Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

It's time to talk, little sis [Eva]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nox

Nox

Aantal berichten : 106
Gulden : 85
Registratiedatum : 22-05-12

Character sheet
Name:: Diana [Nox] Demons
Creature: Shape Shifter

It's time to talk, little sis [Eva] Empty
BerichtOnderwerp: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 1:45 am

Regelmatig kwamen haar blote voeten op de koude aarde van het stille bos terecht, Nox kon de sterke aanwezigheid van de dood hier voelen en het beangstigde haar maar zorgde ook dat ze zich meer thuis voelde, ze wist waar ze was, tenminste, in welk gebied de exacte locatie had ze geen idee van. Ze keek om zich heen en dook ahcter een boom weg toen er een vogel langs vloog, het was maar een vogel, dacht ze bij zichzelf, maar ze kon haar tekeergaande hart niet tot rust brengen. 'Eva!' riep ze over haar mentale band met Eva, haar halfzusje, ze moesten praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 1:55 am

Hoewel de grond koud was en het vandaag nog al mistig was zat Eva buiten ee nboek te lezen terwijl haar de vertaal geesten hielpen, ze ware nvrienden van haar geworden en Ager lag naast haar met gespitste oren, Haar ravenzwarte vleugels hielden haar lichaam warm, Eva nam ee nslok water en sloeg haar bladzijde om toen door haar gedachte nkeihart haar naam werd geroepen, har drinken viel uit haar handen en belande net niet op haar boek, 1 van de vertaal geesten had snel het boek dicht gedaan en ze zuchte opgelucht, toen stond ze op en rechet haar rug terwijl ze om zich heen keek, Eva was in haar territoria. Al snel had ze door dat Nox haar naam had gezegd 'Wat mot je.' Zei ze terug in haar gedachten en opende haar vleugels en vloog richting abbys waar ze Nox aanwezigheid kon voelen, Ager vloog naast haar. Ze landen voorzichtig op het koude grond tegen over har zus.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:00 am

'Wat mot je.' klonk het via hun mentale band terug vanaf Eva en Nox zuchtte.''Praten' antwoorde ze mentaal terwijl ze keek naar de kleine lapjespoes die zich naast haar voeten zat te wassen. Al snel daarna verschenen Eva en natuurlijke haar demonenhondje Ager. Nox knikte slechts als een begroeting maar ze merkte ook dat Umbra overeind was gekomen en met haar gouden wisselkatten ogen naaar Ager keek, ze mocht de hond niet, wat trouwens niet zo vreemd was, maar aanvallen zou ze niet snel doen.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:04 am

haar zus wou praten aar waar over? Ze keek naar Nox met vragende ogen, ze zag dat de kat van Noxover eind was gekomen en Ager in de gaten hield, Ager deed als of hij haar neit zag en keek strak naar Nox 'waar over meot jij met mij praten?' vroeg ze uiteindelijk via gedachten ze had geen zin om hier lang te zijn het liefst wou ze terug naar haar huisje waar ze verder kon lezen.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:10 am

'waar over meot jij met mij praten?' vroeg Eva, die duidelik geen zin had om hier te zijn 'Ah,' antwoorde Nox, de vraag negerend 'Wat was de prijs voor je stem, Eva?' vroeg ze rustig terwijl ze met haar handen een dikke tak van een boom beetpakte en zich eraan optrok waarna ze zich er met een behendige omzwaai op ging zitten.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:14 am

'Wat was de prijs voor je stem, Eva?' vroeg ze rustig terwijl ze met haar handen een dikke tak van een boom beetpakte en zich eraan optrok waarna ze zich er met een behendige omzwaai op ging zitten. Eva keek met samen geknepen ogen naar Nox 'Hij heeft mij mijn 3e fase gegeven voor mijn stem maar ik dacht dat jij dat wel wist... Hoewel ik betwijvel dat Lucifer dat expres deed.' Zei ze rustig in haar gedachten.
Nox

Nox

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:40 am

'Hij heeft mij mijn 3e fase gegeven voor mijn stem maar ik dacht dat jij dat wel wist... Hoewel ik betwijvel dat Lucifer dat expres deed.' zei Eva, nog steeds mentaal en Nox knikte. 'Niet precies.' gaf ze toe terwijl ze naar haar zusje keek.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Emptydi jul 03, 2012 2:54 am

Nox knikte. 'Niet precies.' gaf ze toe terwijl ze naar haar zusje keek. Eva sloeg haar armen over elkaar en keek naar boven 'Wat meot je eigenlijk van mij?! Ik heb genoeg dingen te doen behalve met jou te kletsen.' Zei ze daarna en wachte op antwoord, ze hate het als haar zus er om heen draaide.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: It's time to talk, little sis [Eva]   It's time to talk, little sis [Eva] Empty

It's time to talk, little sis [Eva]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I need to talk to you?
» Eva i need to talk with you!
» we've to talk.... [Razor]
» I want to talk to you, old friend [Robin]
» Need some time to think.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum