Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Problems with daddy. [kiba]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

Problems with daddy. [kiba] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 9:57 pm

Hij grinnikte. "Wat ben jij toch een stout kindje." Hij knipoogde glimlachend. Ze grinnikte. "Ik moest toch iets van jouw erven?" Zei ze met een grijns. Hij stapte de douche uit en zette zichzelf in brand. Daarna grinnikte hij. "Ik had geen zin om me gewoon af te drogen." Het vuur verdween opeens en hij was helemaal droog, en heet van tempertuur. Hij ging grijnzend naar de kraan en nam een druppel op zijn vinger en drukte die tegen zijn arm. Er kwam een soort van stoom en gesis af. "Wow, ik ben heet." Hij lachtte lichtjes. Ze grinnikte en stapte ook uit de douche. Ze liet haar huid branden en haar temperatuur bleef heet ze liet de kraan lopen in een straal en wanneer haar hand in de buurt was verdampte het ze grijnsde. "Ik ben heter." Zei ze terwijl ze heupwiegend langs hem doorliep naar haar kamer waar ze haar kleren ging zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 10:01 pm

Ze grinnikte en stapte ook uit de douche. Ze liet haar huid branden en haar temperatuur bleef heet ze liet de kraan lopen in een straal en wanneer haar hand in de buurt was verdampte het ze grijnsde. "Ik ben heter." Zei ze terwijl ze heupwiegend langs hem doorliep naar haar kamer waar ze haar kleren ging zoeken. Hij grijnsde en ging haar achterna. "Dat is waar, niemand kan tegen jou schoonheid op." Hij grinnikte en ging zijn kamer binnen. Hij deed een broek aan, alleen een broek, en ondergoed natuurlijk... Zijn spieren waren zichtbaar, maar hij was van plan maar een beetje te trainan. Hij nam zijn zelfgemaakte gewichten en begon te gewichtheffen. Door de inspanning, waren zijn spieren nu nog sterker afgelijnd en beter zichtbaar.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 3 Emptydo mei 17, 2012 10:07 pm

Hij grijnsde en ging haar achterna. "Dat is waar, niemand kan tegen jou schoonheid op." Hij grinnikte en ging zijn kamer binnen. Bij die woorden verstijfde ze toch even en toen ze haar kleren aan had. (Kleding in spoiler 1ste prentje Wink ) Ging ze naar haar vaders kamer ze zag dat hij aan het trainen was en ze ging voor hem zitten zijn spieren aan het bewonderen. "Maar Kiba je vond mama toch de mooiste?" Vroeg ze twijfelend ze wilde haar moeder niet kwetsen daarvoor hield ze teveel van haar.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 3 Empty

Problems with daddy. [kiba]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daddy! [kiba, liliana]
» Big problems
» Problems in Doole
» Daddy don't love me...
» Problems with the sharpes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum