Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:31 am
Ze liep naar hem toe en legde haar hoofd op zijn schouder. 'Wat is er Jakey? een beetje teleurgesteld dat ze al bezet is? Tsss arme jongen toch.' Hij gromde. 'Heb je mischien wat popcorn?' Ze begon luid te lachen. Hij rolde met zijn ogen. "Erg grappig hoor. Ik voel het niveau wegzakken." Hij ging op de boom zitten. De boom was nu handig als bankje. "Weet jij waar Kiba woont?" Vroeg hij even serieus
Miley
Aantal berichten : 448 Gulden : 365 Registratiedatum : 31-05-12
Character sheet Name:: Miley Mac Bloody Age:: 24 [6000] Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:36 am
Hij rolde met zijn ogen. "Erg grappig hoor. Ik voel het niveau wegzakken." Hij ging op de boom zitten. De boom was nu handig als bankje. Ze bleef grinniken. Nou sorry hoor maar met zo'n deprimerend onderwerp als jij kan het niveau niet echt hoog worden weet je?!"Weet jij waar Kiba woont?" Vroeg hij even serieus. Ze keek hem aan en ze ging langs hem zitten. Natuurlijk weet ik waar hij woont, ík doe mijn huiswerk in tegenstelling tot bepaalde demonen. Zei ze terwijl ze met haar ogen naar hem wees.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:41 am
'Nou sorry hoor maar met zo'n deprimerend onderwerp als jij kan het niveau niet echt hoog worden weet je?!' Hij kon een klein glimlachje niet onderdrukken. 'Natuurlijk weet ik waar hij woont, ík doe mijn huiswerk in tegenstelling tot bepaalde demonen.' Hij draaide met zijn ogen. "Ik heb niet eens huiswerk, waarom zou ik het dan maken? Waar woont hij? Ik heb hem al jaren niet meer gezien." Hij zuchtte. Hij zou graag zijn beste vriend wel eens terug willen zien. Het was zo lang geleden...
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:46 am
Hij kon een klein glimlachje niet onderdrukken. Ze grinnikte. Hij draaide met zijn ogen. "Ik heb niet eens huiswerk, waarom zou ik het dan maken? Waar woont hij? Ik heb hem al jaren niet meer gezien." Hij zuchtte. Ze stond op en draaide zich van hem weg. Dat ga ik je echt niet vertellen hoor ik wil graag dat Lily met rust gelaten word zoek het zelf maar uit. Zei ze terwijl ze zich klaarmaakte om op te stijgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:52 am
'Dat ga ik je echt niet vertellen hoor ik wil graag dat Lily met rust gelaten word zoek het zelf maar uit.' Hij draaide met zijn ogen. "Ik ga Lily niet lastigvallen. Desnoods ga je mee om me in de gaten te houden. Ik heb Kiba gewoon even nodig." Hij liet zijn pikzwarte vleugels verschijnen. "Haha, als jij gaat, ik blijf je volgen tot je me verteld waar hij is." Hij begon zijn vleugels te stretchen.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 5:58 am
Hij draaide met zijn ogen. "Ik ga Lily niet lastigvallen. Desnoods ga je mee om me in de gaten te houden. Ik heb Kiba gewoon even nodig." Hij liet zijn pikzwarte vleugels verschijnen. "Haha, als jij gaat, ik blijf je volgen tot je me verteld waar hij is." Hij begon zijn vleugels te stretchen. Ze keek hem uitdagend aan Miley was een zeer snelle vlieger. Als je me te pakken krijgt toon ik het je anders mag je zelf gaan zoeken! Zei ze voor ze opsteeg en tussen de bergen doorvloog. Ze had hem afgeschud of dat dacht ze toch ze landde op een kleine rots midden in een waterval en kwam daar even op adem.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:02 am
'Als je me te pakken krijgt toon ik het je anders mag je zelf gaan zoeken!' Hij grijnsde, dit werd een makkie. Hij achtervolgde haar en vloog naast haar. Maar met zijn imitate kracht, liet hij haar alles zien zoals het was, het enige verschil was dat zij zag dat hij steeds verder en verder weg was, terwijl hij eigenlijk naast haar vloog. Uiteindelijk zat ze op een kleine rots wat uit te rusten. Hij ging vlak voor haar staan en liet haar weer normaal zien. Net toen ze zag, had hij haar al omarmt. Het leek een beetje op een knuffel, maar dan meer geforceerd zodat ze niet weg kon. Ze kon ook niet weg want hij gebruikte al zijn spieren. Je zag zijn spieren nu nog beter.
Miley
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:10 am
In een flits stond hij voor haar en sloeg hij zijn armen om haar heen ze werd bijna geplet door die spierballen. Jij gebruikt echt smerige trucjes kerel! En als je wilt dat ik je naar je "boyfriend" breng moet je wel zorgen dat je me niet fijnknijpt. Zei ze terwijl ze hem aankeek en even met haar benen spartelde. Hij liet haar los en ze vloog weer recht naar Kiba's huis toe toen ze bij het huis landde konden ze nog even een glimp van Lily opvangen die met enkel haar ondergoed aan in haar kamer stond nieuwe kleren te kiezen. Miley landde en ze keek naar Jake met een geïrriteerd gezicht.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:13 am
'Jij gebruikt echt smerige trucjes kerel! En als je wilt dat ik je naar je "boyfriend" breng moet je wel zorgen dat je me niet fijnknijpt.' Hij grinnikte en liet haar los. Daarna vloog hij achter haar aan. Toen ze aan het huis kwamen, zag hij een jong meisje in ondergoed kleren uitkiezen. Ze zag er wel goed uit. Hij zag Miley geïrriteerd kijken en hij grinnikte. Jake klopte aan de deur aan.
Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:16 am
Hij hoorde geklop aan de deur en verscheen aan de deur. Hij deed de deur open en zag daar een gespierde, gevleugelde jongeman staan en Melody, of hij dacht toch dat het Melody was. Alhoewel, nee, dat kon niet, Melody had witte vleugels. maar ze had iets verteld van een zus. De jongen zag er ook best wel vertrouwd uit. "Jullie zijn?" Vroeg hij met één opgetrokken wenkbrauw.
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:20 am
Lily hoorde haar vader plots met iemand praten ze kwam de trap af haar lange bruine haar over haar schouders. Ze zag een knappe jongen en Miley staan waar Melody over verteld had. Ze glimlachtte vriendelijk en ze kwam langs haar vader staan. Hallo Zei ze op een engelen toon met een glimlach. Ze zag dat Miley zuchtte en naar boven vloog blijkbaar ging ze naar Melody's kamer toe ze vond deze jongen blijkbaar niet erg aardig.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:26 am
Het meisje kwam bij Kiba staan. 'Hallo ' Ze was echt mooi. Miley vloog weg naar boven, Lily ging ook naar boven. Hij zag Kiba vragend kijken. Jake glimlachte. "Ik ben het, Jake." Kiba keek nog steeds vragend. "Je beste vriend vroeger, weet je nog?" Hij keek hem glimlachend aan en liet zijn vleugels verdwijnen. Hij kreunde lichtjes van de pijn. Maar dat had de duivel express gedaan voor zijn vermaak.
Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:29 am
Kiba glimlachte en liet Jake binnen. "Het is zo lang geleden? Ik dacht dat je dood was? Hoe heb je me eigenlijk gevonden? Dacht je niet dat ik dood was?" Hij ging naar de kast en nam twee biertjes. Eéntje gaf hij aan Jake. "Maar vroeger had je toch witte vleugels en blauwe ogen? Trouwens, hoe kom je aan al die spieren?" Hij ging bij Jake in de zetel zitten.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:33 am
Lily was gewoon even naar boven gegaan om wat papier te halen zodat ze wat kon tekenen ze liep weer naar beneden en zag haar vader met de jongen die blijkbaar Jake heette praten. Ze ging in de zetel zitten met opgekrulde benen en ze begon wat te schetsen ze was Jake aan het tekenen met vleugels en een lichtgevende ketting. Ze vond het een interresant onderwerp het deed haar denken aan vuur en daar hield ze wel van. Ze stond even op en ze liet haar schetsboek liggen. Pap is het goed als ik al aan het eten begin? Ik neem aan dat Jake ook mee eet? Ze keek hem even recht in zijn ogen en toen liep ze naar de open keuken en begon ze vlees te flamberen met haar hand.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:42 am
Kiba vuurde verschillende vragen op hem af. Hij ging gewoon in de zetel zitten. Kiba bracht hem een biertje. "o, gewoon." Lily kwam naar beneden. Hij praatte nog wat met Kiba over koetjes en kalfjes. Opeens stond Lily recht. 'Pap is het goed als ik al aan het eten begin? Ik neem aan dat Jake ook mee eet' Kiba bevestigde dat Jake meeat, zonder dat hij zelf kon reageren. Hij keek naar de tekening. ze had hem perfect in detail getekent met een lichtgevende ketting en zijn vleugels hij grinnikte. Ze hadden best al veel biertjes op en Kiba begon een beetje dronken te worden en lette niet echt meer op. Jake ging naar Lily toe en leunde tegen de kast met een flesje bier in zijn hand. "Je hebt echt tekentalent. Heb je nog familie ofzo, en dan bedoel ik vrouwelijke familie?" Hij glimlachte lief.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 6:46 am
Ze luisterde niet echt naar hun gesprek. Maar ineens stond Jake bij haar haar vader was dronken en ze maakte een tss geluid. Jake ging naar Lily toe en leunde tegen de kast met een flesje bier in zijn hand. "Je hebt echt tekentalent. Heb je nog familie ofzo, en dan bedoel ik vrouwelijke familie?" Hij glimlachte lief. Ze keek hem in zijn rode ogen en ze moest aan Razor denken. Ja ik heb 3 nichtjes Hope, Melody en Milety waarom? Vroeg ze vriendelijk terwijl ze haar handen liet doven.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 11:36 pm
'Ja ik heb 3 nichtjes Hope, Melody en Milety waarom?' Hij haalde zijn schouders op en nam een slokje bier. Hij werd niet snel dronken en kon goed drinken. "Lijken ze op jou?" Hij hoorde Kiba wat op de achtergrond zeveren over roze en groene sterretjes in de lucht. jake draaide met zijn ogen.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 11:38 pm
Hij haalde zijn schouders op en nam een slokje bier. Hij werd niet snel dronken en kon goed drinken. "Lijken ze op jou?" Ze keek hem even aan. Nee niet echt ik heb meer weg van mijn moeder. Maar Hope heeft blond haar en blauwe ogen daar is haar vriendje helemaal op verlekkerd. En Melody lijkt precies op Miley alleen is zij iets minder prikkelbaar. Zei ze rustig terwijl ze zich even omdraaide en zich bukte om een kookpot uit een schuif te halen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 11:40 pm
'Nee niet echt ik heb meer weg van mijn moeder. Maar Hope heeft blond haar en blauwe ogen daar is haar vriendje helemaal op verlekkerd. En Melody lijkt precies op Miley alleen is zij iets minder prikkelbaar. ' Hij knikte en nam weer een slok. "Bedankt, hoe zie je eigenlijk verschil tussen Miley en Melody?" Lily bukte zich voor een kookpot. Jake keurde haar achterwerk even met zijn ogen. Ze was best sexy.
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 03, 2012 11:45 pm
Hij knikte en nam weer een slok. "Bedankt, hoe zie je eigenlijk verschil tussen Miley en Melody?" Ze stond weer op en ze keek hem aan. Geen idee ik merk het gewoon aan hun manier van doen Melody zal minder snel kwetsende waarheden zeggen terwijl Miley er net eerder een opmerking over zou maken. En melody draagt altijd zwart terwijl Miley er meestal wat rood tussen mengt. Zei ze ze nam voorzichtig het bier uit zjn handen. Denk je niet dat je genoeg op hebt? Als je zo blijft drinken kunnen er nog ongelukken gebeuren. Zei ze met een vriendelijke lach. Ze liep even naar haar vader en ze legde hem in de zetel het zou niet lang meer duren voor hij zou indommelen door de alcohol. Ze draaide zih weer terug naar Jake. Maar jij bent een demoon is het niet? Vroeg ze voorzichtig. Hoe komt dat eigenlijk? Ik bedoel ik heb gehoord dat het wat met mijn vader te maken heeft maar veel snap ik er niet van. Zei ze nieuwsgierig.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister di jun 05, 2012 1:20 am
Zijn kamer lekker rustig en stil. Helaas werd Razor uit zijn hazenslaapje gewekt door een vreemd voorgevoel, er was iets dat Lily mogelijk zou kunnen bedreigen! De tekens op de rug van zijn handen begonnen te knipperen en gloeide soms rood op en verdween dan weer. Hij had eigenlijk nog huisarest, maar doordat Hope niet aanwezig was kon hij de andere leden gemakkelijker afschudden om weg te snieken! Razor trok snel een Tshirt aan en klom via het raam naar buiten en schoot de struiken in waar hij in zijn shape vorm veranderde. Razor sloop geruisloos tussen de struiken door en merkte al snel dat hij mogelijke achtervolgers kwijt was geraakt. Razor renden naar de grens en bleef even staan luisteren, maar hoorde niks verdachts en rook ook geen gevaren. Snel als een schaduw schoot hij naar het huisje waar Lily woonde. Razor had het niet zo op dingen die haar gevaarlijk konden zijn, want die tekens hadden ook zo vreemd gedaan toen Lily in de Arena gevangen had gezeten. Hoe dichterbij hij kwam hoe harder de tekens begonnen te gloeien. Toen Razor in de struiken om het huisje stond bleef hij even staan uithijgen voor Razor terug veranderde en naar de voor deur toe liep. Hij klopte op een manier die alleen Lily kende als hij stiekum naar hier zou komen!
( Sorry ik kon het niet laten! ^^)
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister wo jun 06, 2012 8:37 am
Lily wachtte op Jakes antwoord maar nog voor hij dat had kunnen geven hoorde ze iemand kloppen op de deur het was een speciala manier van kloppen een manier die maar door één iemand werd uitgevoerd: Razor. Lily liep of liever gezegd huppelde naar de deur ze keek Razor aan met een verwarde glimlach. "Wat doe jij hier nu?" Vroeg ze maar ze liet hem welbinnen en ze was blij dat hij er was. Ze nam hem mee naar de keuken en ze liet hem langs zich op de krukjes bij het kookeiland plaatsnemen ze keek naar Jake en toen naar Razor. 3Razor dit is jake een vriend van mijn vader, Jake dit is Razor mijn vriendje." Zei ze rustig terwijl ze naar Jake bleef kijken ze wilde het verhaal nu eindelijk wel eens weten!
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister do jun 07, 2012 2:57 am
'Ook een leuke begroeting?' zei Razor plagend en stapte aan haar voorbij. Der hing een vreemde geur in huis en Razor voelde zich al meteen niet op zijn gemak. Wie straalde die negativiteit uit? Lily nam Razor mee naar de keuken en al snel pikte hij de jongen op die ook aan het kookeiland zat. razor ging zitten en kon zijn ogen niet vandie gast af houden. Wat wilde die knaap hier? Lily stelde die knul voor als Jake en zij noemde zijn naam tegen die Jake die Razor voor geen haar vertrouwde. De tekens op de rug van zijn handen bleven gloeien en hoewel die dingen allang op gemerkt moesten zijn kruiste hij zijn armen toch om ze een beetje te verbergen. De duivelse tekens die erop stonden waren bedoelt om hem in leven te houden en ze waarschuwde Razor ook als hij energie te kort had of als zijn maag leeg was zodat hij die bij moest vullen om zijn energie op pijl te houden, maar die kleuren waren lang zo irritant niet en ook niet goed te zien voor het oog van anderen dan het teken en de kleur die voor het gevaar gold. Dat was dezelfde kleur als wanneer Razor zo kwaad was dat zijn handen een rode gloed afgaven, maar nu leek het wel een knipperlicht! Roodlicht aan roodlicht uit en hoe dichterbij hij bij die Jake kwam hoe feller het licht gaf. Razor was dan wel geen demoon, maar Eva wel en zij had zijn lichaam gemaakt gehad. Voor hij er erg in had gromde Razor ter waarschuwing, maar reageerde er niet op alsof het niks was geweest dan bijvoorbeeld een kuch. Zijn blik stond waarschuwend,want die Jake leek niks goeds in de zin te hebben,maar Razor had moeite zich in te houden om geen stennis met die gozer te gaan maken. Hij zag de blik van Lily wel die hem vragend aan keek, maar ook zij wist dat Razor zo iets niet voor niets deed!
Lily
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister za jun 09, 2012 10:38 pm
Ze bloosde een beetje maar ze drukte wel een zoen op zijn wang. Sorry lieverd ben gewoon wat verbaasd. Maar wel blij natuurlijk... Zei ze liefkozend. Ze zag dat Razor steeds naar Jake keek en ze snapte niet echt waarom hij zo wantrouwig was Jake was een aardige jongen. Lily zag dat zijn handen gloeide en ze wist uit ervaring dat dat geen goed teken was! Elke keer als hij kwaad werd gloeide die tekens ook zo! Ze legde haar handen op de zijne en ze keek hem even in zijn rode ogen waar ze zo van hield ze maaktte zich een beetje zorgen en ze moest weer denken aan het strand waar hij haar zoveeel angst had aangejaagd. De tekens leken op Jake te reageren en ze snapte er niet veel van! Lily hoorde Razor subtiel grommen en ze kneep even in zijn hand ze wist dat hij meestal wel een goede reden had om zich zo te gedragen maar nu moest hij echt stoppen!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Sneaky problems for my sister zo jun 10, 2012 8:25 am
Opeens kwam er een jongen binnen, blijkbaar Lily's vriendje. Jake knikte aardig naar hem. Vreemde tekens op zijn handen waren aan het gloeien, het had vooral effect op hem. Jake staarde wat naar de tekens. Razor gromde eens en Jake schudde even zijn hoofd. Hij kon een kleine grijns niet onderdrukken. "Wat ben je? Knipperlicht ofzo?" Hij grinnikte. Daarna keek hij serieus naar Lily. "Wel, dus je wil dat van mijn demoon gedoe weten? Ik was eerst een normale, neutrale engel en Kiba was mijn beste vriend." Hij nam plaats bij Razor en Lily. "Op een dag vielen er blood hunters binnen en namen iedereen mee, ik wilde dat Kiba bleef leven. Iedere dag bad ik tot god. Tot op een dag een jonge, gespierde man naar me toe kwam. Het was nacht en de lamp liet zijn schaduw zien, de schaduw van een verschrikkelijk eng monster. Of toen vond ik het toch erg. Hij vertelde me dat ik Kiba in leven kon houden door een contract te tekenen. Ik nam het stuk perkament aan, maar ik sneed mijn vinger aan het papier. Natuurlijk wilde ik kijken naar het wondje en er druppelde bloed op de plek waar ik moest handtekenen. Het kon geen toeval zijn. Hij vertelde me wat ik iedere anvond moest doen om Kiba ik leven te houden, mezelf iedere avond tien ruwe zweepslagen geven. Ik kreeg deze ketting." Hij liet de ketting met duivelsteken zien. "En een wolf, omdat ik nog jong was. Sindsdien drink ik bloed, maar omdat Kiba de arena uit is ben ik gestopt met mezelf te martelen... Mijn vleugels zijn ook zwart, niets speciaals eigenlijk. Tja, als er een goedzakje in de buurt is begint de ketting te gloeien, of bij aanwezigheid van de duivel." Hij zuchtte en nam nog een slok bier.