Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Eva i need to talk with you! zo jun 24, 2012 7:44 pm
Nadat hij met Robin en Widow gesproken had over het bevrijden van Lily was Razor weer naar het WOF terretorium gegaan om thuis wat dingentjes uit te zoeken zoals hoe het kon dat de bloodhunters hem niet konden doden met de wapens die ze hadden? Razor had eerst nog wat geslapen voor hij zijn huisje uit liep in de richting van het huisje van Eva. Ager had Razor kennelijk op gemerkt want hij stond luid te blaffen. Razor stapte de veranda op en klopte op de deur maar hij hoorde een zachte stem vanuit het huis. "Eva ik wil even met je praten. Er gebeuren de laatste tijd zulke rare dinge en ik wil daar graag antwoorden op, misschien dat jij er meer vanaf weet?" riep Razor tegen de voordeur en wachten geduldig. Toen ze de deur open deed gloeide de duivelse runnen op zijn handen nog steeds doordat Lily nog in groot gevaar verkeerde!
Eva
Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! ma jun 25, 2012 6:36 pm
Eva zat helemaal in haar spreuken boeken terwijl ze de oude taal bestudeerde, de meeste talen kende ze wel maar dit was echt oud taal, ze had ook een hele grote woorden boek bij zich zodat ze het kon vertalen maar het ging niet snel, wat wel jamer was, ook zweefde er 2 geesten die normale mensen wel konden zien bij haar zodat ze haar konden helpen met vertalen, ze fluisterde zacht over wat er stond op het bladzijde toen Ager als gek begon te blaffen en toen Ze geklop hoorde op haar deur, boos liep Eva naar haar Deur en opende die, ze wou nu absoluut niet gestoord worden. . "Eva ik wil even met je praten. Er gebeuren de laatste tijd zulke rare dinge en ik wil daar graag antwoorden op, misschien dat jij er meer vanaf weet?" Ze keek boos naar Razor en knikte toen met tegen zin en liet hem binnen, haar huis lag bezaaid met boeken dat zowat alle plekken innamen die vrij waren.
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! ma jun 25, 2012 6:59 pm
Eva was kennelijk ergens bij gestoort door hem, maar ze liet Razor toch naar binnen. Overal lagen boeken of rollen perkament verspreid en Razor besloot om maar niet te gaan zitten, misschien was ze alles aan het ordenen? "Het eerste wat ik je wilde vragen is, waarom hebben bloodhunter's wapens geen effect op mij? Steeds als ze me willen dodn voel ik wel dat ze me steken, maar ik ga er niet dood aan?" legde Razor zijn eerste probleem aan Eva uit en wachten even op wat ze daarover zeggen zou? "En dan dit? Ik lijk af en toe wel een knipperlicht zoals nu..." zei Razor ge'ergert en hielt beide handen even omhoog zodat ook Eva de duivelse runnen rood opgloeide en weer doofde. "Ik ben er in iedergeval achter dat deze manier van licht geven met mijn voorgevoel met Lily te maken heeft, maar de rest? Buiten wit wat energie te kort betekent en als ik Rising Sun gebruik pulseert het tussen licht blauw en donker blauw, maar wat heeft het te betekenen? Wat ben ik geworden buiten een normale shifter om?" je kon duidelijk aan Razor merken dat hij er totaal niks van begreep!
Ardella Admin
Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! di jun 26, 2012 4:34 am
"Het eerste wat ik je wilde vragen is, waarom hebben bloodhunter's wapens geen effect op mij? Steeds als ze me willen dodn voel ik wel dat ze me steken, maar ik ga er niet dood aan?" legde Razor zijn eerste probleem aan Eva uit en wachten even op wat ze daarover zeggen zou? "En dan dit? Ik lijk af en toe wel een knipperlicht zoals nu..." zei Razor ge'ergert en hielt beide handen even omhoog zodat ook Eva de duivelse runnen rood opgloeide en weer doofde. "Ik ben er in iedergeval achter dat deze manier van licht geven met mijn voorgevoel met Lily te maken heeft, maar de rest? Buiten wit wat energie te kort betekent en als ik Rising Sun gebruik pulseert het tussen licht blauw en donker blauw, maar wat heeft het te betekenen? Wat ben ik geworden buiten een normale shifter om?" Ze kreeg allemaal vragen naar haar hoofd geslingerd en schudde even haar hoofd, Eva liet Ager een paar boeken weg halen bij haar bank zodat Razor kon zitten 'Als eerste, ik ben een demoon, Als iemand mij in de onderwereld probeert te vermoorden zal het niet lukken, een lichaam maken is engelen magie dus dat is logisch dat jij ee nstuk van mijn magie hebt en je moet ook onthouden dat je 3kwart van mijn kracht in je hebt.' Zei ze rustig en ging zelf ook zitten. ze keek naar zijn knipperlichten en grinnikte. hij zag er grappig uit met het geknipper, zelf dacht ze diep na wat die adere kleuren betekende.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! di jun 26, 2012 6:41 am
Eva legde uit dat als iemand haar in de onderwereld zou willen doden dat niet ging en dat een lichaam maken eigenlijk engelen werk was en dat hij 3kwart van haar krachten in zich had en grinnikte om het geknipper van de runnen. Razor knikte bij haar uit leg, maar snapte nog steeds niet waarom de Bloodhunters hem niet konden doden. en zag dat ze Ager opdracht gaf wat boeken op te ruimen en ging tegenover Eva zitten. Hij zuchten even toen ze naar zijn handen bleef kijken en stopte ze in zijn jaszakken zodat het minder opviel? 'Dus je wilt beweren dat ik dus voor 3kwart een demon ben?' vroeg Razor en vond het niet erg, maar dat verklaarde wel een hoop. Demonen waren niet zomaar stuk te krijgen, maar hun tekkingen waren de zwakke plek van een demon. 'Maar dan snap ik nog niet hoe ik dan zonder ketting kan rond lopen en toch de volle mep aan kracht heb. Ik heb jouw gezien toen jij je ketting kwijt was en leek wel een oude vaatdoek... Dat heb ik alleen als mijn maag leeg raakt en de runnen wit worden!' zei Razor en hoorde Ager grommentoen hij haar een oude vaatdoek noemde. 'Hoe heten zulke half Demonen eigenlijk?' vroeg Razor en keek Eva weer aan, want hij had even naar Ager gekeken toen deze gromde.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! wo jun 27, 2012 4:23 am
'Dus je wilt beweren dat ik dus voor 3kwart een demon ben?' vroeg Razor en vond het niet erg, maar dat verklaarde wel een hoop. Demonen waren niet zomaar stuk te krijgen, maar hun tekkingen waren de zwakke plek van een demon. 'Maar dan snap ik nog niet hoe ik dan zonder ketting kan rond lopen en toch de volle mep aan kracht heb. Ik heb jouw gezien toen jij je ketting kwijt was en leek wel een oude vaatdoek... Dat heb ik alleen als mijn maag leeg raakt en de runnen wit worden!' zei Razor en hoorde Ager grommentoen hij haar een oude vaatdoek noemde. 'Hoe heten zulke half Demonen eigenlijk?' vroeg Razor en keek Eva weer aan, Eva zuchte weer, hij was echt hopeloos. 'Let op, mijn 3 kwart kracht is in jou lichaam zodat jij kunt leven daar in, het ozu me niks verbazen als er nog een beetje over is waardoor je niet gedood kan woorden, het ligt ergens opgesloten zodat je het kan gebruiken.' Zei ze zo kalm mogelijk en krabte Agers hoofd. Toen sloto ze haar ogen en veranderde, haar haar werd zwart en op haar voor hoofd kreeg ze een grote tatoe, haar vleugels zaten achter haar rug ingeklapt 'Ik ben een jonge demon en ieder demon heeft zijn fase's, in mijn eerste fase had ik ee nstaf, in mijn 2e fase had ik een ketting en nu heb ik een tatoe waar mijn kracht in zit.' probeerde ze uitteleggen. Ze probeerde te herinneren hoe die demonen ook al weer hete 'een dieren demon heet een demidemon en dat ben jij geloof ik...' Zei ze heel voorzichtig.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! wo jun 27, 2012 1:49 pm
Eva krabte Ager op zijn kop en begon uit te leggen. Razor bleef luisteren en hoorde dat Demonen dus bepaalde fase's hadden. En de kracht waar ze het over had begreep Razor niet helemaal, maar moest toen denken aan die alles vernietigende roes. "Ik denk dat ik daar al mee in aanraking ben geweest alleen is dat nog al lastig uit te leggen?" zei Razor en wreef even achter zijn oor. Hij moest die kracht dus zien te overwinnen? "Je zegt dat demonen hun fase's hebben, maar hoe kom je dan verder zonder dat je verzwolgen zult worden? Dat gebeurd bij mij namelijk wanneer een bloodhunter me wilt proberen te doden..." terwijl Razor sprak leek zijn bedoelingen eerst serieus, maar bij de laatste woorden verscheen een gemene grijns die zich moeilijk weer liet weg halen, maar bij de gedachten alleen al aan hun verbaasde gezichten kon hij die grijns nauwlijks weg halen. "Een demidemon... Klinkt zo gek nog niet!"Mumelde Razor zacht en liet het woord even over zijn tong rollen. Ze noemde hem in de arena al de duivel des doods, maar nu was hij de demoon des doods en dat vond Rzor niet eens erg, maar ontleende er juist plezier aan. Toen Eva weer begon te spreken keek hij haar weer aan en liet het dagdromen achter wegen dit was heel belangrijk voor hem en het zou Razor weer bij gevecgten helpen.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! do jun 28, 2012 9:20 am
"Je zegt dat demonen hun fase's hebben, maar hoe kom je dan verder zonder dat je verzwolgen zult worden? Dat gebeurd bij mij namelijk wanneer een bloodhunter me wilt proberen te doden..." terwijl Razor sprak leek zijn bedoelingen eerst serieus, maar bij de laatste woorden verscheen een gemene grijns, Eva keek badachtzaam naar Razor 'Nou zo een kracht komt vaak als bescherming of aanval, onze voor ouders hebben ook zo iets gehad en normale mensen hebben dat net iets anders, bij normale mensen heet het adrenaliene die vaak te voorschijn komt als je moet wegrennen of gaat vchte, sommige mensen zijn prooi en sommige als voor beeld gebruik ik jou zijn jagers.' Zei ze rustig, zehoopte dat hij het een beetje snapte 'Dus die kracht daar moet je mee leren omgaan, het is jou soort adrenaliene.' Ager schudde zijn vacht af en blafte toen er een paar van haar vertaal geesten te voorschijn kwamen en Razor nieuwsgierig bekeken. "Een demidemon... Klinkt zo gek nog niet!"Mumelde Razor zacht en liet het woord even over zijn tong rollen. Ze slikte toen een paar geesten in oud grieks zeiden en knikte 'Maar nu je zo een demoon bent moet je wel met mijn vader contact nemen en ik kan verwachten dat ik op mijn kop krijg maar jij ook trouw zult zweren...' Zei ze zacht, ze had geen zin om weer ruzie te krijgen met haar vader.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! do jun 28, 2012 1:20 pm
Eva legde verder de dingen uit en de geesten die haar helpen kwamen een kijkje nemen, maar Razor reageerde niet echt op ze dan even naar hen te kijken. "Dat zou allemaal best, maareuh hoe krijg ik je vader te spreken? Het niet alleen een tweede kans die ik via Will, Hope en jouw heb verkregen, maar de meeste dingen zijn nieuw vooral dat demoongedoe. Al weet ik het niet zeker, maar soms heb ik het gevoel bekeken te worden?" zijn woorden klonken neutraal maar standvast. Razor voelde zo nu en dan ogen op hem gericht en dat gevoel had hij nu weer, maar hij wist nietof dat door de geesten was of door iets anders?
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 12:04 am
"Dat zou allemaal best, maareuh hoe krijg ik je vader te spreken? Het niet alleen een tweede kans die ik via Will, Hope en jouw heb verkregen, maar de meeste dingen zijn nieuw vooral dat demoongedoe. Al weet ik het niet zeker, maar soms heb ik het gevoel bekeken te worden?" zijn woorden klonken neutraal maar standvast. Eva keek naar Ager die knikte en toen stond ze op 'kom maar mee, ik laat je iets zien.' Zei ze in zijn gedachten en liep naar haar kamer waar ee ngrote spieegl stond, op het eerste gezicht zag het er dood normaal uit maar er stonden verschillende tekens op de spiegel en ze stopte er voor, haalde diep adem en pakte een smeersen en begon een teken er op te tekenen, de kamer werd meteen donker en het kreeg een enge sfeer.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 1:28 am
Eva stond op en vroeg hem om mee te komen. Razor vroeg verder niks en volgde haar nadat hij was op gestaan en liep naar een kamer waar een grote spiegel hing. Het leek een gewone spiegel waren het niet dat er verschillende tekens op stonden. Eva pakte een soort smeersel en ze begon er een teken op te tekenen. De kamer werd donker en kreeg een enge sfeer. Razor voelde een soort aanwezigheid die vele malen zwaarder woog dan die hij ooit gevoelt had. Razor wist niet wat er komen ging en bleef rustig afwachten tot er wat gebeuren ging en behielt zijn gewoonlijke blik in zijn ogen. ookal voelde hij zich niet echt op zijn gemak, maar dat kon je niet aan hem aflezen van buiten.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 9:15 am
Eva haalde diep adem en negeerde de aanwezig heid, dit keer was het vele keer zwaarder dan normaal in haar huis maar ze was het wel gewend, bij de spiegel kwam er een soort van wolk met ogen en een angstaanjagende mond, zijn ogen waren zo helder rood en je zag er zwart vuur in spelen. 'Pater, ego doleat te aliquis proponere' Zei ze rustig, dit was 1 van de vele talen die ze heeft geleerd, haar vader keek neiuwsgierig naar Razor en knikte toen blij 'Nunc gaudeo non placet ille suggesserat' Ze knikte, blijkbaar was haar vader er al achter. toen begon haar vader te spreken in hun gewone taal 'Stel je eens voor!' Zei hij met een duister ondertoon, de lucht trilde helemaal.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 10:51 am
Er verscheen een wolk met helder rode ogen en een angst aanjagende mond. De taal die Eva willende met de gene die in de spiegel verscheen verstond Razor niet en toen de ander sprak trilde de lucht helemaal. Voor het eerst liepen de rillingen over zijn rug en kon het niet laten zich te schudden tot de stem zich tot hem richten. 'Mijn naam is Razor, oorspronkelijk Alucard Dalour, maar in mijn tijd in de arena is die verandert.' stelde Razor zichzelf voor. Het was al een hele lange tijd geleden dat hij zijn echte naam gebruikt had, maar die had hij nog steeds onthouden, ondanks dat ze hem Razor noemde. Maar omdat het de duivel zelve was kon hij die beter wel vertellen, anders kwam hij er toch ooit wel achter. Niet weten hoe zich een aanpasende houding aan te nemen bleef hij gewoon in een neutrale houding staan zodat die door niemand verkeert beoordeelt zou kunnen worden. 'Ik ben Eva er dankbaar voor mij een nieuw lichaam te hebben gegeven.' voegde Razor er aan toe en gebaarde even richting de dochter van de duivel.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 9:01 pm
'Mijn naam is Razor, oorspronkelijk Alucard Dalour, maar in mijn tijd in de arena is die verandert.' stelde Razor zichzelf voor. Eva probeerde zo rustig mogelijk te blijven staan en te ademen, haar vleugels trilde van inspanning. Haar vader keek onderzoekend naar Razor. Het was een lange tijd stil tot Razor de grootste fout ooit had gedaan. 'Ik ben Eva er dankbaar voor mij een nieuw lichaam te hebben gegeven.' voegde Razor er aan toe en gebaarde even richting de dochter van de duivel. Ze probeerde haar hoofd te schudde maar het was al te laat, haar vader keek haar vernietigend aan en opende zijn mond om te praten 'EVA!!! Je weet donders goed dat dit engelen werk is....'Ze kromp in elkaar maae knikte toen, Ze wist het heel goed en ze wist ook dat haar vader niet zo had gedaan als Nox dit had gedaan. Toen richte haar vader zich weer naar Razor 'En jij mijn zoon zult vanavond een ritueel houden.' Dat waren de laatste woorden en toen werd haar spiegel weer ee nspiegel, ze slikteen Ager liep snel naar haar toe om haar te troosten, zo was het altijd al geweest. Haar vader kijkt altijd naar haar als of ze een ongedierte is en verder niks die alleen maar stomme dingen doet.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 9:37 pm
De duivel reageerde op zijn laatste woorden nog al hevig en de lucht trilde nu helemaal erg. Razor was toch wel geschrokken met die reactie, maar wilde Eva toch verdedigen omdat het niet haar idee was! "Als u boos op iemand moet zijn ben dan boos op mij, want het was mijn idee!" zei Razor zo neutraal mogelijk, maar kreeg geen reactie omdat het contact verbroken was. "Nou dat was stom!" gromde Razor meer tegen zichzelf dan tegen Eva en sloeg zijn hand voor zijn rechteroog en sloot even beide zijn ogen. "Wat voor ritueel bedoelde je vader eigenlijk?" vroeg Razor terwijl hij Eva weer aan keek.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 9:46 pm
Eva haalde diep adem en sloot haar ogen, goed adem halen, niet gaan hyperventileren, Zei ze tegen zich zelf, toen Razor haar probeerte te verdedigen werd haar vader nog kwader dat kon ze gewoon voelen maar hij zei alleen maar 'Eva kan zelf denken.' Het was vreselij kgeweest en toen haar vader weg was was er heerlijke stilte. "Wat voor ritueel bedoelde je vader eigenlijk?" Eva keek op en keek recht in Razors rode ogen 'begin er niet aan, je hebt tijd o mterug te keren.' Zei ze zachtjes in zijn hoofd, ze voelde zich verslagen en liep uit haar kamer.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! vr jun 29, 2012 11:46 pm
Razor voelde zich genegeert, maar hielt zich stil. Toen hij weg was zuchten Eva en zei dat hij nog terug kon. Hij was voor niks terug gestapt en was niet van plan om dat nu ook te doen. "Waarom zou ik het niet doen? Zo erg kan het toch niet zijn?" vroeg Razor en volgde Eva naar de huiskamer terug en keek even naar de tekens op zijn handen die iets minder waren gaan gloeien zins hij met haar vader gesproken had. "Toch snap ik een ding niet, van Dregoe heb ik gehoort dat je vader zelf ook jouw lichaam had gemaakt... dus waarom is hij dan zo kwaad dat jij het ook gedaan hebt? Ik kan niet zeggen dat je het slecht gedaan hebt." mompelde Razor en liet zijn hand weer zakken. Razor wist dan wel niet wat hem te wachten stond, maar hij zou het ondergaan als het zou helpen al wist hij misschien niet hoe?
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! za jun 30, 2012 9:30 pm
"Waarom zou ik het niet doen? Zo erg kan het toch niet zijn?" vroeg Razor Ze snoof boos 'je bent dan eeuwig vervloekt als je bij hem voegd, kijk maar naar mij.' Zei ze in zijn gedachten. "Toch snap ik een ding niet, van Dregoe heb ik gehoort dat je vader zelf ook jouw lichaam had gemaakt... dus waarom is hij dan zo kwaad dat jij het ook gedaan hebt? Ik kan niet zeggen dat je het slecht gedaan hebt." Ze draaide zich met een ruk om en keek in Razors ogen 'Ik ben geboren, mijn vader heeft mijn moeder ontvoerd en ik ben daar geboren, hij heeft wel aan mij geknutseld maar dat doet de duivel met zijn kinderen als het niet naar zijn smaak is...wat ik heb gedaan doe nalleen engelen voor geesten die een 2e kans verdienen, dit is puur engelen werk, dat is ee nschande voor mij en mijn vader.' Zei ze boos.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! za jun 30, 2012 10:00 pm
Hoewel haar vader weg was begon de sfeer weer drukkend te worden nu Eva kwaad werd. Razor keek haar licht verbaasd aan en had het dus verkeert begrepen. "O dan heb ikmhet verkeert verstaan. Als het help bij watar ik nu mee bezig ben is het voor mijn part best Lily. Toch blijf ik je dankbaar of het nu een schande voor jouw of je vader is?" zei Razor en voelde zich slecht op zijn gemak nu Eva zo kwaad was. "Eigenlijk denk ikmdat Will en Hope je even dankbaar zijn. Vooral Hope die werd er gek van dat ik steeds in de buurt rond hing. Plus dat ik nu kan doen wat ik vroeger ook kon."voegde hij er aan toe en plofte neer op de bank met zijn blik naar voren gericht. "Je weet best dat ik elke kans aan grijp om Lily gelukkig te maken vooral zoals ze er nu bij zit en dat is mijn schuld!" zijn stem klonk hard en hij trok het zich nog steeds aan dat hij zo tegen Lily tekeer was gegaan. "Vervloekt of niet ik ga niet voor je vader vluchten Eva hij is nu misschien pissig, maar hoe kwaad zal hij zijn als jouw creatie de benen neemt en hem smeert? Die aanwezigheid die ikmstees voel is dan wel niet zo sterk als de zijne, maar ik weet zeker dat hij een oogje in het zeil houd, dus mocht ik vluchten heeft hij me snel genoeg gevonden en wie weet wat hij dan van plan is. Ik ben al een keer dood gedaan Eva en ik ben niet van plan om nog voor het jaar om is weer het lootje te leggen... dat wil ik Lily niet aan doen ze lijd nu al genoeg onder die bloodhunters!" zijn laatste woorden kwamen er grommend uit, het lag gewoon niet in zijn aard iemand uit de weg te gaan. "Vertel nu maar gewoon wat ik moet doen, meer niet!" voegde Razor er nog aan toe en keek Eva vastberaden aan.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 12:05 am
"O dan heb ikmhet verkeert verstaan. Als het help bij watar ik nu mee bezig ben is het voor mijn part best Lily. Toch blijf ik je dankbaar of het nu een schande voor jouw of je vader is?" Eva zuchten met Razor discusieren was nutteloos hij zou bij zijn besluit blijven, dat wist ze zeker. Het liefst wou ze zo snel mogelij kweer verder gaan met haar onderzoek. "Eigenlijk denk ikmdat Will en Hope je even dankbaar zijn. Vooral Hope die werd er gek van dat ik steeds in de buurt rond hing. Plus dat ik nu kan doen wat ik vroeger ook kon."voegde hij er aan toe en plofte neer op de bank met zijn blik naar voren gericht. "Je weet best dat ik elke kans aan grijp om Lily gelukkig te maken vooral zoals ze er nu bij zit en dat is mijn schuld!" zijn stem klonk hard en hij trok het zich nog steeds aan dat hij zo tegen Lily tekeer was gegaan. "Vervloekt of niet ik ga niet voor je vader vluchten Eva hij is nu misschien pissig, maar hoe kwaad zal hij zijn als jouw creatie de benen neemt en hem smeert? Die aanwezigheid die ikmstees voel is dan wel niet zo sterk als de zijne, maar ik weet zeker dat hij een oogje in het zeil houd, dus mocht ik vluchten heeft hij me snel genoeg gevonden en wie weet wat hij dan van plan is. Ik ben al een keer dood gedaan Eva en ik ben niet van plan om nog voor het jaar om is weer het lootje te leggen... dat wil ik Lily niet aan doen ze lijd nu al genoeg onder die bloodhunters!" Eva keek Razor strak aan en knikte toen en liep naar haar boeken kast en begon wat boeken uit te zoeken. Ze had niet zo lang geleden nog gelezen hoe je een ritueel meost houden als je bij de duivel wilt Horen. Ze pakte het boek en liep naar hem toe 'We hebben 4 zwarte kaarsen nodig, voor het ritueel en we meoten naar het kerkhof voor het ritueel, jij moet tekens op je blote boven lijf krijgen, die tekens worden gemaakt met het bloed van een demon.' Ze begon het op te noemen terwijl ze allemaal verschillende dingen aan het pakken was. 'Eigenlijk kan je het met gewoon bloed hebben alleen mijn bloed is het veiligst, als hij jou aanvalt zal ik geraakt worden.' Ze pakte een enorme keuken mes en sneed in haar pols, haar bloed was zwart en Ager had al wat doekjes in zijn mond klaar om te helpen, toen ze het genoeg vond pakte ze het doek en bond hem slordig om har pols en keek naar Razor.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 2:09 am
Eva pakte uit eindelijk toch een boek en verschillende spullen die ze nodig hadden en vertelde hem wat er gebeurden moest plus een kleine waarschuwing. Razor knikte en nam wat van haar over zodat hij niet helemaal met lege handen naar het kerkhof ging? Razor wachten nog even op Eva voor ze de reis naar het kerkhof maakte.
(Gewoon hier verder gaan. )
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 4:16 am
Razor knikte en nam wat van haar over zodat hij niet helemaal met lege handen naar het kerkhof ging? Eva opende de deur zodat Razor er door heen ging en sloto het achter haar dicht, Ager bleef dicht bij haar in de buurt en iedereen die nieuwsgierig naar hun keek kreeg een dreigende grom te horen. Toen ze bij het kerkhof aan kwamen glimlachte Eva, dit was zo een vertrouwde plek voor haar geworden, alles was nog precies het zelfde toen ze hier voor het eerst kwam, Eva nam de spullen weer over en zette de 4 kaarsen naar de richtingen noord, oost, zuid, west en pakte daarna het bakje met bloed, het was nog warm dat kwam door dat ze een demoon was en hun bloed nog lang warm bleef.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 6:11 am
Toen ze buiten waren letten hij niet op zijn omgeving, maar richten zich op waar ze heen gingen! Het duurde gelukkig niet lang en ze betraden het kerkhof al. Razor gaf Eva de spullen weer terug en ondertussen dat zij bezig was ontkleden hij zijn boven lijf. Zijn spieren waren duidelijk te zien en hij liep naar Eva voor de volgende instructies. Hij zag dat ze het bakje met haar bloed vast had en keek haar aan terwijl Ager dicht in haar buurt bleef.
Eva
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 6:30 am
Eva kende Razors lichaam als de bestem beter dan lily misschien dus ze was niet echt onder de indruk van Razors spieren, Ze liep naar hem toe en begon zijn bovenlijf te beschilderen met tekens met har bloed, het was donker zwart en ze lachte naar hem om niet zo gespannen te lijken, ze hield er niet echt van om op deze manier haar vader op te roepen, maar het zou moeten, hi jzei dat Razor een ritueel moest houden. Toen ze klaar was bekeek ze haar werk en knikte goed keurend 'je hebt getraind.' toen draaide ze om en hief haar armen naar de lucht en begon dingen op te zingen. Als het goed is zou haar vader in zijn mensen gedaante na deze lied op komen en naar Razor toe lopen.
Razor
Onderwerp: Re: Eva i need to talk with you! zo jul 01, 2012 6:53 am
Hoewel je het niet aan hem af las was Razor toch nerveus voor wat komen ging. Hij sloot zijn felle ogen even toen Eva verschillende tekens van duivelse afkomst op hem schilderde met haar bloed. Hij voelde waar ze heen ging en merkte dat haar bloed nog warm was, kennelijk hadden alle demonen heet bloed! Razor maakte zijn gedachten leeg op een enkele herinnering na. Toen hij Eva wat hoorde zeggen opende hij zijn ogen en knikte. Eva draaide zich van hem af en hief haar handen in de lucht. Wat ze zong kon hij weer niet verstaan door de voor hem onbekende taal, maar er begon zich iets te roeren zelfs in Razor als buiten hem. De sfeer begon weer drukkend te worden, maar nu erger dan toen bij de spiegel. Razor maakte zich klaar, maar bleef staan en zag iemand op hen aflopen. Eva wist wat ze deed dus vroeg Razor niks en zag de felle heldere rode ogen die herkende vanuit de spiegel. Hij was zeker eens zo groot als Razor net als zijn spieren.