Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hello beautiful [Sasha]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 2:02 am

Ze haalde haar schouders op en wou net weer in haar shape shifter vorm veranderen toen ze stekend pijn voelde bij haar pols en gromde 'Fijn, ook weer gezeur van me lichaam.' Zei ze mopperend en nestelde zelf dicht tegen hem aan en begon zachtjes te spinnen terwijl ze haar ogen sloot. Jace grinnikte en sloeg zijn arm om haar heen. Hij gennoot van haar zachte vel tegen hem en hij gaf haar een kus op haar kruin die bedekt was met het prachtige zijdezachte haar. Hij moest weer even aan Anna denken maar sasha was anders hij keek naar haar geslote ogen en voor hij het wist had hij zijn lippen op haar mond gepland niet wetend wat ze zou doen....

(verdorie verkeerde acc)
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 2:14 am

Ze genoto van zijn rustige ademhaling, zijn sterke aanrakingen en even doelzelde ze weg, maar voor ze het wist voelde ze zachte lippen tegen de haren, ze opende haar ogen en keek naar Jace's gezicht, automatisch kuste ze terug en haar hand streelde haar prachtige bruine haar, ze sloot haar ogen en hoorde haar eigen hart slag te keer gaan en voelde haar wangen rood worden, zachtjes werd het steeds schemeriger en ze loste haar lippen van de zijne 'dit is niet goed.' Zei ze zachtjes en keek hem bang aan, wat zouden de gevolgen zijn, ze mocht niet verliefd worden op een blood hunter.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 2:21 am

ze opende haar ogen en keek naar Jace's gezicht, automatisch kuste ze terug en Jace streelde door haar haar en liet haar zachtjes naar zich toe schuiven, zachtjes werd het steeds schemeriger en ze loste haar lippen van de zijne 'dit is niet goed.' Zei ze zachtjes en keek hem bang aan. Jace knikte. "Daarom is het ook zo moeilijk om het te weerstaan..." Zei hij terwijl hij met zijn duim over haar kaak streelde. Haar huid was zijde zacht en hij wist dat hij het niet mocht maar hij kon er niets aan doen hij voelde zich zo aangetrokken. Hij nam haar hoofd nog even tussen zijn handen en druktte een kus op haar lippen terwijl hij op stond. en haar tegen het bed aan drukte. "Ik kan beter niet bij je blijven liggen..." zei hij zacht met spijt in zijn stem.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 2:30 am

Jace knikte. "Daarom is het ook zo moeilijk om het te weerstaan..." Zei hij terwijl hij met zijn duim over haar kaak streelde. Ze sloot haar ogen en genoot van zijn zachte aanraking, zijn handen waren ruw geworden na jaren training met wapens. maar toch vond ze dit aanraking heerlijk, Hij nam haar hoofd nog even tussen zijn handen en druktte een kus op haar lippen terwijl hij op stond. en haar tegen het bed aan drukte. "Ik kan beter niet bij je blijven liggen..." zei hij zacht met spijt in zijn stem. Ze keek hem niet begrijpend aan en plotseling hoorde ze belletjes in haar achterhoofd rinkelen, haar dierlijk instink nam het van haar over, haar ogen werden die van een kat en in par seconden met heel veel pijn zat een caracal op bed met zijn oren plat in zijn nek naar de deur te kijken. Met haar gehoor hoorde ze mannen op paarden aan komen rijden van ver af, lenig sprong ze van het bed en zakte even door haar gewonde poot maar rende naar het raam, ze sprong het open raam in en bleef daar zitten uit kijken, in de verte zag ze mannen aan komen rijden, ze hadden lange cape's aan dus kon ze ze niet goed zien maar ze wist uit zich zelf dat die mannen gevaarlijk waren. Toen het begon te waaien zag ze dat 1 van de mannen een zwaard bij zich had dus het waren wel Blood Hunters.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 3:07 am

Hij zag Sasha weer veranderen en hoorde de bloodhunters. Hij liep naar beneden en opende de deur Jack, Jake en Jason kwamen naar binnen 3 andere bloodhunters uit Italië. Ze kwam lachend binnen met een tijgervel in hun handen ze vertelde lachend dat ze net een tijger gevild hadden, oftewel de bevriende shapeshifter van Sasha. Jace lachtte met hen mee en ging een drinken halen voor de mannen maar toen hij terug kwam zag hij dat Jack een kooi droeg met Sasha erin hij zette de drank op tafel en liet har eruit. Hij keek de mannen even kwaad aan. "Van deze blijven jullie af zij is van mij persoonlijk." Zei hij kil de mannen haalde hun schouders op en dronken nog een glaasje voor ze weer vertrokken Jace keek Sasha aan met een zucht en liep toen naar de keuken om de glazen weer weg te brengen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 3:18 am

Ze hoorde mannen lachend binnen komen en Jace was naar de keuken gegaan, zij bleef rustig zitten bij het raam en hield alles goed in de gaten. Ze voelde zich zo ontspannen dat ze even haar ogen sloto maar die vlogen meteen weer open toen ze voetstappen haar richting op kwamen. Ze zag een man met een kooi op haar af komen en begon te blazen, wat dacht die mens wel niet zomaar haar aanvallen in ee nhuis van zijn vriend, die man had haar te pakken stopte haar in zo een kooi, natuurlijk liep de man zelf beschadiging. Ze blaasde als gek toen ze naar de keuken werd gebracht, ze zag ook een prachtig vel van haar vriend bij een van die mensen en slikte. Jace zette drank op tafel en liet haar er uit. "Van deze blijven jullie af zij is van mij persoonlijk." Zei hij kil de mannen haalde hun schouders op en dronken nog een glaasje voor ze weer vertrokken Jace keek Sasha aan met een zucht en liep toen naar de keuken om de glazen weer weg te brengen. Zelf was ze ondertussen op een bank gaan liggen en keek de mannen na terwijl ze weg liepen, eentje probeerde haar te aaien maar kreeg als antwoord een beet in zijn hand, hij vloekte en liep toen weg. Ze keek naar Jace en niesde boos terwijl ze haar hoofd om draaide en ze begon haar wond op haar pols weer te likken en lette niet op Blood hunter.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptywo mei 02, 2012 3:41 am

Zelf was ze ondertussen op een bank gaan liggen en keek de mannen na terwijl ze weg liepen, eentje probeerde haar te aaien maar kreeg als antwoord een beet in zijn hand, hij vloekte en liep toen weg. Ze keek naar Jace en niesde boos terwijl ze haar hoofd om draaide en ze begon haar wond op haar pols weer te likken en lette niet op Blood hunter. Jace keek haar kwaad aan. "Doe niet zo jij! Wat is er nu weer?! Als ik niet had gezegd dat je van mij was was je net zoals die tijger in een vloerkleedje veranderd!" Gromde hij . Hij nam haar beet bij haar nekvel en sleurde haar mee naar een kamer. Daar zette hij haar op de vloer en keek haar kwaad aan. "Vanaf nu blijf je hier tot ik je kom halen." Zei hij kil de bloodhunter die hem was aangeleerd was weer even naar boven gekomen en ad nu de macht over hem.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 2:59 am

Ze keek naar de boze Jace die haar aan haar kraag pakte en har naar de kamer bracht. Ze blies en probeerde hem te krabben. Die jonge zei dat als hij niet had gezegd dat ze van hem was ze nu net als die tijger had geëindigd. Ze gromde naar hem en haar ogen spoten vuur terwijl ze verder luisterde, hij zei dat ze nu dit kamer niet meer mocht verlaten zonder zijn toestemming, tss dan kende hij haar niet goed. De Lynx veranderde zich terug naar een mens en Sasha voelde zich kapot maar dat liet ze niet zien, ze moest zich sterk houden bij Jace in de buurt. Ze liep dreigend op hem af en gromde in haar keel ‘Misschien ben ik wel een kat Jace, misschien ben ik je huisdier maar weet dat ik bijt als een slang en als ik bijt kan je dood gaan en ik zal kiezen of ik je laat lijden of je snel dood gaat.’ Als woorden dodelijk konden zijn zouden die van haar het nu zijn. Ze gromde en stapte dreigend op hem af, ‘onthou dit Jace, je bent me vader niet of me broer die me kunnen commanderen. JE bent een blood hunter mijn gezworen vijand.’ Haar ogen straalde dodelijk, ze was woedend en als ze woedend was kon ze nooit helder denken. Ze liep naar de open raam en keek naar buiten, toen draaide ze zich om ‘denk maar goed na terwijl je slaapt over me woorden.’ Zei ze en sprong uit het raam, tijdens de val veranderde ze zich in een caracal en kwam netjes op haar poten terecht, ze voelde pijn door haar poot scheuren maar negeerde het. Zachtjes rende ze door de bos op zoek naar een goede slaap plek, ze vond een oude vossen hol die allang verlaten was, met een zucht ging ze op de koude vloer liggen en sloot haar ogen. Al snel viel ze in een diepe slaap, ze was dood moe en merkte niet dat er gevaar haar kant op kwam
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 7:41 am

Ze liep dreigend op hem af en gromde in haar keel ‘Misschien ben ik wel een kat Jace, misschien ben ik je huisdier maar weet dat ik bijt als een slang en als ik bijt kan je dood gaan en ik zal kiezen of ik je laat lijden of je snel dood gaat.’ Als woorden dodelijk konden zijn zouden die van haar het nu zijn. Ze gromde en stapte dreigend op hem af, ‘onthou dit Jace, je bent me vader niet of me broer die me kunnen commanderen. JE bent een blood hunter mijn gezworen vijand.’ Haar ogen straalde dodelijk. Jace keek haar aan en greep even de pols waar de armband aan zat. "Doe maar dood me dan! Maar denk er wel aan dat je zelf dan ook sterft!" Zei hij terwijl hij haar pols weer losliet. Hij ergerde zich mateloos en zakte in de zetel met een glas wisky in zijn hand. Ze liep naar de open raam en keek naar buiten, toen draaide ze zich om ‘denk maar goed na terwijl je slaapt over me woorden.’ Zei ze en sprong uit het raam, tijdens de val veranderde ze zich in een caracal en kwam netjes op haar poten terecht. "Ooh maak je maar geen zorgen schat dat zal ik doen! En ik zal ook nog eens denken over wat ik met jouw moet doen! Mischien maak ik van jouw wel een mooi wantkleed!" Schreeuwde hij haaar toe. Na een paar uur en een klein dutje begon hij zich toch zorgen te maken en ging haar zoeken hij wist hoe gevaarlijk het hier kon zijn hij nam zijn zweep en zijn netten mee. Na een paar kilometer met zijn paar galloperen zag hij een carcal vechten met een horde gemuteerde wolven hij herkende haar meteen en hij zag dat ze in de problemen zat. hij sprong va zijn paard en begon de wolven weg te jagen met zijn zweep toen ze allemaal weg waren ging hij voor de gewonde carcal staan hij keek haar emotieloos aan. "Afgekoelt?" Vroeg hij koeltjes.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptydo mei 03, 2012 9:35 am

Sasha''s ogen gingen wijd open toen de geur haar neusgaten binnen drong en ze sprong recht overeind klaar wakker. Haar ogen die gewend waren aan de duisternis zagen een groep op haar afsluipen en de caracal begon te blazen als waarschuwing, de wolven die veel te groot waren voor hun vormaat bleven op haar afkomen en ze zette zich schrap, klaar op te springen. Een van de wolven sprong op haar af en behendig ontweek ze die, ze sprong naar voren en beet in een van de wolven, die viel meteen op de grond en de andere begonne nhaar ook aan te vallen, haar poot nie nog steeds gewond was werkte neit meer en ze voelde duidelijk beten in haar vel. Ze blaasde als gek en een paar wolven vielen dood door haar dodelijke gif. Al snel zag ze een paard met een man op hun afkomen en die man steeg van de paard af en jaagde de wolven weg. Ze keek naar de laatste wolf die weg rende en merkte dat Jace voor haar gng staan, zelf schonk ze hem geen blik waardig en ging zitten en haar wonden schoon maken terwijl de woorden van hem in haar hoofd weer galmde "Doe maar dood me dan! Maar denk er wel aan dat je zelf dan ook sterft!" Dat was waar maar het zou ook een hele opluchting voor haar zijn als ze dood was, geen gezeur aan haar kop tenminste. Ze bewoog har oren met haar pluimpjes terwijl hj iets zei "Afgekoelt?" Ze keek hem weer voor het erst aan met ontspannen ogen en je kon in haar ogen de vraag zien weerkaatsten, zij was nogsteeds boos maar die jonge was ook niet de liefste, okeej hij had haar gered. Maar hij had haar ook heel erg gekwetst toen hij schreeuwde dat hij misschien haar als wandkleed ging gebruiken want eerst dacht ze dat hij anders was maar dat was hij niet.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyvr mei 04, 2012 8:50 am

Ze keek hem weer voor het erst aan met ontspannen ogen en je kon in haar ogen de vraag zien weerkaatsten, zij was nogsteeds boos. Hij ging gehurkt voor haar ztten en schudde grijnzend zijn hoofd. "je bent nog steeds kwaad op me hè schat?" Zei hij wat teleurgesteld. "het spijt me. Nu goed?" Vroeg hij met een scheve grijns. Hij keek even naar haar lichaam dat onder de schrammen zat. "Als je meekomt kan ik je verzorgen en krijg je nog een verse zak bloed maar....dan moet je me natuurlijk wel vergeven..." Zei hij met een pruillipje. Hij stond weer recht en liep naar zijn paard. "Kom je schat?" Vroeg hij weer met een scheve grijns zijn groene ogen schenen door het maanlicht.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 3:30 am

Ze zag Jace gehurkt voor haar ging zitten en schudde grijnzend zijn hoofd, ze probeerde zo weinig mogelijk naar hem te kijken en haar aandacht op haar wonden vestigen. "je bent nog steeds kwaad op me hè schat?" Zei hij wat teleurgesteld. "het spijt me. Nu goed?" Vroeg hij met een scheve grijns. Hij keek even naar haar lichaam dat onder de schrammen zat. "Als je meekomt kan ik je verzorgen en krijg je nog een verse zak bloed maar....dan moet je me natuurlijk wel vergeven..." Zei hij met een pruillipje. Bij ee nzak bloed bewoog ze haar oren en keek hem nu weer aan, het stond haar wel aan om die vloeistof wel weer in haar keel te voelen glijden door haar keel. Hij stond weer recht en liep naar zijn paard. "Kom je schat?" Vroeg hij weer met een scheve grijns zijn groene ogen schenen door het maanlicht. Ze keek naar de groene ogen, schudde haar hoofd en veranderde weer in een mens. Op haar wang zaten krassen en verder zag je er niet veel van omdat ze de meeste op haar rug had, maar door haar kleren de ook gescheurd waren zag je dat ze gevochten had, ze zuchte ''Weetje dat ik jou niet kan weerstaan. Je bent te aantrekkenlijk om je te kunnen nergeren en zeker na je aanbod, maar je vrenden moeten betere manieren leren.'' Ze keek hem aan en liep naar hem toe.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 3:46 am

Ze keek naar de groene ogen, schudde haar hoofd en veranderde weer in een mens. Op haar wang zaten krassen en verder zag je er niet veel van omdat ze de meeste op haar rug had, maar door haar kleren de ook gescheurd waren zag je dat ze gevochten had, ze zuchte ''Weetje dat ik jou niet kan weerstaan. Je bent te aantrekkenlijk om je te kunnen nergeren en zeker na je aanbod, maar je vrenden moeten betere manieren leren.'' Ze keek hem aan en liep naar hem toe. Hij grijnsde en hielp haar op zijn paard. Hij ging achter haar zitten en sloeg zijn armen om haar heen om de teugels te pakken. Zijn hoofd leunde over haar schouder. "Ik zou het geen vrienden noemen eerder handige pionnnen in mijn spel." Zei hij met een grijns terwijl hij zijn paard naar huis liet draven. "Het leven bestaat uit strategiën Sasha en als je machtige mensen je aardig laat vinden zullen ze je helpen als je in de problemen zit snap je?" Vroeg hij terwijl hij haar weer van het paard tilde en haar naar binnen droeg. Hij legde haar op zijn grote bed en begon haar wondes te verzorgen. Hij moest lachen als ze soms even een grappig gezicht trok als het prikte. Toen hij klaar was keek hij haar aan en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. "Volgende keer zou ik geen grot in wolventerritoria zoeken schat." Zei hij met een scheve grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 3:59 am

Hij grijnsde en hielp haar op zijn paard. Hij ging achter haar zitten en sloeg zijn armen om haar heen om de teugels te pakken. Zijn hoofd leunde over haar schouder. "Ik zou het geen vrienden noemen eerder handige pionnnen in mijn spel." Zei hij met een grijns terwijl hij zijn paard naar huis liet draven. "Het leven bestaat uit strategiën Sasha en als je machtige mensen je aardig laat vinden zullen ze je helpen als je in de problemen zit snap je?" Ze zuchte, '' mensen zijn ingewikkeld, bij katten is het zo als we in ee nclan leven geven we om elkaar en als we solitair zijn is het onze eige keuze dus als je in problemen zt zal niemand je helpen.'' hij haar weer van het paard tilde en haar naar binnen droeg. Hij legde haar op zijn grote bed en begon haar wondes te verzorgen. Hij moest lachen als ze soms even een grappig gezicht trok als het prikte. Toen hij klaar was keek hij haar aan en gaf haar een zoen op haar voorhoofd. "Volgende keer zou ik geen grot in wolventerritoria zoeken schat." Zei hij met een scheve grijns. Ze niesde even '' ik heb nogsteeds hun stank in me neus, gore beesten zijn het.'' Zei ze afkeurend, ze ging half zitten en pakte zijn hals van zijn shirt en trok hem naar zich toe '' ik zit diep in de schulden bij je denk ik.'' Ze grijnsde speels.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 4:06 am

Ze zuchte, '' mensen zijn ingewikkeld, bij katten is het zo als we in ee nclan leven geven we om elkaar en als we solitair zijn is het onze eige keuze dus als je in problemen zt zal niemand je helpen.'' Hij lachtte. "Ach ja mensen zijn gecompliceerde wezens." Zei hij met een grijns. Ze niesde even '' ik heb nogsteeds hun stank in me neus, gore beesten zijn het.'' Zei ze afkeurend, ze ging half zitten en pakte zijn hals van zijn shirt en trok hem naar zich toe '' ik zit diep in de schulden bij je denk ik.'' Ze grijnsde speels. Hij keek haar aan en nam haar hoofd tussen zijn ruwe handen en drukte zijn lippen op de haarre hij zoende haar een tijdje en liet haar toen los hij keek haar aan ze had nog steeds zijn bloes vast. "Nee hoor nu staan we kiet..." Zei hij met een speelse grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 4:17 am

Hij keek haar aan en nam haar hoofd tussen zijn ruwe handen en drukte zijn lippen op de haarre hij zoende haar een tijdje en liet haar toen los hij keek haar aan ze had nog steeds zijn bloes vast. "Nee hoor nu staan we kiet..." Zei hij met een speelse grijns. Ze keek hem teleurgesteld aan ''Weetje zeker dat ik niet nog een beetje in de krijt sta bij jou, anders ren ik wel weer naar buiten en zoek die groep weer op.'' Ze keek weer naar het raam en toen weer naar Jace, Sasha streelde lifkozend zijn wang en hoorde de vogels buiten fluiten. Ze likte haar lippen terwj lze aan het vlees dacht maar schudde die gedachten weg en keek toen weer naar Jace ''krijg ik vandaag nog een zak bloed of ben ik te stout geweest?'' Ze keek hem vragend aan maar haar ogen stonden nog steeds speels.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 4:46 am

Ze keek hem teleurgesteld aan ''Weetje zeker dat ik niet nog een beetje in de krijt sta bij jou, anders ren ik wel weer naar buiten en zoek die groep weer op.'' Ze keek weer naar het raam en toen weer naar Jace, Sasha streelde lifkozend zijn wang en hoorde de vogels buiten fluiten. Hij grijnsde. "Laat ik het anders formuleren voor het komende halfuur sta je kiet." Zei hij terwijl hij zijn lippen weer tegen haar duwde. ''krijg ik vandaag nog een zak bloed of ben ik te stout geweest?'' Ze keek hem vragend aan maar haar ogen stonden nog steeds speels. Hij keek haar uitdagend aan. "Hmmm bewijs eerst maar wat je er voor over hebt." Zei hij terwijl hij haar los liet met pretlichtjes in zijn ogen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 5:02 am

Hij grijnsde. "Laat ik het anders formuleren voor het komende halfuur sta je kiet." Zei hij terwijl hij zijn lippen weer tegen haar duwde. . Hij keek haar uitdagend aan. "Hmmm bewijs eerst maar wat je er voor over hebt." Zei hij terwijl hij haar los liet met pretlichtjes in zijn ogen. Ze lachte '' Wat wil je dat ik doe? Mijn lichaam is tot nu toe niet echt aantrekkelijk door al die krassen.'' Ze keek teleurgesteld maar trok hem wel dichter naar zich toe en haar mond raakte zijn lippen. Ze voelde haar hart tekeer, het was lente en dat werkte al op haar dat ze gek werd maar deze jonge was zelfs zonder lente aantrekkelijk. '' Weetje dat je ogen net groene bladeren lijken in de zonlicht?'' Zei ze zacht.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 5:13 am

Ze lachte '' Wat wil je dat ik doe? Mijn lichaam is tot nu toe niet echt aantrekkelijk door al die krassen.'' Ze keek teleurgesteld maar trok hem wel dichter naar zich toe en haar mond raakte zijn lippen. Hij grijnsde. "Sasha toch zelfs als je zwaar verminkt zou zijn zou je nog de mooiste vrouw op aarde zijn." Zei hij met een charmante stem. '' Weetje dat je ogen net groene bladeren lijken in de zonlicht?'' Zei ze zacht. Hij kroop op het bed en trok haar tegen zich aan. "Wel bedankt. Ik zou je ook een compliment willen geven maar helaas zijn er geen woorden goed genoeg voor jouw schoonheid." Zei hij zacht terwijl hij haar een kus gaf. "Geloof me Sasha ik zou echt heel graag gebruik willen maken van je lichaam maar dat kan ik je onmogelijk vragen schat." Zei hij met een zielige scheve lach.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 10:19 am

Hij grijnsde. "Sasha toch zelfs als je zwaar verminkt zou zijn zou je nog de mooiste vrouw op aarde zijn." Zei hij met een charmante stem. Hij kroop op het bed en trok haar tegen zich aan. "Wel bedankt. Ik zou je ook een compliment willen geven maar helaas zijn er geen woorden goed genoeg voor jouw schoonheid." Zei hij zacht terwijl hij haar een kus gaf. "Geloof me Sasha ik zou echt heel graag gebruik willen maken van je lichaam maar dat kan ik je onmogelijk vragen schat." Zei hij met een zielige scheve lach. Ze lachte naar hem onschuldig '' Nou dan zou ik eens wat rust hebben, weetje ik ben net hele ongemaneerde groep wolven tegen gekomen die me neit lieten slapen dus...Zou ik een paar uurtjes slapen.'' Zei ze met knpperende wimpers en sloot haar ogen. Bijna meteen viel ze in slaap, ook al lag ze zo nu te doezelen waren haar zintuigen scherp en zou ze meteen wakker worden als iemand naar hun toe kwam, ze genoot van zijn rustige ademhalng en viel in een diepe droom, het was geen prettige droom en ze zag voor har ogen hoe een paar enorme vogels Jace uit elkaar scheurde, het wqas vreselijk maar het ergste was dat ze bloed proefde en toen op Jace zelf afsprong en de half uitelkaar gescheurde lichaam begon te likken zodat het bloed in haar keel stroomde. Het was een vreselijke droom en vandaaag had ze ook al veel te doen...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 10:30 am

Ze lachte naar hem onschuldig '' Nou dan zou ik eens wat rust hebben, weetje ik ben net hele ongemaneerde groep wolven tegen gekomen die me neit lieten slapen dus...Zou ik een paar uurtjes slapen.'' Zei ze met knpperende wimpers en sloot haar ogen. Bijna meteen viel ze in slaap. Hij bleef haar glimlachend aanstaren ze was zo schattig als ze sliep. Hij bleef bij haar en hij zag dat ze onrustiger werd naarmat de nacht vorderde bij zonsopgang zag ze er echt heel overstuur uit en hij wekte haar zachtjes. "Rustig schat het was maar een droom." Zei hij sussend. Hij stond op en liep naar de keueken waar hij een ontbijt voor haar maakte hij had een broodje een sinaasappel en een beker bloed klaargezt en liep ermee naar boven hij zette de plateau op haar schoot en glimlachte vriendelijk hij streelde het haar uit haar gezcht. "Wil je over je droom praten schat?" Vroeg hij zacht.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyza mei 05, 2012 10:13 pm

Jace wekte haar zachtjes en voorzichtig opende ze haar ogen. "Rustig schat het was maar een droom." Zei hij sussend. Hij stond op en liep naar de keueken, Ze zuchte opgelucht en ging wat rechter zitten en wreef over haar slapen, ze hoorde Jace naar boven komen en keek wat hij mee bracht want het eerste wat in haar neus kwam was de geur van bloed, ze zag dat hij een broodje mee bracht en een Sinaasappel en natuurlijk een beker bloed. hij zette de plateau op haar schoot en glimlachte vriendelijk hij streelde het haar uit haar gezcht. "Wil je over je droom praten schat?" Vroeg hij zacht. Ze keek naar Jace en herrinerde zich haar vreselijke droom. Nee daar wou ze zeker niet over praten het was al erg genoeg om het te zien en ze kon zich niet voorstellen dat ze ook al moest vertellen. ' Nee het is niet echt iets belangerijks.' Zei ze alleen maar en nam haar Broodje, e merkte nu pas dat ze als gek honger had en door de geur van het bloed maakte haar altijd hongerig. Het Broodje smaakte vreselijk want ze was niet echt gewend aan mensen eten, ze hield liever van rauw vlees, maar Jace was zo lief geweest om het voor haar te maken dus at ze het op. Toen dat broodje weg gewerkt was pakte ze voorzichtig het glas en rook er aan, har ogen veranderde in die van een kat en ze dronk het rustig op, plotseling voelde ze borden energie op haar afkomen, toen het glas leeg was werden haar ogen weer normaal en ze veegde haar mond af met haar rug van haar hand, ' Heb jij nog kunnen slapen want ik dnek dat je vandaag een drukke dag hebt, het is midden in de week dus moet je denk ik werken.' Ze begon over een andere onder werp omdat ze geen zin had om over haar droom te vertellen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyzo mei 06, 2012 8:09 am

' Nee het is niet echt iets belangerijks.' Zei ze alleen maar en nam haar Broodje. Ze at haar broodje op maar hij merkte dat ze het niet echt lekker leek te vinden. "Owke maar als je erover wilt praten je weet me te vinden." Zei hij met een glimlach. Toen dat broodje weg gewerkt was pakte ze voorzichtig het glas en rook er aan, har ogen veranderde in die van een kat en ze dronk het rustig op. Hij grinnikte een beetje als hij haar het bloed zag drinken. toen het glas leeg was werden haar ogen weer normaal en ze veegde haar mond af met haar rug van haar hand, ' Heb jij nog kunnen slapen want ik dnek dat je vandaag een drukke dag hebt, het is midden in de week dus moet je denk ik werken.' Hij haalde zijn schouders op. "Schat één nacht zonder slaap kan ik wel aan en tsja werken is eigenlijk op jullie jagen dus dat is voor vandaag denk ik geen optie nu ik nog aan het recupureren ben van jouw klauwen." Zei hij met een grijns. "Maar als je wilt kunnen we naar het dorp? Kunnen we mischien een leuke jurk voor je vnden." Zei hij met een grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyma mei 07, 2012 2:57 am

"Owke maar als je erover wilt praten je weet me te vinden." Zei hij met een glimlach. Ze knikte dat ze het wist. Hij haalde zijn schouders op. "Schat één nacht zonder slaap kan ik wel aan en tsja werken is eigenlijk op jullie jagen dus dat is voor vandaag denk ik geen optie nu ik nog aan het recupureren ben van jouw klauwen." Zei hij met een grijns. "Maar als je wilt kunnen we naar het dorp? Kunnen we mischien een leuke jurk voor je vnden." Zei hij met een grijns. Ze keek naar hem met grote ogen aan ''Geen denken aan, jurken zitten altijd in de weg, ze scheuren snel als je door het bos loopt en die dingen zijn vreselijk onhandig.'' Zei ze meteen. Nee jurken kon ze al sinds haar kindheid niet uitstaan. '' En trouwens ik moet toch nog even naar huis om wat spullen te halen.'' Zei ze snel daarna en dacht aan de brieven die ze moest schrijven naar haar vrienden.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Emptyma mei 07, 2012 3:11 am

Ze keek naar hem met grote ogen aan ''Geen denken aan, jurken zitten altijd in de weg, ze scheuren snel als je door het bos loopt en die dingen zijn vreselijk onhandig.'' Zei ze meteen. Hij moest lachen oké oké geen jurken dan ik denk trouwens toch dat je mooier bent zonder zei hij met een speelse grijns. Hij hielp haar rechtstaan en maakte een buiging voor haar. '' En trouwens ik moet toch nog even naar huis om wat spullen te halen.'' Zei ze snel. Hij knikte en tilde haar over zijn schouder nar de stallen waar hij haar op zijn paar zette en achter haar ging zitten. "Oké schat maar ik ga met je mee wie weet moet ik je weer redden." Zei hij met een grijns.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 3 Empty

Hello beautiful [Sasha]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sasha...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: