Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hello beautiful [Sasha]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Gast
Gast

Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 5:53 am

Ze grinnikte mee en haalde haar schouders op 'Wat alle katten doen, met hun partner spelen.' Ze glimlachte liefjes en speelde met zijn haar. Hij moest lachen. "Je bent een beetje ondeugend hè?" Zei hij met een grijns terwijl hij zijn lippen even tegen die van haar drukte. "Ow bijna vergeten!" Zei hij met een grijns hij haalde een klein fluwele doosje tevoorschijn en hield het voor haar in het doosje zat een gouden verlovingsring met een kleine rode diamant erop. Hij wachtte tot ze het zou openmaken met pretlichtjes in haar oogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:09 am

Hij moest lachen. "Je bent een beetje ondeugend hè?" Zei hij met een grijns, ze grijnsde terug 'misschien.' terwijl hij zijn lippen even tegen die van haar drukte. "Ow bijna vergeten!" Zei hij met een grijns hij haalde een klein fluwele doosje tevoorschijn, ze keek nieuwsgierig naar het doosje en keek toen vragend naar Jace, waar had hij die vandaan? Ze nam het doosje in haar ogen en opende nieuwsgierig en keek naar de goude verlovings ring met een kleine rode diamant erop, ze keek met grote ogen naar Jace 'Jace het is prachtig.' Zei ze zachtjes. 'Waar heb je het vandaan?' vroeg ze nieuwsgierig.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:14 am

ze grijnsde terug 'misschien.' Hij grinnikte. ze keek met grote ogen naar Jace 'Jace het is prachtig.' Zei ze zachtjes. 'Waar heb je het vandaan?' vroeg ze nieuwsgierig. Hij haalde zijn schouders op en ging langs haar zitten. "De ring heb ik zelf gesmeed en de diamant komt uit een mijn in italië waar ik een tijdje de wacht heb gehouden." Hij nam de ring even en wees haar op het kleine tekstje dat erin gegraveerd stond. 'Mijn hart is van jouw.' Stond erop hij glimlachtte naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:22 am

Hij haalde zijn schouders op en ging langs haar zitten. "De ring heb ik zelf gesmeed en de diamant komt uit een mijn in italië waar ik een tijdje de wacht heb gehouden." Hij nam de ring even en wees haar op het kleine tekstje dat erin gegraveerd stond. 'Mijn hart is van jouw.' Stond erop hij glimlachtte naar haar en drukte een kus op haar voorhoofd. Ze begon te stralen 'Hij is prachtig en jij hebt er echt talent voor .' Ze lachte naar hem 'Beter gezegd, je bent een natuurtalent.'
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:26 am

Ze begon te stralen 'Hij is prachtig en jij hebt er echt talent voor .' Ze lachte naar hem 'Beter gezegd, je bent een natuurtalent.' Hij bloosde lichtjes. "Ach wel nee er zijn veel betere juweel bewerkers dan ik" Zei hij met een scheve lach terwijl hij haar tegen zich aandrukte. "En Sasha? Je mag tegen je vrienden zeggen of vluchtende shapeshifters dat ze zich hier ook gerust mogen komen verschuilen als jij dat graag zou willen lieve schat." Zei hij terwijl hij door haar haar streelde.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:34 am

Hij bloosde lichtjes.Ze vondhet schattig hoe hij rode wangetjes kreeg als hij bloosde "Ach wel nee er zijn veel betere juweel bewerkers dan ik" Zei hij met een scheve lach terwijl hij haar tegen zich aandrukte. 'Nou met een beetje oefenen ben jij net zo goed.' Zei ze bemoedigend "En Sasha? Je mag tegen je vrienden zeggen of vluchtende shapeshifters dat ze zich hier ook gerust mogen komen verschuilen als jij dat graag zou willen lieve schat." Zei hij terwijl hij door haar haar streelde. Ze knikte even maar schudde toen direct haar hoofd 'Nee, dat zou moeilijk gaan. Het was al lastig genoeg om hun te overtuigen dat mijn huis veilig was en het zou nog moeilijker gaan om ze te laten geloven dat het bij jou veilig zou zijn.' Zei ze ernstig 'maar het is wel heel erg lief van jou.'
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:38 am

'Nou met een beetje oefenen ben jij net zo goed.' Zei ze bemoedigend. Hij grinnikte ik denk dat je mij een beetje overschat Zei hij met een lach. Ze knikte even maar schudde toen direct haar hoofd 'Nee, dat zou moeilijk gaan. Het was al lastig genoeg om hun te overtuigen dat mijn huis veilig was en het zou nog moeilijker gaan om ze te laten geloven dat het bij jou veilig zou zijn.' Zei ze ernstig 'maar het is wel heel erg lief van jou.' Hij drukte een zoen op haar wang. "Ja daar had ik even niet aan gedacht ik ben de slechterik hier." Zei hij met een duister stemmetje. "Maar je moet me toch wel eens vertellen wat je graag als cadeau wilt voor de bruiloft want ik moet het nog gaan zoeken" Zei hij met een verstrooide grijns.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:51 am

Hij grinnikte ik denk dat je mij een beetje overschat Zei hij met een lach. Ze schudde haar hoofd 'nee hoor.' Zei ze met met knipperende wimpers. Hij drukte een zoen op haar wang. "Ja daar had ik even niet aan gedacht ik ben de slechterik hier." Zei hij met een duister stemmetje. Ze grinnikte. "Maar je moet me toch wel eens vertellen wat je graag als cadeau wilt voor de bruiloft want ik moet het nog gaan zoeken" Zei hij met een verstrooide grijns. Ze deed als of ze nadacht 'Ik hoef niks van jou, dit ring is al veel te veel, vertel me maar liever wat jij wil.'
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 6:58 am

Ze schudde haar hoofd 'nee hoor.' Zei ze met met knipperende wimpers. Ze deed als of ze nadacht 'Ik hoef niks van jou, dit ring is al veel te veel, vertel me maar liever wat jij wil.' Hij grinnikte. "Het enige wat ik wil ben jij schat en het andere wat ik wil daar zal ik nog voor moeten wachten is voor een bruiloft namelijk iet godsdienstig verantwoord." Zei hij met een mysterieuze grijns op zijn gellaat.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 7:06 am

Hij grinnikte. "Het enige wat ik wil ben jij schat en het andere wat ik wil daar zal ik nog voor moeten wachten is voor een bruiloft namelijk iet godsdienstig verantwoord." Zei hij met een mysterieuze grijns op zijn gellaat. Ze keek hem niet begrijpend aan en werd heel erg nieuwsgierig 'Waarom moet je zo geheimzinnig zijn Jace.' zei ze met ee nzeurige stem en streelde met haar vingers zijn sleutelbeen. Ze hate het als ze nooit alles wist waardoor ze vee te nieuwsgierig werd en ze alles zou doen om het er te weten.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 7:13 am

Ze keek hem niet begrijpend aan en werd heel erg nieuwsgierig 'Waarom moet je zo geheimzinnig zijn Jace.' zei ze met ee nzeurige stem en streelde met haar vingers zijn sleutelbeen. Hij grinnikte. "Als je de zelfde opvoeding als ik hebt gehad dan leer je dat je niet al je geheimen in één keer mag prijsgeven lieve Sasha. Anders zou het leven nogal saai zijn denk je niet?" Vroeg hij met een grijns terwijl hij een kus op haar hand gaf. Hij wist dat ze echt doodnieuwsgierig werd als hij zo'n dingen zei maar dat vond hij nu net erg vermakelijk.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 7:17 am

Hij grinnikte. "Als je de zelfde opvoeding als ik hebt gehad dan leer je dat je niet al je geheimen in één keer mag prijsgeven lieve Sasha. Anders zou het leven nogal saai zijn denk je niet?" Vroeg hij met een grijns terwijl hij een kus op haar hand gaf. Ze zuchte en probeerde zich zelf in handen te houden 'goed als jij het zegt wacht ik geduldig af.' Zei ze zachtjes en geërgerd.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyzo mei 20, 2012 7:22 am

e zuchte en probeerde zich zelf in handen te houden 'goed als jij het zegt wacht ik geduldig af.' Zei ze zachtjes en geërgerd. Hij schoot in zijn lach. "Je wilt het echt graag weten hè?" Vroeg hij met een uitdagende grijns. "Wel omdat ik je zo schattig vind als je je ergerd zal ik een hint geven goed?" Vroeg hij met een grijns hij ging weer boven haar hangen en liet zijn vingers tussen haar heuveltjes rondlopen. Hij keek in haar ogen met een speelse twinkeling in de zijne. "Lieve Sasha ik ben een simpele jongeman met simpele verlangens en driften en als ik jouw zo zie dan tja..." Zei hij met een grijns voor hij rechtstond hij hoopte dat ze het nu begreep anders zou ze hel erg haar best moeten doen als ze het echt zo graag wilde weten.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyma mei 21, 2012 2:30 am

"Je wilt het echt graag weten hè?" Vroeg hij met een uitdagende grijns.Ze haalde haar schouders op maar haar ogen stonden nieuwsgierig. "Wel omdat ik je zo schattig vind als je je ergerd zal ik een hint geven goed?" Vroeg hij met een grijns hij ging weer boven haar hangen en liet zijn vingers tussen haar heuveltjes rondlopen. Ze vond het heerlijk maar snapte ook meten wat hij bedoelde, ze had vroeger wel eens gehoord van Godsdiensten. Hij keek in haar ogen met een speelse twinkeling in de zijne. "Lieve Sasha ik ben een simpele jongeman met simpele verlangens en driften en als ik jouw zo zie dan tja..." Zei hij met een grijns voor hij rechtstond, Ze grinnikte en ging ook recht staan en hield haar handen achter haar rug en keek hem grijzend aan, 'Zo als ik al zei, ik ben een goed opgevoed dame en zal wachten tot we getrouwd zijn.' Zei ze met een zucht en wende haar blik van hem af.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Emptyvr mei 25, 2012 9:37 am

Ze grinnikte en ging ook recht staan en hield haar handen achter haar rug en keek hem grijzend aan, 'Zo als ik al zei, ik ben een goed opgevoed dame en zal wachten tot we getrouwd zijn.' Zei ze met een zucht en wende haar blik van hem af. Hij haalde zijn schouders grijnzend op Daar vreesde ik al voor zei hij terwijl hij zich naar haar omdraaide en haar in zijn armen hield hij zoende haar even en keek haar toen in haar ogen. T is zo moeilijk om van zoiets moois af te blijven. Zei hij met een grijns.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello beautiful [Sasha]   Hello beautiful [Sasha] - Pagina 7 Empty

Hello beautiful [Sasha]
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sasha...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: