Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hello beautiful [Sasha]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptywo mei 16, 2012 5:16 am

Hij moest lachen. "Jij hebt vreemde humor meisje van me." Zei hij met een grijns. Ze grijnsde naar hem en gaf een kus op zijn mond, Hij grinnikte. "Tja sommige mensen hebben daarvoor water nodig en andere zijn het sowiso al..." Zei hij met een knipoog. Ze lachte naar hem 'Tja ik denk dat je ook leuk zult uit zien zonder water.' Ze glimlachte en trok hem naar zich toe terwijl haar hoofd in de kussen lag. Ze begon onwillenkeurig te spinnen en dat merkte ze zelf niet en toen ze het wel merkte kreeg ze ee nblos op haar wang en hield ze er meteen mee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptywo mei 16, 2012 5:52 am

Ze grijnsde naar hem en gaf een kus op zijn mond daar kreeg hij geen genoeg van. Haar lippen waren zo liefelijk! Ze lachte naar hem 'Tja ik denk dat je ook leuk zult uit zien zonder water.' Ze glimlachte en trok hem naar zich toe terwijl haar hoofd in de kussen lag. Ze begon onwillenkeurig te spinnen en dat merkte ze zelf niet en toen ze het wel merkte kreeg ze ee nblos op haar wang en hield ze er meteen mee op. Hij grinnikte. "Daar moet je je toch niet voor schamen gekke meid het is net schattig als je dat doet." Zei hij met een charmante lach terwijl hij langs haar ging zitten en haar op zijn schoot trok hij streelde door haar mooie haar en fluisterde lieve woordjes in haar oor.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptywo mei 16, 2012 6:04 am

Hij grinnikte. "Daar moet je je toch niet voor schamen gekke meid het is net schattig als je dat doet." Zei hij met een charmante lach terwijl hij langs haar ging zitten en haar op zijn schoot trok hij streelde door haar mooie haar en fluisterde lieve woordjes in haar oor. Ze genoot er van maar hield zich zelf tegen, als ze in haar mensen vorm was mocht ze geen dierlijke trekjes laten zien, dat had ze zich zelf verboden daarom moest ze zich inhouden 'Jace, je bent een lieverd weetje dat.' Ze lachte en ging wat gemakelijker zitten en speelde met zijn haar terwijl haar andere hand zijn kaak wreef.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 5:40 am

'Jace, je bent een lieverd weetje dat.' Ze lachte en ging wat gemakelijker zitten en speelde met zijn haar terwijl haar andere hand zijn kaak wreef. Hij grinnikte. "Nu wel ja." Zei hij met een grijns terwijl hij haar een zachte kus op haar mond gaf. "Ik wist dat ik katten leuk vond maar dat mijn liefde zo ver zou gaan had ik nooit durven dromen." Zei hij met een grijns. Haar poezelige handjes waren zo zacht op zijn ruwe huid vol littekens dat hij ervan moest blozen zoiets had hij dus nog echt nooit gedaan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 8:57 am

"Nu wel ja." Zei hij met een grijns terwijl hij haar een zachte kus op haar mond gaf. "Ik wist dat ik katten leuk vond maar dat mijn liefde zo ver zou gaan had ik nooit durven dromen." Zei hij met een grijns. Ze grinnikte en boven haar hand kwam er zacht vacht te voorschijn. ze zag hem blozen en glimlachte naar hem. ''je moet nooit uitgaan op de uiterlijk van een kat, dat moet je vooral niet bij mij doen want mensen zeggen dat ik verradelijk ben en dat kan soms kloppen.'' Ze lachte sheef en 1 van haar hoektanden werd ontbloot.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 10:53 pm

ze zag hem blozen en glimlachte naar hem. ''je moet nooit uitgaan op de uiterlijk van een kat, dat moet je vooral niet bij mij doen want mensen zeggen dat ik verradelijk ben en dat kan soms kloppen.'' Ze lachte sheef en 1 van haar hoektanden werd ontbloot. Hij grinnikte. "Sasha sasha toch je moest nu onderhand toch wel door hebben dat mijn brein een tikje anders werkt dan andere? Anders zou ik toch niet zo vaak zoenen met iemand met zulke imposante hoektanden denk je niet schat?" Zei hij met een grijns terwijl hij met zijn vingers over haar kaak streelde.

-srry moest jace zijn-
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 11:15 pm

Hij grinnikte. "Sasha sasha toch je moest nu onderhand toch wel door hebben dat mijn brein een tikje anders werkt dan andere? Anders zou ik toch niet zo vaak zoenen met iemand met zulke imposante hoektanden denk je niet schat?" Zei hij met een grijns terwijl hij met zijn vingers over haar kaak streelde. Ze glimlachte naar hem. 'Ik snap niet hoe het in jou hoofd alles werkt.' Ze lachte en gaf hem een zachte kus en keek toen naar Jace 'maar nu is het tijd voor ontbijt voor jou, zometeen word je nog graatmager.' Ze lachte en stond op en liep naar de keuken.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 11:20 pm

Ze glimlachte naar hem. 'Ik snap niet hoe het in jou hoofd alles werkt.' Ze lachte en gaf hem een zachte kus. Hij grinnikte. "Soms snap ik het zelf ook niet lieve schat." Zei hij met een ondeugende grijns. Ze keek toen naar Jace 'maar nu is het tijd voor ontbijt voor jou, zometeen word je nog graatmager.' Ze lachte en stond op en liep naar de keuken. Hij grinnikte en liep achter haar aan hij sloeg zijn armen om haar middel en gaf haar een kus op haar wang. "En wat krijg ik van mijn lieve meisie?" Vroeg hij zacht met een scheve grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptydo mei 17, 2012 11:48 pm

Hij grinnikte en liep achter haar aan hij sloeg zijn armen om haar middel en gaf haar een kus op haar wang. "En wat krijg ik van mijn lieve meisie?" Vroeg hij zacht met een scheve grijns. Ze keek over haar schouder en lachte misterieuze naar hem. 'Ga jij nu maar eerst naar je eigen oog kijken en daarna krijg je wat te eten.' Ze liep naar de deur en veranderde zich zelf in een kat en verdween door de deur opening, later kwam ze in haar mensen gedaante terug met een nestje waar eieren in zaten. Ze liep naar de fornuis en begon met koken, van haar moeder moest ze het leren en ze had er ook wel talentvoor. Toen ze klaar was zette ze een bord met spek en eieren neer. Ze schudde haar hoofd, hoe kon iemand zo iets goors eten. 'eetsmakelijk Jace, ik hoop dat het je smaakt.' Zei ze rustig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyvr mei 18, 2012 12:06 am

Ze keek over haar schouder en lachte misterieuze naar hem. 'Ga jij nu maar eerst naar je eigen oog kijken en daarna krijg je wat te eten.' Ze liep naar de deur en veranderde zich zelf in een kat en verdween door de deur opening. Hij zuchtte en liep naar de badkamer waar hij wat zalf op zijn oog smeerde en er daarna verband omheen deed. Toen hij terug kwam rook hij eieren en spek het rook echt verukkelijk hij nam plaats aan tafel en toen ze het voor zijn neus zette begon hij het te eten het was heerijk! Toen hij klaar was stond hij op en greep haar beet hij draaide haar een paar keer rond en gaf haar toen een kus. Hij hield haar in zijn armen en liep met haar naar de kelder voor een zak bloed hij legde het voor haar neer in een beker dit keer. "Alsjeblieft keukenprinsesje van me." Zei hij met een grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyvr mei 18, 2012 12:13 am

Toen hij klaar was stond hij op en greep haar beet hij draaide haar een paar keer rond en gaf haar toen een kus. Hij hield haar in zijn armen en liep met haar naar de kelder voor een zak bloed hij legde het voor haar neer in een beker dit keer. "Alsjeblieft keukenprinsesje van me." Zei hij met een grijns. Ze keek naar de beker en schudde toen haar hoofd, de moeder vogel moest net gedood worden en daar had ze de bloed al van genomen en ze had ook nog gister heel vee lingenomen dus ze zat eigenlijk vol. 'Ik hoef dit niet.' Ze glimlachte naar hem en keek toen weer serieuze 'je waagt het niet aan iemand anders te vertellen dat ik kan koken anders vermoord ik je echt.' Niemand mocht weten dat ze kon koken, haar moeder had talent voor koken en dat had zij geérfd en van haar mocht niemand het weten anders kwam dat niet goed want haar meoder had een restaurant gehad en sommige shape shifters hoopte dat de kinderen het zouden over nemen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyvr mei 18, 2012 12:21 am

'Ik hoef dit niet.' Ze glimlachte naar hem en keek toen weer serieuze 'je waagt het niet aan iemand anders te vertellen dat ik kan koken anders vermoord ik je echt.' Hij grijnsde uitdagend. "Hmm dat weet ik niet hoor lieve schat wat win ik daar dan mee?" Vroeg hij uitdagend terwijl hij het bloed weer wegborg en de kamer uitliep met een grijns op zijn gellaat. Hij wilde haar eens even lekker plagen kijken wat ze zou doen dan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyvr mei 18, 2012 12:33 am

Hij grijnsde uitdagend. "Hmm dat weet ik niet hoor lieve schat wat win ik daar dan mee?" Vroeg hij uitdagend terwijl hij het bloed weer wegborg en de kamer uitliep met een grijns op zijn gellaat. Hij wilde haar eens even lekker plagen kijken wat ze zou doen dan. Ze liep achter hem aan en zuchten 'Dan kook ik alleen voor jou en voor niemand anders?' ze keek hem twijvelend aan en haalde met een glimlach haar schouders op 'Of wil jij iets anders?' Ze hoopte maar dat hij neit te erg zou zijn want soms kon iemand heel flauw zijn met zulke dingen want dan konden ze zeggen dat ze alleen maar jurken moest dragen of zo iets dergelijks, ze hoopte dat Jace neit zo was hoewel ze het eigenlijk heel zeker wist.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 8:33 am

Ze liep achter hem aan en zuchten 'Dan kook ik alleen voor jou en voor niemand anders?' ze keek hem twijvelend aan en haalde met een glimlach haar schouders op 'Of wil jij iets anders?' Hij grinnikte en sloeg zijn armen om haar middel. "Een wat magertjes voorstel vind je niet? Wat heb je er voorover om het geheim te houden lieve schat?" Vroeg hij met een grijns ze wilde wel eens zien tot hoever ze bereid was om te gaan. Hij ging dit lekker even uitmelken of het gebruiken om een belangrijke vraag aan haar te stellen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 8:45 am

Hij grinnikte en sloeg zijn armen om haar middel. "Een wat magertjes voorstel vind je niet? Wat heb je er voorover om het geheim te houden lieve schat?" Vroeg hij met een grijns, ze keek hem met opgetrokken wengbrouwen aan 'Ee nmager voorstel?!, ik moest uren bij me moeder stan om alles te leren terwijl me broer jaagde, Dat is geen mager voorstel.' Ze grinnikte en sloot haar armen om zijn nek en ging op haar tenen staan en keek recht in zijn groene ogen, ze deed haar best om daar niet in te verdrinken. Ze glimlachte naar hem en keek hem aan 'Heb je anders een beter voorstellen mijn lief.' Ze knipperde met haar wimpers.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 8:49 am

Ze keek hem met opgetrokken wengbrouwen aan 'Ee nmager voorstel?!, ik moest uren bij me moeder stan om alles te leren terwijl me broer jaagde, Dat is geen mager voorstel.' Ze grinnikte en sloot haar armen om zijn nek en ging op haar tenen staan en keek recht in zijn groene ogen, ze deed haar best om daar niet in te verdrinken. Hij moest grinniken bij haar pogingen niet te verdrinken in zijn ogen vrouwen hadden dat vreemd genoeg vaak bij zijn ogen. Ze glimlachte naar hem en keek hem aan 'Heb je anders een beter voorstellen mijn lief.' Ze knipperde met haar wimpers. Hij grinnikte weer en ging langzaam met zijn lippen naar haar schattige oortje. "Trouw met me..." Fluisterde hij zacht terwijl hij haar rug streelde met zijn robot hand. Hij wilde zijn leven met haar delen dat wist hij wel zeker maar hij bleef van haar houden ookal zei ze nu nee...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 8:58 am

Hij grinnikte weer en ging langzaam met zijn lippen naar haar schattige oortje. "Trouw met me..." Fluisterde hij zacht terwijl hij haar rug streelde met zijn robot hand. Ze ademde diep in en ademde toen uit. 'Kan dat wel? Ik ben een shape shifter, ik zal je hele eer verpesten.' Dit had ze nooit verwacht en het liefste zou ze ja zeggen, maar ze wou zijn eer neit verpesten. Ze liet haar hoofd in zijn hals rusten.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 9:02 am

Ze ademde diep in en ademde toen uit. 'Kan dat wel? Ik ben een shape shifter, ik zal je hele eer verpesten.' Ze liet haar hoofd in zijn hals rusten. Hij moest lachen en hij streelde door haar haar. "Maak je daar maar geen zorgen om gekke meid die is al lang om zeep en heb je nog nooit gehoord van in het geniep trouwen?" Zei hij terwijl hij haar kin tussen zijn vingers hield en haar aankeek. "Maar dus als ik het goed begrijp zeg je geen nee?" Vroeg hij nog steds met een grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 9:12 am

Hij moest lachen en hij streelde door haar haar. "Maak je daar maar geen zorgen om gekke meid die is al lang om zeep en heb je nog nooit gehoord van in het geniep trouwen?" Zei hij terwijl hij haar kin tussen zijn vingers hield en haar aankeek. Ze schudde haar hoofd "Maar dus als ik het goed begrijp zeg je geen nee?" Vroeg hij nog steds met een grijns. Ze begon te stralen en sprong om zijn nek 'natuurlijk zeg ik geen nee gekkie.' Ze gaf hem geen kans om te antwoorden want haar mond vond al snel die van hem. Ze was zo blij en het was gewoon de mooiste momment ooit.
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 9:26 am

Ze begon te stralen en sprong om zijn nek 'natuurlijk zeg ik geen nee gekkie.' Hij wilde wat zeggen maar Ze gaf hem geen kans om te antwoorden want haar mond vond al snel die van hem. Ze was zo blij en het was gewoon de mooiste moment ooit. Hij was zo gelukkig en zwierde haar rond in zijn armen voor hij hun beide in de zetel liet vallen zij lag boven hem en zijn handen streelde over haar lichaam. Haar perfecte lichaam. Toen ze even op adem moesten komen keek hij haar aan. "En wees gerust ik verklap je kookkunsten niet alhoewel ik het wel niet erg zou vinden als ik je vaker in jurken zie." Zei hij met een grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyza mei 19, 2012 9:40 pm

Hij was zo gelukkig en zwierde haar rond in zijn armen voor hij hun beide in de zetel liet vallen zij lag boven hem en zijn handen streelde over haar lichaam. Met haar hand streelde ze zijn kaak. Toen ze even op adem moesten komen keek hij haar aan. "En wees gerust ik verklap je kookkunsten niet alhoewel ik het wel niet erg zou vinden als ik je vaker in jurken zie." Zei hij met een grijns. Ze deed als of ze nadacht over zijn voorstel en haar ogen straalde ''Ik doe jou wel een plezier en draag ze wel weekend maar geniet maar van deze 3 dagen.'' Ze lachte naar hem en begon weer zachtjes te spinnen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyzo mei 20, 2012 3:16 am

Ze deed als of ze nadacht over zijn voorstel en haar ogen straalde ''Ik doe jou wel een plezier en draag ze wel weekend maar geniet maar van deze 3 dagen.'' Ze lachte naar hem en begon weer zachtjes te spinnen. Hij grinnikte en streelde door haar haar. "Wat is het toch schattig als je dat doet." Zei hij met een warme glimlach. Hij hield zoveel van haar en hij was vastbesloten om haar te beschermen en haar blij te maken. "Je kan me alles vragen wat je wilt sasha. Ik doe alles om jouw blij te maken."
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyzo mei 20, 2012 3:25 am

Hij grinnikte en streelde door haar haar. "Wat is het toch schattig als je dat doet." Zei hij met een warme glimlach. Ze keek diep in zijn ogen en glimlachte 'katten zijn heel schattig.' Zei ze zachtjes "Je kan me alles vragen wat je wilt sasha. Ik doe alles om jouw blij te maken." Ze schudde haar hoofd 'Ik hoef niks Jace, ik ben gelukkig met jou in de buurt.' Ze voelde met haar hand door zijn haar en lachte naar hem uitdagend.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyzo mei 20, 2012 3:32 am

Ze keek diep in zijn ogen en glimlachte 'katten zijn heel schattig.' Zei ze zachtjes Ze schudde haar hoofd. "Maar jij bent de schattigste." 'Ik hoef niks Jace, ik ben gelukkig met jou in de buurt.' Ze voelde met haar hand door zijn haar en lachte naar hem uitdagend. Hij grinnikte en duwde haar nog wat platter zijn handen lagen langs haar lichaam. "Wat ben je van plan katje van me." Grinnikte hij.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Emptyzo mei 20, 2012 3:56 am

"Maar jij bent de schattigste." Ze glimlachte bij die woorden. Hij grinnikte en duwde haar nog wat platter zijn handen lagen langs haar lichaam. "Wat ben je van plan katje van me." Grinnikte hij. Ze grinnikte mee en haalde haar schouders op 'Wat alle katten doen, met hun partner spelen.' Ze glimlachte liefjes en speelde met zijn haar. Dit was gewoon een prachtige dag geworden, ze was nog nooit zo gelukkig geweest als vandaag.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 6 Empty

Hello beautiful [Sasha]
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sasha...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: