Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Problems with daddy. [kiba]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 2:36 am

Ze voelde hoe haar vingers door zijn haar woelden. Hij bleef verder kussen, maar ondertussen teleporteerde hij hun tweetjes op het bed. Ze zaten nu op de rand van het bed. Hij pauzeerde even voor adem vervolgens koste hij haar verder en zijn handen gleden naar haar heuveltjes. Ze was best goed voor haar eerste keer. Hij legde haar kussend neer op het bed en loste daarna even. Hij zat over haar gebogen. "Je zult zo dadelijk wel je kleren uit moeten doen, maar ik help je daar wel eventjes mee, als ik het niet mag, kan ik je het niet tonen." Hij kuste haar verder en kleedde haar ondertussen uit, daarna kleedde hij zichzelf uit. Hij deed het hoesje rond zijn ding. "Als ik dit niet doe, ga je zwanger zijn van mij en dat mag niet, je mag niet zwanger worden van familieleden. Ben je er klaar voor? Nu komt het belangrijkste deel." Hij wachtte heel even en deed daarna zijn ding. Als hij klaar was, ging hij van haar af en ging op zijn rug naast haar liggen. Hij hijgde lichtjes. Ze was echt goed. Na een minuutje stond hij recht en deed het hoesje weg. Vervolgens deed hij zijn kleren weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 2:47 am

Ze voelde een flits en ze zag dat ze in zijn kamer waren hij ging over haar hangen en duwde haar op het bed. Ze bleef hem kussen het voelde goed en ze hapte naar adem toen hij de kus even lostte. Ze voelden zijn handen op haar heuveltjes. Ze moest blozen en keek hem aan. Hij zat over haar gebogen. "Je zult zo dadelijk wel je kleren uit moeten doen, maar ik help je daar wel eventjes mee, als ik het niet mag, kan ik je het niet tonen." Ze keek hem even bang aan maar knikte toen. Hij kuste haar verder en kleedde haar ondertussen uit, daarna kleedde hij zichzelf uit. Ze zag dat hij een hoesje rond zijn ding deed en ze keek hem even vragend aan. "Als ik dit niet doe, ga je zwanger zijn van mij en dat mag niet, je mag niet zwanger worden van familieleden. Ben je er klaar voor? Nu komt het belangrijkste deel." Ze slikte even en keek hem aan. Hij wachtte heel even en deed daarna zijn ding. Ze had even naar adem gehapt eerst deecd het veel pijn maar na een tijd was het het fijnste gevoel dat ze ooit gevoeld had. Als hij klaar was, ging hij van haar af en ging op zijn rug naast haar liggen. Hij hijgde lichtjes. Ze hijgde zwaar ze was het niet zo gewoon als hij.. Na een minuutje stond hij recht en deed het hoesje weg. Vervolgens deed hij zijn kleren weer aan. Ze wikkelde het deken rond haar naaktte lijfje en ze keek hem blozend aan. "Ik denk dat ik het nu snap. Bedankt papa." Zei ze met een kleine glimlach.

Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 3:51 am

Ze kwam in een deken gewikkeld naar hem toe. "Ik denk dat ik het nu snap. Bedankt papa." Hij knikte. "Tegen niemand zeggen hé!" Toen hij zijn kleren aan had ging hij naar beneden en ging alles weer zijn gewone gangetje. Hij begon al maar aan het eten. Kiba nam het mes en begon de aardappelen te schillen, het was ondertussen al middag en hij had best honger. Hij kookte de aardappelen en nam toen een aantal tomaten. Hij maakte zorgvuldig het eten klaar.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 3:57 am

Hij knikte. "Tegen niemand zeggen hé!" Ze knikte en deed haar kleren ook weer aan ze ging naar beneden en zag haar vader eten maken dat had ze nog nooit gezien ze ging langs hem staan en begon hem te helpen ze keek hem even aan. "Waarom mag niemand het eigelijk weten? Ik bedoel we deden toch niets verkeerd? Of wel. " Ze keek hem vragend aan en met naar hem te kijken sneed ze in haar vinger het bloed drupte op de grond het was best een diepe snee.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 4:22 am

Ze begon hem te helpen, Liliana had gelijk, ze was eigenlijk echt aardig. "Waarom mag niemand het eigelijk weten? Ik bedoel we deden toch niets verkeerd? Of wel. " Hij aarzelde even. Toen zag hij dat ze in haar vinger sneed. Hij nam snel een propere doek en wikkelde die rond de snee om het bloed te laten stollen. "Als ze het weten, kan ik gestraft worden, het is illigaal als je familie zoiets doet, of iemand die je niet kent. Je mag het eigenlijk alleen maar doen met iemand waar je verliefd op bent, maar die persoon moet ook verliefd zijn op jou en moet het zelf ook willen." Hij zuchtte en verzorgde de snee verder.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 4:27 am

Hij aarzelde even. Toen zag hij dat ze in haar vinger sneed. Hij nam snel een propere doek en wikkelde die rond de snee om het bloed te laten stollen. Ze keek hem aan nu begon ze te begrijpen waarom haar moeder van hem hield hij was niet zo slecht hij was best aardig en hij kon heel goed zijn ding doen. "Als ze het weten, kan ik gestraft worden, het is illigaal als je familie zoiets doet, of iemand die je niet kent. Je mag het eigenlijk alleen maar doen met iemand waar je verliefd op bent, maar die persoon moet ook verliefd zijn op jou en moet het zelf ook willen." Hij zuchtte en verzorgde de snee verder. Ze keek hem glimlachend aan. "Dus ik mag het ook niet tegen mama zeggen," Vroeg ze maar even toen hij haar wond verzorgd had keek ze hem aan en drukte een kus op zijn wang.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 4:32 am

"Dus ik mag het ook niet tegen mama zeggen," Hij keek gepaniekeerd. Ze gaf hem een kus op zijn wang. "Tegen haar zeker niet. Dan zet ze me uit huis, of nog erger ze... nee wacht... ze kan me toch niet aan." Hij knipoogde glimlachend. "Jouw zou ze ook niet aankunnen." Hij grinnikte en ging op een stoel zitten. "De eerste keer toen ik je moeder tegenkwam, had ik haar bijna vermoord." Hij glimlachte naar Lily.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 6:25 am

Hij keek gepaniekeerd. "Tegen haar zeker niet. Dan zet ze me uit huis, of nog erger ze... nee wacht... ze kan me toch niet aan." Hij knipoogde glimlachend. "Jouw zou ze ook niet aankunnen." Hij grinnikte en ging op een stoel zitten. "De eerste keer toen ik je moeder tegenkwam, had ik haar bijna vermoord." Hij glimlachte naar Lily. Ze grinnikte en ging op zijn schoot zitten. Ze keek hem aan met een grijns. "Dus wacht jij haatte mij omdat ik haar bijna vermoord had, onbewust maar zelf heb je het ook al bijna voor elkaar gekregen wel niet echt fair hè?" Zei ze met een grijns. Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en krulde haar benen op. "Ik denk dat ik nu snap waarom mama van jouw houd, je bent echt heel lief...en..euh wat we daar straks deden kan je echt heel goed." Zei ze met een grijns. Zo had ze hem willen leren kennen niet als de gemene grompot die hij al die jaren was.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 7:49 am

Ze kroop zijn schoot op. "Dus wacht jij haatte mij omdat ik haar bijna vermoord had, onbewust maar zelf heb je het ook al bijna voor elkaar gekregen wel niet echt fair hè?" Hij haalde zijn schouders op. "Ik kende haar toen nog niet, het komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde neer." Hij grinnikte. "Ik denk dat ik nu snap waarom mama van jouw houd, je bent echt heel lief...en..euh wat we daar straks deden kan je echt heel goed." Hij grinnikte. "O, dankje, ah ja, gelieve ons 's nachts niet te storen, het kan wel eens zijn dat we euh... Ja, je weet wel wat ik bedoel." Hij knipoogde glimlachend. "Je moeder was echt de slechtste blood hunter die er bestond." Hij grinnikte, Liliana kon niet echt goe overweg met wapens...
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 7:54 am

Hij haalde zijn schouders op. "Ik kende haar toen nog niet, het komt eigenlijk ongeveer op hetzelfde neer." Hij grinnikte. Ze moest ook even lachen. Hij grinnikte. "O, dankje, ah ja, gelieve ons 's nachts niet te storen, het kan wel eens zijn dat we euh... Ja, je weet wel wat ik bedoel." Hij knipoogde glimlachend. Ze keek hem aan. "Dus daarom werd je altijd zo kwaad als ik bij jullie kwam liggen." Zei ze met een grijns. "Je moeder was echt de slechtste blood hunter die er bestond." Hij grinnikte. Ze moest nu lachen. "Maar ze is wel moedig ik bedoel ze durfde je toch te bedreigen voor mij?" Zei ze grinnikend. Haar glimlach verween nu even en ze keek van hem weg. "Ga..ga je me nog altijd uithuwelijken?" Vroeg ze angstig.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 7:59 am

"Maar ze is wel moedig ik bedoel ze durfde je toch te bedreigen voor mij?" Hij lachtte lichtjes. Zij grinnikte, maar haar lach verdween. "Ga..ga je me nog altijd uithuwelijken?" Hij glimlachte. "Nee hoor, dat was ik ook nooit van plan geweest. Het was eigenlijk een dreigement zodat je niet steeds naar die ene Dregoe gaat... Ik heb Liliana namelijk eens moeten redden van Dregoe en toen je er steeds naartoe ging, ik werd jaloers." Hij schaamde zich en keek naar beneden. Hij mocht Dregoe niet echt, hij had Kiba een 'watje' genoemd omdat hij Liliana kwam redden, ach, wat wist die nu van liefde?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:04 am

Hij glimlachte. "Nee hoor, dat was ik ook nooit van plan geweest. Het was eigenlijk een dreigement zodat je niet steeds naar die ene Dregoe gaat... Ik heb Liliana namelijk eens moeten redden van Dregoe en toen je er steeds naartoe ging, ik werd jaloers." Hij schaamde zich en keek naar beneden. Ze grinnikte en duwde zijn kin weer omhoog. "Maar hij is veranderd papa. Hij vind nonkel Robin zelfs aardig. En hij heeft zelf een vrouw en een zoon." Zei ze met een glimlach terwijl ze vluchtig haar lippen op de zijne duwde. Ze grinnikte even. "Ik moet toch op iets oefenen?" Zei ze met een grijns.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:11 am

"Maar hij is veranderd papa. Hij vind nonkel Robin zelfs aardig. En hij heeft zelf een vrouw en een zoon." Hij schrok even. Toen duwde ze haar lippen even tegen de zijne. "Ik moet toch op iets oefenen?" Hij glimlachte en begon haar toen hevig te kussen. Maar meteen loste hij en sloot even zijn ogen, nee, het mocht, het was zijn dochter. Hij opende zijn ogen weer. "Sorry, ik, jij bracht me even in verleiding. Man, binnenkort ga ik een stok onder de deurklink moeten steken om al die mannen van huis af te houden." Hij knipoogde glimlachend. Ze was zo moeilijk te weerstaan, hij moest gewoon even volhouden. Maar voor hij het wist, werd er iets stijf. Hij schaamde zich diep en werd knalrood.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:20 am

Hij glimlachte en begon haar toen hevig te kussen. Ze schrok wel even maar voor ze verder kon doen lostte hij de kus en kneep zijn ogen dicht. Hij opende zijn ogen weer. "Sorry, ik, jij bracht me even in verleiding. Man, binnenkort ga ik een stok onder de deurklink moeten steken om al die mannen van huis af te houden." Hij knipoogde glimlachend. Ze grinnikte. "Ach wel nee pap veel mensen vinden me daar te raar voor." Zei ze met een grijns ineens voelde ze iets tegen haar achterwerk duwen ze ging even van zijn schoot af en zag dat zijn ding weer stijf was geworden. Hij schaamde zich diep en werd knalrood. Ze grinnikte en ging weer op zijn schoot zitten. en begon hem hevig te zoenen ze hijgde lichtjes ze keek hem aan en deed een paar knoopjes van haar bloes los.

Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:38 am

"Ach wel nee pap veel mensen vinden me daar te raar voor." Zei ze met een grijns ineens voelde ze iets tegen haar achterwerk duwen ze ging even van zijn schoot af en zag dat zijn ding weer stijf was geworden. Hij schaamde zich diep en werd knalrood. Ze grinnikte en ging weer op zijn schoot zitten. en begon hem hevig te zoenen ze hijgde lichtjes ze keek hem aan en deed een paar knoopjes van haar bloes los. Hij deed mee, maar realiseerde zich toen dat hij niet mocht. Hij stopte en teleporteerde zich toen naar de andere kant van de kamer. "Nee Lily, het mag niet, moeder zal woest zijn als ze het weet. Je moet op zoek gaan naar een mooie, sterke, aardige man. Dan kun je samen met hem... Ongestraft... Je weet wel wat ik bedoel... Als ik dit doe, kan ik de arena invliegen." Hij zuchtte en knoopte zijn hemd weer dicht. Waarom leek ze zo fel op haar moeder?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:44 am

Hij deed mee, maar realiseerde zich toen dat hij niet mocht. Hij stopte en teleporteerde zich toen naar de andere kant van de kamer. "Nee Lily, het mag niet, moeder zal woest zijn als ze het weet. Je moet op zoek gaan naar een mooie, sterke, aardige man. Dan kun je samen met hem... Ongestraft... Je weet wel wat ik bedoel... Als ik dit doe, kan ik de arena invliegen." Hij zuchtte en knoopte zijn hemd weer dicht. Ze keek hem een beetje gekwetst aan en ze knoopte haar bloes weer dicht. Ze ging langzaam naar hem toe en keek hem in zijn ogen er stonden een paar tranen in haar ogen. "Niemand wilt me pap, omdat ik nergens bijhoor. Ik ben geen mens en geen shapeshifter." Zei ze nu verdrietig.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:48 am

"Niemand wilt me pap, omdat ik nergens bijhoor. Ik ben geen mens en geen shape shifter." Ze begon te huilen. Hij omhelsde haar. "Zoiets zeg je niet, er is voor iedereen een ware. Voor jou dus ook. Misschien als je eens naar het dorp gaat, dat je de ware tegenkomt. Bovendien, je merkt het bijna niet dat je geen volledige shape shifter bent. Je kan transformeren, je hebt een gave.. Het had erger gekund. Met een beetje overtuigings kracht kun je iedereen wijs maken dat je er eentje bent. En je moeder kan je leren hoe je iedereen moet verleiden, daar is ze namelijk heeel goed in." Hij glimlachte knipogend.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:53 am

Hij omhelsde haar. "Zoiets zeg je niet, er is voor iedereen een ware. Voor jou dus ook. Misschien als je eens naar het dorp gaat, dat je de ware tegenkomt. Bovendien, je merkt het bijna niet dat je geen volledige shape shifter bent. Je kan transformeren, je hebt een gave.. Het had erger gekund. Met een beetje overtuigings kracht kun je iedereen wijs maken dat je er eentje bent. En je moeder kan je leren hoe je iedereen moet verleiden, daar is ze namelijk heeel goed in." Hij glimlachte knipogend. Ze keek hem aan en er kwam een kleine glimlach op haar gezicht. "Dankje pap." Zei ze terwijl ze hem rustig los liet en naar boven liep ze kleedde zich uit en stapte onder de douche het was heel kalmerend.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 8:59 am

Hij was blij dat ze weer glimlachte. "Dankje pap." Ze deed haar kleren uit en ging haar douchen. Hij ging naar de badkamer. Waarom ook niet? Hij deed zijn kleren uit en ging er bij onder staan. "Ik kan ook wel een douche gebruiken, en zo erg zal het niet zijn. Eén keertje om het af te leren?" Vroeg hij glimlachend. Het water kriebelde over zijn lichaam. Hij ging bijna tegen haar staan, klaar om haar te zoenen. Waarom was zijn dochter toch zo verleidelijk? Nog verleidelijker dan zijn eigen vrouw. Ergens schaamde hij zich, maar dat maakte nu even niet uit. Zijn 'ding' werd weer hard.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 9:04 am

Hij deed zijn kleren uit en ging er bij onder staan. "Ik kan ook wel een douche gebruiken, en zo erg zal het niet zijn. Eén keertje om het af te leren?" Vroeg hij glimlachend. Ze keek hem aan en sloeg haar armen om zijn nek ze begon hem te zoenen ookal had hij gezegd dat het niet mocht ze had hem nooit beschouwd als vader daarom had ze er geen moeite mee. Ze zag dat zijn aanhangsel weer hard werd. Ze grinnikte. "Je mond zei nee maar je ding zegt duidelijk ja." Zei ze met een grijns terwijl ze door zijn haar woelde.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 9:14 am

Ze begon hem hevig te zoenen. "Je mond zei nee maar je ding zegt duidelijk ja." Hij grinnikte. Ze woelde verder door zijn haar en daarna deed hij zijn ding. Toen hij klaar was, gaf hij haar nog enkele kusjes. Daarna glimlachte hij gelukzalig. "O, nog een tip, als je gedaan hebt, kun je je beter even wassen, dat is hygiënischer." Hij knipoogde en zoende haar daarna weer. Zijn ding was intussen weer slap geworden. Hij streelde over haar natte lichaam. "Je bent echt mooi" Fluisterde hij glimlachend in zijn oor. Daarna zoende hij haar weer. Hij dacht even niet meer terug aan Liliana, voor hem was Lily nu Liliana.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptyzo mei 13, 2012 9:30 am

Hij grinnikte. Ze woelde verder door zijn haar en daarna deed hij zijn ding. Nu was het nog beter en het deed geen pijn meer in het begin. Toen hij klaar was, gaf hij haar nog enkele kusjes. Daarna glimlachte hij gelukzalig. "O, nog een tip, als je gedaan hebt, kun je je beter even wassen, dat is hygiënischer." Hij knipoogde en zoende haar daarna weer. Ze keek hem aan. "Volgens mij was ik daar mee bezig tot jij mee in de douche sprong." Zijn ding was intussen weer slap geworden. Hij streelde over haar natte lichaam. en zei begon met shampoo zijn lichaam in te smeren. "Je bent echt mooi" Fluisterde hij glimlachend in zijn oor. Daarna zoende hij haar weer. Ze keek hem aan en bloosde. Ik dacht dat je mij een mormel vond? Zei ze met een grijns voor ze hem nog eens zoende.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptydo mei 17, 2012 9:38 pm

"Volgens mij was ik daar mee bezig tot jij mee in de douche sprong." Hij grinnikte. Lily begon hem in te smeren. Ik dacht dat je mij een mormel vond? Ze begon hem te zoenen. "Tja, blind van woede?" Hij glimlachte zijn honingzoete glimlach. Hij begon haar weer te zoenen. Opeens stopte hij en keek hij een beetje verdrietig. "Binnekort is je moeder terug, dan kunnen we niet meer... Je weet wel wat ik bedoel." Hij zuchtte. Zijn handen grepen de zeep en begonnen Lily in te zepen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptydo mei 17, 2012 9:43 pm

"Tja, blind van woede?" Hij glimlachte zijn honingzoete glimlach. Ze keek naar zijn lach die haar eigenlijk nooit was opgevallen hoe mooi die was maar nu somlt ze helemaal. Hij begon haar weer te zoenen. Hij begon haar weer te zoenen. Opeens stopte hij en keek hij een beetje verdrietig. "Binnekort is je moeder terug, dan kunnen we niet meer... Je weet wel wat ik bedoel." Hij zuchtte. Zijn handen grepen de zeep en begonnen Lily in te zepen. Ze keek hem aan en bloosde een beetje voor ze een kus op zijn wang drukte en in zijn oor fluisterde. "Mam is vaak weg en slaapt diep weet je nog..." Zei ze met een ondeugende grijns.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Emptydo mei 17, 2012 9:49 pm

Ze keek hem aan en bloosde een beetje voor ze een kus op zijn wang drukte en in zijn oor fluisterde. "Mam is vaak weg en slaapt diep weet je nog..." Zei ze met een ondeugende grijns. Hij grinnikte. "Wat ben jij toch een stout kindje." Hij knipoogde glimlachend. Hij stapte de douche uit en zette zichzelf in brand. Daarna grinnikte hij. "Ik had geen zin om me gewoon af te drogen." Het vuur verdween opeens en hij was helemaal droog, en heet van tempertuur. Hij ging grijnzend naar de kraan en nam een druppel op zijn vinger en drukte die tegen zijn arm. Er kwam een soort van stoom en gesis af. "Wow, ik ben heet." Hij lachtte lichtjes.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Problems with daddy. [kiba]   Problems with daddy. [kiba] - Pagina 2 Empty

Problems with daddy. [kiba]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daddy! [kiba, liliana]
» Big problems
» Problems in Doole
» Daddy don't love me...
» Problems with the sharpes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum