Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma mei 07, 2012 3:27 am
oké oké geen jurken dan ik denk trouwens toch dat je mooier bent zonder zei hij met een speelse grijns. Hij hielp haar rechtstaan en maakte een buiging voor haar. Ze lachte naar hem en maakte een kleine buiging door haar voeten. Hij knikte en tilde haar over zijn schouder nar de stallen waar hij haar op zijn paar zette en achter haar ging zitten. "Oké schat maar ik ga met je mee wie weet moet ik je weer redden." Zei hij met een grijns. Ze beet nerveus op haar onderlip maar leunde ontspannen naar achter tegen zijn warme huid aan. '' Maar zometeen zin ik weer bij je in de krijt.'' Zei ze lachend en pakte de teugels en leide zijn paard naar buiten richting haar huis. ''Maar mijn huis is mag niet wordne verraden aan jou ''vrienden'' want het is een veilig onderkomen voor shape shifters dus owee als ik binnenkort daar Blood hunters krijg verwacht dan maar niet dat ik me laat overhalen door een zak bloed die ik nogsteeds niet heb gekregen die je me gister beloofde.'' Zei ze lachend en zag in de verte rotsen liggen, zelfs als je goed keek zal je haar huis niet snel vinden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 08, 2012 5:08 am
Ze beet nerveus op haar onderlip maar leunde ontspannen naar achter tegen zijn warme huid aan. '' Maar zometeen zin ik weer bij je in de krijt.'' Zei ze lachend en pakte de teugels en leide zijn paard naar buiten richting haar huis. ''Maar mijn huis is mag niet wordne verraden aan jou ''vrienden'' want het is een veilig onderkomen voor shape shifters dus owee als ik binnenkort daar Blood hunters krijg verwacht dan maar niet dat ik me laat overhalen door een zak bloed die ik nogsteeds niet heb gekregen die je me gister beloofde.'' Zei ze lachend en zag in de verte rotsen liggen. Hij keek haar gemaakt beledigd aan. "Wel bedankt voor het vertrouwen..." Zei hij terwijl hij haar van het paard hielp. Hij hield haar in zijn armen en drukte een kus op haar voorhoofd. "Straks als we terug thuis zijn krijg je 2 zakken bloed zo goed?" Vroeg hij met een zielige blik en een grijns. Hij volgde haar naar binnen en bleef tegen de deurlijst staan hij keek haar grijnzend aan.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 08, 2012 5:23 am
Hij keek haar gemaakt beledigd aan. "Wel bedankt voor het vertrouwen..." Zei hij terwijl hij haar van het paard hielp. Hij hield haar in zijn armen en drukte een kus op haar voorhoofd. "Straks als we terug thuis zijn krijg je 2 zakken bloed zo goed?" Vroeg hij met een zielige blik en een grijns. Ze liep door een padje dat bijna onzichtbar was en deed voorzichtig het deur open, binnen was alles opgeruimd en je zag van alles en nog wat daar hangen, allemaal van Bloodhunters geweest. Ze pakte ee ngrote tas en gooide daar wat spullen en kleren in en ook een heleboel brieven die ze had ontvangen maar nog niet gelezen, snel zocht ze een papiertje en krabbelde daar wat zinnen op voor shape shifters die hier komen om te overnachten. Ze gooide het tas richting Jace en huppelde naar hem toe, 'ik ben klaar.' Zei ze lachend en gaf hem een kus op zijn wang en leide hem weer uit haar geheime plek 'Maar over die 2 zakken bloed, ik vind het goed hoor.'
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 08, 2012 5:31 am
Hij zag een hoop spullen liggen veel dingen waren van bloodhunters geweest maar hij zei er niets over. Ze pakte ee ngrote tas en gooide daar wat spullen en kleren in en ook een heleboel brieven die ze had ontvangen maar nog niet gelezen, snel zocht ze een papiertje en krabbelde daar wat zinnen op voor shape shifters die hier komen om te overnachten. Ze gooide het tas richting Jace en huppelde naar hem toe, 'ik ben klaar.' Zei ze lachend en gaf hem een kus op zijn wang en leide hem weer uit haar geheime plek 'Maar over die 2 zakken bloed, ik vind het goed hoor.' Jace glunderde nu hij een kus van haar had gehad en hij greep haar beet en nam haar mee op zijn paard. Hij leidde het paard nog niet naar huis nee hij leidde het naar het meer. Daar steeg hij af en zette hij haar op de grond. "Heb je mischien zin om te zwemmen schat?" Vroeg hij op een zoette toon terwijl hij het haar achter haar oren streek.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 09, 2012 2:26 am
Jace glunderde nu hij een kus van haar had gehad en hij greep haar beet en nam haar mee op zijn paard. Hij leidde het paard nog niet naar huis nee hij leidde het naar het meer. Daar steeg hij af en zette hij haar op de grond. "Heb je mischien zin om te zwemmen schat?" Vroeg hij op een zoette toon terwijl hij het haar achter haar oren streek. Ze keek naar het water en daarna naar Jace, had hij ooit biologie geleerd? Ze liep voorzichtig naar het water en voelde of het warm genoeg was, Sasha was een typische kat, ze zou niet snel in het water gaan maar zelf hield ze er wel van om te zwemmen in haar menselijke vorm. Ze knikte lachend deed haar shirt uit waar onder een zwarte courset aan haar lichaam vast zat, haar schouders zate nonder littekens die je niet snel zag, ze keek smakend naar Jace zodat hij haar hielp met die stomme touwen los maken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 09, 2012 2:37 am
Hij grijnsde hij wist wel dat katten over het algemeen niet van water hielden maar ze ging toch ook in bad dus zou ze het dan echt zo erg vinden? Hij keek vol bewondering naar hoe ze haar kleren uittrok en met haar korset worstelde. Hij grinnikte en kwam naar haar toe hij drukte zijn lippen op haar voorhooofd en trok haar dicht tegen zich aan terwijl hij met zijn behendige vin-gers het korset losknoopte. Toen het los was keek hij haar aan en liet haar los ze was nog mooier met enkel ondergoed aan. Hij deed zijn shirt en zijn broek uit waardoor hij enkel nog een boxer aanhad. zijn rug en armen stonden vol littekens en aan de zijkant van zijn heup zat een kleine tattoo. Hij wandelde voorzichtig in het water en wachtte tot zij ook zou komen....
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 09, 2012 2:47 am
Hij grinnikte en kwam naar haar toe hij drukte zijn lippen op haar voorhooofd en trok haar dicht tegen zich aan terwijl hij met zijn behendige vin-gers het korset losknoopte. Ze voelde zich vrij eindelijk had ze dat vreselijke ding uit, Ze keek naar zijn lichaam en glimlachte, hij zag er leuk uit in alleen een boxer, toen hij naar het water liep ze liep rustig achter hem aan en keek toen naar het water, ademde diep in en liep er langzaam in. Ze voelde rillingen over haar rug lopen en sprong toen in een keer in, ze bleef een paar seconde onder water en haar haar leek net te zweven boven haar. Toen ze weer naar boven zwom zocht ze naar Jace....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 09, 2012 2:57 am
Hij grinnikte toen ze rustig het water in stapte het was dus waar wat ze zeiden katten hielden echt niet van water. Hij zag hoe ze onder water ging en hij deed het zelfde toen ze boven was zwom hij onder haar naar haar achterkant. Hij zwom omhoog langs haar lichaam aan en greep haar bij haar middel. Hij draaide haar om zodat ze naar hem moest kijken en hij grijnsde. "het lijkt erop dat ik je nu al voor de 2 de keer heb gevangen." Zei hij met een grijns voordat he zijn lippen teder op de haarre duwde en haar begon te zoenen hij trok haar stevig tegen hem aan hij kon haar gewoon niet weerstaan ze was zo mooi, zo lief en ze rook zo lekker....
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 09, 2012 3:11 am
zwom hij onder haar naar haar achterkant. Hij zwom omhoog langs haar lichaam aan en greep haar bij haar middel. Hij draaide haar om zodat ze naar hem moest kijken en hij grijnsde. "het lijkt erop dat ik je nu al voor de 2 de keer heb gevangen." Zei hij met een grijns voordat he zijn lippen teder op de haarre duwde en haar begon te zoenen hij trok haar stevig tegen hem aan, Ze sloot har armen rond zijn nek en zoende hem terug maar stopte plotseling en rook eve naan de lucht, er kwam een Blood hunter aan.Ze keek hem bang aan. 'Er komt iemand aan.' Zei ze zachtjes en dook het water weer in. Ze probeerde zo lang mogelijk onder water te zijn en weg zwemmen. Ze wist dat ze Jace geen kans moest geven om op haar verliefd te worden, dat was fout.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] vr mei 11, 2012 10:15 am
Ze sloot har armen rond zijn nek en zoende hem terug maar stopte plotseling en rook eve naan de lucht, er kwam een Blood hunter aan.Ze keek hem bang aan. 'Er komt iemand aan.' Zei ze zachtjes en dook het water weer in. Ze probeerde zo lang mogelijk onder water te zijn en weg zwemmen. Hij keek haar na en vloekte lichtjes. Hij stapte uit het water en zag de bloodhunter hij knikte en de andere man reed weg. Hij staarde naar het water en zocht Sasha hij deed zijn kleren weer aan en wachtte tot ze kwam hij drukte de kleren in haar armen. "Kleed je aan we gaan." Zei hij kill. Hij wist echt niet wat hij met haar aan moest hij kreeg geen hoogte van haar.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 4:27 am
Zachtjes stapte ze uit het het water en veranderde in een kat, zze schudde zich flink uit en snoof de lucht op en volgde stilletjes de geur van een bloodhunter, ze voelde onger n zich opkomen. Sasha had zin in vlees, rauw vlees enniemand zal haar kunnen tegen houdcen n de verte zag ze andere roofdieren in de struiken zitten en zei ontblote haar tanden toen ze zag op wie ze jaagde, een grote donkere panter kwam te voorschijn en ze kon meteen zien dat hij de leider was, ze gromde naar hem en ging in de vecht houding staan klaar om Jace te verdedigen, hij kon hun niet zo goed zien waar ze nu stonden. De panter begon te grommen dat ze weg moest gaan en toen viel ze hem aan. De panter was er al voorbereid en antwoorde op haar aanval. Ze voelde haar schrammen open gaan maar bleef vechten, ze zou niet gouw opgeven, de andere omrngde hun en ze begonnen haar stuk voor stuk aanvallen maar als Jace nu zou komen zal hij zeker uit elkaar worden gescheurd.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 7:02 am
Hij zag hoe Sasha in haar dierijke vorm was en plots aan het worstelen was met een stel puma's hij keek ernaar en rende naar zijn paard waar hij zijn nette uithaalde en zijn zweep. Hij sloeg ermee op de puma's maar het was moeilijk om Sasha niet te raken. Na een tijd en een paar flinke klauw en beet afdrukken gingen de zwaar gewonde puma's weg. Hij keek naar Sasha met zijn bebloedde oog waar een klauw overheen was gegaan. Ze zag er ook niet al te best uit en hij aaide troostend over haar hoofd. "Gaat het?" Vroeg hij zacht.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 7:50 am
Ze was bezig met de leider te vechte nen voelde soms een zweep op haar lichaam en ze ontblote haar tanden toen de puma's weg rende. Toen ze naar JAce keek schrok ze zich rot van de bebloede oog, hij zag er niet al te best uit en toch aaide haar troosten, Ze begon te spinnen "Gaat het?" Vroeg hij zacht. Ze knikte en gaf ee nlik op zij nwang als troost en begon toen het bloed op te likken zodat hij er een beetje beter uitzag, ze veranderde in haar menselijke vorm en wreef teder over zijn wang en gaf er een kus op 'Je bent mijn held Jace, ik kan je neit genoeg bedanken.' Ze lachte vriendelijk naar hem.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 8:31 am
Ze begon te spinnen. Ze knikte en gaf ee nlik op zij nwang als troost en begon toen het bloed op te likken zodat hij er een beetje beter uitzag, ze veranderde in haar menselijke vorm en wreef teder over zijn wang en gaf er een kus op 'Je bent mijn held Jace, ik kan je neit genoeg bedanken.' Ze lachte vriendelijk naar hem. Hij grinnikte hij kon niet echt door zijn ene oog kijken maar grijnzen kon hij nog wel. " Ik ben niet de held Sasha als jij hen niet opgemerkt had was ik er geweest." Zei hij met een glimlach terwijl hij een zoen op haar kruin drukte. Kom vechters baas we gaan je wat oplappen." Zei hij met een grijns terwijl hij haar met enige moeite op zijn paard tilde en naar huis reed. Toen hij thuis aankwam droeg hij haar naar binnen en legde de verbanddoos bij haar. "Ik denk dat je nu jezelf even moet verzorgen want....euh je hele lichaam zit onder de krassen." Zei hij met blozende wangen terwijl hij de kamer uitliep en naar de keuken ging hij verzorgde zijn wonden niet echt.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 8:44 am
" Ik ben niet de held Sasha als jij hen niet opgemerkt had was ik er geweest." Zei hij met een glimlach terwijl hij een zoen op haar kruin drukte.Ze grinnikte maar hield haar mond hoezo ze echt was veranderd 'Kom vechters baas we gaan je wat oplappen." Zei hij met een grijns terwijl hij haar met enige moeite op zijn paard tilde en naar huis reed. Ze zuchte 'je hoeft me heus niet de hele tijd te tillen hoor, ik kan best zelf lopen.' Zei ze rustig. Toen hij thuis aankwam droeg hij haar naar binnen en legde de verbanddoos bij haar. "Ik denk dat je nu jezelf even moet verzorgen want....euh je hele lichaam zit onder de krassen." Zei hij met blozende wangen, Ze grinnikte en begon zich zelf te verzorgen, ze moest echt beter oppassen met wie ze vechte. ZToen ze klaar was pakte ze een simpele jurkje want een broek zou te veel pijn doen. Toen liep ze naar de keuken met het verband doos en ging voor Jace staan en keek hem streng aan 'Moet ik je soms verzorgen?' Ze glimlachte toen en pakte wat spulle nom zijn oog te verzorgen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] za mei 12, 2012 8:58 am
Ze zuchte 'je hoeft me heus niet de hele tijd te tillen hoor, ik kan best zelf lopen.' Zei ze rustig. Hij grinnikte. "Sorry mevrouw maar uw voetjes zijn te poezelig om te bevuilen met alles wat op de grond licht." Zei hij met een grijns. Hij hoorde wat en zag Sasha toen aankomen in een prachtig jurkje hij knipperde een paar keer met zijn goede oog van verbazing nu was ze nog mooier! Toen liep ze naar de keuken met het verband doos en ging voor Jace staan en keek hem streng aan 'Moet ik je soms verzorgen?' Ze glimlachte toen en pakte wat spulle nom zijn oog te verzorgen. Hij schudde zijn hoofd. "Mooi niet laat het zo maar ik zie wel wat er van komt zei hij nog steeds verbaasd kijkend naar haar schoonheid.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 6:32 am
Hij grinnikte. "Sorry mevrouw maar uw voetjes zijn te poezelig om te bevuilen met alles wat op de grond licht." Zei hij met een grijns. Ze lachte 'Waar was jij toch wanneer er regenseizoen aan de gang was?' Hij schudde zijn hoofd. "Mooi niet laat het zo maar ik zie wel wat er van komt zei hij nog steeds verbaasd, Ze schudde haar hoofd 'Jace ik weet zeker dat een oogklepje je leuk zal staan maar ik heb liever een baas met 2 ogen dan één.' Ze ging voor hem zitten en begon voorzichtig de oog schoonmaken, ze probeerde zo min mogelijk hem pijn te laten doen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 6:48 am
Ze schudde haar hoofd 'Jace ik weet zeker dat een oogklepje je leuk zal staan maar ik heb liever een baas met 2 ogen dan één.' Ze ging voor hem zitten en begon voorzichtig de oog schoonmaken. Hij grinnikte eerst even maar klemde toen zijn kakan op elkaar toen hij het voelde prikken. "Jawtsh!" Riep hij uit. Hij keek haar aan met zijn goede oog. "En waarom mocht ik je geen jurken kopen? Je ziet er prachtig uit zo." Zei hij met een speelse grijns. Hij keek haar aan en drukte haar naaar zich toe zodat ze op zijn schoot zat. "Ach één ding is goed aan die verwondingen ik heb de meest sexy verpleegster van de wereld." Zei hij met een grijns. Wat zer ook gebeurde Jace bleef een charmeur.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 6:59 am
"Jawtsh!" Riep hij uit. Hij keek haar aan met zijn goede oog. "En waarom mocht ik je geen jurken kopen? Je ziet er prachtig uit zo." Zei hij met een speelse grijns. Ze rolde met haar ogen 'Nou geniet maar paar dagen want me wonden zijn diep dus zal ik niet snel een broek gaan dragen.' Hij keek haar aan en drukte haar naaar zich toe zodat ze op zijn schoot zat. "Ach één ding is goed aan die verwondingen ik heb de meest sexy verpleegster van de wereld." Zei hij met een grijns. Ze glimlachte en je kon haar tanden zien 'nou wen er maar aan, dit is mijn taak, jou beschermen, verzorgen en vermaken.' Zei ze rustig en ging weer verder.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:06 am
Ze rolde met haar ogen 'Nou geniet maar paar dagen want me wonden zijn diep dus zal ik niet snel een broek gaan dragen. Hij grinnikte. "Nog meer goed nieuws. Maar als het teveel pijn doet...ik zit er niets mee in als je geen kleren aandoet hoor."Zei hij met een speelse grijns het was meer een soort grap van hem. Ze glimlachte en je kon haar tanden zien 'nou wen er maar aan, dit is mijn taak, jou beschermen, verzorgen en vermaken.' Zei ze rustig en ging weer verder. Hij sloeg zijn armen om haar middel. "Ja en dat doe je alleen omdat je die armband draagt..." Zei hij een beetje triestig.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:11 am
Hij grinnikte. "Nog meer goed nieuws. Maar als het teveel pijn doet...ik zit er niets mee in als je geen kleren aandoet hoor."Zei hij met een speelse grijns het was meer een soort grap van hem. Ze grinnikte 'Nou als dat gebeurd zal ik het vol houden om gewoon ee njurk te dragen, pijn ben ik gewend.' Hij sloeg zijn armen om haar middel. "Ja en dat doe je alleen omdat je die armband draagt..." Zei hij een beetje triestig. Ze zuchte en gaf een kus op zijn neus toen ze klaar was 'Jace je bent een hele lieve jongenman en je bent mijn held, en ik vind je wel aardig en je bent beter dan andere Blood hunters.' Ze glimlachte naar hem.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:16 am
Ze grinnikte 'Nou als dat gebeurd zal ik het vol houden om gewoon ee njurk te dragen, pijn ben ik gewend.' Hij keek haar aan en wreef even met zijn duim over haar kaak. Ze zuchte en gaf een kus op zijn neus toen ze klaar was 'Jace je bent een hele lieve jongenman en je bent mijn held, en ik vind je wel aardig en je bent beter dan andere Blood hunters.' Ze glimlachte naar hem. Hij zuchtte. "Maar meer dan een vriend zal ik nooit worden hè?" Zei hij met intens droevige ogen.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:21 am
Hij zuchtte. "Maar meer dan een vriend zal ik nooit worden hè?" Zei hij met intens droevige ogen. Met die droevige ogen leek hij nu een beetje op een kat die iets niet kreeg en ze probeerde haar giechel bui in houden toen ze daar aan dacht. 'Een ding kan ik wel zeggen, ik kan in de toekomst niet kijken maar...' Ik voel dat ik veel terug zal komen in jou toekomst, maakte ze haar zin af in haar hoofd, ze legde haar hoofd in zijn nek en ademde rustig...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:33 am
'Een ding kan ik wel zeggen, ik kan in de toekomst niet kijken maar...' ze legde haar hoofd in zijn nek en ademde rustig... Hij streelde door haar haar en keek voor zich uit. "Zou je me verlaten als je die armband kwijt was?" Vroeg hij zacht terwijl hij door haar haar bleef strelen.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:42 am
Hij streelde door haar haar en keek voor zich uit. "Zou je me verlaten als je die armband kwijt was?" Vroeg hij zacht terwijl hij door haar haar bleef strelen. Ze genoot van de heerlijke aanraking en wist dat ze hem nooit zou verlaten. 'Jace...Ik durf dit eigenlijk niet te zeggen maar je bent de dierbaarste persoon in me leven na me ouders.' Ze keek hem in zijn ogen en gaf hem zachtjes een kus op zijn lip.