Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:50 am
'Jace...Ik durf dit eigenlijk niet te zeggen maar je bent de dierbaarste persoon in me leven na me ouders.' Ze keek hem in zijn ogen en gaf hem zachtjes een kus op zijn lip. Hij was verbaasd maar zoende haar wel rustig terug toen de kus afliep keek hij haar aan. "Jij bent mijn leven Sasha..."Fluisterde hij zacht terwijl er een traan uit zijn oog liep. Hij nam voorzichtig haar pols en ontklipte de armband hij viel op de grond en hij keek haar aan.
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] zo mei 13, 2012 7:59 am
Hij was verbaasd maar zoende haar wel rustig terug toen de kus afliep keek hij haar aan. "Jij bent mijn leven Sasha..."Fluisterde hij zacht terwijl er een traan uit zijn oog liep. Hij nam voorzichtig haar pols en ontklipte de armband hij viel op de grond en hij keek haar aan. Ze keek naar haar pols en voelde een traan over haar wang lopen en sloeg haar armen rond zijn nek en gaf hem een kus op zijn mond, dit keer intenser, ze wou met zijn lichaam versmelten, één worden met hem.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma mei 14, 2012 8:41 am
Ze keek naar haar pols en voelde een traan over haar wang lopen en sloeg haar armen rond zijn nek en gaf hem een kus op zijn mond, dit keer intenser. Hij zoende haar terug zijn handen streelde over haar rug en begonnen haar jurk los te ritsen hij keek haar even twijfelend aan hij wist niet of hij het wel mocht maar hij had er zo een drang naar hij wilde haar alles geven alles voor haar doen zij was zijn alles zijn licht in de duisternis zijn engel!
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma mei 14, 2012 6:48 pm
Haar handen voelde door zijn zachte haar en toen hij haar jurk begon los te ritsen verstijfte ze even en hoorde haar broer in haar gedachten lachen ''Zozo dus je hele leven vermoord je Blood Hunters en nu geef je jezelf over aan een italiaanse Blood Hunter, wat is beter aan hem dan aan ons? uiteindelijk zal hij jou laten vallen en een gewone mensen meisje kiezen!'' De grom borrelde op in haar keel maar ze hield zich net in en maakte zich los met veel moeite. '' Dit is niet goed, jij krijgt alleenmaar problemen.'' Zei ze zachtjes en durfde hem niet aan te kijken. Het was allemaal zo verwarrend. '' Je hebt niks aan mij Jace, het zou voor jou veel makkelijker zijn om een normale meisje te hebben dan mij. Ik ben een shape shifter.'' haar ste mwas zacht, Sasha voelde verlangen naar zijn handen die haar rug streelde, ze voelde verlangen naar zijn zachte lippen maar het was allemaal onwerkelijk, zij zou alleen alles verpesten en hem niet gelukkig kunnen maken....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 6:29 am
Toen hij haar jurk aan het losritsen was voelde hij hoe ze verstijfde. maakte zich los met veel moeite. '' Dit is niet goed, jij krijgt alleenmaar problemen.'' Zei ze zachtjes en durfde hem niet aan te kijken. Het was allemaal zo verwarrend. '' Je hebt niks aan mij Jace, het zou voor jou veel makkelijker zijn om een normale meisje te hebben dan mij. Ik ben een shape shifter.'' haar ste mwas zacht. Hij keek haar geschokt aan en stond recht hij keek in haar ogen. "Sasha ik wil geen mensenmeisje! Ik wil niemand anders dan jij! Sasha alsjeblieft! Mijn liefde is al eens van me afgepakt een 2de keer kan ik niet aan!" Zei hij radeloos hij hief haar kin omhoog zodat ze naar hem moest kijken. "Sasha het maakt me niet uit wat je bent ik hou van je en dat is alles wat telt." Zei hij met een traan aan zijn oog.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 6:35 am
Hij keek haar geschokt aan en stond recht hij keek in haar ogen. "Sasha ik wil geen mensenmeisje! Ik wil niemand anders dan jij! Sasha alsjeblieft! Mijn liefde is al eens van me afgepakt een 2de keer kan ik niet aan!" Zei hij radeloos hij hief haar kin omhoog zodat ze naar hem moest kijken. Ze keek naar beneden, ze durfde hem niet aan te kijken, straks zou ze weer in huilen uitbarsten en daar had ze geen zin in. "Sasha het maakt me niet uit wat je bent ik hou van je en dat is alles wat telt." Zei hij met een traan aan zijn oog. Nu keek ze hem vol ongeloof aan en slikte toen, veegde voorzichtig het traan weg 'Ik hou ook van jou Jace, maar het is gewoon zo anders... me hoofd lijkt net een schaal met puree, ik kan nu niet helder na denken na wat alles is gebeurd in deze laatste dagen...Ik ben bang dat ik je dan pijn zal doen of dat ik je kwets en dat wil ik neit...'
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 6:41 am
Nu keek ze hem vol ongeloof aan en slikte toen, veegde voorzichtig het traan weg 'Ik hou ook van jou Jace, maar het is gewoon zo anders... me hoofd lijkt net een schaal met puree, ik kan nu niet helder na denken na wat alles is gebeurd in deze laatste dagen...Ik ben bang dat ik je dan pijn zal doen of dat ik je kwets en dat wil ik neit...' Hij keek haar aan. "Sasha je kan me alleen pijn doen door te zeggen dat je me haat of door me te verlaten. Als je tijd nodig hebt begrijp ik dat ik wacht wel Sasha ik zal altijd op je wachten! Zei hij vastbesloten terwijl hij even over haar kaak wreef hij hield van haar en daar kon geen wet iets aandoen!
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 6:55 am
Hij keek haar aan. "Sasha je kan me alleen pijn doen door te zeggen dat je me haat of door me te verlaten. Als je tijd nodig hebt begrijp ik dat ik wacht wel Sasha ik zal altijd op je wachten! Zei hij vastbesloten terwijl hij even over haar kaak wreef, Ze sloot haar ogen en liet hem zijn gang gaan. 'Ik zou je nooit verlaten of je pijn doen Jace, dat zweer ik bij mijn voorouders.' Ze opende haar ogen van vastberadenheid, 'Maar nu moet ik even tijd hebben voor mezelf Jace als je begrijpt wat ik bedoel, ik ga nadenken over wat ik nu ga doen en ik wil dat in stilte doen.' Zei ze zachtjes en liep toen naar het raam opende die en sprong er uit, ze veranderde in een kat en rende naar ee ngrote boom waar ze zich altijd veilig voelde, ze moest nadenken wat ze nu het beste kon doen. HEt was al diep in de nacht toen ze haar gedachten eindelijk op een rijtje had gezet en ze keerde rustig terug nar het grote huis, het voelde zo vertrouwd na een lange dag, ze veranderde terug in en mens en rekte zich uit en deed de deur zachtjes open, hopend dat Jace al sliep.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 9:23 am
Ze sloot haar ogen en liet hem zijn gang gaan. 'Ik zou je nooit verlaten of je pijn doen Jace, dat zweer ik bij mijn voorouders.' Ze opende haar ogen van vastberadenheid, 'Maar nu moet ik even tijd hebben voor mezelf Jace als je begrijpt wat ik bedoel, ik ga nadenken over wat ik nu ga doen en ik wil dat in stilte doen.' Zei ze zachtjes en liep toen naar het raam opende die en sprong er uit, ze veranderde in een kat en rende naar ee ngrote boom. Hij knikte en liep naar zijn keuken waar hij een fles wijn opentrok en ze helemaal leegdronk een beetje tipsy ging hij naaar zijn bed waar hij na veel woelen in slaap viel.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 5:34 pm
Toen Sasha de keuken kwam zag ze meteen het fles op tafel staan, ze zuchte en liep zachtjes naar boven. Ze deed de deur voorzichtig open van zijn slaap kamer en zag het deken van Jace op de grond liggen. Ze deed haar laarsjes uit en liep op haar blote voeten naar Jace en legde de deken weer op Jace, daarna gaf ze hem een kus op zijn voorhoofd en veranderde zich in een kat, ze wist dat als hij wakker zou worden koppijn zou hebben door zoveel alcohol in zijn lichaam. Met haar kleine pootjes liep ze naar zijn kussen en ging naast zijn hoofd liggen en viel in slaap terwijl ze de negatieve energie van hem in zich op nam.
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 15, 2012 6:36 pm
Hij was te dronken en had niet gemerkt dat Sasha weer terug was tot de zon op kwam en hij wakker werd hij had hoofdpijn en kreunde even maar toen zag hij zijn lieve Sasha liggen hij aaide over haar bol en glimlachtte een beetje. "Je bent terug...." Fluisterde hij gelukzalig hij had haar zo gemist ookal was het maar een nacht geweest hij wilde niet meer zonder haar!
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 2:43 am
hij aaide over haar bol en glimlachtte een beetje. "Je bent terug...." Fluisterde hij gelukzalig, Ze werd wakker door de stem en voelde dat haar hoofd bijna barste van het pijn. Ze likte zijn hand en liep naar hem toe en ging op zijn borst liggen, ze dacht er aan om terug te veranderen maar ze wist niet of het mocht en zo kon ze zijn negatieve energie in nemen zodat zijn hoofdpijn naar haar over gaat maar goed dat weten de gewone mensen niet, ze weten niet hoe alles werkt en das een grote voordeel...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:01 am
Ze likte zijn hand en ze kwam op hem liggen hij grinnikte een beetje. En aaide haar nog steeds zelfs in deze vorm was ze mooi en schattig. "He..heb je kunnen nadenken?" Vroeg hij zacht terwijl hij haar bleef strelen en haar aankeek in haar schattige katten ogen hij had altijd al van katten gehouden maar nu hij Sasha kende was die liefde verdubbelt.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:12 am
En aaide haar nog steeds zelfs in deze vorm was ze mooi en schattig. "He..heb je kunnen nadenken?" Vroeg hij zacht terwijl hij haar bleef strelen, Sasha begon te spinnen en likte zijn hand die hem streelde en knikte toen en veranderde terug in een mens en ging naast hem liggen, haar buik zat vol met rauw vlees en veel, héél veel bloed, ze kon het beste nadenken als ze joeg dus heeft ze de hele dag gejaagd, 'Natuurlijk heb ik nagedacht, en het leifste wil ik dicht bij jou zijn.' Zei ze zachtjes.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:22 am
Sasha begon te spinnen en likte zijn hand die hem streelde en knikte toen en veranderde terug in een mens en ging naast hem liggen, haar buik zat vol met rauw vlees en veel, héél veel bloed, ze kon het beste nadenken als ze joeg dus heeft ze de hele dag gejaagd, 'Natuurlijk heb ik nagedacht, en het leifste wil ik dicht bij jou zijn.' Zei ze zachtjes. Hij glimlachtte en streelde haar kaak hij gaf haar zacht een kus op haar voorhoofd zijn adem rook nog wat naar de wijn maar zijn kater was minder. Hij legde een arm om haar middel en trok haar tegen zich aan. "Daar ben ik zo blij om lieve Sasha." Zei hij zacht.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:26 am
Hij glimlachtte en streelde haar kaak hij gaf haar zacht een kus op haar voorhoofd zijn adem rook nog wat naar de wijn maar zijn kater was minder. Hij legde een arm om haar middel en trok haar tegen zich aan. "Daar ben ik zo blij om lieve Sasha." Zei hij zacht. Ze voelde een tinteling door haar lichaam gaan en ging dicht tegen hem liggen en streelde zijn borst 'daar ben ik zelf ook heel blij om Jace.' Zei ze zachtjes en gaf een kus op zijn mond.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:35 am
Ze ging dicht tegen hem liggen en streelde zijn borst 'daar ben ik zelf ook heel blij om Jace.' Zei ze zachtjes en gaf een kus op zijn mond. Hij kusstte passioneel mee en streelde door haar prachtige bruine krullen en gaf haar kusjes op haar voorhoofd. "En maak je geen zorgen schat ik zal je beschermen tegen bloodhunters en shapeshifters niemand zal je ooit pijn kunnen doen." Ze hij met een liefdevolle glimlach en een lange kus.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:40 am
Hij kusstte passioneel mee en streelde door haar prachtige bruine krullen en gaf haar kusjes op haar voorhoofd. "En maak je geen zorgen schat ik zal je beschermen tegen bloodhunters en shapeshifters niemand zal je ooit pijn kunnen doen." Ze hij met een liefdevolle glimlach en een lange kus. Ze beantwoorde zijn kus en ze voelde zich vreselijk vrij bij hem in de buurt, ze loste zich van hem voor een adem pauze en zei zachtjes 'mij hoef je niet te beschermen lieve Jace, ik denk eerder dat ik jou moet beschermen.' Ze lachte zachtjes en beet zachtjes en speels in zijn lip.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:54 am
Ze beantwoorde zijn kus en ze voelde zich vreselijk vrij bij hem in de buurt, ze loste zich van hem voor een adem pauze en zei zachtjes 'mij hoef je niet te beschermen lieve Jace, ik denk eerder dat ik jou moet beschermen.' Ze lachte zachtjes en beet zachtjes en speels in zijn lip. Hij grijnsde en legde voorzichtig één van zijn handen op haar borst. "Sasha ik heb geen bescherming nodig lieve schat maar jij...iemand zo prachtig en volmaakt als jij heeft een bodyguard nodig." Zei hij met een grijns. Hij streelde haar borst rustig met zijn vingers.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 3:56 am
Hij grijnsde en legde voorzichtig één van zijn handen op haar borst. "Sasha ik heb geen bescherming nodig lieve schat maar jij...iemand zo prachtig en volmaakt als jij heeft een bodyguard nodig." Zei hij met een grijns. Hij streelde haar borst rustig met zijn vingers. Ze grijnsde 'ik heb geen bodyguard nodig met mij lichaam, me hele lichaam zit onder littekens, niemand vind zo een lichaam mooi...Nouja jij vind het mooi wat me nog steeds verbaast.' Ze keek hem uitdagend aan en glimlachte verleidelijk.
Lily
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 4:10 am
Ze grijnsde 'ik heb geen bodyguard nodig met mij lichaam, me hele lichaam zit onder littekens, niemand vind zo een lichaam mooi...Nouja jij vind het mooi wat me nog steeds verbaast.' Ze keek hem uitdagend aan en glimlachte verleidelijk. Hij grinnikte. "Sasha toch. Jij verbaasd je erover dat ik jouw mooi vind? Wat moet ik dan wel niet zeggen? Jij laat je zoenen door een halve zombie." Zei hij met een grijns hij bleef haar strelen en hij ging half boven haar hangen. "En hoe kan ik jouw nu niet mooi vinden? Je haar is glanzend en golvend, je ogen kijken recht in mijn ziel en je lijf tja daar heb ik geen woorden voor." Zei hij terwijl hij een kus op haar lippen drukte.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 4:20 am
Hij grinnikte. "Sasha toch. Jij verbaasd je erover dat ik jouw mooi vind? Wat moet ik dan wel niet zeggen? Jij laat je zoenen door een halve zombie." Zei hij met een grijns hij bleef haar strelen en hij ging half boven haar hangen. Ze lachten naar hem 'Jij, Half zombie? Ieder meisje zou op jou vallen net als ik, je bent de leukste jongen van iedereen die ik ben tegen gekomen.' Zei ze lachend. "En hoe kan ik jouw nu niet mooi vinden? Je haar is glanzend en golvend, je ogen kijken recht in mijn ziel en je lijf tja daar heb ik geen woorden voor." Zei hij terwijl hij een kus op haar lippen drukte. Ze liet haar armen rond zijn nek rusten. Ze hoorde nog steeds zijn woorden in haar oren. 'Je haar is glanzend en golvend,je ogen kijken recht in mijn ziel' Ze kon gewoon neit geloven dat iemand haar mooi vond.
Lily
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 4:44 am
Ze lachten naar hem 'Jij, Half zombie? Ieder meisje zou op jou vallen net als ik, je bent de leukste jongen van iedereen die ik ben tegen gekomen.' Zei ze lachend. Hij grinnikte. "Mischien maar denk je dat ze nog van me houden als ze weten dat ik een robot hand heb?" Zei hij met een grijns. Ze liet haar armen rond zijn nek rusten. Hij grinnikte en keek haar aan. "Waar denk je aan schatje van me?" Vroeg hij terwijl hij in haar nek kustte.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 4:50 am
Hij grinnikte. "Mischien maar denk je dat ze nog van me houden als ze weten dat ik een robot hand heb?" Zei hij met een grijns. Ze grijnsde terug 'Ik denk dat ze daarna gillend weg rennen en tegen een boom aanbotsen.' Ze lachte, Hij grinnikte en keek haar aan. "Waar denk je aan schatje van me?" Vroeg hij terwijl hij in haar nek kustte. Ze keek nadenkend 'Hmm waar ik aan denk, is zien, ik heb het beeld van gillende meiden die tegen een boom aanbotsen in me hoofd en ik denk aan jou in het water wanneer je er sexy uitzag.' Zei ze en keek in zijn prachtige groene ogen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 16, 2012 5:12 am
Ze grijnsde terug 'Ik denk dat ze daarna gillend weg rennen en tegen een boom aanbotsen.' Ze lachte. Hij moest lachen. "Jij hebt vreemde humor meisje van me." Zei hij met een grijns. Ze keek nadenkend 'Hmm waar ik aan denk, is zien, ik heb het beeld van gillende meiden die tegen een boom aanbotsen in me hoofd en ik denk aan jou in het water wanneer je er sexy uitzag.' Zei ze en keek in zijn prachtige groene ogen. Hij grinnikte. "Tja sommige mensen hebben daarvoor water nodig en andere zijn het sowiso al..." Zei hij met een knipoog.