop haar gezicht en ze legde de mooie rode appel in zijn handpalm. "Die heb ik voor jouw geplukt" Zei ze al grijnzend. het was haar weer eens helemaal ontschooten dat Razor helemaal geen mensen voer at. Lily keek naar de lucht toen ze wat nattigs voelde ze zag hoe het begon te regenen en haar grijns groeide alleen maar toen de regendruppels op haar huid verdampte. Ze vond het zelfs zo grappig dat ze in lachen uitbarstte. Ze keek naar Razor die helemaal nat werd en ze vloog hem al lachend in de armen zodat de regendruppels ook op hem verdampte. "Ha! Ik red als het ware jouw leven van de nattigheid" Zei ze grijnzend. "Nu heb ik wel een beloning verdient niet waar Razortje?" zei ze grijnzend terwijl ze hem doordringend aankeek met haar bruine kijkers.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydi okt 02, 2012 6:27 am

Lily zei dat ze het wist maar dat Jenny overdreef. Razor grinnikte en voelde hoe de regen viel. Fijn regen alweer! Lily grijnsde breed doordat ze de druppels liet verdampen tot ze hem eerst de appel in zijn hand legde. 'Lief Lily, maar je weet dat ik enkel bloed drink toch, maar misschien dat je hem later zelf op kunt eten of hem aan Jenny geven?' zei Razor glimlachen en voelde hoe ze hem ineens om armde en de druppels opzijn huid liet verdampen. Razor kreeg allemaal verschillende gevoelens te gelijk en wist even niet wat te doen en hoopte dat ze hem weer snel los zou laten, maar wilde dat ook eigenlijk ook weer niet. Razor sloot zijn ogen dit was zo verdomde moeilijk voor hem! Hij hoorde haar woorden en vertrouwde zijn eigen stem niet. Razor genoot er zowel van als dat hij bang was uit de school te klappen. 'La... laten we naar binnen gaan Lily.' happerde hij even en maakte zich even los van Lily, maar deed het rustig zodat ze niet bang hoefte te wezen iets verkeerts gedaan te hebben wat ze uiteraard niet gedaan had. Razor kon niet snel boos op haar worden door zijn liefde voor Lily. Razor ging haar voor en hoewel ze hem droog had gemaakt werd hij nu weer nat niet dat Razor dat erg vond, maar hij vond het moeilijk als ze ineens hem zomaar vast greep zoals Lily altijd bij hem gedaan had, dan pakte hij haar normaal ook vast en zoende dan met haar iets wat haar zeker op deze leeftijd niets goed zou doen! Eenmaal binnen liep Razor naar de keuken om een flaflip voor lily te maken dat vond ze lekker en dat wist azor en liep daarna na het klaar gemaakt te hebben en de spullen te hebben opgeruimt terug naar de kamer en gaf het toetje aan Lily. 'Dat heb je wel verdient lieverd, maar de volgende keer hoef je dat echt niet te doen ik ben het gewent.' zijn stem klonk een stuk rustiger nu dan toen ze hem vast gepakt had, maar Razor wilde haar niet de indruk geven dat er iets mis was...
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 1:17 am

Lily zette eerst even een super zielig pruillipje op. "Maar het was jouw appel...die wil ik niet aan Jenny geven ze heeft er al eentje gehad." Zei ze teleurgesteld. Lily snapte neit wat er mis was maar toen ze hem een knuffel gaf leek hij wel te verstijven? Hij zei dat ze beter naar binnen konden gaan en maakte zich toen van haar los. Lily eek hem vragend aan. Had ze wat verkeerd gedaan? Razor ging haar voor en hoewel ze hem droog had gemaakt werd hij nu weer nat. lily strompelde achter hem aan haar hoofd naar de grond gericht en haar glimlach verdwenen. De appel had ze laten vallen maar ze raapte hem niet meer op. Lily snapte niet wat ze mis deed maar ze had steeds vaker het gevoel dat Razor geen leuke dingen met haar wilde doen. dat hij liefst zo ver als mogelijk uit haar buurt bleef. Eenmaal binnen liep Razor naar de keuken om een flaflip voor lily te maken dat vond ze lekker en dat wist azor en liep daarna na het klaar gemaakt te hebben en de spullen te hebben opgeruimt terug naar de kamer en gaf het toetje aan Lily. Lily zat op een poef en at het toetje met kleine hapjes en weinig zin op. Ze zat te piekeren. Ze zette het bord aan de kant en keek razor met haar grote bruine ogen aan. "Ga je zo vaak weg omdat ik hier ben?" Vroeg ze, haar stem dapper en vast.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 3:58 am

Razor zag Lily haar toetje op eten op de poef, maar het leek haar niet te smaken en ze vroeg of het door haar kwam dat hij zo veel weg was. Razor voelde een steek diep van binnen, maar schudden zijn hoofd. "Nee Lily ik heb zo mijn werk en dat is de reden dat ik vaak van huis ben. De andere engelen kunnen ook maar op 1 plek te gelijk zijn. De bloodhunters jagen ook wel op demonen en misdadigers, maar het oorspronkelijk ons werk." zei Razor en ging op een stoel aan tafel zitten. Yin kwam naar hem toe en Razor kriebbelde haar achter haar oor. "Ik zit erover te denken je ouders hier heen te halen voor een bezoek het zou je goed doen, maar ik weet niet of het lukken zal ze hebben het namelijk ook druk." zei Razor nadenkend hij wilde dol graag van onderwerp veranderen, want als ze zo door bleef vragen wist Razor zeker dat hij zijn mond voorbij zou praten!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 4:15 am

Lily luisterde rustig naar wat hij te zeggen had maar toen hij over haar ouders begon kneep ze haar ogen half dicht. Hij probeerde haar af te schepen! Lily stond op en ging pal voor hem staan. Ze was het beu dat hij haar steeds zo vaag behandelde. "ik wil het niet over mijn ouders hebben" Zei ze droogjes. ja net zoals elk kind flapte ze er snel vanalles uit. "Hoe komt het eigenlijk dat ik hier bij jouw en Jenny zit? en niet bij mijn ouders? en waar zijn jouw ouders eigenlijk? En wat is er met de moeder van jouw dochter gebeurd?" Vroeg ze. Ja Lily was soms een echte spraakwaterval. Ze had Lira wel eens gezien maar ze had geen teken van herkenning gegeven. Lily had haar hoofd op haar handen gelegd en haar ellebogen op tafel. "Kom vertel, vertel!" Kirde ze met een kleine grijns.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 5:03 am

Toen Lily haar ogen half dicht kneep voelde hij al nattigheid! Lily wilde weer eens weten waarom ze bij hem en Jenny inwonend was en niet bij haar ouders, maar ze wilde ook weten wie en waar die van hem waren nog wilde ze weten wat er met zijn vrouw gebeurd was. Razor keek moedwillig de andere kant op, dit was zo moeilijk en lastig om er steeds weer uit te komen. Zijn gedachten werkte op top snelheid, maar het zou zowiezo veel te lang duren. "Je ouders hebben het te druk daarom zit jij hier voor de zo veelste keer! Ik heb mijn ouders nooit gekent, omdat ik van kinds af aan bij hen ben weg gehaalt en over de moeder van Lira wil ik het niet hebben... dat... dat is nog te vers!" Razor begon geergerd, maar na maten zakte de vastheid in zijn stem en klonk hij bijna onduidelijk. Razor stond op en liep naar het raam waardoor hij naar buiten keek, maar hij hielt zijn ogen stevig dicht geknepen om zijn zelfbeheersing niet te verliezen. Lily zou sterven als hij het vertellen zou en daar wilde hij niet aan denken. Steeds als die gedachten door hem heen stroomde zag hij haar steeds weer in vlammen op gaan. Razor verbeet zijn heimwee naar haar warmte haar omarming en haar begrip over hoe hij in elkaar stak! God had het hem verboden met haar over der verleden te spreken zoals die geweest was, dat kon haar keuzes beinvloeden en dat zou Lily niet in staat stellen een leven zonder die gewisheid te kunnen leven! Soms dacht Razor er weleens overna om Lily weer terug te sturen naar haar ouders, maar dan zaten hun met het probleem van zwijgen op gezadelt... Nee dit was zijn taak en Razor zou en moest die vol brengen hoe lastig het ook zou worden! "Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!" mijmerde Razor zacht voor zich heen en opende zijn ogen weer en voelde hoe zilte strepen over zijn huid opgedroogd waren.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 6:09 am

Razor gaf haar dezelfde vage antwoorden als altijd maar dit keer leek hij zelfs kwaad te worden op haar. Lily kruistte haar armen en begon te mokken. ja een kind was niet echt heel geduldig. Hij stond op en keek uit naar het raam. Ze hoorde hem wat mompelen en muisstil stond ze op en ging ze naar haar kamer. Ze nam een kleine rugzak en stopte haar pop erin, de pop met razors haar. Met haar grote kinderlijke schrift schreef ze een brief.

Lieve Jenny
Ik loop weg.
Niet naar me zoeken.
En niet tegen razor zeggen...Dan wordt hij weer verdrietig.
LILY

Ze legde de brief op haar bed en vloog langs het raam naar buiten ze vloog naar een strand ze wist niet waarom maar ze hield van dat strand. Lily kon zich natuurlijk niet herinneren dat dit strand het strand was waar zij en Razor voor het eerst gekust hadden. Lily zette zich neer op het strand en keeek uit over de oceaan.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 6:56 am

Jenny kwam net binnen toen Razor zich van het raam afboog en keek even verward naar haar, maar Razor herstelde zich snel. Ze was eigenlijk best mooi en hij was Jenny gaan mogen als een normale vriendin. Jenny voelde het net zo, maar ze kwam hysterische de slaapkamer van Lily uit met een briefje in haar hand. Razor probeerde haar te sussen tot Jenny haar spraak weer gevonden had en hem het briefje over handigde. Razor voelde een schok door hem heen trekken. Dit was niet goed en zeker niet nu de koning weer op zijn troon zat! Lily tekende vaak zee'en of het meer dus waren dat juist de plekken om te gaan zoeken. "Jenny jij zoekt bij het meer in ga naar de stranden om te kijken of ze daar is. Heeft een van ons haar nemen we Lily naar hier terug!" zei Razor ferm en Jenny knikte waarna ze vertrok. Razor liep ook naar buiten en steeg op toen zijn vleugels tevoorschijn gekomen waren. Als ze maar niet in gevaar was?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 7:50 am

Lily zat rustig in het warme zand ze vond het wel prettig hier. Maar ineens hoorde ze een krakend geluid. het was een brekend takje. Lily schrok op en draaide zich naar de hellewolf om. Lily wist niet dat die beesten gevaarlijk waren en heel eng zag hij er voor haar niet uit. Lily stond op en liep met een brandende nieuwsgierigheid naar hem toe. De wolf zag de pop en rook Razors geur een grijns kwam op het beests gezicht. Lily grijnsde ook en aaide hem over zijn kop. Het beest zein dat hij een leuke plek wist waar ze vele spelletjes konden spelen. Lily keek het dier even met een schuin hoofd aan maar knikte toen wel. Ze liep met de hellewolf mee met een grote glimlach op haar gezichy.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 8:08 am

Met snelle vleugelslagen vloog Razor richting het strand, maar vond Lily daar niet. Gelukkig had hij Yin en Yang bij zich die haar geurspoor al snel gevonden hadden. Razor volgde hen maar ze kwamen Lily nog niet tegen nog met wie ze mee gegaan was, maar dat het een demon was had Razor al via zijn twee wolven door gekregen. Ze volgde het geurspoor dat plotseling leek te verdwijnen, maar toch kreeg een van de twee wolven haar geur te pakken en ze kwamen op een plek die de Hellewolf uit gekozen had. Razor maakte zich klaar om haar te gaan redden, maar had Lily nog niet gezien waar ze was?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 9:21 am

Lily schrok toen de wolf zich ineens omdraaide van vorm veranderde en haar vastgreep met een ijzeren grrep. Hij nam haar mee naar een grot waar hij haar vastbond en met een blik die ze niet begreep naar haar zat te kijken. Ze zag hem wat schrijven en een vogel laten opvliegen me een boodschap erin voor hij zich weer naar haar toe draaide. Hij had een dolk getrokken en kwam dichterbij. lily was verstijfd van angst. Ze probeerde de koorden waarmee haar polsen aan elkaar waren gebonden af te doen maar het lukte niet. De man begon haar kleren los te snijden en gooide de flarden stof weg. Lily snapte het niet maar ze was bang heel bang zelfs. De man probeerde haar beentjes open te duwen maar Lily verzette zich en spande al haar spieren op. maar hoalang zou ze dat nog volhouden?
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 9:53 am

Yin gromde ineens en Razor zag dat ze voor een grot stond die redelijk goed verstopt zat. Razor landen en liet zijn vleugels tegen zijn rug rusten. 'Lily?' riep Razor vragend en zag al snel twee grote dreigende ogen. Hij rook de geur van zwafelen wist al meteen dat het een demon was! Razor's houding veranderde meteen en zijn vleugels richten hij dreigend op. Met een grauw kwam de demon naar buiten en niet in zijn menselijke vorm maar in die van zijn Helle wolf en wilde Razor in zijn schouder bijten. Deze greep met zijn handen de boven en onderkaak van de demon vast en werd achteruit geduwd door de snelheid van het monster! Yin en Yang vielen de demon aan en beten zich vast in zijn huid. RAzor wist zijn voeten schrap te zetten en gromde kwaad voor hij de demon van zich af duwde. De demon deed een paar passen achteruit en gromde woest naar hem. Razor had zijn gun niet bij zich, maar hij had nog altijd zijn engelen magie en zijn handen vatten vlam waardoor witte vlammen rond zijn vuisten danste. 'Ah Alucard goed je te zien, maar vrees niet ze zal nog goed van pas komen als jij dood bent!' gromde de hellewolf geamuseert en deed opnieuw een uit val. Razor was er klaar voor en maakte een vuurbal waarmee hij het heiligevuur op de demon af gooide. Deze werd vol geraakt en een paar meter over de grond gesmeten. 'Alsof ik jouw toe zou laten staan haar nog mij iets aan te doen!' snauwde Razor nijdig. Hij was echt pist niet omdat Lily er vandoor was gegaan, maar omdat die demonen nog steeds dachten hier de baas te kunnen spelen. Yin en Yang werden door Razor de grot in gestuurt om een schild om Lily heen te maken zodat de demon als hij Razor zwaar zou verwonden er niet bij zou kunnen! De demon grijnsde breed en liet een rook wolk uit zijn muil komen. RAzor haten het als die helle wolven dat steeds deden, maar hij wachten geduldig tot de hellewolf opnieuw aanviel. Deze keer kwam hij van opzij en Razor gebruikte zijn snelheid om de wolf te onderscheppen en door te duwen. De demon viel al rollend door en sprong meteen op. Razor had niet verwacht dat hij zo snel al weer op zijn poten zou staan en de rookwolk was te weinig geweest om lang te laten blijven hangen en dit keer kon Razor niet voorkomen dat hij de muil van de hellewolf af kon weren. Razor haalde wel naar het beest uit die hem bij zijn linkerschouder vast greep en hard beet. Zijn bloed spoot alle kanten op toen de tanden door zijn huid boorde. Razor kreunde alleen omdat hij pijn gewent was en sloeg met zijn rechter vuist nog steeds omgeven van heiligvuur vol met kracht in het linkeroog van de hellewolf. Het deed hem meer pijn dan die beet bij Razor en de Hellewolf liet luid jankend los. Razor bloeden hevig, maar hij liet zich kennen en haalde een veer uit zijn vleugel. Hij had geleert hoe je een sterreschot maken kon en met moeite haalde Razor zilverenboog tevoorschijn en richten het sterrenschot op de demon die nog steeds jankend zijn verwonde oog en razor liet het sterrenschot los. De pijl trof doel en de demon knalde uit elkaar in een grote stof wolk. Razor liet zijn gewonde kant verder met rut en liet de zilverenboog verdwijnen voor hij de grot in liep. Zijn uitdrukking was nog nors sn kwaad, maar die verdween toen hij Lily nakend zag liggen. Hij zuchten en Yin en Yang lieten het schild vervallen waarna Yin de touwen door kauwde zodat Lily los kwam. Razor deed zijn mantel uit en wikkelde die om haar blote lijfje waarna hij Lily optilde en de grot weer uit liep. 'Ik wet dat je vol vragen zit, maar hier buiten zijn te veel gevaren Lily. Je bent nog te jong om die in je eentje aan te kunnen plus dat jij je krachten nog niet helemaal onder controlle hebt.' zijn stem klonk vermoeid, maar je kon er nog duidelijk de strengheid eruit halen. Het bloed was al minder geworden, maar Razor gebruikte dan ook Rising sun om zijn wonden te helen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 6:33 pm

Lily schrok toen ze iemand haar naam hoorde roepen. De man, of wat het ding dat haar gevngen hield ook mocht zijn was meteen op zijn hoede en ging naar buiten. Ze hoorde Razors stem en toen de geluiden van een gevecht. Al gauw kwamen de 2 wolven van razor naar haar toe en beschermde haar. Lily huilde. Ze was bang en ze voelde zich dom. Ietsje later hoorde ze een jank en kwam Razor volledig onder het bloed naar binnen. Lily's ogen sperde zich wijd open. Ze zag hem zuchtte en voelde hoe hij zijn mantel om haar heen deed en haar optilde. Ze durfde hem niet aan te kijken ze was beschaamd en bang dat hij boos was. Stille tranen liepen over haar kleine licht roze aangelopen wangetjes. "Maar...jij wordt verdrietig van mij...Ik heb het gezien je huilt heel vaak..." Zei ze zachtjes. Ja Lily hield iedereen om haar heen goed in de gaten en als je zo klein was zagen mensen je niet snel. "Ik wil niet dat jij verdrietig bent omdat ik er ben" Fluisterde ze nog steeds zijn blik ontwijkend.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 7:02 pm

Lily huilde niet anders zou hij dan ook van haa verwacht hebben ze was immers snel vooral in zulke gevallen emotioneel en hij drukte haar even troostend tegen zich aan. 'Ach lieve meid, het licht niet aan jouw. jij bent wie je bent en daar kan niemand wat aan veranderen. Zelfs ik niet... Het licht gewoon erg gevoelig ng bij me dat is alles.' zei Razor en hij voelde dat Yin tegen hem op kwam staan en likte over Lily's wang. Ze had medelijden met hun beide en dat wilde ze op deze manier laten blijken. Razor liet haar even begaan tot het ijd was om terug te gaan. Razor steeg wat moeizaam op,maar vloog toch richting zijn woning. Yin en Yang zouden Jenny gaan halen zodat zij zich geen zorgen meer hoefte te maken.Zijn blik stond vol pijn over dat hij steeds moest zwijgen, maar kleine dingen zoals gelijke nisen kon nemand beinvloeden! 'Soms in je doen en laten vang ik dingen op die mijn vrouw ook vaak deed, daarom moet ik vaak huilen lieve Lily. Het heeft niet direct wat met jouw aanwezigheid te maken.' zei razor en hij landen bij het huisje zodat ze naar binnen konden. ' Zo nu wil ik dat jij gaat doushen en meteen naar bed, want je hebt wel een beetje straf verdient.' zei Razor op nep boze toon want hij kon gewoon niet echt lang kwaad op haar zijn in tegenoverstelling van Jenny al zou ze nooit slaan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptywo okt 03, 2012 11:32 pm

Lily luisterde naar zijn woorden en keek hem toen met een terughoudende blik aan. Ze vond het echt niet fijn als hij verdrietig was. Ze wist niet hoe het kwam maar ze vond het veel erger als hij boos of verdrietig was dan als Jenny dat had. "Het pijt me ik had niet mogen weglopen maar het doet zo'n pijn als jij verdrietig bent." Zei ze zachtjes. Ze voelde likjes over haar wang en ze aaide Yin even. Ze vlogen omhoog en al gauw landde ze bij hun huisje. Lily knikte zachtjes toen hij zei dat ze zich moest gaan douchen en dan naar bed. Ze begreep wel dat ze straf kreeg nu. Lily liep met de mantel stevig om zich heen naar de badkamer. Het warme water deed goed op haar huid. Haar haar hing in natte klitten over haar schouders toen ze haar nachtpon aantrok en op blote voeten naar haar kamer liep. Maar moe was ze niet ze zag steeds beelden. Ze nam een blad papier en begon te teken, voor een 6 jarige kon ze dat best goed. Ze tekende een donkere kamer vuur en een hoop gillende mensen een man met witte ogen en bloed uit zijn mond en nog iemand iets dat het meisje in de prent had gered. Lily had de avond van de ontsnapping geteknd de tijd dat razor haar bevrijdde van haar gevangenschap. Maar natuurklijk wist ze dat zelf niet.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydo okt 04, 2012 1:29 am

Lily liep de badkamer op met zijn mantel om haar schouders. Razor had enkel begrijpend geknikt, maar er verder geen reactie op gegeven. Toen Jenny net binnen kwam verdween Lily haar slaapkamer op. Razor keek Jenny droog aan toen ze een gilletje van schrik liet horen. "Je doet net alsof je nog nooit eerder een beetwond hebt gezien?" zei Razor plagend en trok zijn shirt uit. Vocht sijpelde nog uit de wondjes, maar die zouden snel genoeg helen door zijn gaven. Razor liep de badkamer op om zichzelf bloedvrij te maken. Hij liet het warme water over zijn schouder glijden en hij stond er genietend met zijn gesloten ogen onder. Jenny was in de tijd dat ze voor Lily moest zorgen van Razor gaan houden en nu Lily toch naar bed was wilde dat hem duidelijk maken. Razor keek haar vragend aan toen Jenny bij hem onder de doush kwam staan. Ze streelde zijn haren uit zijn gezicht en begon hem te zoenen. Razor zoende eerst mee, maar kapte plotseling af en keerde zich van Jenny af. 'Sorry... ik ik ben van je gaan houden Razor, je vrouw is al zolang geleden gestorven zoals je verteld had dat ik dacht... dat ik dacht dat je klaar zou zijn voor een ander in je leven?' legde Jenny langzaam haar actie uit. Razor sloot zijn ogen opnieuw, maar gaf niet meteen een reactie. "Klopt wat je zegt Jenny, maar ik ben er zeker nog niet zo ver en misschien wel nooit niet. Ik wadeer je poging, maar je zult beter naar een ander op zoek moeten gaan." zei Razor en keek Jenny weer aan. Ze had een prachtig lijf, maar Razor was niet meer zoals toen in de arena waar hij elke vrouw pakte die zich bij hem aanbood. Razor stapte onder de doush uit en droogde zich af waarna hij alleen een zwarte broek aantrok en op de bank ging liggen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydo okt 04, 2012 6:35 pm

Lily was uit haar bed geklommen om een warm glas melk te gaan vragen. Ze hoopte dat Razor en Jenny niet al te boos op haar zouden zijn. Lily zocht hen en toen hoorde ze stemmen. Haar oren waren meteen gespitst toen Jenny vertelde dat ze van Razor hield. Vreemd genoeg werd ze daar kwaad van, heel kwaad zelfs. Lily wist niet waarom maar het was wel zo. Ze was nog nooit echt kwaad geweest maar nu voelde ze een innerlijke woede een vuur dat in haar brandde. Toen Jenny naar buiten kwam glimlachte ze liefjes naar Lily en legde haar hand op Lily's schouder. Maar die trok ze snel terug. Lily's huid was heet, heel heet zelfs. jenny liet een gil horen en normaal zou Lilly meteen haar excuses hebben aangeboden. maar nu? Nu vond ze het eigenlijk wel leuk dat jenny pijn had. Ze bleef gewoon staan kijkend naar hoe Jenny haar gewonde hand probeerde te verzorgen. Ja dat vond Lily heel grappig en zonder te beseffen wat de gevolgen zouden kunnen zijn begon Lily hard en uitbundig te giechelen.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptydo okt 04, 2012 6:50 pm

Razor begon een beetje te doezelen tot hij een pijn kreet hoorde en kwam overeind. Jenny had zich kennelijk verbrand en aan het gegiechel te horen moest dat van Lily af komen. Razor kwam van de bank af en liep rustig naar het toe. 'Wat heb je gedaan Lily?' vrooeg Razor scherp en keek de kleinedeugniet vragend aan, maar zijn blik bleef streng. Jenny zei dat het waarschijnlijk een ongelukje was, maar echt zeker weten deed ze dat niet, maar Razor bleef onbewogen staan. Lily had andere vrouwen blikken nooit gemogen als die verlijdelijk of verliefd naar hem keken dus kon het zijn dat ze die oude gewoontes nog steeds haden had ze gehoord wat Jenny tegen hem gezegd had!?
lira

lira

Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyvr okt 05, 2012 7:25 am

Lily kromp lichtjes ineen toen Razor voor haar stond. ohow nu had ze een probleem. Ze keek naar de grond om zijn blik te ontwijken. "Jenny liet me schrikken en nu heeft ze zich lichtjes verbrand" Zei ze met een honingzoet engelenstemmetje. ze richtte haar blik weer op en keek hem met fake schuldbewuistte oogjes aan. "het was een ongelukje" Zei ze zachtjes voor ze weer naar haar kamer liep. Ze ging op bed zitten en begon het haar van haar pop te borstelen. een brede grijns was op haar gezicht. ja ze was heel blij dat jenny pijn had, ze wist niet waarom maar ze vond het zo geweldig.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyvr okt 05, 2012 8:00 am

Lily zei wel dat het een ongelukje was, maar Razor wist wel beter en gromde eventjes boos om te laten weten dat hij haar leugentje door zag maar zei er evrder niks over. 'Gebruik lavendel dat verzacht de meeste pijn.' zei Razor en liep naar Lily's kamer en klopte eerst even op de deurpost voor hij binnen kwam en haar bezig zag met het borstelen van de haren van haar pop. Razor ging naast haar zitten en streelde even haar hoofd. 'Lily je moet niet liegen. Het is niet erg een beshermende drang voor iemand te hebben, maar dan moet je nog niemand schade toe richten. Ik mag Jenny als een gewone vriendin meer niet, maar ze heeft het niet verdient pijn te lijden nog dat jij al bedmaatje zou zijn gebruikt vandaag als ik je niet gered had!' zuchte Razor op het laatste en kek Lily even aan. Het was vreemd om haar de les te lezen normaal deed ze dat altijd bij hem!Razor keek haar afwachtend aan en wile dat ze de waarheid zou zeggen?
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyvr okt 05, 2012 9:07 am

Lily kromp nog harder ineen toen razor een grom liet horen. ze wist niet waarom maar ze was echt bang dat iemand haar zou slaan ookal was dat nog nooit gebeurd. Toen razor haar kamer binnenkwam en even over haar bol aaide glimlachte ze. ze keek schuldbewust toen hij begon te praten. "He...het spijt me...Ik was gewoon heel boos en ik weet neit eens waarom" zei ze zachtjes. Ze veegde een traan weg die omhoog kwam. Toen hij wat zei over bedmaatje trok ze vragend een wenkbrauw op. "Bedmaatje? Wat is dat voor iets Razor?" vroeg ze twijfelend. Ze ging wat rechter zitten en trok haar beentjes op. Wachtend op wat uitleg. Nee ze snapte er werkelijk neits van. en nu was hij tenminste afgeleid van he onderwerp Jenny.
Hester Sue

Hester Sue

Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyvr okt 05, 2012 11:32 am

Lily had spijt en ze zei dat ze niet wist waarom ze boos was. Razor glimlachte zacht en trok haar tegen zich aan als een troostend gebaar. 'Soms doen we wel eens dingen die we niet kunnen verklaren maar op latere leeftijd het zullen begrijpen.' zei Razor zacht en genoot van Lily's nabijheid, maar hij moest zich in houden haar niet te gaan zoenen. Toen Lily vroeg wat een bedmaatje was had hij weer eens iets om uit te leggen! 'Ik en mijn grote mond! Een bedmaatje is meestal een vrouw, oms vinden mannen het leuk om andere mannen te dwingen met hen het bed te delen op een manier die voor jouw leeftijd zeker nog niet gepast is. Maar nu de koning weer terug is zullen de vrouwen het weer lasti krijgen in zijn nabijheid. Elke man heeft zo zijn methode om een vrouw zwanger te maken door een bepaalt ritueel die eigenlijk voor menen of shifter bedoelt is die verliefd op elkaar zijn. Ook zijn er mannen of vrouwen die hier geheel vrijwillig aan mee doen, maar de term bedmaatje valt vooral op de gedwongen versie wat jouw bijna overkomen was.' verzuchten Razor eerst en probeere het zo goed mogelijk uit te leggen, maar of Lily het snappen zou was een tweede, maar zoals Kiba zou hij het zeker niet gaan uitleggen dat zou een groe schending zijn op haar privesie!
lira

lira

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Emptyvr okt 05, 2012 11:13 pm

Lily was wel verbaasd toen hij haar tegen zich aantrok. Ze had gedacht dat hij boos was en ze had al doorgekregen dat hij haar niet wilde knuffelen maar nu nu deed hij het geheel uit zichzelf. Lily gennoot ervan ze sloeg haar kleine armpjes om em heen en vlijdde zich tegen zijn warme lijf aan. het voelde zo vertrouwd en veilig ookal knuffelde ze hem maar zelden. Toen hij begon aan zijn uitleg wat een bedmaatje dan wel was raakte ze toch een beetje in e war. Ze snapte er werkelijk niets van. Maar ze durfde er niet over door te vragen. Alleen schoot er wel een vraag in haar hoofd en net zoals ieder kind flapte ze er gauw dingen uit. "Is Jenny jouw bedmaatje?" Vroeg ze haar blik vragend maar ergens ook met een vleugje jaloezie erin.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: I don't understand all this (razor)   I don't understand all this (razor) Empty

I don't understand all this (razor)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't understand (razor)
» I dont want to hurt you!
» we've to talk.... [Razor]
» How can I explain? [Razor]
» I'm older...(razor)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum