Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 8:33 am
Lily keek bezorgd en waarschuwend naar Jake het was niet slim om Razor uit te dagen nu hij het al zo moeilijk had. Hij kan er niets aan doen zijn lichaam is gemaakt door een dochter van de duivel. Zei ze terwijl ze Razors hand streelde. Hij kwam lags hen zitten en ze luisterde met ingehouden adem naar zijn verhaal toen hij klaar was keek ze hem vol bewondering aan. Dus eigenlijk heb ik mijn leven ook aan jouw te danken. Zei ze met een onvastte stem. Hij had veel gedaan voor haar en haar vader als ze er zo over na dacht ze legde haar hand op zijn hand. Als er ooit iets is wat ik voor je kan doen dan moet je het gewoon zeggen Jake. Zei ze zachtjes.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 8:40 am
"Dus eigenlijk heb ik mijn leven ook aan jouw te danken. " Hij haalde zijn schouders op, hij vond het niet veel voorstellen. Ze legde haar hand op de zijne. "Als er ooit iets is wat ik voor je kan doen dan moet je het gewoon zeggen Jake." Hij grinnikte. "Tja, ik denk niet echt dat je vriendje er blij mee zou zijn. Maarja, laat het ook maar. Heb niet echt veel zin om te vechten vandaag." Hij geeuwde luidruchtig en stond op. Zijn leeg flesje bier, zette hij op het aanrecht. "Is het oké als ik hier in de zetel slaap? Ik heb niet veel zin om buiten in een boom te gaan slapen." Hij glimlachte lief. In de verte hoorde hij Kiba braken. "Hmm.. Ik kuis dat wel even voor je op." Hij ging richting Kiba en ruimde Kibas maaginhoud op.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 8:51 am
Hij grinnikte. "Tja, ik denk niet echt dat je vriendje er blij mee zou zijn. Maarja, laat het ook maar. Heb niet echt veel zin om te vechten vandaag." Hij geeuwde luidruchtig en stond op. Lily keek een beetje verward naar Jake. Razor is overal blij mee als het goed voor mij is. Zei ze rustig terwijl ze Razor eeen zoen op zijn wang gaf. "Is het oké als ik hier in de zetel slaap? Ik heb niet veel zin om buiten in een boom te gaan slapen." Hij glimlachte lief. Ze knikte en ze keek ook naar Razor. Jij mag natuurlijk ook blijven schat. Zei ze met een lieve glimlach. In de verte hoorde hij Kiba braken. "Hmm.. Ik kuis dat wel even voor je op." Hij ging richting Kiba en ruimde Kibas maaginhoud op. Ze stond op en liep achter Jake aan. Ze hielp haar vader eerst naar bed en ze keerde zich toen weer tot Jake. In Mileys kamer staat nog een bed je kan daar wel slapen ligt vel beter dan die muffe sofa zei ze terwijl ze zijn hand nam.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 8:58 am
"In Mileys kamer staat nog een bed je kan daar wel slapen ligt vel beter dan die muffe sofa" Hij grijnsde. "Klinkt perfect, laat maar wat betreft van iets terug doen, maakt niet uit hoor lieverd." Hij knipoogde naar Lily en volgde haar dan. Uiteindelijk kwamen ze aan Mileys kamer hij leunde in de deur en zag Miley op haar bed zitten. Lily was ondertussen weg. "Hey lekker ding, ik slaap deze nacht bij jou." Hij ging in het éénpersoonsbed liggen om het even te testen. Hij zuchtte ontgoocheld. "Die matras ligt slecht, zelfs een boom ligt beter." Opeens merkte hij op dat Miley een tweepersoonsbed had. Hij ging glimlachend naar het bed toe en ging op de ene helft liggen. "Stukken beter." Kreunde hij. Hij deed zijn jas en schoenen uit, zijn broek hield hij aan.
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 6:12 pm
Miley was half in slaap toen ze plots een stem hoorde. "Hey lekker ding, ik slaap deze nacht bij jou." Hij ging in het éénpersoonsbed liggen om het even te testen. Ze keek hem even geïrriteerd aan. Fijn en ik dacht dat ratten hier het enige ongedierte waren... Zei ze met een zucht. "Die matras ligt slecht, zelfs een boom ligt beter." Pech voor jouw Casanova zei ze voor ze zich met haar rug naar hem toedraaide. Ineens voelde ze het bed even kraken. "Stukken beter." Kreunde hij. Ze draaide zich in een vlaag om en ze duwde hem met haar voeten uit bed tot hij op de grond viel. Ze ging op haar bed zitten en ze keek hem aan. Als je dat nog eens probeerd ga ik je botten breken kereltje! Zei ze dreigend. Miley had enkel haar ondergoed aan en een nogal doorschijnend nachthemd. Ze rook de stak van het bier en ze kneep haar neus dicht. Jakkes nu ben je irritant en dronken!
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 6:32 pm
Hij grijnsde. "Klinkt perfect, laat maar wat betreft van iets terug doen, maakt niet uit hoor lieverd." Hij knipoogde naar Lily en volgde haar dan. Uiteindelijk kwamen ze aan Mileys kamer hij leunde in de deur en zag Miley op haar bed zitten. Lily was een beetje verbijsterd door zijn manier van doen en ze liep licht gedesoriënteerd terug naar Razor ze ging voor hem zitten en ze hield zijn had vast. Wat is dat een vreemde gast zeg.... Dacht ze luidop terwijl ze hem aankeek. Hij knipperde nog steeds een beetje. Gaat het wel met je lieverd? Vroeg ze zacht.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 7:15 pm
Razor kon die Jake niet uit staan! "En wat ben jij dan een slecht versierde kerstboom?" sneerde hij waarschuwend en voelde Lily's hand op de zijne, waarna hij niet graag naar luisterde. Maar hij deed het toch. Lily zei dat ze eigenlijk dan haar leven aan hem te danken had en als ze er wat voor terug kon doen. Razor wilde net wat zeggen, maar Jake was hem net voor en Lily bracht hem een kamer waar hij kon slapen. Lily zei ök dat Razor mocht blijven, maar hij zou bij de eerste zonnestralen de hemel verlichten vertreken zodat de groep geen argwaan zou krijgen. Razor zat daar even alleen aan tafel en de tekens bleven lichtjes na gloeien toen Lily weer terug kwam en ze voor hem ging zitten. Ze vroeg hem of het ging. Razor keek haar bezorgd aan. "Met mij wel, maar die gozer... ik mag hem niet." zei hij en legde zijn handen om haar kaaklijn. "Je bent nog steeds even mooi als toen op het strand!" zei Razor en begon Lilyte zoenen.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister ma jun 11, 2012 5:02 am
Ze keek Razor een beetje bezorgd aan hij leek zich echt niet op zijn gemak te voelen nu Jake hier was ze luisterde naar zijn woorden ze was best verbaasd. Waarom niet? Het is toch een aardige jongen? En hij heeft mijn vader in leven gehouden. Zei ze met een zucht. Ze gennoot van zijn handen op haar kaaklijn en ze bloosde een beetje. Ze glimlachtte bij zijn complimentje. En jij bent alleen maar liever geworden. Zei ze terwijl ze zich liet meeslepen in de kus ze was op Razors schoot komen zitten haar buik tegen de zijne en ze opende zijn mond zachtjes met haar tong voor nog een tongzoen iets waar hij best goe in was geworden.
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 6:01 am
Lily zei nog wat voor ze met hem begon te zoenen. Hij knikte nog voor hij haar die kus gaf, maar toch bleven de runen rood oplichten en weer doven. Hij kon het helaas niet stop zetten! Lily ging op zijn schoot zitten met haar buik tegen de zijne en ging mee in de tongzoen. Hun tongen draaide om elkaar heen alsof het twee kleffe slangen waren, maar Razor genoot van het samen zijn met haar of die Jake nu in dit huis rond hing of niet! Langzaam begon Razor haar haren te strelen en speelde wat met haar donkere lokken. Zij was zijn reddende en daar was hij haar zeer dankbaar voor.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 6:09 am
Lily gennoot van hun zoen en hij werd er steeds beter in. Razor was haar held ookal had hij soms war ruwe kantjes hij verborg het altijd voor haar en hij deed alles om haar blij te maken. Ze voelde zijn handen in haar haar en ze sloot haar ogen van genot haar handen streelde zijn rug of maakte krulletjes aan de onderkant van zijn zwarte lokken. Ze stopte de kus en ze keek hem aan. Heb je anders zin in een nachtelijke duik in het meer? Het is warm buiten en de volle maan geeft genoeg licht." Vroeg ze voorzichtig. Ze had geen zin om hier te blijven met al haar familieleden en Jake in de buurt. Ze wilde alleen met Razor zijn ze had hem al een tijd niet meer alleen gezien door zijn huisarrest. Ze bleef rondjes in zijn haar maken en hem hoopvol aanstaren met haar twinkeloogjes.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 6:56 am
Lily loste de kus en vroeg of hij zin had in een nachtelijke duik in het meer. Razor was eigenlijk wel blij dat het vroeg want hij had geen zin om door die Jake bespiet te worden terwijl zij hier zaten te zoenen en genoot van wat Lily met zijn half lange haar deed. Het voelde fijn. 'Beter dan hier blijven, maar om het op safe te spelen kunnen we eigenlijk beter naar de onderwater grotten in het WOF gebied gaan dan weten we zeker dat we geen Bloodhunters tegen komen?' zei Razor en gaf een tegen voorstel. Het was buiten inderdaad heerlijk, maar het water bij de onderwatergrotten waren altijd op lichaam temperatuur, zodat je er heen kon in welk seisoen dan ook. Het lag verscholen in Broken Home dus zouden er geen pottenkijker daar heen gaan en iedereen in Old Home ging daar alleen heen als er Bloodhunters door het boven grondse dorp liepen!
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 7:08 am
Ze zag dat hij het ook een goed idee vond en hij stelde voor om naar de onderwater grotten te gaan. Ze knikte en srukte nog een vluchtige zoen op zijn lippen voor ze van hem af sprong. Ze wou eerst zwemkleren gaan halen maar toen bedacht ze als ze tch alleen met Razor was dat dat niet nodig was hij had haar toch al naakt gezien. Ze hield zijn hand vast. Maar jij moet wel de weg wijzen als het dag is kan ik het soms nog vinden maar nu het zo donker is gaat het me echt niet lukken. Zei ze met een verlegen glimlach.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 7:20 am
Razor grijnsde toen ze nog een kus mee pikte en weg wilde lopen, maar bedacht zich en draaide zich om en vroeg of hij de weg wilde wijzen. 'Als je ons eerst naar de grens vliegt kunnen we vandaar af aan er naar toe lopen. Zo ver is het dan niet meer.' zei Razor grijnzend en wist dat ze geen zwemkleding zou gaan halen, want die had hij immers ook niet bij en haar bloot te zien had Razor ook geen moeite mee, want zij had hem ook al in zijn adamkostuum gezien dus was dat geen enkele moeite, maar juist een geamuseert vooruit zicht!
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 7:45 am
Ze knikte en ze nam hem bij zijn arm ze was blij dat ze eindelijk nog eens bij hem kon zijn zonder bewaking ofzoiets dergelijks op dat gebied was Mistake echt heel streng! Ze nam Razor mee naar buiten en daar veranderde ze ze vloog met hem op haar rug naar de grens en daar veranderde ze weer terug ze slikte even ergens voelde het ook wel verkeerd om hier zonder toestemming naartoe te gaan ze zou Dregoe nu ook bedriegen door zijn regels te overtreden ze keek naar Razor met een flauw lachje.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 12, 2012 10:14 am
Lily pakte hem vast en ze liepen samen naar daar veranderde ze in haar shape vorm en Razor klom op haar rug. Vanuit daar steeg Lily op en vloog tot aan de grens, waar ze landen en Razor gleed van haar rug en ze veranderde weer in haar menselijke kant. Razor merkte dat zij zich ongemakkelijk voelde en glimlachte flauwtjes. Razor pakte haar hand en nam haar mee over de wildpaden die tussen de doornstruiken slingerde. Ze liepen goed een half uur voor ze de ingang van Broken Home konden zien. Ze liepen naar binnen en slenterde tussen de rotsachtige huizen door. "Eigenlijk best wel stil vind je niet? Maar bij het water kan het geluid niet naar buiten komen door de elle lange gang die bochten maakt." zei Razor en gaf haar een kus om haar gerust te stellen, omdat hij merkte dat ze nog wat nerveus was.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 1:00 am
Razor glimlachtte een beetje en daardoor werd ze iets kalmer maar niet veeel. Hij nam haar hand en ze liet zich leiden door de wildpaden die Razor goed kende. Het was best een lange wandeling maar ze vond het niet erg omdat hij bij haar was ze bleef dicht bij hem en ze liet zijn hand geen moment los ze kwamen in broken home aan dat er griezelig verlaten bijlag. Ze slenterde tussen de huizen door en ze bekeek ze een beetje met gefasineerde ogen. Ze knikte toen hij zei dat het stil was en toen kreeg ze een zoen van hem maar ze was nog steeds niet helemaal op haar gemak. Was dit wel een goed idee? Ik mag hier helemaal niet komen zonder dat je vader het weet en..en als ze ons betrappen mag ik hier vast helemaal niet meer komen. Zei ze een beetje triestig maar toen zag ze het water ze ging erbij zitten en ze liet haar voeten erin gaan eerst stegen er een paar rookpluimpjes op maar dat was snel voorbij Lily sloot even haar ogen.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 1:44 am
Lily zei dat ze bang was dat als ze betrapt werden ze hier niet meer mocht komen. Razor wist dat ze gelijk had, maar dit was beter dan betrapt te worden door bloodhunters. "Zo'n vaart zal het wel niet lopen Lily. Dre... ik bedoel pa vind je aardig en zal niet zeggen dat je niet langer welkom bent. Daar geloof ik niks van." zei Razor sussend en trok zijn shirt uit toen ze bij het water waren. Zijn spieren rolde tijdens het uitkleden zonder dat hij daar enige moeite voor deed. Na zich volledig uit gekleed te hebben sprong hij het water in en ging kopje onder. Het water was weer heerlijk. Toen hij boven kwam keek Razor naar Lilyben gooide een lichte watergolf naar haar. Uitdagend bleef hij haar grijnzend aan kiken.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 1:50 am
Ze luisterde naar zijn woorden hij had een punt Dregoe mocht haar echt omdat hij haar al kende van toen ze nog een peuter was en zij mocht hem ook daarom was ze nu ook in 2 strijd. Ze keek even naar Razor toen hij zich uitklede ze zag zijn spieren en ze bleef hem even aanstaren toen sprong hij in het water en verdween even hij kwam weer boven en liet een golf o^p haar afkomen ze krijstte even en ze keek hem aan ze zag de uitdagende blik en ze klede zich uit en sprong toen het water in er kwam een stoomwolk omhoog en ze zwom onderwater naar hem toe ze kwam achter hem weer naar boven en ze sprong ôp zijn rug ze drukte een zoen op zijn wang voor ze hem onderduwde en van hem af ging ze lachtte even. Pahahaha! Zoete wraak! Joelde ze.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 3:50 am
Lily begon te krijsen en sprong op waarna ze hem uitdagend naar haar zag kijken. Snel kleden zij zich uit en haar mooie slanke lichaam kwam te voorschijn. Razor was even verward door de stoomwolk die ze cree'erde, maar voelde Lily al snel op zijn rug springen, waardoor Razor ietsjes het water in geduwt werd. Ze gaf hem een kus op zijn wang en begon te lachen. Razor draaide zich om en greep haar bij der pols en trok Lily naar zich toe en klemde haar tussen zijn armen, maar niet zodat ze pijn had. "Lief, ondeugend, pittig en schattig zo heb ik je het liefste!" zei Razor en begon haar te zoennen terwijl haar naakte lichaam in het water tegen zijn eigen naakte lichaam bleef drijven door hun gezamelijke trappelende bewegingen. Zins hij Lily had leren kennen was er voor hem zo veel verandert en dat allemaal door en voor haar.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 4:02 am
Razor greep haar pols beet en ze schrok even maar ze vond het wel grappig. Ze krijstte even en ze werd toen gevangen gehouden in zijn sterke armen. Ze keek hem in zijn rode kamvuur ogen en ze glimlachtte. Ze grinnikte toen hij haar een compliment gaf en ze zoende vurig met hem mee. Haar temperatuur steeg waardoor het water om hun heen weer wat stoomwolkjes kreeg. Maar het was niet zo heet dat hij zich zou verbranden. Haar naakte lichaam was tegen hetzijne geplakt en haar armen lagen om zijn nek. Toen ze de kus even lostte keek ze hem aan met een ondeugende glimlach. Schattig, sterk, onberekenbaar, heldhaftig en super lief de redenen waarom jij mijn schat bent. Zei ze zacht met licht blozende wangen. Sinds Razor er was voelde ze zich geen mislukking of misbaksel meer ze wist nog altijd niet of ze bij de mensen of shifters hoorde maar één ding wist ze wel ze hoorde bij Razor!
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 4:29 am
Lily zoende vurig mee en genoot van zijn compliment, maar toen ze de kus loste gaf zij op haar beurd een compliment aan hem. Razor grijnsde breed uit en gaf haar en knuffel. "De andere mogen denken wat ze willen, maar jouw zal ik nooit meer los laten!" zei Razor en keek Lily nog even in haar donkere ogen voor hij haar los liet en in de dampen van het water verdween. Een grote golf maakte Razor en stuurde die in haar richting. Dat herhaalde hij nog twee keer door zijn armen net onder het wateroppervlak in een zwaaiende beweging te trekken. Razor begon vrolijk te lachen nadat hijzelf ook een stel golven over zich heen kreeg. Wat en lol, wat een lol!
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 4:41 am
Razor grijnsde breed en ze ontving zijn knuffel met een glimlach. Lily lachtte toen hij zei dat hij haar nooit meer ging loslaten en haar iets later los liet ze grinnikte. Ik denk dat je dat zonet toch gedaan hebt! Grapte ze met een grijns terwijl ze in de mist verdween en toen een behoorlijk aantal golven over zich heen kreeg. e hapte een paar keer naar adem en moest erg lachen Razors golven waren veel groter dan de haarre omdat hij sterker was maar het lukte haar toch om hem een paar keer te laten proesten. Lily moest ook lachen door zijn lach zo had ze hem nog nooit horen lachen maar ze had een plan haar armen werden even de vleugels van een fenix en ze zwiepte ermee in het water een gigantische golf kwam naar boven en de golf spoelde Razor een paar meter achteruit. Ze had weer normale armen en ze lachtte en grijnsde breed. Ik win! Riep ze blij.
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 6:38 am
Lily moest ook lachen, maar na een paar bedreigelijke kleine golfjes kwam er een grote aan die hem bijna op de kant spoelde! Nadat Razor weer boven kwam was de mist verdwenen en zag hij een vrolijke Lily die 'Ik win!' riep. Razor grijnsde en begreep dat ze haar vleugels had gebruikt. "Ja jij wint kleine ondeugt!" riep Razor en zwom naar haar toe en gaf haar een zoen. Daarna sloot hij Lily weer in zijn armen en begon voorzichtig met zijn tong haar mond te openen voor een tongzoen. Het water was heerlijk warm en zijn zin in bij haar te zijn nam alleen maar toe. Die dagen zonder haar waren vreselijk geweest, maar binnen kort zou die vervallen en hoefte hij niet langer meer stiekum naae Lily toe te gaan! Razor streelde haar lichaam langzaam en genoot van elke minuut met haar.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 6:47 am
Toen hij haar ondeugt noemde keek ze hem aan met een heel onschuldig gezicht en een pruillipje. Wie ik?! Ik ben hélemaal niet ondeugend Zei ze met een grijns. Hij zwom weer naar haar toe en ze reeg een zoen voor ze kon wegzwemmen werd ze weer door zijn armen gegrepen ze grinnikte en liet haar mond door zijn tong openen. Nu hij het helemaal onder de knie had was hij er echt goed in geworden ze gennoot ervan en ze sloeg haar benen op zijn middel zoals een koala zou doen zodat hij hen boven kon houden door in zijn eentje te trappelen. Ze voelde dat hij haar lichaam streelde en er gingnen warme rillingen door haar heen. Tooen lostte ze de kus even en ze keek hem nogal ondeugend aan. Ben je zeker dat hier niemand komt? Vroeg ze terwijl ze weer krulletjes in zijn halflange haar zat te maken.
(Ow ja mag ik zeggen dat die ava echt SEXY is?!)
Razor
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 13, 2012 8:03 am
(Tanks ik heb er nog eentje voor Will eigenlijk dezelfde, maar toch weer anders alleen moet ik de oogkleur even aanpassen!)
Lily trok een ontschuldig gezicht en vroeg of hij haar bedoelde met een pruillipje. Ze kon soms zo lekker voorspelbaar zijn, maar ook had Lily zo haar momenten dat hij totaal niks van haar zou verwachten en dan toch de volle laag kreeg zoals net met die golf water. Ze loste de kus en Razor grinnikte op haar vraag. 'Zolang de Bloodhunters de weg niet naar Old Home hebben gevonden zullen ze hier niet komen.' zei Razor met een grijns op zijn lippen en voelde hoe haar benen rond zijn middel lagen. Alleen zwemmen was soms saai, maar dit maakte het juist alleen maar leuker. Toch zwom Razor met Lily aan zich hangend naar een ondiep stukje waar ze prima in het water konden blijven liggen zonder te verzuipen mochten ze doorgaan?