Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) vr okt 05, 2012 11:26 pm
Het voelde zo goed dat Lily zich tegen hem aanvleide, maar het was ook moeilijk voor hem, maar toen ze hem vroeg of Jenny zijn bedmaatje was keek hij Lily even verrast aan, maar het was zo komies dat hij erom moest lachen. Huilen was tegenwoordig meer aanwezig, maar dat en echt lachen waren normaal zelden wat bij Razor voor kwam. Razor lachte luid en genoot van haar jaloezie. 'Nee gekkie, ik heb geen bedmaatje. Ik zit nog veel te veel aan mijn vrouw te denken om dat te willen, daarom heb ik Jenny ook afgewezen. Al was de verleiding er wel, maar mijn liefde voor haar is veel te sterk om me daar aan over te geven.' zei Razor en wreef even over haar hoofd. Ze moest nog veel leren, maar als ze echt wilde weten hoe een bedmaatje werkte zou hij het beter voor kunnen doen met Jenny dan met Lily zelf al was dat nog een grove manier om het voor haar leeftijd te laten zien?
lira
Aantal berichten : 534 Gulden : 365 Registratiedatum : 17-07-12
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 12:52 am
Lily keek hem vervreemd aan toen hij begon te lachen. Wat was er zo grappig? Lily snapte het niet. Toen hij zei dat hij geen bedmaatje had voelde ze zich inwendig heel blij. Ze kon haar glimlach niet verbergen. "Mooi zo" Zei ze op een toon die ze zelf niet eens begreep. Lily keek Razor aan. "Razor? Is er een plant hier op het eiland die mijn naam draagt?" Vroeg ze zachtjes. ze wist niet waarom maar dat dacht ze echt dat er een plant was een mooie plant, een plant die andere nier konden aanraken maar zij wel een plant die Lily heette. Ze keek hem met een beschaamde blik aan. Ja ze wist ook wel dat het heel stom klonk en dat hij haar niet zou geloven maar ze wist het echt wel zeker. En dat van dat eiland wist ze ook zeker ze wist dat er een eiland was een gevaarlijk eiland dat niet gevaarlijk was voor haar en Razor. ze zag het vaak in haar dromen het voelde altijd zo echt. Maar ze wist he niet zeker ze was nog nooit op een eiland gewsest, of wel.?
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 2:10 am
Lily keek hem niet begrijpend en vragend aan toen Razor begon te en, maar haar toon waarvan hij kon zien dat ze die niet begreep over dat hij geen bedmaatje had beviel Razor zeer, maar ging er niet op in tot ze naar Mystery island vroeg en de bloem die hij naar haar vernoemt had. "Ja die bestaat en komt alleen op mijn eiland voor. Ik zou je hem wel eens kunnen tonen als je dat wilt? Het is mijn plek voor het trainen." zei Razor rustig en kreeg al weer zin om naar het eiland toe te gaan. Hij was er al lang niet meer geweest zeker 6 lange jaren niet meer!
lira
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 2:54 am
Lily's ogen begonnen te glunderen toen hij zei dat ze er nog wel eens naartoe konden gaan. Lily stond op haar blote voeten op Razors benen en haar handen op zijn brede schouders. haar hoofd nu dichtbij en op ooghoogte haar bruine ogen boorde zich in dezijen. "ja! Laten we er naartoe gaan! En laat jenny lekker thuis!" Zei ze met een brede grijns. ja ze wilde niet dat Jenny meeging. Ze vond jenny niet meer leuk. vroeger had ze de vrouw altijd mooi gevonden met haar blonde lokken en haar groene ogen maar nu nu vond ze het helemaal neit leuk dat Jenny zo mooi en lief was. Nee echt niet!
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 3:09 am
Lily's ogen begonnen te glunderen en ze klom boen op hem. Razor voelde zich even ongemakkelijk worden, maar liet het niet merken en toen ze met haar blote voeten op zijn benen stond en haar handen op zijn schouders keek ze hem recht aan. Ze vroeg of ze er samen heen konden gaan zonder Jenny! Razor wist even niks te zeggen maar bleef haar aankijken en probeerde zijn blik ondoorgrondelijk te houden, maar het lukte hem nauwelijks. Haar zo plotstelinge actie's overweldigde hem steeds opnieuw en dreigde steeds hem uit de school te laten klappen. Het was leuk om met haar alleen te zijn heel fijn zelfs, maar ook lastig om zich in te houden. 'Misschien een andere keer, maar nu nog niet. Het is trouwens al laat en jij moet gaan slapen.' zei Razor en tilde haar met zijn handen net onder haar oksels op voor hij opstond en Lily op de grond zetten. Vanavond zou hij zeker doordraaien als hij er alleen met Lily naar toe zou gaan! Razor bedwong zich nog net nu en kon zich er nog net toe zetten Lily een kus op haar kruin te geven. Hij moest zich echt sterk in houden nog meer zelfs dan toen hij Lily net had leren kennen en zijn woede uitbarstingen onder controlle probeerde te houden, dit was echt irritant, maar Razor deed zijn best. Toen Lily eenmaal lag liep hij de slaapkamer uit en zag dat Jenny ook al naar bed toe was. Dan had hij het lekker rustig, Razor trok en trui aan en ging naar buiten om even een frie neus te halen. 'Ik wet dat je het lastig heb Alucard, maar dit is de enigste manier. Je doet het goed voor je eerste keer. Andere waren al bij hun het 4de jaar uit de school geklapt, maar ga zo door en je zult het halen.'Hoorde Razor toen hij net buiten was. Hij herkende de stem, maar was er niet bepaalt blij mee. 'Weet ik, maar het is niet fijn en ze zal later misshien er zelfs kwaad om zijn ik ken Lily en misschien zal ze er opelucht en blij om zijn, maar dat denk ik niet.' zei Razor via zijn gedachten terug, maar kreeg geen respons dus ging hij op de stoel zitten waar hij vaker zat tegenwoordig om uit te blazen.
lira
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 3:45 am
Lily was diep telerugesteld toen Razor niet meteen wou vertrekken. Hij tilde haar op en zette haar op de grond. lily zuchtte en keek naar haar voeten. Ze voelde een zoen op haar kruin. "Slaap lekker Razor" Zei ze zachtjes voor ze in het grote donzige bed kroop. Ze keek naar het plafond. Ze vond het niet leuk als hij ineens zo vreemd ging doen. lily viel in slaap en begon te dromen. ze droomde over razor en een vrouw een vrouw met bruin haar en bruine ogen. ze zag hoe ze plezier maakte en lachtte en toen de vrouw zich omdraaide zag ze er verdorie veel trekjes van zichzelf in. Lily begreep niet hoe dat kwam hoe dat mogelijk was.
Drake
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor) za okt 06, 2012 4:03 am
Razor voelde zich vreemd worden. Het gevoel dat Lily steeds vaker en steeds meer begon te herinneren was fijn!g zelf ook slaap en stond weer op voor hij naar binnen liep en iets naar beneden zag vallen. Razor draaide zich om en keek naar een vallende ster en wenste dat hij genoeg kracht zou hebben om niet te verklappen dat Lily een tweede leven had gekregen en dat hij zich sterk kon houden tot Lily alles weer herinneren zou! Razor liep naar binnen en ging op de bank liggen om te gaan slapen.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I don't understand all this (razor)