Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Back on earth

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Zephyr

Zephyr

Aantal berichten : 114
Gulden : 107
Registratiedatum : 17-05-12

Character sheet
Name:: Zephyr
Creature: Shape Shifter

Back on earth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 4:35 am

Nox verbterde hem 'Haar, het is mijn halfzus die later met je voorvader getrouwd is.' Ze glimlachte Zephyr zei er niets op hield voor deze keer zijn gedachten voor zichzelf. Hij had veel over na te denken maar dat werd al snel weer verstoord. Nox keek hem aan 'Daar zou ik overna moeten denken,' antwoorde ze 'maar je zou een erfstuk van jou familie terug kunnen halen. Het bezit veel kracht, maar jou voormoeder heeft het in hande gekregen. Het is een prachtstuk, gemaakt door de beste smidsen van hel.' ze keek hem aan, Hij twijfelde sterk. Hij had wel eens gehoord van zijn vader dat er een erfstuk was in hun familie. Zijn vader had erover verteld, had er zelfs beschrijving over de omgeving gedaan, maar het was toch zo lang geleden. Enkele herinneringen kwamen plots weer op."Je bedoelt de tiara" Vroeg hij haar verwonderd. Als hij echt wou dat die zegel werd versterkt dan moest hij het toch wel doen?​ Dit was een moeilijke keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nox

Nox

Aantal berichten : 106
Gulden : 85
Registratiedatum : 22-05-12

Character sheet
Name:: Diana [Nox] Demons

BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 4:52 am

"Je bedoelt de tiara" vroeg Zphyr verwonderd en Nox knikte terwijl ze haar geest diep in haar eigen hoofd terug trok, de jongeman twijfelde sterk, en Nox begreep het wel. Waarom ze hem hielp wist ze niet goed eigenlijk, maar de tiara was schitterend en krachtig en het was het waard. Maar er zat meer achter, ondanks dat Nox dat niet onder ogen wou zien, hij deed haar erg herrineren aan zijn voorvader. 'Heb je al en keuze weten te maken?' vroeg ze terwijl ze naar hem keek, ergens wist ze wel welke keuze hij waarschijnlijk zou maken, hij zou de tiara gaan zoeken want hij wou het beest weg hebben, hij hield niet van het beest, maar hij ha het beest wel nodig.
Zephyr

Zephyr

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 5:02 am

Nox knikte, hij had het dus juist geraden. Hij dacht diep na. 'Heb je al en keuze weten te maken?' vroeg ze terwijl ze naar hem keek. Zephyr zuchtte even maar knikte." Ik doe het" Sprak hij lichtjes met tegenzin, hij wou dit neit echt helemaal doen maar hij kon niet anders. Het beest moest achter slot en grendel blijven ookal moet hij iets stelen van zijn eigen familie, het zat hem wel dwars, hij knikte nog maals nu had hij echt besloten."Moet ik nog iets weten voordat ik ga?" Vroeg hij haar klaar om na haar antwoord te transformeren.​
Nox

Nox

Aantal berichten : 106
Gulden : 85
Registratiedatum : 22-05-12

Character sheet
Name:: Diana [Nox] Demons

BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 5:49 am

" Ik doe het" Sprak Zephyr met lichte tegenzin, Nox begreep het wel en ze knikte. "Moet ik nog iets weten voordat ik ga?" vroeg hij toen en Nox schude haar hoofd 'Jij weet waarschijnlijk meer dan ik weet.' antwoorde ze simpelweg. Ondertussen maakte ze een mentale link tussen hen tweeen, hij zou dat niet merken, maar zij zou altijd kunnen weten waar hij was of wat hij deed als ze daar behoefte aan had. Ze liep rustig naar hem toe en veranderde naar haar demon vorm, zacht gaf ze hem een kus op zijn wang 'Veel succes.' fluisterde ze in zijn oor voordat ze opsteeg en wegvloog.

Sluit jij?
Zephyr

Zephyr

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Emptydi mei 29, 2012 5:57 am

Nox schude haar hoofd 'Jij weet waarschijnlijk meer dan ik weet.' antwoorde ze simpelweg. Zephyr knikte, ja dat was ook wel waar hij kende er veel meer van. Ze liep rustig naar hem toe en veranderde naar haar demon vorm, zacht gaf ze hem een kus op zijn wang hij was even verstijfd maar ontdooide wel weer meteen. 'Veel succes.' fluisterde ze in zijn oor voordat ze opsteeg en wegvloog. Even keek hij zwijgzaam toe. Zijn botten kraakten en vervangde alweer snel zijn huid ervoor waardoor hij weer in de hellehond was veranderd. Het was moeilijk om het beest te besturen doordat Nox nog niet helemaal weg was maar uiteindelijk lukte het wel, hij was al meteen op weg naar de tiara.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Back on earth   Back on earth - Pagina 2 Empty

Back on earth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You are back
» Back home!