Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 2:50 am
'Papa! Sasha heel Lily en Daisy gedood.' Hoorde ze haar broertje schreeuwen terwijl ze snikkend op de grond zat naast de bebloede lichamen, toen ze haar ouders in zicht kreeg begon ze nog harder te huilen 'i-i-ik deed het niet expres, papa echt niet.' De tranen stromde nog harder en haar moeder nam haar in haar armen 'ik rook het bloed en wist plotseling niks meer, ik dacht alleen aan het bloed.' Ze snikte en haar vader en moeder zeiden niks behalve dat ze elkaar ernstig aankeken. 'Papa, je brengt haar nu toch naar de Area?' vroeg haar broertje en zij begon nog harder te huilen. Ze opende haar ogen en keek naar Jace die naast haar zat, ze voelde zich zo alleen. Na al die jaren van haat was ze eindelijk van hem bevrijd en nu voelde ze zich plotseling schuldig 'Hij was me laatste familie, hij heeft me dorp verraden en toch voel mis ik hem.' Zei ze zachtjes en keek nar de plafon.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 3:23 am
'Hij was me laatste familie, hij heeft me dorp verraden en toch voel mis ik hem.' Zei ze zachtjes en keek nar de plafon. Hij sustte haar en wreef door haar haar hij kwam langs haar op hett bed zitten en trok haar sussend tegen zich aan. "Rustig maar het komt goed het is normaal dat je je nu zo voeld zou ik me ook voelen als mijn ouders zouden sterven ookal hebben ze de liefde van mijn leven voor mijn ogen neergeschoten." Hij veegde haar tranen weg en keek haar even aan.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 3:30 am
Hij sustte haar en wreef door haar haar hij kwam langs haar op hett bed zitten en trok haar sussend tegen zich aan. "Rustig maar het komt goed het is normaal dat je je nu zo voeld zou ik me ook voelen als mijn ouders zouden sterven ookal hebben ze de liefde van mijn leven voor mijn ogen neergeschoten." Hij veegde haar tranen weg en keek haar even aan. Ze keek niet begrijpend aan, dit was nieuw voro haar, ze werd bijna nooit gesust maar goed ze had ook bijna nooit gehuild sinds haar ouders dood waren gegaan, zij kende alleen het harde leven, ze ging zelf wat rechter zitten. 'Wat hadden ze dan jou wel niet aangedaan? Of wil je dat niet vertellen, van mij hoeft het niet hoor.' Ze keek hem begrijpend aan.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 3:41 am
Ze keek niet begrijpend aan, ze ging zelf wat rechter zitten. 'Wat hadden ze dan jou wel niet aangedaan? Of wil je dat niet vertellen, van mij hoeft het niet hoor.' Ze keek hem begrijpend aan. Hij keek haar aan en er rolde even een tran over zijn wang. "Mijn beste vriendin Anna was een shapeshifter. Mijn ouders kwamen erachter en doodde haar voor mijn ogen ik was er kapot van en ze stuurde me naar de bloodhunterschool om mijn verdriet om te zetten in koelbloedig moorden..." Hij lachtte even een zieke grijns. "Maar helaas voor hen is het niet gelukt." Zei hij terwijl hij in Sasha's ogen keek nu wist hij waarom hij haar zo anders vond ze had de zelfde ogen als Anna.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 3:52 am
Hij keek haar aan en er rolde even een tran over zijn wang. "Mijn beste vriendin Anna was een shapeshifter. Mijn ouders kwamen erachter en doodde haar voor mijn ogen ik was er kapot van en ze stuurde me naar de bloodhunterschool om mijn verdriet om te zetten in koelbloedig moorden..." Hij lachtte even een zieke grijns. "Maar helaas voor hen is het niet gelukt." Ze veegde die traan weg en glimlachte verdrietig naar hem 'Ach dat is beter dan me eigen leven.' Ze glimlachte en keek in zijn groene ogen. 'Ons leven is gevaarlijk als iemand achter onze identiteit ontdekt kunnen we dat verwachten.' Ze keek naar haar hand .
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 5:54 am
Ze veegde die traan weg en glimlachte verdrietig naar hem 'Ach dat is beter dan me eigen leven.' Ze glimlachte en keek in zijn groene ogen. 'Ons leven is gevaarlijk als iemand achter onze identiteit ontdekt kunnen we dat verwachten.' Ze keek naar haar hand . Hij knikte. "Dat is waar maar jullie zijn teminste niet verplicht om je beste vrienden te doden en andere onschuldige soms zelfs kinderen..." Zijn gezicht verrok van de pijn. Hij haatte zijn ouders waarom deden ze hem dit aan? Hij voelde even een stekende pijn door zijn rug maar hij negeerde het hem wreef met zijn duim zachtjes over haar gewonde pols en gef er een zachtte kus op. "Ik wilde je echt geen pijn doen maar het is gewoon een reflex, een ziekelijke aangeleerde reflex." Zei hij met walging in zijn stem.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 6:24 am
. Hij knikte. "Dat is waar maar jullie zijn teminste niet verplicht om je beste vrienden te doden en andere onschuldige soms zelfs kinderen..." Zijn gezicht verrok van de pijn. Ze voelde een verlangen om hem te helpen, om hem te op te vrolijken maar de wonden waar bloed uitkwamen maakte haar gek en ze keek naar zijn duim die over haar wond wreef, eerlijk is eerlijk ze voelde geen pijn meer uit het wond, dat kwam door dat ze een kat was en katten genazen snel. Hij gaf er zachtjes een kus op en ze voelde haar wangen rood worden. "Ik wilde je echt geen pijn doen maar het is gewoon een reflex, een ziekelijke aangeleerde reflex." Zei hij met walging in zijn stem. Ze glimlachte scheef 'Nouja dat is niet jou schuld, i kbedoel i kwou je zelf vermoorden. Eerst zit ik te genieten van het zon en dan komt er een jonge man die naast me gaat zitten en in me neusgaten dringt een heerlijk geur van bloed in me neus gaten en het enige wat ik kan denken is jou bloed, dus het is logisch dat je verwonde anders was je nu al dood.' Ze lachte naar hem en haar tanden waren ontbloot haar hoektanden waren zwart door de gif die er in zat. Haar ogen glinsterde van plezier, ja ze was verslaafd aan bloed sinds haar jeugd al, als ze bloed proeft kan ze zich nauwelijks inhouden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] ma apr 30, 2012 10:48 am
Hij zag hoe haar wangen een schattige kleur rood krege waardoor hij moest glimlachen. Ze glimlachte scheef 'Nouja dat is niet jou schuld, i kbedoel i kwou je zelf vermoorden. Eerst zit ik te genieten van het zon en dan komt er een jonge man die naast me gaat zitten en in me neusgaten dringt een heerlijk geur van bloed in me neus gaten en het enige wat ik kan denken is jou bloed, dus het is logisch dat je verwonde anders was je nu al dood.' Ze lachte naar hem en haar tanden waren ontbloot haar hoektanden waren zwart door de gif die er in zat. Haar ogen glinsterde van plezier. Hij haalde zijn schouders op. "Mischien was dat wel beter geweest." Hij kreeg plots een idee en in een wip had Hij sasha opgepakt en droeg hij haar naar een kelder daar zette hij haar op een bank neer en ging even naar een koelkast waar hij een zakje bloed uithaalde het lach hier voor noodgevallen voor als hij teveel bloed had verloren in een gevecht hij legde het voor haar neer en glimlachte naar haar. "Toe maar..." Zei hij met een grijns.
Hij haalde zijn schouders op. "Mischien was dat wel beter geweest." Hij kreeg plots een idee en in een wip had Hij sasha opgepakt en droeg hij haar naar een kelder daar zette hij haar op een bank neer en ging even naar een koelkast waar hij een zakje bloed uithaalde het lach hier voor noodgevallen voor als hij teveel bloed had verloren in een gevecht hij legde het voor haar neer en glimlachte naar haar. "Toe maar..." Zei hij met een grijns. Ze keek met opgetrokken wenkbrouwen naar het pakje met koud bloed, ze hate haar verslaving aan bloed want dat had ze ook nog een voorkeur naar warm bloed maar goed die jonge gaf het zelf dus mocht ze het gegeten paard niet in de bek kijken, ze pakte dankbaar het pakje en scheurde die voorzichtig open zodat het vloeistof niet er uit zal spetten en dan op haar kleren viel dat zou zonde zijn, toen een stukje er af was gescheurd rook ze meteen het bloed en haar normale pupil werd vervangen door die van een kat, ze plaatste het zak bloed naar haar mond en dronk het voorzichtig, het rode vloeistof gleed door haar keel en Sasha sloot haar ogen. Toen het zakje leeg was legde ze die weer terug en veegde haar mond weg, haar pupil veranderde ie weer naar een mens en ze keek beschaamd naar haar handen 'eeh bedankt.' Zei ze zachtjes. Ze durfde hem niet aan te kijken, het zou zeker vreselijk hebben uit gezien.
Blijkbaar had ze nogal een probleem met bloed want ze dronk het echt heel raar en haar ogen zoiets had hij nog nooit gezien. Toen ze klaar was leek ze zich nogal te schamen. 'eeh bedankt.' Zei ze zachtjes. Ze durfde hem niet aan te kijken. Hij grinnikte wat en legde zijn handen op haar schouders. "Ik heb al vaak mensen bloed zien drinken maar dat het op zo'n sexy manier kon wist ik niet." Zei hij met een grijns om haar wat op te vrolijken. Hij ging voor haar zitten en keek haar even aan. "Mischien moeten we het stilletjes gaan afbouwen? Eerst krijg je 2 zakjes per dag en om de 2 weken verminderen we het met een halve zak goed?" Vroeg hij terwijl hij haar even aankeek. Toen wandelde hij uit de kamer naar een soort ondergrondse sportzaal. Hij trok zijn shirt uit en liet de trainingsrobots komen hij greep zijn zweep en begon tegen de robots te vechten, hij moest goed uitkijken want deze ongens waren dodelijk, zeer dodelijk...
Hij grinnikte wat en legde zijn handen op haar schouders. "Ik heb al vaak mensen bloed zien drinken maar dat het op zo'n sexy manier kon wist ik niet." Zei hij met een grijns, ze keek hem niet begrijpend aan wat was er zo leuk aan hoe ze dronk? "Mischien moeten we het stilletjes gaan afbouwen? Eerst krijg je 2 zakjes per dag en om de 2 weken verminderen we het met een halve zak goed?" Vroeg hij terwijl hij haar even aankeek. Ze schudde haar hoofd, het was lief van de jonge dat hij haar probeerde te helpen maar als dat zou lukken had ze dat allang gedaan, ja Sasha had vaker geprobeerd af te kikken maar het lukte haar niet. Deze verslaving was veel te erg en nu kan ze wel soms bij een zakje of een mens houden en dat was al erg knap. Ze keek toe hoe de jonge weg liep naar een sportzaal, Sasha's handen gleden naar de knoop van haar cape die ze uit deed. Daaronder had ze een zwarte strakke broek aan met een blouse. Ze legde haar cape op de bank en liep stilletjes zonder enige geluid te maken naar de sportzaal waar ze tegen een muur aan ging staan en hem stil bewonderde, hij had een snelle reactie voor een normale mens vond ze. Sasha hield haar mond want ze wou hem neit afleiden wie weet wat er dan gebeurde.
Hij begreep wel dat ze er mischien moeilijk van zou kunnen afkicken maar ze wilde het proberen. Hij doorboorde de robots met zijn zweep het ging allemaal heel goed tot één van de robots langs achter kwam en zijn robot hand eraf sloeg je zag niet dat hij nep was omdat het heel vakkundig was gedaan maar hij was wel zeker syntetisch iets dat hij had opgelopen tijdens zijn training in Italië. Hij sloeg de robot met zijn zweep en zette ze allemaal uit. Hij raapte zijn hand op en toen hij weer uit de sportzaal liep zag hij Sasha staan hij keek haar even verbaasd aan maar strompelde toen verder. Hij liep naar de keueken en begon daar zijn zenuwen met de draaidjes van de hand te verbinden nadat alle draadjes vastzaten klikte de hand weer aan zijn huid en kon hij de vingers bewegen. Hij keek naar zijn hand en werd weer herinnerd aan één van de zovele pijnlijke herineringen hij liep naar zijn slaapkamer en deed zijn deur dicht maar niet op slot hij zat op de rand van zijn bed met zijn gezicht in zijn handen soms kon hij echt depressief worden...
HEt ging allemaal goed, hij doorboorde de robots steeds maar toen één van de robots achter hem kwam en zijn hand er af sloeg gaf ze geschrokke gil, maar er kwam geen bloed uit het hand en toen hij de laatste ook versloeg zette hij ze allemaal uit en pakte zijn hand op als of er niks was gebeurd en liep naar de keuken. Zij liep stilletjes achter hem aan en keek toe hoe hij zijn hand verbinden, toen alle draadjes weer vast zaten kon de hand weer bewegen. Toen liep de jonge naar zijn kamer en deed de deur dicht maar neit op slot dat kon ze horen. Sasha zuchten en liep op haar balerina's achter hem aan, dit was nou het voordeel van een kat zijn, katten zijn heel gevoelig als hun bazen depressief zijn of zich niet lekker voelen. Voor de deur haalde ze diep adem en sloot haar ogen, dit ging heel veel pijn doen maar als kat wist ze vaak beter wat ze kon doen dan als mens, dus met veel protest van haar hersens veranderde ze zich in een caracal, sprong zachtjes omhoog om de deur te openen en liep naar binnen. Ze zag Jace zitten en miauwde zachtjes, sprong op het bed, met haar voorpoten leunde ze tegen zijn schouder en gaf met haar ruwe tong een lik op zijn wang en begon zachtjes te spinnen en drukte haar kopje tegen zijn wang.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 12:22 am
Ineens kwam sasha in haar shapevorm langs hem zitten ze gaf hem een lik en duwde haar hoofd tegen zijn kaak ze spinde wat. Hij kreeg een klein glimlachje op zijn gezicht hij aaide haar en keek haar even aan met zijn felgroene ogen. "Ik heb je net laten schrikken hè?" Zei hij terwijl hij zijn robot hand weer terugtrok. Hij scaamde zich wat voor zijn ontbrekende lichaamsdeel dat nu vervangen was door een robotversie. Je kon het bijna niet onderschijden omdat er een soort nephuid op zat. Hij keek haar aan. en aaide haar nog steeds. "Ik snap echt niet waarom je mij eerst kustte en me daarna wilde vermoorden... Wat was het nut van die kus Sasha? Mij eerst mentale pijn bezorgen?" Vroeg hij terwijl hij rechtstond en haar op zijn bed liet zitten hij had moeite met weer tegen iemand te praten hij had zich jaren alleen beziggehouden...
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 12:30 am
Ze voelde zijn hand die haar aaide en genoot van die aanraking met haar ogen dicht. "Ik heb je net laten schrikken hè?" Zei hij terwijl hij zijn robot hand weer terugtrok. Ze opende haar ogen en knikte met haar kopje. Toen keek ze weer naar het Robothand en begon er aan te snuffelen, je kon ruiken dat het nep was maar het zag er echt echt uit. "Ik snap echt niet waarom je mij eerst kustte en me daarna wilde vermoorden... Wat was het nut van die kus Sasha? Mij eerst mentale pijn bezorgen?" Vroeg hij terwijl hij rechtstond en haar op zijn bed liet zitten, Ze zuchten en keek met haar bruine ogen in zijn groene ogen, haar staart zwiepte rustig heen en weer terwijl ze nadacht hoe ze het beste kon beginnen, eerst in haar menselijke vorm veranderen? Dat deed ze nu zat er geen woestijn lynx op het bed maar een meisje van 19 'Nou je leek me aardig te vinden en weetje ik word het zat om me prooi meteen te doden en ik vond je ook zelf lief...argh, mag ik ook wel eens lol hebben? En jij zou niet eens moeten leven, ik was van plan om je daarna te doden door snelle gif, ik wou je niet eens laten lijden!' Zei ze hopeloos en sloeg haar armen over elkaar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 12:39 am
Hij hoorde haar stem en draaide zich om. 'Nou je leek me aardig te vinden en weetje ik word het zat om me prooi meteen te doden en ik vond je ook zelf lief...argh, mag ik ook wel eens lol hebben? En jij zou niet eens moeten leven, ik was van plan om je daarna te doden door snelle gif, ik wou je niet eens laten lijden!' Zei ze hopeloos en sloeg haar armen over elkaar. Hij keek haar aan. "Nou sorry voor de teleurstelling!" Riep hij naar haar. Hij keek haar een beetje geërgerd aan. Jace wist niet wat hij had hij kon er niets aan doen soms werd hij gewoon kwaad om het verdriet te verdringen. Hij stormde de kamer uit en de hanger met de foto van Anna erin viel op de grond Anna leek eigenlijk best veel op sasha daarom had hij het ook zo moeilijk met haar...
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 12:50 am
Hij keek haar aan. "Nou sorry voor de teleurstelling!" Riep hij naar haar. Hij keek haar een beetje geërgerd aan. Sasha keek niet begrijpend naar de jonge, wat had die plots? Okeej zij zou ook boos worden als iemand haar zou willen vermoorden maar niet zo erg dat ze de kamer zou uitstormen en niet eens zou merken dat iets door de lucht vloog richting de grond, Soepel dook Sasha naar benenden en kon net de hanger op tijd vangen zodat hij niet tegen de grond viel en stuk ging. Ze stond op en wreef pijnlijk over haar pols die weer pijn begon te doen. Sasha keek naar de foto, en dacht plots hoeveel die meisje op haar leek, was dit Anna waar Jace het over had? Één ding wist ze zeker, dit moest ze terug brengen naar zijn bezitter, zachtjes liep ze de kamer uit en volgde Jace geur, ze trof hem aan bij de balkon en legde haar hand op zijn schouder 'Jace, ik denk dat deze van jou is.' Zei ze rustig en kalm terwij lze de hanger in zijn hand legde.
Hope
Aantal berichten : 705 Gulden : 211 Registratiedatum : 09-04-12
Character sheet Name:: Hope Hood Age:: 16 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 1:12 am
Hij voelde handen op zijn schouders en hij keek Sasha aan. 'Jace, ik denk dat deze van jou is.' Zei ze rustig en kalm terwij lze de hanger in zijn hand legde. Hij keek naar de hanger en hing hem weer om zijn nek en stopte hem onder zijn bloes hij keek naar sasha. "Het spijt me van net ik had niet tegen je mogen roepen." Zei hij terwijl hij haar rustig tegen zich aantrok en haar een kus op haar kruin gaf er rolde een traan over zijn wang dit had hij zo vaak met Anna gedaan...
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 1:21 am
Hij keek naar de hanger en hing hem weer om zijn nek en stopte hem onder zijn bloes hij keek naar sasha. "Het spijt me van net ik had niet tegen je mogen roepen." Zei hij terwijl hij haar rustig tegen zich aantrok en haar een kus op haar kruin gaf, ze zuchte en veegde de traan weg 'okeej ik hoef niet eens me katten zintuig te gebruiken om te weten dat er met jou iets goed mis is en ik weet van me zelf dat het het beste is om je hart te luchten, dus vertel op wat er dwars zit.' Zei ze rustig en ging op de leuning zitten afwachtend naar zijn verhaal. ze legde haar hand op zijn borst en keek in zijn smaragd groene ogen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 1:48 am
ze zuchte en veegde de traan weg 'okeej ik hoef niet eens me katten zintuig te gebruiken om te weten dat er met jou iets goed mis is en ik weet van me zelf dat het het beste is om je hart te luchten, dus vertel op wat er dwars zit.' Zei ze rustig en ging op de leuning zitten afwachtend naar zijn verhaal. ze legde haar hand op zijn borst en keek in zijn smaragd groene ogen. Hij grinnikte even en legde zijn hand op haar wang. "Ik wil je ziel niet vervuilen met mijn verleden Sasha. Mischien vertel ik het ooit maar nu nog niet schat." Zei hij terwijl hij haar even over haar hoofd wreef. hij ging tegenover haar staan schuin tegen de muur met zijn handen in zijn broekzak.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 2:01 am
ze legde haar hand op zijn borst en keek in zijn smaragd groene ogen. Hij grinnikte even en legde zijn hand op haar wang. "Ik wil je ziel niet vervuilen met mijn verleden Sasha. Mischien vertel ik het ooit maar nu nog niet schat." Zei hij terwijl hij haar even over haar hoofd wreef. hij ging tegenover haar staan schuin tegen de muur met zijn handen in zijn broekzak. Ze keek hem smekend aan 'Mijn ziel is al vervuild genoeg maar goed als je niet wil vertellen hoeft het niet.' Ze veegde een losse pluk uit haar gezicht, ze schudde haar hoofd en keek naar de zon die al laag stond 'ik denk dat ik beter naar me huis kan gaan...als je het niet erg vind.' Ze keek naar het bos, vandaag zou ze het niet halen om naar huis te gaan dus was de enige optie buiten slapen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] di mei 01, 2012 2:11 am
Ze keek hem smekend aan 'Mijn ziel is al vervuild genoeg maar goed als je niet wil vertellen hoeft het niet.' Ze veegde een losse pluk uit haar gezicht, ze schudde haar hoofd en keek naar de zon die al laag stond 'ik denk dat ik beter naar me huis kan gaan...als je het niet erg vind.' Ze keek naar het bos. Jace keek haar aan en ging geruisloos achter haar staan. Hij greep haar middel en gooide haar over zijn schouder. "Ik ga je echt niet bij zondsondergang nog door een bos laten lopen en zeker niet nu je gewond bent jij blijft mooi hier." Zei hij terwijl hij haar naar zijn kamer bracht en haar op het bed legde hij stopte haar in en gaf haar een kus op haar voorhoofd hij ging zelf in de stoel tegenover het bed zitten en hield haar in de gaten.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 02, 2012 12:15 am
Ze was zo in gedachten dat ze niet merkte dat Jace achter haar ging staan en toen hij pas haar bij middel haar vast pakte schrok ze zich rot, hij gooide haar over zijn schouder ."Ik ga je echt niet bij zondsondergang nog door een bos laten lopen en zeker niet nu je gewond bent jij blijft mooi hier." Ze gromdek ben al een grote meid Jace en niemand hoeft op mij te letten.’ ze en wachte tot ze weer neer werd gezet maar blijkbaar had de jonge alles al besloten en haar naar zijn kamer gebracht legde haar op het bed en stopte haar in en gaf en kus op haar voor hoofd, ze hield Jace goed in de gaten terwijl hij haar goed in de gaten hield van af zijn stoel. ce dit is jou bed en hier hoor jij in te slapen en niet ik, ik ben een kat dus kan overal wel een plekje vinden om rustig te slapen.’ en paar seconde was ze uit het deken gekropen en zat op het bed. Even wreef ze met haar duim over haar gewonde pols maar hield haar bruine ogen op de jonge blood hunter gericht en glimlachte scheefk ga niet slapen voor dat mijn baas op zijn eigenbed ligt te snurken, ik hoop dat je snurkt?’stond elegant op en ging achter Jace staan en liet haar slanke vingers over zijn schouders glijden en begon ze te bewegen, het was een rustige massage. ‘Het was een lange dag geweest voor je en je verwondingen doen vast nog pijn, rust is het beste medicijn die je kan krijgen, ik zal wel over je waken.’ Haar stem klonk net als die van een engel, rustig en ook zangerig.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 02, 2012 1:37 am
Ze gromdek ben al een grote meid Jace en niemand hoeft op mij te letten.’ Jace grinnikte. "Zo groot ben je niet sasha." ce dit is jou bed en hier hoor jij in te slapen en niet ik, ik ben een kat dus kan overal wel een plekje vinden om rustig te slapen.’ en paar seconde was ze uit het deken gekropen en zat op het bed. Jace grijnsde. "Wel dan kan je even goed in het bed slapen." Even wreef ze met haar duim over haar gewonde pols maar hield haar bruine ogen op de jonge blood hunter gericht en glimlachte scheef k ga niet slapen voor dat mijn baas op zijn eigenbed ligt te snurken, ik hoop dat je snurkt?’ Hij lachtte nu even. "Dan moet ik je teleurstellen lieve Sasha ik maak geen geluiden als ik slaap." stond elegant op en ging achter Jace staan en liet haar slanke vingers over zijn schouders glijden en begon ze te bewegen, het was een rustige massage. Jace sloot even genietend zijn ogen en zijn spieren ontspande. ‘Het was een lange dag geweest voor je en je verwondingen doen vast nog pijn, rust is het beste medicijn die je kan krijgen, ik zal wel over je waken.’ Haar stem klonk net als die van een engel, rustig en ook zangerig. Hij deed zijn ogen weer open en keek even achter zich recht in haar bruine prachtige ogen. Hij stond weer recht en greep haar nog eens bij haar middel hij zette haar weer op bed en ging zelf ook liggen. Het was eigenlijk een groot waterbed in de vorm van een cirkel. Hij grijnsde een sheve grijns naar haar. "Ik blijf hier enkel liggen als jij dat ook doet." Zei hij terwijl hij zijn gespierde armen achter zijn hoofd legde en haar nog steeds grijnzend aankeek.
Onderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha] wo mei 02, 2012 1:45 am
"Dan moet ik je teleurstellen lieve Sasha ik maak geen geluiden als ik slaap." Ze rolde met haar ogen. Als hij had gesnurkt kon ze gewoon met haar mensengedaante uit het huis sluipen en hier zover mogelijk weg wezen. Ze schrok uit haar gedachten toen Jace voor haar stond en haar bij de middel greep, hij zette haar weer op het bed en ging zelf ook wel liggen. Ze glimlachte naar hem "Ik blijf hier enkel liggen als jij dat ook doet." Zei hij terwijl hij zijn gespierde armen achter zijn hoofd legde en haar nog steeds grijnzend aankeek. Ze haalde haar schouders op en wou net weer in haar shape shifter vorm veranderen toen ze stekend pijn voelde bij haar pols en gromde 'Fijn, ook weer gezeur van me lichaam.' Zei ze mopperend en nestelde zelf dicht tegen hem aan en begon zachtjes te spinnen terwijl ze haar ogen sloot, spinnen kon ze nog gelukkig wel.